گزافه‌گویی صدراعظم آلمان علیه ایران و حزب‌الله لبنان

  4020727092 ۳۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

صدراعظم آلمان، امروز بار دیگر با نادیده گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی تلاش کرد گسترش تنش‌ها در جنگ غزه را با حزب‌الله لبنان و ایران مرتبط سازد.

 گزافه‌گویی صدراعظم آلمان علیه ایران و حزب‌الله لبنان

به گزارش ایسنا، در ادامه حمایت‌های دولت آلمان از رژیم صهیونیستی که در حملات تلافی‌جویانه‌اش علیه غزه در پی عملیات گسترده «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی مرتکب جنایت جنگی، از جمله بمباران غیرنظامیان و اماکن غیرنظامی و محاصره انسانی این منطقه شده است، «اولاف شولتس» صدر اعظم آلمان با تلاش برای مقصر دانستن ایران و حزب‌الله لبنان در گسترش‌ تنش‌ها در این جنگ، در پارلمان آلمان نسبت به «مداخله» در این جنگ هشدار داد.

شولتس گفت که گسترش این جنگ «برای کل منطقه فاجعه‌بار خواهد بود و به همین دلیل، مهم است که ما الان هر کاری می‌توانیم انجام دهیم تا اطمینان بیابیم وضعیت از این بدتر نمی‌شود. در شمال(اراضی اشغالی) تنش یا جبهه جدیدی وجود ندارد.»

صدراعظم آلمان ادامه داد: «به همین دلیل است که مایلم صحبت‌هایم در هفته گذشته در پارلمان را تکرار کرده و بگویم که حزب‌الله یا ایران یا نیروهای نیابتی‌شان نباید وارد این جنگ شوند. این کار اشتباه بزرگی خواهد بود.»

این اظهارات شولتس در پی برخی درگیری‌ها میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان در مرزهای شمالی اراضی اشغالی به دنبال اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه خاک لبنان مطرح می‌شود.

با این حال، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگویی تلویزیونی در این باره تاکید کرد که «جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه از جنگ استقبال نکرده است. تلاش ما متمرکز بر احقاق حقوق فلسطینی‌ها و عدم گسترش جنگ است.»

به گفته او «تلاش‌های زیادی در منطقه در حال انجام است که دامنه جنگ گسترش پیدا نکند.»

امیرعبداللهیان با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی اخیرش با وزیر امور خارجه ایرلند گفت:«در این گفت‌وگو  به وزیر خارجه ایرلند گفتم که به طرف‌های غربی بگوید منصفانه عمل کنند. من به ایشان گفتم که ما به نیروهای مقاومت دستور نمی‌دهیم و آنها راسا تصمیم می‌گیرند.»

وزیر امور خارجه ایران، با این وجود، تاکید کرد: «در این گفت‌وگوی تلفنی تاکید کردم اگر جنایت‌های جنگی رژیم صهیونسیتی متوقف نشود، جبهه‌های جدیدی گشوده می‌شود و این موضوع اجتناب ناپذیر خواهد بود.»

حمایت کشورهای اروپایی و آمریکا از رژیم کودک‌کش صهیونیستی در حالی ادامه دارد که بر اساس آمارها شمار شهدای حملات چند روز گذشته علیه مردم نوار غزه به بیش از ۲۶۷۰ نفر رسیده است که اغلب آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

اما مقامات این کشورها تلاش می‌کنند با گرفتن انگشت اشاره خود به سمت ایران به دلیل حمایت‌های معنوی‌اش از جنبش حماس بر این واقعیت سرپوش بگذارند که تجاوزات، اشغالگری، خشونت و شهرک‌سازی‌های صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی طی بیش از هفت دهه گذشته دلیل اصلی خشم مردم فلسطین و شکل‌گیری عملیات حماس علیه صهیونیست‌ها در هفته گذشته بوده است.

رژیم صهیونیستی نیز در پاسخ به این عملیات غافلگیرانه وضعیت جنگ اعلام و حملات جنایتکارانه خود را علیه مردم بی‌دفاع غزه آغاز کرد و تاکنون به آن ادامه داده است.

