تمهیدات حمل و نقلی شهرداری تهران برای اجتماع «سلام فرمانده»

گروه فرهنگی الف،   4010305027

شهرداری تهران از خدمت رسانی ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی تهران به شهروندان و خانواده‌های شرکت‌کننده در اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» خبر داد.

تمهیدات حمل و نقلی شهرداری تهران برای اجتماع «سلام فرمانده»

به گزارش ایسنا،  عصر امروز اجتماع خانوادگی سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و در این میان تعدادی از شهروندان تهرانی ممکن است که بخواهند با استفاده از حمل و نقل عمومی به این مراسم بروند به همین علت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تمهیداتی را برای حضور حداکثری مردم اتخاذ کرده است.

استقرار اتوبوس در ۱۵ نقطه شهر

بر این اساس با توجه به برگزاری مراسم اجتماع بزرگ خانوادگی «سلام فرمانده» در روز پنج‌شنبه، ۵ خردادماه در ورزشگاه آزادی تهران، ناوگان مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی تهران خدمات‌ ویژه به شهروندان شرکت‌کننده در این مراسم ارائه خواهند کرد که در این میان  شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه برای رفاه حال شرکت کنندگان با حداکثر ظرفیت نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی از مبادی سه راه تهرانپارس- میدان خراسان- پایانه خاوران- شهرک شهید محلاتی- فلکه سوم تهرانپارس-  میدان رسالت - میدان  راه آهن-  بازار دوم نازی آباد- میدان ابوذر - میدان انقلاب (پایانه کاوه) - پایانه آزادی- فلکه دوم صادقیه- فلکه اول دولت آباد- ۱۳آبان - میدان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، اقدام خواهد کرد و  در پایان مراسم نیز شرکت کنندگان به مبادی اولیه بازگردانده خواهند شد.

رصد لحظه‌ای ازدحام مسافران و اعزام قطار فوق‌العاده

شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با حداکثر توان خود برای خدمت‌رسانی به شرکت‌کنندگان در این اجتماع بزرگ آماده است و تمهیدات لازم برای سرویس‌دهی هرچه بهتر به شهروندان در همه خطوط به ویژه خطوط دو، چهار و پنج که با استقبال مسافری بیشتری مواجه خواهند شد، اتخاذ شده است و از ساعت ۱۵ تا پایان مراسم و بازگشت کامل همه شرکت‌کنندگان، تعداد حرکت قطارها در خط ۵ متروی تهران با توجه به حجم مسافران افزایش می‌یابد و تمامی قطارهای تندرو در ایستگاه ورزشگاه آزادی توقف خواهند داشت.

همچنین به منظور تسهیل در رفت آمد مسافران از ایستگاه چیتگر به سمت ورزشگاه آزادی و بالعکس هماهنگی‌های لازم با تاکسیرانی و اتوبوسرانی نیز دیده شده است.


در این میان میزان ازدحام در ایستگاه‌های مترو به‌صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و هر زمان که نیاز باشد قطارهای فوق‌العاده جهت جابه‌جایی بهتر و سریع‌تر مسافران اعزام خواهد شد.  

استقرار رایگان ۳۰۰ ون 

همچنین سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در مراسم «سلام فرمانده» خدمت رسانی ویژه‌ای به شهروندان خواهد داشت و به این منظور ۳۰۰ ون در ۶ محل به‌صورت رایگان در خدمت شرکت‌کنندگان این اجتماع بزرگ خواهند بود که یکی از اولویت‌های سازمان تاکسیرانی، خدمت‌رسانی به شهروندانی است که از مترو استفاده می‌کنند. به همین منظور، ون‌های مستقر در ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی، این شهروندان را به ورزشگاه منتقل خواهند کرد.  

هم‌چنین تاکسی‌های ون، شهروندانی را که با خودروی شخصی در این مراسم حاضر شده و  داخل پیست اتومبیلرانی پارک می‌کنند، به ورزشگاه منتقل خواهند کرد.  

علاوه بر موارد مذکور، در ۴ محل بزرگراه حکیم - خیابان جهاد، خیابان ولیعصر – خ جهاد (ضلع شرقی ورزشگاه)، بزرگراه حکیم - خیابان چوگان، خیابان ولیعصر – خیابان چوگان (ضلع غربی ورزشگاه) تاکسی‌ها به ارائه خدمت و انتقال شرکت‌کنندگان به ورزشگاه خواهند پرداخت.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین