شما نماینده مردم ایران هستید؟!

سعید ونکی، گروه سیاسی الف،   4011110033 ۲۳۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷۷ تکراری یا غیرقابل انتشار
شما نماینده مردم ایران هستید؟!

نوشتن و قلم زدن درباره عبدالحمید اسماعیل زهی، معروف به مولوی عبدالحمید شاید ضریب دادن به اظهارات شاذ وی تلقی شود؛ اظهاراتی پوچ، بی‌اهمیت و کاریکاتوری که صرفاً به منظور خوراک‌دادن به رسانه‌ها و برجسته‌شدن نامش در افکار عمومی مطرح می‌شود و بنابراین نباید چندان او را جدی گرفت.

اما صحبت‌های اخیر امام‌جمعه مسجد مکی زاهدان ناظر بر مسئله‌ای است که نمی‌توان به سادگی از آن عبور کرد، زیرا این فرد دست به تحریف بدیهیات تاریخی زده و باید مقابل این سخنان گمراه‌کننده ایستاد.

او اخیراً گفته : «مردم ایران خواهان این هستند که حکومت اسرائیل و مردم فلسطین صلح کنند. دو حکومت مستقل باشند. هم فلسطین حکومت مستقل داشته باشد و بر سرزمینش حاکم باشد و هم اسرائیل جدا باشد و حکومت خودش را داشته باشد و با هم صلح کنند.»

درباره این سخنان، ذکر چند نکته کوتاه کفایت می‌کند.

اولاً، کشوری به نام اسرائیل وجود نداشته، ندارد و نخواهد داشت. موجودیت رژیم‌صهیونیستی بر مبنای غصب و تجاوز به سرزمینی است که مامن فلسطینیان بوده و خواهد بود و بنابراین اطلاق نام اسرائیل به سرزمین فلسطین از اساس انحرافی است.

ثانیاً، تاریخ نشان داده که ذات تجاوزگری رژيم‌صهیونیستی و درندگی آن، امکان صلح با فلسطین را ناممکن می‌سازد. اگر این رژیم جعلی خواهان حل مسالمت‌آمیز مسئله فلسطین بود، به همان توافق اسلو پایبند بود، بنابراین در واقعیت و بطن نظام بین‌الملل، این تصورات کاریکاتورگونه هیچ محلی از اعراب ندارد. اگرچه برای او که هیچ‌ خوانشی از تاریخ ندارد و صرفاً هر مسئله‌ای را دستاویز حمله به حاکمیت قرار می‌دهد، درک این مسئله سخت به نظر می‌رسد.  

ثالثاً، چه کسی به شما این حق را اعطا کرده که در جایگاه سخن‌گوی مردم ایران ظاهر شده و از جانب آنان حرف بزنید؟ شما وکیل مردم هستید یا نماینده آنان؟ بهتر است منویات خودتان را در قالب خواسته ملت ایران بیان نکنید. مردم، نیاز به قیم و وکیل و سخنگو ندارند.

رابعاً، مسئله‌ فلسطین آرمانی است انسانی و تاریخی و برای تحقق این آرمان و تسلط فلسطینیان بر مرزهای خود از بحر تا نهر، خون‌های بسیاری بر زمین ریخته شده. شبهه‌افکنی شما و امثال شما، خللی بر ذات این آرمان وارد نخواهد کرد. 

خامساً، می‌دانیم که برای حمله به جمهوری‌اسلامی به هر ریسمانی چنگ می‌زنید و این غیر قابل انکار است. اما مسئله فلسطین نه امری است حکومتی و نه قائم به جمهوری‌اسلامی؛ جهان‌شمول است و کلیه آزادی‌خواهان جهان به آن پایبند بوده‌اند. از سوسیالیست‌های آمریکای لاتین گرفته تا چپ‌گرایان اروپایی و آفریقایی‌ها و ملت‌های مسلمان منطقه در این دایره‌اند. بنابراین فلسطین را بهانه‌ای برای حمله به نظام قرار ندهید. 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۸۸۴۰۲۱۰۹:۰۴:۱۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
چرا بقیه گفته های ایشان راجع به خواست مردم را عنوان و بررسی نمیکنید؟
ناشناس۲۸۸۴۱۶۰۱۰:۳۴:۰۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
زهی خیال باطل
ناشناس۲۸۸۴۳۸۷۱۲:۳۵:۵۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
فبشر عباد الذین یستعمون القول و فیتعبون احسنه معنای این آيه چيزی جز آزادی را به ذهن متبادر می‌سازد پيروی كردن از بهترين سخن و بيان، دلالت بر امكان وجود سخنان يا به عبارتی عقايد مختلف است كه بندگان بايد آنها را گوش فرا داده و بهترين را برگزينند زيرا اين لازمه خردمندی است.
ناشناس۲۸۸۴۹۵۶۱۷:۵۷:۲۴ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
نماینده بنده هستند چون حرف بنده حرف ایشون هم هست
ناشناس۲۸۸۵۱۳۷۲۰:۲۰:۰۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
پس جنابعالی هم طرفدار طالبانی و بانوان رو آدم حساب نمی کنی
ناشناس۲۸۸۵۱۹۸۲۱:۱۴:۲۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
اتفاقا نویسنده حرف درستی زده. این حرفا رو در مورد امام جمعه های مشهد و تهران و کرج و خلاصه همشون هم باید بگید... فقط در مورد مولوی عبدالحمید نیست حتی در مورد رئیس جمهور حداقلی، مجلس حداقلی، و امثالهم، حتی خود رسانه مزدور و یکطرفتون که مطمئنا این نظر رو سانسور میکنه..
ناشناس۲۸۸۵۶۲۶۱۰:۱۳:۳۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
امروز فردا هست بعنوان نخبه ببرنت اونور آب و راحت بشی از این محنت و سختی
ناشناس۲۸۸۵۲۸۷۲۲:۵۷:۲۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
مگه ایشان جز چرندیات و خرافه بافی چیز دیگری در طول عمر شان گفته اند که بدنبال آن حرفهای مثلا خوب اش هم باشیم و بپذیریم شما یک حرف ایشان که پایه علمی یا عقلای داشته باشد را پیدا کنید جز بر طبل نفاق کوبیدن کار دیگری بلد نیست
ناشناس۲۸۸۴۴۱۶۱۲:۵۹:۰۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
برخی خواص جو زده وزرای محترمی را که با تمام توان و تخصص به جهاد شبانه‌روزی مشغولند تا گره‌های کور اقتصادی کشور را باز کنند به جای تشویق، دائما و با بیان واژه‌های سخیف مثل بی‌عرضه و غیرکارآمد مورد اهانت قرار می‌دهند. این نوع برخورد‌، شایسته خواص نیست‌، بلکه از دام‌های دشمن است که می‌خواهد نیروهای انقلابی و جوان را از میدان به در کند.
ناشناس۲۸۸۵۸۸۰۱۴:۰۸:۴۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
اگه وزرا تخصص داشتند که روزگارمان این نبود.
ناشناس۲۸۸۴۶۲۲۱۴:۴۷:۰۴ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
این زهی خیال باطل گفتن یعنی ما حق هستیم و دیگران باطل !
ناشناس۲۸۸۴۶۹۹۱۵:۲۱:۲۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
اسرائیل غده سرطانی و سگ هار منطقه است و باید از صفحه روزگار محو بشود.
ناشناس۲۸۸۵۴۱۹۰۳:۱۵:۵۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
این غده سرطانی وحاکمان کودک کوش صهیونیست را باید چریک ها ومردم فلسطین وسایر کشورهایی عربی وهم مرز فلسطین نابود کنن
ناشناس۲۸۸۴۱۷۳۱۰:۳۷:۲۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
حرف حق همیشه صحیح است. مهم نیست از زبان چه کسی گفته شود.
ناشناس۲۸۸۵۱۵۰۲۰:۲۸:۲۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
مهم این است که از کلام حق، هدف حقی هم اراده شود در غیر این صورت می‌شود شعار خوارج که آیه قرآن را در مقابل امیرالمونین استفاده می‌کردند
ناشناس۲۸۸۵۴۴۷۰۵:۲۶:۱۷ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
دقیقا درسته ... حالا نکته اینه که خوارج دقیقا مصداق کدوم طرف قضیه است؟
ناشناس۲۸۸۴۱۷۷۱۰:۳۹:۲۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
امام صادق : سخن گفتن درباره حق، از سكوت بر باطل بهتر است.
ناشناس۲۸۸۵۱۵۵۲۰:۳۱:۴۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
من هم از نویسنده این متن خوب (آقای ونکی) در مقابل حرف‌های نادرست و ضد قرآن جناب اسماعیل‌زهی، تشکر می‌کنم تا به این حدیث عمل کرده باشم
ناشناس۲۸۸۴۱۷۹۱۰:۴۰:۳۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله فرمودند: سخن حق را از هر که شنیدى بپذیر اگر چه دشمن و بیگانه باشد و ناحق را از هر که شنیدى نپذیر اگر چه دوست و نزدیک باشد.
ناشناس۲۸۸۵۰۳۱۱۸:۴۳:۱۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
بله داداش، صحیح هست. اما قبلش معیار حق و باطل رو مشخص کنیم. حق و باطل دلخواه من و شما نیست. حکم خدا هست. حتی برای امثال مولوی. بماند که اینها از اصل از امر خدا تخطی کردند و ولی رو دوست حساب کردند و نه حاکم، و پرچمدار بزرگترین بدعت و انحراف تاریخ شدند تا امروز که دست همه رو کوتاه کنند از دسترسی به معصوم و سخن معصوم. امیر المومنین (ع) فرمودن کلمه كَلِمَةُ حَقٍّ يُرَادُ بِهَا بَاطِلٌ، یعنی اول تازه معیار حق و باطلو پیدا کن، بعدش تازه میرسه به این جمله، حقی رو بیان میکنند که باطلی رو توجیه کنند. این روزها زیاد شده. ظاهر دینشو هم طرف رعایت نمیکنه اما مدعی در همه چیز میشه.
ناشناس۲۸۸۵۸۷۷۱۴:۰۷:۰۴ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
اصولا در این دنیا حتی شمر و یزید و ابوبکر البغدادی هم با استدلال هایی خود را بر حق می دانند.حق را فقط خدا می داند.
ناشناس۲۸۸۴۱۸۲۱۰:۴۱:۲۴ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
حق را بگوييد،‌ هر چند به ضرر شما باشد!
ناشناس۲۸۸۴۲۴۸۱۱:۱۳:۱۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
در آستانه سالگرد بهار انقلاب اسلامی جا دارد متولیان فرهنگی و ستاد گرامی‌داشت دهه فجر نسل جدید را از اقدام محیرالعقول امام راحل(ره) و سربازان جان‌برکف او در سرنگونی رژیم 2500 ساله شاهنشاهی و به‌ويژه دوره پنجاه و چندساله خاندان خائن و دزد پهلوی که با عیاشی و غارت ثروت کشور فقر و فلاکت و بی‌سوادی را برای ملت به ارمغان آوردند و تلاش‌های دشمنان قسم‌خورده انقلاب برای سرنگونی نظام سرفراز جمهوری اسلامی آگاه نمایند.
علی۲۸۸۴۴۲۷۱۳:۰۴:۵۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
نویسنده فرمودند که آقای مولوی عبدالحمید اجازه ندارند که نظر خودشان را به عنوان نظر تعدادی از مردم ایران بیان کنند. به همین دلیل روشن، نویسنده محترم این مقاله نباید به خودشان اجازه بدهند نظر خودشان را به عنوان نظر توده مردم ایران اعلام کنند.
ناشناس۲۸۸۴۲۵۰۱۱:۱۳:۴۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
اگر بعد از 44 سال هنوز کشور با مشکلات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کند، علت اصلی‌، آن است که بیش از 32 سال مدیریت اجرائی کشور در دست یک جریان فن‌سالار غرب‌پرست سرمایه‌سالار و خود تحقیر بوده است. یعنی کسانی که می‌گفتند مسکن مهر مزخرف است، آمریکا می‌تواند با یک بمب تمام سیستم دفاعی ما را نابود کند، تولید برق با معاهده پاریس منافات دارد، ساخت پالایشگاه بد است، خودکفایی گندم اشتباه است، ما جز آبگوشت بزپاش تکنولوژی برتری نداریم، انرژی هسته‌ای بی‌فایده است، صنایع دفاعی بیهوده است و...!
حسین۲۸۸۴۳۲۶۱۱:۵۸:۰۴ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
پاسخ لازم نیست
ناشناس۲۸۸۴۶۳۵۱۴:۵۲:۱۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
قطعا پاسخی ندارید وگرنه مضایقه نمی کردید !
ناشناس۲۸۸۴۶۶۲۱۵:۰۹:۱۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
نظر دوست مون بهترین نظر بود و هیچ پاسخ منطقی ندارد.
ناشناس۲۸۸۴۳۶۳۱۲:۲۱:۵۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
مردم از اصلاح طلب و اصولگرا گذشته اند احمدی نژاد که از طرف اصولگرایان تمام قد حمایت شد چه گلی بر سر مردم زد شما هم بهتره با مردم همراه شوی
ناشناس۲۸۸۴۶۳۲۱۴:۵۱:۲۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
در دولت احمدی نژاد 6 سال ثبات اقتصادی داشتیم و نرخ دلار فقط 3 برابر شد اما در دولت روحانی نرخ دلار 10 برابر و 4 سال پی در پی تورم بالای 60 درصد داشتیم.
ناشناس۲۸۸۴۵۰۶۱۳:۴۵:۱۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
قدرت خوبه امااین ریز پرنده چجوری میان اسمان ایران مهمات سازی اصفهانو میزنن
ناشناس۲۸۸۴۶۸۲۱۵:۱۵:۱۷ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
پرواز یک کوادکوپتور هم شد کار مهم که همه جا یافت می شود؟
ناشناس۲۸۸۴۶۹۱۱۵:۱۷:۵۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
ریز پرنده رادار گریز از دید سامانه راداری تیزبین ایران مخفی نماند و در اسرع وقت در هوا ساقط شد.
ناشناس۲۸۸۴۲۵۲۱۱:۱۴:۳۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
جریان اپوزیسیون و برانداز اگر یک ذره عقل داشت و با واقعیات جامعه ایرانی و تحولات به وجود آمده آشنا بود دلقکی چون رضا پهلوی را که نماد کاریکاتوری دیکتاتوری 57 ساله پهلوی است به عنوان رهبر خود معرفی نمی‌کرد. چه کنیم که خداوند دشمنان جریان حق را از احمق‌ها قرار داده است.
فریاد۲۸۸۴۷۵۴۱۵:۵۰:۲۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
دوست عزیز در عصر ارتباطات و دنیای آزاد اطلاعات مردم و خاصه اندیشمندان -( حالا من در علوم پایه را عرض می کنم) -رسانه ها و غیره... برآیند، راندمان و بازده حکومت‌ها ، سیستم ها ، جریانات را تمام و کمال در اختیار مخاطبان و توده قرار داده که این خود در تصمیمات تاثیر گذار بوده ،هست و خواهد بود... پس نیازی به این ادبیات نیست. لطفاً اول دقت نظری در نظرات مخاطبان مطلب در لایک و دیس لایک های آنها داشته باشید و در ثانی ،تاریخ رو دقیق‌تر ( تاریخ معاصر ،تاریخ اسلام ،تاریخ تشیع و غیره) مورد مطالعه قرار دهید تا که متوجه بشوید که دنیای سیاست و استعمار ( بلوک غرب در راس سیاستمداران آنگلوساکسون و لاییک های کمونیستی ی روسی و چین) چطور و چگونه دشمن همین توده بوده و هستند !!! معهذا بد نیست دهه ی هفتاد میلادی و گران شدن سرسام آور سوختهای فسیلی را بیش از پیش مورد توجه و دقت نظر قرار دهید تا که ببینید و متوجه بشوید انشاالله... لعنت خداوند به سیاستمداران کثیف و مردم آزار انگلیسی و آمریکایی ، لعنت خداوند به کمونیسم روسیه و چین ،مرگ بر دومای سرتاپا لجن روس
ناشناس۲۸۸۵۱۵۸۲۰:۳۷:۰۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
جمله ابتدایی شما نشان می‌دهد هیچ آشنایی نسبت به رسانه و قدرت ذهنیت‌سازی و تحریف واقعیات تاریخی آن ندارید و بر همین شناخت نادرست بقیه افکارتان را بنا کردید
ناشناس۲۸۸۵۴۶۱۰۶:۳۳:۰۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
وقتی نظرات گزینشی منتشر میشود چه نیاز به نظردادن
ناشناس۲۸۸۴۱۸۴۱۰:۴۱:۵۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
وقتی اکثر حرف های این شخص نامطلوب علیه مردم و ایران هست شما برای کی نوشابه باز می کنی؟
ناشناس۲۸۸۴۱۸۷۱۰:۴۳:۰۴ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
آقای سعید ونکی، شما نماینده چه کسی هستید؟ آیا شما نماینده مردم هستید که این چنین قلم فرسایی می کنید؟
حسین۲۸۸۴۳۹۳۱۲:۴۰:۰۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
نه شمانماینده مردمی!! به اون میگه نماینده مردم نیستی از طرف خودت شکر بخور فقط نگفت خودش نماینده مردمه حالا تو میخوای به زهی و زکی وکالت بده شاید راننده یکی از صدتا ماشین اسکورتش بشی همون جاهم برو شکر میل کن
ناشناس۲۸۸۴۴۸۳۱۳:۳۲:۵۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
سفره بعضی ها باید برچیده شود تا این کشور یکپارچه شود
ناشناس۲۸۸۵۹۷۰۱۴:۵۰:۴۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
سالهاست دارید یکپارچه میکنید دقیق کل کشور داره یکپارچه میشه ولی بر خلاف شما
ناشناس۲۸۸۴۲۰۷۱۰:۵۱:۴۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
تمام تریبونها دست شما است. چرا تحمل تنها یک تریبون غیر از خودتان را ندارید؟
ناشناس۲۸۸۵۹۰۷۱۴:۲۳:۱۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
احسنت شیر مرد
ناشناس۲۸۸۴۲۳۰۱۱:۰۱:۰۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
خدا نور است.
ایلیا جهرمی۲۸۸۴۲۴۲۱۱:۰۷:۵۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
بقیه گفته های ایشان هم از این دست انحرافی و به نمایندگی از آمریکا و سعودی است.حالا مگر ایشان نماینده مردم ایران یا فلسطین است؟
ناشناس۲۸۸۴۳۲۳۱۱:۵۷:۴۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
مشت نمونه خروار است
ناشناس۲۸۸۴۵۰۷۱۳:۴۵:۴۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
خواست کدوم مردم ؟ این روزها هر ننه قمری نماینده مردم شده
ناشناس۲۸۸۵۴۲۱۰۳:۲۴:۱۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
فقط به فکر ایران باشید...مشگلات فلسطین باید به دست خودشان وعربهایی منطقه حل وفصل شود..ما که اسراییل غاضب ورژیم کودک کش صیونیست را قبول نداریم
ناشناس۲۸۸۴۰۲۷۰۹:۱۰:۱۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
البته شما هم نماینده ملت ایران نیستید
ناشناس۲۸۸۴۴۵۷۱۳:۱۹:۱۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
هزار لایک
ناشناس۲۸۸۴۰۳۱۰۹:۱۲:۲۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
مگر شما نماینده مردم فلسطین هستید؟ شاید بخواهند با دشمن خودشان صلح کنند
ناشناس۲۸۸۴۱۳۹۱۰:۲۰:۵۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
دقیقا همینطوره
ناشناس۲۸۸۴۱۶۱۱۰:۳۴:۲۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
ما نماینده خودمان هستیم که قبله اول مسلمین را نابود می کنند هیچ و بر اساس راهبرد خاورمیانه بزرگ 50 سال قبل کشورما و دیگران را می خواهند تجزیه شود تا اسرائیل از نیل تا فرات را حکومترانی کند
ناشناس۲۸۸۴۳۶۷۱۲:۲۳:۵۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
قبله ما کعبه است
ناشناس۲۸۸۴۴۱۰۱۲:۵۶:۱۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
پس به دستوراتش خدشه وارد نکن از جمله حجاب و حمایت از مسلمین!
