واکنش ائمه جمعه استان تهران به جنایات اسرائیل در بمباران بیمارستان     

  4020728087

ائمه جمعه استان تهران با بیان اینکه بمباران بیمارستان المعمدانی مظلومیت ملت فلسطین را زنده‌تر و خشم جهان اسلام را بیشتر کرد ابراز داشتند که علاوه بر صهیونیست‌های اشغالگر دولتمردان آمریکا هم باید به خاطر نسل‌کشی در غزه محاکمه و مجازات شوند.

به گزارش تسنیم از شهرستان‌های استان تهران، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ورامین طی سخنانی ضمن گرامیداشت 26 مهرماه روز تربیت‌بدنی و ورزش گفت: توجه به ورزش از ضروریات جامعه است، سلامت جسمی و اشتغال جوانان و تفریحات سالم یکی از مسائل مهم است.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی موضوع ورزش رشد بسیار خوبی داشته است، کسب مقام ارزشمند توسط جوانان این مرز و بوم در مسابقات بین‌المللی باعث مباهات است، خصوصاً ورزشکارانی که در بزنگاه‌های مختلف با رفتارهای ارزشمند دیانت، تعهد و اصالت خود را به نمایش می‌گذارند.

امام‌جمعه موقت ورامین ورزشکارانی که با گذشت از امتیازات ظاهری در مسابقات با رقبای رژیم صهیونیستی حاضر نمی‌شوند و ورزشکارانی که با حجاب کامل برای دریافت مدال روی سکوی قهرمانی می‌ایستند، را مایه افتخار دانست و افزود: البته برخی افراد نیز دچار لغزش شدند که جامعه ورزش و جوانان ورزشکار باید خودشان این‌ها را تدبیر کنند.

وی جوانان را امانت‌هایی نزد هیئت‌های ورزشی دانست و گفت: بایستی در کنار ورزش و سلامت جسم به معنویات، قرآن و ارزش‌های اخلاقی، به‌ویژه موضوع حجاب و فضای سالم باشگاه‌های ورزشی اهتمام ورزید.

محمودی 29 مهر و روز صادرات را مورد اشاره قرارداد و ابراز داشت: امروز صادرات به‌ویژه صادرات غیرنفتی مورد اهتمام دولت و نظام اسلامی است، بارها عرض شد که ورامین با این همه محصولات ارزشمند نیازمند پایانه صادراتی است، اما متأسفانه تاکنون تحقق پیدا نکرده است، باید به ظرفیت‌های صادراتی منطقه توجه ویژه‌ای شود.

خطیب جمعه ورامین سپس به مسئله فلسطین به‌عنوان موضوع مهم امروز جهان اسلام اشاره کرد و گفت: در اعتقادات صهیونیست‌ها بازدارندگی مبتنی بر ارتش قدرتمند، هشدار مبتنی بر نظام اطلاعاتی پیچیده، انتقال منطقه نبرد به قلمرو دشمن و دفاع از شهروندان در برابر حملات موشکی و هوایی به‌عنوان چهار اصل وجود دارد، که در عملیات «طوفان الاقصی» هر چهار اصل شکست خورد و به فرموده مقام معظم رهبری صهیونیست‌ها شکست غیرقابل ترمیمی خوردند.

وی ادامه داد: این عملیات از حدود یک سال قبل طراحی شده بود و ستون فقرات رژیم غاصب اسرائیل را شکست، رزمندگان حماس تا عمق 40 کیلومتری ورود پیدا کردند و تعداد زیادی از آن‌ها را به اسارت گرفتند، که در طول تاریخ اشغال فلسطین بی‌سابقه است، صهیونیست‌ها هنوز گیج این عملیات هستند، اکنون نیز همه بدانند، اگر صهیونیست‌ها هرگونه جنایتی را مرتکب شوند، این شکست تاریخی جبران نخواهد شد، شرایط فلسطین بعد از 15 مهر به‌گونه‌ای دیگر است.

محمودی ریشه جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی را در اعتقادات آن‌ها دانست و افزود: از این اعتقادات رذیلانه نباید انتظار انسانیت داشت، این‌ها کدام جنایت ضد بشری را مرتکب نشده‌اند، مقابل چشم دنیا زنان و کودکان را به خاک و خون می‌کشند، بیمارستان و مدرسه را ویران می‌کنند، آب و برق و غذا و دارو را منع می‌کنند، البته خوی رژیم غاصب همین است و هرکس در درنده‌خویی این رژیم تردید داشت اکنون باید مردد نباشد.

وی تصریح کرد: البته ملت مقاوم غزه و فلسطین در برابر این جنایات مانند کوه ایستاده‌اند و به کوری چشم اسرائیل، آمریکا و انگلیس غزه مقاوم و روی پاهای خود ایستاده و یقیناً پیروز میدان خواهد شد.

امام‌جمعه موقت ورامین خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از این جنایات سران آمریکا و انگلیس به فلسطین اشغالی رفتند، تا ثابت کنند، ریشه جنایات اسرائیل در آمریکا است و تا روحیه استکباری در حاکمان آمریکا وجود دارد، شعار مرگ بر آمریکا نیز وجود خواهد داشت.

غزه دادگاه بزرگ وجدان است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا جوکار امام‌جمعه پاکدشت در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته با اشاره به فعالیت‌های گسترده اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان و انتشار کتاب‌های شهیدان به‌ویژه شهید صدر زاده اظهار داشت: از فعالیت‌های اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان برای به اشتراک گذاشتن کتاب زندگی‌نامه شهدا به‌ویژه شهید صدر زاده به‌عنوان فرمانده ایرانی تیپ فاطمیون و شهدای مدافع حرم به‌عنوان الگوی جوانان تشکر می‌کنم، شهید صدر زاده به‌عنوان یک جوان مؤمن، متدین، ورزشکار، کشتی‌گیر، خدمتگزار و جهادی به فرموده رهبری الگوی خوبی برای جوانان کشور است.

وی در ادامه با اشاره به بی‌تفاوتی‌های سازمان ملل در قضیه غزه اذعان کرد: سازمان ملل امروز بی‌خاصیت‌ترین سازمان و شورای امنیت، شورای ضد امنیت در جهان است. جنایت‌هایی که امروز در غزه رخ می‌دهد برای پوشاندن شکست سهمگین اسرائیل از مقاومت در طوفان الاقصی است. غزه منطقه‌ پر تراکم در جهان است که هرگاه صهیونیست از مقاومت شکست می‌خورد آب و غذا را بر روی مردم غزه می‌بندد و آنجا را که چون زندانی است زیر گلوله‌های آمریکایی قرار می‌دهد؛ اما این کار نمی‌تواند شکست صهیونیست را بپوشاند بلکه هولوکاست دیگری را شکل داد.

خطیب نماز جمعه پاکدشت در ادامه اضافه کرد: بمباران بیمارستان و کشتار بی‌گناهان و فرزندان و کودکان امروز به رقم نزدیک به 4 هزار نفر نزدیک شده با حمایت کامل آمریکا و کشورهای اروپایی شکل‌گرفته که 2 عامل چون حمایت‌ها و کارشکنی‌های کشورهای وابسته منطقه به اسرائیل چون تشکیلات خودگردان فلسطین و سلبریتی‎هایی که اکنون سکوت کرده و از بیان "مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل" در هراس هستند و نمی‌توانند این نسل‌کشی را محکوم کنند و مهر سکوت بر دهان خود زدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جوکار با اشاره به آمادگی مردم شهرستان برای شرکت در کمک‌رسانی به مردم غزه به‌شرط دستور فرمانده کل قوا یادآور شد: غزه دادگاه بزرگ وجدان است ما زیر پرچم ولایت و امیرالمؤمنین (ع) و تحت امر رهبر عزیز انقلاب امام خامنه‌ای (حفظه الله) آماده هستیم تا با جمع‌آوری کمک و با حضور در غزه در مقابل دشمنان با ایستیم و همچون مرد میدان حاج قاسم سلیمانی که داعش را ریشه‌کن کرد، حاضریم رژیم صهیونیستی را به‌روزهای پایان عمر خود نزدیک شده را نابود کنیم و این رژیم کودک کش را که غده سرطانی است از بین ببریم.

