چرا پنهان کاری؟!

ابوذر عالی، گروه سیاسی الف،   4020502011 ۶۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۵ تکراری یا غیرقابل انتشار
چرا پنهان کاری؟!

اختلاف نظر نهادهای مسوول در امور مختلف از جمله مساله « حجاب» و  « گشت ارشاد» امری طبیعی است، آنچه غیرطبیعی و زیان بار است شفافیت نداشتن و سردرگم کردن شهروندان است. 

پس از اعلام بی اطلاعی خانم انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور ، از دستور رئیسی به بازگشت گشت ارشاد مدیرمسئول یک روزنامه صبح که نظر سخت گیرانه تری در این زمینه دارد و معمولا هم نظراتش به طرز عجیبی به کرسی می نشیند خطاب به خانم خزعلی نوشت :
 ممکن است خانم خزعلی بگویند پلیس ضابط قوه قضائیه است که باید عرض کرد، اولاً پلیس تحت امر وزارت کشور است و وزارت کشور بخشی از دولت است و ثانیاً این تصمیم به طور مشترک و مستقیم از سوی دو قوه مجریه و قضائیه اتخاذ شده است و نباید از سوی برخی از اعضای دولت در انجام آن تردید ایجاد شود.

مدیر مسئول روزنامه کیهان افزوده است: از خانم خزعلی که خود از حامیان و مروجان عفاف و حجاب هستند انتظار می‌رود در اظهارات خود دقت بیش‌تری داشته باشند و بی آن که بخواهند، نقش خداپسندانه رئیس جمهور در طرح اخیر را کمرنگ نکنند.

پس از این تاکید و اصرار مدیرمسئول روزنامه یادشده بر نقش دولت در این امر معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

خبری در برخی رسانه‌های کشور درباره مصاحبه معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه جلسه هیئت دولت منتشر شده که تحریف شده و صحیح آن از این قرار است:
خزعلی در پاسخ به سوال خبرنگاری که عنوان کرد آیا شنیده‌اید که به دستور رئیس جمهور گشت ارشاد مجدداً به خیابان‌ها آمده است، گفت: خیر دستور را من نشنیدم، ما دستگاه اجرایی نیستیم و این موضوع را باید از مسئولان وزارت کشور (که نیروی اجرایی هستند) بپرسید.
از رسانه‌های محترم کشور درخواست می‌شود که رعایت اصل صحت و اصالت خبر و حفظ امانت داری را در نقل اخبار سرلوحه کار خود قرار دهند! 

 سوال این است که اولا اظهار بی اطلاعی معاون رئیس جمهور درباره موضوعی که ربط مستقیم به حوزه مسئولیت وی دارد تا چه حد پذیرفتنی و قابل باور است و در این زمینه کنایه مدیر مسئول روزنامه یاد شده به ایشان به جا بود.

چرا باید مثل همیشه مسئولیت این امر را بر گردن رسانه ها انداخت! 

ثانیا اگر اختلافی در این زمینه وجود دارد چرا باید آن را پنهان کرد؟!. باید زمینه طرح و بحث درباره آن در میان افکار عمومی و در میان مسئولان وجود داشته باشد و طرفین با شفافیت در این زمینه سخن بگویند و بالاخره تصمیم نهایی مورد حمایت همه نهادهای درگیر حاکمیتی باشد و در فایده یا مضرات آن مسئولیت پذیری وجود داشته باشد. در موضوع یاد شده به نظر می رسد اختلافات عمیقی وجود داشته و دارد که چندان بروز داده نمی شود و از آن مهمتر اینکه پس از اخذ تصمیم مشترک یکی از طرفین نمی خواهد آن را گردن  بگیرد و با توسل به ادبیات دیپلماتیک مایل به شفافیت و اعلام موافقت خود در این تصمیم نیست ! 

این انتقاد به شخص رئیس جمهور نیز وارد است که با توسل به همین ادبیات دیپلماتیک در واکنش به  موضوع برخورد با مساله بدحجابی صرفا به گفتن این جمله اکتفا می کنند که قانون در این زمینه وجود دارد! 

خب این قانون قبلا هم وجود داشت و شخص ایشان در رقابت های انتخاباتی خود آن را تلویحا مورد انتقاد قرار دادند و به جای آن از گشت ارشاد مدیران خبر دادند!

