گل‌محمدی: اتفاقات بدی برای ما افتاد/ با این امکانات انتظار برنده شدن درست نیست

  4020629009 ۱۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

سرمربی پرسپولیس می‌گوید بازی با النصر تحت تاثیر اتفاقات خیلی برای تیمش بود.

گل‌محمدی: اتفاقات بدی برای ما افتاد/ با این امکانات انتظار برنده شدن درست نیست

به گزارش ایسنا، پرسپولیس ایران سه‌شنبه شب در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا مقابل مهمانش النصر با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: بازی تحت تاثیر اتفاقات خیلی برای ما بود. مصدومیت مهدی ترابی در دقیقه ۵ بازی تاثیر زیادی در بازی ما داشت.

او در پاسخ به این سوال که آیا برنامه پرسپولیس تحت تاثیر حضور رونالدو قرار داشت؟ گفت: رونالدو یکی از بازیکنان خوب النصر بود. آنها بازیکنان تاثیرگذاری دیگری خصوصا در فاز حمله داشتند. ما تمام ذهنمان این نبود که رونالدو را مهار کنیم. ما باید هافبک‌های کنار و گوشه‌هایشان را هم مهار می‌کردیم چون هر لحظه خطرناک بودند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: اینکه در نیمه اول بازی صفر، صفر شد نتیجه خوبی بود و می‌توانستیم در نیمه دوم با وجود اینکه بازی سنگینی بود، خوب شروع کنیم. ما فقط می‌خواستیم بازی را ببریم که متاسفانه این اتفاق افتاد و کار را سخت کرد و نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم. این بازی کیفیت لازم را نداشت. انتظار داشتیم بازی قشنگ‌تری از دو تیم ببینیم اما در این زمین برآورده نشد و نتیجه را واگذار کردیم. نکته مهم این است که بتوانیم ریکاوری خوبی داشته باشیم و برای بازی بعد آماده شویم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: گل اولی که خوردیم، گل به خودی بود و می‌توانستیم آن را نخوریم. اگر یکی از اتفاقات بین اخراج سرلک و گل اول نمی‌افتاد، این نتیجه رقم نمی‌خورد. ما در نیمه دوم خوب شروع کردیم ولی یک اخراج بچگانه کار دستمان داد و نتیجه را واگذار کردیم. به تیم باکیفیت النصر تبریک می‌گویم. این بازی‌های بزرگ باعث می‌شود که نقاط ضعفمان را پیدا کنیم و برای بازی‌های بعدی آماده شویم. اگر این اتفاقات رقم نمی‌خورد، نمی‌باختیم. زمین هم اینقدر خراب بود که روی کیفیت هر دو تیم تاثیر گذاشت.

گل‌محمدی در واکنش به اینکه آیا بازیکنانش تحت تاثیر ستاره‌های النصر بودند که عملکرد ضعیف نیمه نخست حاصل آن شد؟ بیان کرد: ما با یک تیم معمولی بازی نداشتیم. آنها یکی از مدعیان قهرمانی در آسیا هستند و فوق ستاره‌های خوبی دارند. انتظار اینکه ما با این امکانات جلوی چنین تیم‌هایی خودمان را برنده بدانیم، هر چند میزبان هم باشیم، انتظار درستی نیست. همچنین اتفاقاتی افتاد که کار را برای ما سخت کرد. اگر این اتفاقات برای حریف می‌افتاد ما برنده می‌شدیم. ما با یک تیم باکیفیت و فوق‌العاده بازی داشتیم. آنها سه روز پیش بازی کردند و خیلی‌ها فکر می‌کردند که خسته‌اند و دیروز هم به خوبی ریکاوری نکردند اما دیدید که همان بازیکنان ۹۰ دقیقه بازی کردند که نشان‌دهنده کیفیت آنهاست.

او در ادامه در واکنش به این که آیا با توجه به حضور رونالدو، به پرسپولیس کم‌توجهی نشد، گفت: رونالدو یک بازیکن افسانه‌ای و یکی از نوابغ فوتبال است و در این شکی نیست. این استقبالی هم که از رونالدو شد نشان دهنده عشق و علاقه جوانان ایرانی نسبت به فوتبال و شخص رونالدو است. نمی‌خواهم زیاد نسبت به استقبالی که شد منفی فکر کنم. اگر به قسمت دیگر قضیه فکر کنیم، این باعث شده که جوانان ما بیشتر انگیزه برای فوتبال پیدا کنند و استعدادهای بیشتری کسب شود. باید از حضور رونالدو در ایران استفاده کنیم و نگاه مثبتی به آن داشته باشیم.

