اطلاعیه روابط عمومی مجلس تخریب جدید مجلس انقلابی، در سکوت مدعی العموم

  4020409053 ۵۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

در پی طرح ادعا‌ها و اتهاماتی در خصوص پرداخت حقوق بالا به یک نماینده، روابط عمومی مجلس توضیحاتی ارائه و خواستار برخورد با کسانی که تهمت زده‌اند، شد.

تخریب جدید مجلس انقلابی، در سکوت مدعی العموم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از خانه ملت؛ چندی پیش یکی دیگر از روزنامه نگار نما‌ها فیشی را منتشر کرد و مدعی پرداخت حقوق ۱۰۰ میلیون تومانی به یک نماینده مجلس شد. علی رغم اینکه توسط نمایندگان مجلس توضیح داده شد که این فیش مربوط به حقوق نیست و مربوط به هزینه‌های دفاتر، نیرو‌های شاغل در این دفاتر و انجام وظایف نمایندگی در حوزه‌های انتخابیه است، جریانی با تکرار عبارت سراسر دروغ حقوق ۱۰۰ میلیون تومانی نمایندگان، تلاش کردند مجلسی که در سال آخر خود علی رغم برخی نقاط ضعف، در یک نگاه کلی مدال افتخار مجلس انقلابی را گرفته است، تخریب کند. 

دستگاه قضایی در دوره جدید با ریاست فردی مجتهد، متخصص در شئون مختلف قوه قضاییه، شجاع، بی‌توجه به مصلحت اندیشی‌های غیردرست، امید زیادی را در دفاع از حقوق عامه ایجاد کرده است و در همین راستا هم اتفاقات بزرگی در مقایسه با گذشته در پیگیری پرونده‌های به فراموشی سپرده شده، صورت گرفته است، اما در تکمیل این اقدامات این توقع وجود دارد در راستای مطالبه مکرر رهبر انقلاب مبنی بر حفظ امنیت روانی مردم به عنوان یکی از حقوق عامه، دستگاه قضایی دروغگویان و شایعه پردازان را مورد بازخواست قرار دهد تا اینگونه نشود که مجلسی که عملکرد مناسبی در تقنین کارشناسی و هوشمندانه متناسب با نیاز‌های کشور داشته، در افکار عمومی بی اعتبار شود.

در همین راستا ضروری است توضیحاتی را درباره شایعه دروغ مطرح شده ارائه کنیم:

۱- روال پرداخت هزینه‌های دفتر و انجام وظایف نمایندگی بصورت مستقیم به نماینده، بجای استخدام نیرو توسط مجلس و هزینه‌های سنگین دائمی و بزرگ کردن ساختار اداری مجلس، در دوره‌های گذشته وجود داشته و به دلیل اینکه کمترین هزینه مالی و اداری را برای بیت المال دارد، ادامه پیدا کرده است.

از نظر همترازی یک نماینده مجلس همتراز با یک وزیر است، اما برای قیاس بهتر، خوب است امکانات یک نماینده مجلس را با استاندار یا مدیرکل یک اداره مقایسه کنیم که در یک ساختمان مستقل بزرگ مستقر است، ده‌ها کارمند، گا‌ها بیش از دو مسئول دفتر، کارشناس و مشاور، نیروی خدماتی، نگهبان و مشاور رسانه‌ای و کارمند روابط عمومی، پایگاه اطلاع‌رسانی و ... دارد که حقوق همه نیز از بیت المال پرداخت می‌شود.

اگر این مقایسه با یک وزیر انجام شود که طبق قانون نمایندگان همتراز وزرا هستند، هزینه بی‌شمار دیگری هم اضافه می‌شود. به این‌ها اضافه کنید وظایفی که خاص نماینده است مانند مراجعه صد‌ها نفر از مردم در هفته به دفتر نماینده که گا‌ها در برخی حوزه‌های انتخابیه در روز به بیش‌ای ۱۰۰ نفر می‌رسد، ضرورت پاسخگویی بی واسطه به تک تک مراجعه کنندگان، ضرورت تصمیم گیری برای دادن رای دقیق به طرح‌ها و لوایح در همه عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی که نیازمند مشورت گرفتن بیشتر است و... که نشان گسترده بودن دامنه وظایف نمایندگی و هزینه‌های آن است که همه نیز نیازمند هزینه است و مجلس نیز این هزینه‌ها را به صورت مجزا پرداخت نمی‌کند بلکه همه این موارد بعلاوه حقوق نماینده باید از همان مبلغی که به هر نماینده پرداخت می‌شود تامین شود.

