مسئولیت جدید عباس عراقچی/ دلیل عذرخواهی رییس جدید صداوسیما از امام جمعه اهواز/ نوشته احمد توکلی برای دکتر طریقت منفرد

گروه سیاسی الف،   4000710085 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری-تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

مسئولیت جدید عباس عراقچی/ دلیل عذرخواهی رییس جدید صداوسیما از امام جمعه اهواز/ نوشته احمد توکلی برای دکتر طریقت منفرد

آخرين آمار كرونا در كشور

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۰ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۱۳۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۷۳ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۶۱۱ هزار و ۷۰۰ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۰ هزار و ۸۸۰ نفر رسید.

در حال حاضر ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۹۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۷۶ شهر در وضعیت زرد و ۵۸ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

آخرین آمار کرونا شنبه ۱۰ مهر

***

بی‌توجهی به شیوه‌نامه‌های بهداشتی خطرناک است

 سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، هماهنگی وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش را در واکسیناسیون دانش‌آموزان بالای دوازده سال ضروری دانست و گفت: برای سرعت‌گرفت این کار، وزارت آموزش و پرورش مساعدت کند مدارسی که شرایط مناسبی برای واکسینه کردن دانش‌آموزان دارند، در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد.

رئیس‌جمهور در ادامه، عادی‌انگاری و کم‌توجهی به رعایت اصول بهداشتی در مبارزه با ویروس کرونا را بسیار خطرناک دانست و گفت: این‌که عده‌ای تصور کنند با تزریق واکسن از خطرات ویروس کرونا در امان هستند، نادرست است و با توجه به نظرات علمی همچنان باید شیوه‌نامه‌ها بین عموم مردم و گروه‌ها و مراکز مختلف، با جدیت رعایت شود.

بیشتر بخوانید:

رئیس جمهور: شتاب در واکسیناسیون دانش آموزان ضروری است

***

اطمینان کاذب ایجاد نکنید

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت شامگاه جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: برای ساماندهی و رفع مشکل نیروهای قراردادی و تبدیل وضعیت آنها نیز موضوع در اسرع وقت به سازمان امور استخدامی کشور منتقل خواهد شد.

وزیر بهداشت همچنین در بخش دیگری از مصاحبه خود تاکید کرد که تزریق واکسن و حتی با جشن پایان واکسیناسیون نباید و نمی توان آن را نیز به معنای پایان کرونا تلقی کرد.

دکتر عین اللهی یادآور شد که کرونا همچنان هست و هدف ما از تزریق واکسن این است که بتوانیم با واکسیناسیون شدت کرونا را کاهش دهیم.

او گفت:  ماسک زدن ، فاصله گذاری و رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی و ضد عفونی کردن حتی پس از تزریق واکسن همچنان باید در دستور کار جدی مردم باشد و نباید اینگونه تلقی کرد که با زدن دو دُز واکسن کرونا تمام شده است؛ کرونا به این راحتی تمام شدنی نیست.

روزنامه آفتاب یزد با اشاره به سخنان گذشته وزیر بهداشت نوشت: باتوجه به سرعت گرفتن روند واکسیناسیون در کشور هنوز چالش‌های زیادی در خصوص بیماری کرونا وجود دارد. برای مثال عده‌ای هنوز اعتقادی به واکسن ندارند و از تزریق آن گریزانند و در سوی دیگر هم برخی تزریق واکسن را به دستاویزی برای عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تبدیل کرده‌اند که هر دو گروه برای جامعه و سلامت آن بسیار خطر ناک است. در این بین به تازگی وزیر بهداشت از برگزاری جشن پیروزی صحبت کرده است. این درحالیست که در بسیاری از کشورهای توسعه یافته که در تزریق واکسن از کشور ما جلوتر هستند هنوز پایان و جشنی برای کرونا در نظر گرفته نشده است. رئیس فرهنگستان علوم پزشکی{ سید علیرضا مرندی} طی نامه‌ای به وزیر بهداشت و مسئولین ذی ربط در این باره هشدار داده که ساده انگاری در این خصوص و کاهش حفاظت‌های فردی می‌تواند کشور و مردم را با پیک‌های بعدی کرونا رو به رو سازد.البته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت این نوع برداشت‌ها را نادرست دانسته و اعلام داشته که به زودی جشن پیروزی مردم را که به ما برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون کمک کردند برگزار خواهیم کرد، نه جشن پایان کرونا.