گل‌محمدی ادامه گفت: به هر صورت جوانان ما لایق امکانات بهتری هستند و فوتبال ما سزاوار بهترین‌ها هستند. آنها سزاوار حمایت بیشتری هستند. آزادی یکی از بهترین استادیوم‌های ایران بوده ولی ببینید به چه روزی افتاده است. این در بازی‌های بزرگ نقطه ضعف ما را نشان می‌دهد و این شاید تلنگری به مسئولان تصمیم‌گیرنده باشد. امیدوارم آنها به خودشان بیایند و بدانند که ما چقدر در بحث سخت‌افزار و ساختار فوتبال ضعیف هستیم. ما مشکلات زیادی داریم و امیدوارم این مشکلات برطرف شوند. البته صحبت‌هایی که وزیر ورزش درباره ساخت ورزشگاه جدید کرد، می‌تواند شروع خوبی باشد و امیدوارم عملی شود. امیدوار اراده‌ای باشد که استادیوم آبرومندی برای مردم و فوتبال ساخته شود.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه گفته می‌شود بازیکنان این تیم مانند امیری برای بازی با النصر آماده نبودند، بیان کرد: منظور شما این است که آماده این بازی نبودند؟ باتوجه به امکانات و شرایطمان سعی کردیم خودمان را برای این بازی آماده کنیم. نمی‌گویم توانمان این بود. خیلی دوست داشتیم که در زمین خوبی بازی کنیم و این اتفاقات نمی‌افتاد. به نظرم در این صورت، نتیجه دیگری گرفته می‌شد. تصمیماتی که در فوتبال ما گرفته شد، محدودهای زیادی برای نمایندگان ایران در آسیا و حتی تیم‌های لیگ ایجاد کرده است. محدودیت‌ها کار را برای مربیان و باشگاه‌ها سخت کرده است. مشکلات دیگری هم وجود دارد که نمی‌خواهم در نشست خبری راجع به آنها صحبت کنم. بازیکنان تمام تلاششان را کردند اما امروز روزی نبود که ما بتوانیم برنده شویم. این به خاطر حوادثی بود که در جریان بازی افتاد.

