بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های عرب زبان

  4020321092 ۱۱۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

رسانه های عرب‌زبان با انتشار بیانات امروز مقام معظم رهبری در جمع مسئولان و کارشناسان هسته‌ای گزارش دادند که آیت‌الله خامنه‌ای مذاکرات با غرب در موضوع هسته‌ای را بلامانع اما مشروط بر صیانت از زیرساخت های هسته‌ای کشور دانست.

بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های عرب زبان

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، «دشمنان به خوبی می‌دانند که قصد ساخت سلاح هسته‌ای نداریم»، «اگر می‌خواستیم سلاح هسته‌ای بسازیم، دشمنان نمی‌توانستند جلوی آن را بگیرند»، «با امضای توافق هسته‌ای با غرب و آژانس بین المللی انرژی اتمی هیچ مشکلی نداریم اما در توافق زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای ایران نباید آسیب ببیند». این بیانات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بود که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عربی منطقه و جهان داشته است.

در همین راستا، شبکه الجزیره قطر نوشت: آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی امروز در جمع مدیران و کارشناسان هسته‌ای ایران گفت که برخی از طرف‌های مذاکرات هسته‌ای و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بارها از وعده‌های خود در قبال ایران تخطی کرده‌اند.

الجزیره به نقل از مقام معظم رهبری، طرف مقابل را غیرقابل اعتماد دانست و افزود: آیت الله خامنه‌ای در این دیدار گفت که نمی‌توانیم به طرف مقابل اعتماد کنیم و به دلیل اعتماد به وعده‌های سخیف آن‌ها ضربه‌های زیادی خورده‌ایم.

این شبکه قطری اضافه کرد: رهبر ایران گفت که به شرط حفظ زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای، مخالف انعقاد توافق‌نامه در پرونده هسته‌ای نیستیم.

شبکه المیادین به نقل از رهبر معظم انقلاب نوشت: اگر می‌خواستیم سلاح هسته‌ای بسازیم، دشمنان نمی‌توانستند جلوی آن را بگیرند.

این شبکه لبنانی افزود: آیت الله سید علی خامنه‌ای در جمع مدیران و کارشناسان صنعت هسته‌ای ایران گفت اینکه ما به سمت ساخت سلاح هسته‌ای نمی‌رویم به خاطر ترس ما از دشمنان نیست بلکه به خاطر ایمان و دین ماست.

المیادین اضافه کرد: آیت الله خامنه‌ای مذاکره با طرف‌ها در پرونده هسته‌ای ایران را بلامانع دانست و تصریح کرد که امضای توافق با آژانس بین المللی هسته‌ای هیچ مشکلی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای ایران نباید آسیب ببیند.

شبکه تلویزیونی«آی۲۴» رژیم صهیونیستی نیز بیانات امروز رهبر معظم انقلاب را بصورت تقطیع شده و هدفمند بازتاب داد و این گفته معظم له که «اگر مبنای اسلامی نبود، ما اراده تولید سلاح هسته‌ای داشتیم، این‌کار را انجام داده بودیم و دشمنان هم می‌دانند که نمی‌توانستند جلوی ما را بگیرند» اینگونه منتشر کرد که «غرب نمی‌تواند مانع از ساخت سلاح هسته‌ای ایران شود» و ادامه داد: [ رژیم ] اسرائیل بارها به متحدان غربی خود نسبت به این موضوع هشدار داده است.

همچنین پایگاه خبری میدل ایست نیوز در صفحه عربی خود نوشت: رهبر انقلاب اسلامی ایران امروز اعلام کرد که امضای توافق نامه بدون آسیب رساندن به زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای اشکالی ندارد.

این پایگاه خبری افزود: آیت الله خامنه‌ای امروز یکشنبه در دیدار دانشمندان صنعت هسته‌ای ایران تأکید کرد که دشمنان از ۲۰ سال پیش برای ما مشکل هسته‌ای ایجاد کردند زیرا می‌دانند که حرکت در صنایع هسته‌ای رمز پیشرفت کشور است.

میدل ایست نیوز به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی اضافه کرد: برخی از طرف‌های مذاکرات هسته‌ای و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بارها از وعده‌های خود با ایران سرپیچی کرده‌اند و به دلیل اعتماد به وعده‌های پوچ آن‌ها ضربات زیادی خورده‌ایم و به همین دلیل نمی‌توانیم به طرف‌های مقابل اعتماد کنیم.

این پایگاه خبری در ادامه نوشت: آیت الله خامنه‌ای با اشاره به اینکه هیچ مشکلی برای توافق وجود ندارد تاکید کرد که در توافق زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای ایران نباید خدشه دار شود و بر لزوم حفظ همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی در چارچوب معاهده پادمان تاکید کرد.

میدل ایست نیوز در ادامه گزارش داد: رهبر انقلاب اسلامی ایران در این دیدار تاکید کرد که قانون لغو تحریم‌های راهبردی مصوب مجلس ایران نباید نقض شود.

سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع دانشمندان هسته‌ای کشور همچنین در صدر اخبار پایگاه خبری ارم نیوز امارات قرار گرفت. این پایگاه خبری نوشت: آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر [ انقلاب اسلامی ] ایران امروز یکشنبه گفت که اگر ایران اراده کند غرب نمی‌تواند مانع از تولید سلاح هسته‌ای ایران شود.

