نگرانی شدید وزیر دفاع آمریکا از افزایش خودکشی نظامیان

جهان،   4000504124

وزیر دفاع آمریکا در دیدار اخیر خود از نظامیان آمریکایی در آلاسکا از افزایش میزان خودکشی در میان نظامیان این کشور شدیدا ابراز نگرانی کرد.

نگرانی شدید وزیر دفاع آمریکا از افزایش خودکشی نظامیان

به گزارش فارس، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا نگرانی شدید خود از افزایش خودکشی در میان نظامیان ارتش آمریکا را ابراز داشت.

وی که این سخنان را در جریان دیدار از نیروهای آمریکایی در آلاسکا مطرح می‌کرد، گفت که فشاری که بر نیروها وجود دارد و خودداری نظامیان از دریافت درمان روانی، از عوامل اساسی در افزایش شمار خودکشی‌ها به شمار می‌آید. 

آستین اضافه کرد: «من به فشاری که نظامیان با آن مواجه می‌شوند آگاه هستم و از میزان خودکشی‌ها نه تنها در اینجا بلکه در میان تمامی نیروها بسیار نگران هستم».

وی تاکید کرد که اقدامات زیادی برای حل این مشکل باید انجام شود و از بین بردن ننگی که برخی برای دریافت درمان روانی احساس می‌کنند باید در دستور کار قرار بگیرد.

روزنامه یو‌اس‌ای تودی اخیرا گزارش داد که دست کم 6 نفر از نظامیان آمریکایی که در آلاسکا حضور دارند خودکشی کرده‌اند. برخی گزارش‌ها نیز شمار نظامیانی که در آلاسکا خودکشی کرده‌اند را 7 نفر اعلام کرده‌اند. نظامیانی که در این منطقه حضور دارند گاه دمایی تا منفی 60 درجه را تجربه می‌کنند و به دلیل زمستان‌های تاریک طولانی و روزهایی که آفتاب تا نیمه‌های شب در آسمان است با آشفتگی‌ در خواب مواجه هستند. در حال حاضر 11 هزار و 500 نظامی آمریکایی در آلاسکا حضور دارند. از سوی دیگر، میزان خودکشی در میان ساکنان آلاسکا نیز بسیار بالا بوده و شرایط ویژه این منطقه از جمله دلایل این موضوع گزارش شده است.

بر اساس گزارش‌ها، ارتش آمریکا طی سال‌های اخیر بیش از 200 میلیون دلار برای بهبود شرایط زندگی نظامیان هزینه کرده است.

در سال 2018 دست کم خودکشی 326 نظامی آمریکایی گزارش شده بود. این تعداد در سال 2019 به 350 نفر افزایش یافت و این میزان در سال 2020 با 385 نفر رکورد جدیدی را بدست آورد.

از سوی دیگر، مطالعات اخیر دانشگاه براون نشان می‌دهد که تعداد نظامیان آمریکایی که از سال 2001 تا کنون خودکشی کرده‌اند از 30 هزار نفر فراتر رفته است.

بر اساس نتایج این مطالعه، افزایش حضور نظامی آمریکا در جهان که پس از حوادث 11 سپتامبر آغاز شده باعث شده تا دست کم 30 هزار و 177 نظامی آمریکایی اقدام به خودکشی کنند.

«توماس هاوارد» محقق این مطالعه می‌گوید که تعداد قربانیان خودکشی در میان نظامیان آمریکا تا سال 2001 تنها 7 هزار و 57 نفر بوده است.

این مطالعه تاکید دارد که تعداد قربانیان خودکشی در میان نظامیان آمریکا ممکن است بیشتر از این آمار باشد چون این آمار شامل نیروهای ذخیره و نیروهای گارد ملی نبوده است.

در این مطالعه آمده است در حالی که جنگ افغانستان در حال پایان یافتن است خودکشی در میان نظامیان آمریکایی در سال های اخیر روندی افزایشی داشته است.

کشته شدگان نظامی آمریکا از سال 2007 به طور قابل توجهی کاهش داشته اما این تعداد با خودکشی نظامیان آمریکایی در 2012 به اوج خود رسید. طی سه سال گذشته نیز به ترتیب بدترین سال‌ها برای نظامیان آمریکایی از نظر خودکشی بوده است.

مشکلات روانی از مهمترین دلایل خودکشی نظامیان آمریکایی اعلام شده است و وزیر دفاع آمریکا در جریان سفر خود به آلاسکا تاکید کرد که باید همانند دیگر بیماری‌ها با مشکلات روانی برخورد شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین