واکنش وزیر ارشاد به ممنوع‌الکاری بازیگران بی‌حجاب/ روایت منظور از پیش‌بینی غلط درباره فروش نفت

  4020803088 ۱۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

واکنش وزیر ارشاد به ممنوع‌الکاری بازیگران بی‌حجاب/ روایت منظور از پیش‌بینی غلط درباره فروش نفت

واکنش وزیر ارشاد به ممنوع‌الکاری بازیگران بی‌حجاب

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره ازسرگیری حج عمره گفت: تحول مهمی بعد از سالها تعطیلی ایجاد شده است و  دولت مصمم است که هرچه سریعتر سفر حج عمره راه بیفتد و برنامه‌ریزی ما این است که تا آغاز موسم حج تمتع حدود 400 هزار نفر را برای حج عمره اعزام کنیم.

وی درباره ممنوع‌کار شدن بازیگرانی که کشف حجاب کرده‌اند هم گفت: ما قبلاً هم اعلام کردیم که حجاب قانون است و ما قانون را اجرا می‌کنیم و من چندین بار اعلام کردم که کار کردن برای کسانی که قانون را اجرا نمی‌کنند امکان‌پذیر نیست.

***

ارزیابی معاون رئیسی از همکاری قالیباف با دولت

 سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی دولت درخصوص انتقادات جدی که دولت نسبت به تغییرات اساسی توسط کمیسیون تلفیق مجلس درباره برنامه هفتم توسعه داشت و آن را غیرقابل اجرا می‌دانست به شرق گفت: «با توصیه‌ای که مقام رهبری داشتند شرایط برنامه هفتم نسبت به تغییراتی که از ابتدا کمیسیون تلفیق مجلس در این برنامه لحاظ کرده بود بهتر شده است. مواد الحاقی متعددی وجود داشت که از بسیاری از آنها صرف‌نظر شده است».

او ادامه داد: «اصل 75 قانون اساسی تأکید دارد که نباید بار مالی به دولت تحمیل شود که از پس آن برنیاید. لذا در حال حاضر به نظر می‌رسد این موضوع در برنامه هفتم توسعه اصلاح شده است».

حسینی همچنین افزود: «رئیس مجلس همکاری خوبی با دولت دارد و شب‌ها بعد از جلسات صحن که کمیسیون تلفیق جلسات خود را برگزار می‌کند هماهنگی خوبی در حال اجراست و ۹۰ درصد موارد با هماهنگی انجام می‌شود».

او افزود: «طبیعی است در آنجا تعدیلی هم اعمال شود و در‌برخی موارد نمایندگان نظر متفاوتی داشته باشند».

معاون پارلمانی دولت اضافه کرد: «آنچه که از ابتدا مطرح بود اینکه شالوده و اساس این برنامه به هم نریزد و بیش از صدوچند ماده‌ای که برنامه هفتم توسعه داشت برابر آن ماده در کمیسیون تلفیق اضافه شده بود که کار را مشکل می‌کرد و همین امر باعث انتقاد و اعتراض دولت شد».

معاون پارلمانی دولت در پاسخ به اینکه با توجه به آنچه دولت نوشته و مجلس در کمیسیون تلفیق بررسی کرده و در صحن علنی در حال تصویب و نهایی شدن است، پیش‌بینی می‌کنید چند درصد این برنامه واقعی و قابل تحقق است؟ گفت: «دولت به آن چیزی عمل می‌کند که در توان دارد. اگر موادی در مجلس به برنامه هفتم الحاق شود که از توان دولت خارج باشد را قطعا نمی‌تواند اجرا کند و نمی‌توان اجرای آن را از هم‌اکنون تعهد کرد. اما چون دولت به قانون اهمیت ویژه‌ای می‌دهد، تلاش دارد تک تک مواد و تبصره‌های برنامه را که در مجلس تصویب شد و شورای نگهبان تأیید کرد پس از ابلاغ اجرائی کند».

***

انتقادات یک فعال اصلاح‌طلب از جبهه اصلاحات

محمدجواد روح، سردبیر هم‌میهن در این روزنامه نوشت: «آنچه که ما الان به اسم «جبهه اصلاحات» از آن نام می‌بریم،  نه «جبهه» است و نه «اصلاحات». «جبهه اصلاحات» امروز یک نام بی‌مسمی است.

«جبهه» نیست؛ چون جبهه به معنی مجموعه احزاب و نیروهای سیاسی است که حول یک راهبرد و استراتژی مشترک گرد هم می‌آیند، به ائتلاف می‌رسند، وارد عمل می‌شوند، به یک تصمیم می‌رسند و نهایتاً، آن تصمیم را پیش می‌برند. اما می‌بینیم که در شرایط کنونی هیچ‌کدام از این شرایط در «جبهه اصلاحات» وجود ندارد. یعنی، چنان‌که اشاره شد استراتژی مشترکی بین نیروهای اصلاح‌طلب و حتی درون هریک از احزاب اصلی وجود ندارد و طبیعتاً، تصمیم مشترکی هم وجود ندارد. کما اینکه در همین انتخابات، موقعی که بحث پیش‌ثبت‌نام‌ها مطرح شد، موضعی که از سوی سخنگوی جبهه اصلاحات اعلام شد، این بود که «ما هیچ توصیه‌ای نداریم».

با احترام به بزرگانی که در جبهه اصلاحات حضور دارند، باید گفت این بی‌معناترین موضعی است که یک جریان سیاسی می‌تواند بگیرد.

اگر ما می‌گوییم «انتخابات باید معنادار باشد»، در مقابل، تصمیمات سیاسی جریان اصلاحات هم باید معنادار باشد. اینکه ما توصیه‌ای نداریم، چه معنی می‌دهد؟ شما به‌عنوان یک جریان سیاسی باید بگویید که یا همه شرکت کنند و سپس با توجه به نوع برخورد حاکمیت، وضعیت ردصلاحیت‌ها و فضای جامعه، درباره چگونگی شرکت در انتخابات تصمیم بگیرید.یا اینکه بیایید و از همین الان، انتخابات را تحریم کنید.

یعنی، همان راهبردی که بخشی از نیروها که به سمت انقلابی‌گری رفته‌اند، به آن معتقدند. جبهه اصلاحات هم می‌توانست اعلام کند ما به دلیل مجموعه شرایطی که از سال 1398 بوده، آن برخوردهایی که با دولت روحانی شده، برخوردی که در سال 1401 با جامعه شده و با احترام به کسانی که در این ناآرامی‌ها آسیب دیده‌اند، نمی‌خواهیم در انتخابات شرکت کنیم و به تعبیر دقیق‌تر، ساختار سیاسی موجود را اصلاح‌ناپذیر می‌دانیم و بنابراین، انتخابات را پیشاپیش تحریم می‌کنیم و شرکت نمی‌کنیم.

اگر هر یک از این دو مورد را اعلام می‌کردند، به‌معنای یک تصمیم سیاسی بود. ولی وقتی شما می‌گویید هیچ تصمیمی گرفته نشده، یعنی این جبهه وجود خارجی ندارد. بلکه، صرفاً عده‌ای دور هم جمع شدند، نشستند، یک چای خوردند و بیرون آمدند.

در واقع، اگر به جای این بزرگان و دبیران کل و سران احزاب، چهار نفر سبزی‌فروش و نانوا و... هم دور هم می‌نشستند، می‌توانستند به همین تصمیم برسند. اما این، کار نیروی سیاسی نیست.

نیروهای سیاسی شکل می‌گیرند تا تصمیم‌گیری کنند، حالا چه در وضعیتی که درون حاکمیت هستند و چه در بیرون حاکمیت. شما به‌عنوان سیاستمدار، به‌عنوان یک نیروی سیاسی مسئولیت داری تصمیم بگیری و از تصمیم‌ات دفاع کنی و پای آن بایستی، و اگر جواب هم نداد و شکست خورد تبعات آن را باید بپذیری و بگویی اشتباه کردم یا حتی بگویی من تصمیمم درست بود، روند تحولات نشان می‌دهد تصمیم من درست بوده، ولی جامعه همراهی نکرد. این می‌شود موضع یک نیروی سیاسی.

اما نیروی سیاسی‌ای که تصمیم نگیرد، نیروی سیاسی نیست.»

***

ثبت‌نام باهنر در انتخابات مجلس و فعالیت دوباره در توییتر

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری مراحل ثبت‌نام برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را نهایی کرد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین نیز با تأیید این خبر از آغاز به کار مجدد حساب کاربری محمدرضا باهنر در شبکه اجتماعی ایکس خبر داده است.

محمدرضا باهنر نماینده هفت دوره مجلس شورای اسلامی است که عضویت در هیئت رئیسه دوره‌های چهارم و پنجم و نایب رئیسی در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم را در کارنامه دارد. او هم‌اکنون در مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز عضو است.

***

توضیح وزیر کشور درباره ساماندهی مهاجرین

به گزارش ایسنا احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره آخرین وضعیت ساماندهی مهاجرین خارجی خاطرنشان کرد: کار ایجاد سازمان ملی مهاجرت در حال انجام است و کارتی در نظر گرفته شده برای یکسان‌سازی کارت که تاکنون به بیش از یک میلیون مهاجر داده شده است. در جامعه نسبتا بزرگ حدود ۵ میلیون مهاجر متخلف و مجرم هم پیدا می شود و با آنها برخورد می شود. تعداد قابل توجه از افراد متخلف در زندان داریم شاید چند هزار از این افراد متخلف در زندان داریم. حتما با قدرت با متخلفان برخورد می‌شود ولی افغانستان‌ستیزی کار غلطی است. ولی ساماندهی مهاجرین در دستور کار است. آن‌ها که مجوز زندگی در ایران دارند، بازگردانده می شوند البته برخی از شرایط حقوقی و قضایی خود را تقویت کنیم  تا با کسانی که به کشور خودشان بازگردانده می شوند ولی مجدد به صورت غیرقانونی به ایران وارد می‌شوند، برخورد شود. به سازوکار قانونی قوی‌تری نیاز داریم. در چند ماهه اخیر بیشتر از ۲۰۰ هزار نفر به کشور خود بازگشته‌اند ولی برخی از آنها مجدد به ایران بازمی گردند. موضوع مهاجرین برای طالبان خیلی جدی نیست.

وی درباره بازداشت یکی از رهبران داعشی در یکی از استان‌های جنوبی کشور، تصریح کرد: درگیری با جریان داعش دائما در حال انجام است. این گروه‌های مختلف تروریستی با هدایت کشورهای غربی فعال هستند اما دستگاه‌های امنیتی با آن‌ها برخورد کرده و کسانی که قصد عملیات را داشتند را بازداشت کردند. مقابله با این گروه‌ها یک روند نسبتا جاری شده است.

***

توضیح جبلی درباره حق پخش مسابقات ورزشی 

رییس سازمان صدا و سیما گفت: پیشنهاد سازمان صدا و سیما مبنی بر پرداخت حق پخش مسابقات داخلی توسط دولت در کمیسیون برنامه و بودجه ۱۴۰۳ تصویب نشد اما شش ماه بعد از ابلاغ برنامه هفتم توسعه آیین‌نامه آن را می‌نویسم تا در دستورکار هیات وزیران قرار گیرد تا حق پخش برنامه‌ها و مسابقات خارجی به برنامه‌ها و مسابقات داخلی هم تسری پیدا کند.

به گزارش ایسنا، پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره حق پخش مسابقات ورزشی، گفت: پیشنهاد سازمان صدا و سیما درباره حق پخش مسابقات داخلی این بود که همان طور که دولت حق پخش برنامه‌ها و مسابقات ورزشی خارجی را به ما پرداخت می‌کند و ما هم به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهیم همین کار را عینا برای برنامه‌ها و مسابقات داخلی انجام دهد به بیان دیگر ابتدا باید حق پخش برنامه‌ها و مسابقات داخلی مشخص شود، بعد دولت آن را به سازمان صدا و سیما پرداخت کند و در نهایت ما آن برنامه‌ها و مسابقات را با همکاری وزارت ورزش و جوانان در اختیار فدراسیون‌ها قرار دهیم.

وی یادآور شد: البته که فعلا در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با این پیشنهاد موافقت نشد، اما مصوب شد تا شش ماه بعد از تصویب و ابلاغ نهایی برنامه هفتم توسعه، صدا و سیما آیین‌نامه اجرایی این کار را بنویسد و در دولت به تصویب برساند. ما حتما در آن مقطع زمانی هم بر پیشنهاد تصویب نشده‌مان تاکید خواهیم کرد. حق وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌ها مسلما باید پرداخت شود، اما حالا که تامین منابع ریالی حق پخش طبق پیشنهاد ما انجام نشد، باید تمهیدات دیگری برای منبع تامین اندیشیده و پرداخت شود.

