وزیر اطلاعات: همه تلاش کنند زمینه اقتدار و پیروزی بزرگ فراهم شود/ مهم‌ترین نقشه دشمن بی‌ثبات‌سازی و کاهش مشارکت در انتخابات است

  4020529027 ۱۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر اطلاعات در مجمع عالی فرماندهان سپاه، گفت: مهم‌ترین نقشه دشمن بی‌ثبات‌سازی و کاهش مشارکت در انتخابات است. هرچند برای سالگرد اغتشاشات هم برنامه‌هایی دارند، اما هدف اصلی آن‌ها امسال انتخابات است و باید سعی و تلاش همه مجموعه‌ها در جهتی باشد که بتواند اقتدار و پیروزی بزرگ را فراهم کنند.

وزیر اطلاعات: همه تلاش کنند زمینه اقتدار و پیروزی بزرگ فراهم شود/ مهم‌ترین نقشه دشمن بی‌ثبات‌سازی و کاهش مشارکت در انتخابات است

به گزارش فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم و مدافعان امنیت و شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سخنان فرمانده معظم کل قوا و مقام معظم رهبری در مورد سپاه مایه افتخار است و عنوان بزرگ‌ترین سازمان ضد تروریستی جهان، ویژگی جدیدی است که رهبر عزیزمان به سپاهی که همه جانبه جذاب و در مسیر پیشرفت نقش موفقی دارد، اضافه فرمودند.

وزیر اطلاعات با اشاره به چهار توصیه‌ی رهبر معظم انقلاب؛ وحدت، مشارکت، خدمت، کار شبانه‌روزی و جهادی همراه با امیدبخشی و شوق در جامعه گفت: امیدواریم انقلابمان و پیشرفتی که به تعبیر معظم‌له به‌سوی قله‌ها است را با همت و قدرت ادامه دهیم. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دارای چنین جایگاهی است و ما به همراهی و هم‌رزمی با این نهاد بزرگ افتخار می‌کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب گفت: دشمن در هر شرایطی دست از سر این انقلابی که توانسته به ‌عنوان یک قدرت در دنیا مطرح شود، برنداشته و بیش از 50 سرویس اطلاعاتی که میز ایران را در ساختار خود با هدف مقابله با یک قدرت جدیدی که در سطح جهان مطرح است، طراحی کرده اند، در این شرایط، قدرت مطلق آمریکا در منطقه به دست جهادگران و سپاهیان با شکست روبه‌رو شده و همواره به دنبال این است که بتواند راهی برای جبران آن پیدا کند.

وزیر اطلاعات اعلام کرد: وزارت اطلاعات با کمک جامعه اطلاعاتی و با مشارکت و هم‌افزایی فعالی که با سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب ایجاد کرده، تلاش می‌کند در مبارزه با آنچه را که دشمن تحت عنوان براندازی و تروریسم و تشویق و ترغیب آن‌ها چه در قالب‌های گروهکی و چه در قالب‌های مذهبی، تجزیه‌طلبانه و قومی برنامه‌ریزی می‌کند، مقابله ‌کند، بنابراین موارد فوق یکی از مهم‌ترین مأموریت‌هایی است که به عهده جامعه اطلاعاتی بوده و یکی دیگر از این‌ها، مبارزه با رژیم صهیونیستی است که فعالیت‌های خود را بر این متمرکز کرده تا بتواند محور مبارزه و مقابله علیه ایران باشد.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب با اشاره به هم افزایی دستگاه های اطلاعاتی گفت: باید بتوانیم انسجام و هم‌افزایی‌ خود را با  اشراف اطلاعاتی‌ و جهاد تبیین باهم تلفیق کنیم. این انسجامی که در این دولت مردمی ایجاد شده، توانسته شرایط جدیدی را در منطقه تعریف کند و خیلی از فتنه‌ها و توطئه‌ها را تبدیل به شرایط بازدارنده نماید.

