و عادلی که به قهقرا می‌رود ...

سعید ونکی، گروه ورزشی الف،   4020123011 ۲۰۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۸۴ تکراری یا غیرقابل انتشار
و عادلی که به قهقرا می‌رود ...

اینکه عادل فردوسی‌پور در نقش یک بازجو – مجری ظاهر شده و سعی کرده کاپیتان تیم ملی را یک طرفه محکوم کند که چرا مطابق انتظار عده‌ای معدود رفتار نکرده، نیاز به واکاوی چندانی ندارد؛ به قدر کافی در این مدت به آن پرداخته و زوایای این اقدام قبیح عادل آشکار شده است. 

باید دلایل رفتار اخیر او را از جهات دیگری بررسی کرد که مهم ترین سویه آن، ضعف عادل در قابی خارج از تلویزیون است. با وجود تبلیغات بسیار زیاد روی فردوسی‌پور و پشتوانه رسانه‌ای فراوان، او نشان داده که خارج از تلویزیون و جایی غیر از آن هیچ جایگاهی ندارد. موید این گزاره هم تلاش‌های چندباره او برای رقم زدن تجربه‌هایی مشابه در پلتفرم‌های اینترنتی بود که همگی با شکست مواجه شدند؛ حتی علی‌رغم حمایت‌های مختلف از او - از جمله هواخواهی‌های سیاسی - و لبیک چهره‌های مشهور برای حضور در برنامه‌هایش. 

او در همین پروژه فوتبال 360 که با سر و صدای زیاد آن را کلید زد هم نتوانست در حد یک رسانه متوسط ورزشی مخاطب جذب کند و این نشان‌دهنده عدم توانایی او برای دیده‌شدن جایی خارج از قاب تلویزیون است. عادل زمانی که ساده‌ترین گفت‌وگو‌هایش با رده‌ پایین‌ترین افراد ورزشی برجسته می‌شد، به مرحله‌ای رسیده که مجبور است برای افتادن سر زبان‌ها به سخیف‌ترین شکل و رادیکال‌ترین مباحث ورود کند تا بلکه همان عادلی شود که سه‌شنبه صبح جزئیات برنامه شب گذشته‌اش ورد زبان فوتبال‌دوستان، رسانه‌ها و بسیاری از مردم بود. 

فارغ از مواضع شخصی عادل، فردوسی‌پور برای بازگشت نسبی به جایگاه گذشته‌اش راهی ندارد جز اینکه هم‌زبان جریانی شود که چند ماه کشور را به ورطه آشوب کشاندند؛ جماعتی که آرزوی نابودی تیم ملی را داشتند و از برد ایران خشمگین و برای باخت آن بانگ خوشحالی سر دادند! 

عادل انتظار دارد که فوتبالیستی که آرزویش بازی در جام جهانی است، برای همدردی با یک جریان ارتجاعی و کذایی، نخندد و ژست‌های حزن‌انگیز بگیرد، به سرود ملی کشور بی‌احترامی کند و حیثیت کشور را در یک آوردگاه جهانی ببرد و جالب اینکه این تمامیت‌خواهی خود را در قالب خواست و مطالبات مردم جا می‌زند! او و هم‌طیفی‌هایش یک دیکتاتوری پنهانی دارند که در لوای مفاهیم ظاهرا زیبایی چون آزادی، تمام ملحدین به عقاید خود را از دم تیغ می‌گذرانند و پشت این مفاهیم، پنهان شده و یا ژست مظلومیت می‌گیرند.

او در حالی از هفت‌ماه عزاداری خود و دل و دماغ نداشتن برای ساخت برنامه سخن می‌گوید که در این مدت همچنان مشغول ساخت برنامه فوتبال 120 و ارتزاق از بودجه صدا و سیما بوده! همان صدا و سیمایی که امروز در نظر عادل، رویکرد کلی آن ضد مردمی بوده! 

او که از اولویت نداشتن فوتبال در این شرایط غمناک حرف می‌زند، باید توضیح دهد که ساخت یک برنامه فوتبالی خارجی برای صدا و سیما آن هم با محتوای بررسی لیگ‌های اروپایی در دایره اولویت‌های او قرار داشته یا نداشته که اگر نداشته، روشن کند که چرا در این هفت‌ ماه غمبارش ساخت فوتبال 120 را متوقف نکرد؟ اینجا اولویت با قرارداد منعقد شده با صدا و سیما بود یا وقایعی که او حزن‌انگیز می‌خواندش؟

گفت و گوهای قبلی و اخیر فردوسی‌پور نشان داد که تصوراتی که از عادل مبنی بر سیاسی‌کاری وجود داشت، واقعیت دارد و او از تریبون‌هایش حاضر است عقاید شخصی خود را فریاد بزند. در یکی از مصاحبه‌ها با علی دایی و زمانی که از درد یارانه گرفتن مردم ایران، آن‌ها جلوی دوربین بغض می‌کنند حاکی از آن بود که ما با یک عادل فردوسی‌پور سیاسی مواجهیم نه یک مجری و برنامه‌ساز صرفاً ورزشی که در برنامه اخیر خود این مسئله را عیان‌تر از قبل آشکار کرده است.

این مسیری که عادل در پیش گرفته، مسیر قهقرا و زوال است و او خود خواسته این راه را انتخاب کرده و باید با عادل فردوسی‌پوری که می‌توانست میلیون‌ها ایرانی را دوشنبه شب‌ها پای برنامه خود میخکوب کند خداحافظی کنیم.

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۹۹۱۷۶۱۱۰:۳۵:۲۴ ۱۴۰۲/۱/۲۳
نظام پس از این با کسانی که از طریق تلویزیون و سینما و ورزش مشهور شده و با پول یامفت ملت به قهقهرا رفته و میروند نباید مماشاتی داشته باشد
ناشناس۲۹۹۱۸۷۹۱۱:۳۷:۳۵ ۱۴۰۲/۱/۲۳
هر کسی که با شماها موافق نیست را به انواع صفتهای منفی متهم نکنید.
ناشناس۲۹۹۱۹۱۹۱۱:۵۰:۳۰ ۱۴۰۲/۱/۲۳
کسی که کاپیتان تیم ملی بازجویی میکند چرا سرود خواندید چرا غمگین نبودید ؟! وطن پرست نیست و این مایه تاسف شرمساری است.
ناشناس۲۹۹۱۹۶۴۱۲:۰۲:۵۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
در فوتبال را باید بست. این فوتبال آلوده است.
ناشناس۲۹۹۲۰۹۹۱۳:۰۸:۰۷ ۱۴۰۲/۱/۲۳
بازجویی از کاپیتان تیم ملی به معنای انتقام عادل از در حاشیه بودنش در جام جهانی بود.
ناشناس۲۹۹۲۳۰۲۱۵:۲۶:۱۰ ۱۴۰۲/۱/۲۳
واقعیت این است که امروز جنگ بین ما و دشمنان، جنگ اعتقادات، باورها و ارزش‌ها است. چنان‌که ضعیف باشیم و یا تسلیم بشویم نابود خواهیم شد. اما خدا را شکر با راهی که آمده‌ایم بدون پذیرش نظم ظالمانه، بخش مهمی از قدرت جهان شده‌ایم و از همه مهم‌تر فیزیک تحریم‌ها هم شکسته شده است. صبر به همراه بصیرت آینده روشن را نوید می‌دهد
ناشناس۲۹۹۲۳۰۸۱۵:۲۷:۲۴ ۱۴۰۲/۱/۲۳
الماس‌ در سخت‌ترین شرایط به وجود می‌آید. هنگامی که کربن در زیر زمین و در فشار و درجه دما با حرارت بسیار بالا قرار می‌گیرد تبدیل به درخشان‌ترین، زیباترین و گران‌ترین عنصر یعنی الماس می‌شود. انسان‌ها نیز حکم الماس را دارند. فلذا هرچه در شرایط سخت و تحت فشار قرار بگیرند شکوفاتر می‌شوند پس به امتحان‌های الهی باید به عنوان یک فرصت نگاه کرد.
ناشناس۲۹۹۲۳۱۹۱۵:۳۲:۰۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
نقاط قوت نظام و انقلاب که ناشی از ماهیت انقلاب اسلامی است را به خوبی می‌شناسیم که چشمگیر، غرور‌آفرین و افتخار‌‌آمیز است و صیانت از آنها را لازم و واجب می‌دانیم. نقاط ضعف را غالباً ناشی از دور شدن از آرمان‌های انقلاب می‌دانیم که قابل برطرف شدن هستند.
ناشناس۲۹۹۲۳۲۱۱۵:۳۴:۰۴ ۱۴۰۲/۱/۲۳
قهرمان واقعی کشورمان خانم عشرت کردستانی این بانوی جانباز ایرانی که مدال طلای قهرمانی خود را بابت حمایت از فلسطین تقدیم مردم ‌اندونزی کرد. نه آنانی که راحت و ارزان سرباز دشمنان ایران اسلامی هستند.
ناشناس۲۹۹۲۳۲۴۱۵:۳۷:۰۹ ۱۴۰۲/۱/۲۳
در ذهنیت تاریخی مردم عزیز ایران این رفتار که عده‌ای بخواهند با پناه گرفتن در آغوش دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، ضربه بزنند و خود را دوستدار ملت نشان بدهند واقعا نفرت‌انگیز و شرم‌آور است.
