به گزارش فارس؛ پیگیری فارس از وزارت اقتصاد مشخص کرد، این وزارتخانه در پی افزایش قابل توجه مبلغ کالابرگ برای دهکهای کم درآمد است.
همچنین این وزارتخانه هیچ برنامهای جهت حذف کالابرگ دهکهای بالا نداشته و به دولت ارائه نکرده است.پیشتر وزیر اقتصاد در نامهای به رئیسجمهور خواستار افزایش مبلغ کالابرگ متناسب با شرایط تورمی شده بود.
هم اکنون در دولت بر سر افزایش مبلغ کالابرگ تفاهم وجود دارد اما سازمان برنامه و بانک مرکزی بر نبود منابع مالی به منظور افزایش رقم کالابرگ تاکید دارند.




نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.