ناشناس۲۸۸۴۹۸۴۱۸:۱۱:۴۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
مگه مردم چچن روسیه وایغورچین مسلم نیستندکه به ظلم هایی که برآنان میشود چشم پوشی میکنیم.
ناشناس۲۸۸۵۱۶۳۲۰:۴۰:۱۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
داعشی‌ها هم ادعای مسلمانی داشتند، باید به آنها هم کمک می‌کردیم؟ مگر به هر کسی که ادعای مسلمانی داشت باید کمک کنیم؟ خبر داری چقدر از داعشی‌ها چچنی بودند؟
ناشناس۲۸۸۵۹۸۰۱۵:۰۱:۱۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
غرب جانت هم می گویند مردم ایران دارند..!
ناشناس۲۸۹۰۲۷۳۲۰:۰۷:۱۴ ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
شما فقط نماینده خودتونید نه مردم ایران یا فلسطین و....
ایلیا جهرمی۲۸۸۴۲۴۴۱۱:۱۰:۱۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
حالا مگر ایشان نماینده مردم ایران یا فلسطین است؟
ناشناس۲۸۸۴۰۳۳۰۹:۱۴:۱۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
یک قانونی در روابط بین الملل هست که میگه نباید در امور داخلی کشورها دخالت کرد. این که مردم فلسطین عراق لبنان یمن سوریه چه میخواهن و به دنبال چی هستن هم به ما مربوط نیست ما اول انقلاب سه شعار دادیم استقلال ازادی جمهوری اسلامی هنوز بعد ازگذشت ۴۴ سال اندرخم یک کوچه هستیم و سیستم صدای مطالبات مردم نمیشنوه حتی خود بخشی از اصول گرایان میگن ادامه این روند با این شیوه اشتباه است اما عده ای هستن به زور میخواهن بقیه رو ا شیوه فکری خودشون هدایت کنن
ناشناس۲۸۸۵۱۶۶۲۰:۴۱:۴۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
طبق همین قانون و قانون‌های دیگری که تجاوز به کشورها را ممنوع کرده، کشوری به نام اسراییل وجود ندارد و اینها یک عده غاصب و جنایت‌کار هستند
ناشناس۲۸۸۴۰۳۴۰۹:۱۴:۲۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
کی به شما نمایندگی داده از طرف مردم حرف ایشون رو تکذیب یا تایید کنید؟
ناشناس۲۸۸۴۱۱۷۱۰:۱۰:۵۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
چقدر بی مزه! دلیل را باید مدعی ارائه کند. یا یجور دیگه بگم اثبات دلیل میخواهد ولی نفی دلیل نمیخواهد. اگر اندکی سواد ندارید اظهار نظر نکنید
علی حق هست حق با علیست۲۸۸۴۷۱۱۱۵:۲۷:۰۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
همونی که به این اسماعیل زهی وکالت داده
ناشناس۲۸۸۴۱۶۹۱۰:۳۶:۰۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
کی به ایشان حق داده پشت تریبون از مردم ایران حرف بزند آن هم در جهت اهداف خاص که خط دهی می شود از آن طرف آب؟
ناشناس۲۸۸۴۲۵۶۱۱:۱۵:۳۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
هر مسلمانی و حتی هر آزاده غیر مسلمانی می داند که سخنان عبدالحمید هیچ سنخیتی با اسلام و تاریخ و واقعیات مسلّم موجود ندارد و صرفاً انعکاس دهنده نظرات آمریکا و رژیم های دست نشانده آمریکا در منطقه است.
ناشناس۲۸۸۴۳۷۲۱۲:۲۵:۳۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
هر کس با شماها موافق نباشد یا مسلمان نیست یا آزاده نیست یا خائن است ؟ این چه نوع استدلالی است ؟ شماها همیشه و تا ابد بر حق هستید و دیگران باطل ؟
ناشناس۲۸۸۴۶۳۹۱۴:۵۴:۴۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
کسانی که در جهت منافع رژیم جعلی و غاصب و کودک کش صهیونیستی حرف می زنند قطعا در مسیر باطل هستن شک نکن.
ناشناس۲۸۸۴۸۸۶۱۷:۰۶:۱۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
به امید روزی که رژیم کودک کش صهیونیستی به درک واصل شوند.
محمد۲۸۸۴۶۵۳۱۵:۰۵:۴۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
اگه چشم و گوش بسته ات را باز کنی میبینی که همینطور است اما حیف که امثال تو انگشت تو سوراخ گوشتون کردید تا صدای حق را نشنویید الله اعلم
ناشناس۲۸۸۴۶۲۳۱۴:۴۷:۱۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
من نمایندگی دادم
ایرج۲۸۸۴۰۳۶۰۹:۱۵:۱۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
اگر چه در قساوت اسراییل شکی نیست،توافق اسلو را هم مثل برجام همین اسراییلی ها نگذاشتن اجرا شود،پروژه دو کشور هم عملا رفته کنار برجام.
جعفری۲۸۸۴۰۳۷۰۹:۱۵:۲۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
با سلام و احترام ایشان نیز به مانند هر ایرانی شهروند این کشور هستند و حق اظهار نظر دارند و حداقل نماینده مقبول بخشی از مردم این کشور هم هستند.
ناشناس۲۸۸۵۱۷۱۲۰:۴۵:۲۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
اگر قرار باشد هر کسی از هر تریبونی به میل خود و خلاف سیاست و منافع کلان کشور سخن بگوید، هرج و مرج و تفرقه کشور را نابود می‌کند
ناشناس۲۸۸۵۲۹۹۲۳:۱۶:۰۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
در این مملکت دیگه باید چه اتفاقی بیافته که حضرات مسئول به جای توهین و تخریب مردم و منتقدین یه عذرخواهی بکنن و برن کنار! بزارن شایسته های کشور مدیریت کشور رو در دست بگیرن!!!!!والله روز قیامت چه پاسخی دارن!
ناشناس۲۸۸۶۸۰۴۰۱:۵۵:۴۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
روز قیامت اگر خودشان قبول‌داشتن این وضع مردم بیچاره نبود
ناشناس۲۸۸۵۳۳۳۲۳:۵۲:۵۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
آره خب کشور اصلا هرج مرج نداشته همه چیز گل بلبل بوده دلار هم به دستور مولوی شده 45هزار
ناشناس۲۸۸۵۳۹۰۰۱:۱۸:۵۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
اشوب های 3 ماه گذشته باعث افزایش نرخ ارز شد تحریم و اشوب دو روی یک سکه اند.
ناشناس۲۸۸۵۸۴۳۱۳:۴۰:۰۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
اخه شماها دارین از چی دفاع می کنین! والله مردم از این مرحله گذشتن خیلی چیزی واسه دفاع کردن وجود ندارد!!! درکش کار سختس نیست! همین کامنتهارو بخونین حداقل!!!!
ناشناس۲۸۸۴۰۳۸۰۹:۱۷:۰۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
ایشان شاید نماینده رسمی ملت ایران نباشند اما سخنان ایشان در باره مشکلات مردم ایران و حل اختلافات مردم با حکومت است. حکومت باید از ایشان ممنون باشد .
ناشناس۲۸۸۵۰۱۶۱۸:۳۳:۲۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
احسنت
ناشناس۲۸۸۴۰۴۴۰۹:۱۹:۵۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
شما هم آقای ونکی فقط از طرف خودت حرف بزن نه مردم. نه تو نماینده مردمی که هیچ مرجعیتی حتی به اندازه یک هزارم مولوی نداری نه مولوی نماینده همه مردم ایرانه.
ناشناس۲۸۸۴۰۵۰۰۹:۲۴:۱۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
میخواد یه نهادی بیاد بگیرتش تا بیشتر بولد بشه، قطعا چنین کسی خوراک رسانه ای از غرب داره که میشه شفاف کرد. خدا این آدم حقیر رو رسواش خواهد کرد
ناشناس۲۸۸۴۰۵۱۰۹:۲۴:۵۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
آقای ونکی همین استدلال در مورد شما هم مطرح است. شما کجا نماینده مردم ایران شدید که از قول آنها صحبت می‌کنید؟
ناشناس۲۸۸۴۰۵۳۰۹:۲۵:۲۷ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
حرف درستی زده
ناشناس۲۸۸۴۰۵۷۰۹:۲۷:۱۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
شما چطور؟ چه کسی به شما این حق رو داده که به جای مردم ایران با تمام دنیا بجنگید؟
ناشناس۲۸۸۵۱۷۴۲۰:۴۸:۴۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
همین مردمی که رفتند جنگیدند و میلیون‌ها نفری که در همه تجمعات به قول شما حکومتی از این افراد حمایت می‌کنند و آنها افتخار خود می‌دانند زیرا داعش را خفه کردند و سایه شوم این ساخته امریکا را از کشور دور کردند شما چطور کدام افتخار را برای کشور آفریدید؟
ناشناس۲۸۸۴۰۶۱۰۹:۲۸:۱۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
وقتی همگی مسئولین سخنان خود را از زبان مردم ایران بیان می کنند چرا ایشان نکند . چه کسی سایر مسئولین را وکیل مردم ایران کرده ؟
ناشناس۲۸۸۴۰۶۹۰۹:۳۱:۲۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
ونکی ......شو !
ناشناس۲۸۸۴۰۷۳۰۹:۳۴:۲۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
جالبه ، یک روحانی مسلمان ، در یک مسجد سخنرانی می کند و بخشی از مردم ایران پای سخنان او می نشینند . حالا شما چه چیز را زیر سوال می برید ؟اینکه این روحانی ، پیرو بخشنامه های مرکز نیست ، طبیعتا ناراحت کننده است ؟
ناشناس۲۸۸۴۲۸۱۱۱:۲۷:۴۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
خیلی از افراد گله و شکایت می کنند و مشکلی هم ایجاد نمی شود چون برای بهبود حرف می زنند اما عده ای برای بهبود اوضاع حرف نمی زنند بلکه در جهت زدن آرامش و امنیت ملی حرف می زنند
سامان۲۸۸۴۰۷۴۰۹:۳۴:۵۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
از فلسطینی ها ، فلسطینی تر نباشیم ...
ناشناس۲۸۸۴۳۲۵۱۱:۵۸:۰۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
یعنی فلسطینی ها مشکلی با اسرائیل ندارند؟ پس این همه درگیری چی هست؟ چرا کشورهای دیگر آن را قبول ندارند؟ چرا مردم جهان نسبت به قبل تر علیه اسرائیل شدن؟
ناشناس۲۸۸۴۳۷۷۱۲:۲۷:۲۴ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
ما خودمان مشکلات نداریم ؟ چرا باید خودمان را با اسرائیل و آمریکا درگیر کنیم ؟
ناشناس۲۸۸۴۶۰۹۱۴:۳۹:۲۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
آنها با ما مشکل دارند
ناشناس۲۸۸۴۶۱۳۱۴:۴۲:۵۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
بخشی از مردم فلسطین تشکیل دو دولت مستقل را پذیرفته اند .مرزهای اسرائیل هم توسط سازمان ملل و بیشتر کشورهای عربی تایید شده اند. البته در مورد اینکه اسرائیل از مرزها ی تعیین شده جهانی هم تجاوز نموده و اینکه نسبت به فلسطینی ها سیاست نژادپرستانه اعمال می کند شکی نیست...
ناشناس۲۸۸۴۹۷۴۱۸:۰۶:۴۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
بخشی از مردم خیر بلکه سیاستمداران پذیرفته اند
ناشناس۲۸۸۵۱۷۵۲۰:۵۱:۰۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
مگر بخشی از مردم اجازه دارند کشور را بفروشند؟ آنها که چنین توافقی را قبول ندارند و از ناموس و وطن خود دارند دفاع می‌کنند فلسطینی نیستند؟
ناشناس۲۸۸۴۵۱۷۱۳:۴۹:۴۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
ما آزاده ایم و آزاد آندیش. و آزادگی ما به ما میگوید باید اسرائیل نابود شود.
ناشناس۲۸۸۴۰۸۰۰۹:۳۷:۰۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
نه شما و اقلیت اصولگرای نماینده مردم ایران هست
ناشناس۲۸۸۴۰۸۱۰۹:۳۸:۵۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
برای کسی مانند من که سالها در سیستان و بلوچستان زندگی کرده ام و با زندگی و شخصیت بعضی از مولوی های اهل سنت آشنایی دارم بخصوص مواضع و سخنان عبدالحمید تا قبل از آبان امسال ، این تغییر اساسی مواضع سیاسی و حتی مذهبی و اجتماعی ؛ بسیار غیر طبیعی است . امکان ندارد کسی که در زندگی و مرام شخصی و اجتماعی ( نه تنها او بلکه تقریبا اکثریت قریب به اتفاق مولوی های اهل سنت ) برای زنان تقریبا هیچ جایگاهی غیر از امرخانه داری و فرزندآوری قائل نیستند و تعدد همسر و بخصوص گرفتن همسران بسیار جوان در سنین پیری هم امری معمول است !! ناگهان این چنین مدافع حقوق زنان !! شده است....موضوع دیگر تمامی مواضع عبدالحمید قبل از آبان امسال در خصوص رژیم اسراییل دقیقا موضع جمهوری اسلامی و حتی در مواردی شدیدتر هم بوده است ... در خصوص فرقه های ظاله که کوچکترین انعطاف و رواداری نداشته و بشدت آنها را رد میکرده است..... به نظر میرسد این حرفها ؛ حرفهای عبدالحمید نیست ؛ بلکه این حرفها در یک اتاق فکر کاملا جهت دار علیه جمهوری اسلامی آماده و عبدالحمید فقط حکم سخنگوی این اتاق فکر را ایفا میکند..... به نظر میرسد که عبدالحمید در محاسباتش تحت تاثیر این اتاق فکر و نیز فضای سنگین رسانه ای دچار اشتباه راهبردی شد و حرفهایی غیر قابل بازگشت بر زبان آورد .... این گونه رنگ به رنگ شدن و تلون حیرت انگیز در عرض کمتر از یکماه نشان از شخصیت ضعیف و کاملا نپخته دارد ....
ناشناس۲۸۸۴۱۴۹۱۰:۲۸:۰۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
شاید تاکنون در جمع خودی های شکم سیر خبری از دغدغه ها و خواسته های واقعی مردم نداشته اند ولی اتفاقات اخیر تلنگری شده و ایشان تحقیق کرده اند و تصمیم گرفته اند تغییر کنند
ناشناس۲۸۸۵۱۸۰۲۰:۵۲:۵۴ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
ایشاا.. گربه است!
ایلیا جهرمی۲۸۸۴۲۶۹۱۱:۲۳:۵۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
دقیقاً ، ایشان ثابت کرده است که بلندگوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است. این یک انحراف بزرگ است که جا دارد علمای محترم اهل سنت پاسخش را بدهند.
ناشناس۲۸۸۴۳۷۹۱۲:۲۹:۰۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
اگر ایشان اینقدر بد و نسبت به زنان ظالم بوده چرا حکومت مرکزی با ایشان مخالفت نکرده ؟ حالا که حرفهایی می زند که بعضی ها را شاکی کرده یاد بدی های ایشان افتادین ؟؟
ناشناس۲۸۸۴۴۵۴۱۳:۱۷:۳۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
دروغ میگی.
ناشناس۲۸۸۵۱۸۴۲۰:۵۵:۲۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
صحبت‌هاش هست برو ببین خب نشستی میگی دروغه تو قبول نکن واقعیت عوض میشه؟
ناشناس۲۸۸۴۰۸۲۰۹:۳۸:۵۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
برای این موضوع رفراندم بگذارید
ناشناس۲۸۸۴۰۸۳۰۹:۳۹:۱۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
عبدالحمید نماینده مردم ایران نیست و مشی قبلی او هم چندان مورد تایید اکثریت ایرانیان نیست.
ناشناس۲۸۸۴۱۵۱۱۰:۲۸:۴۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
فقط از طرف خودت حرف بزن !
ناشناس۲۸۸۴۵۲۱۱۳:۵۰:۵۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
کسی به ایشان نمایندگی نداده، مشی قبلی ایشان را هم تائید نکرده، ولی مشی فعلی ایشان مورد تائید برخی است. البته باز هم معنی نمایندگی دادن ندارد! همانطور که هر بله ای، بله گفتن نیست، به عبارتی وقتی شما در تائید نظر فردی می گویی بله، مقصود این نیست که با وی وصلت کردی!
ناشناس۲۸۸۴۰۸۸۰۹:۴۳:۳۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
پیشنهاد داشتن دو کشور معقولترین هستش.مطمئنا مردم هردو کشور از این همه خون ریزی خسته وبه این راه حل گرایش پیدا می کنند.
ناشناس۲۸۸۴۱۷۵۱۰:۳۸:۱۷ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
بسیار عالی اگر قلدری آمد با تجاوز بخشی از خانه شما را تصرف کرد لطف کنید بدون شکایت و درگیری دو سند بزنید تا با صلح و صفا زندگی کنید و اگر بقیه آن را هم تصرف کرد هیچی نباید بگویید!!
ناشناس۲۸۸۴۳۸۵۱۲:۳۳:۴۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
در مملکت ما کسی زمین به اجنبی می فروشد ؟8 سال جنگ یک سانتیمتر خاک به کسی دادیم وقتی یه مشت شیخک بی سرو پا در خصوص جزایر ما یا نام خلیج فارس ما ادعاهای بی اساس مطرح کردند ندیدی در شبکه های اجتماعی و رسانه ها چه غوغایی بر پا شد و همه یک صدا شیخک ها را به باد فحش و فضاحت نگرفتند ؟
ناشناس۲۸۸۴۶۵۹۱۵:۰۷:۲۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
فروختن زمین چه ربطی به این دارد که یک کشور جدید از آن بیرون بیاید؟
ناشناس۲۸۸۴۲۴۱۱۱:۰۷:۱۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
دوست عزیز، جنگ اصلی بر سر بیت المقدس و مسائل دیگه ای هستش؛ التماس تفکر و مطالعه.
ناشناس۲۸۸۴۳۸۸۱۲:۳۵:۵۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
ما خودمان گرفتار تر از آنیم که کاسه داغ تر از آش باشیم.در ضمن اگر هدف پرستش خداست که این جنگ ها بیهوده است چون خدا یگانه است و مال قوم خاصی نیست.
ناشناس۲۸۸۴۶۱۲۱۴:۴۱:۲۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
خدا جنگ را حرام نکرده! البته بستگی به چه جنگی باشد
ناشناس۲۸۸۴۶۶۳۱۵:۰۹:۱۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
کاسه داغ تر از اش یعنی آمریکا و اروپا خصوصا انگلیس اسرائیل را ایجاد می کنند و فکر کردن اینجا هم مانند سرزمین آمریکا هست که سرخپوستان را نسل کشی کنند و هیچ اتفاقی نیفتد
ناشناس۲۸۸۴۰۹۵۰۹:۵۱:۰۴ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
همه خود را نماینده مردم ایران می دانند ...
ناشناس۲۸۸۴۵۳۷۱۳:۵۷:۴۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
خصوصا آنها که دارن قانون تصویب می کنند که اگر قبل از اظهار نظر بالا دستی ها نظر دادی مجرمی، تیکه بعدش را هم قبلا تصویب کرده اند که اگه بعد از اظهار نظر بالادستی ها نظر مخالف دادی یا داری علیه نظام تبلیغ می کنی، یا امنیت ملی را به خطر انداختی، به هر حال مجرمی. کلا به نظر می رسد اعتقاد گروهیه حس تکلیف کرده ها این است که این ملت صغیر، ولی نعمت هست ولی اگر حرف بزند می شود ولی نعمت مجرم.
م۲۸۸۴۰۹۷۰۹:۵۳:۲۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
مطمئنا امثال مثل شماها هم نماینده مردم نیستین وهرگز نخواهید بود و بیشتر این قلم ها برای چاپلوسی...
ناشناس۲۸۸۴۰۹۸۰۹:۵۵:۳۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
نویسنده در عالم دیگری سیر می کند!
ناشناس۲۸۸۴۰۹۹۰۹:۵۵:۵۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
همه همینو میگن ... شما چشمت بستی ...
ناشناس۲۸۸۴۱۰۲۰۹:۵۷:۵۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
هار شده این
ناشناس۲۸۸۵۵۳۴۰۸:۵۳:۳۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
ادب حرف زدنت گویای همه چیز است.
ناشناس۲۸۸۴۱۰۹۱۰:۰۵:۱۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
اقای ونکی اگر در این سالها مثبت منفی های خوانندگان را میدیدن و ارای مردم در سالهای اخیر را میدیدن انوقت واقعیات خواسته های مردم را بهتر درک میکردین.
ناشناس۲۸۸۴۲۱۰۱۰:۵۳:۱۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
مثبت و منفی که زیاد دیدیم ولی در جامعه چرا خیلی وقت ها برعکس هست؟مثلا یاد انتخابات افتادم که می گفتند شرکت نمی کنیم مثبت و منفی یک به ده بود
ناشناس۲۸۸۴۵۴۳۱۴:۰۱:۰۷ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
اکثریت شرکت نکردند، اقلیتی هم که شرکت کردند میلیون ها نفر ترجیح رای باطل را به کلیه تائید صلاحیت شده ها ارجح دانستند، به طوری که فرد منتخب شما عملا در رقابت با رای باطله پیروز شد. یک سال نگذشته هم نتیجه اجتماعی، سیاسی، بین المللی، اقتصادی و محیط زیستی اش اظهر من الشمس است. حالا شما دوست داری جور دگر ببینی، برای این است که بند نافت به جای دگر وصل است!
ناشناس۲۸۸۵۹۸۸۱۵:۰۷:۵۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
50درصد که شرکت کردن یعنی چی؟!!! باطله هم 3 میلیون بود از چند ده میلیون؟!!!! در ضمن اینقدر تبلیغ کردید که کسی نیاید و همه جا را پر کردید یادت نمی آیدولی باز آمدن!! یا کارهای عمدی دولت قبل برای عصبانی کردن مردم یا حتی کرونا!!!
ناشناس۲۸۸۴۶۴۰۱۴:۵۷:۲۷ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
مثبت و منفی در سایت الف فیک است و قابل استناد نیست.
ناشناس۲۸۸۴۳۲۰۱۱:۵۲:۲۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
نمونه ای مثبت و منفی قاضی هم خودتان:مثلا آقای ونکی بگوید به چه حقی از طرف مردم حرف زده می‌شود منفی اما اگر آقای عبدالحمید بگوید مثبت یا دولت فعلی بد اما دولت قبل خوب تر یا دولت قبل آن بد، روسیه و چین بد اما آمریکا در هر جهت خوب و مثبت خور.. تازه خیلی از شما ها افراد تحصیل کرده هم هستید ومدعی! اما چون افکار تحت تاثیر رسانه های خاص هست می شود...! ولی در جامعه اصولا آن چیزی که در فضای مجازی هست حتمی و قطعی مانند هم نیست و بارها ثابت شده
ناشناس۲۸۸۴۴۱۵۱۲:۵۸:۵۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
دوست عزیز شما هم قاضی خودتون.اوضاع و احوال داخلی کشور رو خوب نگاه کنید و ببینید از لحاظ امنیت و معیشت و روحی درچه وضعیتی هستیم.اوضاع و احوال ارتباط با خارج را هم ببینید و بنگرید که چین در این مدت غیر از ارسال اقلام بنجل چه نفعی برایمان داشته و روسیه چگونه ما را سپر بلای خودش کرده.کدام کشورها با ما ارتباط معقول و خوبی دارند؟کدام کشور همسایه با ما دوستانه رفتار میکند؟دلیل ندارد چون میگوییم چین و روسیه بد هستند پس به دامان غرب بیوفتیم.با همه کشورها رفتار معقول و متناسب باید داشت.
ناشناس۲۸۸۴۶۱۹۱۴:۴۵:۳۴ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
اول دقت کن چی گفتم بعد بیا جواب بدهید وگرنه شما بگو کدام کشور ها رابطه معقولی با هم دارند در این منطقه یا در جای دیگر بنجل هم از آن حرفا بود روسیه و چین هم قیم شما نیستند مانند بقیه هستند تا جایی که ضرر نکنند با شما هستند غرب هم خود خواسته تحریم کرده ایران و خودش را کنار گذاشته و حتی به دیگر خط و نشان می کشد که با ما کار نکنند
ناشناس۲۸۸۴۶۹۶۱۵:۲۰:۰۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
چین و روسیه تهدید و تحریم و ترور نمی کنند دشمن اصلی ما امریکاست.
ناشناس۲۸۸۴۱۱۰۱۰:۰۵:۴۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
بند ثالثا مختص این آقا نیست. علاوه بر این آقا خیلیها خود را قیم مردم میدانند. این سوال در مورد آنان نیز صادق است ولی هیچوقت از آنان سوال نکرده ای!
ناشناس۲۸۸۴۱۱۳۱۰:۰۹:۰۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
نویسنده آقای ونکی مگر شما هم نماینده مردم ایرانید که بجای آنها صحبت می کنید؟ میشه لطفا بفرمایید چه کسی به شما نمایندگی مردم را داده؟
ناشناس۲۸۸۴۱۲۲۱۰:۱۲:۵۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
آریایی ها هم سرزمین اینجا رو از قبلی ها گرفتن
ناشناس۲۸۸۴۱۲۶۱۰:۱۴:۱۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
اقای مولوی هم یک ایرانی هست و حق اظهار نظر در مورد مسائل کشور ی که در ان زندگی می کند را دارد.
ناشناس۲۸۸۴۱۳۴۱۰:۱۸:۳۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
متن پر از تناقض میباشد راه حل یدک کشیدن نمایندگی مردم انتخابات آزاد و رفراندم هست نه انتخابات با پیروزی آ راء باطله آیا در قاموس نویسنده خودفلسطینیان نیز جزء مشکل جهان شمول فلسطین هست یا خیر در حالیکه فلسطینیان خودشان در تمام زمینه های سیاسی تجاری و ورزشی .. با اسرائیل مراوده میکنند بفرمائید چرا وقتی تیمهای ورزشی طرفین با یکدیگر در اسرائیل مسابقه میدهند ورزشکاران ایرانی در صورت انجام حرکت ورزشکار فلسطینی منع و مجازات میشنود طبق کدام سند فلسطینیان ایران را وکیل تام الاختیار کشورشان قرار دادند
ناشناس۲۸۸۴۱۵۳۱۰:۲۹:۵۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
عبد خود فروخته
ناشناس۲۸۸۴۱۶۳۱۰:۳۴:۴۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
حالا من کاری به درست و غلط حرفها ندارم ولی خود همین ایرادی که از ایشون گرفته اید به خود شما جناب آقای ونکی وارد هست شما کی از ما نمایندگی گرفته اید؟ تعجب آور است که شما خود را برحق و بقیه را باطل می دانید در مسائل مهم هم قانون اساسی مشخص کرده که باید سوال بشه از مردم و رای گیری بشه و این ابهامنات براحتی برطرف خواهد شد
ناشناس۲۸۸۴۱۹۹۱۰:۴۹:۰۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
دیگه اینقدر مردم مردم نکنید مسخره کردید خودتونو
ناشناس۲۸۸۴۲۱۱۱۰:۵۳:۳۷ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
ایشان نماینده مردم ایران نیست ولی آن نماینده ای که با مثلا 5 یا 10 درصد آراء و حمایت همه جانبه شورای نگهبان و صدا و سیما به مجلس راه یافته نماینده ملت ایران است!
ناشناس۲۸۸۴۲۱۹۱۰:۵۶:۴۷ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
نماینده های مجلس که با ۵۰۰۰ تا رای رفتن مجلس و قانون میزارن اظهار نظر جرمه نماینده مردمم
ناشناس۲۸۸۴۲۲۰۱۰:۵۷:۱۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
در جواب آن دوست که گفت صلح اگر کسی برود در خانه شما یا این فرد با قلدری و تجاوز کند و سکنی گزیند آیا شکایت می کنید یا در صلح و صفا زندگی می کنید؟ حال بماند کم کم جلوتر می آید تا جایی که یک کمتر هم جا برای شما باقی نگذارد!!!!!!
محمد۲۸۸۴۴۵۸۱۳:۱۹:۳۴ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
در طول تاریخ بارها کشورهای مختلف به یکدیگر حمله کرده و خاک کشور دیگری را به کشور خود الحاق کرده اند و پس از آن با توافقنامه ای به صلح رسیدند مانند گلستان و ترکمانچای حالا از نظر شما این صلح‌ها باطل است و باید با روسیه بجنگیم ؟
ناشناس۲۸۸۴۶۳۱۱۴:۵۱:۱۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
چطور هست از شاخ آفریقا تا مرز چین جنگ کنیم و مرزها را به دوران هخامنشیان برگردانیم چون یک زمانی با لشکر کشی آنها را جز امپراطوری هخامنشیان در اوردیم
ناشناس۲۸۸۴۶۷۴۱۵:۱۲:۴۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
اسرائیل کشور نیست یک عده جهود به بهانه دروغین هلوکاست قبله اول مسلمین را اشغال کردند و باید به اشغال گری پایان بدهند.
