غلامرضا شریعتی؛ نشان مرغوبیت دولت!

سیاسی،   3991127050 ۷۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

غلامرضا شریعتی استاندار پرحاشیه خوزستان، با حکم رئیس جمهوری به ریاست سازمان استاندارد منصوب شد که این انتصاب با انتقاد گسترده افکار‌ عمومی مواجه شده است.

غلامرضا شریعتی؛ نشان مرغوبیت دولت!

وطن امروز نوشت: روز گذشته حسن روحانی طی حکمی غلامرضا شریعتی را برای یک دوره ۴ ساله به عنوان «رئیس سازمان ملی استاندارد ایران» منصوب کرد. شریعتی کارنامه ضعیفی در دوره مدیریت خود در استان خوزستان داشت که باعث نارضایتی مردم این منطقه شد؛ از این رو انتصاب وی در سمتی جدید با گستردگی وظایف ملی آنقدر عجیب است که با انتقادات افکار عمومی مواجه شد.

استاندار خوزستان در حالی برای ریاست سازمان استاندارد به تهران می‌‎آید که اهالی خوزستان هیچ خاطره خوشی از مدیریت او ندارند. از اصلی‌ترین نقاط سیاه کارنامه شریعتی می‌توان به موضوع کمبود آب غیزانیه اشاره کرد که در این باره توسط وی به مردم بومی برای تامین آب شرب چندین وعده داده شد اما در نهایت با شروع اعتراضات مردم اساسا مسؤولیت در این امر را در حوزه وظایف شهرداری خواند.

موضوع بعدی آبگرفتگی‌های مکرر در این استان بود که آخرین بار پاییز سال جاری هم رخ داد، این اتفاق بعد از هر بارندگی در خوزستان رخ می‌دهد و موضوع جدیدی نیست و سال‌هاست خوزستانی‌ها در فصل بارندگی با آن دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند.

نبود زیرساخت‌های دفع آب‌های سطحی و شبکه فاضلاب مناسب در این استان از اصلی‌ترین دلایل این آبگرفتگی‌هاست و این قصه هر سال تکرار می‌شود و عده‌ای از مسؤولان وعده اصلاح آن را می‌دهند. البته این وعده‌ها همراه با اختصاص بودجه‌های کلان به این بخش است و بار‌ها مبالغ میلیون یورویی و میلیارد تومانی برای اصلاح شبکه فاضلاب خوزستان به این استان اختصاص یافته است اما تا امروز اصلاحی صورت نگرفته و همواره شاهدیم بعد از بارندگی‌های شدید، معابر شهر‌های مختلف این استان به زیر آب می‌رود و اهواز به ونیز تبدیل می‌شود! شاید اگر بودجه‌هایی که تاکنون برای اصلاح شبکه فاضلاب خوزستان اختصاص یافته، صرف همین موضوع می‌شد، اکنون شاهد آبگرفتگی معابر و بالازدگی فاضلاب بعد از هر بارندگی در شهر‌های خوزستان نبودیم.

در این راستا حتی حجت‌الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز گفته بود: اعتبار کلانی که بانک جهانی در اوایل دهه ۸۰ برای رفع مشکل فاضلاب اهواز اختصاص داد، در این شهرستان هزینه نشده و صرف امور دیگری شده است. به دنبال آبگرفتگی و وقوع سیل در فروردین ۹۸ هم مقام معظم رهبری دستوری ویژه مبنی بر اختصاص ۱۰۰ میلیون یورو اعتبار از صندوق توسعه ملی برای حل مشکل فاضلاب اهواز دادند و انتظار می‌رفت با اختصاص این مبلغ و آن اعتبار کلان بانک جهانی، مشکل فاضلاب نه به طور کامل، بلکه بخشی از آن رفع شده باشد اما این اتفاق نیفتاد. 

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان اوایل شهریورماه سال جاری مدعی شد حل مشکل فاضلاب اهواز نیازمند اختصاص ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است و حتی اظهار کرد با اختصاص این بودجه، ظرف ۳ سال آینده شرایط اهوازی‌ها از نظر فاضلاب‌گرفتگی‌ها بهبود می‌یابد. این در حالی است که وی چند روز پس از آبگرفتگی پاییز سال جاری اظهار کرد: اهواز سیستم جمع‌آوری آب‌های سطحی ندارد و سال‌هاست با این مشکل دست‌و‌پنجه نرم می‌کند و حل این مشکل جزو وظایف شهرداری است اما شهرداری توان مالی کافی برای رفع آن را نداشته است.

آنچه مسلم است سوءمدیریت در خوزستان باعث شده این آبگرفتگی هر ساله اتفاق افتد و هیچ اقدام مثبتی برای حل آن صورت نگیرد. این موضوع صدای خوزستانی‌ها را درآورد تا جایی که رئیس قوه ‌قضائیه به حجت‌الاسلام حسن درویشیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور دستور داد به منظور پیگیری مشکلات و معضلاب آبگرفتگی اهواز و دیگر شهر‌های خوزستان به این منطقه عزیمت کند.

 موارد طرح‌شده بخشی از کارنامه ضعیف شریعتی در این استان است اما نام وی در روند بررسی پرونده ارزی امید اسدبیگی هم طرح شد که به دلیل بررسی پرونده در قوه‌ قضائیه از پرداختن بیش از این به این موضوع خودداری می‌کنیم و منتظر تشکیل دور جدید دادگاه‌ها خواهیم نشست. آنچه پیداست شریعتی همواره مدافع حضور اسدبیگی در هفت‌تپه بوده و در این راستا از هیچ اقدامی دریغ نکرده است. 

ناکارآمدی استاندار خوزستان تنها به گزارش‌های رسانه‌ای و اظهارات منتقدان خلاصه نمی‌شود و این موضوع توسط خود دولتی‌ها هم طرح شده است. مهرماه سال جاری وزارت کشور اقدام به انتشار گزارش ارزیابی عملکرد ستادهای استانداری کل کشور در سال ۹۸ کرد که در آن استان خوزستان در رتبه نهایی قرار گرفته بود. این در حالی بود که این استان سال ۹۸ بیشترین بودجه را در بین استان‌ها به خود اختصاص داد. 

وزارت کشور در ارزیابی انجام شده، شاخص‌های مختلفی را مورد ارزیابی قرار داده بود که بر اساس این گزارش استان خوزستان در بسیاری از شاخص‌ها نمره حداقل را کسب کرد و با وجود داشتن اعتبارات مناسب، در پایین‌ترین رتبه ممکن قرار گرفت. 

شاخص‌‌های این ارزیابی درون‌دولتی عبارتند از: محور ارتقای امنیت پایدار، توسعه مشارکت و نشاط سیاسی، هماهنگی امور اجتماعی و فرهنگی، توسعه شهری و روستایی، مدیریت بحران، هماهنگی امور اقتصادی، زنان و خانواده و ثبت هویت ایرانیان.

* تحصیلات شریعتی در حوزه ژنتیک است

فارغ از کارنامه شریعتی در استانداری خوزستان، به نظر می‌رسد وی تخصص لازم را نیز برای تصدی‌گری سازمان استاندارد ندارد. در همین باره نیره پیروزبخت، رئیس سابق سازمان استاندارد گفته بود: شریعتی دکترای ژنتیک دارد. 

به نظر می‌رسد این انتخاب اساسا هیچ ارتباطی به تخصص و مهارت‌های شریعتی ندارد و امری سیاسی است کما اینکه در سال‌های گذشته و با شدت گرفتن نقد به او در مقام استاندار، نامش برای ریاست سازمان هلال‌احمر هم بیان شده بود.

آنچه پیداست این انتصاب در دولت روحانی تکمله‌ای بر کیفیت حدود ۸ سال زمامداری دولت تدبیر و امید است؛ ارتقا و پیشرفت شخصی با کارنامه ضعیف و نامحبوب در فضای عمومی که با هیچ معیاری قابل فهم و پذیرش نیست. 