ناشناس۲۹۹۲۴۴۸۱۶:۵۷:۰۸ ۱۴۰۲/۱/۲۳
می گویند که عادل فردوسی پور از صدا و سیما ارتزاق کرده است! اتفاقاً بر عکس است. به خاطر برنامه محبوب نود، آگهی های زیادی برای پخش به صدا و سیما داده شد. حتی مخابرات هم از سوال پیامکی برنامه 90 سود فراوان برد.
ناشناس۲۹۹۲۱۲۴۱۳:۲۰:۲۹ ۱۴۰۲/۱/۲۳
کارلوس کیروش در جام جهانی ارادت خود به ایران و ایرانیان و تاریخ و فرهنگ این سرزمین را نشان داد حالا فردوسی پور از عشق و علاقه کیروش به مردم ایران انتقاد کرده است !
ناشناس۲۹۹۲۵۳۰۱۷:۵۱:۴۸ ۱۴۰۲/۱/۲۳
واقعاً افتخار می‌کنم که رهبر فرزانه‌ای دارم که سیاست‌های دشمنان را خوانده و به مسئولین هم توصیه می‌فرمایند با اقتدار برخورد کنند. رهبری که با اعمال سیاست‌های نظام، کشور را به مرحله‌ای رسانده که قدرت‌های جهانی خواستار خرید سلاح از ما هستند. چه افتخاری از این بزرگ‌تر سراغ داریم که ایران زمان شاه که قدرت‌های جهانی پشیزی برایش ارزش قائل نبودند به این مرحله رسیده است که استکبار علی‌رغم 44 سال دشمنی‌، هیچ غلطی نتوانسته بکند و ایران به قدرت منطقه تبدیل شده است.
ناشناس۲۹۹۲۱۵۸۱۳:۴۳:۱۵ ۱۴۰۲/۱/۲۳
فردوسی پور نادان نان و نمک این مردم و کشور را خورد اما نمکدان شکست.
ناشناس۲۹۹۱۹۳۵۱۱:۵۵:۱۷ ۱۴۰۲/۱/۲۳
عادل فردوسی پور محبوب است.
ناشناس۲۹۹۲۳۴۶۱۵:۴۸:۳۸ ۱۴۰۲/۱/۲۳
فردوسی پور تمام شد او دیگه جایگاهی در بین مردم ایران ندارد.
جواد۲۹۹۲۹۶۳۲۳:۵۸:۵۵ ۱۴۰۲/۱/۲۳
خداراشکرکه برنامه مزخرف عادل برچیده شد.
حامد‌۲۹۹۳۷۹۱۱۳:۲۶:۵۸ ۱۴۰۲/۱/۲۴
عادل‌از‌محبوبیتش‌سواستفاده‌می‌کننه‌‌این‌چه‌سوالهای‌بود‌که‌از‌این‌بچه‌میکر‌د‌‌خارج‌نشینها‌هم‌ازتیم‌‌سر‌خواندن‌سرود‌ناراحت‌شدن‌‌‌آنها‌تیم‌ملی‌ایران‌خار‌کردن‌.وبادودستگی‌که‌توتیم‌انداختن‌‌ما‌نتونستیم‌‌از‌گروه‌مان‌صعود‌کنیم‌وبی‌وطنها‌از‌این‌کار‌خوشحال‌شدن‌.‌آقای‌فردوسی‌پور‌تو.دیگه‌چرا‌؟
ناشناس۲۹۹۱۹۴۱۱۱:۵۷:۱۰ ۱۴۰۲/۱/۲۳
جالب آنجا است که قضاوت دیگران را در مورد خودتان را برنمی تابید!
ناشناس۲۹۹۲۳۵۵۱۵:۵۷:۵۶ ۱۴۰۲/۱/۲۳
فقط یک وطن فروش از شادی پس از گل بازیکنان تیم ملی کشورش نگران و ناراحت می شود و لاغیر.
ناشناس۲۹۹۱۹۴۴۱۱:۵۸:۰۴ ۱۴۰۲/۱/۲۳
دادگاه مردم، عادلانه ترین دادگاه ها است.
ناشناس۲۹۹۲۳۴۷۱۵:۴۹:۴۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
اکثریت مردم خواهان برخورد قاطع با وطن فروشان هستن.
ناشناس۲۹۹۲۳۸۱۱۶:۱۱:۳۶ ۱۴۰۲/۱/۲۳
در کل وطن فروشی خیلی بد هست از جانب هر کس
ناشناس۲۹۹۳۵۶۶۱۱:۱۵:۲۷ ۱۴۰۲/۱/۲۴
ان شاءالله خداوند متعال فردوسی پور و همه ی وطن فروشان را به راه راست هدایت فرماید.
ناشناس۲۹۹۲۴۲۷۱۶:۴۳:۱۶ ۱۴۰۲/۱/۲۳
اصلا این اغتشاشات محلی از اعراب ندارند ... ولی در مجازی چرا....هر چی بیسواد و لمپن و...جمع شده اند ادعای آزادی و‌‌‌...دارند ولی در واقع دیکتاتوری هستند برای خودشان... مدام می گویند مردم..مردم... کدام مردم؟؟مردمی که بی شمارند و پای نظام و کشورشان ایستاده اند یا مردمی که ربات های توییتری و تلگرامی اند؟؟؟ فردوسی پور ارزش پرداختن نداره ...۲۰سال جلوی رشد جوان ها در گزارش ورزشی و...گرفته الان تازه می خواهند یک تکانی بدهند...صدا سیما هم مبالغ پرداختی به فردوسی پور در این ۷ماه را رو کند...
ناشناس۲۹۹۱۸۸۱۱۱:۳۸:۴۵ ۱۴۰۲/۱/۲۳
مردم خود قضاوت می کنند .
ناشناس۲۹۹۱۹۲۴۱۱:۵۲:۰۴ ۱۴۰۲/۱/۲۳
عادل در مصاحبه با جهانبخش عقده 7 ماهه خود را خالی کرد و با این روند به قهقرا می رود.
ناشناس۲۹۹۱۹۹۲۱۲:۱۶:۳۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
عادل را از برنامه 90 بیرون انداختند عقده ای شده اینها عشق دوربین دارند.
ناشناس۲۹۹۲۰۲۶۱۲:۲۸:۲۵ ۱۴۰۲/۱/۲۳
عادل فردوسی علی دایی علی کریمی و ... بازیگران و... همه بد هستن فقط شما خوبید !
ناشناس۲۹۹۲۱۸۷۱۴:۰۹:۲۴ ۱۴۰۲/۱/۲۳
کسانی که با دشمن همراه شوند و حرف آنان و حتی رفتار کنند بله بد هستند شما هم دنبال رو دشمنان باشی بد هستی
ناشناس۲۹۹۲۲۰۹۱۴:۲۱:۵۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
منطقی و با دلیل بحث کن. معیار شما اشخاص است؟!
ناشناس۲۹۹۲۳۴۴۱۵:۴۷:۰۴ ۱۴۰۲/۱/۲۳
افراد مذکور در حوادث 7 ماهه گذشته نشان دادند که وطن فروش هستن.
ناشناس۲۹۹۲۵۱۵۱۷:۳۷:۵۰ ۱۴۰۲/۱/۲۳
هر حرفیو میشه هزار جور زد. مجبور نیستند طوری حرف بزنند که اثر منفیش به کشور خودمون برگرده. ضمن اینکه اگه میخواستند میتونستند بجای شلوغکاری، از شهرتشون برای پیگیری واقعی و موثر حل مشکلات کشور استفاده کنند
کدوم۲۹۹۷۰۳۴۰۰:۲۴:۴۷ ۱۴۰۲/۱/۲۶
هر کسی که حاضر به وطن فروشی و بدخاوهی وطنش باشد خائن است خوب و بد بودن خائن هم که واضح ست مثل این است که بگوییم دشمن خوب است یا بد؟ مضحک نیست؟ بله مضحک ست چرا که بد بودن خائن یا وطن فروش پر واضح است.
ناشناس۲۹۹۲۴۷۷۱۷:۱۶:۴۶ ۱۴۰۲/۱/۲۳
مردم فقط موافقان شما نیستند. مردمی که در راهپیمایی شرکت می کنند را ببینید . طرفداران عادل مردمی مجازی اند که تمام زحمت شان فشردن دکمه لایک زیر کامنت است
مهدي۲۹۹۳۱۰۱۰۱:۴۳:۰۲ ۱۴۰۲/۱/۲۴
اونهايي هم كه در راهپيمايي شركت ميكنن همه مردم نيستند
ناشناس۲۹۹۱۸۹۲۱۱:۴۲:۱۹ ۱۴۰۲/۱/۲۳
مگر عادل فردوسی پور چه هیزم تری به شماها فروخته که چشم دیدنش را ندارید؟
ناشناس۲۹۹۱۹۶۱۱۲:۰۲:۰۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
عادل همین الانشم از بودجه صدا و سیما ارتزاق میکند
ناشناس۲۹۹۲۱۱۹۱۳:۱۸:۵۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
بودجه صداوسیما مال مردم هست مردم پولش را دادن
ناشناس۲۹۹۳۵۷۰۱۱:۱۷:۴۰ ۱۴۰۲/۱/۲۴
مردم راضی نیستن از پول شون به مجریان بی کفایت امثال عادل حقوق بدهند.
