بازجویی به سبک فردوسی‌پور/ دورخیز انتخاباتی روحانی/ برخورد شدید قوه‌قضائیه با هنجارشکنان

  4020122114 ۹۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

بازجویی به سبک فردوسی‌پور/ دورخیز انتخاباتی روحانی/ برخورد شدید قوه‌قضائیه با هنجارشکنان

سیرک همبستگی رضا پهلوی و رفقایش یک ماه نشده فروپاشید!

تسنیم نوشت: رضا پهلوی طی توضیحاتی درباره سرنوشت منشور همبستگی که از حدود یک ماه پیش (اسفند 1401) به‌همراه تروریست‌ها و حامیان تروریسمی چون عبدالله مهتدی (از حزب تروریستی و تجزیه‌طلب کومله) و مصی علی‌نژاد و حامد اسماعیلیون(از حامیان منافقین) و چند نفر دیگر تشکیل داده بودند، تلویحاً اذعان کرد که این حرکت به یک ماه نرسیده عملاً منحل شده است!

وی نوشت که "هدف، کوشش و ترجیحم همیشه این بوده که حداکثر نیروهای سکولار و دموکراسی‌خواه از طیفهای مختلف با هم همکاری کنند، اما بر سر پیوستن چهره‌های پیشنهادی به گروه منشور، اجماع به دست نیامد". 

پسر دیکتاتور مخلوع ایران بر این اساس گفت: با وجود این، من خودم را فقط به حمایت و همکاری با یک گروه محدود نکرده‌ام، و همچنان در نقش مشوق و پشتیبان، بی‌طرفی نسبت به همه گروه‌ها را حفظ خواهم کرد!!

این سخنان عملاً به‌معنای پایان این سیرک آن هم ظرف فقط چند هفته است.

منشوری که می‌گفتند "برای براندازی فوری جمهوری اسلامی آمده است" و اسمش هم همبستگی بود، خود به‌سرعت برق و باد از درون ورافتاد تا باز هم نشان دهد اپوزیسیون جمهوری اسلامی تا چه‌اندازه کاریکاتوری و توهمی است.

******

فردوسی‌پور در نقش بازجو – مجری!

رجانیوز نوشت: در قسمت جدید مصاحبه‌های عادل فردوسی‌پور، علیرضا جهانبخش به برنامه فوتبال ۳۶۰ دعوت شد؛ برنامه‌ای که شبیه هیچکدام از برنامه‌های فوتبالی دنیا نبود و همچون یک «دادگاه تفتیش عقاید در قرون وسطی» برای تخریب تیم ملی فوتبال تدارک داده شده بود.

 فردوسی‌‌پور برای احیای چهره فراموش شده خود نیاز به قربانی کردن یک چهره فوتبالی داشت؛ کاپیتان تیم ملی، علیرضا جهانبخش، با درک نادرست از شرایط جامعه و شاید برای تبدیل شدن به سوپرمن در فضای مجازی دُم به تله فردوسی‌پور داد و تبدیل به طعمه‌ای برای احیای شهرت او شد.

 این مجری سابق سعی داشت با خواندن یک بیانیه سیاسی در ابتدای برنامه، غیبت طولانی خود و برنامه‌اش را تبدیل به یک اعتراض سیاسی کند تا وجهه‌ی از دست رفته خود را این‌بار در میان براندازان و معاندین دوباره برگرداند اما آمار و ارقام خبرهای دیگری به ما می‌دهد.

 پس از استقبال ناامید کننده از برنامه‌های پیشین فوتبال ۳۶۰ که با جنجالی‌ترین چهره‌های روز فوتبال ایران یعنی علی دایی، مهدی طارمی و کارلوس کیروش مصاحبه شد، تیم برنامه‌ساز، تصمیم بر عقب‌نشینی از ساخت این برنامه داشت اما اتفاقات جامعه بار دیگر فردوسی‌پور را بر آن داشت تا روغن ریخته را نذر امام‌زاده‌ کند و بر سر قبری گریه کند که میتی در آن نیست!

فردوسی‌پور درحالی برای براندازان اشک تمساح می‌ریزد و می‌گوید: «هفت ماه نبودیم چون همه‌مون عزادار بودیم و اصلا اولویت کسی فوتبال نبود. اتفاقات تلخی افتاد که تا قیامت یادمون نمیره.» که در همه این هفت ماه هفته به هفته برنامه فوتبال ۱۲۰ با تهیه‌کنندگی او بر روی آنتن صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران قرار داشت. سوال اینجاست که آیا اولویت مردم ایران، پیگیری بازی‌های لیگ‌های خارجی در شبکه ورزش بود که این بازجو-مجری از خیر ساخت آن نمی‌گذشت؟

 تلاش‌های فردوسی پور برای احیای خود آن هم در روزهایی که «فوتبال برتر» با محمدحسین میثاقی در اوج قرار داشته و با برنامه‌های چالش برانگیز سعی بر اصلاح ساختارهای معیوب فوتبال ایران دارد با شکست رو‌به‌رو شده است و بازجویی او شاید تنها به مذاق ربات‌های اینستاگرامی خوش بیاید وگرنه این مجریِ اخراجی خیلی وقت است که جایگاهی در سبد رسانه‌‌ی مردم ایران ندارد و به پایان حیات رسانه‌ای خود رسیده است.

 در واقع اینکه فردوسی‌پور رادیکال‌ترین صحبت‌ها را در رسانه منتشر می‌کند، از روی قدرت‌نمایی یا صراحت نیست؛ او دوست دارد دیده شود و از لوپ انزوایی که دچارش شده متنفر است.

 در این شرایط هیچ مسئله‌ای شیرین‌تر از مورد توجه قرار گرفتن برای او نیست. البته او در عین حال سعی می‌کند پرستیژ خود را هم حفظ کند. او مثل جماعت اینستاگرامی برهنه وارد ماجراهای عشقی نمی‌شود. اما با این دست فرمان بعید نیست روزی بیایید که فردوسی‌پور در ظاهر در اعتراض به جمهوری اسلامی و در باطن به خاطر احیای شهرت از دست رفته‌اش، جیمی جامپ کند!

******

خداحافظی میرکاظمی و ساداتی نژاد با دولت
 
رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر جهاد کشاورزی با دولت خداحافظی کردند.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در گفت و گویی تلویزیونی درباره جزییات تغییرات ایجاد شده در کابینه دولت سیزدهم عنوان کرد: برنامه دولت از آغاز فعالیت این بوده مدیران‌مستمر مورد ارزیابی قرار گیرند و این در پیام‌نوروزی رییس جمهور هم مورد تاکید قرار گرفت. در این زمینه امروز سه تغییر در مجموعه کلان اعلام عمومی‌ می شود.

وی اظهار داشت: نخستین تغییر مربوط به سازمان برنامه و بودجه است؛ آقای داود منظور که رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بود، به عنوان رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه جایگزین سیدمسعود میرکاظمی شد.
سخنگوی دولت با بیان اینکه دومین تغییر مربوط به حوزه وزارت جهاد کشاورزی است، گفت: سال گذشته با توجه به شرایط جهانی در حوزه امنیت غذایی و مشکلاتی که در سطح جهان رخ داد، الحمدلله با مدیریت آقای ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی کشور از ناحیه دچار مشکل نشد اما با توجه به تورم جهانی و افزایش قیمت کالاها در جهان، تصمیم بر این شد که در این حوزه نیز جابه جایی صورت گیرد.

وی ادامه داد: به ترتیب آقای سید محمد آقا میری رئیس کنونی سازمان دامپزشکی کشور به عنوان سرپرست وزارت جهادکشاورزی منصوب می شود.

بهادری جهرمی اضافه کرد: تغییر سوم‌ مربوط به حوزه صندوق نوآوری و شکوفایی کشور است و آقای محمدصادق خیاطیان رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری به عنوان‌ مدیرعامل جدید این صندوق معرفی می شود.

رییس جمهور در پیام نوروزی امسال بر این نکته تاکید کرد که هیچکدام از مدیران چک سفید امضاء برای حضور مستمر در دولت دریافت نکردند؛ در این ارتباط علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت شامگاه ۲۱ فروردین از جابه‌جایی‌های مدیریتی در دولت خبر داد و اعلام کرد: برای استفاده بهتر از ظرفیت مدیران اجرایی، جابه‌جایی‌های مدیریتی در دستور کار دولت است.

پیش از این یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به دنبال ایجاد مشکل در پرداخت حقوق اسفندماه فرهنگیان از سمت خود استعفا داده بود که رییس جمهور با آن موافقت کرد.

******

برخورد شدید و قاطعی با هنجارشکنی‌ها صورت خواهد گرفت

سخنگوی قوه قضائیه با تاکید بر برخورد با باندها و شبکه‌های ایجاد و گسترش فساد در جامعه گفت: برخورد شدید و قاطعی با هنجارشکنی‌ها صورت خواهد گرفت.

مسعود ستایشی در نشست خبری امروز خود در خصوص رویکرد قوه قضائیه در حوزه بی‌حجابی و بدحجابی گفت: رویکرد قوه قضائیه تمسک به موازین قانونی است و بهترین راه تجلی عدالت، اجرای دقیق قانون است و با توجه به فرمایشات متعدد از ناحیه مقام معظم رهبری و ریاست محترم قوه قضائیه، قطعاً با برنامه دقیق و منطبق با موازین قانونی کار را در این زمینه پیگیری خواهیم کرد.

سخنگوی قوه قضائیه با تاکید بر برخورد با باندها و شبکه‌های ایجاد و گسترش فساد در جامعه گفت: برخورد شدید و قاطعی با هنجارشکنی‌ها صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: برخی افراد به هر دلیلی نسبت به قانون بی‌توجه هستند، بدانند اگر مرتکب جرم شوند قطعاً برخورد قانونی صورت خواهد گرفت؛ البته مردم ما قدرشناس، مسلمان و متوجه نسبت به موازین هستند. انشالله کسانی که کشف حجاب می‌کنند با تذکرات ارائه شده دست از این اعمال بردارند.

******

تحریف ناشیانه تاریخ توسط قُلَک کارگزاران!

رجانیوز نوشت: محسن هاشمی در اظهاراتی عجیب مدعی شده است که «میزان کاهش ارزش پول ملی از دوره قاجار تا ابتدای دولت سیزدهم، کمتر از میزان کاهش آن در این دو سال است.

به نظر می‌رسد فرزند ارشد مرحوم هاشمی به دنبال حربه‌ای برای تخریب دولت سیزدهم می‌گشته اما ناخودگاه با این اظهارات خلاف واقع بنیان‌های علم ریاضیات و آمار را به چالش می‌کشد.

 بر اساس آمار بانک مرکزی، از لحاظ تغییرات سالانه ارزش پول ملی و افزایش قیمت دلار، رکوردداران سقوط ارزش پول ملی و افزایش قیمت دلار در کشور به ترتیب سال‌های ۱۳۹۷ (روحانی با ۱۵۶ درصد)، ۱۳۹۱ (احمدی‌نژاد با ۹۲ درصد)، ۱۳۹۹ (روحانی با ۷۷ درصد)، ۱۳۷۴ (رفسنجانی با ۵۳ درصد) و ۱۳۷۳ (رفسنجانی با ۴۶ درصد) هستند.

بر این اساس مرحوم هاشمی و یار غارش حسن روحانی با اختلاف فاحش، رکورددار سقوط ارزش پول ملی و افزایش قیمت دلار هستند!

اما ضربات ویرانگر مرحوم هاشمی و روحانی به سفره مردم به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ از لحاظ متوسط سالانه افزایش نرخ دلار در دولت‌های پس از دفاع مقدس نیز، حسن روحانی با ۳۰.۸ درصد و اکبر رفسنجانی با ۲۲ درصد بدترین عملکرد را داشته‌اند.

 ظاهرا محسن هاشمی که در دوران دفاع مقدس در حال علم‌آموزی در دانشگاه پلی‌تکنیک مونترال کانادا بوده است، به‌اندازه کافی نسبت به یادگیری مسائل درسی‌اش رغبتی نداشته است؛ با این حال گذراندن دو واحد آمار می‌تواند به او کمک کند تا متوجه فضاحت دوران اعتدال و سازندگی بشود.

******

ادعاهای عجیب و غریب محمود واعظی

رئیس دفتر حسن روحانی، به صحبت‌های مسعود میرکاظمی، رئیس پیشین سازمان برنامه و بودجه واکنش نشان داد و در ادعایی عجیب عنوان کرد که دولت فعلی دستاوردهای قبل را به نام خود معرفی می‌کند!