گل‌محمدی در ادامه درباره میزان مصدومیت ترابی و تاثیر آن روی عملکرد پرسپولیس توضیح داد: مهدی از بازیکنان تاثیرگذار ماست. اتفاقی که برای او افتاد یک شوک منفی به ما داد آن هم در ابتدای بازی. نمی‌دانم مصدومیتش تا چه اندازه است ولی حداقل یک هفته برای بازگشت به تمرینات کار دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا قبل از بازی شارژ مالی شدند؟ گفت: اینجا جای صحبت راجع به مسائل مالی نیست. سعی می‌کنیم بعضی چیزها را عنوان نکنیم. به این دلیل که بازی‌های آسیایی است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۳۰۵۴۳۰۷:۵۸:۳۷ ۱۴۰۲/۶/۲۹
عجب .دو تا پاس سالم به هم ندادید .
علی۳۲۳۰۵۶۴۰۸:۱۸:۴۴ ۱۴۰۲/۶/۲۹
وقتی قراردادهای نجومی با بازیکنان آماتور می بندند همین می شود. با این باخت باید کل تیم 20 درصد جریمه شوند .
آریابان۳۲۳۰۵۸۱۰۸:۳۱:۵۸ ۱۴۰۲/۶/۲۹
درود بر همه ی ورزشکاران دلاور ایرانی، از جمله فوتبالیست ها و در اینجا بویژه سرخپوشان ؛ زمین نامناسب (که البته همه ی بازیکنان را تهدید میکرد و بطور ویژه تر، ترابی جنگنده را قربانی کرد) کادر فنی با برنامه کار می‌کرد، بگونه ای که عملا درخششی از رونالدو ندیدیم، از جمله با ضربه-گیری های بسیار شایسته بیرو، تا جایی که رونال-دو نصف و نیمه و پنجاه درصدی حضور داشت .
ناشناس۳۲۳۰۵۸۳۰۸:۳۳:۵۷ ۱۴۰۲/۶/۲۹
بازی تاخیری و دفاعی همین هست و خجالت نکشیدی از اسم پرسپولیس و در ایران بازی کردن ولی این نحوه بازی ؟
ناشناس۳۲۳۰۵۸۶۰۸:۳۵:۳۷ ۱۴۰۲/۶/۲۹
وقتی مدیرعاملت دم به دم در کنار رونالدو هست...!
ناشناس۳۲۳۰۶۰۰۰۸:۵۰:۴۶ ۱۴۰۲/۶/۲۹
پیشنهاد می دهم آقای گل محمدی در حوزه سیاست که نظر پردازی می کرد کار کند شاید چیزی یاد بگیره و ورزش را رها کنه، اون فوتبال بوده ارایه داده؟
ناشناس۳۲۳۰۶۲۷۰۹:۱۸:۳۲ ۱۴۰۲/۶/۲۹
پرسپولیس بدون ترابی هیچه... یک لحظه فکر کن پارسال ترابی نبود پرسپولیس ششم هم نمی شد...
مهدی۳۲۳۰۶۶۰۰۹:۴۰:۲۶ ۱۴۰۲/۶/۲۹
شما هم حقوق ۴۰سال یه کارگر رو برای ۹ ماه میگری آخرش هم غر میزنی میبنی که امکانات نیست پس چرا موندی
مهدی۳۲۳۰۶۶۵۰۹:۴۲:۴۴ ۱۴۰۲/۶/۲۹
همین زمین هم برای النصر بود چطور اونا پاسکاری میکردن توپ رو به گردش در میوردن ولی بازیکنان ۳۰میلیاری پرسپولیس حتی یه پاس هم نتونستن بدن چطور نوف باخور ازبکستان تو زمین الهلال تونست مساوی کنه حتی تا دقیقه صد هم یک هیچ جلو بود
ناشناس۳۲۳۰۶۸۲۰۹:۵۹:۱۰ ۱۴۰۲/۶/۲۹
نگرانی من شکست در فوتبال نیست. نگرانی من این است که در آینده نزدیک خواهیم گفت انتظار پیروزی در عرصه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، علمی و ... در مقابل کشورهای مینیاتوری خلیج فارس را نداشت باشید چون آنها امکانات بیشتری دارند.
ناشناس۳۲۳۰۷۲۰۱۰:۵۴:۴۵ ۱۴۰۲/۶/۲۹
این گفته ها بهانه برای فرار از باختی است که پرسپولیس نشانی از صلابت گذشته خود نداشتدحتی سایه خودش هم نبود یک تیم از پیش باخته و بی روحیه بویژه دروازبان که برای فرار از گل خوردن دست بوقت کشی میزد . رونالدو ۴۰ ساله و سادیو مانه وزنه مهمی از نظر بازی نیستن .تیم با ۱۱ بازیکن بازی میکند و اگه جانشین مناسبی برای ترابی ندارید که وای بحال قهرمان ایران .زمین اگه نامناسب بود برای النصر هم بود ولی چرا درخواست بازی در تبریز یا اصفهان یا حتی کشور بیطرف مثل امارات که ایرانی کم نیستند ندادید .
ناشناس۳۲۳۰۷۶۲۱۱:۲۵:۰۳ ۱۴۰۲/۶/۲۹
منظور از امکانات وی ای آر و کمک نکردن داوری هستش
ناشناس۳۲۳۰۷۸۲۱۱:۳۹:۳۸ ۱۴۰۲/۶/۲۹
زمین بود ولی برای دو تیم فقط بهانه گیره
حسین۳۲۳۰۸۷۳۱۳:۰۷:۲۸ ۱۴۰۲/۶/۲۹
با سلام جناب گل محمدی عزیز خواهش میکنم از باخت خود فرار نکنید مشکل این باخت خود شما بودی چون این تیم ترسو بازی میکرد اگر 30 درصد بازی خودشون تو لیگ برتر میکردند حداقل مساوی میکردند بحث امکانات را پیش نکشید.
ناشناس۳۲۳۰۹۳۱۱۳:۵۸:۱۴ ۱۴۰۲/۶/۲۹
فوتبال یه صنعته و امکانات خودش را می‌خواهد با این مدیران و قوانین سقف قرارداد نمی‌توان تیم قوی داشت. تعداد تیم ها را کم و آنها را قوی‌تر ببندید تا آبروی ایران در آسیا و جهان نرود
ناشناس۳۲۳۰۹۵۰۱۴:۱۲:۵۳ ۱۴۰۲/۶/۲۹
النصر هم بد بازی کرد. بجز چند تا معدود موقعتی که ایجاد کرد حرفی برای گفتن نداشت. شاید از خستگی بازی 3 روز پیشش بود یا از کیفیت چمن. ولی پرسپولیس افتضاح بازی کرد. دو تا پاس سالم نمی دادن به هم. وسط زمینم فقط دست النصر بود. توپو میدادن بیرانوند میزد زیر توپ.
ناشناس۳۲۳۱۰۴۵۱۵:۰۹:۰۳ ۱۴۰۲/۶/۲۹
هر وقت ناکامی رخ میده میگن کمبود امکانات و ... نخیر ایرانی ها هیچ گاه به اندازه بهترین های دنیا تلاش نمی کنند . اولویت با رفاه است نه تلاش. پرسپولیس هم از نظر بدنی ضعیف تر بود و هم از نظر تکنیکی و تاکتیکی
ناشناس۳۲۳۱۰۷۴۱۵:۲۴:۵۴ ۱۴۰۲/۶/۲۹
اقای گلمحمدی، راه حل: یک شکایت به AFC بکنید، تا ۴ امتیاز از النصر کم کنند تا شما اول جدول شوید.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. من عجله ندارم!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  9. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  10. دور باطلی که تمامی ندارد!

  11. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  12. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  13. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  14. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  19. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  20. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  21. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

آخرین عناوین