ناشناس۲۹۹۲۴۹۳۱۷:۲۵:۰۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
بودجه صدا و سیما از پول بیت المال مال همه هست
ناشناس۲۹۹۲۷۰۱۲۰:۳۷:۲۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
بودجه صدا سیما از کجا میاد؟ از پول نفت مردم.
ناشناس۲۹۹۱۹۸۲۱۲:۰۹:۵۸ ۱۴۰۲/۱/۲۳
عادل وقتی که با دشمنان این مردم و کشور همنوا می شود هیزم جهنم خود را فراهم می کند.
ناشناس۲۹۹۲۰۰۱۱۲:۱۹:۲۵ ۱۴۰۲/۱/۲۳
عادل سالها از صدا و سیما پول در اورده و ارتزاق کرده حالا در نقش بازجو و اپوزیسیون ظاهر شده است !
ناشناس۲۹۹۲۰۰۷۱۲:۲۱:۰۴ ۱۴۰۲/۱/۲۳
تفتیش عقاید به شکل قرون وسطایی کار بسیار زشتی بود که فردوسی پور انجام داد.
ناشناس۲۹۹۲۰۹۸۱۳:۰۷:۰۸ ۱۴۰۲/۱/۲۳
این سوال را تو باید جواب بدهی!: مگر مردم و نظام چه هیزم تری به این آقای خودفروخته و متوهم فروخته که حرف های ضد انقلابی ها را بلغور می کند و چشم دیدن سرود خواندن بازیکنان را ندارد.
ناشناس۲۹۹۲۱۵۲۱۳:۳۶:۰۴ ۱۴۰۲/۱/۲۳
فقط یک وطن فروش از خواندن سرود ملی کشورش نگران و ناراحت می شود.
ناشناس۲۹۹۲۱۴۴۱۳:۳۰:۴۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
فردوسی پور بیراهه رفته دوستش ندارم دیگه
ناشناس۲۹۹۲۱۹۹۱۴:۱۶:۲۷ ۱۴۰۲/۱/۲۳
ایشون برای مردم ایران عزا میخواهند. برای چی یکنفر دوست نداره مردم رخت عزا را دربیارن و برای افتخارات ملی شون شاد بشن. مگه مردم چه هیزم تری به ایشون فروختن؟
ناشناس۲۹۹۴۴۹۴۲۰:۲۹:۲۷ ۱۴۰۲/۱/۲۴
بی بی سی و اینترنشنال از هرکس حمایت . تعریف کند خاین به وطن و کشور است منجمله این مردک عادل.
کدوم۲۹۹۷۰۴۲۰۰:۲۷:۲۶ ۱۴۰۲/۱/۲۶
فردوسی پور خائنه نان و نمک کشور ایران رو میخوره و بعد واسه کشورهای دشمن جفتک میندازه
ناشناس۲۹۹۱۹۲۱۱۱:۵۱:۱۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
کلا دو قطبی سازی جامعه اقدام غلطی است. پیشرفت کشور در خیلی زمینه‌ها نیازمند اجماع عمومی است. این دو قطبی‌سازی‌ها جلوی اجماع عمومی و در نتیجه پیشرفت را می‌گیرد. به صورت کلی هم نباید افراد جامعه را در مورد خیلی از مسائل اجتماعی برای قضاوت و تصمیم‌گیری تحت فشار قرار داد. افراد جامعه باید بتواند با دیدگاه‌های مختلف و حتی متضاد دوستانه در کنار هم برای پیشرفت کشور تلاش کنند.
ناشناس۲۹۹۲۱۹۰۱۴:۱۱:۵۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
حالت خوب هست؟ حرف از کشور و همگرایی هست که این افراد دنبال تشکیک آن هستند برای اهداف خاص ولو فقط برای دیده شدن وباید هم به آنها تاخت
ناشناس۲۹۹۵۲۱۲۰۸:۴۶:۲۳ ۱۴۰۲/۱/۲۵
دوقطبی کردن یه حرف درستی است اگر بین خود مردم و سیاسیون باشه مثلا این حزب سیاسی و اون حزب این جناح و اون جناح ولی در حالت کلی جهان دو قطبی است تمام قرآن حرف از حق و باطل می زنه حرف از حزب شیطان و حزب خدا می زنند گول بعضی حرف ها را نباید خورد حق را بشناس طرفدار حق باش مگر نه فلسفه های غلط زیاده
ناشناس۲۹۹۱۹۵۲۱۲:۰۰:۵۰ ۱۴۰۲/۱/۲۳
بابا فردوسی پور را که خودتون به این روز انداختین برنامه 90 را بی دلیل قطع کردید باعث ناراحتی همه شدید یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به دیگران صداوسیما مال شما نیست مال همه ملت هست
ناشناس۲۹۹۲۱۹۵۱۴:۱۴:۴۴ ۱۴۰۲/۱/۲۳
یک مجری باید تابع مقررات مدیران باشد و وقتی تهیه کننده هم باشی و تابع نباشی یک روزی می اندازند بیرون
ناشناس۲۹۹۲۲۸۳۱۵:۱۵:۵۸ ۱۴۰۲/۱/۲۳
مدیران باید تابع چی باشند؟ مقررات کلی یا مدیران؟
ناشناس۲۹۹۲۳۷۷۱۶:۰۹:۱۲ ۱۴۰۲/۱/۲۳
برنامه 90 بی دلیل قطع نشد سیاسی کاری جناحی فردوسی پور در ماجرای پلاسکو و برجام سبب قطع برنامه نود شد.
کدوم۲۹۹۷۰۴۷۰۰:۳۲:۰۴ ۱۴۰۲/۱/۲۶
یعنی اگر برنامه کسی رو قطع کنند باید بره تو زمین دشمن بازی کنه؟ اخه این چه استدلال کوریه؟ امثال شماها این وطن فروش ها رو پررو وقیح می کنیدبعد چند ماه به عوض عذرخواهی از مردم اومده حرفهای خائنین اونور ابی رو نشخوار میکنه
مهران۲۹۹۲۲۴۲۱۴:۴۸:۵۵ ۱۴۰۲/۱/۲۳
جالب اینکه همین فرد که میگه من شش ماه کاری به فوتبال نداشتم چون حالم خوب نبود دقیقا تو همین شش ماه برنامه فوتبال صد و بیست و تو شبکه ورزش صدا و سیما داشت و حاضر نشد قید درامد انچنانی برنامه رو بزنه ...
ناشناس۲۹۹۲۳۰۰۱۵:۲۳:۳۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
صدا و سیما و دیگر امکانات کشور متعلق به مردم می باشد..
ناشناس۲۹۹۲۳۷۰۱۶:۰۶:۲۵ ۱۴۰۲/۱/۲۳
عادل از وقتی وارد بازی های سیاسی شد حال بهم زن شد.
ناشناس۲۹۹۲۵۵۳۱۸:۱۴:۰۶ ۱۴۰۲/۱/۲۳
فردوسی پور در ته چاه خودشیفتگی، ....، ...، خود-بزرگنمایی، جنجال آفرینی و ... (نباید بگویم) بود که به تلویزیون راه یافت. مشکل آن بود که کسی جرأت نداشت یا گروهی به نفعشان نبود که او را کنار بگذارند. نقش او در تخریب فوتبال و ورزش ایران قابل چشم پوشی نیست باید هر چه زودتر پرونده کیفری سنگین او باز شود صدا و سیما باید برای تولید فرشید منافی، سینا ولی الله، شراره عزیزی، محمد حسینی و صدها نفر دیگری که اکنون در کشورهای دشمن ایران مشغول هزینه آفرینی برای نظام هستند، پاسخگو باشد
ناشناس۲۹۹۲۶۷۷۲۰:۱۷:۵۵ ۱۴۰۲/۱/۲۳
شما بگید عادل چگونه نان بخورد؟! از گزارشگری که انداختید، از مجری گری که انداختید. شما راهی برای طرف مقابل نمی گذارید.
طاها۲۹۹۳۲۲۳۰۵:۰۸:۲۹ ۱۴۰۲/۱/۲۴
کاملا موافقم به شخصه فردوسی پور رو دوست داشتم به عنوان مجری خوب برنامه ۹۰ ولی در این مدت نسان داد که روح کوچک و ضعیفی دارد و آدم مردم دوستی نیست به نظرم دورانش تموم شد .
ناشناس۲۹۹۱۷۶۲۱۰:۳۶:۱۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
جغله هایی که صدا و سبما آنها را باد کرد
ناشناس۲۹۹۱۸۵۲۱۱:۲۶:۴۰ ۱۴۰۲/۱/۲۳
زن زندگی آزادی چه زود اثبات شد هرزگی ولنگاری بی بند باری
ناشناس۲۹۹۱۹۲۶۱۱:۵۲:۳۹ ۱۴۰۲/۱/۲۳
زن زندگی ازادی ! اشوب ترور ناامنی
ناشناس۲۹۹۱۸۶۳۱۱:۳۰:۳۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
درود بر مدیر شبکه سه که کپه بسیاری از اینهایی را که سالیان درازی جا خشک کرده بودنددوخت
ناشناس۲۹۹۲۱۵۶۱۳:۴۰:۳۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
وقتی گزینش در کار نباشد مجری وطن فروش از اب در میاد.