***

نیاز پلیس به ۱۵۰ هزار دوربین البسه

به گزارش ایسنا، سردار رادان درخصوص مصوبه‌ تجهیز البسه پلیس به دوربین، اظهار کرد: مصوبه، مصوبه خوبی است و به پلیس، مردم و دستگاه‌های نظارتی کمک می‌کند، اما منوط بر اینکه در متمم این ماده، بودجه نیز دیده شود. در شرایطی می‌توان این کار خوب و پربرکت را انجام دهیم که برای آن به اندازه کافی بودجه در نظر گیرند؛ بنا بر این است که این اتفاق بیفتد و ما آمادگی از جهت زیرساختی را داریم؛ شناسایی فنی انجام دادیم اما حتما باید پول در اختیارمان قرار گیرد.

به گفته وی، در حال حاضر حدود ۲۰ هزار دوربین البسه داریم که از این تعداد، ۸۰۰۰ مورد آن آنلاین و ۱۲ هزار مورد آن آفلاین است.

سردار رادان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به چه تعداد دوربین البسه نیاز است؟ اعلام کرد که حداقل به ۱۵۰هزار دوربین البسه نیاز است.

***

تولید و مصرف بنزین سربه‌سر شد

به گزارش ایسنا، جلیل سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میزان تولید فعلی بنزین به طور متوسط ۱۱۵ میلیون لیتر در روز است و در شرایط سربه‌سری تولید و مصرف بنزین هستیم.

وی با بیان اینکه با اتفاقاتی که چند وقت اخیر افتاد، با گذر از ایام اربعین و فصل مسافرت‌ها، میزان مصرف کاهش یافته است، اظهار کرد: تولید بنزین اکنون ۱۱۶ میلیون لیتر است و با شرایطی که داریم باید یک برنامه‌ریزی در حوزه مدیریت مصرف داشته باشیم.

او افزود: در شرایط گذشته کارت‌های مجاری عرضه را گسترش دادیم تا مردم در سفرهای استانی دچار مشکل نشوند، اکنون باتوجه به آمار مصرف روند رو به کاهش است و امیدواریم باتوجه به اینکه به سمت فصل سرما می‌رویم مصرف کاهش یابد.

***

روایت منظور از پیش‌بینی غلط درباره فروش نفت

به گزارش فارس، داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت، گفت: ما در بودجه به لحاظ آنچه مصوب شده کسری نداریم، اما منابعی که در بودجه تصویب شده تماماً تحقق پیدا نکرده است و تا پایان سال هم پیش‌بینی می‌کنیم که برخی منابع ما تحقق پیدا نمی‌کند. از جمله اینکه ما در ارتباط با منابع نفتی پیش‌بینی در قانون بودجه این بوده که قیمت نفت ۸۵ دلار فرض شده که در بسیاری از ماه‌های سال عملاً رخ نداده است‌.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: میزان صادرات هم بالاتر از ظرفیت قابل‌تحقق، پیش‌بینی شده است. بنابراین ما در موضوع درآمد نفتی شاهد عدم تحقق نسبت به آنچه در قانون پیش‌بینی شده، هستیم. وزارت نفت تمام ظرفیت صادراتی خود را به کار گرفته است که نسبت به سال گذشته جهش قابل‌توجهی دارد اما بیش‌برآورد در درآمدهای نفتی باعث شده ما عملاً در بودجه قدری ناتراز شویم. تلاش می‌کنیم با ابزارهایی مثل تخصیص این ناترازی را مدیریت کنیم.