محمود واعظی در گفت و گو با خبرگزاری ایلنا اظهار داشت:  دکتر روحانی و  اعضای دولت او متفقا تصمیم داشتند پس از پایان مسئولیت سکوت کنند تا دولت جدید در فضایی آرام کار را شروع کند و حتی نسبت به انتقادات یا برخی نکاتی که در تعریض و انتقاد به دولتمردان دولت قبل گفته می‌شود پاسخی ندهند و اگر اشتباهی هم در آمار و اطلاعات وجود دارد با مکاتبات و یا تماس‌های خصوصی برخی اشتباهات در اطلاعات را متذکر شوند و حتی از این هم فراتر رفتند و چندین بار چه دکتر روحانی و چه سایر مسئولان دولت قبل برای همکاری و مساعدت به دولت سیزدهم اعلام آمادگی کردند. اما حمله به عملکرد اقتصادی دولت روحانی برای اعضای دولت سیزدهم تبدیل به رویه شده است، خصوصا که برای فرافکنی و اجتناب از پاسخگویی و حتی ابقا در مناصب خود، دولت سابق را مورد هجمه قرار می‌دهند.

وی گفت: آنها ضعف‌های موجود با گذشت یک سال و نیم از زمان مسولیتشان را به دولت سابق نسبت می‌دهند و همه توفیقات حتی دستاوردهای دولت قبل را به نام خود معرفی می‌کنند. لذا برای تنویر افکار عمومی ناچار به شکستن سکوت و پاسخگویی شده‌ایم.

****** 

روحانی وارد گود انتخابات می‌شود

تسنیم نوشت: در پی نزدیک شدن به آغاز فعالیت گروه‌های سیاسی برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی که 12 اسفند سال جاری برگزار خواهد شد، حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق فعالیت‌های انتخاباتی خود را کلید زده است.

"تدوین خاطرات دوران ریاست‌جمهوری" حسن روحانی گام اول وی برای ورود به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی بود که گفته‌شده وی تأکید کرده که این کتاب در ماه‌های منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شود؛ وی در اقدامی دیگر در نظر دارد به همراه برخی مشاوران و نزدیکان خود در کلاب‌هاوس حضور یافته و به صورت احتمالاً برنامه‌ریزی‌شده به سؤالات مخاطبان با محوریت" سیاست خارجی" پاسخ دهد.

روحانی که جلسات انتخاباتی خود را از چند ماه پیش آغاز کرده است اخیر جلسات خود را به صورت هفتگی برگزار می‌کند و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حضور و نقش‌آفرینی وی در انتخابات مجلس شورای اسلامی قطعی است. برخی نزدیکان وی، گفته‌اند که باید برنامه‌ای منظم برای ارائه یک لیست واحد انتخاباتی با محوریت و حمایت آقای روحانی تدارک دیده شود.

وضعیت وخیم حکمرانی در دولت روحانی به نحوی بود که وی در سالهای پایانی دولتش به نامحبوب ترین رییس جمهور ایران تبدیل شد و اثرات منفی عملکرد اقتصادی این دولت تا سالها بر سر کشور سایه انداخته است.

 

******

ترمیم دستمزد کارگران در صورت افزایش مجدد حقوق کارمندان

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران از ترمیم دستمزد کارگران در طول سال خبر داد و گفت: در صورتجلسه دستمزد ۱۴۰۲ قید شد چنانچه دولت درباره افزایش مجدد حقوق کارمندان خود تصمیم گرفت کارگران نیز مشمول این افزایش قرار گیرند و شورای عالی کار برای ترمیم دستمزد مشمولان قانون کار تشکیل جلسه دهد.

هادی ابوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی که نمایندگان کارگر در شورای عالی کار مطرح کردن بحث تورم سال جاری بود. درست است که میزان افزایش دستمزد در تورم بی تاثیر نیست ولی معتقدیم به دلیل شرایط اقتصادی و ماهیت تورم شاید نتوان به وعده مهار تورم عمل و آن را کنترل کرد بنابراین در چنین حالتی ضرورت ترمیم دستمزدها به جهت حفظ قدرت معیشت خانوارهای کارگری احساس می‌شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر موضوع تعیین حقوق کارمندان در اختیار دولت است و می‌تواند آن را حتی در بین سال تغییر یا افزایش دهد لذا گروه کارگری در نشست دستمزد شورای عالی کار این مساله را مطرح کرد و به دنبال آن گروه دولت و شخص وزیر کار پیشنهاد کردند که چنانچه حقوق کارمندان به هر دلیل در بین سال اضافه شد، این آمادگی وجود دارد که درباره حقوق کارگران نیز مذاکره شود.

به گفته دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران در صورتی که حقوق کارمندان دولت در طول سال یا نیمه دوم سال مشمول افزایش مجدد قرار گرفت شورای عالی کار نیز تشکیل جلسه خواهد داد و به همان میزان افزایش در حوزه کارگری بررسی و اعمال خواهد شد.

ابوی با بیان اینکه این پیشنهاد در صورتجلسه دستمزد قید شده است، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و تورم در کشور اگر تصمیمی در خصوص حقوق کارمندان در بین سال گرفته شود دستمزد کارگران نیز ترمیم می‌شود.

******

دروغ‌پردازی جدید ضد انقلاب/ ماجرای جان باختن یک دانش‌آموز در تهران چه بود؟

«کارو پشابادی» 16 ساله، اصالتا کردستانی و ساکن شهرقدس تهران بر اثر بیماری کلیوی، در بیمارستان میلاد فوت کرده اما رسانه‌های ضدانقلاب در جدیدترین دروغ‌پردازی خود، از مرگ این دانش‌آموز به نفع اهداف پلید خود سوء استفاده کردند.

خبرگزاری فارس نوشت: جان باختن یک پسر نوجوان بر اثر بیماری در بیمارستان میلاد تهران بهانه‌ای شد تا رسانه‌های ضدانقلاب یکبار دیگر در ادامه سناریوی کشته‌سازی خود، بر روی مرگ این دانش آموز موج‌سواری کنند.
«کارو پشابادی»، نوجوان اهل روستای پشاباد استان کردستان و ساکن شهرقدس تهران بر اثر بیماری روده و نارسایی کلیوی، در روز ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ توسط خانواده اش به بیمارستان میلاد مراجعه کرده و در بیمارستان بستری می‌شود.

این دانش آموز در روز ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ به علت بیماری در بیمارستان فوت می‌کند اما رسانه‌های ضدانقلاب، در ادامه دروغ های قبلی، علت فوت این نوجوان را مسمومیت و گازگرفتگی در مدرسه‌ در روز ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ عنوان کرده‌اند.

مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در رابطه با این موضوع اظهار کرد: این دانش‌آموز در منزل ناخوش احوال شده و به بیمارستان میلاد منتقل و بستری می‌شود. 
وی گفت: پس از تعطیلات نوروز و بازگشایی مدارس، پدر این دانش‌آموز دلیل غیبت فرزندش را به مسؤولان مدرسه، بیماری عنوان کرده و به دلیل اینکه فرزندش امکان حضور در مدرسه را ندارد، از معلمان می‌خواهد تا محتوای آموزشی را در اختیار او قرار دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: این دانش‌آموز چند روز بعد و در روز هجدهم فروردین ماه به علت بیماری روده‌ای و کلیوی در بیمارستان فوت می‌کند.

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۹۹۱۱۰۷۲۰:۵۵:۱۸ ۱۴۰۲/۱/۲۲
چهره فردوسی پور هرگز فراموش نشده و نخواهد شد..
ناشناس۲۹۹۱۵۲۹۰۵:۲۹:۴۸ ۱۴۰۲/۱/۲۳
آمریکا راهی جز بازگشت به مذاکرات ندارد. بنابراین باید به خواسته‌های ایران از جمله جمع کردن پرونده در آژانس و دادن تضمین تن بدهد تا توافق نهایی صورت بگیرد و مشکل هسته‌ای حل و فصل گردد.
ناشناس۲۹۹۱۵۳۱۰۵:۳۴:۱۲ ۱۴۰۲/۱/۲۳
انتظار می‌رود تبلیغ و ترویج و جذب و دینداری در صدر اقدامات مسئولان قرار گیرد.
ناشناس۲۹۹۱۵۳۴۰۵:۳۵:۴۷ ۱۴۰۲/۱/۲۳
قیمت کتاب‌های تحصیلی و غیر تحصیلی بسیار گران است و برای افراد به ویژه دانشجویان کم بضاعت تهیه آنها مشکل است. یک کتاب دویست صفحه‌ای با تخفیف 50 درصد را 180 هزار تومان قیمت زده‌اند!
ناشناس۲۹۹۱۵۳۵۰۵:۳۶:۲۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
غربی‌ها نگرانی عمیق خود از پیوستن ایران به شانگهای را ابراز می‌کنند ولی عده‌ای خودفروخته و شیفته غرب، این درماندگی غرب راپنهان می‌کنند. چرا؟
ناشناس۲۹۹۱۵۳۸۰۵:۳۸:۱۸ ۱۴۰۲/۱/۲۳
در روزنامه ای خاطره‌ای از سورنا ستاری فرزند شهید ستاری در مورد بورس تحصیلی‌اش خواندم که خیلی آموزنده بود. او گفته بورس تحصیلی یکی از دانشگاه‌های آمریکا را گرفته بودم و تقریباً تمام کارهایم انجام شده بود. با پدر مشورت کردم به من گفتند: نرو چون اگر بروی ممکن است بر نگردی و این نه به نفع تو و نه به نفع من است. درود خدا بر چنین پدر و پسری.
ناشناس۲۹۹۱۵۳۹۰۵:۳۹:۰۲ ۱۴۰۲/۱/۲۳
برای ناباروری اعلام می‌شود که هزینه‌ها رایگان است ولی وقتی مراجعه می‌کنیم هزینه‌های بالایی را مطالبه می‌کنند که از توان ما خارج است.
ناشناس۲۹۹۱۵۴۱۰۵:۳۹:۵۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
میوه‌های عرضه شده در مراکز و میادین میوه و تره‌بار شهرداری بعضاً با میوه‌های عرضه شده دوره‌گردها ۴۰-۳۰ درصد گران‌تر است. در حالی که شایسته این است که عکس آن باشد و حتی قیمت‌ها با برخی مغازه‌ها همسانند و تفاوتی ندارند.
ناشناس۲۹۹۱۷۷۶۱۰:۴۶:۲۶ ۱۴۰۲/۱/۲۳
به عملکرد شورای نگهبان باید شک کرد که اگر روحانی و تیمش کاندید شوند و تایید صلاحیت شوند
ناشناس۲۹۹۱۸۱۱۱۱:۰۳:۵۹ ۱۴۰۲/۱/۲۳
آیا شورای نگهبان روحانی را برای نمایندگی مجلس تایید صلاحیت میکند؟
ناشناس۲۹۹۲۰۸۱۱۲:۵۲:۵۷ ۱۴۰۲/۱/۲۳
روحانی هم مثل هاشمی باید رد صلاحیت بشود.
ناشناس۲۹۹۱۹۶۳۱۲:۰۲:۳۴ ۱۴۰۲/۱/۲۳
هرکه از دیده برفت / لاجرم از دل برود
ناشناس۲۹۹۱۱۰۸۲۰:۵۶:۰۳ ۱۴۰۲/۱/۲۲
بانی وضع موجود باید محاکمه شود و یا حداقل بایکوت شود و اجازه داده نشود برای انتخابات بیاید
ناشناس۲۹۹۱۵۴۲۰۵:۴۱:۲۸ ۱۴۰۲/۱/۲۳
ایران در دهه 60 قادر به تولید و یا وارد کردن سیم خاردار نبود ولی برجبهه متحد استکبار پیروز شد. امروز به صادرکننده پهپاد و سلاح جنگی و موشک نقطه‌زن به روسیه و دیگر کشورها شده و دشمنان را مأیوس کرده است. خدا را بر نعمت جمهوری اسلامی برآمده از خون مقدس شهدا شاکریم و از درگاهش حسن عاقبت برای ملت و ظهور منجی را می‌طلبیم تا پرچم انقلاب مهدوی از دست نایب ایشان امام خامنه‌ای عزیزتر از جانمان را به دستان نجات بخش حضرتش تقدیم شود و جهانی بدون شیطان‌های آمریکایی عبری عربی را نظاره کنیم. ان‌شاءالله
ناشناس۲۹۹۱۵۴۵۰۵:۴۵:۳۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
دولت انصافا شب و روز در تلاش برای کاستن از مشکلات معیشت مردم است . ان‌شاءالله با صبر و بردباری، ثمرات تلاش دولت را به زودی لمس می کنیم. از طرف دیگر با این اوضاع جهانی‌، کدام کشور است که مشکلات اقتصادی و معیشتی نداشته باشد؟ کشورهای مدعی، امروز هیزم جمع می‌کنند‌، توصیه به خوردن غذاهای کپک‌زده و استحمام موضعی می‌کنند!
ناشناس۲۹۹۱۵۴۹۰۵:۴۸:۵۲ ۱۴۰۲/۱/۲۳
زنده کردن امید و ایجاد اعتماد در مردم از طریق ارائه خدمات بزرگ و شایسته در یک سال گذشته است. مردم ما احساس کرده‌اند دولت در وسط میدان حضور دارد و مشغول تلاش برای رفع مشکلات است.
ناشناس۲۹۹۱۹۷۷۱۲:۰۶:۲۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
با توجه به اینکه محرز شده که تخلفات و مفاسد گسترده ای در دولت قبل صورت گرفته چرا قوه قضاییه با مسئولان دولت قبل مماشات می کند ؟!
ناشناس۲۹۹۱۱۰۹۲۰:۵۷:۲۰ ۱۴۰۲/۱/۲۲
روحانی اقتصاد کشور و معیشت مردمو نابود کرد اگر دوباره کاندیدا شود از طرف مردم رد صلاحیت خواهد شد .
ناشناس۲۹۹۱۳۳۰۲۳:۴۸:۱۲ ۱۴۰۲/۱/۲۲
بذار خود مردم تصمیم بگیرند.
ناشناس۲۹۹۱۴۸۷۰۳:۴۴:۳۵ ۱۴۰۲/۱/۲۳
البته بعد از محاکمه روحانی
ناشناس۲۹۹۱۴۹۹۰۴:۲۲:۵۲ ۱۴۰۲/۱/۲۳
این تزهای روشن زده را جای بهتر خرج کنید!
ناشناس۲۹۹۱۵۴۳۰۵:۴۲:۵۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
الحق دولت آقای رئیسی برای حل مشکلات کشور و مردم تلاش زیادی می‌کند. امیدواریم این تلاش‌ها منجر به رفاه و رضایت مردم بشود. کارآمدی این دولت آرزو و افتخار ماست.
ناشناس۲۹۹۱۹۵۹۱۲:۰۱:۵۵ ۱۴۰۲/۱/۲۳
روحانی میخ اخر را بر تابوت اصلاحات کوبید ما دیگه تو انتخابات شرکت نمی کنیم.
ناشناس۲۹۹۲۰۸۳۱۲:۵۴:۵۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
مردم اگر می توانستند درست تصمیم بگیرند در 92 و 96 به روحانی رای نمی دادند و امروز اینقدر گرفتار نبودند.
ناشناس۲۹۹۲۳۴۹۱۵:۵۰:۵۵ ۱۴۰۲/۱/۲۳
ازموده را دوباره ازمودن خطاست.
ناشناس۲۹۹۱۵۶۱۰۶:۰۰:۱۹ ۱۴۰۲/۱/۲۳
سفرهای استانی رئیس‌جمهور کار بسیار پسندیده‌ای بود که ظرف یک سال با همت و کار جهادی صورت گرفت و رئیس‌جمهور محترم و برخی اعضای دولت از نزدیک با مسائل تمام استان‌های کشور آشنا شدند. اکنون شیرینی این کار با ارزش در کام مردم مناطق مختلف کشور ماندگار می‌شود زمانی که ببینند وعده‌ها یکی پس از دیگری عملیاتی شده است.
ناشناس۲۹۹۱۱۱۰۲۰:۵۷:۴۷ ۱۴۰۲/۱/۲۲
از قوه قضاییه درخواست میشود به سخنان هنجار شکن و ساختار شکن که عنوان میشه و رسانه ها سخنان ایشان را منتشر کرده اند بطور قاطع ورود کرده و برای ایشان پرونده قضایی تشکیل دهند
ناشناس۲۹۹۱۵۴۶۰۵:۴۵:۵۶ ۱۴۰۲/۱/۲۳
واقعیت این است که امروز جنگ بین ما و دشمنان، جنگ اعتقادات، باورها و ارزش‌ها است. چنان‌که ضعیف باشیم و یا تسلیم بشویم نابود خواهیم شد. اما خدا را شکر با راهی که آمده‌ایم بدون پذیرش نظم ظالمانه، بخش مهمی از قدرت جهان شده‌ایم و از همه مهم‌تر فیزیک تحریم‌ها هم شکسته شده است. صبر به همراه بصیرت آینده روشن را نوید می‌دهد.
ناشناس۲۹۹۱۵۶۳۰۶:۰۱:۳۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
با توجه به سیاه‌نمایی و تخریبی که توسط غربگرایان و جریان سلطه علیه دولت و نظام صورت می‌گیرد رسانه ملی باید با تمام توان به تبیین و تحلیل کارهای اساسی صورت گرفته در دوره عمر دولت سیزدهم به ویژه در بخش اقتصادی مثل عضویت در شانگهای، حذف ارز ترجیحی، فعال کردن کریدور شمال جنوب، مهار کرونا و...بپردازد. ظاهرا در بین مدیران میانی سازمان‌ها چنین تمایلی وجود ندارد.
ناشناس۲۹۹۱۱۱۳۲۰:۵۹:۱۴ ۱۴۰۲/۱/۲۲
حسن روحانی و تیمش و به اصطلاح مدیرانش باید محاکمه میشدند .
ناشناس۲۹۹۱۵۴۷۰۵:۴۶:۲۸ ۱۴۰۲/۱/۲۳
غربگرایان و مدعیان دموکراسی بفرمایند در ایران دموکراسی نیست یا در کشورهای مدعی دموکراسی که با مرگ ملکه انگلیس خبیث، فرزند او بدون رأی و انتخابات جانشین مادرش گردید؟
ناشناس۲۹۹۱۵۶۰۰۵:۵۹:۳۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
دولت مردمی رییسی با هدف تسهیل در امور و پایه‌گذاری حکمرانی مبتنی بر داده و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فناوری نوین ارتباطی و اطلاعاتی و هوش مصنوعی اقدام به استقرار «دولت هوشمند» نمود که با این اقدام یک انقلابی در ادارات رخ داد که ریشه اکثر امضاهای طلایی، رانت‌ها و مفاسد اداری خشکانده شده و امور اجرایی و اداری برای تمام هم‌وطنانمان تسهیل شد. واقعا جای خدا قوت و قدردانی دارد.
ناشناس۲۹۹۱۱۱۴۲۰:۵۹:۱۸ ۱۴۰۲/۱/۲۲
تابناک چقدر عاشق فردوسی پور هست، فردوسی پور هم مقصر خودش بود که برای خودش هرکاری می خواست می کرد و آخرش شد این در ضمن پلتفرم های آنلاین زیاد مخاطب در بین عموم مردم ندارند
ناشناس۲۹۹۱۱۳۰۲۱:۰۶:۲۱ ۱۴۰۲/۱/۲۲
واعظی خود بهتر میداند که دولت قبل هیچ دستاوردی نداشت تنها دستاورد دولت قبل تقلیل ارزش پول ملی به یک دهم و افزایش فقر و بیکاری و تورم و فاصله شدید طبقاتی بود.
ناشناس۲۹۹۱۵۴۸۰۵:۴۷:۱۷ ۱۴۰۲/۱/۲۳
واقعاً افتخار می‌کنم که رهبر فرزانه‌ای دارم که سیاست‌های دشمنان را خوانده و به مسئولین هم توصیه می‌فرمایند که در مذاکرات با اقتدار برخورد کنند. رهبری که با اعمال سیاست‌های نظام، کشور را به مرحله‌ای رسانده که قدرت‌های جهانی خواستار خرید سلاح از ما هستند. چه افتخاری از این بزرگ‌تر سراغ داریم که ایران زمان شاه که قدرت‌های جهانی پشیزی برایش ارزش قائل نبودند به این مرحله رسیده است که استکبار علی‌رغم 44 سال دشمنی‌، هیچ غلطی نتوانسته بکند و ایران به قدرت منطقه تبدیل شده است.
ناشناس۲۹۹۱۵۵۰۰۵:۴۹:۵۴ ۱۴۰۲/۱/۲۳
عضویت ایران در اتحادیه اوراسیا یک فرصت طلایی برای کشور است و منجر به جهش صادرات محصولات غیرنفتی خواهد شد. در ضمن تجارت میان کشورهای عضو این اتحادیه اگر چنان‌که براساس ارزهای ملی صورت بگیرد این سیاست ارزی می‌تواند حاکمیت دلار را تضعیف کند.
ناشناس۲۹۹۱۱۳۲۲۱:۱۰:۰۰ ۱۴۰۲/۱/۲۲
یعنی محسن هاشمی این مسئله ساده را نمی داند که در دوران قاجار قیمت دلار یک تومان بود در پایان دولت روحانی 27000 تومان شد یعنی 27000 برابر افزایش یافت.
ناشناس۲۹۹۱۵۵۵۰۵:۵۵:۱۹ ۱۴۰۲/۱/۲۳
مردم کشورمان با وجود 8 سال جنگ تحمیلی و 43 سال تحریم با این همه دشمن داخلی و خارجی و با خیانت افراد داخل قدرت هیچگاه به خوردن حشره و میوه کپک‌زده توصیه نشدند. ولی امروز شاهدیم کشورهای قدرتمند اروپا با ساختار قوی اقتصادی ادعای خود بدون شلیک یک گلوله فقط با تهدید به قطع گاز توسط روسیه به چه فلاکتی افتاده‌اند. کشور قدرتمند را باید از نو تعریف کرد.
ناشناس۲۹۹۱۵۵۷۰۵:۵۷:۰۲ ۱۴۰۲/۱/۲۳
الماس‌ در سخت‌ترین شرایط به وجود می‌آید. هنگامی که کربن در زیر زمین و در فشار و درجه دما با حرارت بسیار بالا قرار می‌گیرد تبدیل به درخشان‌ترین، زیباترین و گران‌ترین عنصر یعنی الماس می‌شود. انسان‌ها نیز حکم الماس را دارند فلذا هرچه در شرایط سخت و تحت فشار قرار بگیرند شکوفاتر می‌شوند پس به امتحان‌های الهی باید به عنوان یک فرصت نگاه کرد.
ناشناس۲۹۹۱۱۳۷۲۱:۱۱:۰۵ ۱۴۰۲/۱/۲۲
روحانی چرا در مورد عملکرد دولتش پاسخگو نیست ؟!
ناشناس۲۹۹۱۵۵۱۰۵:۵۰:۵۴ ۱۴۰۲/۱/۲۳
پروژه آب‌رسانی غدیر یکی از پروژه‌های کم‌نظیر آب‌رسانی در ایران است، با افتتاح این طرح مشکل آب 4 میلیون و 700 هزار نفر در 26 شهر و 1600 روستای استان خوزستان حل شد و این دیار از این مشکل دیرینه نجات پیدا کرد. به همه کارگران، مهندسان و مدیرانی که با روحیه جهادی و پشتکار این طرح سه ساله را در کمتر از 10 ماه به انجام رساندند خدا قوت و خسته نباشید عرض می‌کنیم.
ناشناس۲۹۹۲۳۵۰۱۵:۵۳:۱۷ ۱۴۰۲/۱/۲۳
افزایش 10 برابری نرخ مسکن و خودرو و طلا و دلار و غیره فاجعه بار بود .
ناشناس۲۹۹۱۱۶۸۲۱:۲۵:۴۱ ۱۴۰۲/۱/۲۲
با حرفهای جدید فردوسی پور مشخص شد چقدر کنار گذاشتن او از شبکه سه کار درستی بود.
ناشناس۲۹۹۱۹۴۸۱۱:۵۹:۰۰ ۱۴۰۲/۱/۲۳
تعز من تشا وتظل من تشا (اوست كه عزيز ميدارد وهم اوست كه خوار مي دارد) .
ناشناس۲۹۹۲۱۵۹۱۳:۴۳:۴۰ ۱۴۰۲/۱/۲۳
تذل نه تظل
ناشناس۲۹۹۱۱۷۲۲۱:۲۶:۳۰ ۱۴۰۲/۱/۲۲
عادل فردوسی پور برای چه کسی بازجویی میکنه ؟!
ناشناس۲۹۹۱۹۷۹۱۲:۰۷:۲۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
برای همون‌هایی که چند ماه است برای ملت ایران دندان تیز کرده‌اند
ناشناس۲۹۹۱۱۸۱۲۱:۳۱:۱۳ ۱۴۰۲/۱/۲۲
اقای واعظی دولت روحانی دستاوردی نداشته که دولت رئیسی بخواهد به نفع خودش معرفی بکنه دولت روحانی بجز قرض و بدهکاری و بی اعتباری در سطح بین المللی چیزی بجای نگذاشت و حالا اقای رئیسی و تیمش در حال برطرف کردن اون هستند.
ناشناس۲۹۹۱۱۸۶۲۱:۳۳:۱۶ ۱۴۰۲/۱/۲۲
بازجویی عادل از جهانبخش به معنای انتقام گرفتن فردوسی پور از در حاشیه بودنش در جام جهانی بود.
ناشناس۲۹۹۱۵۶۴۰۶:۰۱:۵۷ ۱۴۰۲/۱/۲۳
امروز به برکت ایستادگی ملت ایران و هدایت‌ها و نقش‌آفرینی‌های امامین انقلاب به یک قدرت مهم منطقه‌ای و صاحب نقش موثر در جهان تبدیل شده‌ایم و شاهد شکل‌گیری مقاومت در عرصه جهانی و توسعه آن از کرانه دریای عمان و خلیج‌فارس تا سواحل مدیترانه و کنشگری آن تا مناطق خارج از حوزه غرب آسیا هستیم.
ناشناس۲۹۹۱۱۹۲۲۱:۳۵:۰۵ ۱۴۰۲/۱/۲۲
عباس عبدی در فروردین ماه 99 گفت : روحانی بخاطر زنده کردن برجام با کرونا مقابله نمی کند.
ناشناس۲۹۹۱۵۵۴۰۵:۵۴:۱۰ ۱۴۰۲/۱/۲۳
با تغییر دولت اتفاق مهمی که افتاد تغییر ریل سیاست خارجی از مذاکره برای سازش به ریل اصلی انقلاب یعنی سیاست خارجی فعال، پویا و متوازن ضمن مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب به ویژه آمریکا بود.
ناشناس۲۹۹۱۱۹۵۲۱:۳۸:۰۷ ۱۴۰۲/۱/۲۲
محسن هاشمی تاریخ را تحریف نکند دولتهای هاشمی و روحانی رکورددار جهش ارز و شاخص فلاکت در تمام دولت ها بودند و این فاجعه در تاریخ معاصر ایران ثبت است.
ناشناس۲۹۹۱۱۹۷۲۱:۳۸:۲۲ ۱۴۰۲/۱/۲۲
بازجویی و تفتیش عقاید به شیوه قرون وسطایی زشته عادل خان زشته
ناشناس۲۹۹۱۲۱۴۲۱:۵۰:۰۶ ۱۴۰۲/۱/۲۲
روحانی همه امورات مملکت را به برجام و FATF گره زده بود و دستاورد اون دقیقا ;هیچ بود.
بهنواز۲۹۹۱۳۳۳۲۳:۵۲:۲۷ ۱۴۰۲/۱/۲۲
الان دیگه چرا امور مملکت اینجور شده؟
ناشناس۲۹۹۱۷۴۸۱۰:۲۸:۰۲ ۱۴۰۲/۱/۲۳
الانم جنبش اصلاح طلب هاست وضعیف بهم ریختن از ترس موفقیت دولت رئیسی
ناشناس۲۹۹۱۹۵۰۱۱:۵۹:۴۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
اوضاع کنونی مملکت نتیجه 8 سال فرصت سوزی روحانی با برجام است.
ناشناس۲۹۹۱۲۲۵۲۱:۵۵:۵۰ ۱۴۰۲/۱/۲۲
فردوسی پور هم شد خائن و وطن فروش؟
ناشناس۲۹۹۱۹۶۷۱۲:۰۴:۴۹ ۱۴۰۲/۱/۲۳
وطن فروش که شاخ دُم نداره هرکه با دشمن همنوا شد وطن فروش است.
ناشناس۲۹۹۱۲۶۱۲۲:۳۶:۰۶ ۱۴۰۲/۱/۲۲
آیا به زور با جهانبخش مصاحبه کرد؟ آیا به زور بهش گفت واقعیات را بگوید؟ آیا تهدیدش کرد که اگر نگی خانوادت یا خودت را نابود میکنیم؟
ناشناس۲۹۹۱۲۶۶۲۲:۴۰:۱۱ ۱۴۰۲/۱/۲۲
فردوسی‌پور دوست داریم
ناشناس۲۹۹۱۲۷۲۲۲:۴۲:۰۴ ۱۴۰۲/۱/۲۲
در مورد حرکت فردوسی پور ، همه روزه در تلوزیون برعکسش رو میبینیم چرا به اون اعتراض نمیکنید !؟
ناشناس۲۹۹۱۲۹۰۲۲:۵۹:۲۶ ۱۴۰۲/۱/۲۲
فردوسی پور جایگاه خودش را دارد خوشمان بیاید یا نه . ..
ناشناس۲۹۹۱۷۴۵۱۰:۲۶:۴۸ ۱۴۰۲/۱/۲۳
بین کیا؟ فوتبالی ها! تحقیقات نشون داده کسانی که فقط به تماشای فوتبال علاقه دارن از نظر ذهنی دچار مشکل هستن
جلال۲۹۹۱۳۴۴۰۰:۰۱:۳۹ ۱۴۰۲/۱/۲۳
این مملکت با خون جوانان بسیاری پا برجا مانده .وامثال عادل فردوسی پور برای وطن چکار کرده اند که باید سروری کنند.سروران ملت ایران خانواده شهدا وایثارگران عزیزی هستند که از جان شیرین برای بیرون کردن صدام بعثی عراقی.وصدام های داخلی (شاه ودار ودسته اش)گذشتند.
ناشناس۲۹۹۱۵۶۷۰۶:۰۴:۱۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
به معلمان عزیز کشورمان تبریک عرض می‌کنم که بالاخره پس از یک دهه رتبه‌بندی به مرحله اجرا درآمد. ان‌شاءالله قشر فرهیخته معلم نیز تلاش کند در این شغل انبیاء رتبه علمی، اخلاقی، فرهنگی و سیاسی دانش‌آموزان را ارتقا دهد و سرباز ولایت باشد.
ناشناس۲۹۹۱۵۷۱۰۶:۰۶:۳۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
ضمن تشکر از دستگاه دیپلماسی که عزت و کرامت ملت را حفظ کردند عرض می‌کنم مذاکره با آمریکا آب در‌ هاون کوبیدن است چرا که هیچ گاه این قلدر اهریمن صفت و انگلیس خبیث یک گام مثبت برای پذیرش حقوق ما برنداشته‌اند و برنخواهند داشت.
ناشناس۲۹۹۱۳۷۷۰۰:۲۷:۰۶ ۱۴۰۲/۱/۲۳
اتفاقا در زمان آقای روحانی ،تورم به زیر ۱۰درصد رسید. بعدا دولت آقای روحانی دچار مشکل شد.
ناشناس۲۹۹۱۵۰۲۰۴:۲۵:۰۶ ۱۴۰۲/۱/۲۳
دستکاری در اقتصاد شد که در ظاهر قشنگ بود برای مدت کوتاهی و بعد فاجعه بزرگ رخ می دهد
ناشناس۲۹۹۱۷۴۱۱۰:۲۵:۲۳ ۱۴۰۲/۱/۲۳
رئیسی هم دلارو ۱۰ برابر کنه همینو میگی؟ تازه بدبختی الان هم از جنبش آشوبها طرفداران همونه
ناشناس۲۹۹۱۹۵۴۱۲:۰۱:۰۲ ۱۴۰۲/۱/۲۳
در 4 سال پایانی دولت روحانی نرخ تورم 65 درصد و نرخ دلار 10 برابر شد.
ناشناس۲۹۹۱۹۷۸۱۲:۰۷:۱۸ ۱۴۰۲/۱/۲۳
دولت روحانی رکورددار تورم در 75 سال اخیر بود.
ناشناس۲۹۹۱۵۲۰۰۵:۰۷:۰۲ ۱۴۰۲/۱/۲۳
الان کسی در حد واندازه دکتر روحانی در کشور وجود ندارد ،بهتر است مشاور رهبری شود .
ناشناس۲۹۹۲۰۸۷۱۳:۰۰:۰۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
روحانی درک درستی از سیاست خارجی و روابط بین الملل ندارد و اقتصاد ایران را ته دره بُرد.
ناشناس۲۹۹۲۰۹۴۱۳:۰۴:۳۷ ۱۴۰۲/۱/۲۳
رهبر معظم انقلاب آقای روحانی را به عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام منسوب نکرد .
ناشناس۲۹۹۱۵۴۴۰۵:۴۴:۳۵ ۱۴۰۲/۱/۲۳
خدا را شکر که دولت جدید با سرعت مشغول رفع مشکلات دولت‌های قبلی است
ناشناس۲۹۹۱۶۴۱۰۸:۵۰:۴۴ ۱۴۰۲/۱/۲۳
این مجریِ اخراجی خیلی وقت است که جایگاهی در سبد رسانه‌‌ی مردم ایران ندارد...........
حمید۲۹۹۱۶۹۶۰۹:۴۸:۲۶ ۱۴۰۲/۱/۲۳
اخه فردوسی پور چه زوری داره که لقب بازجو بهش دادین ؟
انتظاری۲۹۹۱۷۰۱۰۹:۵۸:۲۸ ۱۴۰۲/۱/۲۳
دوستان مثل اینکه توجه ندارند. مساله اینجاست که بعضی از ناآرامی ها به نفع منافع شخصی خود استفاده می کنند و یا سوار بر موج می شوند. اینجاست که باید بصیرت سیاسی داشته باشیم و مرد را از نامرد تشخیص بدیم.
ناشناس۲۹۹۱۷۳۹۱۰:۲۴:۳۲ ۱۴۰۲/۱/۲۳
چندتا آشوبگر رو اعدام کنید حساب کار دست بفیه بیاد با آشوبگرا نمیشه سازش کرد
مصطفی۲۹۹۱۷۸۰۱۰:۴۹:۳۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
آمار شرکت مردم درارسال پیامک در برنامه نود فردوسی پور و فوتبال برتر میثاقی معلوم میکنه که کدام برنامه و کدام مجری در اوج هستند تعداد پیام های ملیونی برنامه نود و چند ده هزاری فوتبال برتر
ناشناس۲۹۹۱۸۰۲۱۱:۰۱:۱۶ ۱۴۰۲/۱/۲۳
آقای روحانی سیاستمدار متعهد،دور اندیش وباتجربه هستند معتدل هستند
ناشناس۲۹۹۱۸۷۷۱۱:۳۶:۵۹ ۱۴۰۲/۱/۲۳
رییسی و تیمش باید پاسخگوی عملکردها باشه
ناشناس۲۹۹۲۰۸۹۱۳:۰۱:۱۷ ۱۴۰۲/۱/۲۳
روحانی چرا در مورد عملکرد دولتش پاسخگو نیست ؟!
ناشناس۲۹۹۱۹۹۹۱۲:۱۸:۵۹ ۱۴۰۲/۱/۲۳
بانی وضع موجود قبل از محاکمه باید مشخص شود کی گفته فقط روحانی بانی وضع موجوده؟ اونهایی که در تمام ۴۴ سال در لایه های مختلف نظام مسئولیت داشتن و همیشه هم بودند پس چی؟
ناشناس۲۹۹۲۰۹۱۱۳:۰۲:۲۶ ۱۴۰۲/۱/۲۳
تکنوکرات ها که در 44 سال گذشته مسئولیت داشتن و بانیان وضع موجودند همه جزو دار و دسته هاشمی و روحانی هستن.
ناشناس۲۹۹۲۴۳۳۱۶:۴۹:۳۷ ۱۴۰۲/۱/۲۳
اسم ببر یکی یکی تا بگم از کدام دسته بودن همشون
ناشناس۲۹۹۲۲۹۵۱۵:۲۲:۲۵ ۱۴۰۲/۱/۲۳
محاکمه عالیه ولی متهم وقاضی را قاطع انتخاب کنید
ناشناس۲۹۹۲۳۷۸۱۶:۰۹:۲۱ ۱۴۰۲/۱/۲۳
توروخدا دعوا مرافه را کنار بگذارید با همفکری همدیگر یه فکری برای این اوضاع اقتصادی کنید، لطفاً فیلترینگ را کنسل کنید بخدا کاروزندگی داریم چطوری با دوستان و همکاران خارج از کشور تماس بگیریم آخه اسیر شدیم بخدا فقط فکرشونو دادن به اینکه به همدیگر انگ و ننگ بزنن
ناشناس۲۹۹۲۵۶۴۱۸:۱۸:۱۲ ۱۴۰۲/۱/۲۳
همه دولتها یک مسیر رو میرن ولی هر دولتی که میاد مسبب مشکلاتش رو دولت قبل معرفی می کنه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  18. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  21. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  4. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  5. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  6. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  7. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  8. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  9. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  10. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  11. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  12. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  13. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  14. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  15. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  16. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  17. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  18. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  19. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  22. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  23. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  24. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

  25. صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد

آخرین عناوین