ناشناس۲۹۹۱۷۶۶۱۰:۳۷:۰۲ ۱۴۰۲/۱/۲۳
بعضی وقت ها تنبیه کمی لازم است تا افراد بخود آیند
احسان۲۹۹۱۷۸۳۱۰:۵۲:۱۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
- یعنی عادل کاپیتان تیم ملی را مجبور به مصاحبه کرده است؟! - یعنی خود ایشان یا خانواده شان را برا ی این مصاحبه تحت فشار گذاشته است؟
ناشناس۲۹۹۱۸۹۶۱۱:۴۳:۵۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
متاسفانه عادل کاپیتان تیم ملی را بازجویی کرده چرا بعد از گل شادی کردید چرا سرود ملی خواندید ؟!
ناشناس۲۹۹۲۱۴۱۱۳:۲۸:۵۴ ۱۴۰۲/۱/۲۳
عادل به زور این بیچاره را وادار به مصاحبه کرده است، ...
ناشناس۲۹۹۱۷۸۹۱۰:۵۵:۰۸ ۱۴۰۲/۱/۲۳
معلومه از مردم به عناوینی سواستفاده وبا دشمن همنوا شدن عاقبت به خیری ندارد
ناشناس۲۹۹۱۷۹۴۱۰:۵۸:۰۸ ۱۴۰۲/۱/۲۳
جناب آقای سعید ونکی برخی از مردم مثل شما فکر نمی کنند. همین کافیست
ناشناس۲۹۹۱۹۰۰۱۱:۴۵:۱۵ ۱۴۰۲/۱/۲۳
اکثریت مردم عرق ملی دارند و مثل عادل فکر نمی کنند.
ناشناس۲۹۹۲۱۷۱۱۳:۵۴:۰۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
در مسائل ملی و دشمن بازی های جناحی را وسط نکشید که بگویید مانند شما فکر می شود یا نه
رضا۲۹۹۲۴۴۱۱۶:۵۴:۱۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
کسی مجبورتون نکره جور دیگه فکر کنید ولی طرز فکرتون بدرد نمیخوره کلا طلبکارید
ناشناس۲۹۹۱۸۰۵۱۱:۰۲:۳۲ ۱۴۰۲/۱/۲۳
او یک نابغه است در برنامه سازی و خبرنگاری ورزشی به معنای دقیق کلمه است.
ناشناس۲۹۹۱۹۰۷۱۱:۴۶:۰۵ ۱۴۰۲/۱/۲۳
فردوسی پور باید مجری برنامه های سیاسی می شد ورزش جای سیاسی کاری نیست.
ناشناس۲۹۹۲۰۳۷۱۲:۳۱:۵۶ ۱۴۰۲/۱/۲۳
هیتلرهم یک نابغه بود
رضا۲۹۹۱۸۰۹۱۱:۰۲:۵۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
رد داده
بی شهری۲۹۹۲۵۳۴۱۷:۵۴:۰۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
رد داده را فقط بروبچه های سمت مازندران استفاده میکنن. شاید بشه گفت به معنی (از دستش در رفت) باشد.
ناشناس۲۹۹۱۸۱۹۱۱:۰۶:۳۴ ۱۴۰۲/۱/۲۳
این مسیری هست که صدا و سیما جلوی پای عادل گذاشته....
ناشناس۲۹۹۱۹۱۲۱۱:۴۷:۴۷ ۱۴۰۲/۱/۲۳
حرفهای عجیب عادل در بازجویی جهانبخش نشان داد که کنار گذاشتن او از برنامه 90 کار درستی بود.
ناشناس۲۹۹۲۱۶۳۱۳:۴۷:۲۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
دقیقا مشکل همینه که شما و صداوسیما علم غیب دارید و آینده را می بینید و پیش دستی می کنید !! چقدر فکر می کنید عادل بی دلیل از نود حذف شد و این راه را همان صداوسیما پیش پای عادل گذاشت مگر عادل در برنامه نود چه می کرد ؟
ناشناس۲۹۹۲۳۳۱۱۵:۴۲:۵۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
عادل در برنامه 90 هم سیاسی کاری می کرد در قضیه پلاسکو 45 دقیقه برنامه داشت در زمان برجام با ظریف مصاحبه مفصل ترتیب داده بود که اجازه پخش بهش داده نشد به دلیل همین سیاسی کاری های جناحی برکنار شد.
ناشناس۲۹۹۲۳۶۴۱۶:۰۲:۳۵ ۱۴۰۲/۱/۲۳
یادش بخیر مرحوم شفیع 40 سال مجری برنامه ورزش و مردم بود اما هرگز سیاسی کاری نکرد.
ناشناس۲۹۹۲۵۰۴۱۷:۳۳:۵۵ ۱۴۰۲/۱/۲۳
جهانبخش اسیر نبود که بخواد به چیزی اقرار کنه... میتونست صحبت نکنه...به هر حال این سوال ها و جواب ها از قبل بررسی میشن...قطعا جهانبخش و عادل می‌دونستن چی دارن میگن...
ناشناس۲۹۹۲۹۵۲۲۳:۵۱:۵۷ ۱۴۰۲/۱/۲۳
شما فکر کنید عادل آدم نادرست... ای کاش کمی به صحبتهای جهانبخش بیشتر دقت و فکر میکردید که درون حرفهای وی چرا ! و چراهای زیادی وجود دارد....چرا ورزش ما باید گرفتار ......
ناشناس۲۹۹۱۸۴۲۱۱:۱۷:۵۰ ۱۴۰۲/۱/۲۳
فردوسی پور را به دلائل متعدد دوست داریم
ناشناس۲۹۹۱۹۳۶۱۱:۵۵:۱۸ ۱۴۰۲/۱/۲۳
فردوسی به جمع کوتوله های سیاسی همچون مصی نژاد و غیره پیوست و منفور شد.
ایرانی۲۹۹۲۴۵۸۱۷:۰۲:۴۶ ۱۴۰۲/۱/۲۳
عادل یکی ازبهترین مجری ورزشی دنیاهست که ایران وشبکه سه کلا شبکه های تلوزیونی لقدرشو ندانستن ...
ناشناس۲۹۹۲۰۴۵۱۲:۳۴:۳۴ ۱۴۰۲/۱/۲۳
بدلائل متعدد فردوسی پور را دوست نداریم
ناشناس۲۹۹۲۹۶۱۲۳:۵۸:۱۶ ۱۴۰۲/۱/۲۳
حالا چه بشه که تو دوست نداری
ناشناس۲۹۹۵۳۲۲۱۰:۳۹:۳۹ ۱۴۰۲/۱/۲۵
یه چیزی از خودت بنویس. منفی کردن یه جمله هنر نیست!
ایرانی۲۹۹۱۸۴۷۱۱:۲۲:۴۷ ۱۴۰۲/۱/۲۳
فردوسی پور خودت رو چند فروختی ؟ و شدی بازیچه علی‌نژاد و ....
ناشناس۲۹۹۱۸۶۸۱۱:۳۲:۴۸ ۱۴۰۲/۱/۲۳
به نظرم فردوسی پور با این مصاحبه چهره فروغی مدیر شبکه سه را تطهیر کرد و جلوی همه ادعاهای او درباره یک اصلاح گر علامت سوال جدی گذاشت
بی نام۲۹۹۱۸۷۲۱۱:۳۴:۳۸ ۱۴۰۲/۱/۲۳
عادل محبوبیتش رو داره مخالف حکومته قرار نیست هرکی مخالف حکومته بمیره.شده از سر ناچاری با آدمهایی که دوسش نداریم کار کنیم.
ناشناس۲۹۹۱۹۳۳۱۱:۵۴:۱۴ ۱۴۰۲/۱/۲۳
عادل با این حرکات مذبوحانه هر روز منفورتر می شود.
ناشناس۲۹۹۱۹۸۷۱۲:۱۴:۵۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
عادل بدنبال دیده شدن است مردم از تزویر و نیرنگ این سلبریتی ها خسته شدند.
ناشناس۲۹۹۲۱۷۵۱۳:۵۷:۱۶ ۱۴۰۲/۱/۲۳
مخالف حکومت و از آن پول در آوردن و مجوز گرفتن برای کار که سراسر عقده گشایی علیه کشور کند؟!!!! خود حکومت مماشات کرده با امثال این و همین پلتفرم ها که در آشوب اخیر با گستاخی تمام با دشمنان همراه شدن برای نابودی کشور
ناشناس۲۹۹۲۲۱۱۱۴:۲۲:۱۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
من خودم شخصا با مخالفهای حکومت مشکلی ندارم. ولی ایشون مخالفتش با آرامش مردم بود. دقیقا میپرسید چرا در شرایط التهاب با رفتارهاتون، التهاب را کم کردین. این دیگه مخالفت با حکومت نیست. این مخالفت با ملی گراییه.