منظور درباره بر آورد  رقم ۴۲۵ هزار میلیارد تومانی مرکز پژوهش‌های مجلس در زمینه ناترازی بودجه، تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که درآمدهای نفتی ۴۰ درصد بیش‌برآوردی دارد.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۷۲۲۸۳۲۰:۵۰:۰۰ ۱۴۰۲/۸/۳
امروز رهبر چین میزبان فرماندار کالیفرنیا امریکا در پکن بود . ان را از تلویزیون سرتاسری چین می دیدم. ایده خوبی است که ببینیم رهبر چین که برخی شرق گراها امید به او بستند چگونه به فرماندار بزرگترین ایالت امریکا خوشامد گفت . او گفت: "اولین بار 38 سال پیش در اولین سفر خود به امریکا به سانفرانسیکو و کالیفرنیا امدم. هنوز تحت تاثیر ان سفر و مدیریت ان ایالت هستم." "امریکا و چین به عنوان دو قدرت بزرگ اقتصادی دنیا یک سوم اقتصاد دنیا و یک چهارم جمعیت دنیا و یک پنجم تحارت جهانی را در کنترل دارند" " اساس سیاست ما در مورد امریکا احترام همزیستی مسالمت امیز و روابط برد-برد هست و امیدواریم با این اصول روابط خود را ادامه و گسترش دهیم" جالب هست بدانید که دلیل سفر فرماندار ایالت کالیفرنیا بازید مستقیم از بزرگترین شرکت سازنده باطری و اتومبیل برقی دنیا یعنی بی وای دی در شنزن بود که بزگترین کارخانه ساخت اتوبوس و باطری برقی در امریکا را در کالیفرنیا دارد و ایالت کالیفرنیا بیشترین سوبسید را به این شرکت چینی و اصول واردات و تولید اتومبیل برقی می دهد و در ماه گذشته سی درصد خودرو های فروخته شده در کالیفرنیا برقی بودند. شاید به این دلیل کل کالیفرنیا حتی یک بشکه نفت ندارد و کاملا ایالتی دمکرات و ضد سوختهای فسیلی است. ...
ناشناس۳۲۷۲۴۰۹۲۳:۵۷:۵۹ ۱۴۰۲/۸/۳
این هایی را که بی حجابی از خودشان نشان دادند به هیچ وجه اجازه کار ندهید
ناشناس۳۲۷۲۵۶۱۰۸:۲۴:۴۱ ۱۴۰۲/۸/۴
طرز فکر شما غلط هست چون صفر و یکی فکر می کنید مهم هم نیست از اصولگراها یا اصلاحطلب ها باشید در دنیای ابرقدرتها چیزی بنام دوستی و دشمنی بی قیدو شرط وجود ندارد در واقع چین با همه ارتباط دارد تا موقعیکه از آن رابطه سودی اقتصادی و امنیتی نصیبش شود حالا می خواهد آمریکا یا کشور دیگری باشد دنیای قدرتهای بزرگ دنیای رفاقتهای تا دم مرگ نیست
ناشناس۳۲۷۲۷۰۲۱۱:۲۷:۱۴ ۱۴۰۲/۸/۴
خودت جواب خودتو دادی هموطن آگاه شرق ستیز ____ حرف‌های شما حکایت از قوّت و قدرت چین و شرق داره ، نه ضعفِ ابرقدرتی مثل چین وقتی به اقتدار رسیده اصولاً میتونه و باید نکات مثبت و قوّتِ حریف تجلیل کنه این منطق نشون میده باید خودمونو در میدان و عمل قوی کنیم کسانیکه از تقویت اقتدار ایران ناراحتن مشکل روانی دارن
ناشناس۳۲۷۲۷۵۸۱۲:۲۱:۳۸ ۱۴۰۲/۸/۴
غربگرایان چرا در 8 سال دولت قبل موفق به ترمیم رابطه با امریکا نشدند ؟!
امیر۳۲۷۲۴۹۷۰۵:۱۱:۴۴ ۱۴۰۲/۸/۴
امثال جناب باهنر و هم نسل ها و هم کیشان ایشان بهتر از دل از خدمت به این مردم بکنند و تجربیات خودشون و در قالب کتاب به نسل های جدید منتقل کنند ، لطفا
ناشناس۳۲۷۲۵۸۷۰۸:۵۳:۰۹ ۱۴۰۲/۸/۴
بی حجاب یعنی خلاف قانون عمل کرده جاش توش زندانه نه جلوی دوربین مخصوصا کسانی که تو برنامه اقدام جامعه دشمن علیه فرهنگ ایران تو تغییر فرهنگش نقش سرباز دشمن رو به خوبی ایفا کردن
ناشناس۳۲۷۲۹۸۳۱۷:۱۱:۰۱ ۱۴۰۲/۸/۴
حجاب قانون نیست فرمان است
ناشناس۳۲۷۲۹۳۰۱۵:۵۲:۳۱ ۱۴۰۲/۸/۴
سلبریتی های که هیچ سودی برای مردم و کشور ندارند.
ناشناس۳۲۷۳۰۵۷۱۹:۱۰:۰۰ ۱۴۰۲/۸/۴
ایشان باید بگویند که بر اساس کدام قانون کسی که بی حجاب است حق کار کردن ندارد اگر حجاب قانون است خود قانون مجازاتش را تعیین کرده و اینکه ایشان به عنوان وزیر بخواهد فراتر از قانون عمل کند جای شگفتی است و کسی که باید مجری قانون باشد خودش با بی قانونی میخواهد جلوی قانون را بگیرد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  10. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  11. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  14. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  15. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  16. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  17. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  18. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  19. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  20. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  21. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  22. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  23. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  24. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  25. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

آخرین عناوین