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۱۵۸۶۵۶۰۹:۰۵:۴۰ ۱۴۰۲/۵/۲
ایشون در امر حجاب تخصصی ندارند
ناشناس۳۱۵۸۹۶۵۱۱:۳۴:۳۴ ۱۴۰۲/۵/۲
قوه تقنین و قضا و اجرا وضع اقتصادوحجاب و عفاف افتضاح است
ناشناس۳۱۵۹۰۱۰۱۱:۵۱:۰۱ ۱۴۰۲/۵/۲
ظاهرا اولیت اول این کشور رعایت حجاب است اول مثل اینکه باید مسئله حجاب حل شود شاید بعدا نوبت به اقتصاد فساد تورم اختلاس و ... ب
ناشناس۳۱۵۹۱۶۰۱۳:۱۹:۲۵ ۱۴۰۲/۵/۲
تا اونجا که حداقل من توی یکی دو سال گذشته دیدم، حجاب بیشتر مسئله رسانه‌های خارجی و براندازها بوده و منتظر بودن یکی یه برخورد اشتباهی داشته باشه و اونو توی بوق کرنا کنن!! دلیلش هم اینه که توی توهم خودشون فکر می‌کنن حجاب خط مقدم جمهوری اسلامیه و اگر از این رد بشن دیگه کار تمومه، و تنها چیزی که فکر می‌کنن با اون می تونن مردم رو با خودشون همراه کنن همینه و برای همین اولویت اولشون شده حجاب!!
ناشناس۳۱۵۹۳۹۰۱۵:۳۳:۴۰ ۱۴۰۲/۵/۲
شما احتمالا سرت همه ش توی رسانه‌های اونور آبیه یا شاید هم یک چشمی خبرها رو دنبال می‌کنی.
ناشناس۳۱۵۹۱۶۴۱۳:۲۱:۲۸ ۱۴۰۲/۵/۲
کار سختی نیست، شما صحبت‌های یک ماه پیش روسای سه قوه رو بررسی کن ببین چند بار درمورد حجاب صحبت کردن، درست و غلط حرفت معلوم می‌شه!!
راه۳۱۵۸۹۹۶۱۱:۴۶:۳۵ ۱۴۰۲/۵/۲
متاسفانه اغلب مسئولان و مدیران کلان کشور به عارضه‌ی عدم شفافیت و عدم صداقت دچار هستند
ناشناس۳۱۵۸۹۹۸۱۱:۴۶:۵۱ ۱۴۰۲/۵/۲
الان این وَن ها که در سطح شهر ول شدن! اصلا معلوم نیست اگر این افراد نیروی رسمی هستن چرا آرم ندارن؟ اگر رسمی نیستن پس اصلا چرا اجازه تردد دارن؟؟؟ این در حالیه که لایحه حجاب هنوز در حال خاک خوردنه!!!
ناشناس۳۱۵۹۲۲۹۱۳:۵۷:۴۸ ۱۴۰۲/۵/۲
حجاب قانون داره این لایحه برای بلاتکلیف کردن قانونه همانطور که مبارزه با ربا و اختلاس و رانت و تبعیض و مافیا قانون داریم و لازم الاجراست اما بخشی از قوانین هرگز درست اجرا نمیشه ، هرگز همینطور که عده‌ای مخالف اجرای قانون حجاب هستن و در برابرش صف آرایی میکنن ، عده‌ای از گردن کلفت‌ها هم در برابر قوانین ضد رانتی و ضد مافیایی و رشا و ارتشا و اختلاس و ربا و تبانی ایستادن و با بهانه‌ها و ترفندها و تهدیدهای مختلف جلوی اجرای عدالت رو میگیرن
ناشناس۳۱۵۹۰۱۴۱۱:۵۲:۵۸ ۱۴۰۲/۵/۲
اگر دوستانی که اینقدر انرژی روی مسئله حجاب میزارن انرژی خودشون رو صرف آبادانی از بین بردن فقر و بهبود اوضاع اقتصادی میکردن الان کشور خوشحالتری می داشتیم
ناشناس۳۱۵۹۲۷۵۱۴:۲۷:۱۷ ۱۴۰۲/۵/۲
وقتي نمي تونن وضع اقتصاد را درست كنن وقتي نمي تونن فسادراريشه كن كنن و قتي نمي تونن گراني را از بين ببرن بايد يك مسئله اي مثل حجاب را درست كنن .