در این میان، دولت آلمان آشکارا و قاطعانه از این جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرده و حتی مدعی شده است که اسرائیل حق دفاع از خود دارد. آلمان در راستای این موضع حمایتگرانه خود از رژیم صهیونیستی مهمات و پهپاد در اختیار آن نیز قرار داده است.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۶۵۱۰۸۲۰:۵۵:۵۳ ۱۴۰۲/۷/۲۷
وقاحت بی اندازه ای لازم است تا برای جنایت اسرائیل اینگونه تفسیر ارائه شود. سکوت انگلیس و بقیه مدعیان حقوق بشر هم دست کمی از حرف‌های این شخص ندارد. دنیا این روزها می‌تواند اینها را بهتر بشناسد
ناشناس۳۲۶۵۱۲۶۲۱:۲۸:۰۸ ۱۴۰۲/۷/۲۷
چه ربطی دارد نازیسم هيتلری بفرض هلوکاست را بوجود آورد؟!! توی جوجه نازیسم باید پاسخگو و جبران کنی نه فلسطینی ها
ناشناس۳۲۶۵۱۴۱۲۱:۵۱:۱۰ ۱۴۰۲/۷/۲۷
این یارو میخواد خون یهودیهایی که پدرش ریخته رو با این حرفا از یقه خودش پاک کنه
علیرضا۳۲۶۵۱۸۱۲۲:۴۵:۰۶ ۱۴۰۲/۷/۲۷
صهیونیست ها با ناله و مظلوم نمایی با دروغی بنام هلوکاست یک کلاه گشادی سر آلمانی ها گذاشتند و تا سالها از آنها باج گیری کردند الان که صهیونیست ها صاحب قدرت شده اند و با دروغ و نیرنگ با اسلحه همین آلمان و انگلیس و آمریکا سرزمین فلسطین را با کشت و کشتار و پاکسازی قومی غصب کردند و جنایات آنها برای همه دنیا رو شده هنوز این بدبخت شولتزر و اروپایی ها جرات گفتن واقعیت را ندارند چون میترسند دوباره این جرثومه های فساد بیان اروپا و فتنه گری راه بندازند.
ناشناس۳۲۶۵۳۱۹۰۳:۲۰:۴۱ ۱۴۰۲/۷/۲۸
فکر کنم این یارو دروغگو واقعن توهم زده حالش اصلا خوب نیست کسی نیست تو آلمان اینو ببره پیش روان پزشک قرصی و چیزی بهش بدن
ناشناس۳۲۶۵۳۲۰۰۳:۲۱:۳۷ ۱۴۰۲/۷/۲۸
ای بی حیا حالاخودشون صاحب حقن
ناشناس۳۲۶۵۳۲۱۰۳:۲۳:۴۲ ۱۴۰۲/۷/۲۸
اروپایی ها از این میترسن که یهودی ها دوباره به اروپا برگردن و باغ اروپا به جنگل تبدیل کنن
ناشناس۳۲۶۵۳۲۹۰۳:۴۵:۴۲ ۱۴۰۲/۷/۲۸
سنگ پای قزوین ولاغیر.....
ناشناس۳۲۶۵۳۳۰۰۳:۵۶:۳۷ ۱۴۰۲/۷/۲۸
ببینم صدر اعظم تو از هیتلر غدر تری؟
نسرین۳۲۶۵۳۶۲۰۶:۲۷:۱۶ ۱۴۰۲/۷/۲۸
نظرات مخالف پاک میشود پس نظر دادن ندارد
ناشناس۳۲۶۵۳۷۴۰۶:۵۳:۳۰ ۱۴۰۲/۷/۲۸
این که از همه بدبخت تر است از جنگ جهانی نه حق داشتن ارتش را دارند نه حق داشتن تسلیحات مگر زیر نظر آمریکا
ناشناس۳۲۶۵۴۱۵۰۸:۰۴:۳۱ ۱۴۰۲/۷/۲۸
مردک همدست جنایتکاران صهیونیست، اگر آلمان هولوکاست ادعائی را سر یهودیان آورده چرا باید مردم مظلوم تاوان جنایات شما را پس دهند، چطور همه غرب جنایتکار حامی رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی هست و سیل تجهیزات به آنجا ارسال می کند ولی نباید غیرتمندان حزب الله و ایران از مظلومان غزه دفاع کنند، اف بر شما که خود را انسان میدانید ای خون آشامان عالم و جنایتکاران یقه سفید
ناشناس۳۲۶۵۴۱۸۰۸:۱۰:۵۵ ۱۴۰۲/۷/۲۸
واقعآ حماس یک عملیات حیرت انگیزی آنجام داده. که صهیونیست‌ها تا عمر دارن فراموش نخواهندکرد. فقط می‌ماند مردم بی دفاع و مظلوم غزه که توسط ارتش بی ش....وکودک کش بشهادت می‌رسند.اینجا باید حزب الله لبنان وارد عمل شود.
ناشناس۳۲۶۵۴۸۵۰۹:۳۵:۰۹ ۱۴۰۲/۷/۲۸
این مرد متوهم چی زده داره
ناشناس۳۲۶۵۶۰۳۱۱:۵۵:۴۲ ۱۴۰۲/۷/۲۸
آمریکا و اسرائیل وارد بازی خطرناکی شدن انشاله وجود اسرائیل و پایگاه های آمریکا هرچه سریعتر از منطقه خاور میانه محو خواهند شد با اتحاد وهمبستگی کشور های اسلامی منطقه برای آنها ناامن خواهد بود
علی۳۲۶۵۷۰۷۱۳:۵۹:۲۵ ۱۴۰۲/۷/۲۸
تمام سران اروپا یا صهیونیست هستند یا دست نشانده و غلامان صهیون هستند خدا لعنت کند قوم ظالمین را مرگ بر اسراییل
حسن۳۲۶۵۷۱۳۱۴:۰۴:۲۲ ۱۴۰۲/۷/۲۸
از زادگاه زندگی هیتلر و هم بیش از این هم انتظاری نیست
ناشناس۳۲۶۵۸۵۴۱۷:۳۵:۰۳ ۱۴۰۲/۷/۲۸
نوکرای امریکا
ناشناس۳۲۶۵۸۸۳۱۸:۳۰:۲۹ ۱۴۰۲/۷/۲۸
لعنت‌برذات‌شما‌حرامیان‌بخداقسم‌کشورهای‌اسلامی‌هم دارندبه‌فلسطینیها‌ظلم‌میکنندبایدفلسطینیهاتادندان مسلح‌به پیشرفته‌ترین‌تجهیزات‌نظامی‌برای‌دفاع‌ازخودو قبله‌اول‌مسلمانان‌بشوند.... کشورهای‌اسلامی‌درپیشگاه خداوند‌مسئول‌وپاسخگوهستند.
ناشناس۳۲۶۵۹۱۵۱۹:۱۷:۰۰ ۱۴۰۲/۷/۲۸
بعد از شکست آلمان نازی در جنگ جهانی دوم , آلمان بطور کامل تحت کنترل و سیطره یهودیان افراطی صهیونیست قرار گرفت ، هیچ سیاستمدار آلمانی بدون اینکه مهر تایید و حمایت یهودیان رو نداشته باشد امکان قدرت گرفتن در آلمان نخواهد داشت
محمد۳۲۶۵۹۲۷۱۹:۴۴:۳۱ ۱۴۰۲/۷/۲۸
بهتر ساکت باشی هیچی نگی همه این آتیشا با آتیش دوجنگ جهانی از گور شما بلند میشه پسمانده نازیسم
ناشناس۳۲۶۵۹۳۹۲۰:۱۷:۱۸ ۱۴۰۲/۷/۲۸
شما باتمام قوا توپ تانک بمب ۲ تنی نیروی نظامی برای اسرائیل اوردید کشار جمی می کنید سرتان کردید دربرف خودتا ن نمی بینید
محمد رستگار۳۲۶۶۰۰۳۲۱:۴۷:۰۳ ۱۴۰۲/۷/۲۸
دنیایی پر از آشوب همین آلمانیها کم مردم یهود رو قتل عام نکردن زن و بچه ها رو زند زنده سوزوندن... هر جای دنیا اگه اتفاقی بیوفته همین آدمهای بزدل و قاتل اینو به ایذا نسبت میدن حالا رژیم کودک کش فلسطین دلسوز پیدا کرده و مردم مظلوم فلسطین خونشون حلال شده یکروزی خداوند چنان یقه ی این قاتلین رو بگیره که دنیا از دست این قاتلین خونخوار پاک بشه و این گواه ظهور امام زمان عج و پیروزی مظلومیت بر استکبار
مسعود۳۲۶۶۰۳۳۲۲:۳۳:۵۸ ۱۴۰۲/۷/۲۸
اگه آلمانیها وحشی‌گری کردند و هلوکاست یهود رقم خورد الان هم جنایتکاران که حمایت میکنن از اسرائیل خبیث. هر دو ملت و دولت مغرور و خود خواهند و خودشون رو برتر میدونید. مسلمانان و کشورهای ضعیفتر باید دقت کنند جلوی اینها اگه نایستند بعداً طعمه باید بشوند چون یهودیها سیری ناپذیرند و نسل بشر براشون مهم نیست مخصوصا اگر مسلمان و آسیایی باشه.
امین۳۲۶۶۰۴۷۲۲:۴۶:۲۵ ۱۴۰۲/۷/۲۸
اگه قرار باشه کسی در باره انسانیت حرف بزنی المانیها اخرین نفر هستن .... دوتا جنگ جهانی راه انداختن کلی بمب شیمیایی به صدام دادن
ناشناس۳۲۶۶۰۷۲۲۳:۰۶:۵۳ ۱۴۰۲/۷/۲۸
خب اربابش امریکاست
بی نام۳۲۶۶۰۷۴۲۳:۰۹:۳۳ ۱۴۰۲/۷/۲۸
خوش رقصی میکنه واسه امریکا
ناشناس۳۲۶۶۰۷۷۲۳:۱۱:۳۹ ۱۴۰۲/۷/۲۸
دم تکانی برا امریکا
امین۳۲۶۶۰۹۰۲۳:۳۰:۵۶ ۱۴۰۲/۷/۲۸
سلام همین المان یادمان نرفته در جنگ هشت ساله دفاع مقدس چقدر تجهیزات نظامی از جمله بمب شیمیایی به حزب بعث عراق صدام داد چقدر مردم ما شیمیایی شدند چقدر بچه های ما از بین رفتند و به شهادت رسیدند
احمد۳۲۶۶۱۴۳۰۰:۴۸:۳۳ ۱۴۰۲/۷/۲۹
کشورهای غربی امریکای جنایتکار و نوکرانش انگلیس و آلمان و فرانسه خجالت نمیکشند از بولوف زنی شما درکنار اوکراین نتوانستید ازپس پوتین و روسیه بربیایید همه شمارو شکست داد. خجالت بکشید
قاسم۳۲۶۶۱۵۷۰۲:۱۹:۴۶ ۱۴۰۲/۷/۲۹
این ها همه جوره دارن به این .... کمک میکنن بعد میگن شما به فلسطین کمک نکنید . ایران باید وارد کارزار بشه . چندتا از پایگاه رژیم کودک کوشو بزنن اونوقت التماس سلحو سازش میدن . ...
ناشناس۳۲۶۶۱۸۰۰۵:۳۷:۲۹ ۱۴۰۲/۷/۲۹
کجاش اعظم است من که هرچی دقت کردم اثری از اعظم ندیدم واقعا چهره‌های جهنمی
محراب۳۲۶۶۱۸۷۰۶:۱۸:۳۱ ۱۴۰۲/۷/۲۹
جنگ باستانی ایران وروم باستانی هنوز پابرجاست دخالت آلمان در شهادت حاج قاسم نشانه بارز این مدعاست ولی آمریکا در این منظقه جایگاهی ندارد
ایرانی۳۲۶۶۲۰۲۰۷:۰۳:۰۶ ۱۴۰۲/۷/۲۹
شکی نيست که‌ نتایج اين جنگ براي غرب فاجعه‌ باراست. چون بانابودی اسرائیل جای پای آنها ازمنطقه کنده می‌شد.حالا شولتس هی بزن توسرت .
ناشناس۳۲۶۶۲۲۰۰۷:۳۰:۲۲ ۱۴۰۲/۷/۲۹
باسلام‌غلط‌کرده‌امریکاوالمان‌به‌خدااماده‌ایم
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  16. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  19. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

آخرین عناوین