درد دل مردم | چرا قیمت مرغ قطعه شده نزدیک به ۴۰ هزارتومان است؟/ برداشت بانک‌ها از حساب مردم/ چرا مدیران بی‌کفایت بدون محاکمه کنار گذاشته می‌شوند؟

اجتماعی،   4000204080
درد دل مردم | چرا قیمت مرغ قطعه شده نزدیک به ۴۰ هزارتومان است؟/ برداشت بانک‌ها از حساب مردم/ چرا مدیران بی‌کفایت بدون محاکمه کنار گذاشته می‌شوند؟

مدتی است که در بخش «‌درددل مردم» پنجره‌ای به سوی شما گشوده‌ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد. به همین دلیل در انتظار پاسخ مسئولان و دستگاههای مربوطه خواهیم بود که در همین بخش منتشر خواهد شد.

شما می توانید مسایل و مشکلات خود را در بخش کامنت‌های ذیل همین مطلب ارسال کنید. این مطلب هر روز با پیام های شما بروز خواهد شد.


چند نکته :
۱- مطالب حتی المقدور کوتاه و بدون حاشیه روی نوشته و به موضوع اصلی مورد نظر پرداخته شود. در نوشتن دقت کنید مطالب، مفهوم و روشن بیان شوند.
۲- فقط مشکل و مساله خود را مطرح و از اظهار نظر یا ابراز همدردی خودداری کنید. 
۳- در صورتی که مطلب نیازمند الصاق تصویری از مدارک بود حتما به پیوست ارسال گردد.
۴- در مواردی ممکن است دستگاه مربوطه نیازمند ارتباط با نویسنده مطلب باشد در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و شماره ای برای تماس اعلام نمایید.
۵- به مشکلات مطرح شده قبلی در این صفحه پاسخ ندهید و مشکل خود را نیز به صورت مستقل از آن ها بنویسید.
۶-بدیهی است پیامهای حاوی توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نخواهد شد.

**********************************

 

١٤٠٠/٢/٨

 

  • بانک کشاورزی برای اعلام موجودی تلفبانک هم کارمزد می گیرد

 

  • اینجا چه جور کشوری است که بانک ورشکست می شه اما هیچ مدیری مقصر و مجرم شناخته نمی شه؟ کجای دنیا اینطوره؟

 

  • چرا مرغ های قطعه بندی شده فروشگاههای زنجیره ای با قیمت کیلویی حوالی چهل هزار تومن به فروش می رسد؟!اگر مافیایی پشت این قضیه نیست..پس این قیمت گذاری از سوی کیست؟!!

 

  • عدم پایبندی دانشگاه ازاد وبخصوص واحد علوم تحقیقات به قانون وعدم پاسخگویی بیداد میکندو کسی مهم پاسخگو نیست ومعاونت دانشجویی علوم تحقیقات نمونه عینی وسرامد بی قانونی می باشد

 

  • در خصوص مالیات اصناف چون این کاسبان محترم ادعای بی مورد میکنند دولت هم تاثیری نمی دهد مالیات بر اساس میزان فروش است و مادامی که شما در شرایط کرونا فروش نداشته اید مالیاتتان هم کم میشود و یا صفر میشودلطفا حداقل از دولت درخواست چیزی را بکنید که در همان لحظه اول به آن نخندند و کنار نگذارندوارزش افزوده را که از جیب مشتری میگیرید و موقع پرداخت به دارایی زورتان می اید آن را پرداخت کنید درخواست بخشش سهم بیمه کارفرما برای چند ماه شاید کمک بهتری به تولید و صنعت بکند تا بخشش مالیاتی که معمولا همه در شرایط غیر کرونایی هم به نحوی آن را پرداخت نکرده و درامدهای خود را کتمان میکنند

 

  • یک آذر بیمارستان بستری شدم بیمارستان قراداد با تامین اجتماعی نداشت مدارکم را بردم شعبه گفتند یک ماه باید از تاریخ ترخیص بگذره بعد مدارک قبول کنیم بعد از تحویل مدارک گفتند 120 روز کاری طول می کشه ، پول غرض کرد هنوز هم تامین اجتماعی پولمو نداده بعد از 22 سال سابقه بیمه

 

  • در کشورهای دیگر از بانکها سرقت می کنند در ایران بانکها از مردم سرقت می کنند از حساب مستمری تجارت که دوازده بار مستمری در ان ریخته و برداشت میشود(برای برداشت و انتقال هم کارمزد می گیرند) و در این ده سال یک پیامک هم نداشته چطوری کارمزد پیامک کم کردند؟!

 

١٤٠٠/٢/٧

 

  • از آقای توکلی و دوستان حقوقدانان در دیده بان تقاضا داریم به مساله کسر خودسرانه و بدون رضایت هزینه پیامک از حساب مشتریان که ب نوعی مصداق دزدی میباشد ورود نمایند.حسابی که در کل سال شاید فقط ماهانه یک بار کار کرد دارد،باید ۱۵ هزار تومان برای ۱۲ عدد پیامک کسر شود؟؟؟!!

 

  • گفتم تمام مشکلات کشور را بانکها ایجاد میکنند چون نقدینگی کشور در اختیار بانکها قرار گرفته با پول مردم هر بلایی که خواستند به سر مردم میارند ولی چاپش نکردید

 

  • باسلام سازمان بازنشستگی  کشوری چرا برای بعضی  از بازنشستگان  که استحقاق  گروه ویا فوق العاده  ایثارگری دارند حکم صادر نمی کند یا حداقل پاسخگو باشد

 

  • کارمزد برای بستن سپرده بلند مدت؟! کارمزد برای واریز وجه چک بانکی به بانکی دیگر انهم پس از پرداخت کارمزد صدور چک بین بانکی؟ یعنی برای پس گرفتن پول خودمان از بانک باید چقد رکارمزد بدهیم ؟مدتی که پول در بانک خوابیده با سود 18 درصدی و تورم 50 درصدی!

 

  • چرا دانشگاه آزاد نرخ شهریه های خود را اعلام نمی کند و به چه مجوزی شهریه دانشجویان در واحد های مختلف را متفاوت تعیین می کند؟ اصلاً چرا بنا بر این هست که این دانشگاه خودمختار باشد و مدیران و کارکنانش به هیچ دستگاه نظارتی پاسخگو نباشد؟

 

  • سلام من مدت 20 سال حق بیمه به تامین اجتماعی پرداخت می کنم اگر یک روز دیر شود تامین اجتماعی دیر کرد می گیرد ولی موقع پول دادن هیچ تعهدی ندارد بنده بهمن ماه در حین کار در شرکت خصوصی دچار حادثه شدم و از ناحیه دست دچار شکستگی شدید شدم و پزشک 65 روز استعلاجی برای بنده نوشته و آن را به بیمه تامین اجتماعی ارائه دادم گفتند باید کمیسیون تشکیل شود تا حقوق دوران استعلاجی برقرار شود الان ماه دوم سال 1400 شده بعلت کرونا هنوز کمیسیون تشکیل نشده و هیچ حقوقی برای من هم واریز نشده ، آقایان نمی گویند با این خرج و مخارج و اجاره خانه ها من از کجا زندگی ام را بگذرانم به هر کسی که فکر کنید رو انداختم و قرض گرفته ام دیگر مستعسل شده ام این داد خواهی را به کی بگویم از است تامین اجتماعی اراک .

 

۱۴۰۰/۲/۵

 

  • با توجه به توصیه پزشکان به منع استفاده از قلیان که در تشدید کرونا نقش دارد. چرا با کسانی که تا پاسی از شب‌ در مغازه‌های خود به عرضه این دود و دم به مشتریان در اسلامشهر خیابان شهید صدوقی- میدان تره‌بار، مشغولند برخورد نمی‌شود؟

 

  • مطلبی خواستم خدمتتان عرض کنم که بعد از محاسبه مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی برای سال 1400 که با حذف مرحله اول متناسب سازی تیر 99 مصادف شد و اعتراض شدیداین قشر را بدنبال داشته،سازمان تامین اجتماعی قول بررسی مجدد و تعیین فرمول جدید در سیستم داده که این فرمول در سیستم یارانه ای کار چند ساعت میباشداما بعد از دو هفته هنوز اقدامی نشده و اطلاعی نمیدهند و از انطرف اقدام به حذف سیستمی فیش حقوقی سال 1400 از سایتش نموده و حتی حکم مستمری بگیران را از سایتش حذف کرده و نوشته نامفهومی را در ان قسمت درج کرده که هیچ ماشین کشف رمزی نمیتواند معنی و مفهوم انرا کشف کند.بازنشسته های تامین اجتماعی که شاغل در بخش خصوصی بودند باید کارایی و بازدهی بسیار بالاتری نسبت به دیگر شاغلان دولتی میداشتند تا در بخش خصوصی ادامه کار بدهند و هزینه بیمه پردازی انها توسط کارفرما و خود پرسنل به دولت پرداخت میشد و بار مالی ان برای دولت 7 درصد بوده.خدا را خوش نمی اید که اینهمه فرق بین انها و دیگر بازنشسته های کشوری و لشگری باشد.

 

  • سلام از من مبلغ ۲۶ میلیون تومان کلاه برداری شد که اقدام به شکایت در دادگستری نمودم طی مراحل پرونده سازی ازطرف کلانتری محل اقدام شد پرونده به اداره آگاهی ارجا شد با توجه به مدارکی که داده بودم از بانگ مورد نظر استعلام شد هردوبانگ مبلغ انتقالی را تایید کردن پرونده درمراحل قانونیش را طی میکرد که بعداز دوهفته پیامکی برام ارسال شد مامور پیگیری پرونده مکتوب قسم خورده که چنین کلاهبرداری وجود ندارد چرا تا درخونه متهم حق بامن بود ولی پرونده به دادگستری رسید رای صادره عوض شد به نفع متهم صادر گردید مجددن اعتراض زدم هیچ فایده ای نداشت پرونده این جانب را بستن نمیدونم دردم را به کی بگم

 

  • این چه قانونی که بعنوان مقرری ماه اول ( فروردین)از کارمندان دولت هرساله بلافاصله پس از افزایش حقوق برداشت می‌شود؟ تورم سالیانه حدود سیصددرصد وافزایش ۲۵ درصد همخوانی ندارد.مگر نه اینکه در قانون اساسی قید شده است که افزایش حقوق کارمندان دولت برابر با افزایش نرخ تورم باید باشد؟ پس چرا قانون اساسی رعایت نمیشود؟ چه کسی یا چه مقامی پاسخگوست؟؟

 

  • سلام - سازمان تامین اجتماعی اخیرا طی بخشنامه درون سازمانی حق بیمه کارگران کارگاههای کشاورزی و ...جدید تاسیس را به صورت آزاد (حدود 800 هزار تومان برای هر نفر ) حساب میکنه . ولی کارگاههایی که قبل از این بخشنامه تاسیس شده اند را با همان حق بیمه قبلی (حدود 170 هزارتومان برای هر نفر) میخواستم بگم این هم در حد خودش نوبره. مگه کارگران کشاورزی با هم فرق دارند

 

  • سلام.شرکت مدیران خودرو ، خودرو قسطی خریدم و تا قبل از کرونا  دو روز مانده به تاریخ چک به من پیامک می دادند که در تاریخ سررسید چک حساب را شارژ کنم، تا این جا کار شرکت خوب، ولی پس از کرونا به تاریخ چک که نزدیک شد خبر ندادند، ولی مبلغ  چک در حساب گذاشتم ۱۵ روز از تاریخ چک گذشت، به شرکت زنگ زدم چرا چک پاس نمی شه ، مبلغ که تو حساب است بخاطر ضمانت که کردم ممکنه از حساب من برداشت بشه، پس چک را پاس کنید، جالبه در پاسخ گفتند بخاطر شرایط کرونا یک ماه چک ها دیرتر بحساب میره، بنده حساب را خالی کردم ۲ روز بعد پیام اومد چک برگشت خورده و یک رمز اومد که مبلغ چک را واریز کنم، پس از واریز پیام دیگر اومد ۱۸۰ هزار تومان دیرکرد چک به شرکت بدهکار هستید  و ناجوانمردانه و نزولخور انه پول زور را از من گرفتند، تازه فهمیدم کرونا بهانه است برای غارت و چپاول ملت

 

  • بسمه تعالی جناب آقای دکترسعید نمکی وزیر محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی موضوع: احقاق و تعلق فوق‌العاده خاص به کارکنان غیرهیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی وافزایش فوق العاده جذب به میزان ۵۰ درصد(از 35 به 50 درصد)با سلام و احترام همانگونه که استحضار دارید کادردرمان و سلامت کشور( مدافعان سلامت) بیش از یکسال است که بی وقفه در حال مبارزه با بیماری منحوس کرونا که در یک قرن گذشته بی سابقه بوده ، می باشند و در این راه علی رغم همه ی کمبودها و تنگناها با ایثار و از خود گذشتگی وتقدیم صدها شهید به ارائه خدمت به هموطنان خود پرداخته اند. در عین حال مشاغل بهداشتی و درمانی بنا بر طبیعت خود دارای سختی ها و دشواری های طاقت فرسایی بوده که لزوم توجه به مشکلات کارکنان این حوزه را دوچندان می کند . متاسفانه علی رغم این شرایط در طول سالیان گذشته شاهد کم توجهی و چه بسا بی توجهی مسئولین و متولیان پیشین وزارت بهداشت و درمان در زمینه ی بهبود و ارتقاء معیشت کارکنان عرصه ی سلامت بوده ایم. نتیجه ی این بی توجهی اختلاف چشمگیر سطح رفاه و میزان دریافتی بدنه ی اصلی وزارت بهداشت (کارکنان غیر هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی) با بسیاری از سایر کارکنان دولت بوده است ( گر چه حضرتعالی با برقراری افزایش امتیازات فصل دهم لایحه خدمات کشوری و فوق العاده ویژه جهت کارکنان غیر هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی تلاش شایان تقدیری جهت بهبود  و ارتقاء معیشت کارکنان غیر هیات علمی ارائه فرمودید). از همین رو ما کارکنان وزارت بهداشت و درمان  ضمن سپاس فراوان از حمایتهای حضرتعالی تقاضا داریم که در راستای برقراری عدالت و جبران عقب ماندگی های گذشته ، و نیز رفع دغدغه های رفاهی و معیشتی همکاران، با استفاده از ظرفیت های قانونی موجود که در پی خواهد آمد ، گامهای بلندتری در این مسیر برداشته شود تا باعث افزایش انگیزه و کارایی مضاعف در مدافعان سلامت شود . در همین راستا می توان به دو مورد از موارد قانونی که برای بخش هایی از کارکنان این وزارت اعمال گردیده است اشاره نمود : 
  1. . برقراری فوق العاده خاص مطابق( بند 16 ماده 54) آیین نامه اداری و استخدامی کارکنان غیرهیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی .
  2. . افزایش فوق العاده جذب (بند 17 ماده 54 آیین نامه اداری و استخدامی کارکنان غیرهیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی )به میزان ۵۰ درصد(از 35 به 50 درصد) مشابه اعضای محترم هیات علمی . 

                 

 

١٤٠٠/٢/٤

 

  • سلام راهنمایی رانندگی اعلام کرد کسانی که جریمه خود را پرداخت نکرده اند در صورتیکه که تا بهمن ماه پرداخت کنند مشمول دو برابر شدن نمی شود وقتی برای پرداخت مراجعه می کنید جریمهای قبلی همه بروز شده و معادل سال 1400 شده است در این بی کاری و گرانی این کار درسته؟

 

  • تمامی مغازه های تهران باز هستند این چه جور محدودیتی هست چرا اصناف و اتحادیه ها تمام ارکان این کشور رو در دست دارند؟!

 

  • من نتونستم یه چیزی رو درک کنم بلیط میخری برای خارج از کشور مالیات ازت کم میشه دوباره باید جداگانه عوارض خروج از کشوری بدی پول زوره؟

 

  • در شرایط کرونایی که  مردم برای اکثر خرید ها از کارت خوان استفاده می کنند چرا در مطب برخی پزشکان فقط پول نقد میگیرند؟ جهت ریشه کنی کرونا، بهتر است وزارت بهداشت باید اول بر نیروهای خودش نظارت داشته باشد.

 

  • رشد بنگاه املاک خصوصی ضرری به جامعه نمیرساند چون فعالیت بخش خصوصی است فقط باید دارای مجوز قانونی کسب و کار باشند و مانند نماد الکترونیک نظارت شوند

 

  • سلام  ،شهرداری و شورای شهر نمیخواهند بوضع اسفبار برچسب تبلیغاتی بنگاه های املاک و تخلیه چاه ها بر روی درب منازل و در ودیوار شهر  رسیدگی کنند. بنده نمیدانم از چه چسبی استفاده می‌کنند که برداشتن آنها مساوی با کنده شدن رنگ درب منازل میشود اینها حتی رحم به آیفون درب منازل و علمک گاز هم نمیکنند از قوه محترم قضاییه و مدعی العموم تقاضا دارم مجازات سنگینی برای چاپخانه‌ها و املاکی ها و سایر مزاحمین و متجاوز ین به حریم شخصی افراد تعیین نمایند تا از این کار ناپسند که آسایش مردم و چهره شهر را نشانه گرفته است جلوگیری شود

 

  • باور بفرمائید 10 سالی میشود که بنده با نیت خیر و کمک به پرداخت وام به اقشار آسیب پذیر، حدود سه یا چهار عابر کارت با حساب قرض الحسنه داشتم که به آن دست نمیزدم و بطور متوسط در هرکدام 80 یا 100 هزار تومان پول بود . در چند سال گذشته بانکها به بهانه پول پیامک همه قرض الحسنه ها را کاملا خالی کرده و مدتی است پیامک می آید بیا و آنرا مسدود کن .

 

  • تمنی دارم یک فکری برای مراکز معاینه فنی خودرو بفرمائید شلوغی واذدهام دراین وضعیت کرونایی خیلی خطرناک است دیروز چند نفر برای ماشین بنده نظر کارکارشن انجام دادن وداخل ماشین نشستن از کجا من خودم یا ان حضرات ناقل نباشیم حالا که وضعیت از قرمز به سیاه تبدیل شده یک مقدار از درامد باد اورده صرف نظر بفرمایید کرونا کنترل خواهد شدبنده با66سال  سن دوماه از خانه بیرون نیامدم امروز مجبور شدم برای معاینه فنی در حدود چهار ساعت تو مرکز شهر علاف ودر معرض خطر باشم لا عقل چند ماه تمدید کنید.مقصر اصلی دولت پول پرست میباشد که جان شهروندان برایش اصلاً ارزشی ندارد

 

  • اصولاً بانکها برای دست درازی در جیب مردم و حساب مردم درست شده اندو برای پرداخت تسهیلات به خودشان است . فقط یک بررسی کوچک نشان میدهد که وامی که به مردم میدهند با چه سودی پس میگیرند و  وام و تسهیلاتی که به کارمندان خودسان می دهند چطوری پس میگیرند .

 

  • اخر اين چه  دستورالعمل نادرستي  ايست كه مالك سال جديد نمي تونه مثلا مستاجر اذيت كن و نا درست ش رو راحت بيرون كنه!خب مگر مالكيت در  دين اسلام محترم نيست  ؟!خب دولت دلش براي مستاجر ميسوزه مشكل  مسكن حل كنه تورم حل كنه نه صورت مسله رو پاك كنه !

 

  • با سلام تمام مشکلات کشور را بانکها با پول ملت درست می کنند اگر سپردههای مردم نباشد بانکها دست از بنگاهداری ودلالی بر می دارند مردم پولهایشان را از بانکها خارج کنند فخر فروشی ومیدان داری بانکها تمام میشود

 

  • سلام قابل توجه معاون وزیر مسکن پس از چهرماه انتظار برای ثبت نام مسکن ملی نصیر شهر  در سایت نوشته شده شما  سابقه استفاده از تسهیلات را دارید بر اساس  اطلاعات سامانه. در صورتی که من و خانمم هیچگونه تسهیلاتی دریافت نکردیم و اعتراض کردم و هنوز خبری نشده است .خواهشمند است اطلاعات دقیقا برسی شود و اطلاعات غلط به من ندهید.اقای محمود محمودزاده در عمل باید صداقتتان را نشان دهید.با سپاس امیدوارم که جواب دهند

 

  • سلام به مسئولین ارتش حقیر جانباز ارتش می باشم که ۱۲۰ ماه مدت منطقه عملیاتی دارم و مدت یکسال ارشدیت در عملیات در کارنامه ام جبهه دارم  اداری پادگان حقیر با بیان اینکه جانبازان از ۲۶ سال به بالا را با ۳۰ سال بازنشسته می کنند از من امضا گرفته بعد از مدتی حقیر با همین خدمت  ۲۸ سال و ۹ماه بازنشسته کردند حق زن و بچه مرا پایمال کردند چرا با این همه مدت منطقه و جانبازی سی سال بازنشسته نکردند خواهشمندم رسیدگی فرمائید رضا احمدی

 

  • سلام چرا وام مسکن یکم اضافه نمیشود لطفاً اطلاع رسانی کنید تکلیفمان را بدانیم خسته شدیم به خدا

 

  • سلام خواهشمندم یه فکری برای مالیات مشاغل کنید ولله من که پارسال بخاطر کرونا هیچ کاری نتونستم بکنم سه چهار ماه هم درگیر مریضی بودم حالا امسال با درصد اضافه تر هم حتماً میخان مالیات بگیرند ولله زور داره اگر کار کرده بودم بازم حرفی نبود

 

  • کارهای دولت و  ادارات آن با نام نظام اسلامی، همانطور که این درددلها که همگی آنها را همه روزه تحمل میکنیم نشان میدهند حق زور گوئی را برای خود مشروع میدانند ومتاسفانه خودالگوئی شده اند برای جامعه که کاسب و تعمیرکار و........به اجحاف وتعدی رو بیاورند

 

  • من مبلغ ١٠٠هزار تومان به حساب قرض الحسنه گذاشتم براي ثواب ان متاسفانه بانك سالي ١٠هزار تومان هزینه پیامک کم می کند من با این حساب کار هم نمی کنم فقط سالی یک پیامک دارم آن هم کسر کردن هزینه پیامک برای بانک 5تومان هزینه یک پیامک است و این عدالت نیست قانونی و شرعی بانک می تواند هزینه هر پیامک را محاسبه کند و از مشتری بگیرد کسی که روزی 100پیامک دارد ‌کسی که سالی یک پیامک دارد به یک اندازه هزینه پرداخت می کنند ای کاش دیوان عدالت اداری به این موضوع ورود پیدا کند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  3. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  4. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  5. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

  12.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  13.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  14. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  15. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  5. جلاد، به پایان سلام کن!

  6. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  7. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  8. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  11. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  12. انتقام از پوتین؟

  13. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  17. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  18. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  19. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  20. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  21. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  22. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین