خوان رامون لوپز: استقلال تیم خیلی بزرگی است/ مفید نباشم، چمدان برمی‌دارم و می‌روم

  4020324111

گزینه حضور در راس کادرفنی استقلال تهران گفت: روش کاری خودم را دارم. در همه باشگاه‌هایی که بودم ابتدا دوست داشتم همه چیز را آنالیز کرده و تمام شرایط تمرین، بازیکنان و اهداف باشگاه را بدانم.

استقلال تیم خیلی بزرگی است/ مفید نباشم، چمدان برمی‌دارم و می‌روم

به گزارش مهر، «خوان رامون لوپز» پس از حضور در باشگاه استقلال برای مذاکره در راستای نشستن روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی فصل آینده پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

گزینه اسپانیایی باشگاه استقلال برای حضور در رأس کادرفنیآبی پوشان پایتخت گفت: از ملاقات با مدیرعامل استقلال خوشحال هستم. از او به خاطر دعوت و پذیرایی از من تشکر می‌کنم. تلاش کردیم درمورد برنامه‌های استقلال صحبت کنیم تا اگر امکانش باشد بتوانیم همکاری داشته باشیم. با هدف اینکه بتوانیم برنامه خوبی برای باشگاه و کسب پیروزی‌های متعدد داشته باشیم. می‌دانم استقلال باشگاه خیلی بزرگی است. برای همین باید شناخت خیلی کافی داشته باشیم تا به اهداف خود برسیم.

لوپز در پاسخ به اینکه چقدر امیدوار به امضای قرارداد با استقلال است تاکید کرد: روش کاری خودم را دارم. در همه باشگاه‌هایی که بودم ابتدا دوست داشتم همه چیز را آنالیز کرده و تمام شرایط تمرین، بازیکنان و اهداف باشگاه را بدانم. اگر بدانم همه این موارد با قوانین من درست پیش برود و بتوانیم به موفقیت برسیم، آن موقع می‌توانم ادامه بدهم. اگر ببینم اینگونه نیست، مشکلاتی وجود دارد و حضور من مفید نخواهد بود، چمدان برمی‌دارم و خودم می‌روم.

او درباره میزان شناخت خود از استقلال گفت: وقتی سرمربی عربستان بودم بازی‌های استقلال را در لیگ قهرمانان دیده بودم. یک مسابقه با الریان داشتند. به این دلیل که در مسابقات حضور داشتم، شناخت دارم اما برای شناخت کامل نیاز دارم ۵ ویدئو از بازی‌های تیم لیگ برتر ایران و ۵ ویدئو از بازی‌های استقلال برای آنالیز کامل داشته باشم این آنالیز را انجام خواهم داد تا نقاط ضعف و قوت را بررسی کنم.

لوپز تصریح کرد: اگر ببینم می‌توانم به تیم کمک کنم یا تغییراتی در ترکیب انجام بدهم که موفقیت‌آمیز باشد، با باشگاه قرارداد امضا خواهم کرد. همه اهداف ما برای کمک به استقلال است تا به اهدافش برسد و جام به دست بیاورد.

در ادامه یکی از خبرنگاران درباره اینکه چرا در چهارسال گذشته هیچ تیمی را هدایت نکرده است و همین امر باعث نگرانی هواداران استقلال شده است سوال پرسید اما مترجم او مدعی شد بهتر است در آینده به این سوال جواب داده شود زیرا با سرپرست باشگاه استقلال در این خصوص صحبت شده است.

لوپز درباره معیارهایش برای حضور در تیمی مثل استقلال، خاطرنشان کرد: یک تیم باید عطش زیادی داشته باشد و همه بازیکنانش در آن سطحی باشند که هدف باشگاه است. وقتی هدف باشگاه رسیدن به جام باشد اما ترکیب بازیکنان، سطح نگاه‌شان پایین‌تر از این هدف باشد، موفقیتی به دست نمی‌آید. مهم‌ترین موضوع برای من نظم باشگاه است.

مربی اسپانیایی درمورد اینکه آیا هزینه سفر به ایران را خودش پرداخت کرده و احتمال حضورش به عنوان نفر دوم در کادر فنی جدید استقلال خواست صحبت کند که بار دیگر قبل از او مترجمش اظهار نظر کرد و صحبت درخصوص بحث قیمت بلیت را بد و زشت دانست؛ ضمن اینکه در ابتدا هم گفت درست این است اگر بخواهم با هر باشگاهی کار کنم باید حضوری با امکاناتش آشنا شوم.

با این حال لوپز در پایان درخصوص اینکه آیا در صورت عقد قرارداد با استقلال کادرفنی‌اش ایرانی خواهند بود یا خارجی، گفت: چرا از هر ۲ نوع مربی نباشد؟ قطعاً در کادرفنی خود یک دستیار و مربی بدنساز ایرانی خواهم داشت.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. من عجله ندارم!

  2. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  3. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  4. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  5. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  7. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  8. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  9. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  10. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  11. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  12. دور باطلی که تمامی ندارد!

  13. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  14. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  15. تضادی عجیب و پر ابهام!

  16. برای این عکس شما تیتر بزنید

  17. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  18. رشد شدید بدهی‌ها در دولت روحانی/ عبور از بحران بدهی در دولت رئیسی

  19. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  20. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  21. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

  22. سقوط در آغوش پهلوی!

  23. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  24. نجات معجزه آسا از وسط سیل توسط لودر و راننده ماهر

  25. اقدامات قوه قضائیه درباره ماجرای صدیقی / واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان اخیر مهدی نصیری/ تک و پاتک رسانه‌های دولت و مجلس

آخرین عناوین