ناشناس۲۸۸۴۲۲۵۱۰:۵۹:۱۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
داعشی ها کلا با اسراییل رابطه خوبی دارند
ناشناس۲۸۸۴۲۴۷۱۱:۱۳:۰۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
شخصا پدر و مادرم شیعه هستند و عقاید شیعه را برای الگو قرار دادن ائمه بررسی میکنم از کسی هم نبریدم و به کسی هم نپیوستم . از اول انقلاب که شعار رسیدگی به پابرهنه ها و خانه دار کردن مستاجرها بود تا الان که مسئولین شاسی بلند نشین و ویلا دار و فیش حقوقی بالا و پاداش برای مدیران میگیرند و نسل آقا زاده های از فرنگ برگشته آنها میخواهند صندلی ها را یکی یکی بگیرند (اون بازی بچه ها بود که دور صندلی میدویدند تا با قطع موسیقی هر کی اول بشینه واقعا این ژن خوب ها روی اعصاب هستند) برخی وقتی پست میگیرند انگار غنیمت جنگی گرفته اند مرتب شعار خدمت و ... میدهند و چقدر خوب هم حرف میزنند ولی در عمل خاندانشان را سر کار میآورند و آن قوانینی که برای مردم نا آشنا و تابو است یهو خیلی راحت جلو میره این اون چیزی نبود که انتظارش میره از شیعه نبریدیم ولی مسئولین شیعه طبق روال شیعه جلو نرفتند و تخصص حکومت داری نداشتند و بر مسندهای اشتباهی نشستند و با حرف و شعار و صف کردن میخواستند پیشرفت ایجاد کنند و گرفتار تصمیمات احساسی و بی برنامه شدند و چون تخصص نداشتند بودجه ها را درست مصرف نکردند و هرج و مرج بودجه ای داشتند و یک طبقه هوشمند زیر دست با ارائه برنامه ها و بودجه گیری ها خیلی خوب خودشون را بستند مسلمان وعده و قول رو هوا نمیدهد یا قبل از رای گیری میدونند که دارند وعده تو خالی میدهند و تزویر میکنند و یا نمیدانند واقعا چه مشکلاتی هست و قراره چی تحویل بگیرند و اینکاره نیستند و با تصمیمات احساسی و هیجانی قراره روی سر این مردم سلمانی یاد بگیرند (چه احمدی نژاد چی روحانی و چه رئیسی) دیگه اعتبار وعده ها و حرف ها از بین رفته و این امید آخر هم به یاس تبدیل شده است آخه با این بودجه که 40 درصد هزینه ها رشد کرده و درآمد نفت (فروش 1400 میلیون بشکه ای که میدونند بیشتر از 200 تا 800 بشکه در روز نمیشه) و اون درآمد مالیاتی (مردم تحت فشارند ) و اون بیمه (دیگه چقدر بره بالا) نمیشه و بدتر اینکه بودجه با شعارها زاویه داره و از سهم معیشت و مسکن خبری نیست و قراره بانک مسکن با کدوم منابع این نهضت را جلو ببره معلوم نیست (از طرفی دولت به بانک ها بدهکاره و بانک ها ساز و کاری دارند که حرف شنوی ندارند) ما میدونیم ولی دولتی نمیدونن مگه میشه ! مگه داریم ! ما میدونیم سال بعد تورم شدید هست میدونیم قراره ارزش پول ملی نابودتر بشه یعنی دولت نمیدونه !؟ من نه اصلاحاتی هستم نه اصول گرا ولی خداییش دوران خاتمی و قبلتر دوران موسوی (مدیریت دوران جنگ) خیلی بهتره بود شاید بهترین راه حل آرام که به نفع اسلام و تشیع و ایران باشه و مردم آسیب کمتری ببینند همین رفراندوم باشه
ناشناس۲۸۸۴۲۵۱۱۱:۱۴:۲۴ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
باید برای نظر مردم رفراندوم گذاشت ،شما هم نباید از طرف مردم نظر دهید وبه قول خودتان مردم قیم نمی خواهند
ناشناس۲۸۸۴۲۵۵۱۱:۱۵:۱۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
باد NGO صلح تشکیل شود
علی۲۸۸۴۲۵۷۱۱:۱۶:۲۷ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
بنظر میاد هرکسی با شما هم‌نطر نباشد جز مردم ایران و‌حتی جز نژاد انسان ها نیست
ناشناس۲۸۸۴۴۳۷۱۳:۰۸:۵۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
هم نظر نبودن خوب هست تا جایی که از حد گذرانده نشود ولی شما دوست دارید هر چیزی که علیه دولت و ایران زده شود را یک جورایی حق بنامید
حسام۲۸۸۴۲۶۲۱۱:۱۹:۴۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
آقای ونکی اولا مگر خود شما وکیل 80 میلیون مردم هستید ؟ شکی در خوی تجاوزگری اسراییل نیست اما از کجا معلوم شما در خصوص موضوع اختلاف رژیم صهیونیستی و مردم فلسطین و راه حل ان حرف اکثریت ملت ایران را زده باشید ؟ دوما آیا همه اظهارات مولوی عبدالحمید در چند ماه گذشته را شنیده اید ؟؟؟؟ پس چرا در خصوص دیگر مواضع مطرح شده توسط ایشان اظهار نظر نکردید ؟! سوما نه فقط شما بلکه بارها توسط توییت بازان و تریبون داران دیگر هم موضوعاتی مطرح میشود که حضرات میفرمایند این نظر اکثریت ملت ایران است ..از کجا معلوم ؟
عمران۲۸۸۴۲۶۴۱۱:۲۰:۵۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
والا تا جایی که ما اطلاع داریم قطعنامه هایی که سالانه در مجمع عمومی سازمان ملل به تصویب میرسد و خواهان دو کشور مستقل هستند توسط اکثریت کشورهای دنیا مورد حمایت است از جمله خود جمهوری اسلامی ایران. یعنی نمایندگان جمهوری اسلامی سالانه به قطعنامه های سازمان ملل در حمایت از راه حل دو کشوری رای مثبت میدهند، بنابراین اظهارنظر این آقا که من شخصا علاقه ای به ایشان ندارم خیلی هم بی ربط نیست. حالا شاید در لحن و شیوه ی بیان افراط و تفریط داشته.
ناشناس۲۸۸۴۶۴۴۱۴:۵۹:۴۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
فلسطینی ها 70 سال با صهیونیست ها مذاکره کردند اما هیچ دستاوردی نداشت صلح و سازش با جنایتکاران صهیونیست ممکن نیست.
عمران۲۸۸۴۷۶۸۱۵:۵۹:۴۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
پیمان اسلو بسیار به صلح نزدیک شد، نخست وزیر اسراییل که پیمان را امضا کرد جانش را به همین خاطر از دست داد. نمیدانم صلح برایشان ممکن باشد یا نه، هرچه هست تعیین کننده مردم فلسطین هستند و نه دیگران.
ناشناس۲۸۸۴۲۶۶۱۱:۲۲:۵۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
از بس محقانه حرف میزند که الف ترس به جانش افاده
ایرانی۲۸۸۴۲۶۸۱۱:۲۳:۵۷ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
اگر یکی از خواسته های بحق مولانا که اعمال قانون برای مامور خطاکار را انجام می‌دادید قطعن آن فاجعه زاهدان رخ نمی‌داد. بااینکه حق بسیار واضح وروشن است این همه مماشات چرا؟؟؟؟؟ درمقابل حرف حق ایستادن نهایت نفهمی است
صمصام۲۸۸۴۲۷۹۱۱:۲۶:۵۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
آقای ونکی مگه شما نماینده مردم ایران هستید ؟؟ محبوبیت ایشان بیشتر از شما نباشد قطعا کمتر از شما نیست شما هم فقط از جانب خودت حرف بزن ! عادتی که متاسفانه باب شده که این توییت بازها خودشون رو وکیل مردم ایران میدانند و از جانب کل ملت حرف میزنند !
ناشناس۲۸۸۴۳۱۴۱۱:۴۷:۰۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
آب بخور عزیز
آرش۲۸۸۴۳۳۴۱۲:۰۶:۰۴ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
اگه اسرییل غاصبه (که حتما غاصبه)روسیه که با زور و با دو قرار داد ننگین شمال ایران رو از ایران گرفت اسمش چیه.
ناشناس۲۸۸۴۴۲۳۱۳:۰۳:۳۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
جنگ و کشور گشایی کجا هویت یک سرزمین عوض کردن و غصب کردن کجا در ضمن مگر نمی‌گویند هولوکاست رخ داده در اروپا پس در همان جا زمین به آنها بدهند و کشور اسرائیل تاسیس کنند
ناشناس۲۸۸۴۴۳۹۱۳:۰۹:۴۷ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
از دیدگاه بعضی ها هر کسی در مقابل امریکا باشد دوست محسوب می شود ....
ناشناس۲۸۸۴۶۸۰۱۵:۱۴:۰۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
اسرائیل غده سرطانی و سگ هار منطقه است و باید از روی نقشه کره زمین محو بشود.
ناشناس۲۸۸۴۳۵۵۱۲:۱۶:۲۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
کی به شما حق داده در باره ایشان چنین اظهار کنید و محکوم کنید مگر شما نماینده ملت ایران هستید؟
ناشناس۲۸۸۴۳۷۵۱۲:۲۶:۳۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
اگر چند حقیقت تلخ است اما اسرائیل وجود دارد و تمام دنیا آنرا به رسمیت میشناسند حتی کشور های عرب مسلمان همسایه. همانگونه که به قول جنابعالی مسئله فلسطین هم جهان شمول است.
مردم۲۸۸۴۳۹۰۱۲:۳۷:۱۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
چرا یک انتخابات نمیذارین ببینیم چه کسی نماینده مردم هست اخرین با که نزدیک ۴۰ درصد در رای گیری شرکت کردن که اگر ارا باطل و رقبا رو کم کنید دولت فعلی نماینده ۲۰ درصد مردم هست و هشتاد درصد اونرو نماینده نمیدونن الف خواهشا بدون سانسور نظر را درج کن
ناشناس۲۸۸۴۳۹۲۱۲:۳۸:۵۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
خودتان را به آن راه نزنید خود فلسطینی ها ایده دو کشور را مطرح کردند و انرا قبول دارند و خرابکاری برخی گروه ها تا کنون برای همه فلسطینی ها باعث دردسر شده است آقای ونکی بجز مزدوری و قلم به مزدی چه نمایندگی ای از جانب ملت ایران دارند؟ آقای مولوی حداقل تمامی اهل سنت و گروه بزرگی از شیعیان هم نظرشان را قبول دارند و بهتر است در مسائل مهم از رفراندوم استفاده کنیم و بپرسیم
ناشناس۲۸۸۴۳۹۴۱۲:۴۰:۳۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
قطعا شما هم نماینده مردم ایران نیستید
ناشناس۲۸۸۴۴۱۴۱۲:۵۷:۵۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
درود بر شرفت.
ناشناس۲۸۸۴۸۶۵۱۶:۵۳:۲۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
بی شرافت
ناشناس۲۸۸۴۴۱۸۱۳:۰۰:۱۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
هر کس به غیر از شما حرفی بزند نماینده مردم نیست. به نظر شما این مجلس حداقلی نماینده مردم‌است؟می بینید که نمایندگی مردم در قد و قواره هیچکدام نیست. شنا که عددی نیستی؟هر چند این آقای امام جمعه هم همه حرفهایش به جا نیست اما شما و امثال شما میخواهید حرف بزنید به نام خودتان بزنید و نه مردم...کامنتها را ببینید ..شما فقط نماینده خودتان هستید..
ناشناس۲۸۸۵۱۱۲۱۹:۵۵:۲۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
همین که حداقلی گفتی و ادبیات افراد خاص را تکرار کردی مشخص هست دنبال چی می باشید
ناشناس۲۸۸۴۴۱۹۱۳:۰۰:۱۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
با وجود امثال سعید ونکی ها با افکار عصر حجری و رفتار قرون وسطایی ، ایران به هیچ دشمن خارجی نیاز ندارد. افکار و رفتار این افراد که در دولت نیز فراوان بافت میشوند باعث وضعیت بغرنج کنونی کشور ما شده است. اینها میگویند که فقط فهم و درک قرون وسطایی ما قرائت صحیح است و هر کسی غیر از ما میاندیشد، حتما در اشتباه و ..... است.
ناشناس۲۸۸۴۶۸۳۱۵:۱۵:۲۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
وضعیت بغرنج کنونی نتیجه 34 سال حکومت غربگدایان در کشور است.
کارمند ساده۲۸۸۴۴۲۶۱۳:۰۴:۱۷ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
مرحوم امیر کبیر می فرمودند باید چیزهای خوب را از هر کسی حتی اگر در غرب باشد ؛ یاد گرفت.
یک ایرانی وطن پرست۲۸۸۴۴۲۸۱۳:۰۵:۴۷ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
اقای ونکی گفتی که مردم ایران قیم و وصی نمیخوان.خوب بقول جنابعالی اگه مولوی عبدالحمید قیم و وصی مردم نیست پس چرا دیگران خود رو قیم و وکیل مردم میدانند؟ وقتی تو میگی دو کشور اسراییل و فلسطین در کنار هم غیر ممکن است ایشان میگن ممکن است.خوب ایشان هم حق داره نظر خودش رو بگه.این حرف مولوی کجاش پوچه؟
حمید پشمک زهی۲۸۸۴۴۳۲۱۳:۰۷:۲۷ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
بنده خدا حمید جون پولشو گرفته از رفقای سعودی بزارید حرف شو بزنه وگر نه پول شونو پس میگیرند
ناشناس۲۸۸۴۴۳۸۱۳:۰۹:۰۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
بهتر است به جای قلم فرسایی و آب به آسیاب دشمن ریختن فکری به حال اقتصاد فروریخته کشور خود بکنید .جوانان تحصیل کرده و نخبه ایرانی در حال فرار از کشور هستند
ناشناس۲۸۸۴۷۱۷۱۵:۲۸:۴۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
ملت از وضعیت اقتصادی در زمان روحانی ناراضی بودند اصول گراها میگفتند نتیجه انتخاب خودتان است الان چه پاسخی دارند ؟
ناشناس۲۸۸۵۳۶۱۰۰:۳۵:۳۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
برای اواربرداری و بازسازی خرابی های دولت روحانی حداقل 4 سال زمان لازم است.
ناشناس۲۸۸۵۴۹۵۰۸:۰۶:۴۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
زمان دولت منتخب شما مملكت گل وبلبل وتورم تك رقمي بود ديگه؟
ناشناس۲۸۸۴۴۴۳۱۳:۱۱:۱۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
کسانی که حرف حمید تایید میکنند یک مشت وطن فروشند بی خاصیتن
ناشناس۲۸۸۵۱۵۳۲۰:۲۹:۰۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
این صفت خودته دوست عزیز، به دیگران نسبت نده!
ناشناس۲۸۸۴۴۶۴۱۳:۲۲:۲۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید.
ناشناس۲۸۸۴۴۸۵۱۳:۳۳:۱۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
همین که با توهین شروع کردی یعنی ناحق هستی
ناشناس۲۸۸۴۵۰۳۱۳:۴۲:۴۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
آمریکا هم دشمن ایران از برجام هم یبار خارج شده پس چرا باز دنبال توافق برجام هستید
ناشناس۲۸۸۴۵۳۵۱۳:۵۶:۰۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
جاهای دورتر نه اما در همین بغل دست خودمان مثل ترکیه و حتی عراق ویران شده هم کسی نمیتونه به سادگی مثل (این نویسنده مطلب) ادعای نمایندگی مردم رو بکنه و داد سخن بگه شما مگه خودت نماینده مردم ایرانی؟
ناشناس۲۸۸۴۵۴۲۱۴:۰۰:۳۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
کشوری به نام اسرائیل وجود نداشته، ندارد و نخواهد داشت. این مطلب رو کی میگه؟ تو سازمان ملل هست، تو ورزش تو نقشه تو همه جا!
ناشناس۲۸۸۴۶۲۶۱۴:۴۸:۲۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
سازمان ملل که با زور رای گیری از کشورها بخواهند انجام دهند و کشور اسرائیل تاسیس شد؟بی خیال
ناشناس۲۸۸۴۵۷۶۱۴:۱۸:۵۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
مولوی عبدالحمید را خیلی ها احترام میگذارند. همان مردمی که شما از آنها دم می زنین حامیان مولوی هستند. شاید بخواهید به دلایل این حمایت کمی تفکر کنید. اگر تفکر کردید شاید نوشته هایتان را اصلاح کنید.
فولادی۲۸۸۴۶۰۰۱۴:۳۴:۵۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
اصلِ موضوع:عبایِ مخصوص از شاه عربستان گرفتن!ودمیدن در صورِ اختلاف، زاویه داشتن با ولایت،همکاری با معاندین، صحبت از حقوق زن،ولی تا هفته پیش ورود برای نماز ممنوع! علمایِ سنی طرفدارِ اصلِ مردم را کشتند،ولی آقا ساکت! یک پایگاه در مسجد،یک اسلحه نیاز دارد،نه اسلحه خانه با تیربار و آرپی.پی.جی وچنددستگاه تویوتا!
جواد۲۸۸۴۶۱۵۱۴:۴۳:۴۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
عبدالحمید اول خودتو از اشراف و اسکورت آنچنانی ویالون وکوپال و بریز بپاش تطهیر کن بعد به فکر مردم فلسطین باش
ناشناس۲۸۸۵۱۱۶۱۹:۵۸:۰۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
آقا جواد! این حرفهات خیلی از خودتون را دربر میگیره بخصوص اسکورت! طوری حرف بزن که لااقل دوستای خودتو شامل نشه.
ناشناس۲۸۸۴۶۶۱۱۵:۰۸:۴۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
جمع کنید این بساط را چند نفری هستید افکارتان را به کل جامعه تعمیم میدهید
ناشناس۲۸۸۴۶۶۶۱۵:۰۹:۳۷ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
اولا که مردم ایران کجا می تونن دیدگاه خود را ارائه بدن تا ببینیم چند چندیم؟ دوما موضوع اسرائیل و فلسطین در وهله اول به خودشون ربط داره من و شما که نباید بجای فلسطینی ها تصمیم بگیریم.
ناشناس۲۸۸۴۶۶۹۱۵:۱۱:۱۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
آنچه مسلم است خود فلسطینی ها خواهان تشکیل یک کشور فلسطین با محوریت قدس شرقی هستند و در تمام محافل بین المللی آن را مطرح می کنند و خواستار توقف شهرک سازی توسط صهیونیست ها بر اساس مرزهای تعیین شده در مصوبه سازمان ملل هستند این را همه می دانند حالا ایشان هم همان حرف ها را تکرار کرده است. دنیا می دانند که اسرائیل فلسطین را غصب کرده اما در شرایط حاضر بهترین روش برای ایجادصلح و داشتن یک کشور مستقل برای فلسطینیان همان مرزها در کنار اسرائیل است.
ناشناس۲۸۸۴۷۲۵۱۵:۳۴:۱۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
نویسنده بجای اینهمه قلم فرسایی برای فلسطین ، دردی از مردم ایران را مورد بررسی قراردهد
ناشناس۲۸۸۴۷۲۶۱۵:۳۵:۰۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
نکنه شما نماینده مردمید؟
ناشناس۲۸۸۴۷۸۷۱۶:۱۲:۲۴ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
چه به حق وچه به ناحق اسراییل عضو رسمی سازمان ملل میباشد و ادامه دادن شعار نابودیش توسط ما فقط فرصت مظلوم نمایی و ادامه تجاوز به دیگران را به این حکومت فاشیستی میدهد باید بر طبق واقعیتها وبا توجه به قوانین بین الملل عمل نماییم
ناشناس۲۸۸۴۸۵۶۱۶:۴۹:۳۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
شما نماینده خودت هم نیستی اقای الکی .
