روایت سیزدهم| آب پاکی واعظی روی دست همتی!/ رییسی: تصمیم بنزینی را قبل از جلسه سران قوا گرفته بودند/ توهین فرزند مرعشی به زاکانی

گروه سیاسی الف،   4000320047 ۵۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۴ تکراری یا غیرقابل انتشار


بدبیاری های همتی !

ظاهرا روزهای بدبیاری برای عبدالناصر همتی آغاز شده است. ابتدا آسوشیتدپرس به نقل از او اعلام می کند که این نامزد انتخابات در صورت پیروزی حاضر است با بایدن دیدار کند! و بعد هم در یک رشته توییت مدعی تقلب علمی او در انتشار و ارایه یک مقاله علمی می شوند.

در مورد نخست آسوشیتدپرس نوشته است که این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران گفته در صورت برنده شدن در انتخابات هفته آینده (۲۸ خرداد ماه)،  به ملاقات با بایدن تمایل دارد، گرچه آمریکا باید نشانه های بهتر و نیرومندتری برای جمهوری اسلامی بفرستد.

البته این خبرگزاری به نقل از همتی در ادامه تاکید کرده است: تصور می کنم که تاکنون هیچ اقدام جدی از آقای بایدن ندیده ایم. آنها (واشنگتن) باید نخست به توافق هسته ای که از آن بیرون رفته، بازگردند. در صورتی که اقدام آمریکا را ببینیم و اعتماد بیشتری ایجاد شود، می توانیم در باره روابط با آنها مذاکره کنیم.

ستاد انتخابات همتی در توضیحی که در این باره منتشر کرده است یادآور شده که تیتر این گفتگو با آنچه در مصاحبه گفته شد همخوانی ندارد.

این بیانیه در ادامه آورده است:  پیرو مصاحبه دکتر همتی با خبرگزاری آسوشیتدپرس در تاریخ چهارشنبه 19 خردادماه و انتشار این مصاحبه با تیتر «اعلام آمادگی همتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ایران برای دیدار احتمالی با رییس جمهوری آمریکا»، موارد زیر جهت اصلاح به اطلاع می رسد. آقای دکتر همتی در این مصاحبه در پاسخ به سئوال خبرنگار که آیا شما حاضرید با جو بایدن دیدار داشته باشید، به صراحت تصریح کرده اند، «اگر در چارچوب نظام جمهوری اسلامی باشد چرا که نه؟ من فکر می کنم ما هنوز هیچ چیز جدی از سمت آقای بایدن ندیده ایم. آنها ابتدا باید به قراردادی که از آن خارج شده اند، برگردند. اگر ما روند را دیدیم و اعتماد بیشتری ایجاد شد بعدها می شود در مورد این موضوع هم صحبت کرد و به قدم بعدی فکر کرد.
 
براساس این اطلاعیه، این نامزد انتخاباتی در این مصاحبه تصریح کرده است که «سیاست های کلی ما توسط رهبر انقلاب تعیین می شود و به تایید شورای امنیت ملی می رسد.»

هنوز از واکنش همتی به ادعای تقلب در انتشار مقاله علمی خبری در دست نیست.

اما این همه آن بدبیاری نیست که همتی در این چند روز با آن مواجه شده. روز گذشته محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور نیز در گفت‌و‌گو با تسنیم، درخصوص اظهارات اخیر عبدالناصر همتی که گفته بود به دلیل اختلاف نظر با آقای روحانی از مسئولیت بانک مرکزی عزل شده است، گفته است: خیر این حرف درستی نیست، آقای دکتر همتی هیچ اختلافی با آقای روحانی نداشت!

همتی در مناظره ها روی این موضوع حساب ویژه ای باز کرده بود و از اختلاف خود با دولت و حتی اقتصاددان نبودن روحانی گفته بود !

به گفته واعظی، حتی وقتی هم که آقای همتی کاندیدا شدند، می‌خواستند مرخصی بگیرند؛  خُب کسی که اختلاف دارد، مرخصی نمی‌گیرد. ایشان می‌خواستند مرخصی بگیرند که اگر رای نیاوردند، سرکارشان برگردند اما آقای رئیس‌جمهور گفتند جایی مثل بانک مرکزی حساس است و حرف رئیس کل بانک مرکزی بر معشیت  مردم، زندگی مردم و سرمایه مردم تاثیر گذار است. نمی‌شود که کسی همزمان رئیس کل بانک مرکزی باشد و سراغ مسائل اقتصادی و مناظره هم برود.