ناشناس۳۱۵۹۲۸۸۱۴:۳۴:۳۹ ۱۴۰۲/۵/۲
شما بزرگش می کنید . حال یک کمی به قانون احترام بگذارید تا شادمان تر شوید!
ناشناس۳۱۵۹۳۶۷۱۵:۱۶:۳۰ ۱۴۰۲/۵/۲
احترام به قانون باید از مجریان و مسوولان شروع شود.
ناشناس۳۱۵۹۳۶۶۱۵:۱۶:۲۵ ۱۴۰۲/۵/۲
ایشون در چه امری تخصص دارن؟
سبحان۳۱۵۸۶۶۷۰۹:۰۸:۲۴ ۱۴۰۲/۵/۲
اين موضوع انقدر از نظر افكار عمومي غير قابل قبوله كه كسي حاضر نيست افتخارشو به اسم خودش بزنه
ناشناس۳۱۵۸۷۸۵۱۰:۰۱:۴۰ ۱۴۰۲/۵/۲
صراحتا یکی دو هفته قبل اعلام شده توسط رئیس قوه‌قضاییه که قانون فعلی عمل شود اما عمل می شود یا نه؟!!!
ناشناس۳۱۵۸۹۶۹۱۱:۳۵:۲۹ ۱۴۰۲/۵/۲
نکنین اینکارها رو، کشور رو به سمت داستانهای غیر ضروری سوق ندین بزارین کشور آروم باشه تمرکز رو روی اقتصاد و قوی کردن ایران در منطقه بزارین
ناشناس۳۱۵۹۲۰۶۱۳:۴۳:۳۱ ۱۴۰۲/۵/۲
عدم اجرای قانون کشوری بحرانی می شود و نتیجه آن سال قبل درست شد
عمران۳۱۵۸۹۵۳۱۱:۳۰:۴۶ ۱۴۰۲/۵/۲
خوب نمیشود اینجوری حکومت کرد. این روش که بخشی از حکومت که دقیقا معلوم نیست کدام نهاد است تصمیمیاتی را بگیرد و اجرا کند و هیچ نهادی گردن نگیرد جواب نمیدهد. یا این روش مورد تایید حکومت است که باید همه با صدای بلند آن را دقیقا با همین شیوه که اجرا میشود به عهده بگیرند تا بعداً چه شکست خورد چه موفق شد نتیجه ی سیاسی ش در ساختار قدرت تنظیمات لازم را ایجاد کند. یعنی چرخه ی فیدبک طبیعی باید وجود داشته باشد.
ناشناس۳۱۵۹۰۵۵۱۲:۱۲:۴۴ ۱۴۰۲/۵/۲
بشر در طبیعت بر اساس تجربه سالها پیشرفت کرده است . نوع نگرش بشر به هستی طی سالها تغییر کرده است . این تغییرات را بپذیرید.
ناشناس۳۱۵۹۳۱۰۱۴:۴۵:۵۴ ۱۴۰۲/۵/۲
بشر هزاران سال پیشرفت کرده اما در 150 سال اخیر در مسئله جامعه و خانواده سقوط کرده
ناشناس۳۱۵۸۶۷۱۰۹:۰۹:۲۴ ۱۴۰۲/۵/۲
راه حل اینکه خود شریعتمداری را رئیس جمهور کنیم. چون ظاهرا استقلال فکری شریعتمداری از کل دولت بیشتره و مسئولیت کارهایش را هم بیشتر بر عهده میگیره
ناشناس۳۱۵۸۹۷۰۱۱:۳۶:۱۶ ۱۴۰۲/۵/۲
وظیفه ذاتی پلیس است که با ناهنجاری ها و نقض قوانین مصوب بر خورد نماید
ناشناس۳۱۵۹۰۱۹۱۱:۵۴:۰۸ ۱۴۰۲/۵/۲
بله وظیفه پلیس هم هست که با فساد برخورد کنه وظیفه پلیس هست که امنیت اقتصادی رو تامین کنه جلوی قاچاق رو بگیره و ...
ناشناس۳۱۵۹۲۰۸۱۳:۴۴:۱۰ ۱۴۰۲/۵/۲
خوب الان چه ربطی داشت؟ مگر انجام نمی دهد؟!!!
ناشناس۳۱۵۹۳۵۳۱۵:۰۹:۴۲ ۱۴۰۲/۵/۲
تو مولوی نمیاد چرا هزاران نفر معتاد رو جمع کنه؟
ناشناس۳۱۵۸۶۹۶۰۹:۱۹:۱۴ ۱۴۰۲/۵/۲
احسنت به شما جهت یاداوری قول ها.
ناشناس۳۱۵۸۹۸۱۱۱:۳۹:۳۶ ۱۴۰۲/۵/۲
متاسفانه حضور پلیس علیرغم وظیفه قانونی کاملا نمایشی و دکوری و خنثی است و فقط برای رفع تکلیف می باشد.
ناشناس۳۱۵۸۷۱۷۰۹:۲۸:۰۵ ۱۴۰۲/۵/۲
در اجرای قانون اینطور فشل بودن نوبر هست
ناشناس۳۱۵۸۸۱۲۱۰:۱۹:۵۲ ۱۴۰۲/۵/۲
با زور لچک را بر سر زنان نگهداشتن اصلا ارزش محسوب نمی شود یه سر به محلات شهر بزن ! همه جا و همیشه که نمی شه گشت ارشاد مستقر کرد
ناشناس۳۱۵۹۰۲۱۱۱:۵۴:۲۷ ۱۴۰۲/۵/۲
گشت ارشاد در دولت اصلاحات تاسیس شد سنگ بنای اون در دولت خاتمی گذاشته شد.
ناشناس۳۱۵۹۲۸۲۱۴:۳۱:۵۴ ۱۴۰۲/۵/۲
شما اصولگرا ها هر كجا كم مي آرين نسبت مي دين به خاتمي و اصلاح طلب ها بس نيست ؟ !!!
ناشناس۳۱۵۹۳۰۳۱۴:۴۲:۰۱ ۱۴۰۲/۵/۲
اگر غلط است ، شما چرا راه خاتمی را میروید؟
ناشناس۳۱۵۹۳۷۲۱۵:۱۸:۲۰ ۱۴۰۲/۵/۲
جنگ نکنید گشت برای حجاب از اول انقلاب بوده
ناشناس۳۱۵۹۸۱۱۲۰:۵۹:۳۵ ۱۴۰۲/۵/۲
قبلش کمیته چیها بودند.گشت کمیته...
عمران۳۱۵۹۱۱۱۱۲:۵۵:۲۶ ۱۴۰۲/۵/۲
گشت ارشاد و دخالت پلیس در پوشش افراد به این معنی که افراد را وادار به پوشش کند در قانون فعلی اصلا وجود ندارد. در قانون فعلی فقط مجازات آن هم بر اساس حکم دادگاه وجود دارد. این قانون هم به دلیل عدم گنجایش دادگاهها برای چندین میلیون نفر اصلا قابل اجرا نیست. بنابراین این روش نه قانونی است، و نه امکان قانونی شدن دارد.
ناشناس۳۱۵۸۷۵۷۰۹:۴۸:۴۸ ۱۴۰۲/۵/۲
به اوضاع تورم و گرانی و معیشت مردم برسید به فکر اشتغال و ازدواج این همه جوان مجرد و بیکار باشید مگه چند درصد زنان مردم بی حجاب هستند ؟
ناشناس۳۱۵۹۲۹۴۱۴:۳۸:۳۵ ۱۴۰۲/۵/۲
اصلا موضوع حجاب را پيش كشيدن كه كسي به گراني و فساد فكر نكند
ناشناس۳۱۵۸۷۵۸۰۹:۴۹:۳۵ ۱۴۰۲/۵/۲
آخر این جریان چه خواهد شد؟ این همه هزینه و دو قطبی شدن جامعه برای چه؟ مگر در امر جمع آوری ماهواره و فیلترینگ اینترنت و... موفقیت حاصل شد؟
ناشناس۳۱۵۸۷۶۳۰۹:۵۰:۴۱ ۱۴۰۲/۵/۲
با بگیر و ببند موضوع حجاب به جایی نمیرسه. ورود مجدد پلیس به مبحث حجاب کار درستی نیست
ناشناس۳۱۵۸۷۹۳۱۰:۰۶:۵۳ ۱۴۰۲/۵/۲
چه خبر از گشت ارشاد مدیران؟
ناشناس۳۱۵۸۷۹۷۱۰:۰۷:۴۸ ۱۴۰۲/۵/۲
والا من یک مرد هستم با دیدن خانم بی حجاب هم مشکلی پیدا نمیکنم. اگر عوامل از هم پاشیدن خانواده ده تا باشن قطعا حجاب توی 5 تای اول نیست ولی هر 5 تای اول توی این کشور داره اتفاق میفته .
ناشناس۳۱۵۹۳۰۹۱۴:۴۴:۱۰ ۱۴۰۲/۵/۲
خوب دیگر وقتی زن را می آورند محیط مردان نامحرم کار کند اول ... بعد حجاب و بعد....درست عین کشورهای مدینه فاضله که مدعی هستید غرق در رفاه هستند و دارید تکرار می کنید رفتار آنان درحالی که قبلا انان گرفتار شدن
ناشناس۳۱۵۸۸۱۸۱۰:۲۴:۲۸ ۱۴۰۲/۵/۲
همه که شهید الداعی یا علی وردی یاحجی ویا دیگر شهدا وشهدا ی امنیت وماموران فداکار نمیشوند
ناشناس۳۱۵۸۸۹۷۱۱:۰۶:۱۸ ۱۴۰۲/۵/۲
الان کمتر جوان و نوجوانی است که دستورات این مدلی را بپذیرد و تاکید و اصرار بر اجرای آن بجز ضرر فایده ای ندارد
ناشناس۳۱۵۹۲۹۲۱۴:۳۷:۵۸ ۱۴۰۲/۵/۲
فقط کارت ملی و شماره آن قفل شود از کلیه خدمات محروم می شود .
ناشناس۳۱۵۹۸۱۳۲۱:۰۲:۴۲ ۱۴۰۲/۵/۲
باید چندتاشون اعدام کنن تا بقیه حساب کارا بکنن
ناشناس۳۱۵۹۹۰۲۲۲:۲۷:۱۹ ۱۴۰۲/۵/۲
همچین میگی خدمات محروم بشن انگار چه خدماتی دولت به مردم میده ؟ درمان رایگان؟ سبد غذایی؟ بیمه ؟ وام های کم بهره؟ منظورت اون 6 دلار یارانه ماهیانه است ؟
ناشناس۳۱۵۸۹۶۱۱۱:۳۳:۱۷ ۱۴۰۲/۵/۲
مردم را رها کنید.
ناشناس۳۱۵۸۹۸۵۱۱:۴۲:۲۴ ۱۴۰۲/۵/۲
شما مردم به فلاکت وبدبختی افتاده اند را نمی بینید هی حجاب حجاب می کنید مردم در صف های نانوائی ها باهم زد وخورد می کنند شما نمی بینید .
ناشناس۳۱۵۹۳۰۰۱۴:۴۰:۴۰ ۱۴۰۲/۵/۲
برو در خبر مربوطه که اقتصادی هست و فراوان هم خبر آن زده می شود نظر بده این جا بحث حیا و بی بندو باری هست
ناشناس۳۱۵۹۰۴۲۱۲:۰۶:۲۲ ۱۴۰۲/۵/۲
ما یادش بخیر میخواستیم ،مالزی شویم اما الان از خیلی چیزها از کشورهای منطقه عقب هستیم ،باید به کمک گرفتن از خداوند ،برویم برای ریشه کن کردن گرانی و فساد و تورم و رانت خواری ،و... ،
ناشناس۳۱۵۹۲۹۷۱۴:۳۹:۳۱ ۱۴۰۲/۵/۲
مالزی؟! ایران صدتا مالزی را می‌خرد و می فروشد آن وقت کشورهای منطقه را با ایران مقایسه می کنی؟
ناشناس۳۱۵۹۴۸۳۱۶:۳۷:۳۴ ۱۴۰۲/۵/۲
مالزی الان خیلی رشد داشته است.فکر کنم تمی دونی مالزی کجاست
ناشناس۳۱۵۹۰۴۸۱۲:۰۹:۳۹ ۱۴۰۲/۵/۲
خيابان ها پر از زنان بی حجاب شده اين خانم اظهار بي اطلاعي مي كنه معلوم نيست از خدا مي ترسه يا از بنده گنهكار خدا
ناشناس۳۱۵۹۸۸۸۲۲:۱۳:۲۶ ۱۴۰۲/۵/۲
چطور دیگران را گنهکار میدانی؟؟
صمصام۳۱۵۹۱۲۶۱۳:۰۰:۰۴ ۱۴۰۲/۵/۲
گشت ارشاد و مسائل مربوط به ان در حقیقت توافق نامه ای است که دولت و حاکمیت نوشته اند و حتی اولویت دهم مسائل کشور هم نیست .مستند این ادعا هم این است که تاکنون هیچ شخص و نهادی تبعات آن را به عهده نگرفته و نمیگیرد . در خصوص اظهارات خانم خزعلی و سخنان روزنامه کیهان هم با وجود اینکه اعتقاد دارم حجاب امر واجب و لازم برای سلامت فرد و جامعه است اما خدا را صدها هزار بار شکر میکنم که مدیر مسئول روزنامه کیهان مسئول امر گشت ارشاد نبوده است !
ناشناس۳۱۵۹۱۴۳۱۳:۱۱:۰۶ ۱۴۰۲/۵/۲
همه مسئولین اصلی تصمیم گیر کشور، در باب لزوم سختگیری به زنان و وجود گشت ارشاد و حتی رفتارهای قبلی آن هم داستان هستند و موافقت دارند اما چون از عواقب آن واهمه دارند و سال گذشته به گفته اقای کوثری نماینده ، خودشان هم متوجه وخامت اوضاع شده بودند، نمی خواهند امسال آن اتفاقات تکرار شود، همین
ناشناس۳۱۵۹۲۱۰۱۳:۴۵:۰۱ ۱۴۰۲/۵/۲
اگر توانستید ان قدر امکانات برای جوانان مهیا کنید که مثل پیر زنان وپیرمردان امروزی درسن ۲۰ سالگی امکانات ازدواج داشتند وهیچ دغدغه ای اعم از شغل ومسکن ومعیشت نداشته باشند ان وقت در هر کوچه ومحله ای یک ون گشت ارشاد بگذارید البته اگر چنین توفیقی داشتید بدانید که هیچ احتیاجی به گشت ارشاد نخواهید داشت به ریشه ی معضل توجه کنید نه به ظاهر معضل .
ناشناس۳۱۵۹۳۲۵۱۴:۵۳:۴۶ ۱۴۰۲/۵/۲
فعلا یه گشت ارشاد برا مدیرا بذارید توجیه بشن.
ناشناس۳۱۵۹۳۷۱۱۵:۱۸:۱۹ ۱۴۰۲/۵/۲
چند آیه برای حجاب داریم چند آیه برای ربا؟ ریشه ربا در تورم است در بیکاری است و در اقتصاد فلج. کی به فکر خشکاندن ریشه ربا میرویم؟
ناشناس۳۱۵۹۴۵۴۱۶:۱۸:۰۵ ۱۴۰۲/۵/۲
یک موضوع برای همه مردم مسجل شده است، ..... فقط مسئله اش حجاب است، حجاب ، حجاب. اگر قرار به گشت ارشاد است، بودجه این ۳۲ مجموعه فرهنگی مبارزه با حجاب را قطع کنید و به کارهای عمرانی اختصاص دهید.
ناشناس۳۱۵۹۴۷۹۱۶:۳۶:۳۶ ۱۴۰۲/۵/۲
آیا سیاستی در جهت تخریب باورهای مردم در جریان است؟
ناشناس۳۱۵۹۵۰۸۱۶:۵۳:۱۵ ۱۴۰۲/۵/۲
مسئولان مشغول به حل مشکلات اصلی کشور باشند مثل اقتصاد
ناشناس۳۱۵۹۵۷۰۱۷:۴۲:۳۱ ۱۴۰۲/۵/۲
چرا حجاب نه در قانون اساسی و نه در منشور حقوق شهروندی نیامده ؟
ناشناس۳۱۵۹۵۷۱۱۷:۴۴:۰۶ ۱۴۰۲/۵/۲
خب این قانون قبلا هم وجود داشت ولی شخص ایشان در رقابت های انتخاباتی از گشت ارشاد مدیران خبر دادند!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  20. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  10. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  11. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  14. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  15. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  16. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  17. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  18. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  19. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  20. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  21. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  22. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  23. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  24. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  25. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

آخرین عناوین