بیشتر بخوانید:

وزیر بهداشت: واکسیناسیون به معنای پایان کرونا نیست

پایان واکسیناسیون عمومی تا پایان مهر

***

رئیسی رکورد سفرهای استانی را شکست

وب سایت نماینده نوشت: آیت الله سید ابراهیم رئیسی سیزدهمین رئیس جمهور کشورمان در کمتر از 40 روز گذشته به 5 استان کشور سفر کرده است.  4 شهریورماه نخستین جلسه هیأت دولت آیت الله سید ابراهیم رئیسی سیزدهمین رئیس جمهور کشورمان تشکیل شد و آیت الله رئیسی بلافاصله در 5 شهریور ماه در نخستین سفر استانی خود به همراه وزیران نیرو، کشور، جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان خوزستان سفر کرد.

سید ابراهیم رئیسی 5 روز پس از سفر به خوزستان در دومین سفر استانی و در سفری از پیش اعلام نشده، به همراه وزیران کشور، راه و شهرسازی ، صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس دفتر رئیس جمهور، به چابهار رفت.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور، در سومین سفر استانی خود و در سفری از پیش اعلام نشده در 19 شهریورماه وارد شهرستان طبس در استان خراسان جنوبی شد و وزیران کشور، راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون اجرایی رئیس جمهور وی را در سفر به استان خراسان جنوبی همراهی کردند.

رئیس جمهور دوم مهرماه به ایلام سفر کرد و دیدار با نخبگان و فرهیختگان استان ایلام، شرکت درجلسه شورای اداری و بازدیدهای سرزده از برخی مناطق استان از مهمترین برنامه‌های سفر استانی رئیس‌جمهور به این استان بود.

آیت الله رئیسی در پنجمین سفر استانی خود، در 9 مهرماه با همراهی وزیران کشور، نیرو، نفت،صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی به کهگیلویه و بویر احمد سفر کرد و دیدار با نخبگان و فرهیختگان استان، شرکت در جلسه شورای اداری استان از جمله برنامه‌های سفر استانی رئیس جمهور بود.

***

پوست‌اندازی در کارگزاران؟

روزنامه شرق نوشت: مشخص نیست چرا برخی رسانه‌ها از وجود تشتت در حزب کارگزاران سازندگی سخن می‌گویند و این در حالی است که بر اساس سخنان خود اعضای کارگزاران آنچه در حال رخ‌دادن است، نوعی جوان‌گرایی حزبی است و گویا مرعشی نیز بر همین اساس تمایل به ادامه عضویت در شورای مرکزی ندارد. اما به هر روی به دلیل آنکه حسین مرعشی در تمام این‌ سال‌ها یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین شخصیت‌های کارگزاران و بلکه یکی از نیروهای تعیین‌کننده در جبهه اصلاحات بوده است، کناررفتن او از شورای مرکزی کارگزاران می‌تواند زمینه دوری از تصمیم‌سازی در این حزب را فراهم کند. برای دریافت پاسخ این ابهام بازهم با محمد عطریانفر تماس گرفتیم تا سخنانی تکمیلی از او داشته باشیم ... او پاسخ داد: به‌هیچ‌وجه استعفای آقای مرعشی تأثیری بر جایگاه او به‌عنوان سخنگوی حزب ندارد و کماکان او سخنگوی حزب کارگزاران است. نکته دیگر آنکه استعفای آقای مرعشی باید در کنگره عمومی کارگزاران مورد بررسی قرار گیرد که من اطمینان می‌دهم ما در کنگره زیر بار استعفای او نمی‌رویم و اجازه نمی‌دهیم او از شورای مرکزی جدا شود. آقای مرعشی از ادامه کار در شورای مرکزی استعفا داده است تا جوان‌ترها بالا بیایند اما ما نمی‌توانیم به این سادگی از تجربه و تأثیرگذاری او عبور کنیم. آقای مرعشی یکی از برجسته‌ترین و تأثیرگذارترین شخصیت‌های کارگزاران است و حضور او در شورای مرکزی لازم و ضروری است.

***

دولت نمی‌تواند بولدوزر وار مشکلات کشور را حل کند

عباس سلیمی نمین از فعالان سیاسی اصولگرا مصاحبه اي با خبرآنلاين داشته كه در ادامه بخش هايي از آن آمده است:

-  من معتقدم برخلاف نظر جریانات سیاسی که فقط منافع خودشان را در نظر می گیرند مردم برای دولت آقای رئیسی، یک فرصت منطقی و معقولی را قائل باشند که بتواند در زمینه حل مشکلاتشان گام‌های مؤثری بردارد. حتی کسانی که به آقای رئیسی رأی ندادند حداقل در این مساله تا حدی برای آقای رئیسی صداقتی، قائل هستند که در واقع خود را در انتخابات هم نشان داد.

- من تفاوت آقای رئیسی با دیگران را در این مسئله می‌بینم یعنی آقای رئیسی، فردی نیست که مثلا یک سفری برود و بعد فراموش کند و قضیه را پیگیری نکند. من فکر می‌کنم آقای رئیسی این انگیزه را دارد که خودش را به خطر اندازد و به محیط‌های آلوده ناشی از ویروس کرونا برود تا بتواند یک کار مؤثری را برای هموطنانش انجام دهد. در عین حال رهبری هم این تذکر را می‌دهند که فکر نکنید مسائل جامعه با شعار قابل حل خواهد بود از این رو حتما باید به طور جدی، عمل در پشت شعار باشد. دولت آقای رئیسی یک ویژگی‌های دیگری هم دارد و آن فداکاری است، وقتی رئیس‌جمهور به محیط آلوده می‌رود یعنی این آمادگی را دارد که خودش بیمار شود و جان خودش را به خطر اندازد.

-طرح این مساله که دولت بتواند مانند بولدوزر، مسائل را حل کند، درست نیست چون طرح چنین چیزی نه منطقی و نه عملی است. مشکلات متناسب با امکانات ما نیست یعنی امکانات ما بی‌حد و حصر نیست، البته در آینده قطعا گشایش‌هایی صورت خواهد گرفت اما الان امکانات ما بسیار محدود است از این رو گام برداشتن بر اساس این امکانات محدود، این گونه خواهد بود که ما به تدریج بتوانیم بر مشکلات فائق آییم منتهی باید به بعضی از کارها اولویت داد. امروز حجمی از مشکلات پیش روی ما است و باید به برخی از اینها که از مسائل اساسی و کلیدی جامعه است اولویت بدهیم و در واقع باید از نزاع‌های کاذبی که در جامعه مان وجود دارد بکاهیم و همه توانمان را در مسیر حل مشکلات مبرم جامعه بگذاریم.

- من قبول دارم که در چینش کابینه، جابه جایی صورت گرفته است. نه تنها به بحث که شما به آن اشاره کردید مثلا آقای علی آبادی قرار بود تا لحظات آخر، ایشان وزیر شود که فرد قدرتمندی است اما به دلایلی که هنوز برای من روشن نیست این تغییر رخ داد. ایشان قرار بود وزیر صمت شود اما تصمیم تغییر کرد. در مورد آقای اسلامی هم قرار بود در جایگاه راه و شهرسازی بماند. وزیر دفاع قرار بود که در جایگاهشان باقی بمانند اما در آخرین لحظات تغییر کردند. حال چه عاملی موجب شد بحث دیگری است. اینکه حالا افرادی که آمدند و جای آنها را گرفته‌اند آیا می‌توانند قابلیت های لازم را از خودشان نشان بدهند این تا حدودی برای ما مبهم است.

***

جزئیات طرح اصلاح نظارت بررفتار نمایندگان

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفتگو با مهر، درباره آخرین وضعیت بررسی طرح اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان، گفت: گاهی اوقات برخی از افراد دام‌هایی برای نمایندگان پهن می‌کنند که این طرح کمک می‌کند این مشکلات خنثی شود و نمایندگان درگیر حواشی نشوند.

وی با بیان اینکه طرح اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان کمک می‌کند نمایندگان در برابر توطئه‌ها و تهاجم‌ها مصون بمانند، گفت: تأکید همه بر این است که مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید پاکدست بوده و سلامت اخلاقی داشته باشند که یکی از موضوعاتی که در طرح اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان آمده، این است که هدیه دادن به نمایندگان ممنوع باشد.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هدیه دادن شاید به ظاهر مسئله‌ای نداشته باشد اما قطعا در پشت پرده آن مسائل زیادی وجود دارد و باید از آن اجتناب شود. سوال بنده این است که قرار دادن این مسئله مهم در طرح اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان کدام یک از اختیارات آنان را سلب کرده است و چه ایرادی دارد؟

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در واکنش به کسانی که می‌گویند در طرح اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان اختیارات ویژه‌ای به شورای نگهبان اعطا شده است، گفت: بحث ما این بود که اگر نماینده‌ای در دوره مسئولیت خود اقدامی را انجام دهد و منجر به این شود که شرایط نمایندگی را از دست دهد، چه اقدامی باید انجام شود و آیا وی از نمایندگی مجلس عزل می‌شود یا خیر که گفتیم وی از نمایندگی مجلس برکنار نمی‌شود.

***

«سید عباس عراقچی» دبیر شورای راهبردی روابط خارجی شد

سید عباس عراقچی با حکم سید کمال خرازی دبیر شورای راهبردی روابط خارجی شد. خرازی در این حکم از عراقچی خواسته است تا نسبت به بازسازی دبیرخانه و توسعه نقش آن در تبیین سیاست‌های نظام و تنویر افکار عمومی جهانیان و تحقق منافع کشورمان اقدام کند.

بیشتر بخوانید:

انتصاب عراقچی به عنوان دبیر شورای راهبردی روابط خارجی

***

حزب کارگزاران بعد از مرحوم آیت‌الله هاشمی اثرگذاری خود را از دست داد

حسین کنعانی مقدم، دبیرکل حزب سبز درباره ادامه حیات کارگزارن سازندگی هم گفت: سکاندار اصلی حزب کارگزاران مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود که با رحلت او عملا کارگزاران اثرگزاری خود را در جامعه از دست داد و مانند یتیمی که تحت حمایت اصلاح طلبان بود در صحنه باقی ماند؛ بنابراین اکنون باید کارگزاران به دنبال یک پدر معنوی جدید باشد وگرنه به این شکل نمی‌تواند ادامه دهد.

تحلیلگر مسائل سیاسی درباره رهبری سید محمد خاتمی بر جریان اصلاحات نیز بیان کرد: رهبری یک جریان سیاسی منوط بر این است که آن فرد در هدایت این جریان حضور فعال داشته باشد، وگرنه اینکه افرادی پدرخوانده هستند و یا پدر معنوی، اینها نشان دهنده رهبری آن جریان نیست چون خیلی‌ها ممکن است نسبت به حمایت های خاتمی از روحانی موضع داشته باشند؛ پس نمی‌توانند در مسایل سیاسی از او حمایت کنند و بعید می دانم که او بتواند رهبری یک جریان پویای سیاسی را برعهده داشته باشد.

***

اگر یک گلوله از ناحیه اسرائیل به طرف ایران شلیک شود، علی‌اف اولین قربانی است 

فدا حسین‌مالکی،عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اظهارات مداخله‌جویانه رئیس‌جمهور آذربایجان درباره مانور نظامی کشور و این‌که ایران هیچ‌گاه آغازکننده هیچ درگیری در منطقه نبوده است و تنها به حفظ تمامیت ارضی خود اهتمام ورزیده است، به ایرنا گفت: از آقای علی‌اف انتظار نداریم از اسرائیلی‌ها پشت مرزهای کشورمان پذیرایی کنند و مانوری که ارتش و سپاه انجام دادند دقیقاً معنی‌دار است اما برای تمامیت ارضی آذربایجان خطرزا و تهدیدآمیز نیست.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای با بیان این‌که انتظار ما از کشور دوستمان آذربایجان این است که بداند همیشه ایران حامی این کشور بوده است، تاکید کرد: کشور ما همسایگی خودش را به خوبی در قبال آذربایجان و کشورهای همسایه انجام داده است، علی‌اف باید در جریان توطئه‌های ۳۰ ساله اخیر اسرائیل باشد؛ این‌که این رژیم به دنبال این بوده است و قصد دارد بین کشورهای اسلامی اختلاف ایجاد کند.

وی تاکید کرد: اگر اتفاقی بیفتد و یک گلوله از ناحیه اسرائیل به طرف مرزهای ایران شلیک شود، علی‌اف شک نکند اولین قربانی است؛ چراکه تمامیت ارضی کشورمان خط قرمز ماست و نیروهای نظامی و امنیتی خصوصاً سپاه و ارتش مسئولیت مستقیم برای حفظ تمامیت ارضی کشور و کیان شهروندان دارند.

***

او شخصیتی فساد ستیز و مردمدار بود

احمد توکلی در رثای مرحوم طریقت منفرد نوشت: او به درستی می‌گفت پزشکان، قوی‌ترین لابی کشور را در اختیار دارند و بدون توجه، یا حتی، با توجه! سهم نامتناسبی از بودجه عمومی کشور را به ناحق به سمت بخش بهداشت و درمان می‌کشانند.

در بخش بهداشت و درمان نیز سهم عمده اعتبارت، به متخصصان تهران‌نشین و چهار پنج شرکت واردکننده بدسابقۀ دارو می‌رسد و کمتر پزشکان عمومی، پرستاران و سایر شاغلان متعهد و دلسوز این بخش، از آن بهره‌مند می‌گردند.

همچنین تأکید می‌کرد اگر سکان کارها در دست اقتصاددانان باشد؛ چون تبعات این نابرابری‌ها را بر سایر شاخص‌های اقتصادی می‌دانند و همچنین خودشان در نتیجه تصمیمات ذی‌نفع نیستند، چنین اتفاقاتی کمتر می‌افتد.

در تمام مثال‌های مورد تأکید دکتر طریقت، ذینفعان در این بخش، چه بدانند، چه ندانند، در برابر خدا و مردم صف­آرایی کرده‌اند زیرا تعارض بین منافع آنان و منافع مردم، برخلاف فرمان الهی به زیان مردم حل می‌شود. البته مرحوم طریقت، اکثر پزشکان متخصص را در این مسیر غلط مردم‌ستیزی دخیل نمی‌دانست و حق هم همین است.

چنین مواضعی، آن هم از یک چشم‌پزشک خبره یعنی سلطه تقوا بر منفعت‌طلبی فردی و صنفی؛ یعنی پیروزی صف خدا و مردم در بزنگاه‌های تعارض منافع!

بیشتر بخوانید:

در رثای دکتر طریقت منفرد/ او شخصیتی فساد ستیز و مردمدار بود

***

چراغ سبز رییس جدید صداوسیما برای عادل فردوسی پور

پیمان جبلی امروز (۱۰ مهر ۱۴۰۰) در سفر به خوزستان اظهار کرد: از نظر ما برای فعالیت عادل فردوسی‌پور منعی وجود ندارد و می‌تواند به تلویزیون بازگردد.

وی همچنین در پاسخ به درخواست یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه می‌خواستیم این قول را به صورت رسمی از شما بگیریم که عادل فردوسی‌پور به جامعه رسانه‌ای کشور برمی‌گردد، تاکید کرد: از نظر ما منعی وجود ندارد و وی می‌تواند بازگردد.

بیشتر بخوانید:

نظر پیمان جبلی درباره بازگشت فردوسی‌پور به صداو سیما

پیمان جبلی رییس صدا و سیما در توییتر نیز نوشت: ‏خدمت امام جمعه اهواز رسیدیم تا هم از اهتمام شان به حل مشکلات مردم یاد بگیریم، هم از «زی‌طلبگی» ایشان تشکر کنیم و هم عذرخواهی کنیم که تا حالا نتوانسته‌ایم در رسانه ملی منش و شخصیت ایشان را برجسته و به کل مردم ایران معرفی کنیم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۲۲۴۹۳۱۰۲:۲۰:۳۰ ۱۴۰۰/۷/۱۱
آقای کمال خرازی در حکم صادره از آقای عراقچی خواسته اند در جهت تحقق منافع کشورمان اقدام کنند و این یعنی 《 رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشور خسارت های وارد شده به منافع کشور توسط تیم مذاکره کننده برجام را قبول ندارد 》 .
ناشناس۲۲۲۵۱۲۶۰۹:۲۶:۲۲ ۱۴۰۰/۷/۱۱
هدف از مسافرت رییس جدید صدا و سیما به خوزستان و تکرار یک سری حرف های کلیشه ای چیست؟ ایشان باید در تهران مستقر بوده و به فکر بازسازی اعتبارپایین این دستگاه عریض و طویل باشد.
ناشناس۲۲۲۴۹۳۷۰۲:۳۶:۰۰ ۱۴۰۰/۷/۱۱
جناب جبلي از كجا شروع كرديد ارتباطي با كار شما داره؟
ناشناس۲۲۲۴۹۴۰۰۲:۴۰:۲۹ ۱۴۰۰/۷/۱۱
توجه داشته باشيد نظارت بر رفتار نمايندگان توسط خودشان نتيجه اي نخواهد داشت هر سازماني بايد از بيرون از سازمان مورد نظارت قرار بگيرد كه اجازه اين هم داده نخواهد شد پس معنايي بيش از وقت وهزينه تلف كردن ندارد
ناشناس۲۲۲۴۹۸۶۰۶:۴۶:۳۱ ۱۴۰۰/۷/۱۱
مردشریفی هست علی وارزندگی میکند
ناشناس۲۲۲۵۰۷۴۰۸:۴۶:۰۵ ۱۴۰۰/۷/۱۱
متاسفانه هنوز حقوق بازنشستگان افزایش پیدا نکرده و قرار هم نیست افزایش یابد رسانه فضای مجازی بیش از یکماه است که هرروز تیترمیزنند که حقوق بازنشستگان افزایش میبابد و این خودش بر طبل گرانی دامن میزند.چرا ؟
ناشناس۲۲۲۵۱۳۷۰۹:۳۵:۱۴ ۱۴۰۰/۷/۱۱
جناب آقای عباس سلیمی نمین 1- خود آقای رئیسی و نزدیکان ایشان وعده داده اند در زمان خیلی کوتاه مشکلات کشور حل شدنی است. 2- اگر آقای رئیسی با دیگران متمایز است بهتر بود شورای نگهبان در تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری به گونه ای عمل می کرد که کشور شاهد یک انتخابات رقابتی و با مشارکت حداکثری می شد و آقای رئیسی با آرای بالاتری سکان اداره قوه مجریه را به دست می گرفتند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  19. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  20. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  21. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  22. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  23. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  24. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

  25. گزارش سازمان برنامه از کاهش تورم سالانه: وارد کانال ۳۰ درصد شدیم

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  11. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  12. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  16. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  17. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

  25. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

آخرین عناوین