وزیر اطلاعات با اشاره به نقش آمریکا در شکل گیری داعش و ارتباط عوامل آن ها با رژیم صهیونیستی گفت: حدود 200 نفر از آن ها که وارد کشور شده و به دنبال تحرکات ایذایی و بی‌ثبات‌سازی در سطح کشور‌، منطقه و در ایام اربعین در عراق بودند اما با برخورد‌ها و دستگیری‌های اخیر، شاهد خنثی‌سازی اکثریت آن‌ها هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب با اشاره به توانمندی دستگاه های اطلاعاتی گفت: امروز قدرت دستگاه‌های اطلاعاتی کشور به نحوی است که جاسوس‌هایی از فرانسه، سوئد، انگلیس و کشور‌های متعدد دیگری را در اختیار دارند و حتی بعضی از آن‌ها علی‌رغم فشار‌هایی که آوردند به اعدام محکوم شدند و حکم در مورد آن‌ها اجرا شد که این اقدامات مدیون هماهنگی و همراهی است که در تشکیلات جامعه اطلاعاتی به وجود آمده است.

وزیر اطلاعات با اشاره به بحران های درونی رژیم صهیونیستی گفت: شرایطی که هرروزه رژیم صهیونیستی با آن مواجه است نتیجه سرمایه مقاومتی است که با تلاش شهید سلیمانی پایه گذاری شده است. رژیم صهیونیستی که روزی ادعا می‌کرد چهارمین قدرت دنیا است، امروز از اضمحلال درونی خودش سخن می‌گوید. از رئیس‌جمهور تا مسؤولین دیگرش، همه سخن از این می‌گویند که این رژیم در حال فروپاشی است.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب گفت: عملیات مشترکی که بین سپاه، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در مقابله با حوادثی همچون اصفهان و حادثه تروریستی اخیر شیراز با هدف ایجاد امنیت و آرامش در جامعه عملی شد، از افتخاراتی است که در این دولت شامل حال مجموعه‌ها شده و امروز راهبرد دشمن در جهت برخورد و ایجاد بحران‌، فقط درصحنه اقدامات تروریستی و جاسوسی نیست، بلکه تلاش می کند آن را در صحنه‌های اجتماعی به اشکال مختلفی بروز بدهد. یکسری از آن‌ها را در صحنه‌های اغتشاشات سال گذشته دیدید.

وی افزود: در شرایط جدید دشمن تلاش می‌کند با استفاده از بهائیت، نارضایتی‌ها، حرکت‌های صنفی و جریانات سیاسی که جهت‌گیری فتنه و تغییر را زمزمه می‌کنند، به  مسیری برود که اثرگذاری اجتماعی و بحران‌سازی‌ها به نحوی شکل گیرد که در بدنه جامعه گسترش پیدا کند. برای همین است که حضور فعال سپاه و بسیج در  مشارکت و در خدمت به مردم می‌تواند نقش امید‌بخش و شوق‌آفرینی را ایجاد کند. بنابراین مهم‌ترین نقشه دشمن بی‌ثبات‌سازی و کاهش مشارکت در انتخابات است. هرچند برای سالگرد اغتشاشات هم برنامه‌هایی دارند، اما هدف اصلی آن‌ها امسال انتخابات است و باید سعی و تلاش همه مجموعه‌ها در جهتی باشد که بتواند اقتدار و پیروزی بزرگ را فراهم کنند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اهمیت جایگاه جهاد تبیین گفت: ما عملاً در جنگ سایبری نیاز داریم به اینکه در بخش جهاد تبیین و رسانه تقویت مضاعفی داشته باشیم و امروز با کمک و همت همه یگان‌هایی که در این جهت فعال هستند مخصوصاً سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاهد این هستیم که در مقابله سایبری، در آفند و جنگ تهاجمی موفقیت‌های بزرگی را به دست آوردیم.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب در پایان گفت: ما هر آنچه داریم از وحدت و مشارکت و هم‌افزایی است که بین دستگاه ها ایجاد شده و از اطاعتی است که از رهنمود‌ها و فرامین رهبر حکیم و فرزانه‌مان داریم که طبیعتاً می‌تواند قدرت نظام را تقویت کند و اقتدار آن را به‌سوی قله‌های پیروزی پیش ببرد. تکیه شما به این کلامی که رهبر عزیزمان در پیام به نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه فرمودند که همکاری، هم‌افزایی مجموعه‌ها، مجاهدت است و آن را جهاد نامیدند و بیان، تبلیغ و ترویج آنچه را که دستاورد دستگاه‌های مختلف نظام، دولت، قوه قضاییه، مجلس شورای اسلامی، نیرو‌های مسلح و جامعه اطلاعاتی است امروز می تواند یکی از راه‌های امید و شوق و در جامعه ما باشد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۱۹۴۳۰۶۱۰:۴۲:۳۹ ۱۴۰۲/۵/۲۹
اگر دولت و حاکمیت معیشت مردم را درست کند اگر حاکمیت حرف مردم را بشنود و به زیرساخت های کشور توجه کند دنیا هم با هم متحد شوند نمی توانند آسیبی به کشور برسانند اما در غیر این صورت دولت از سینما رفتن و ورزشگاه رفتن مردم هم باید بترسد
ناشناس۳۱۹۴۴۰۷۱۱:۳۲:۳۵ ۱۴۰۲/۵/۲۹
مگر برای شکم زندگی می کنید؟!!
ناشناس۳۱۹۴۷۴۳۱۳:۵۰:۰۷ ۱۴۰۲/۵/۲۹
شما غذا نمی خوری ؟!! خوش به حالت ! ما روزی سه وعده می خوریم !!
ناشناس۳۱۹۴۷۵۳۱۳:۵۱:۵۸ ۱۴۰۲/۵/۲۹
تا حالا گشنگی کشیدی؟ بی پولی کشیدی ؟ شرمنده ی زن و بچه ات شدی؟
ناشناس۳۱۹۴۹۹۵۱۵:۲۹:۱۵ ۱۴۰۲/۵/۲۹
در اینترنت چی کار می کنی اگر گشنه ای؟!! در ضمن منطقت را یکبار دیگر مرور کن گشنه نباشم می روم رای میدهم!!! اصلا می دانی فلسفه رای چی هست؟ بقیه موارد دیگر بماند که گفته شد و لازم به پاسخ گویی
ناشناس۳۱۹۵۰۸۳۱۶:۱۴:۰۴ ۱۴۰۲/۵/۲۹
اره دادا.برای شکم و خوشگذراندن زندگی تلاش میکنیم ...
ناشناس۳۱۹۵۱۳۲۱۶:۵۳:۵۱ ۱۴۰۲/۵/۲۹
شما برای گرسنگی زندگی میکنی؟ بدون شکم برای چی زندگی میکنی؟
ناشناس۳۱۹۴۳۱۱۱۰:۴۷:۳۲ ۱۴۰۲/۵/۲۹
اثر عدم تلاش مسئولین از تلاش دشمن بسیار بیشتر است
ناشناس۳۱۹۴۳۱۵۱۰:۵۰:۰۵ ۱۴۰۲/۵/۲۹
شما مسئولین با این عملکردتون مشارکت رو کم کردین !
ناشناس۳۱۹۴۳۶۴۱۱:۱۶:۵۳ ۱۴۰۲/۵/۲۹
بی ثباتی و کاهش مشارکت در انتخابات نتیجه مستقیم عملکرد مسئولان است و هیچ ربطی به دشمن ندارد.
ناشناس۳۱۹۴۷۳۷۱۳:۴۸:۰۰ ۱۴۰۲/۵/۲۹
وقتی صبح تا شب رسانه دشمن ببینی که تبلیغ بی دینی و علیه کشور می شود عده ای ساده لوح در دام می افتند
ناشناس۳۱۹۵۲۲۱۱۸:۱۷:۱۴ ۱۴۰۲/۵/۲۹
ای ناشناس، من با این وضعیت درآمد هر روز پیش همه شرمنده هستم... مشکل من معیشت هست
ناشناس۳۱۹۴۴۵۵۱۱:۵۴:۳۲ ۱۴۰۲/۵/۲۹
شماها که هیچ تقصیری ندارین فقط دشمن
ناشناس۳۱۹۴۷۵۱۱۳:۵۱:۲۷ ۱۴۰۲/۵/۲۹
شما فکر کن کار دشمنه چیزی عوض میشه ؟!
علیرضا۳۱۹۵۰۲۷۱۵:۴۴:۱۴ ۱۴۰۲/۵/۲۹
هرکس حریف دشمن نیست کنار برود
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  8. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  9. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  10. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  11. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  16. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  17. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  20. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  21. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  22. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

  23. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  24. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

  25. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

آخرین عناوین