واعظی تصریح کرده است: من نمی‌خواهم راجع به این موضوع صحبت کنم اما این را بدانید که کسی که می‌خواهد رای بیاورد متوسل به هر چیزی می‌شود.

 سخنان واعظی این  احتمال را پر رنگ تر کرده است که انتقاد شدید روحانی در جلسه اخیر هیات دولت به نامزدهای انتخابات برای اشاره نکردن به سختی شرایط کشور ناشی از جنگ اقتصادی، مخاطب اصلی اش همتی باشد !

ادعای همتی درباره حضور رییسی در جلسه ارز 4200 تومانی نیز از جمله اشتباهات او در روز مناظره بود که رییسی به آن پاسخ داد.


روزنامه شرق خبر داده است که نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان تا کنون حاضر به شنیدن برنامه‌های مهرعلیزاده و همتی نشده اند.


رییسی و ماجرای تصمیم گیری بنزینی

هر چند ابراهیم رییسی در جلسه تصمیم گیری درباره ارز 4200 تومانی حاضر نبود اما در جلسه بنزینی  که با حضور سران قوا برگزار شده حاضر بوده است. به همین دلیل نیز او سعی کرده است در جریان یک  نشست پرسش و پاسخ دانشجویی، روایتی از  جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا که در جریان آن جمع‌بندی افزایش قیمت بنزین انجام شد به دست دهد.

 رئیسی دراین نشست که تسنیم خبر آن را مخابره کرده گفته است:‌  در رابطه با افزایش قیمت بنزین، آقایان این مسئله را به جلسه شورای هماهنگی آوردند و ما گفتیم که این موضوع ارتباطی به جلسه شورای اقتصادی ندارد. من در آن جلسه سه بار به این موضوع اعتراض کردم. ولی آقایان گفتند ما دو موضوع را به جلسات شورای هماهنگی می‌آوریم؛ بعضی موضوعات را از باب هماهنگی قوای سه‌گانه برخی دیگر را از باب تصویب که این مورد {افزایش بنزین} از باب هماهنگی قوای سه گانه است.

وی افزود:‌ بنابراین تصمیم افزایش قیمت بنزین را اساسا از باب هماهنگی در جلسه مطرح کردند و این موضوع پیش از این به تصویب دولت رسیده بود. البته این {افزایش قیمت حامل‌های انرژی} قانون است منتها اشکال دولت این بود که این قانون را 5 سال اجرا نکرد و به جای اینکه این قانون را با یک شیبی اجرا کند که در جامعه تنش اتفاق نیفتد این قضیه را یکباره اجرا کرد و جامعه را دچار شوک کرد.  بنابراین آنچه که حلقه مفقوده این قضیه  بود مدیریتی بود که انجام نشد. 

رییسی یادآور شده:‌ تنها یک بخش از مصوبه دولت در جلسه هماهنگی به تصویب رسید و آن این بود که آقایان پیشنهادشان این بود که پول حاصل از اجرای این مصوبه  بین مردم تقسیم شود که کمی از تنش‌های احتمالی بکاهد  که در این باره نظرات مطرح شد و در نهایت به تصویب رسید و پس از آن  مورد تایید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت.

رئیسی در این دیدار دانشجویی  تاکید کرده است: من تا چند روز قبل از اجرا این قضیه اطلاعی از آن نداشتم و زمانی که از این ماجرا با خبر شدم،  برای دولت یادداشت رسمی نوشتم و  هشدار دادم  که شرایط کشور را برای اجرای این مصوبه مناسب نمی‌دانم و معتقدم که این قضیه بدون اقناع مردم امر درستی نیست.

رییسی در ادامه سفرهای انتخاباتی خود به خوزستان رفته است.


رضایی: چرا شورای نگهبان «جبران» نکرد؟

محسن رضایی که روز گذشته در یک گردهمایی با عنوان اقوام ایرانی سخن می گفت از رابطه خوب خود با مقام معظم رهبری و اهمیت این موضوع برای حل مشکلات کشور گفته است. 

او گفته است: رابطه خوبی که بین من و مقام معظم رهبری وجود دارد، دست من را برای خدمت بازتر می‌کند که با رهنمودهای ایشان، سیاست‌های کلی ابلاغی ایشان را اجرا کنم و تحولی اساسی را از بالا تا پایین با دست شما پیاده کنم.

رضایی تاکید کرده است : سال ۱۴۰۰ سال گشایش امور خواهد بود و غم و غصه ها کنار خواهد رفت و آغاز دوران جدیدی را برای شکوفایی ملت ایران در میدان اقتصاد و صعنت و کشاورزی، فرهنگ و برادری و دوستی شروع خواهیم کرد. این آغاز برای وحدت و برادری و دوستی همه اقوام سربلند ایرانی است. 

او همچنین شب گذشته در یک توییت از شورای نگهبان پرسیده است که سرنوشت تقاضای رهبر معظم انقلاب از  شورای نگهبان چه شد؟! 

او نوشته است: آخر مشخص نشد که فرمان رهبر معظم انقلاب برای جبران جفایی که در حق برخی کاندیداها شد، به کجا رسید؟

دستگاه های مسئول به طور روشن به مردم بگویند چگونه جفای صورت گرفته را جبران کردند.


دعوت کارگزاران از جلیلی برای مناظره

سعید جلیلی که در مناظره روز سه شنبه پیشگام نقد نحوه برگزاری مناظره صدا و سیما بود مجددا در توییتی از صدا وسیما انتقاد کرده و نوشته است:  نفری ۵ دقیقه برای تشریفات کاندیداها وقت میگذارند که نشان بدهند با ماشین می آیند و می روند اما وقتی میخواهند درباره مشکلات مسکن بپرسند، ۴ دقیقه وقت مناظره می گذارند.

جلیلی بارها از همتی و طرفداران دولت خواسته است که با او به مناظره دو نفره بنشینند. حزب کارگزاران در حساب رسمی خود این بار به این درخواست پاسخ مثبت داده و نوشته است: 

ما معتقدیم با شما حتی نمی شود وضع موجود را حفظ کرد! اگر ادعایی جز این دارید، خارج از صداوسیما و با یک برنامه ریزی متفاوت از شبه مناظره های این روزها، با نماینده کارگزاران سازندگی ایران مناظره کنید!

اشاره همتی به موتور سواری جلیلی با سعید قاسمی نیز با واکنش سعید قاسمی مواجه شده و او در توییتر نوشته است : 

شنیدم آقای همتی با موتورسواران هم مسئله دارند میخواهند بین راننده موتورسیکلت ها و سرنشین ها هم دیوار بکشند!

جلیلی عصر دیروز در ویژه برنامه تلویزیونی خود خطاب به مردم کرمان هم گفته است: استان کرمان که با سرمایه‌های قابل توجه خود، چهره مقتدری در جهان از خود نشان داده است، پرورش دهنده انسان‌های بزرگی است که به عنوان یکی از این انسان‌های بزرگ باید به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد که امروز نه تنها برای کشور بلکه برای جهان اسلام یک اعتبار و آبرو است.




عصبانیت فرزند مرعشی از زاکانی

علیرضا زاکانی که مشهور به انتقادهای تند و تیز از مفاسد و برخی چهره های دولتی است به اظهارات گذشته روحانی در جلسه هیئت دولت نیز واکنش نشان داد و در فضای مجازی از مردم خواست که درباره این اظهارات برداشتشان را به او علام کنند تا در مناظره از آنها استفاده کند. 

زاکانی در توییتر نوشته است: آقای روحانی ناراحت شدندکه چرا نامزدها از خدمات دولت در مناظرات صحبت نکردند!منکر برخی خدمات دولت نیستم، اما از مردم که خود با دل و جان احساس کرده اند، میخواهم برداشت خود از ادعای ایشان را با تصاویر و مستندات برای اینجانب ارسال کنند تا در مناظره سوم از طرف آنها مطرح کنم.

اما عجیب ترین واکنش به انتقادات زاکانی نوشته فرزند حسین مرعشی عضو حزب کارگزاران است که در آن او با لحنی توهین آمیز درباره زاکانی اظهار نظر کرده است. علی مرعشی در توییتر نوشته است که پدر و مادر زاکانی حق داشته اند که اجازه حضور او را همراه دایی اش به جبهه بدهند ! توهینی که با پاسخ کاربران زیادی مواجه شده است.


مهرعلیزاده مدرک دکتری اش را از دانشگاه تهران منتشر کرد

مهرعلیزاده که روزهای گذشته مدرک تحصیلی مهندسی اقتصادش از دانشگاه تیلبرگ هلند محل تردید قرار گرفته بود و نهایتا نیز دریافت این مدرک از سوی دانشگاه یاد شده تکذیب شد در واکنش به این انتقادها تصویر مدرک دانشگاه تهرانش را منتشر کرده و در توییتر نوشته است: اظهارنظر درباره تحصیلات نامزد خاص به دردشان آورده است، می‌گویند من دکترا ندارم!؟ ابتدایی تا دیپلم را در مراغه، لیسانس و فوق را در دانشگاه تبریز و دکترای مدیریت مالی را از دانشگاه تهران گرفتم. دکترای دیگر را هم در تیلبرگ خواندم (هنوز دفاع نکردم). شما دیپلمتان را ارائه کنید.

سخنگوی ستاد محسن مهرعلیزاده نیز گفته است: سوابق تحصیلی محسن مهرعلیزاده مشخص و قابل راستی آزمایی است و نیازی به تلاش برای اثبات آن نیست.

اظهارات یک دانشجوی ایرانی دانشگاه تیلبرگ هلند درباره مدرک تحصیلی مهر علیزاده


قاضی زاده و اصلاح الگوی حکمرانی لاریجانی - روحانی 

 امیر حسین قاضی زاده که روز گذشته با جمعی از دانشجویان دیدار و درباره مسائل مختلف گفت وگو کرده است در این دیدار گفته است برای اصلاح الگوی حکمرانی لاریجانی- روحانی وارد صحنه انتخابات شده است.
وی دراین باره تصریح کرده است:  اشکالات گفتمانی قابل توجهی به آقای لاریجانی وارد است و امروز که بنده می گویم برای اصلاح وضع موجود آمده ام یعنی برای اصلاح مدل حکمرانی لاریجانی - روحانی آمده ام .

«با برجام موافقیم و باید تحریم ها برداشته شود و معتقدم حقوقدانان بین الملل باید مذاکره کنند» . این هم بخشی از اظهارات امیرحسین قاضی زاده هاشمی است که  در شبکه جام جم ایراد شده است.

ایرنا که این اظهارات را پوشش داده به نقل از وی نوشته است: ما به عنوان دولت نباید کاری کنیم که هموطنان ما نتوانند به کشور رفت و آمد کنند و نباید از این حق طبیعی آنان را محروم کنیم. کسانی که حکم قضایی دارند باید از سوی قوه قضاییه مورد توجه قرار گیرد اما باید به سمتی برویم که دفاتر وزارتخارجه خانه اول ایرانیان خارج از کشور شود.

دختر بزرگ سردار شهید سلیمانی در فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب 

فهرست ۲۱ نفرۀ  شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات شورای شهر تهران مشخص شد.

امیرابراهیم رسولی، سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی این فهرست را که نام دختر بزرگ سردار شهید سلیمانی نیز در آن به چشم می خورد به  شرح زیر اعلام کرده است:
مهدی چمران،احمد صادقی، پرویز سروری، جعفر بندی‌شربیانی، تشکری هاشمی، حبیب کاشانی، آقامیری، زهرا شمس احسان، سوده نجفی، سیداحمد علوی، علی‌اصغر قائمی، علیرضا نادعلی، محمد آخوندی، مهدی اقراریان، مهدی بابایی، مهدی پیرهادی، مهدی عباسی، میثم مظفر، ناصر امانی، نرجس سلیمانی، نرگس معدنی پور.

برخی از نیروهای انقلابی و فعالان فضای مجازی از دختر سردار سلیمانی خواسته اند اعلام انصراف کرده و از این میدان خارج شوند .

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۰۳۱۸۳۵۱۷:۲۱:۰۸ ۱۴۰۰/۳/۲۰
معلوم شد همتی و مهرعلیزاده صرفا به عنوان سخنگوی جریان اصلاحات و برای اتهام زنی و دروغ .. راجع به رقبا در این مناظرات شرکت میکنن . دروغهایی که خیلی زود برملا شده
ناشناس۲۰۳۲۴۷۱۲۲:۳۴:۲۳ ۱۴۰۰/۳/۲۰
کاش این دوران دروغ ونیرنگ علی برکت ..ی زودتموم بشه بخداتصویرشوکه میبینم صداشومیشنوم حالم بدمیشه
ناشناس۲۰۳۱۸۳۷۱۷:۲۲:۳۰ ۱۴۰۰/۳/۲۰
قطعا خاتمی جرات نمیکنه از دو تا بازنده بالقوه مثل اینها علنا حمایت کنه ، اما قطعا پشت پرده تا بتونه براشون رای جمع میکنه و حتی ممکنه بعضی افراد دور و برش رو برای حمایت از اینها بسیج کنه
ناشناس۲۰۳۲۳۴۹۲۱:۳۹:۳۲ ۱۴۰۰/۳/۲۰
زیباکلام: خاتمی هم بیاید رای نمی آورد.
ناشناس۲۰۳۱۸۳۸۱۷:۲۳:۰۳ ۱۴۰۰/۳/۲۰
از .. و خاتمی غافل نشین که تا دقیقه نود ممکنه کار خودشونو بکنن
ناشناس۲۰۳۲۳۹۱۲۱:۵۸:۰۴ ۱۴۰۰/۳/۲۰
محسن مهرعلیزاده گفت من از هلند دکترا دارم حالا مشخص شد دروغ گفته با عوامفریبی و دروغگویی نمیتوان رای جمع کرد.
ناشناس۲۰۳۲۵۴۱۲۳:۰۷:۵۱ ۱۴۰۰/۳/۲۰
احسنت
ناشناس۲۰۳۲۶۰۳۲۳:۳۷:۵۶ ۱۴۰۰/۳/۲۰
دوران تدارکچی ها تمام شده.
ناشناس۲۰۳۲۷۹۶۰۱:۳۳:۵۳ ۱۴۰۰/۳/۲۱
سلام سواد همراه تجربه علم عمل صداقت شجاعت ایمان ترس از خدا درد مردم از نزدیک مشاهده نمودن ارزش دارد دارای هرمدرکی باشد ارزش دارد، نه سوادی که هیچ کدام از این مطالب را دارا نباشد..
ناشناس۲۰۳۱۸۴۴۱۷:۲۵:۵۵ ۱۴۰۰/۳/۲۰
داستان بایدن از اونجایی خطرناکه که بلافاصله بعد از اینکه کاخ سفید از التماس اصلاحات برای مذاکره خبر داد ، وندی شرمن هم تهدید کرد که اگر کسی بجز طرفدارهای مذاکره با امریکا ، در ایران به قدرت برسه وضع ایران وخیم میشه !!! یعنی مثل سال 88 که اینها نامه زدن برای اوباما که لطفا یا ایران رو تحریم کن یا بمبارون ، این بار هم نامه زدن که کدخدا به دادشون ...؟؟
ناشناس۲۰۳۱۸۵۳۱۷:۲۶:۵۵ ۱۴۰۰/۳/۲۰
مرعشی یادش رفته در مناظره 84 ، چجوری کلهر جوابش رو داد و زمینه ساز شکست رفسنجانی در مقابل احمدی نژاد شد
ناشناس۲۰۳۱۸۶۴۱۷:۲۹:۱۷ ۱۴۰۰/۳/۲۰
مهرعلیزاده گفت دکترای مهندسی اقتصاد داره از هلند ، الان میگه دکترای امور مالی داره از تهران . جالبتر اینکه همین مدرک دکترای مالی تهران رو هم سال 88 گرفته ، یعنی بعد از سالها مسئولیتش و به عنوان یکی از مقامات .
ناشناس۲۰۳۱۸۷۱۱۷:۳۱:۰۵ ۱۴۰۰/۳/۲۰
همتی و مهرعلیزاده به رضایی گفتن مدرک دکتراش رو چجوری گرفته . حالا معلوم شد خودشون هم اونجوری و به عنوان مقام مسوول مدرک گرفتن . تازه رضایی لااقل قبل انقلاب مهندسی مکانیک خونده ، اینا که سر تا ته تحصیلشون با عناوین دولتی بوده
ناشناس۲۰۳۱۸۷۹۱۷:۳۲:۵۲ ۱۴۰۰/۳/۲۰
زاکانی و جلیلی دیگه چجوری بگن مناظره ، که همتی قبول کنه ؟؟؟ حالا چون همتی جرات و سواد مناظره نداره و فقط شلوغ بازی بلده ،..براش بادیگارد بفرستن که به جاش مناظره کنه ؟؟؟
احسان صالحی۲۰۳۲۱۱۵۱۹:۱۸:۳۰ ۱۴۰۰/۳/۲۰
جناب واعظی پس آیا شما و .. (حاج حسن)برای آوردن رای به هر چیزی متوسل شدید..که اینگونه با قاطعیت میگویید آدم برای رای به هر چیزی متوسل می شود
ناشناس۲۰۳۲۱۴۸۱۹:۴۰:۳۱ ۱۴۰۰/۳/۲۰
واعظی هم اعتراف کرد که همتی رفیق و شریک کارنامه روحانی است
ناشناس۲۰۳۲۱۶۹۱۹:۴۹:۳۶ ۱۴۰۰/۳/۲۰
در این انتخابات رییسی و یارانش با کمک مردم بر روحانی و یارانش پیروز میشوند به مدد خدا
عباس۲۰۳۲۲۰۸۲۰:۰۷:۴۶ ۱۴۰۰/۳/۲۰
آمریکایی ها دوست دارند کسی مانند احمدی نژاد و از گروه تندروهای کشور رئیس جمهور شود که به نفع آنها و اسرائیل باشد و برای همین سعی میکنند آنها که بهتر میتوانند به ایران خدمت کنند را با اینگونه گزارشات از گردونه خارج کنند.
ناشناس۲۰۳۲۲۷۳۲۰:۴۶:۰۷ ۱۴۰۰/۳/۲۰
بغیر از همتی بقیه حتی اصول اولیه مملکت داری و اقتصاد را نمی دانند وکل حرف ها وعده‌هایشان تو خالی هست
ناشناس۲۰۳۲۲۹۶۲۱:۰۰:۰۰ ۱۴۰۰/۳/۲۰
این خود شیرینی آسوشیتدپرس که قسمتی از پروپاگاندای دموکراتها محسوب در راستای حمایت همه جانبه اونها از تندورهاست..
ناشناس۲۰۳۲۳۲۶۲۱:۲۲:۱۶ ۱۴۰۰/۳/۲۰
مهرعلیزاده گفت از دانشگاه هلند دکترا داره بعد که تحقیق کردن گفت هنوز دفاعیه اش رو انجام نداده. از حالا دروغ! وای به زمانی که رئیس جمهور بشه.
ناشناس۲۰۳۲۳۵۰۲۱:۴۲:۲۴ ۱۴۰۰/۳/۲۰
واعظی درست گفته همتی با دولت هیچ اختلافی نداشته بلکه برای کسب رای می خواهد خودش را از کارنامه دولت جدا نماید.
ناشناس۲۰۳۲۳۵۵۲۱:۴۴:۰۰ ۱۴۰۰/۳/۲۰
لابد 8 سال دیگه باید منتظر مذاکره همتی و بایدن باشیم این راهکار به درد خودشون میخوره !
ناشناس۲۰۳۲۳۷۳۲۱:۵۲:۳۸ ۱۴۰۰/۳/۲۰
از تورم 49 درصدی هاشمی تا تورم 52 درصدی روحانی راهی است که همتی ها راهساز آن بوده اند.
ناشناس۲۰۳۲۴۷۶۲۲:۳۵:۴۲ ۱۴۰۰/۳/۲۰
مگه مردم عقلشان را دست دیگران داده اند که خاتمی برای مردم تصمیم بگیره خاتمی یک رای دارد دیگران هم همین طور دیگه هیچ کسی نمیتواند در تصمیم کسی دخالت بکنه رای ما فقط رییسی مرد میدان
ناشناس۲۰۳۲۵۱۸۲۲:۵۱:۲۱ ۱۴۰۰/۳/۲۰
چرا کسی از تحصیلات لیدر والگوی آقای مهر علیزاده یعنی سید محمد خاتمی چیزی منتشر نمیکنه مهر علیزاده توضیح دهد خاتمی با یک کارشناسی فلسفه وتحصیلات حوزی کمتراز آقای رئیسی چرا آمد رئیس جمهور شد
...۲۰۳۲۵۲۶۲۲:۵۸:۳۵ ۱۴۰۰/۳/۲۰
همتی و مهر علیزاده کاری جزء تخریب ندارن. و می‌خوان از همون راهی که روحانی رأی آورد رأی بیارن
ناشناس۲۰۳۲۵۲۸۲۳:۰۱:۲۶ ۱۴۰۰/۳/۲۰
امیدمان به خدا دوم به سیدبزرگواررییسی مردوصادق ومومن ومیدان
ناشناس۲۰۳۲۶۰۸۲۳:۴۰:۱۶ ۱۴۰۰/۳/۲۰
دختر سلیمانی باید باشه چه دلیلی داره که نباشه آیا از ورود ادم سالم میترسین
سرباز۲۰۳۲۶۰۹۲۳:۴۰:۱۷ ۱۴۰۰/۳/۲۰
بسمه تعالی.هیچ یک از آحاد ملت بزرگ و رشید ایران نگران نبوده،نیستند و نباشند،همه در پیشگاه ملت بزرگ ایران مثل روز شناخته شده اند و مشیت الهی بر پیروزی ملت مومن و مجاهد ایران و تحول واقعی و بنیادین و حقایقی که سالها توسط فرصت طلبان با انواع انگها به حقیقت جویان میزدند،تعلق گرفته است.فلذا ملت مجاهد و صالح ایران با اعتماد به نفس و با اتکال به خداوند به صالحترین کاندیداها رای دهند.صبح پیروزی به فضل الهی نزدیک است.ان‌شاءالله
خاتم۲۰۳۲۶۹۷۰۰:۲۷:۳۹ ۱۴۰۰/۳/۲۱
آقای دکتر محسن رضایی رزمنده دفاع مقدس خیلی دلسوزند و از تبار مردان غیور لر میهن که قولشان عمل است اما چون سبد رأیشان وسیع نیست .. فقط باید به رییسی رأی داد. و من به این نتیجه رسیدم.
محمد۲۰۳۲۷۲۹۰۰:۴۸:۰۲ ۱۴۰۰/۳/۲۱
همتی و مهرعلیزاده هیچ برنامه ای ندارن . یا به رئیسی تهمت میزنن یا موضوع زنان و حجاب رو میارن وسط. امیدوارم مردم دیگه گول نخورن
سید۲۰۳۲۹۱۴۰۳:۲۸:۲۱ ۱۴۰۰/۳/۲۱
فقط رییسی والسلام
ناشناس۲۰۳۲۹۴۵۰۴:۴۲:۴۸ ۱۴۰۰/۳/۲۱
به شماها چه ربطی داره که اقای خاتمی چکارمیکنه..
ناشناس۲۰۳۲۹۵۶۰۵:۲۸:۴۶ ۱۴۰۰/۳/۲۱
در حال حاضر ورود خانم سلیمانی به عرصه ی سیاست، خطایی راهبردیست .
ناشناس۲۰۳۲۹۹۶۰۶:۵۸:۳۷ ۱۴۰۰/۳/۲۱
فقط فقط آقای رئیسی.
ناشناس۲۰۳۳۰۵۳۰۸:۰۵:۴۵ ۱۴۰۰/۳/۲۱
واقعا از خاتمی غافل نشین عجب رویی داره دل خوشی ازش نداریم
ناشناس۲۰۳۳۰۶۱۰۸:۱۸:۰۴ ۱۴۰۰/۳/۲۱
تقوی را رعایت کنید که به سرنوشت روحانی دچار نشوید
علی۲۰۳۳۱۴۴۰۹:۴۱:۰۳ ۱۴۰۰/۳/۲۱
خدا کنه دولت سوم روحانی و باعث و بانی پراید ۱۰۰ میلیونی(همتی) رای نیاره
فرج الله دستمرد۲۰۳۳۱۴۹۰۹:۴۴:۳۱ ۱۴۰۰/۳/۲۱
پایان افسادطلبان ولیبرالهاوسرطان ..
ناشناس۲۰۳۳۱۹۱۱۰:۰۵:۳۶ ۱۴۰۰/۳/۲۱
هرچی بلا سرمان بیاد از گور اصلاحات اول است از جمله اانتقال آب کارون
ایرانی۲۰۳۳۲۳۰۱۰:۲۹:۴۷ ۱۴۰۰/۳/۲۱
دوستان مردم باهوش ایران دیگر گول اینها را نخواهند خورد.رای ما رئیسی
ناشناس۲۰۳۳۲۳۴۱۰:۳۲:۲۱ ۱۴۰۰/۳/۲۱
آقای مهرعلیزاده نمیتونه یه سوال پیش افتاده از طرف یک اقتصاددان معمولی پاسخ بده اونوقت این مدرکش چه ارزشی داره؟ به عمل کار براید به سخندانی نیست
ناشناس۲۰۳۳۲۵۱۱۰:۴۶:۵۶ ۱۴۰۰/۳/۲۱
اگه بیایند وبااین کارنامه افتضاح دولت سوم روحانی را تشکیل بدهند دیگه اونوقت باید برویم خودمونو اصلاح کنیم ومعلوم میشه لیاقت ما همین دولت اخیر بوده
سلام۲۰۳۳۲۹۳۱۱:۱۷:۳۵ ۱۴۰۰/۳/۲۱
همه اخبارت منصفانه بود الف احسنت بر شما
علی۲۰۳۳۳۴۹۱۱:۴۱:۲۴ ۱۴۰۰/۳/۲۱
درود خدا بر نجیب ترین رئیس جمهور
ناشناس۲۰۳۳۳۶۴۱۱:۴۸:۵۲ ۱۴۰۰/۳/۲۱
سلام یکی از راه های به دست آوردن پستو مقام توهین و دروغ است.
ناشناس۲۰۳۳۴۰۶۱۲:۱۸:۵۱ ۱۴۰۰/۳/۲۱
فرزند مرعشی چکاره است؟ به زاکانی توهین کرده آقای زاکانی تنها کسی است که بدون واهمه گفتنی ها در فساد را گفته وچند پرونده فساد در قوه قضاییه را ایشان افشاء کرده .حتما فرزند مرعشیها از کاندید زاکانی احساس ناامنی میکنند که به ایشان توهین میکنند
الماس۲۰۳۳۴۶۹۱۲:۵۴:۳۹ ۱۴۰۰/۳/۲۱
سلام اصلاح طلبان .. هر ترفندی بزنند !! انشاالله و به قدرت خون سردار دلها ؛ در این دوره ؛ و برای همیشه آنها را به .. تاریخ خواهیم فرستاد!!!!
ناشناس۲۰۳۴۰۴۸۲۰:۲۶:۵۷ ۱۴۰۰/۳/۲۱
خون سردار دلها متعلق به همه مردم ایران است. حمایت از احمدی نژاد و این روزهای او را داشته باشید
سید بصیر احسانی۲۰۳۳۴۷۰۱۲:۵۵:۰۶ ۱۴۰۰/۳/۲۱
مناظره آخر مهمترین و تعیین کننده ترین مناظره است اینا هرچی کلک دارن اونجا اجرا میکنن آقای رییسی باید تمام حواسش رو جمع کنه از این قوم رکب نخوره
Modiry۲۰۳۳۴۷۲۱۲:۵۶:۰۸ ۱۴۰۰/۳/۲۱
آقای رئیسی موفق باشید
ناشناس۲۰۳۳۶۰۸۱۴:۳۳:۱۸ ۱۴۰۰/۳/۲۱
فقط رئیسی
هادی۲۰۳۳۶۴۸۱۵:۰۳:۳۶ ۱۴۰۰/۳/۲۱
آقای همتی موفق باشید.
م۲۰۳۳۶۹۹۱۵:۳۴:۴۱ ۱۴۰۰/۳/۲۱
چاکر اقای رئیسی
ناشناس۲۰۳۳۷۱۲۱۵:۴۴:۰۲ ۱۴۰۰/۳/۲۱
فقط رئیسی با امید خدا
ناشناس۲۰۳۳۷۹۸۱۶:۴۲:۵۶ ۱۴۰۰/۳/۲۱
بااین کارخودشوضایع میکنه.حساب حاج قاسم ازفرزندانش جداس.
ناشناس۲۰۳۳۸۶۷۱۷:۲۶:۳۶ ۱۴۰۰/۳/۲۱
درود موفق باشید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  16. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  17. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  18. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  19. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  20. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  21. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  22. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  23. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

  24. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

  25. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

آخرین عناوین