دولت‌های مسلمان برای حمایت از مردم فلسطین نقش مؤثری ایفا کنند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید سجاد موسوی امام‌جمعه گلستان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: یکی از مسائل مهم در جامعه کنونی آشنایی درست و کامل با معیارها و ارزش‌های اسلامی است دشمنان با ابزارهای فراوانی که در اختیار دارند سعی می‌کنند ضد ارزش‌های خود را به‌عنوان ارزش به جامعه‌ها معرفی کنند در حالی که قرآن و عترت مطمئن‌ترین معیار شناخت دین و ارزش‌ها است.

وی با اشاره به ضربه مهلک عملیات طوفان الاقصی به رژیم صهیونیستی افزود: طوفان الاقصی به معنای واقعی یک طوفان عظیم بود که هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را فروریخت و جوانان غزه نشان دادند چنان قوی و مقتدر شدند که می‌توانند پیچیده‌ترین عملیات نظامی را با سرعت و دقت برنامه‌ریزی انجام دهند و رژیم صهیونیستی بلکه دنیا را حیرت زده کنند.

امام‌جمعه گلستان در ادامه ابراز داشت: بمباران مردم غزه و کشتار مردم بی‌پناه و کودکان معصوم نشان از پستی و پلیدی و ضعف اسرائیل در برابر مجاهدان فلسطینی است و با این اقدامات رژیم منحوس اسرائیل روزبه‌روز منفورتر و به شکست نزدیک‌تر خواهد شد.

موسوی مسئول اصلی جنایات در غزه و کشتار کودکان معصوم فلسطینی را شیطان بزرگ آمریکا دانست و تصریح کرد: غربی‌ها دم از حقوق بشر می‌زند ولی کمک‌های بشردوستانه غذا و دارو را در سازمان ملل را وتو می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود دولت‌ها و ملت‌های مسلمان و آزاده جهان، سازمان کنفرانس اسلامی و دستگاه دیپلماسی نقش فعال در حمایت از مردم غزه ایفا کنند.

کشتار بی‌رحمانه مسلمانان مظلوم غزه نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع کرد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن ترابی امام‌جمعه شهرستان رباط‌کریم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها منتظر انتقام امت اسلام باشند، این جنایات وحشیانه قطعاً بی‌پاسخ نمی‌ماند.

وی افزود: کشتار بی‌رحمانه مسلمانان مظلوم غزه مخصوصاً زنان و کودکان بی‌دفاع، نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را تسریع خواهد کرد و ما به‌زودی شاهد حذف اسرائیل از نقشه سیاسی جغرافیای منطقه خواهیم بود.

امام‌جمعه رباط‌کریم تصریح کرد: هدایت جنگ غزه و جنایات هولناک آن توسط آمریکا صورت می‌گیرد، علاوه بر صهیونیست‌های اشغالگر دولتمردان آمریکا باید به خاطر این جنایات و نسل‌کشی در غزه محاکمه و مجازات شوند.

حجت‌الاسلام ترابی در پایان خاطرنشان کرد: بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی مظلومیت ملت فلسطین را زنده‌تر کرد و خشم جهان اسلام را از آمریکا و غرب دوچندان کرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  8. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  9. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  10. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  11. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  16. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  17. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  20. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  21. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  22. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

  23. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  24. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

  25. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

آخرین عناوین