ارم نیوز اضافه کرد: رهبر انقلاب اسلام ایران از دولتمردان این کشور خواست که در چارچوب تعهدات به همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادامه دهند.

این رسانه اماراتی در ادامه نوشت: آیت الله خامنه‌ای در دیدار با کارشناسان هسته‌ای ایران گفت که توافق با غرب خوب است اما [ غرب ] باید به بخش هسته‌ای ایران احترام بگذارد.

شبکه تلویزیونی العین امارات هم گزارش داد در حالی که گفت و گوها بین واشنگتن و ایران درباره پرونده هسته‌ای تهران جریان دارد، رهبر انقلاب اسلامی ایران غرب را به چالش کشید و گفت که صحبت در مورد تولید سلاح هسته‌ای از سوی تهران دروغ است و آن‌ها (غربی ها) این را می‌دانند.

این شبکه اماراتی ادامه داد: آیت الله خامنه‌ای در این دیدار تاکید کرد که اگر ایران اراده کند، غرب نمی‌تواند مانع از تولید سلاح هسته‌ای ایران شود اما ما به دلیل اعتقاد دینی خود نمی‌خواهیم سلاح هسته‌ای بسازیم وگرنه آن‌ها نمی‌توانستند مانع آن شوند.

العین امارات به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی اضافه کرد که در صورت دست نخورده ماندن زیرساخت‌های هسته‌ای کشور، امکان توافق با غرب بر سر فعالیت‌های هسته‌ای تهران وجود دارد.

این شبکه خبری ادامه داد: آیت الله خامنه‌ای با بیان اینکه توافق (با غرب) ضرری ندارد تاکید کرد که اما زیرساخت فعالیت‌های هسته‌ای ما نباید تحت تاثیر قرار گیرد.

سایر رسانه‌های کشورهای منطقه از جمله عراق، لبنان، سوریه، کویت، اردن، یمن در اخبار مشابهی بیانات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در جمع مدیران و دانشمندان هسته‌ای کشور را به صورت ویژه بازتاب دادند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۰۸۹۲۷۸۱۷:۲۴:۵۸ ۱۴۰۲/۳/۲۱
چراغ سبز توافق روشن شد
ناشناس۳۰۸۹۵۰۵۲۱:۴۱:۵۴ ۱۴۰۲/۳/۲۱
اقا برای انان بفهمند بیانات گوهر بارتان واقعا از هزار بمب هسته ای بالا تر بود وافعا جهان شنید دین اسلام و مسلمان دین کشتار جمعی نیست سرباز تیم اقا
ناشناس۳۰۸۹۵۱۲۲۱:۴۵:۵۰ ۱۴۰۲/۳/۲۱
فدای رهبر
ناشناس۳۰۸۹۵۲۱۲۱:۵۱:۵۷ ۱۴۰۲/۳/۲۱
شک نکنید جهان باید جشن این فرمایش آقا را بگیرند شک نکنید فرمایش امام گونه رهبر از هزاران تن بمب هسته ای بسر دشمنان غربی سنگین تر است و استکبار چهل سال مسلمانان را ادم کش معرفی کردن ولی امروز به جهانیان فهماندی که اسلام دین مهربانی و مردم داری است نه تخریب و ترور.
ناشناس۳۰۸۹۶۲۱۲۳:۲۷:۰۰ ۱۴۰۲/۳/۲۱
و ایضا نرمش قهرمانانه
سیروس۳۰۸۹۸۴۷۰۷:۱۱:۲۰ ۱۴۰۲/۳/۲۲
باسلام . قدرنعمت رهبرحکیم و فرزانه ایران رامردم و مسولین باید بدانند . البته باتوجه به عهدشکنی های سابق غرب . پیشنهاد میشودتوافقات مرحله به مرحله باشد . به اینصورت یک مرحله ما . یک مرحله آنها . ودرمراحل حساس همزمانی باید باشد . بنا به فرمایش رهبر عزیز دردوره قبل کشورمان لطمات و خسارتهای فراوانی از جهت عهد شکنی های غرب خصوصا آمریکا متحمل شد
ناشناس۳۰۸۹۳۵۴۱۸:۴۸:۴۸ ۱۴۰۲/۳/۲۱
رهبر انقلاب از اول هم فرموده بودن مخالف مذاکره نیستند ولی با دولت قبلی آمریکا مذاکره نمی کنیم چرا که اقای ترامپ منطق را قبول نداشت بدنبال زور گوی بود ما هم هر گز زیر بار زور نمیریم
ناشناس۳۰۸۹۵۲۰۲۱:۵۰:۳۲ ۱۴۰۲/۳/۲۱
رهبر گفتن که سیاست آمریکا زورگویی و بدعهدی است و ربطی به دولت ترامپ و بایدن ندارد. آمریکا در حال فروپاشی است ..
روح اله دولاح۳۰۸۹۳۵۸۱۸:۵۶:۱۷ ۱۴۰۲/۳/۲۱
با سلام و عرض ادب خدمت رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای عزیز فرمانده دلها خدایا بحق غریبی امام حسین قسمت میدم سایه امام خامنه ای عزیز فرمانده دلها تا انقلاب مهدی بر سر ما ملت جمهوری اسلامی ایران و همه شیعیان جهان مستدام بگردان انشاالله مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل
Iman۳۰۸۹۶۰۳۲۳:۱۱:۲۶ ۱۴۰۲/۳/۲۱
چقدر تو خوبی
حسین عظیمی . تهران۳۰۸۹۴۰۸۱۹:۵۳:۱۵ ۱۴۰۲/۳/۲۱
جان ناقابل ام فدای رهبر عزیزم امام خامنه ای .
ناشناس۳۰۸۹۵۳۰۲۲:۰۱:۲۹ ۱۴۰۲/۳/۲۱
جانم فدای رهبر
احمد۳۰۸۹۷۲۷۰۱:۲۷:۱۳ ۱۴۰۲/۳/۲۲
انشاالله به امید حق تعالی ایران همیشه پیروز و سربلند است.
ناشناس۳۰۸۹۴۱۲۱۹:۵۸:۰۸ ۱۴۰۲/۳/۲۱
خداوندنگهدارت باشه،لعنت بردشمنان ایران ووطن فروشها
مهدی ندیمی۳۰۸۹۴۱۷۲۰:۰۸:۱۳ ۱۴۰۲/۳/۲۱
سلام علیکم عالم بودن ودر عمق خاک دشمن سخن گفتن وقبل از نقشه های میلیارد دلاری دلال صفت‌های دنیا به جوی آب ریختن کار هر کس نیست،این هوش وآینده نگری در آقا امام خامنه‌ای را فقط دشمنان به زانو افتاده می دانند
ناشناس۳۰۸۹۴۲۷۲۰:۲۵:۱۴ ۱۴۰۲/۳/۲۱
مذاکره خوب است . اما حتی یک گلوله نیز نباید از قدرت نظامی کم شود . چون می شویم عراق و لیبی . هدف آمریکا کم کردن قدرت دفاعی ایران است
مرتضی۳۰۸۹۴۳۶۲۰:۴۱:۳۲ ۱۴۰۲/۳/۲۱
فقط عشق و دیگر هیچ
محمد۳۰۸۹۴۳۷۲۰:۴۲:۵۷ ۱۴۰۲/۳/۲۱
با سلام خداوند رهبر حکیم و فرزانه را همیشه خردمندانه و دوراندیش ایران اسلامی را به پیش برده اند را حفظ کند بابت این نعمت بزرگ خداوند را شاکرم
ناشناس۳۰۸۹۴۴۰۲۰:۴۴:۰۸ ۱۴۰۲/۳/۲۱
جانم فدای رهبر بابصیرت
ناشناس۳۰۸۹۴۴۴۲۰:۴۶:۱۶ ۱۴۰۲/۳/۲۱
آقای خامنه ای فردی هوشیار واز همه سیاسیون داناتر است بعضیها با بحث سیاسی .دوقطبی کردن جامعه و آزادی و .... دارن آب را گل الود میکنن تا به هدف شون برسن
علی۳۰۸۹۴۴۸۲۰:۵۰:۱۳ ۱۴۰۲/۳/۲۱
به خداقسم همه دنیا آرزوشونه رهبری فرزانه مثل آقا داشته باشند همه حرفاشون و رفتارشون عالمانه هست ماباید بیشتر از اینها قدردان زحمات ایشان باشیم
ناشناس۳۰۸۹۶۲۶۲۳:۳۰:۱۲ ۱۴۰۲/۳/۲۱
جانم فدای همچنین رهبری که هروقت صحبت میکنه ادم سر ذوق میاد کیف میکنه خدا نگهدارش باشد انشااله
ناشناس۳۰۸۹۴۵۱۲۰:۵۳:۲۸ ۱۴۰۲/۳/۲۱
خیلی هم عالی خدا کند مساله بین ایران وامریکا حل شود
ناشناس۳۰۸۹۷۲۳۰۱:۱۸:۳۵ ۱۴۰۲/۳/۲۲
مسئله و مشکل آمریکا و غرب اتفاق جدیدی نبوده و نیست ، جنگ تمدنی است بین جهان غرب و شرق ( ایران ) ولی با نفس مذاکره حتی با دشمن خویش موافقم ولی مذاکره باید هوشیارانه و در جهت منافع ملی باشد
ناشناس۳۰۸۹۴۵۷۲۰:۵۹:۴۲ ۱۴۰۲/۳/۲۱
عشق فقط عشق علی رهبر فقط سیدعلی
ناشناس۳۰۸۹۵۷۰۲۲:۴۳:۴۸ ۱۴۰۲/۳/۲۱
بخدا رهبری همتا نداره خدا نگهدارش باش تازنده ام فقط گوش به فرمانش میمونیم خدایا برای ایران نگهش دار
رضا کاظمی۳۰۸۹۴۶۷۲۱:۰۸:۵۴ ۱۴۰۲/۳/۲۱
بخدای عزوجل اقای خامنه ایی راد مرد و عزیز ماست مرد پاک نیت سلامت اهل شعر عرفان و واقعا با تقواست از اول دبیرستانم قبل انقلاب این مرد پاک سرشت و سادات بزگوار را میشناختم بهش ارادت کامل دارم
علی1356۳۰۸۹۴۷۰۲۱:۱۳:۰۲ ۱۴۰۲/۳/۲۱
با سلام ودرود به رهبر فرزانه ومقتدر جمهوری اسلامی ایران اگه تمام مسؤلین ومردم عام درهمه لحظات گوش به فرمان سیدعلی رهبرعزیزترازجانم بسپارند درهمه ی عرصه ها پیشرفت خواهیم کرد .الهمحفظ قائدنا الامام الخامنه ای
ناشناس۳۰۸۹۴۷۴۲۱:۱۷:۴۹ ۱۴۰۲/۳/۲۱
رهبر خیلی دانا هستند و ای کاش این افراد تندرو رو کنترل کنن .
دکتر۳۰۸۹۴۷۶۲۱:۱۸:۳۹ ۱۴۰۲/۳/۲۱
بخدا قسم اگر مسئولان رده بالای کشور بخصوص مسئولانی که در حوزه صنعت و کشاورزی هستند اگر به فرمایشات رهبری عمل میکردند الان وضعیت اقتصادی و معیشتی اینگونه نبود افرادی مثل ظریف که میگفت آمریکا با یک موشک تمام سیستم دفاعی کشور را نابود میکند نباید به قدرت برسند.باید صنعت خودرو سازی کشور به مدت ۲۰سال به نیروهای مسلح کشورمان واگذار شود.
محمد۳۰۸۹۴۷۸۲۱:۲۰:۳۶ ۱۴۰۲/۳/۲۱
سرم فدای رهبر
ناشناس۳۰۸۹۴۸۲۲۱:۲۲:۳۹ ۱۴۰۲/۳/۲۱
باشادولانم اقا
09160000062۳۰۸۹۴۸۹۲۱:۲۸:۰۵ ۱۴۰۲/۳/۲۱
سلام و صلوات خدا بر رهبر انقلاب رهبری که سالها از مسوولین خودمون و رهبران دیگر کشورها جلوتر هستند
حجت۳۰۸۹۴۹۲۲۱:۳۱:۱۳ ۱۴۰۲/۳/۲۱
جانم‌فدای‌رهبر
حمید۳۰۸۹۴۹۶۲۱:۳۲:۴۲ ۱۴۰۲/۳/۲۱
جانم فدای ایران ورهبرم
عای۳۰۸۹۴۹۹۲۱:۳۴:۴۲ ۱۴۰۲/۳/۲۱
باسلام ،رهبر عزیزم دوستت دارم الهی الهی تا انقلاب مهدی سید علی را نگهدار
ناشناس۳۰۸۹۵۰۱۲۱:۳۷:۱۲ ۱۴۰۲/۳/۲۱
واقعا عالم فرزانه الهی هستند
ناشناس۳۰۸۹۵۱۳۲۱:۴۶:۰۸ ۱۴۰۲/۳/۲۱
جانم فدای رهبر
حسن خطیبی نسب۳۰۸۹۵۲۸۲۱:۵۸:۵۸ ۱۴۰۲/۳/۲۱
سربلند و سلامت باد رهبری مقتدر و خواهان ایران قوی و توانمند که براستی رهبری برازنده قامت ایشان می باشد بنده نه سیاسی و نه مذهبی هستم ولی رهبری مقتدر و استوار را دوست داشته وبرای بقاو یک پارچگی کشور لازم و ضروری می دانم که اگر درایت و اقتدار ایشان نبود غرب زده های بزدل و نوکران مواجب بگیر انگلیس و اروپا و آمریکا با نقشه های پلیدشان جز نامی از ایران باقی نمی گذاشتند
ناشناس۳۰۸۹۵۲۹۲۲:۰۰:۰۴ ۱۴۰۲/۳/۲۱
بترکه چشم حسود
ناشناس۳۰۸۹۵۳۲۲۲:۰۲:۵۳ ۱۴۰۲/۳/۲۱
مخلص حضرت اقا هم هستیم رهبر بسلامت کشور وملت سربلند
ناشناس۳۰۸۹۵۳۶۲۲:۰۹:۲۶ ۱۴۰۲/۳/۲۱
بیانات رهبری بسیار خردمندانه و در راستای منافع و مصالح دراز مدت کشور ایراد شد سلامتی و عزت برای ایشان آرزومندم
امیر۳۰۸۹۵۳۹۲۲:۱۱:۲۵ ۱۴۰۲/۳/۲۱
نظرات رهبری بسیار خردمندانه بود
ناشناس۳۰۸۹۵۴۲۲۲:۱۵:۰۳ ۱۴۰۲/۳/۲۱
سلام اقا افتخارمیکنیم به اینده نگری وپیش بینیهای عالمانه شما هرچی گفتید ودستور دادید ویاداوری کردید درست بوده وهست وخواهد یود انشاالله همه شنوندها یک تحلیلی از سخنان شما داشته باشند تا باواقعیت ها اشناشوند سالم وتندرست باشید درپناه حق
علی۳۰۸۹۵۴۵۲۲:۱۶:۵۴ ۱۴۰۲/۳/۲۱
جانم فدای رهبرم که با یک سخنرانی حکیمانه سالها خواب دشمن و اتاق فکر آنها را پنبه میکند خدایا تو نگهدار باش. آمین
...۳۰۸۹۵۴۶۲۲:۱۷:۳۹ ۱۴۰۲/۳/۲۱
قربونت برم آقا
ناشناس۳۰۸۹۵۵۷۲۲:۳۶:۴۲ ۱۴۰۲/۳/۲۱
فقط به عشق رهبرم زنده ام ای کاش این مسولین هم ذره ای وجود حضرت آقا را داشتن
کوروش۳۰۸۹۵۶۰۲۲:۳۸:۱۵ ۱۴۰۲/۳/۲۱
هزار جان گرامی فدای یک مویش که عالمی شده در بند تار گیسویش
حسین۳۰۸۹۵۶۴۲۲:۴۰:۱۷ ۱۴۰۲/۳/۲۱
دولتمردان عزیز خواهشن اگر ایندفه پای میز مذاکره رفتین ..از حرف رهبر خارج نباشین ...این در مذاکرات قبلی ثابت شده ...رهبر فرزانه حامی ضعیفان زند باد
ناشناس۳۰۸۹۵۶۶۲۲:۴۱:۴۹ ۱۴۰۲/۳/۲۱
سلام به امام خامنه ای نعمت بزرگی که خدا نصیب ایران کرده
احمد۳۰۸۹۵۷۱۲۲:۴۴:۱۸ ۱۴۰۲/۳/۲۱
مارهبر خردمندی داریم برای همین هم خیال ما راحته .
عبدالمجید حیدرزاده۳۰۸۹۵۷۹۲۲:۵۱:۲۶ ۱۴۰۲/۳/۲۱
درود بر سید علی خامنه ای عزیز دوستت دارم
علی۳۰۸۹۵۸۴۲۲:۵۳:۳۱ ۱۴۰۲/۳/۲۱
از اینکه رهبر فرزانه وبلند منشی مثل اقا امام خامنه ای داریم که در برابر غرب شیطان صفت مثل کوه قرار گرفته بر خود می بالیم
ناشناس۳۰۸۹۵۹۴۲۳:۰۴:۰۷ ۱۴۰۲/۳/۲۱
من همیشه عاشقش بودم میگفتم ومیگم خداکنه عمرش طولانی باشه تا اجنبی وارد کشورنشه خدایش من خیلی دوستش دارم
محمد۳۰۸۹۶۰۰۲۳:۰۹:۳۷ ۱۴۰۲/۳/۲۱
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند شعاراول وآخر ماست
بهروز کیلن۳۰۸۹۶۲۲۲۳:۲۷:۰۱ ۱۴۰۲/۳/۲۱
جانم فدای رهبر پیام ولی فقیه کاملا روشن واضح است هرکسی در هر جایگاهی که خلاف این پیام عمل کرد مستحق نابودیست
ناشناس۳۰۸۹۶۲۹۲۳:۳۱:۳۳ ۱۴۰۲/۳/۲۱
مسولین بایدسخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی را سر لوحه امورات کشور قرار دهند تا کشورمان از این چالش ها با موفقیت عبور کند
رضا۳۰۸۹۶۳۰۲۳:۳۲:۲۰ ۱۴۰۲/۳/۲۱
بااتخاذ چنین تصمیمی حفظ نظام وقدرت هسته ای ونظامی کشور حفظ وازایران به عنوان قدرتی منطقه ای و فرامنطقه ای یاد خواهد شد و آینده وآیندگان به اهمیت این موضوع پی خواهند برد.
وحیدمهمانروش‌از‌رزمندگان‌وجانبازان‌دفاع‌مقدس‌از‌ارومیه۳۰۸۹۶۳۳۲۳:۳۳:۵۸ ۱۴۰۲/۳/۲۱
فدایی‌اقا‌امام‌خامنه‌ای‌ودرود‌بیکران‌برایشان‌با‌رهنماهای‌حکیمانه‌‌که‌تا‌به‌امروز‌سکان‌حکومت‌را‌به‌قوه‌الهی‌دردستتان‌‌پرقدرت‌خود‌توسل‌بر‌امام‌زمان‌بدون‌کوچکترین‌خللی‌هدایت‌میکنند‌سایه اشان‌مستدام‌باد‌عاقبت‌بخیرباشد‌انشالله‌به‌کوری‌دشمنان‌ووطن‌فروشان‌داخلی.
ناشناس۳۰۸۹۶۳۴۲۳:۳۵:۳۷ ۱۴۰۲/۳/۲۱
خیلی حکیمانه بود
محمد۳۰۸۹۶۴۲۲۳:۳۹:۳۹ ۱۴۰۲/۳/۲۱
ماباولایت زنده ایم، تا زنده ایم رزمنده ایم
ناشناس۳۰۸۹۶۴۷۲۳:۴۳:۳۲ ۱۴۰۲/۳/۲۱
ای کاش مسئولین و تصمیم گیرنده سخنان رهبری را در هر زمان بدون هیچ گونه شک و تردید الگوی تصمیمات و مبنای کار ایران قرار دهند ، تا هیچ گاه مردم این سرزمین احساس کاستی و درد نداشته باشند . به امید روز های خوب ...
ابراهیم پورحاجبی۳۰۸۹۶۵۰۲۳:۴۶:۱۰ ۱۴۰۲/۳/۲۱
باسلام وعرض ادب خدمت امام سید علی خامنه ای رهبرم در پناه خدا عمرتان عمر نوح بنده بعنوان سرباز کوچکت به وجودت افتخار میکنم سایه ات بر سر امت اسلامی مستدام باشد مرگ بر آمریکای جنایکار مرگ بر اسراییل.
علی قاسمی۳۰۸۹۶۵۸۰۰:۰۲:۲۱ ۱۴۰۲/۳/۲۲
چین وروس چقدروسط این دعواها نرخ تعیین کردند..روس که درطول تاریخ همین طوربوده
ناشناس۳۰۸۹۶۶۰۰۰:۰۵:۰۰ ۱۴۰۲/۳/۲۲
گفتگو و سازش باید سالها پیش انجام میشد
ناشناس۳۰۸۹۶۶۳۰۰:۰۸:۳۶ ۱۴۰۲/۳/۲۲
ایران وارث اسلام راستین است وخداوند بهمین خاطرچنین رهبری رابه ایران عطا فرموده امیدوارم تاآخرعمرلیاقت داشته باشیم وخدای ناکرده نلغزیم که خوشنودی خدا وشهدا درگروه انقلابی بودن ماست درورد وسلام به روان پاک همه شهدا وامام امت وسلام بررهبر شجاع وعزیز سید علی
سرباز رهبرم حضرت آقا جانم۳۰۸۹۶۶۸۰۰:۱۵:۱۶ ۱۴۰۲/۳/۲۲
سلام علیکم حضرت آقا جانم باز با اقتدار زیر ساخت هسته‌ای نباید آسیب ببیند توافق مشکلی ندارد . قبل تر هم حضرت آقا جان همین گفته بودن فقط چون دولت آمریکای جنایتکار عوض شد و ترامپ پوچ مغز شد رئیس جمهور بعد هم آمد شاخ و شونه کشیدن . حضرت آقا جان دستور دادن با این پوچ مغز اصلا صحبت کردن مناسب نیست و با این دولت جنایتکار توافقی نداریم . خودم و خانواده فرمانبرداریم پسر حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام دستور بده
مینا۳۰۸۹۶۶۹۰۰:۱۵:۴۱ ۱۴۰۲/۳/۲۲
خدا کنه با این سخنان مشکلات اتمی ایران حل بشه کشور و مردم از دست همه اتفاقات بد رها بشن و دوستی و صلح برقرار بشه
ایرانی۳۰۸۹۶۷۵۰۰:۲۱:۵۸ ۱۴۰۲/۳/۲۲
آقاجان شمادرشب تیره چون ماه می درخشین❤ دوستتون داریم وبه وجودباارزشتون افتخارمی کنیم.خداسایه ی زیبای شمارو روی سر ماحفظ کنه.آمین
نبی۳۰۸۹۶۷۶۰۰:۲۳:۲۶ ۱۴۰۲/۳/۲۲
درود بر رهبر فرزانه و آگاه، سایه ات مستدام، عمرت با عزت، در پناه حق
ناشناس۳۰۸۹۶۸۱۰۰:۲۶:۴۰ ۱۴۰۲/۳/۲۲
اگه آقایون روسا حرف آقا رو گوش کنن کشور درست میشه روحانی گوش نکرد در جا زدیم.
سیروس۳۰۸۹۶۸۵۰۰:۳۰:۱۷ ۱۴۰۲/۳/۲۲
توافق خوب است بهمراه قدرت و موشک..وگرنه میشیم مانند عراق و عربستان وابسته که خلبانای ما هم میشن غربی؟دکمه جت هامون میفته دست غرب؟و ارتش ما هم مثل ژاپن میشه آمریکایی و اروپایی؟سیاست چماغ و هویچ باید بلندمدت اجرا بشه در غیر این صورت باید وابسته بشیم،،مثل امارات،قطر،کویت،عمان،کره جنوبی،ژاپن و خیلی از کشورهای تحت سیطره غرب
هادی۳۰۸۹۶۹۱۰۰:۳۳:۲۱ ۱۴۰۲/۳/۲۲
رهبری معظم انقلاب بابت دور اندیشی که دارن عالم ربانی هستند و از علوم دینی که به تمام دانش امروزی برتری داره خدا حفظش کنه.
علی۳۰۸۹۶۹۲۰۰:۳۴:۰۱ ۱۴۰۲/۳/۲۲
رهبربی نظیردنیاازهرلحاظ خداوند حفظش کند.
حسین۳۰۸۹۶۹۸۰۰:۳۸:۳۳ ۱۴۰۲/۳/۲۲
با سلام امام خامنه ای همیشه فرموده اند که مذاکره با آژانس اشکالی ندارد ولی نگذارند از خط قرمز ما عبور کنند وزیر ساختهای هسته ای مارا خراب کنند
رحمان۳۰۸۹۷۰۰۰۰:۴۰:۳۸ ۱۴۰۲/۳/۲۲
عشق منی سیدعلی
ناشناس۳۰۸۹۷۰۷۰۰:۵۰:۲۴ ۱۴۰۲/۳/۲۲
دولت قبلی بطور کامل حساسیت ملی در نوشتار توافق برجام نداشتند. آقای ظریف گفت توافق کلی را انجام دادم، ضمائم را به زیردستان سپردم، زیاد حساسیت نداشتند ؟. ایشان خود را چنان بالا می دیده که وارد مباحث خرد نمی شد. ایشان و همچنین دولت مردان روحانی و خود روحانی، خویش را کارگزار مردم نمی دیدند!! و حالا خود را داعیه دار حضور مجدد در تصمیم گیری های کشور را می دانند.
قاسم امیری پور۳۰۸۹۷۰۹۰۰:۵۳:۵۹ ۱۴۰۲/۳/۲۲
جانم عمری که خداعنایت کرد فدای سیدعلی خامنه ای باکلمات کوتاه چواب قاطع به دشمنان داده ازخداسلامتی وجودرهبرم راخواهانم
ناشناس۳۰۸۹۷۱۲۰۰:۵۷:۱۴ ۱۴۰۲/۳/۲۲
رهبرم امر، امر شماست.سایتان مستدام.
علی۳۰۸۹۷۱۷۰۱:۰۳:۲۵ ۱۴۰۲/۳/۲۲
یاحق
ناشناس۳۰۸۹۷۲۸۰۱:۲۷:۲۱ ۱۴۰۲/۳/۲۲
عشق است رهبر
علی۳۰۸۹۷۲۹۰۱:۳۰:۰۹ ۱۴۰۲/۳/۲۲
خدایا به امید تو. هر اتفاقی که میفته فقط طبقه ضعیف جامعه آسیب نببینن .
ناشناس۳۰۸۹۷۳۳۰۱:۴۴:۳۳ ۱۴۰۲/۳/۲۲
قربان حرفهای کریمانه آقا جان
ناشناس۳۰۸۹۷۳۶۰۱:۵۱:۲۴ ۱۴۰۲/۳/۲۲
اعتماد به غرب اشتباه بزرگی است.
ناشناس۳۰۸۹۷۳۹۰۲:۰۴:۰۵ ۱۴۰۲/۳/۲۲
جانم فدای رهبر م چون صادق است.وغیرت ایرانی بودن را ثابت کردند.
ناشناس۳۰۸۹۷۴۰۰۲:۱۴:۵۲ ۱۴۰۲/۳/۲۲
رهبر ما واقعا آینده نگر و دانا ست. زنده باد رهبر
ناشناس۳۰۸۹۷۴۳۰۲:۲۸:۱۳ ۱۴۰۲/۳/۲۲
در پناه بانوی دو عالم باشی رهبر فرزانه
ناشناس۳۰۸۹۷۴۶۰۲:۵۴:۱۴ ۱۴۰۲/۳/۲۲
سلام بر شهیدان هسته ای ودرود بر امام خامنه ای اعتماد به غربی ها نیست و مذاکره باید رعایت منافع ملی ایستادگی در برابر زیاده خواهی آمریکا باشد.
مجید۳۰۸۹۷۴۸۰۳:۰۲:۲۳ ۱۴۰۲/۳/۲۲
اگر مسئولان دستورات رهبر را ملاک خود قرار می‌دادند تخطی نمیکردن کشور ایران درگیر این همه مشکلات نبود این همه ضرر نمیکردیم
ناشناس۳۰۸۹۷۵۷۰۳:۳۳:۵۵ ۱۴۰۲/۳/۲۲
سلام عرض ادب. خدا کند اگر توافقی شود. دوباره امریکاییا زیرش نزنند. که مسئولین تحریم را بهانه نکنند. و مشکلات مردم را حل کنند. الهی به امید تو. پایان شب سیه سپیدست. اگر امیدمان به امریکا و غرب باشد. قطار تحریم پایان ندارد. وسلام
ناشناس۳۰۸۹۷۶۲۰۳:۵۳:۳۵ ۱۴۰۲/۳/۲۲
مردم نیاز به آرامش دارند. ما سر جنگ با هیچ کس نداریم
باقر۳۰۸۹۷۶۶۰۴:۱۰:۲۸ ۱۴۰۲/۳/۲۲
انشالله که توافقي خوب و به نفع مردم و کشور داشته‌ باشند هرجورکه صلاح حضرت آیت الله خامنه ای رهبری عزیزم باشد،،،
ناشناس۳۰۸۹۷۶۸۰۴:۲۸:۳۰ ۱۴۰۲/۳/۲۲
سلام و درود خدا بر رهبر فرزانه انقلاب آیت الله خامنه ای نایب بر حق آقا صاحب الامروالزمان
عبدالله۳۰۸۹۷۶۹۰۴:۳۴:۰۷ ۱۴۰۲/۳/۲۲
ای همه هستیم فدای یک تارمویت حکیم ،فرزانه،پسر فاطمه س
علی اصغرزارع فرخی۳۰۸۹۷۷۲۰۴:۴۸:۴۰ ۱۴۰۲/۳/۲۲
ممنون که تکلیف روشن شد که مذاکره با آمریکا به نتیجه برسد معاهده ای بسته شود بین غرب وایران وتحریمها برداشته شود که ملت غیور ایران زندگی خوب را بعدسالهای زیاد تجربه کنند
مهدی۳۰۸۹۷۷۴۰۴:۵۴:۴۸ ۱۴۰۲/۳/۲۲
ایران قوی و مقتدر خاری در چشم دشمنان.
محسن۳۰۸۹۷۷۶۰۵:۱۶:۳۲ ۱۴۰۲/۳/۲۲
خدایا سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را بر سر ما حفظ کن انشاالله
ناشناس۳۰۸۹۷۸۲۰۵:۳۲:۳۲ ۱۴۰۲/۳/۲۲
باسلام ودورود بررهبر قدرتمند ودلیرمرد ایرانی حضرت آیت الله سید علی خامنه ای خداوند متعال نگه دارتان باشد.
سید علی۳۰۸۹۷۸۳۰۵:۳۳:۱۰ ۱۴۰۲/۳/۲۲
خدایا مارا قدر دان این ثروت گرانبها قرار بده . مقام معظم رهبری، حقیقتا ثروتی گرانبهاست. کور شود چشم بدخواهان.سلامتیش صلوات
حبیب تربتی۳۰۸۹۷۸۵۰۵:۳۷:۱۵ ۱۴۰۲/۳/۲۲
حکیمی دوراندیش صبوری بصیر
ناشناس۳۰۸۹۷۸۸۰۵:۵۵:۲۸ ۱۴۰۲/۳/۲۲
رهبر همیشه بیان زیبا و حکیمانه و به موقع دارن .
ناشناس۳۰۸۹۷۹۹۰۶:۱۳:۰۱ ۱۴۰۲/۳/۲۲
اگر مذاكره كننده هاي قبلي مسوول مذاكره باشند توافقي بوجود نخواهد امد
ناشناس۳۰۸۹۸۰۳۰۶:۲۲:۱۹ ۱۴۰۲/۳/۲۲
جان کلام گفته شد و بحق که رهبر دور اندیش و بی نظیر می باشد خدا نگهدارش باشد
علی۳۰۸۹۸۰۹۰۶:۳۱:۳۹ ۱۴۰۲/۳/۲۲
مرگ بر آمریکا و منافقین کوردل که انشاالله به درک بروند و در جهنم محشور شوند
مهدی باوی۳۰۸۹۸۱۰۰۶:۳۲:۵۴ ۱۴۰۲/۳/۲۲
بسیار عالی بود بیانات رهبر فرزانه و بزرگ .پیشرفت ایران ما در گرو همین سیاست است.
ناشناس۳۰۸۹۸۲۳۰۶:۴۸:۱۴ ۱۴۰۲/۳/۲۲
سلام و صلوات برمحمدوآل محمدوجمیع انبیاءومرسلین مادراین ره نه ازپی حشمت وجاه آمده ایم ماازبدحادثه اینجا به پناه آمده ایم مابرای قدرت نمایی وسلطه گری وتحقیردیگرملت ها وزورمداران عالم وغاصبان ثروت‌های ملتهاوصهیونیست هابه سمت برنامه صلح آمیزهسته ای نی آمده ایم بلکه برای تأمین نیازهای اساسی کشورخودوانشاءالله همه ملتهای مظلوم و مسلمان عالم و پیشرفت و عمران وآبادانی وصنعت وسایرعلوم مجبوربوده ایم ومجبوریم که خودمان صنعت صدرصدبومی هسته ای صلح آمیزرا داشته باشیم واین ایجادقدرت می کندوبایستی ادامه دهیم وازناخوشی وتهدیدهای پوشالی غربی هاو رژیم اشغالگر قدس وحامیانش هیچ توجهی نکنیم تادنیامارا و ایران و ایرانی که چالش ابدی برای بلوک غرب وبلوک شرق است یک الگوی کامل استقلال سیاسی برای جهان سوم وعدم تعهدوخاورمیانه باشیم(که هستیم)واین آرمان همه ملتهای آزاده جهان قرارگیرد=انشاءالله
ناشناس۳۰۸۹۸۲۴۰۶:۴۹:۰۳ ۱۴۰۲/۳/۲۲
سلام بر رهبر عزیز و حکیم و دوست داشتنی ، به کوری چم دشمنان داخلی اول و دشمنان خارجی .ایران با رهبری امام خامنه ای پیروز میدان است و حرف اول را در جهان می‌زند.
طولابی۳۰۸۹۸۳۳۰۶:۵۵:۵۵ ۱۴۰۲/۳/۲۲
درطول تاریخ اثبات شده حرفهای یک انسان دانشمندیاعالم ازکشتارهزاران نفریاجنگهای عظیم جلوگیری کرده حکایت رهبرعزیزماست
ناشناس۳۰۸۹۸۳۴۰۶:۵۸:۰۲ ۱۴۰۲/۳/۲۲
زنده باشی رهبر معظم و مقتدر دانا ی من انشالله خدا از عمر من و دشمنان تان کم بر عمر پر برکت شما بیافزایید و در زیر سایه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف سلامت و تندرست باشید
مهدی۳۰۸۹۸۳۵۰۷:۰۰:۰۷ ۱۴۰۲/۳/۲۲
خیلی از کشورها آرزوی اینچنین رهبر وارسته و آگاه و قوی را دارند ولی خداوند این نعمت را به کشور ما ارزانی داشته و قدردانی از این نعمت فقط با حمایت از نظام و تشکر از خداوند است.
اسدالله۳۰۸۹۸۴۵۰۷:۱۱:۰۴ ۱۴۰۲/۳/۲۲
به خودم می بالم چنین رهبرخردمند و فرزانه ای دارم آقاامیدوارم همیشه در پناه امام زمان سایه ات برسر ما باشد. التماس دعا
حبیب شهابی۳۰۸۹۸۵۲۰۷:۱۵:۵۱ ۱۴۰۲/۳/۲۲
سلام و درود خدمت مبارک امام خامنه‌ای رهبر عزیزم، بنده و خانواده نوکر و پابوست آقا هستیم ،
همسفر انقلاب۳۰۸۹۸۵۵۰۷:۲۵:۳۰ ۱۴۰۲/۳/۲۲
عزیزی سید بزرگوار.
محمد امینی۳۰۸۹۸۸۵۰۸:۰۳:۳۰ ۱۴۰۲/۳/۲۲
آیت الله جوادی عاملی فرمودند گوشتان به دهان ولی فقیه باشد چون گوش ایشان به دهان امام زمان عج است جانم فدایت ای رهبر معظم عزیزتراز جانم باآل علی هرکه درافتاد ورافتاد
زهرا۳۰۸۹۹۱۱۰۸:۲۶:۰۳ ۱۴۰۲/۳/۲۲
نایب مهدی دوستت داریم
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  18. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  21. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  4. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  5. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  6. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  7. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  8. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  9. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  10. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  11. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  12. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  13. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  14. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  15. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  16. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  17. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  18. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  19. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  22. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  23. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  24. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

  25. صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد

آخرین عناوین