عباس۲۹۹۱۸۸۴۱۱:۳۹:۰۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
آقای فردوسی پور با این بازجویش نشون داد که غرب زده است وطرفدار همون مزدک میرزایی وعلی کریمی
م.ق۲۹۹۱۹۷۰۱۲:۰۵:۰۲ ۱۴۰۲/۱/۲۳
روزی زسر سنگ عقابی به هوا خواست .......... گفتا زکه نالیم از ماست که بر ماست همش تقصیر خودمونه همه اینهایی که شدن منتقد بیشترین پولهای این مملکت رو گرفته واز سرمایه این کشور به جایی رسیده اند از مصیح و عادل و علی کریمی و علی ... غیره
ناشناس۲۹۹۲۰۰۶۱۲:۲۰:۴۶ ۱۴۰۲/۱/۲۳
عادل فردوسی پور کدامیک از ویژگی های یک بازجو را دارد؟ قدرت نظامی؟ قدرت قضایی؟ اسلحه؟ زندان؟ و...
شهاب۲۹۹۲۶۸۱۲۰:۱۹:۴۲ ۱۴۰۲/۱/۲۳
تفکر امثال عادل و آدمهای رادیکال در هردو طرف ماجرا عین بازجویی و دیکتاتوری هست هردو به هر قیمتی می خواهند همه مثل آنها فکر کنند!
ناشناس۲۹۹۱۸۹۰۱۱:۴۱:۴۰ ۱۴۰۲/۱/۲۳
من میخام ثروت فردوسی پورو بررسی کنید که چقدر از برنامهای تلویزیونی گرفته؟ مگه یه مجری حقوقش چنده اینقدر ثروت اورده بالا اون کارمند صدا وسیما بود حقوق بگیری بیش نبود از بیت المال .... ژست مظلومیت میگیره میگه مردم ناراحت بودن نه برادر عزیز ناراحت نبودن جنابعالی با رفقات پول ودلار انگلیسی وسعودی گرفتین کشورو بهم ریختین مردم ایران کسانی بودن که میلیونها نفر حاج قاسمو به غم انگیزترین شکل به خاک سپردند برادر من تو یه مجری هستی..... به امید روزیکه صدا وسیما ورسانه کاملا ملی بشه .. زنده باد ایران زنده باد ایرانی زنده باد وطن پرست ننگ بر کسانیکه روبه روی پرچم کشورش گستاخی میکنه و در آخر تنها حکومتی در طول تاریخ یه وجب از خاک کشور از دست نداد حکومت جمهوری اسلامی بود تو از کسانی حمایت میکنی قصد تجزیه ایران داشتن میدونی اگه ایران تجزیه میشد تو باید با ویزا میرفتی استانها بیش از ۲میلیون هموطن نداشتی
ناشناس۲۹۹۲۰۷۳۱۲:۴۹:۳۴ ۱۴۰۲/۱/۲۳
قانون از کجا اورده ای را باید در مورد این سلبریتی های خائن اجرا کنند.
ناشناس۲۹۹۲۱۳۰۱۳:۲۳:۵۲ ۱۴۰۲/۱/۲۳
حساب کنید که صدا و سیما از برنامه های فردوسی پور چقدر برای تبلیغات پول در آورده.
ناشناس۲۹۹۱۸۹۱۱۱:۴۱:۵۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
ذاتش رو داره نشون میدن مقاله بسیار خوبی بود
ناشناس۲۹۹۱۹۰۳۱۱:۴۵:۳۷ ۱۴۰۲/۱/۲۳
چرا؟
ناشناس۲۹۹۱۹۱۰۱۱:۴۷:۰۵ ۱۴۰۲/۱/۲۳
ما شاء الله به سایت الف ان شاء الله چشم نخوری اگر شد لطفا نظرات مخالف با نظر آقای ونکی را هم منتشر کنید تا کمی به وظیفه استقلال در انتشار خبر عمل نموده باشید
خراسانی۲۹۹۱۹۱۱۱۱:۴۷:۴۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
عادل تمام‌شد
مهناز۲۹۹۲۶۱۰۱۸:۵۷:۳۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
برای تو تمام شد برای برخی از مردم ماندگار خواهد بود
مونا۲۹۹۳۸۰۵۱۳:۳۷:۴۰ ۱۴۰۲/۱/۲۴
عادل از چشم مردم شریف ایران افتاد.
ناشناس۲۹۹۱۹۱۴۱۱:۴۸:۳۰ ۱۴۰۲/۱/۲۳
دغدغه ها نوعا صنفی وطبقاتیه عادل بیشتر باچه قشری میگرده وسرکار داره؟ارزشها ودغدغه های اون قشر بیشتر چیه؟ دغدغه های بچه هاش شریف که بیشترشون جزو خانواده های دهک های بالای جامعه هستن چیه؟ مهم نیست کجابه دنیااومده باشی وقبلا وضعت چطور بوده مهم اینه الان به چه حال وچه کار هستی
ناشناس۲۹۹۲۰۶۴۱۲:۴۴:۴۸ ۱۴۰۲/۱/۲۳
بر چه اساسی بچه های شریف رو دهک بالای جامعه میدانی؟ واقعا فکر میکنی درس نخوندنت بخاطر نداری بوده یا تنبلی؟
ناشناس۲۹۹۲۴۸۵۱۷:۲۰:۵۸ ۱۴۰۲/۱/۲۳
برو امار بگیر همین امسال طبق امار روزنامه فرهیختگان ۵۵درصد ورودی دانشگاه شریف ازدهک ۱۰ بودن. خیلی وقته اموزش تبدیل به کالا شده وهرکسی پول بیشتری هزینه کنه دسترسی بیشتری بهش داره.
ناشناس۲۹۹۱۹۱۷۱۱:۴۹:۱۸ ۱۴۰۲/۱/۲۳
کسی روقضاوت نکنید اگه عقایدش باشما یکی نباشه همه عادل رو میشناسن
ناشناس۲۹۹۲۰۷۵۱۲:۵۰:۴۷ ۱۴۰۲/۱/۲۳
عادل از مسیر حق و حقیقت فاصله گرفته و با دشمن هم صدا شده و این جای تاسف است.
ناشناس۲۹۹۲۸۱۹۲۲:۰۶:۳۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
اینکه گفته چرا بامردم همدردی نکردید حرف بدی زده؟
ناشناس۲۹۹۳۲۱۵۰۴:۵۲:۰۷ ۱۴۰۲/۱/۲۴
اکثریت مردم با برد تیم ملی خوشحال میشن و با باختش ناراحت ولی از دید عادل انگار برعکسه
ناشناس۲۹۹۳۵۰۰۱۰:۲۱:۰۱ ۱۴۰۲/۱/۲۴
عادل چرا با خانواده های شهدای مدافع امنیت امثال شهید ارمان علی وردی و روح الله عجمیان همدردی نمی کند ؟!
ناشناس۲۹۹۳۹۰۸۱۴:۵۱:۴۶ ۱۴۰۲/۱/۲۴
خودت را به آن راه نزن جناب همدرد
ناشناس۲۹۹۴۳۷۰۱۹:۲۸:۵۹ ۱۴۰۲/۱/۲۴
با کدام مردم؟
ناشناس۲۹۹۲۰۸۵۱۲:۵۸:۰۰ ۱۴۰۲/۱/۲۳
به چه میشناسن؟ به دوگانگی شخصیت میشناسن و ضد ارزشهای ملی بودن
براتعلی آب برین۲۹۹۱۹۳۹۱۱:۵۶:۱۸ ۱۴۰۲/۱/۲۳
بعد از ناکامی فتنه گران در ۱۴۰۱ حال این بازجویی برای روشن نگه داشتن آتش همان فتنه است.
ایرج رشیدی۲۹۹۱۹۸۱۱۲:۰۹:۱۶ ۱۴۰۲/۱/۲۳
مگر این بنده خدا چکار کرده؟
حیدری۲۹۹۲۰۰۸۱۲:۲۱:۵۲ ۱۴۰۲/۱/۲۳
این همون عادلی بود که هر هفته برای دیدن برنامه ۹۰ لحظه شماری میکردیم ...
ناشناس۲۹۹۲۰۵۹۱۲:۴۲:۵۸ ۱۴۰۲/۱/۲۳
قطعا نظرات حاوی توهین و افترا و نیش منتشر نمی شود.
علی زاهدی۲۹۹۲۰۷۱۱۲:۴۷:۴۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
عادل محبوب دل عموم مردم ایران هست. نظرات مخالف رو هم منتشر کنید.
ناشناس۲۹۹۲۱۰۱۱۳:۰۸:۱۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
آقای فردوسی پور نمیشه به کسانی که ۴۴سال است سر امنیت و حفاظت از این سرزمین از جان و مال خود گذشتند توهین کنی و آنان را نبینی با این که از سال ۷۲ دشمنان جمهوری اسلامی در لوای اصلاح طلب کمر همت بستند تا اسلام و انقلاب آن را زمین بزنند با غرب گدایی و اجرای نسخه های آنان فاصله طبقاتی را زیاد و با فرهنگ لیبرال دموکراسی و فساد اخلاقی و آزادی بی در و پیکر فضای مجازی و ماهواره‌ای به دین زادیی و سیاه نمایی و پروژه‌هایی براندازانه ذهن و قلب مردم و جوانان و شما سلبریدی ها مسخ شده و زامبی وار عملا مهره عنتر نشنال و سلطنت طلب ها می شید و با حمایت شما گروه فشار فاشیستی و آنارشیستی ایجاد و جوانان امنیتی کشور سلاخی بشن و تو اون داعشجو ها ی سلاخ دوپینگی را نخبه و مردم بدانی و ما را نادیده بگیری بدان تا زن و مرد مون پشت این انقلاب هستیم تو مردمه جنبش دواعش و فواحش ات نمی توانید کودتای ۲۸ مرداد را تکرار کنید و سلطنت پهلوی دزد دست نشانده انگلیس و آمریکا را دوباره روی کار بیاری حالا کورباش ما رو نبین
انا۲۹۹۲۱۰۶۱۳:۱۰:۵۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
تاحالامجری ورزشی به توانایی عادل نیامده...
ناشناس۲۹۹۲۱۰۹۱۳:۱۲:۵۵ ۱۴۰۲/۱/۲۳
اسمش عادل هست اما عدل وانصاف سرش نمیشه اگه چند نفر مردن واین آقا عزادارش بود و جوونهایی که بدست اون اراذل واوباش کشته شدن اونا هم جوون بودن خانواده داشتن بچه های کوچک داشتن چرا یکطرفه به قاضی رفت بعدش دید تیرشون به سنگ خورده دوباره داره آشوب بپا میکنه باید هرچه زودتر جلوی گستاخیهاش گرفته بشه مگه این کیه که نسبت بهش مدارا میکنن
ناشناس۲۹۹۲۱۵۱۱۳:۳۵:۳۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
بهتره قضاوت نکنیم بهترین قاضی خداونده. ضمن اینکه شور و هیجان ورزش کشور روزگاری با برنامه های خوب عادل فردوسی پور در رسانه ملی نمایش داده میشد.و اینکه باید در کنار هم و با پذیرفتن عقاید مخالف هم برای آبادی کشورمون تلاش کنیم.
فرزاد۲۹۹۲۱۹۷۱۴:۱۵:۲۶ ۱۴۰۲/۱/۲۳
عادل فردوسی پور را نمیشه تخریب کرد ..مثل دایی و...
ناشناس۲۹۹۲۳۱۷۱۵:۳۱:۱۴ ۱۴۰۲/۱/۲۳
خودشان توسط خوشان تخریب شدن شما دست از لجبازی بردار!
ناشناس۲۹۹۲۲۱۸۱۴:۲۶:۵۵ ۱۴۰۲/۱/۲۳
چیزی که در این مصاحبه ناراحت کننده بود اعتراض ایشان به شاد کردن مردم و کم کردن التهاب جامعه بود.الان مشخص شد چه کسایی عزا و التهاب و دوقطبی را برای مردم مظلوم ایران میخواهند.
ناشناس۲۹۹۲۲۳۲۱۴:۳۷:۱۷ ۱۴۰۲/۱/۲۳
عادل اگه کاندید ریاست جمهوری هم بشه، از همه بیشتر رای میاره
ناشناس۲۹۹۲۳۴۱۱۵:۴۵:۵۶ ۱۴۰۲/۱/۲۳
عادل حتی برنامه ورزشی 90 را هم نمی توانست مدیریت بکنه و در برنامه همیشه بین میهمانان دعوا و جر و بحث می شد.
ناشناس۲۹۹۳۸۰۹۱۳:۳۹:۵۷ ۱۴۰۲/۱/۲۴
مردم اوکراین چنین حماقتی کردند و به یک سلبریتی دلقک رای دادند و بیچاره شدند البته ایران اوکراین نمیشه.
محمد۲۹۹۲۲۴۱۱۴:۴۸:۲۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
وقتی صدا و سیما با بودن اینهمه کارشناس و نیروی متعهد و ارزشی بیش از اندازه ارزش و بها به امثال فردوسی پوری که تقیدی نسبت به مملکت و کشور خود ندارند می دهد و تریبون صداو سیما که سرمایه ملی است و باید درجهت تبلیغ منافع ملی و ارزشهای انقلاب باشد در اختیار برخی افراد بی هویت قرار می گیرد نتیجه آن می شود که از سفره جمهوری اسلامی تا خرخره بخوری وقتی هم سیر شدی لگد پراکنی کنی
ناشناس۲۹۹۲۳۳۸۱۵:۴۴:۵۲ ۱۴۰۲/۱/۲۳
جناب محمد بی هویت کلمه ناشایستی است همه یک هویت دارند اونم ایرانه عادل چوب یک عده ای راخورد که بیخود بدون هیچ پشتوانه ورزشی در ورزش،دخالت می‌کردند وموجب شدند دهها تیم فوتبال با انتقال به شهرهای دیگه نابود بشن اینها بزرگترین ضربه را به ورزش کشور زدند والانم هم دایه بالاتر از مادر شدند یکمی به عقب برگرد صبای قم کجاست
مهدی۲۹۹۲۲۵۲۱۴:۵۹:۲۴ ۱۴۰۲/۱/۲۳
با سلام آقای فردوسی پور عزیز! لطفا اعلام بفرمایید که شما یک مجری ورزشی هستید یا یک کارشناس سیاسی و اجتماعی و یا یک جامعه شناس؟! اگر مجری ورزشی هستید؛ لطفا حد و حدود خودتونو رو بشناسید و مراعات بکنید، اما اگه مدعی این هستید که در امور معقول و ثقیل اجتماعی و سیاسی صاحب نظرید؛ لازمه که این ادعای بزرگ رو در مواجهه و مناظره با کارشناسان این حوزه اثبات بکنید و نه در مصاحبه بازجویی مانند با یک چهره ورزشی! من مهدی کوچک پور ، مدرس جامعه شناسی و فعال رسانه ای شمارو به مناظره در موضوع اغتشاشات اخیر و عملکرد جتابعالی در این مورد در هر فضایی که خودتان انتخاب کنید؛ دعوت میکنم. اگر حرفی برای گفتن دارید؛ این گوی و این میدان! نکته دوم: شما و امثال شما مدام دم از مردم میزنید. یک سوال: منظور شما از مردم چه کسانی هستند؟ آیا تعدادی از نوجوانان و جوانانی و ... که به دلیل قدرت تحلیل ضعیف و تاثیرپذیری منفعلانه از جریان رسانه ای از شکست تیم ملی در برابر انگلستان خوشحال شدتد؛ نماد مردم ایرانند؟!!! شاید نتونیم این تعداد از ایرانیان جو زده و ناآگاه رو بخاطر این عملکرد شرم آور شماتت بکنیم، اما یقینا کارکرد امثال شمایی که مدعی فهم و درک و شعور هستید؛ در هجمه به تیم ملی و سرود و پرچم پرافتخار کشور و دیگر نمادهای عزت این ملت، قابل مذمت و نکوهش فراوان است. آقای عادل خان فردوسی پور! از یاد نبرید که شما اگر عادل فردوسی پور شدید؛ به دلیل ایفای نقش در قامت یک مجری ورزشی بود و همه شهرت و اعتبار و صلاحیت شما هم فقط و فقط به همین جایگاه و محدود و مربوط به آن است و نه بیشتر! در مسائل اجتماعی و سیاسی شما صرفا یک شهروند معمولی هستید و نه یک صاحب نظر و ایده پرداز و تحلیلگر! لطفا این دو عرصه ماهیتا متفاوت را با هم قاطی نکتید! نوجوانان و جوانان عزیز ایرانی هم به این نکته مهم توجه بفرمایند که عادل فردوسی پور، علی دایی، علی کریمی، وریا غفوری، رضا کیانیان، پرویز پرستویی و .... چهره های مشهور و قابل احترام عرصه های ورزش و هنر هستند و نه متفکران امور اجتماعی و فرهنگی و سیاسی! ورود این گرامیان به مقوله هایی که هیچ داشته و دانشی در اون زمینه ها ندارند و ایفای نقش در قامت رهبران جریان های فکری و اجتماعی، توهین آشکار به تمدن و فرهنگ ملت بزرگ و تمدن ساز ایران و نشانه یک فاجعه عمیق فرهنگیست! لطفا به هوش باشیم و به این خودتحقیری تن ندهیم. سرافراز باشید و عزتمند. یاحق
سهراب۲۹۹۳۰۸۵۰۱:۳۱:۰۴ ۱۴۰۲/۱/۲۴
کم شعار بده عمو. بفرموده امام سیاست عین دیانت است برای همه از جمله عادل. شما که جامعه شناسی یه تحلیل درست از وضعیت امروز جامعه بده. اوضاع دقیقا چه جوریه استاد؟!!
رهگذر۲۹۹۳۳۲۰۰۸:۱۸:۲۹ ۱۴۰۲/۱/۲۴
پس لطفا شما که اینقدر قشنگ قشنگ حرف میزنی لطف کن بگو آقایون سیاسی هم خودشون رو از ورزش و هنر و..... بکشن کنار. دقیقا حرفی که جامعه میزنه همینه که تو گفتی.
رضا۲۹۹۵۲۳۷۰۹:۰۹:۴۳ ۱۴۰۲/۱/۲۵
جنابعالی خود رامحق وصاحب نظر میدانی ولی اظهارنظر یک مجری اخراجی صداوسیما وچندهنرمندسینما رابرنمی تابی وانتظار داری به شما نگویند تک تک این ملت حق اظهارنظر وانتخاب دارد .
ایران۲۹۹۲۲۷۴۱۵:۱۱:۳۴ ۱۴۰۲/۱/۲۳
مماشات با این افراد کافیه
محسن۲۹۹۲۲۸۷۱۵:۱۹:۲۶ ۱۴۰۲/۱/۲۳
به هرحال، ظاهرا ایشون تصمیم گرفتن که نقش گذشته و مثبت خودشون رو در دنیای ورزش و رسانه رها کرده و نقش یه شومن سیاسی رو به خودشون بگیرند. خیلی هم جالب نیست که بعد از هفت ماه بیاد این حرفها رو تحویل مردم بده و بگه که «آره، ما هم عزاداریم!». حتی امکان داره که طرفداران خودتون هم به شما برچسب ریاکاری بزنند، چه برسه به کسانی که طرف شما نیستند. واقعا من که کلیپ رو می‌بینم، حس می‌کنم یه ریاکار بزرگ داره حرف میزنه! نمیگم هم حس درستی دارم ولی به هرحال این چیزی است که به نظر میاد.
آبی۲۹۹۲۳۲۵۱۵:۳۸:۰۶ ۱۴۰۲/۱/۲۳
عادل را صدا وسیما چرا رها کرده اون بهترین مجری وبرنامه ساز ورزشی بوده چرا باید اورا رها کنند چون حرف حق در صدا وسیما زده بود متاسفانه افراد دلسوز وطن با مهری روبرو شدند اگر همه انتقاد پذیر باشند این چنین مشکلی پیشن نمیاد راستی تیم های بهمن سایپا صبا استقلال اهواز کجا هستند آنها را عده ای نابود کردند که الان طلبکار شده اند
سیدعباس۲۹۹۲۳۵۴۱۵:۵۶:۳۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
تا دیروز پای برنامه اش مینشستید و لذت می‌برید حالا شده پسر شمر ؟
ناشناس۲۹۹۲۴۷۶۱۷:۱۶:۱۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
چه لذتی میبردیم؟ ما که همیشه ... سریع کانالو عوض میکردیم
علی۲۹۹۲۳۵۸۱۵:۵۹:۳۸ ۱۴۰۲/۱/۲۳
عادل محبوب بود ولی دیگه متنها محبوب نیست بلکه روز به روز در حال منفور شدن هم هست...
محمد۲۹۹۲۳۵۹۱۶:۰۰:۱۲ ۱۴۰۲/۱/۲۳
پیامبر اکرم چه زیبا فرمود که از فتنه های آخرالزمان نترسید زیرا منافقان را آشکار میکند چهره واقعی عادل هم رو شد
ب۲۹۹۲۴۱۶۱۶:۳۱:۴۷ ۱۴۰۲/۱/۲۳
نظرات مخالف و چرا نمی‌گذارید واقعا متاسفم از این دمکراسی تون، گرچه مقاله خودتون پر بود از نیش و کنایه و.... اما نظر من هیچکدام ونداشت باز هم نگذاشتید
نجیب۲۹۹۲۴۲۰۱۶:۳۵:۱۹ ۱۴۰۲/۱/۲۳
وقتی پول های مفت از بیت المال بهش میدادید و یادتان رفته بود که چشم او را کور می کند و نمی تواند حقیقت را ببیند باید فکر اینجا رو هم می کردید. به همین ترتیب سایر سلبریتی ها که یک صدم بقیه زحمت می کشند و هزار برابر بقیه از بیت المال می خورند. خود سیستم این افراد را حرام خوار کرده و نمی تواند انتظار داشته باشد حرف حق در سر اینها فرو رود!
ناشناس۲۹۹۲۴۲۱۱۶:۳۵:۴۷ ۱۴۰۲/۱/۲۳
چرا نظرات مخالف نمی‌گذارید اینجور میخواهید به تعمیق و گسترش بحث کمک کنید واقعا متاسفم که این بحث و انتخاب کردم
انزلی۲۹۹۲۴۲۶۱۶:۴۳:۰۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
یادم هست که از در برنامه ۹۰ از پان ترکیسم حمایت میکرد و در بازی ملوان انزلی و تراکتورسازی، جانب شعارهای ضدملی طرفداران تراکتورسازی را میگرفت.
ابله شماس۲۹۹۲۴۲۸۱۶:۴۳:۵۶ ۱۴۰۲/۱/۲۳
عادلی که همراه اغتشاشگران و قمه کشان قاتل و هم نوا با کسانی مانند دایی و کریمی قاتل در اختشاشات اخیر شد نشان دهنده ی انحراف او است
ناشناس۲۹۹۲۴۳۸۱۶:۵۲:۴۰ ۱۴۰۲/۱/۲۳
من طرف عادلیم ...
ناشناس۲۹۹۲۴۴۲۱۶:۵۴:۲۵ ۱۴۰۲/۱/۲۳
مردم ایران هستند که یکی را دوست دارند یا ندارند
ناشناس۲۹۹۲۴۵۳۱۷:۰۰:۵۹ ۱۴۰۲/۱/۲۳
صدا و سیما مطلق به مردم هستش
محمود۲۹۹۲۴۵۹۱۷:۰۴:۵۵ ۱۴۰۲/۱/۲۳
من نمیدونم این آقا چکاری با سیاست داره پول از صداوسیما می‌گرفت حالا گردنش کلفت شده داره وطن فروشی میکنه
ناشناس۲۹۹۲۹۶۶۰۰:۰۱:۵۸ ۱۴۰۲/۱/۲۴
فعلا که همه سیاسی حرف میزنند کدومشون سیاست بلدند
علی بهرامی کرمانی۲۹۹۲۴۷۱۱۷:۱۳:۴۰ ۱۴۰۲/۱/۲۳
ایشون زمان برنامه نود هم همینگونه کسب درآمد میکرد،و چه افرادی بودند که آینده فوتبالی شون خراب شد بخاطر بیننده زیاد شدن برنامه نود،فعلا نون تو مردمی جلوه دادن و ازکنارش درآمد کسب کردنه
ناشناس۲۹۹۲۴۹۷۱۷:۲۹:۰۰ ۱۴۰۲/۱/۲۳
مشکلی نیست عزادار باش اما عزادار شهید عجمیان و آرمان و غیره هم باید باشی وگرنه دشمن هستی و باید مجازات بشی
ناشناس۲۹۹۲۷۳۷۲۱:۰۷:۱۰ ۱۴۰۲/۱/۲۳
منطقیه
ناشناس۲۹۹۲۵۷۴۱۸:۲۷:۵۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
حالا فهمیدم فروغی مدیر شبکه ۳رچراپرتش کردبیرون...من هوادارش بودم الان فهمیدم ایشون سیاسی بوده. وقتی میگه سرود راچراخوندی و میگه مردم ولا ماهم مردمیم کی ما ناراحتیم نگفتیم به پرچم کشورت بی احترامی کن..چراکسی اینو بازخواست نمیکنه؟ راحت تو کشور به نظام توهین کرد
صادقی۲۹۹۲۵۸۶۱۸:۳۶:۳۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
از کوزه همان تراود که در اوست عادل که اصلا عادل نیست با پشتوانه پشت پرده سالها در بورس بود در حالی‌که کارش جدای از هیجان واطلاعات خوبی که داشت اصلا درست نبود وضد فرهنگی واخلاقی بود افشاگری به سبک ناعادل گناه بزرگ ونا بخشودنی بود که از این ره گذر بزرگان وآبرودارانی را به جان هم انداخت مه بعضی کلا حذف وعده ای با هم قهرهستند خب این یعنی چه تنها کسانی که دنبال هیجان وفقط فوتبال بودند وودنبال شایعه وخبر تخلف و اینچنینی او را پسندیند اهل واقعیات ودقت اصلا پشیزی برای برنامه ۹۰ فردوسی که سکوی شناخته شدنش بود ارزش قائل نبودند وانشائ الله با این دیدگاه هیچ گاه برنگردد مگر اصلاح شده اش .
رضا۲۹۹۲۵۸۹۱۸:۳۸:۳۹ ۱۴۰۲/۱/۲۳
قبلا برنامه هایش را می دیدم اما دیگه ازش خوشم نمیاد برای من تموم شده است.
هادی۲۹۹۲۶۰۹۱۸:۵۵:۵۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
تا کی مماشات با این جماعت خود تحقیر
ناشناس۲۹۹۲۶۲۲۱۹:۱۷:۵۰ ۱۴۰۲/۱/۲۳
عادل نخبه درگزارش گری بوده و هست که در طول دهه ها نمونه نداشته و دلیلش رسیدن و پیگیری درد مردم و واقعیت بوده .عادل اکثریت فوتبال دوستان به او احترام میگذارند
ناشناس۲۹۹۳۵۰۸۱۰:۲۷:۱۰ ۱۴۰۲/۱/۲۴
عادل هیچی نبود بیخود بادش نکنید.
ناشناس۲۹۹۲۶۴۷۱۹:۴۶:۵۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
سلام حضرت آقا بارها و بارها فرمودند كه جاذبه حداكثري و دافعه حداقلي داشته باشيد،عادل فردوسي پور كارشناس با سوادي أست و عضوي از همين نظام بوده و هست كه از همين نظام برايش هزينه شده أست.پس در گزارشات نوشتاري تان،به نظر من نهايت احتياط را داشته باشيد.راه بازگشت را نبنديد.بهرحال ناراحتي اگر هست يا نيست،چه اين ناراحتي ابراز بشود چه نشود،بايد اين را بدانيم كه معيار و ملاك اعتقاد به اصل نظام بايد باشد.عادل فردوسي پور هم خلاف اين اصليت حرفي نزده.
موری۲۹۹۲۶۶۰۱۹:۵۴:۵۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
.باید تحمل افکار مخالف رو داشته باشین
احمد وزیری۲۹۹۲۶۶۶۲۰:۰۴:۵۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
کاش اظهار نظر و عکس العمل های بازیکن و مربی و هواداران در نقد فردسی پور زمان برنامه نود دوباره رسانه ای میکردین
عیسی۲۹۹۲۸۴۰۲۲:۱۴:۰۵ ۱۴۰۲/۱/۲۳
شما که میگید این آقا چکاره هست درباره سیاست نطر میده پس این همه کسانی که درباره سیاست نطر میدن که ربطی به سیاست نداره پس اونا چکاره هستن؟
ناشناس۲۹۹۳۵۱۰۱۰:۲۸:۴۱ ۱۴۰۲/۱/۲۴
سلبریتی های کم سواد نباید در مسائل سیاسی مداخله بکنند.
ناشناس۲۹۹۲۸۵۵۲۲:۲۹:۳۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
مردم ایران دشمنان خود را می شناسند..
ریحانه۲۹۹۲۹۰۶۲۳:۱۵:۱۹ ۱۴۰۲/۱/۲۳
عادل فردوسی پور دار اغدهاش خالی می‌کنه فکر می‌کنه مردم نمی‌فهمند اگر الان سر کار بود ی چی دیگه می گفت
ناشناس۲۹۹۲۹۲۲۲۳:۲۶:۴۴ ۱۴۰۲/۱/۲۳
اگر فردوسی پور را از تلویزیون کنار نمی‌گذاشتند دراین ماه‌های پر تنش کشور می‌توانست به داد صداوسیمای برسد و مردم را پای تلویزیون وهمچنین هواداری از تیم ملی نگهدارد
ناشناس۲۹۹۳۰۱۹۰۰:۳۴:۲۵ ۱۴۰۲/۱/۲۴
یعنی به خاطر پول اعتقاداتش را عوض میکرد؟
ناشناس۲۹۹۲۹۲۷۲۳:۳۲:۱۴ ۱۴۰۲/۱/۲۳
ای کاش به پایان دنیا نزدیک می‌شدیم تا زمین و زمان از وجود نحس خیلی ها پاک میشد
ناشناس۲۹۹۲۹۵۰۲۳:۵۰:۳۹ ۱۴۰۲/۱/۲۳
حالا شما گیر دادین به فردوسی پور!!!
ناشناس۲۹۹۲۹۵۳۲۳:۵۳:۳۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
... و عادلی که در دل ملت است همین
مازیار۲۹۹۳۰۳۶۰۰:۴۷:۳۶ ۱۴۰۲/۱/۲۴
مکه نمیگید عده ای قلیل؟پس دیگه چه دلیلی داشته عادل واسه روی زبون افتادن بیاد هواداری همون عده رو کنه؟عادل اگه میخواست وطن فروش باشه به پیشنهاد سعودی نشنال جواب مثبت میداد !چقدر این دیدگاه های مسخره دشمنی با همسایه و دنیا به ایران عزیز و نظام ضربه زد؟
محمدی۲۹۹۳۰۳۸۰۰:۵۲:۴۶ ۱۴۰۲/۱/۲۴
قبل از این جریانات هم زیاد دروغ می گفت خودخواه و خودپرست بود تحمل باخت با پنالتی تیم های مطرح با مربیان ایرانی را نداشت اما باخت زودهنگام با تیم های ضعیف درجه سه و چهار آسیا بی عراق و لبنان با کی روش و دیگر مربیان خارجی از نظر عادل هیچ ایرادی نداشت بلکه تشویق و به به خوب بازی کردن داشت
محمدی۲۹۹۳۰۴۱۰۱:۰۰:۱۳ ۱۴۰۲/۱/۲۴
عادل خیال کرده تافته جدا بافته است و صدا و سیما باید تا قیام قیامت منحصرا در خدمت امیال شخصی و دیده شدن تنها خودش باشد
احمد۲۹۹۳۰۴۳۰۱:۰۰:۵۴ ۱۴۰۲/۱/۲۴
چقدرمااز عادل حمایت کردیم ومیثاقی روسرزنش نمودیم حالا عادل مثل کف روی اب می ره کنار و مورد تنفر و انزجار قرار میگیرد ماهیت افراد اینگونه هویدا میشود.
ناشناس۲۹۹۳۰۵۴۰۱:۰۷:۰۷ ۱۴۰۲/۱/۲۴
این دقیقا عزاداره کدوم کشته شدگانه؟؟؟؟علی وردیها و عجمیانها. یا اونایی که با چوب و چاقو قمه و اسلحه به مدافعان امنیت و مردم حمله میکردند و بعضیاشون به هلاکت رسیدند؟؟؟؟؟عزاداره کدوم دسته ست؟؟؟؟؟
ناصر۲۹۹۳۰۶۸۰۱:۱۶:۲۶ ۱۴۰۲/۱/۲۴
صداوسیمای و برخی از شماتندروها بخواهید چه نخواهید،عادل در قلب ملت ماست برای همیشه...عادل درد ملت و گفت صبح بلند میشیم جنسهادوبرابر شده بعد عادل چیزی نگه؟؟؟
ناشناس۲۹۹۳۰۹۷۰۱:۴۰:۱۸ ۱۴۰۲/۱/۲۴
فردوسی پور در قالب یک برنامه ورزشی داره سیاسی کاری میکنه ونظرغربی خودشو ب دیگران القا میکنه معلومه با حرص وکینه داره سوال میکنه براش متاسفم اینم مدیر صداوسیما باید کاملا بندازتش بیرون
حسین۲۹۹۳۲۱۳۰۴:۵۰:۲۵ ۱۴۰۲/۱/۲۴
متاسفانه امروزبه دلیل عملکردضعیف دولت،مردم هرکسی که سازمخالف بزندراتاییدمی کنند،کاری هم ندارندکه طرف،لات وقمه کش است یادکتردانشگاه شریف،عادل،فقط اسمش عادل است،درهمان برنامه ی نودهم به قهقرارفت،کافیست فقط سوالات پیامکی برنامه هایش رابررسی کنیدکه فقط منافع عده ای راتامین میکرد.یاآنروزکه ۸دقیقه وقت تلف شده ی شریح قاضی رافوتسالی برایش حساب کردتاعده ی بیشتری ازاوخوششان بیاید.وخیلی کارهای دیگر.
ناشناس۲۹۹۳۸۵۸۱۴:۱۱:۴۳ ۱۴۰۲/۱/۲۴
الان که امثال عادل فردوسی پور کاره ای نیستند چنین خوی وحشی گری دارند ،اگر روزی قدرت بگیرند ازخودشان ظالم‌تر وجنایتکارتر کسی را پیدا نخواهید کرد
ناشناس۲۹۹۳۹۷۴۱۵:۲۶:۴۳ ۱۴۰۲/۱/۲۴
رفتار عادل با جهانبخش، مصداق تفتیش عقاید بود.
محمد۲۹۹۴۵۰۳۲۰:۳۴:۵۰ ۱۴۰۲/۱/۲۴
متاسفانه در این کشور خیانت و همسویی با دشمنان و لگدزدن به وطن شده آزادی خواهی ، حالا می فهمم چرا امیر کبیرها در این کشور زیاد دوام نمی آوردند چون همیشه یک تعداد معدود خود فروخته و عشق به غرب و بیگانه در کشور وجود داشته و دارد .
ناشناس۲۹۹۴۶۹۵۲۲:۳۹:۰۱ ۱۴۰۲/۱/۲۴
زمانی که فردوسی پور از برنامه ۹۰ رفت ، صدا و سیما باخت. اما امروز فرودسی پور باخته است .
ناشناس۲۹۹۴۷۵۲۲۳:۱۱:۳۴ ۱۴۰۲/۱/۲۴
باطن این مصاحبه دعوت دوباره آشوبگران به آشوب وفراموش نکردن قضایای پیش آمده می باشد.فردسی پور نماینده طیف خاکستری آشوب بود همراهی با دانشجویان متعرض به ارزش‌ها در دانشگاه شریف مصداق آن است
ناشناس۳۰۰۰۴۱۵۱۱:۳۹:۵۱ ۱۴۰۲/۱/۲۷
عادل از همان اول هم در قهقرا بود منتهی ما تابع جو هستیم و توجه نمی کنیم او همان زمان هم که داوری را که به زعم او اشتباه کرده بود در یک دقیه چندین بار با قظع حرفهای وی با اصرار و تحکم محاکمه می کرد و میگفت بگو که اشتباه کردی حداق شش بار در یک دقیقه ...
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  16. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  19. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

آخرین عناوین