حسین۲۸۸۴۸۶۸۱۶:۵۴:۵۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
عبدالحميد مثل سائر علماء وهابي سیمش به عربستان و خائنان سلطنت طلب وصل است. طبیعی است این حرف ها. بالاخره عربستان داره به سمت شناسایی اسرائیل حرمت میکنه. اینها باید پا منبری هاشون را آماده کنند
ناشناس۲۸۸۴۸۷۰۱۶:۵۷:۰۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
هیچکس حق ندارد جای مردم حرف برنه تمام مسوولان میگن مردم ایران
رستم ایران۲۸۸۴۹۶۵۱۸:۰۳:۲۷ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
این عبدالحمید واقعا چل هست یا خودشو زده به خل بودن وقتی دین را فروختی به وهابیت باید با هر سازشان برقصی دست بردار از این بازی ها
محمد۲۸۸۵۰۲۹۱۸:۴۱:۲۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
فلسطینیها برای خودشان تصمیم بگیرند.
ناشناس۲۸۸۵۰۳۳۱۸:۴۵:۱۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
آقای ونکی شما خودتون رو نماینده مردم ایران و فلسطین میدونید؟ کی به شما این نمایندگی رو داده؟
ناشناس۲۸۸۵۰۳۹۱۸:۵۰:۴۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
یک بار هم اگه مصلحت بود در خصوص وضعیت بد اقتصادی، ریال بی ارزش، کسری بودجه، تورم وحشتناک، وعده های پوچ انتخاباتی، عدم ساخت سالانه یک میلیون مسکن، عدم ایجاد یک میلیون شغل، عدم کاهش تورم به نیم و سپس تک رقمی، عدم تشکیل صندوق جبران خسارت دیدگان بورس، عدم تقویت ریال و تبدیل آن به پول اول منطقه، اختلاس و فساد و رشوه و... چند سطری قلمفرسایی کنید جای دوری نمیره
ناشناس۲۸۸۵۰۷۲۱۹:۲۲:۲۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
الان جنابعالي كه اين مطلب را نوشتيد نماينده مردم ايران هستيد يا مردم فلسطين؟هيچكس حق ندارد خودرا نماينده افكار عموم مردم بداند اقاي مولوي عبد الحميد بايد نظر خودش را در موضوعات روز اعلام كند فقط از طرف خودش وشماهم مَي توانيد نظر خودرا در مخالفت با نظرات ديگران فقط بنوسيد وفقط از طرف خودت
ناشناس۲۸۸۵۰۹۵۱۹:۴۰:۵۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
الان ۸ میلیون اتباع افغان در ایران هستند و نسل بعد که قطعا نظام بهشون اقامت میده، نسل ایرانی اقلیت میشه این بدتره یا فلسطین؟؟؟؟؟
ناشناس۲۸۸۵۱۵۴۲۰:۳۰:۳۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
الف حالت چطوره اگر گفته هاش پوچه ، چرا براش مطلب نوشتی!!!!!
ناشناس۲۸۸۵۱۵۷۲۰:۳۴:۰۶ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
آقای ونکی از نظرات مردم باید به این استنباط برسید که دیدگاه شما در بین مخاطبین سایت خریداری ندارد. براتون خیلی متاسفم.
ناشناس۲۸۸۵۲۰۹۲۱:۲۶:۵۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
طبق قانون اساسی مسائل کلی به رفراندوم و همه پرسی گذاشته شود چون با این وضعیت نمی توان نظر مردم را متوجه شد
ناشناس۲۸۸۵۳۰۱۲۳:۱۷:۲۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
کسانی که دنبال این هستند آقای مولوی عبدالحمید را محکوم کرده کمی هم به فکر ملت ایران باشند در زیر فقر اقتصادی و بیکاری در کشور
ناشناس۲۸۸۵۴۶۴۰۶:۳۸:۵۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
اقای ونکی برای صحت وسقم نوشته هایت به کامنتها وفراوانی انها مراجعه کن وبه اکثریت و فراوانی عمل کن وبه اقلیت انها فقط احترام بگذار
ناشناس۲۸۸۵۴۷۹۰۷:۵۰:۴۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
کدام فلسطینی به ایران وکالت داده تا به جای آن ها از حق خود در مقابل اسرائیل دفاع کند؟!
ناشناس۲۸۸۵۵۳۵۰۸:۵۵:۳۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
بله همان صدايي كه مردم درانتخابات رياست جمهوري سال76 زدند و نشنيديد الان هم نمي شنويد
علی۲۸۸۵۵۴۰۰۹:۰۴:۰۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
این آقای عبدالحمید دوتا حرف عامه پسند و آزادی خواهانه میزنه تا بلکه بتونه افکار وابسته به سعودی و اسرائیل و دشمنی با این مرز و بوم را آهسته آهسته به خورد مردم دهد.
نعیم۲۸۸۵۵۴۶۰۹:۱۶:۳۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
تا زمانی که مردم از طریق یک ساز و کار علمی مثل رفراندوم در مورد موضوعات مهم اظهار نظر نکرده اند هیچکس حق ندارد بگوید من نماینده مردم هستم چه آقای مولوی عبدالحمید چه هر کس دیگری
ناشناس۲۸۸۵۵۵۶۰۹:۲۶:۱۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
کاش اقای ونکی و مسئولان سایت الف و کیهان و دیگر اندیشمندان به اصطلاح انقلابی کامنت های مردم را میخواندند . نمونه کوچکی از ارا مردم پیشنهاد میدم در ضرورت همه پرسی اصل فراموش شده مترقی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هم مطلبی بنویسید مگر نمیخواهید کسی دیگر از جانب مردم حرف بزندو مهمتر اینکه تصمیم گیری کند ؟
ناشناس۲۸۸۵۵۶۵۰۹:۳۲:۲۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
چرا کاسه از آش داغتر شویم. خود فلسطینیها اکثرا با زندگی کنار اسرائیل کنار آمده اند اما ما به آنها میگوییم اشتباه میکنید. باید نابودش کنید. خب معلومه از ما حمایت نمیکنند.
ناشناس۲۸۸۵۶۵۷۱۰:۳۶:۳۰ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
ايشان نماينده ولي فقيه و امام جمعه زاهدان هستند . جناب ونکي شما نماينده کي هستيد ؟ هر اظهار نظر شما باعث ناراحتي مردم و با نگاهي گذرا به کامنت ها متوجه مقبوليت منويات خود خواهي شد . سکوت بهتر از سخنوري بيخود است
محمد۲۸۸۵۸۵۱۱۳:۴۴:۳۴ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
آقا برای همه روشن است این آقا با گاو شیرده شیطان بزرگ هماهنگ است و در حقیقت افتخار بردگی شیطان را دارد البته با چند واسطه نه مستقیم که آن قدر لیاقت ندارد.
ناشناس۲۸۸۷۶۳۶۱۷:۳۴:۰۴ ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
شماکه قضاوت میکنیدمطمئن هستین قاضی وقضاوت کننده مولاامیرالمومنین بودشماخودرادرجایگاه قضاوت میبینیدهمترازباامیرالمومنین هستین اینکه هرکس نظری داردنظرش درست یاحق یاناحق ولی هیچ کدام درجایگاه قضاوت نیستیم
ناشناس۲۸۸۵۸۶۹۱۴:۰۱:۴۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
خود شما چرا از طرف ملت ایران حرف میزنید.اسراییل به ما هیچ ربطی نداره.
محمد۲۸۸۵۹۶۷۱۴:۴۹:۳۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
من یک حرفی میزنم خداییش بصورت جدی و منطقی بهش نگاه کنید من نمیدونم چرا مسئولین محترم ما توی این چند ساله کارهایی کردن که نه مردم داخل کشور ایران ازشون راضی هستند نه کشورهای همسایه و دنیا حالا جالب اینجاست اونهایی هم که طرفدارشون هستند چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور فقط بخاطر منافع و درآمد اقتصادی و سودی هست که از قبال مسئولین محترم کشورمون نصیبشون میشه واقعا بصورت جدی بهش نگاه کنید حتما متوجه خواهید شد
ایرانی۲۸۸۶۵۳۹۲۲:۰۱:۳۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
حد اقل ازاجنبی پول ومنافع مزدوری برای خیانت به کشور وملت نمی گیرند.
ایرانی۲۸۸۶۵۳۷۲۱:۵۸:۴۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
خداوند تمامی منافقین وفتنه گرهای مزودور اجنب وخائنین به ملتها رادرتمام ملتها رسوا ونابود و ذلیل بفرماید. آمین یا رب العالمین
امیر قدیمی۲۸۸۶۹۳۷۰۸:۳۲:۱۴ ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
با سلام. گزارش حاضر یک جمله بسیار کلیدی داشت: مردم قیم نمیخواهند...
ناشناس۲۸۸۷۶۲۵۱۷:۲۷:۵۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
اقای نویسنده اگرواقعاخدارادین راقبول داری وساکن همین مملکتی اگربرای رضای خدامینویسی پس مشکلات جامعه رابنویس دردمردم رابگوازگرانی فقرفحشا.....بگوشایدبالادستیهانمیدانندشماکه قلمت روان است درجامعه رابگو به اختلافات دامن نزنیدازخدابگوییداگرقبولش دارین اگرندارین من عذرخواهی میکنم
ناشناس۲۸۸۷۹۵۳۲۱:۴۸:۳۳ ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
این تاخ و تاز مولوی عبدالحمید، نشان از ضعف حاکمیت و دولت مرکزی دارد. عبدالحمید با کدام پشتوانه سیتم های اطلاعاتی خارجی حولان می دهد و همه ارزشهای نظام را زیر سوال می برده بی جهت نبود یک ماه قبل برخی بی سوادهای اهل سنت او را امیرالمومنین خطاب می کردند تا از او شاخ دمی درست کنند برای مصونیت بخشی ایشان، نمی دانیم چرا سیستمهای امنیتی با او برخورد نمی کنند خودش را در جایگاه بالا قرار داده؟ یعنی چی؟
ناشناس۲۸۹۰۱۰۵۱۷:۲۳:۲۸ ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
آقای عبدالحمید کاری کنید عاقبت بخیر بشید دلخوش وعده های پوچ و تو خالی عربستان و ... نشید.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین