پشت پرده تشدید تحرکات تروریستی در شمال بغداد

  4000531001 ۵۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

 عناصر خفته تروریستی در عراق طی چند هفته اخیر منطقه طارمیه را به عنوان نقطه نفوذ خود به بغداد و از آن به سایر استانهای این کشور در نظر گرفته‌اند.

پشت پرده تشدید تحرکات تروریستی در شمال بغداد

به گزارش الف، عراقی‌ها در آستانه انتخابات پارلمانی روزهای ملتهبی را چه در سطح سیاسی و چه امنیتی پشت سر می‌گذارند و مناطق مختلف این کشور شاهد افزایش قابل توجه عملیات‌های تروریستی بوده است. یکی از بارزترین پروژه‌های تروریستی در عراق طی دو ماه گذشته حملات مکرر داعش به دکل‌های برق در استان‌های مختلف بود.

 از چند هفته گذشته هم‌زمان با افزایش دمای هوا در مناطق مختلف عراق که به بالای 50 درجه رسیده و درحالی که شبکه برق عراق 99 درصد از توان تولیدی خود را از دست داده است و مردم در سایه گرمای طاقت‌فرسا با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند، دکل‌های برق در استان‌های مختلف به شکل مدوام هدف حمله تروریست‌های داعش قرار می‌گیرد.

علاوه بر آن هم زمان با تشدید تحرکات داعش در اطراف صلاح‌الدین و کرکوک و دیاله ، عناصر این گروه تروریستی در تلاش برای نفوذ به بغداد هستند و اخیرا منطقه سنی نشین طارمیه در شمال این استان تبدیل به گذرگاه جدیدی برای تروریست‌ها شده است.
در همین راستا جمعه شب منابع خبری در عراق از درگیری بین نیروهای حشد شعبی و عناصر ناشناس که احتمال می‌رود عناصر باقیمانده داعش باشند، خبر دادند.

کانال خبری صابرین نیوز در این باره نوشت که در شهرستان «الطارمیه» واقع در شمال بغداد انفجاری رخ داد و به دنبال آن، از سه محور تیراندازی و درگیری صورت گرفته و طی آن، مقر تیپ 12 حشد شعبی هدف قرار گرفته است.

این رسانه عراقی نوشت که به عنوان آمار اولیه، هشت نفر در این انفجار و درگیری زخمی شده و 3 تن دیگر نیز شهید شده‌اند.

در همین ارتباط شبکه خبری العهد تعداد شهدای حمله به مواضع حشد شعبی در طارمیه بغداد را 4 شهید و 4 زخمی اعلام کرده است.

این شبکه گزارش داد که جانشین فرمانده هنگ در تیپ 12 حشد شعبی در درگیری با عناصر داعش در الطارمیه به شهادت رسیده است.

حشد شعبی با انتشار بیانیه‌ای رسمی شمار شهدای این حمله تروریستی را 4 شهید و 6 زخمی اعلام کرد.

طارمیه یکی از کمربندهای امنیتی بغداد به شمار می‌رود و تروریست‌ها معتقدند می‌توانند فعالیت‌های خود را از این نقطه به سایر مناطق بغداد گسترش دهند.

به گفته تحلیلگران تشدید عملیات‌های تروریستی در عراق هم زمان با آغاز ایام محرم و مراسم سوگواری امام حسین (ع) یک سناریو تکراری بوده که البته بیش از 90 درصد این عملیات‌ها توسط نیروهای امنیتی و حشد شعبی هر سال خنثی می‌شود.

از سوی دیگر افزایش تحرکات تروریستی در عراق به ویژه از ابتدای سال جاری میلادی و هم زمان با روی کار آمدن «جو بایدن» در کاخ سفید موضوع تازه‌ای نیست و عراقی‌ها از آن زمان شاهد قطار انفجارها و عملیات‌های تروریستی بوده‌اند که هم‌زمان با فشار عراقی‌ها برای اجرای مصوبه پارلمان در اخراج نظامیان بیگانه انجام می‌شود.

از طرف دیگر انتخابات پارلمانی عراق که قرار است در دهم اکتبر (18) مهر برگزار شود از اهمیت بسیار بالایی برای آمریکایی‌ها برخوردار است و عناصر تروریستی بخش مهمی از پروژه ناامن سازی عراق را تشکیل می‌دهند که آمریکا در مواقع حساس از آنها استفاده می‌کند. 

کارشناسان پیش بینی می‌کنند که در سایه افزایش تحرکات تروریست‌ها به ویژه در پایتخت هشدارهایی درباره ترور شخصیت‌های عراقی در آستانه انتخابات نیز وجود دارد.

در این میان منطقه طارمیه حلقه اتصال چهار استان بغداد، صلاح الدین، دیاله و الانبار به یکدیگر محسوب می‌شود و عناصر تروریستی آن را دروازه‌ای برای انتقال تحرکات خود از بغداد به سایر استان‌هایی که تا حد زیادی از شر تروریسم پاکسازی شده‌اند می‌داند.

بر این اساس سناریوهای گوناگونی برای ادامه حملات تروریستی در مناطق استراتژیک عراق و به ویژه پایتخت تا زمان برگزاری انتخابات پارلمانی ترسیم می‌شود.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۱۶۰۹۴۹۰۶:۱۳:۲۰ ۱۴۰۰/۵/۳۱
تا وقتی آمریکا تو عراق باشه ناامنی هم خواهد بود
ناشناس۲۱۶۱۱۹۹۰۹:۴۵:۱۱ ۱۴۰۰/۵/۳۱
اگه آمریکا پاشو از عراق بذاره بیرون ؛ عراق ۳ سوته میره روی هوا و داعش مسلط میشه و مردم عراق توی فرودگاه بغداد میچسبن به چرخ ها و بال های هواپیمای نظامی آمریکا
ناشناس۲۱۶۱۷۴۶۱۴:۱۸:۰۵ ۱۴۰۰/۵/۳۱
بله! وقتی از قصد سلاح خود را برای تروریست ها باقی میگذارد و زندانیان داعش و طالبان را آزاد میکند مشخص است که ناامنی پیش می آید. هیچ گربه ای راه رضای خدا موش نمی گیرد!
ناشناس۲۱۶۱۷۵۶۱۴:۲۳:۱۶ ۱۴۰۰/۵/۳۱
توی عراق اوضاع به مراتب خطرناکتره . به نظرم مردم به هواپیماهای F14 و F35 هم بچسبن برای رسیدن به آزادی
ناشناس۲۱۶۱۹۱۳۱۶:۱۳:۰۲ ۱۴۰۰/۵/۳۱
نه تنها عراق و افغانستان بلکه در تمام نقاط این کره خاکی مردم به دنبال این هستن که الکی الکی و بدون تشریفات خودشون رو برسونن آمریکا و زندگی آروم و آزادی داشته باشن
ناشناس۲۱۶۱۸۱۶۱۴:۵۹:۳۲ ۱۴۰۰/۵/۳۱
وقتی مزدوران آمریکا در این دولت های دست نشانده در برابر طالبان و داعش مقاومت نمیکنند مشخص است تروریست ها حاکم خواهند شد!
ناشناس۲۱۶۱۲۰۱۰۹:۴۵:۴۹ ۱۴۰۰/۵/۳۱
فرق طالبان و داعش چیست؟ با رفتن آمریکایی ها داعش قدرت نمی گیرد؟
ناشناس۲۱۶۱۵۹۰۱۲:۵۷:۳۲ ۱۴۰۰/۵/۳۱
طالبان توی افغانستان طرفدار داره و کلی نیرو اما داعش نداره! آمریکا توی افغانستان با طالبان می‌جنگید، اما توی عراق به داعش کمک میکنه! افغانستان نیروی مردمی نداره اما عراق داره! و .....
ناشناس۲۱۶۱۹۲۸۱۶:۱۸:۲۵ ۱۴۰۰/۵/۳۱
طالبان توی ایران هم طرفدار داره
ناشناس۲۱۶۱۷۵۹۱۴:۲۴:۳۸ ۱۴۰۰/۵/۳۱
تنها فرق آنها در میزان و طول ریش آنهاست
ناشناس۲۱۶۲۰۰۰۱۷:۰۹:۴۵ ۱۴۰۰/۵/۳۱
طالبان با فایزر مخالفه ولی داعش نه
ناشناس۲۱۶۱۸۱۸۱۵:۰۰:۵۶ ۱۴۰۰/۵/۳۱
طبق روایات قبل از ظهور سفیانی بر سوریه و عراق مسلط خواهد شد و کشتاری بی سابقه راه خواهد انداخت. جنگ نهایی کفر و ایمان نزدیک است.
ناشناس۲۱۶۱۹۲۵۱۶:۱۶:۵۴ ۱۴۰۰/۵/۳۱
دیگه رمقی برای ایمان نمونده که بتونه بره به جنگ کفر ! بی پولی بی واکسنی بی کاری تورم ۳ رقمی .. بی آبی و خشکسالی سختی معیشت بنده خدا ایمان !
ناشناس۲۱۶۱۲۰۲۰۹:۴۶:۰۱ ۱۴۰۰/۵/۳۱
اگر آمریکا نبود ؛ عراق هم نبود . ( درست مثل افغانستان )
ناشناس۲۱۶۱۸۱۰۱۴:۵۷:۵۹ ۱۴۰۰/۵/۳۱
این کشورها هزاران سال امنیت داشتند و ناامنی از زمان حضور غربی ها در غرب آسیا به وجود آمده است.
ناشناس۲۱۶۱۹۲۱۱۶:۱۵:۳۰ ۱۴۰۰/۵/۳۱
تاریخ منطقه را مطالعه بفرمایید
ناشناس۲۱۶۱۲۸۶۱۰:۲۲:۲۸ ۱۴۰۰/۵/۳۱
طالبان دام آمریکا و اسرائیل برای ایران است . اگر داعش از عراق نتوانست به ایران ضربه بزند حالا به راحتی و با موافقت مقامات از افغانستان آماده فتنه بزرگ میگردد.
ناشناس۲۱۶۰۹۵۲۰۶:۲۲:۱۲ ۱۴۰۰/۵/۳۱
داعش نابود شده است.
ناشناس۲۱۶۱۲۲۲۱۰:۰۱:۳۵ ۱۴۰۰/۵/۳۱
اگه منظورت حرف سردار هست باید عرض کنم که ایشون فرمودن داعش دیگه سرزمین در اختیار نداره نه اینکه هیچ داعشی دیگه وجود نداره!!!! تا آمریکا هست داعش و امثال داعش هم هست!!
ناشناس۲۱۶۱۶۱۴۱۳:۰۹:۳۵ ۱۴۰۰/۵/۳۱
سرزمین نداره ؟!!! پس سوریه و عراق و افغانستان سرزمین نیست ؟! ته زمینه ؟!!
ناشناس۲۱۶۱۸۳۰۱۵:۱۱:۵۳ ۱۴۰۰/۵/۳۱
یعنی مثل القاعده تبدیل به یک گروه تروریستی شدند که عملیات مخفیانه انجام میدن و مانند قدیم بر نیمی از عراق و سوریه تسلط ندارند.
ناشناس۲۱۶۱۸۶۶۱۵:۳۷:۵۶ ۱۴۰۰/۵/۳۱
سرزمين نداره يعني دولت در اختيار نداره دلبندم . يعني آن آروزيي كه دشمنان منطقه و مردم در سر ميپروراندند كه سي سال يك دولت داعشي در كنار ايران پرورش دهند محقق نشد . داعشي هاي پراكنده كه به ترور و تخريب دست مي زنند مانند همين كامنت گذار هاي پراكنده نقش مهمي ندارند
ناشناس۲۱۶۲۰۴۰۱۷:۵۱:۳۰ ۱۴۰۰/۵/۳۱
سرزمین داشتن یعنی یه قسمتی از عراق یا سوریه یا افغانستان دست داعش باشه و اونجا حکومت کنه, اینکه چند نفر برن تو یه خونه پنهان بشن، یا وسط بیابون چادر بزنن که سرزمین داشتن نیست!!!
معلم۲۱۶۱۲۴۵۱۰:۰۸:۱۲ ۱۴۰۰/۵/۳۱
البته داعش نابودشده،ولی آمریکاییها عراق هستند و داعش نیروی آنها بوده پس هنوز هم داعش در عراق هست،البته که ناچیز،ولی هست،چون شیطان بزرگ درعرتق حضوردارد‌.
ناشناس۲۱۶۰۹۵۴۰۶:۲۳:۳۴ ۱۴۰۰/۵/۳۱
عراق، افغانستان نیست. ارتش عراق آن قدر قوی است که از پس تهدیدات برآید.
ناشناس۲۱۶۱۱۹۸۰۹:۴۳:۱۹ ۱۴۰۰/۵/۳۱
عراق از افغانستان بدتره
ناشناس۲۱۶۱۲۰۹۰۹:۵۵:۳۹ ۱۴۰۰/۵/۳۱
اگه قوی نبود چی!؟
ناشناس۲۱۶۱۳۷۷۱۱:۱۱:۵۱ ۱۴۰۰/۵/۳۱
منظورت از ارتش عراق همونی هست که آمریکا آموزش داده!؟ راستی از افغانستان چه خبر!؟
ناشناس۲۱۶۰۹۵۶۰۶:۲۷:۲۰ ۱۴۰۰/۵/۳۱
تمام گروه های شبهه نظامی باید در ارتش عراق ادغام شوند. تضعیف حکومت مرکزی عراق، بی تفاوتی و نارضایتی مردم را در پی داشته که به نفع گروههای تروریستی تمام خواهد شد.
ناشناس۲۱۶۱۲۳۰۱۰:۰۳:۲۴ ۱۴۰۰/۵/۳۱
حشدالشعبی زیرمجموعه ارتش عراقه, و مورد تایید نخست وزیر عراق هم هست!
ناشناس۲۱۶۱۲۳۳۱۰:۰۴:۴۰ ۱۴۰۰/۵/۳۱
تضعیف حکومت مرکزی عراق!؟!؟ خوبه بیشتر حملات داعش رو حشدالشعبی خنثی میکنه!!!!!!!!!!!!
ناشناس۲۱۶۱۲۴۰۱۰:۰۶:۲۱ ۱۴۰۰/۵/۳۱
نکنه برای عراق هم مثل افغانستان برنامه داری!؟ آخه آمریکا گفته تا آخر امسال از عراق هم میخواد بره!! ای شیطون!!
ناشناس۲۱۶۱۲۴۷۱۰:۰۸:۵۸ ۱۴۰۰/۵/۳۱
فکر کن، حشدالشعبی نباشه، داعش هم عراق رو دوهفته ای بگیره، اونوقت شرق طالبان، غرب داعش، جنوب هم عربستان!! چه شود!!!!!
ناشناس۲۱۶۱۲۵۲۱۰:۱۰:۲۰ ۱۴۰۰/۵/۳۱
شما سخنگوی مقتداصدرعامل محمدبن سلمان درعراق هستید،شما دوست عراق نیستید،مزدورهستید،ادغام نیروهای بسیج مردمی منظور شما،حذف هرگونه تلاش برای بیرون کردن متجاوزین وتروربستهاازعراق است که خواسته ی آمریکا ومزدورانش است
ناشناس۲۱۶۱۲۵۷۱۰:۱۱:۲۵ ۱۴۰۰/۵/۳۱
اشتباهی مثبت زدم ،چون نظرشما کاملا به نفع متجاوزین وتروریستها ست
ناشناس۲۱۶۰۹۷۶۰۷:۱۵:۴۶ ۱۴۰۰/۵/۳۱
به زودی طالبان و القائده و داعش همچون آوار بر روی سر ما خراب خواهند شد
ناشناس۲۱۶۱۲۰۴۰۹:۴۶:۳۸ ۱۴۰۰/۵/۳۱
آمریکا اجازه نخواهد داد
ناشناس۲۱۶۱۷۵۱۱۴:۲۰:۰۱ ۱۴۰۰/۵/۳۱
زودتر بچسب به بال هواپیما و فرار کن! گرچه مردان دفاع از امنیت وطن چون کوه ایستاده اند.
ناشناس۲۱۶۱۸۹۴۱۵:۵۸:۴۹ ۱۴۰۰/۵/۳۱
مرز !!! جلوی مجلس هم مثل کوه بایست تا داعش نیاد داخل قتل عام کنه
ناشناس۲۱۶۱۲۵۴۱۰:۱۰:۴۸ ۱۴۰۰/۵/۳۱
من تو فاز اينا موندم .... جالبه كه از اين شكست هخورده هاي ذليل شده ضد ايران چقدر تو سايت هاي ايراني پراكندن .... كاري جزمنفي زدن و خزعبلات گفتن ازتون بر نمياد ؟ شما كه ادعاي اشغال كربلا و نجف و ايران و .. داشتيد ... شما كه قاشق به خودتون ميبستيد ... تا زماني كه ابراز نظر در سايت هاي ما اكتفا كنيد ما با شما مشكلي نداريم ... :)‌
ناشناس۲۱۶۱۲۶۷۱۰:۱۴:۴۶ ۱۴۰۰/۵/۳۱
بزودی دلار ۱۰۰هزار تومن بزودی پراید ۳۰۰ میلیون بزودی تورم چند هزار درصد بزودی کره شمالی میشیم بزودی ونزوئلا میشیم بزودی آمریکا حمله میکنه بزودی داعش میاد خداوکیلی خسته نشدین!؟!؟ یه روز ادعای تقلب یه روز رای به کلید یه روز عکس دلار با هزار تومنی آدم وقتی سرش میخوره به سنگ میره دنبال دوا دکتر، نه اینکه بشینه دعا کنه سر بقیه هم بخوره به سنگ!!!!!!!
ناشناس۲۱۶۱۷۵۴۱۴:۲۱:۳۶ ۱۴۰۰/۵/۳۱
القاعده درسته
ناشناس۲۱۶۱۰۰۴۰۷:۳۳:۴۶ ۱۴۰۰/۵/۳۱
دیگه مثل سلیمانی هم نداریم که ۳ ماهه داعش رو از کره خاکی محو کنه
ناشناس۲۱۶۱۲۰۰۰۹:۴۵:۱۷ ۱۴۰۰/۵/۳۱
سردار قاآنی هست.
ناشناس۲۱۶۱۲۱۵۰۹:۵۸:۵۲ ۱۴۰۰/۵/۳۱
سلیمانی یه مکتبه نه یه فرد!!!! ظاهرا مکتب قدرتمندی هم هست!!!
ناشناس۲۱۶۱۳۰۴۱۰:۳۱:۳۸ ۱۴۰۰/۵/۳۱
#مکتب_سلیمانی
ناشناس۲۱۶۱۴۴۴۱۱:۴۰:۴۱ ۱۴۰۰/۵/۳۱
در جنگ با داعش ما تنها نبودیم آمریکا هم بود منصف باش برادر
ناشناس۲۱۶۱۷۵۷۱۴:۲۳:۲۰ ۱۴۰۰/۵/۳۱
کتاب خاطرات هیلاری کلینتون (انتخاب های سخت) را بخون! خالق القاعده، طالبان و داعش CIA آمریکا هستش با پول و عقاید وهابی سعودی. حالا جنگیدن مقطعی و تاکتیکی با داعش و القاعده برای تسلط به خاورمیانه و کسب منافع خود بحث دیگری است.
ناشناس۲۱۶۱۲۶۶۱۰:۱۴:۴۵ ۱۴۰۰/۵/۳۱
اگر متحد باشیم داعش و باقيمانده هاي داعش و بزرگتر از آنها هيچ غلطي نمي توانند بكنند اما اكر متفرق باشيم و حشد الشعبي و همه ظرفيت هاي پايداري خودمان را تضعيف كنيم لقمه راحتي براي متجاوزان خون خوار ضد انساني منطقه خواهيم بود ... آنها كه در هر لباسي از رسانه هاي آمريكايي مانند حره و .. يا در قالب كمونيست هاي عراق يا در قالب قماربازهاي كازينو هاي بغداد يا حتي در لباس دين و حاشيه مراجع بزرگ دعوت به انحلال حشد الشعبي يا ادغام با ارتش عراق مي كنند به فرمايش قاسم سليماني در رنج واسارت و خون مردم شريك اند
ناشناس۲۱۶۱۳۶۳۱۱:۰۵:۰۸ ۱۴۰۰/۵/۳۱
الکاظمی هم مثل اشرف غنی است ، و مردم عراق هم خیلی آمریکا دوست شده اند.
ناشناس۲۱۶۱۴۰۸۱۱:۲۶:۵۰ ۱۴۰۰/۵/۳۱
حال كه صحبت از داعش شده است و اين روزها همه جا صحبت از طالبان است ، ببينيم جناب گاندي مخصوصاً به اين گروها و از جمله القاعده و بوكوحرام چه سفارشي دارد ! جناب گاندي مي گويد : « به محض اين كه از مسير اخلاق خارج شويم ، ديگر شخصيت ديني نخواهيم داشت ، در دين چيزي وجود ندارد كه از چهار چوب اخلاق خارج باشد ... » !! عرض مي كنم اين سخن گاندي ، سخن پر معنا و مفهومي است ، مگه نه ؟ ..
ناشناس۲۱۶۱۵۳۰۱۲:۲۳:۴۹ ۱۴۰۰/۵/۳۱
اتفاقا بد نیست که دو سه تا شهر رو بگیره تا عراقی ها هم قدر حشد الشعبی را بدانند. بقول معروف قدر عافیت رو بدانند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  2. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  3. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  4. رئیسی: برخی به‌دنبال معامله بر سر موشک‌هایمان بودند/ به‌بهانه دورکردن سایه‌جنگ،برجام‌های ۲ و ۳ را دنبال می‌کردند

  5. نگرانی شبکه اماراتی از دیپلماسی پهپادی ایران/ اختیار چهار پایتخت عربی، در دست تهران است!

  6. آذری جهرمی سخنان رئیسی را تحریف کرد + فیلم

  7. کمال خرازی: اگر موجودیت ایران تهدید شود، ناچاریم دکترین هسته‌ای خود را تغییر دهیم

  8. انتشار پیام مهم و معنادار نسرین به نیکا شاکرمی/ آتش چرا در شب مرگ نیکا او را از خانه بیرون کرده بود؟!

  9. ماجرای خرابکاری اسرائیل در اصفهان چه بود؟/ توضیح «خرازی» درباره ظرفیت تولید بمب اتم توسط ایران

  10. درخواست ابطال افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران به دیوان عدالت اداری

  11. فیلمی تکان‌دهنده از تیراندازی مرگ‌بار در عروسی/ جشن به عزا تبدیل شد

  12. بانک مرکزی پاسخ ادعای «همتی» را داد

  13. چرا صهیونیست ها چشم دیدن الجزیره را ندارند؟!

  14. شهادت یکی از پاسداران نیروی زمینی سپاه در جنوب‌شرق کشور

  15. اینکه می‌گویند بچه نیاورید اشتباه است/ فرزند نمی‌آورند چون نگهداری سگ و گربه راحت‌تر است

  16. چه کسی صدام را برای حمله به ایران تحریک کرد؟/ پاسخی به ادعای عجیب «زیباکلام»

  17. علی‌رغم اعلام قبلی، ترکیه اجازه صادرات کالا به اسرائیل را داد

  18. انتقاد نماینده مجلس از وزیر آموزش و پرورش: «ساسی‌مانکن» از دفاتر پرورشی شما موثرتره!

  19. تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد

پربحث‌های هفته

  1. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  2. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  3. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  4. حقوق خبرنگار جنجالی صدا و سیما چقدر است؟/ پاسخ «یوسف سلامی» به میزان درآمد ماهیانه خود

  5. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  6. چرا این همه بد اخلاقی؟

  7. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  8. درباره توبه تتلو

  9. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  10. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  11. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  12. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  13. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  14. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  15. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  16. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  17. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  18. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  19. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  20. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  21. تنوری که هنوز سرد است...

  22. ایثارگران را بدنام نکنید !

  23. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  24. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  25. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

    2. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

    3. چرا این همه بد اخلاقی؟

    4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

    5. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

    6. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

    7. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

    8. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

    9. تنوری که هنوز سرد است...

    10. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

    11. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

    12. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

    13. کنایه زاکانی درباره واگذاری ودیعه مسکن دوره‌های پیشین/ واکنش وحیدی به احتمال صدور گواهینامه موتور برای بانوان

    14. پاسخ طحان‌نظیف به انتقادات روحانی از شورای نگهبان/ رقیب جدید قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم

    15. رئیسی: برخی به‌دنبال معامله بر سر موشک‌هایمان بودند/ به‌بهانه دورکردن سایه‌جنگ،برجام‌های ۲ و ۳ را دنبال می‌کردند

    16. دستور ویژه رئیسی برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری

    17. درخواست مهم ایران از طالبان درباره مهاجران افغان

    18. کمال خرازی: اگر موجودیت ایران تهدید شود، ناچاریم دکترین هسته‌ای خود را تغییر دهیم

    19. رئیس‌جمهور: منزوی کردن زنان را قبول نداریم

    20. شناور سپاه از خط استوا عبور کرد/ اولین ماموریت در نیمکره جنوبی

    21. دیوید کامرون: اوکراین مجاز است با سلاح‌های انگلیسی، روسیه را بزند!

    22. رئیسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود/ هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم

    23. "مصلحت قطعی" همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام

    24. رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند

    25. تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب پابرجاست

    آخرین عناوین