همچنین این نکته را هم باید مدنظر قرار داد که اگر قرار بود روال دولت در مجلس نیز اجرا شود و مثلا نماینده‌ای بخواهد افراد مورد اطمینان یا نزدیک به خود را وارد چرخه اداری پارلمان کند، شاهد تورم سنگین نیروی انسانی در مجلس بودیم آن‌هم بدتر از دیگر سازمان‌های دولتی چرا که هر ۴ سال بخشی از نمایندگان تغییر می‌کنند و طبیعتاً چهره‌های جدید به دنبال جذب نیرو‌های نزدیک یا مورد اعتماد خود در ساختار اداری می‌روند. در حالی‌که در شیوه فعلی با پایان دوره نمایندگی همه افراد همراه نماینده از مجلس منفک می‌شوند.

همه این‌ها تایید می‌کند اینکه هزینه‌های نمایندگی مجلس بصورت مستقیم به خود نماینده پرداخت شود، بدون اینکه بار اداری، استخدامی و هزینه‌ای آن بدوش ساختار مجلس بیفتد، بهترین منطق مدیریتی است که در همه دوره‌های مجلس وجود داشته است در غیر اینصورت ما امروز شاهد صد‌ها میلیارد هزینه اضافه بدوش کشور می‌بودیم. براساس برخی برآوردها، اگر بنا بود هزینه نیروی انسانی و اداره دفاتر نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه و انجام وظایف نمایندگی به صورت غیر مستقیم و توسط مجلس تامین شود، باید حداقل ۲۰ برابر هزینه‌های فعلی از محل بیت‌المال هزینه می‌شد که شیوه فعلی جلوی آن را گرفته است. 

۲- لیست هزینه‌های نمایندگی شامل هزینه‌ها بابت نیروی انسانی، اجاره و تجهیز دفاتر در شهرستان‌های مختلف حوزه انتخابیه، رفت و امد، پاسخ به مطالبات مردم و ... است و سنگینی این هزینه‌ها برای برخی حوزه‌های انتخابیه به نحوی است که نمایندگان به جای دریافت ارقام فعلی، تامین این موارد توسط ساختار مجلس و دولت را مطالبه می‌کنند.

همچنین رقم پرداختی بابت هزینه‌های نمایندگی براساس تدابیر مالی که در مجلس اندیشیده شده، به صورت مستقل از حقوق و در حساب دیگری برای هر نماینده واریز می‌شود و برای هزینه‌های نمایندگی استفاده می‌شود.

۳- حقوق نماینده‌های مجلس مطابق قانون در سامانه‌های شفاف سازی نظیر پاکنا بارگذاری می‌شود و تحت نظارت نهاد‌های نظارتی است؛ بنابراین با توجه به نکات بالا، بنظر می‌رسد افراد معلوم الحالی که به نمایندگان مجلس تهمت دریافت حقوق ۱۰۰ میلیون تومانی زده اند و برای رسانه‌های معاند خوراک تخریب مجلس انقلابی را تهیه کرده اند، باید در دفاع از حقوق و تامین امنیت روانی جامعه مورد بارخواست جدی و سریع مدعی العموم قرار گیرند و گزارش آن نیز به صورت شفاف به مردم ارایه شود.

 
 
 
  

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۱۱۹۸۸۴۲۲:۳۷:۴۸ ۱۴۰۲/۴/۹
طوری تیتر زده اند مجلس انقلابی که انگار بقیه مجالس ضدانقلاب بوده اند! ..
ناشناس۳۱۲۰۰۴۰۰۶:۲۵:۰۱ ۱۴۰۲/۴/۱۰
تمامی نمایندگان مجلس قبل از ورود به مجلس ستادهای انتخاباتی دارند و بر هیچ کس پوشیده نیست که این ستادها خرج تبلیغات و غیره نمایندگان را تامین میکنند تا در آینده نماینده منافع آنها را تامین و پیگیری کند لذا نمایندگان باید از طریق همان ستادها تغذیه مالی شوند که میشوند و وام دار یکدیگرند
ناشناس۳۱۲۰۱۳۲۰۸:۳۲:۴۷ ۱۴۰۲/۴/۱۰
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است جای هیچ گله و شک و شبهه هم نیست واقعیتی غیر قابل انکار است
mostafa.kamali95@yahoo.com۳۱۱۹۸۹۲۲۲:۴۷:۴۹ ۱۴۰۲/۴/۹
مجلسی که لفظ انقلابی را یدک میکشد باید جهادی و بدون حقوق و ایثار گرانه کار کند اصلا پرداخت حقوق به نمایندگان مشکل حقوقی دارد بنظرم... نمایندگان مجلس قبل از ورود به مجلس حتما یا شغلی داشته اند و یا سمتی که باید از همان جا تامین حقوق بشوند پرداخت حقوق توسط مجلس باید جمع شود
ناشناس۳۱۱۹۹۳۲۲۳:۲۹:۲۴ ۱۴۰۲/۴/۹
یعنی چی؟؟؟؟ چیزهایی برخی می گند عجیب
ناشناس۳۱۱۹۹۴۱۲۳:۴۰:۲۳ ۱۴۰۲/۴/۹
عجیب حقوق کارگران است و حقوق های نجومی
ناشناس۳۱۲۰۰۴۴۰۶:۳۴:۱۴ ۱۴۰۲/۴/۱۰
باید انقلابی و ایثار و از خود گذشتگی داشته باشی برای این ردای شریف که زیبنده هر فردی نیست بخصوص کسانی که با هدف کیسه دوزی وارد این عرصه شده اند
ناشناس۳۱۱۹۸۹۵۲۲:۵۱:۵۱ ۱۴۰۲/۴/۹
با توجه به اینکه انتخابات مجلس جدید در آینده نزدیک انجام میشود لذا از چندین ماه قبا از انتخابات حق مردم است بدانند کدام نمایندگان مجلس خودرو رانتی گزفته اند تا بتوانند در رای دادن بهتر عمل کنند نمایندگانی که خودرو رانتی کرفته اند باید تفاوت قیمت را به کمیته امداد و با بهزیستی واریز نمایند
ناشناس۳۱۲۰۱۵۰۰۸:۵۵:۴۴ ۱۴۰۲/۴/۱۰
ای قوه قضایی اقدام انقلابی
ناشناس۳۱۱۹۸۹۹۲۲:۵۴:۱۶ ۱۴۰۲/۴/۹
این نماینده ای که فیش حقوقی او رسانه ایی شده چندی پیش بشدت مدعی بود که هیچ بک از نمایندگان مجلس خودرویی دریافت نکرده اند و بطور کلی و از اساس منکر دریافت خودرو توسط نمایندگان بود
ناشناس۳۱۱۹۹۸۳۰۰:۴۹:۵۶ ۱۴۰۲/۴/۱۰
جهت اطلاع آن خودو ها را همه نگرفتند در ضمن خیلی از آنها هم برای دیگران گرفتند
ناشناس۳۱۲۰۱۰۴۰۷:۵۳:۰۳ ۱۴۰۲/۴/۱۰
این شد توجیه این عذر بدتر تز گناه است
ناشناس۳۱۲۰۰۴۳۰۶:۳۱:۳۶ ۱۴۰۲/۴/۱۰
چرا نمایندگان انقلابی مجلس با وجود این همه فساد و تخلف در بانک مرکزی و شبکه بانکی کشور اقدام به تفحص از بانک مرکزی و بانک ها نکرده اند و چرا نتیجه تفحص از بورس که بیش از دوسال است در حال انجام بوده اعلام نشده است
ناشناس۳۱۱۹۹۰۲۲۲:۵۵:۳۲ ۱۴۰۲/۴/۹
نمایندگان انقلابی و از خود گذشته مجلس قانونی باید تصویب کنند که در کشور هیج فردی حق بیش از یک پست و سمت رسمی را نداشته باشد تا هم اشتغال افزایش یابد و هم جلوی خیلی از فسادها گرفته شود و بازنشسته ها هم که به هیج وجه نتوانند در هیج پست و سمت رسمی حضور پیدا کنند
ناشناس۳۱۲۰۸۳۲۱۸:۳۹:۲۲ ۱۴۰۲/۴/۱۰
بیشتر بازنشستگان با حقوق بخور و ننیری که میگیرند مجبورند کار کنند!
ناشناس۳۱۱۹۹۰۵۲۲:۵۹:۳۶ ۱۴۰۲/۴/۹
.... چرا اسامی نمایندگانی که خودرو گرفته اند منتشر نشده است تا مردم بهتر برای انتخابات آینده تصمیم بگیرند
ناشناس۳۱۱۹۹۱۰۲۳:۰۹:۵۴ ۱۴۰۲/۴/۹
نمایندگی یعنی عشق به خدمت .... گرفتن حقوق و هزینه اصلا معنی ندارد و مجلس به هیج وجه نباید پرداخت حقوق به نمایندگان تحت هر نامی داشته باشد هر کس نمی تواند بی حقوق کار کند اشتباه کرده است .
ناشناس۳۱۲۰۰۴۶۰۶:۳۶:۴۳ ۱۴۰۲/۴/۱۰
بعضی ها هم که بازنشسته هستند و حقوق بازنشستگی دارند و نمایندگی شغل دوم آنها می باشد
ناشناس۳۱۱۹۹۴۶۲۳:۴۳:۰۵ ۱۴۰۲/۴/۹
مجلس انقلابی ایران با وجود نمایندگان شریف و ولایی و جهادی اصولا قابل تخریب نیست.
ناشناس۳۱۲۰۰۴۷۰۶:۳۹:۰۷ ۱۴۰۲/۴/۱۰
ملت شریف اعضای این مجلس فعلی را از خانه ملت به خانه های خودشان بفرستند
ناشناس۳۱۱۹۹۴۸۲۳:۴۴:۴۰ ۱۴۰۲/۴/۹
مجلس به این خوبی با این نمایندگان مهربان و دلسوز .چرا تخریب می کنید؟
ناشناس۳۱۱۹۹۴۹۲۳:۴۵:۴۱ ۱۴۰۲/۴/۹
هر کسی مجلس را تخریب کند دشمن و معاند و جیره خور است.
ناشناس۳۱۱۹۹۵۲۲۳:۴۶:۴۳ ۱۴۰۲/۴/۹
احسنت بر خانه ملت.
ناشناس۳۱۱۹۹۵۳۲۳:۴۷:۲۴ ۱۴۰۲/۴/۹
چه حرفا؟
ناشناس۳۱۲۰۰۴۲۰۶:۲۸:۲۹ ۱۴۰۲/۴/۱۰
این وصله ها به نمایندگان انقلابی نمی چسبد
ناشناس۳۱۱۹۹۶۴۰۰:۱۱:۰۹ ۱۴۰۲/۴/۱۰
یعنی چه؟ کی تخریب می کند؟ هر شخص یا جریان یا گروهی مجلس را تخریب کند فتنه گر و آشوب طلب است ...
ناشناس۳۱۱۹۹۶۷۰۰:۱۵:۰۰ ۱۴۰۲/۴/۱۰
بیچاره نمایندگان پاکدست و شریف و محترم واز جان گذشته مجلس.
محمد۳۱۱۹۹۷۲۰۰:۲۱:۳۰ ۱۴۰۲/۴/۱۰
با سلام، آیا نمی توان حقوق راننده، پرسنل دفتر نمایندگان و یا سایر هزینه های دفتر مشارالیهم را مستقیم به حساب آنها واریز نمود که شائبه های این گونه در افکار عمومی رسوخ ننماید!!!
ناشناس۳۱۱۹۹۸۷۰۰:۵۳:۳۲ ۱۴۰۲/۴/۱۰
اگر می شد حتما می کردن لابد نمیشه ؟
بلندنظر۳۱۲۰۲۸۰۱۰:۵۷:۱۹ ۱۴۰۲/۴/۱۰
اینها همش رانته. اما بازهم اشکالی نداشت اگر این جماعت اندک نفعی هم برای ممکت و ملت می داشتند.
ناشناس۳۱۱۹۹۸۱۰۰:۴۴:۵۴ ۱۴۰۲/۴/۱۰
با این دفاعیه شما از مجلس تازه فهمیدم چقدر خوب بود این مجلس و من چقدر در اشتباه بودم.
ناشناس۳۱۱۹۹۸۲۰۰:۴۹:۱۵ ۱۴۰۲/۴/۱۰
مجلسی ها، با جلو نکشیدن ساعت، به ملت فهماندید که چقدربدون فکر تصمیم گیری می کنند.
ناشناس۳۱۱۹۹۸۶۰۰:۵۳:۱۰ ۱۴۰۲/۴/۱۰
اصلا نباید کسی که مدرک دانشگاه دولتی ندارد، وارد مجلس شود.
ناشناس۳۱۱۹۹۹۶۰۱:۱۵:۱۲ ۱۴۰۲/۴/۱۰
با دنا شروع و باشاسی بلند به اتمام میرسد
ناشناس۳۱۲۰۰۰۴۰۱:۳۲:۱۵ ۱۴۰۲/۴/۱۰
وظیفه اصلی قوه مقننه خردورزی در تنظیم نظام حقوقی کشوره، وقتی نمایندگان مجلس دنبال کارهای دیگه هم میروند که ربطی به این مسئولیت اصلی نداره، هم شاهد تورم قوانین و مقررات و ناکارآمدی اجرایی خواهیم شد و هم این بوروکراسی و منابع دنبال می شود و هم هزینه ها میکنند که به اون جایگاه برسند.
ناشناس۳۱۲۰۰۳۱۰۶:۰۰:۲۷ ۱۴۰۲/۴/۱۰
مجلس انقلابي وجهادي نباید اينهمه حاشيه داشته باشد.
ناشناس۳۱۲۰۰۳۷۰۶:۱۸:۱۶ ۱۴۰۲/۴/۱۰
اولا همترازی در حقوق است نه در ساختار سازمانی. ثانیا یعنی چه که ساختار بزرگ می‌شود؟ نماینده مسئولین دفاترش را معرفی و واحد پشتیبانی قرارداد متحدالشکلی را ببندد. اتفاقا فساد به حداقل می رسد. برای دفاتر شهرستانها نیز بهتر است در فرمانداریها یک اتاق برای نمایندگان به صورت ثابت پیش بینی شود.
ناشناس۳۱۲۰۰۶۲۰۷:۱۵:۲۰ ۱۴۰۲/۴/۱۰
مجلسی که در برابر تورم ۷۰ درصدی دهانش بسته است دقیقا همین است ...
ناشناس۳۱۲۰۰۷۱۰۷:۲۳:۴۷ ۱۴۰۲/۴/۱۰
مجلس قرار بود نماینده مستضعفین جامعه باشه اما با این بریز و بپاشی که دارند مستضعفان را به فراموش کرده اند.....
ناشناس۳۱۲۰۰۷۲۰۷:۲۶:۳۱ ۱۴۰۲/۴/۱۰
اساسا کسی که نماینده می شود نباید دغدغه معیشت و زندگی و حتی آینده داشته باشد. به نظر بنده نماینده مجلس حتی اگر یک میلیارد هم بگیرد حقش است . اما چه نماینده ای؟ نماینده ای که سراسر دوران نمایندگی است برای مردم کار کند منافع مردم را در اولویت قرار دهند و از هیچ رانتی استفاده نکند. با این نمایندگانی که ما داریم حقوق بیست سی میلیونی هم اضافه است .
ناشناس۳۱۲۰۰۹۱۰۷:۳۸:۲۴ ۱۴۰۲/۴/۱۰
اگر هدف نمایندگان مجلس منافع شخصی خودشان نباشد نیازی به خرج کردن میلیاردهاتومان برای ورود به مجلس نداشتند
ناشناس۳۱۲۰۱۱۷۰۸:۱۲:۴۴ ۱۴۰۲/۴/۱۰
براستی که در آستانه انتخابات جدید هستیم خروجی این مجلس برای معیشت مردم چه بوده است که بایستی با دلگرمی دوباره به این نمایندگان رای دهند.
ناشناس۳۱۲۰۱۴۲۰۸:۴۶:۲۶ ۱۴۰۲/۴/۱۰
به خدا بیت المال هست دقت بفرمایین همینجوری ندین به یک فوتبالیست ندین به یک مسئول ندین به هیئت علمی ها چرا حقوق در ایران سقف نداره ؟
ناشناس۳۱۲۰۱۵۱۰۸:۵۶:۱۲ ۱۴۰۲/۴/۱۰
با سلام لطفا دقت بفرمایین یه دیدگاهی پیدا شده و معلوم نیست از کجا نشات گرفته که میگن یک قاضی و حتی نمایندگان باید حقوقشان بالا باشد تا دغدغه و مشکلات زندگی رو نداشته باشند که این دیدگاه اشتباه محض هست ۱_اگر قاضی و نماینده دغدغه و مشکلات زندگی نداشته باشه یعنی اینکه از جامعه دور هست مشکلات مردم رو نمی فهمد و .... ۲- پول زیادی پول باد آورده کفر می آورد مسلمانی از یاد انسان می برد ، دغدغه دین دیگر ندارد و ..... خوبه که دیدین در این جامعه چه نمایندگانی و چه قضاتی که کارشون به کجا کشیده شده است
ناشناس۳۱۲۰۱۹۳۰۹:۳۵:۵۹ ۱۴۰۲/۴/۱۰
نیاز به مجلس متخصص داریم
ناشناس۳۱۲۰۲۱۵۱۰:۰۳:۱۲ ۱۴۰۲/۴/۱۰
چهل و چند سال از انقلاب گذشته و چشم و گوش مردم کاملا به حقیقت باز شده ومردم کاملا از ناکارامد بودن سیستم فعلی نمایندگی ناراضی و جگرشان خون است !این بساط نمایندگی با این ساز و کار رانتی و متکی به هزینه های نجومی انتخاباتی و وابسته به افراد متنفذ و کاسبکار باید برچیده شود نماینده نباید وابستگی مالی به اشخاص کاسبکار چه از نوع سیاسی و چه از نوع تجاری داشته باشد و برای نمایندگی کیسه بدوزد . ورود نماینده وامدار و بدهکار و وابسته و بزدل و غیر کارشناس و غیر متخصص و بی اعتقاد به منافع ملی به مجلس تزریق سم مهلک به شریان حیاتی کشور است اکنون شرایط کشور اصلا خوب نیست وباید اجازه دهند جوانان متخصص و باسواد و با انگیزه در انتخابات مشارکت داشته و با اصلاح و تصویب قوانین کاربردی و بروز و منطبق با منافع ملی مشکلات را رفع نمایند.
ناشناس۳۱۲۰۲۳۷۱۰:۲۰:۲۹ ۱۴۰۲/۴/۱۰
خروجی مجلس فقط شعار وتصویب قانون هایی که باعث بروز مشکلات بیشتری شده مثل قضیه ساعت ......چرا فکری به حال صندوق های بازنشستگی نکردند که حالا می خواهند سن بازنشستگی را بالا ببرند ....کسی که 30سال کار کرد چرا نباید بازنشسته بشه
ناشناس۳۱۲۰۲۴۶۱۰:۲۸:۴۳ ۱۴۰۲/۴/۱۰
چرا مجلس به تضییع حقوق کارگران ،کارمندان و بازنشستگان رضایت داد.در مقابل تورم بالای 50 درصد چرا حقوقها 20 درصد افزایش یافت آیا نمایندگان و مسئولان با این حقوق می توانند زندگی کنند.
ناشناس۳۱۲۰۲۶۶۱۰:۴۶:۰۹ ۱۴۰۲/۴/۱۰
حتی اگر یک نماینده انقلابی مومن و متعهد در اون مجلس باشه پس نباید تو اون مجلس در برابر فساد ساکت بشینه باید هر روز داد بزنه حتی اگه کارش پیش نره به حرفش گوش نکنن
ح ش۳۱۲۰۳۷۴۱۲:۲۷:۴۸ ۱۴۰۲/۴/۱۰
عجب منطقی دارید مگر نماینده کاراجرایی دارد که با وزیر و...مقایسه می گردد نماینده وظیفه نظارت و قانون گذاری دارد متاسفانه این توچیهات و قیاس بسیار عجیب و غیر منطقی می باشد اون از خودروهای شاسی بلند این هم از حقوق و مزایا
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  20. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  10. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  11. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  14. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  15. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  16. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  17. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  18. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  19. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  20. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  21. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  22. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  23. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  24. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  25. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

آخرین عناوین