۹ ویژگی مهم بهترین کارتن میوه صادراتی که نمیدانستید!

گزارش بازرگانی، 200863،   4020519054

 کارتن بسته بندی میوه‌ها و صادرات برای کسانی که قصد دارند میوه‌ها و سبزیجات مد نظرشان را در بازارهای بین‌المللی عرضه کنند بهترین گزینه هستند.

اهمیت بسته بندی در صادرات میوه و سبزیجات به اندازه‌ای زیادی است که تولیدکنندگان و صادرکنندگان برتر این محصولات مبلغ قابل توجهی را برای تولید بسته بندی‌های استاندارد محصولاتشان در نظر می‌گیرند.

با بسته بندی مناسب، میوه‌ها و سبزیجاتی که بین دو کشور با فاصله زمانی طولانی ارسال می‌شوند سالم و تازه می‌مانند و مشتریان می‌توانند از محصولاتی که ارگانیک و باکیفیت هستند استفاده کنند. در نتیجه برندهای صادر کننده میوه سهم فروش بیشتری در بازارهای بین‌المللی خواهند داشت.

در این مطلب آسان پک، ویژگی‌های یک کارتن میوه صادراتی باکیفیت را جهت شناخت بیشتر ارائه کرده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی‌های کارتن میوه و سبزیجات و استعلام قیمت آن‌ها با تیم متخصص و حرفه‌ای آسان پک در ارتباط باشید.

کارتن میوه صادراتی چیست؟

قبل از شناخت نکات مهم انتخاب بهترین کارتن میوه صادراتی باید خود کارتن میوه صادراتی را بشناسید. کارتن‌های متنوع با هدف بسته بندی اقلام و محصولات مختلف تولید می‌شوند و هر کدام ساختار و ویژگی‌های مخصوص خودشان را دارند. از جمله این خصوصیات می‌تواند به اندازه، رنگ و طرح در نظر گرفته شده برای هر کارتن یا مواد اولیه‌ای که برای آن در نظر گرفته می‌شود اشاره کرد.

بسته بندی‌های کارتنی به طور معمول از مواد قابل بازیافت ساخته می‌شوند. با توجه به اینکه کارتن میوه صادراتی باید کیفیت بالایی داشته باشد، به طور معمول کارتن‌های 3 لایه و 5 لایه برای عرضه میوه‌ها در بازارهای بین‌المللی در نظر گرفته می‌شود.

با توجه به نوع محصول بسته بندی شده، کارتن باید تحت استانداردهای مناسب ساخت از فلوت‌های ، C – E - B و BC – CE تولید شود. بعضی از مشتریان استفاده از لمینت که به طور معمول ضد خش یا ضد رطوبت است را برای بعضی از محصولات جهت بسته بندی ترجیح می دهند.

لایه‌های موج دار کاغذ در وسط کارتن میوه صادراتی (فلوت‌ها) برای محافظت از محصول در برابر ضربه به کار می روند. دستورالعمل‌های ارائه شده توسط مشتری نیز باید به صورت کامل روی این کارتن‌ها چاپ شوند. رعایت این موضوع به شرکت حمل و نقل کمک می‌کند تا از ایمنی کالا اطمینان حاصل کرده و مشتریان هنگام دریافت محصولات آسوده‌خاطر از آن‌ها استفاده کنند.

ویژگی‌های کارتن میوه و سبزیجات

کارتن میوه و سبزیجات صادراتی باید طبق ساختار خاصی تولید شود. در ادامه برخی از ویژگی‌های این بسته بندی‌ها را جهت شناخت بیشتر ارائه کرده‌ایم.

1) رعایت استانداردهای تولید بسته بندی صادراتی

کشورهای توسعه یافته استانداردهای خاصی برای کالاهای وارداتی و بسته بندی در نظر گرفته‌اند. در نتیجه، رعایت استانداردهای سخت‌گیرانه‌ای که تعیین شده برای کارتن محصولات صادراتی مانند کارتن میوه صادراتی ضروری خواهد بود.

2) مقرون به صرفه بودن تولید کارتن

کارتن به خاطر استفاده از مواد اولیه قابلیت بازیافت، فرآیند خاص تولید و وزن سبکی که دارد به عنوان یکی از بسته بندی‌های ارزان در نظر گرفته می‌شوند؛ بنابراین با انتخاب کارتن میوه صادراتی می‌توانید مقرون به صرفه‌ترین نوع بسته بندی را برای محصولاتتان داشته باشید.

با توجه به ساختار بسته بندی و ابعاد آن، قیمت کارتن میوه صادراتی مشخص خواهد شد. اگر کارتن مورد نظر دارای پوشش خاصی باشد و طبق موارد سفارشی مشتری تولید شده باشد، مبلغی که برای کارتن میوه‌ها و سبزیجات در نظر گرفته می‌شود بیشتر از زمانی است که کارتن طبق استانداردها تولید می‌شود.

3) پایدار بودن کارتن میوه صادراتی

بسته بندی‌های پایدار روی زندگی موجودات زنده و محیط‌زیست تاثیر مثبتی دارند. این بسته بندی‌ها مورد پسند اغلب مشتریان هستند و به فروش بیشتر برندهای صادراتی کمک می‌کنند. قابلیت بازیافت کارتن و زیست تخریب پذیر بودن آن امکان بازیافت بهتر کارتن را برای تولیدکنندگان فراهم می‌کند.

4) سفارشی‌سازی کارتن میوه صادراتی

کارتن‌ها قابلیت چاپ پذیری و تولید در ساختار و اندازه‌های مختلف را دارند؛ بنابراین با تولید کارتن‌های خاص و استاندارد و استفاده از المان‌های گرافیکی مناسب می‌توانید شانس فروش محصولاتتان را افزایش دهید. چون کارتن‌های متنوع که در سایزهای مختلف تولید شده‌اند نقش بازاریابی را برای کسب و کارها بر عهده دارند.

5) حفاظت از محصول توسط کارتن

کارتن بسته بندی باید از محصولات موقع حمل و نقل محافظت کند و دچار پارگی و... نشود. چون میوه‌ها و سبزیجات باید دست نخورده باقی بمانند، تا مشتری نهایی بتواند محصولات مورد نظر را آسوده‌خاطر تهیه کرده و استفاده کند.

در بین محصولات نیز می‌توان از بالشتک‌های مخصوص یا ورق‌های کاغذی استفاده کرد، تا میوه‌ها با هم در تماس نباشند و سلامتی آن‌ها حفظ شود.

6) جلب رضایت مشتری

یک بسته بندی مناسب باید تاثیر مستقیمی روی خرید حضوری و غیرحضوری مشتریان داشته باشد و آن‌ها را برای انتخاب یک محصول و استفاده از آن ترغیب کند.

7) انعطاف‌پذیری بسته بندی

کارتن‌ها به دلیل انعطاف‌پذیری در اندازه‌ها و اشکال مختلف تولید می‌شوند و به دلیل کیفیت عالی و ساختار نوآورانه شناخته می‌شوند .بنابراین، از بسته بندی کارتنی می‌توانید از آن برای بسته بندی کالاهایی با شکل نامناسب و محافظت از محصولات خود در حین حمل و نقل استفاده کنید.

8) انبارش آسان کارتن

کارتن‌های 3 لایه و 5 لایه به خاطر کیفیت بالایی که دارند به خوبی از محصولات بسته بندی شده محافظت می‌کنند و نیازی نیست که آن‌ها را در یک جعبه جداگانه چیده و درون جعبه دیگر قرار دهید؛ بنابراین فرآیند انبارش این بسته بندی‌ها ساده است و می‌توانید کارتن‌ها را در فضای کم روی هم قرار دهید.

9) قابلیت چاپ پذیری کارتن

کارتن‌ها قابلیت چاپ پذیری بالایی دارند و می‌توانید روی آن‌ها از پوشش‌های مختلف استفاده کنید؛ بنابراین این بسته بندی‌ها می‌توانند با دارا بودن نشان تجاری یا لوگو برند، شعار برند و ... به برند سازی و بازاریابی شرکت تولیدکننده کمک کنند.

سخن پایانی

کارتن‌های میوه صادراتی نسبت به سبدهای پلاستیکی مقرون به صرفه تر هستند، راحت‌تر تولید می‌شوند، قابل بازیافت هستند و به محیط‌زیست آسیب نمی‌زنند. همچنین به دلیل اینکه کارتن ها قابلیت چاپ پذیری دارند و می‌توانند طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی داشته باشند و در ساختارهای متنوع تولید شوند، نسبت به سایر بسته بندی‌ها انتخاب بهتری هستند. این بسته بندی‌ها سبک نیز هستند و راحت حمل می‌شوند و بعد از جابه‌جایی میوه‌ها می‌توان آن‌ها را باز کرده و به ‌راحتی روی ‌هم چید و انبار کرد.

جهت استعلام قیمت انواع بسته بندی و سفارش انبوه بسته بندی از طریق وبسایت asanpack.com با متخصصین آسان پک در ارتباط باشید.

سؤالات متداول + جواب

1) کدام کارتن‌ها برای بسته بندی میوه صادراتی گزینه مناسبی هستند؟

کارتن‌های 3 لایه و 5 لایه به دلیل استحکام و مقاومت بالا گزینه مناسبی برای بسته بندی میوه‌های صادراتی و سبزیجات محسوب می‌شوند.

2) آیا سفارش انبوه کارتن میوه صادراتی مقرون به صرفه است؟

با سفارش انبوه کارتن میوه صادراتی می‌توانید ضایعات را کاهش داده و فرایند تولید را یکبار طی کرده و هزینه نیروی انسانی، انرژی، طراحی بسته بندی و... را یک بار پرداخت کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  16. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  17. من عجله ندارم!

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  24. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  25. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

آخرین عناوین