دیدگاه کاربران

متنفر از ریاکار۱۸۲۵۷۷۱۱۱:۴۲:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
برای تسبیح های چینی موجود در بازار ، استاندارد تعریف کنه
ناشناس۱۸۲۶۴۰۶۱۷:۲۵:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
نه دیگه شوخی شوخی با چین هم شوخی
ناشناس۱۸۲۵۷۸۸۱۱:۴۹:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
دادن پست و مقام جدید به این بابا ، دهن کجی دولت به ملت بود
ناشناس۱۸۲۶۴۱۳۱۷:۳۷:۱۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
خيلي نگران نباشيد، رييس قبلي‌ (خانم پيروز بخت) ليسانس ريخته گري بود، ما كه از پرايد راضي هستيم، خدا خيرشون بده كه استانداردهاي لازم رو چك مي كنن
ناشناس۱۸۲۵۷۹۱۱۱:۴۹:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
متنفر هستم از آدمای متملق و چاپلوس و ریاکار
ناشناس۱۸۲۵۷۹۸۱۱:۵۲:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
اینی که این میپوشه ، الان کُته ؟ کاپشنه ؟ پیراهنه ؟ چرا هیچیشون شبیه بقیه آدما نیست ؟!
تبریزی۱۸۲۶۲۲۰۱۵:۲۱:۲۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
مد2021 هست. یعنی تا حالا اسم پیراکُتشِن به گوشت نخورده؟! مسئولان ما هماهنگ با زمانه میرن جلو. باید قدرشون رو بدونیم.
ناشناس۱۸۲۶۳۰۰۱۶:۱۴:۵۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
مثلا لباس شهید چمران هست عزیزم
ناشناس۱۸۲۶۵۳۶۱۹:۴۲:۲۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
نمیدونم چیه ! فقط میدونم توی برف همینو میپوشه ! توی بارون همینو میپوشه ! توی گرمای ۶۰ درجه هم همینو میپوشه ! فقط رنگ هاش فرق میکنه ! به همراه ۱ عدد تسبیح برای ذکر !!!
ناشناس۱۸۲۶۵۶۵۲۰:۱۰:۵۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
نه سلبریدی ها پوششون آدمیزادی هست خخخ
ایرانی آباد و آزاد۱۸۲۵۸۰۰۱۱:۵۲:۵۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
مردم خوزستان به خاطر عملکرد بدش بسیار ازش ناراحتند و رضایت مثبت مردمی نداشت و بیشتر سیاسی و جناحی و باندی عمل می کرد و مردم را در نظر نمی گرفت!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۱۸۲۵۸۰۳۱۱:۵۳:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
دادن پست مدیریتی جدید به فردی که بیلان کاری قبلی او تایید یا رد نشده و در جامعه زیر سئوال می باشد
ناشناس۱۸۲۵۸۰۷۱۱:۵۴:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
این باید یه جا بشینه و فقط ذکر بگه با ۴ تا دوربین و ۲ تا تسبیح
ناشناس۱۸۲۵۸۱۲۱۱:۵۵:۵۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
این چه میدونه استاندارد چیه ؟!
ناشناس۱۸۲۶۳۴۷۱۶:۴۶:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
چرا میدونه! "استاندارد" یه "دال" از "استاندار" بیشتر داره!!!
ناشناس۱۸۲۶۵۹۲۲۰:۴۹:۲۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
دقیقن چون نمیدونه استاندارد چیه گذاشتن سر این کار!!!
ناشناس۱۸۲۵۸۱۶۱۱:۵۶:۴۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
خوب یک رییس جمهور بی کفایت مدیرانش هم می بایست بدتر از خودش باشند.
ناشناس۱۸۲۶۵۴۲۱۹:۴۶:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
من که میرم رای میدم شما هم بروید رای بدهید اصلا همه با هم بروید رای بدهید
ناشناس۱۸۲۵۸۲۱۱۱:۵۷:۴۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
این رو باید رئیس ذاکران و تسبیح گویان کشور میکردید
ناشناس۱۸۲۶۷۱۷۲۳:۱۸:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
ظاهرا ذكرشان هم جواب داده و بالاتر رفت!
ناشناس۱۸۲۵۸۲۳۱۱:۵۸:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
چیز جدیدی نیست، در ایران معمولا دولت ها در اوخر دوره دوم که دیگه نیازی به رای مردم هم ندارن، شروع میکنن به لجبازی و توهین به مردم به هر نحو ممکن.
ناشناس۱۸۲۵۸۳۲۱۱:۵۹:۲۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
سلام من خودم خوزستانی هستم ایشون هیچ وقت به خواسته های مردم اعتنا نکردند . و استانی مهم مثل خوزستان نباید . زیر نظر چنین فردی می بود . ما در دوره ی مدیریت ایشون هیچگونه خدمتی از ایشون مشاهده نکردیم . الان هم اقای روحانی نباید چنین فردی رو که کارنامه مدیریتی درخشانی ندارند رو رییس سازمان استاندارد کنند . از اینجا ما به کارنامه اقای روحانی هم پی می بریم . ایشون چنین افرادی رو به مقام ها و پست های مهم کشوری منسوب می کنند و وضعیت کشور رو بد و بدتر میکنند .
ناشناس۱۸۲۵۸۴۵۱۲:۰۴:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
این نشان اینه که توی ایران توی هر گروه و جناحی باشی فقط صندلیت عوض میشه تا زمانیکه مرگ تورو ازش جدا کنه! بی خود حزبی و گروهیش نکنین همه جای ایران اینه!
ناشناس۱۸۲۵۸۴۶۱۲:۰۴:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
برای کمک به ستاد انتخاباتی گزینه مدنظر دولتیها و اصلاحات اومده تهران فقط ظریف یا لاریجانی یا جهانگیری ولی قطعا بی فایده است اما بیچاره مردم و سازمان استاندارد
ناشناس۱۸۲۵۸۵۵۱۲:۰۹:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
هرکسی که به روحانی رای داد‌. خدا هدایتش کنه و گناهانشو ببخشه.
محمدرضا۱۸۲۶۰۹۳۱۴:۱۲:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
من رای دادم ولی از سر ناچاری ، البته این اشتباه رو دیگه تکرار نمیکنم
ناشناس۱۸۲۶۴۴۶۱۸:۱۶:۲۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
روحانی اول که بد نبود شما از راه بدرش کردید
ناشناس۱۸۲۵۸۶۴۱۲:۱۴:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
فقط یچیز از این انتساب ها مشخص میشه، اصلا معیار و ملاک رضایت مردم نیست
ناشناس۱۸۲۵۸۶۷۱۲:۱۵:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
شیخ حسن روحانی به هواداران خودش هم رحم ندارد چه برسه به دیگران. اخه این چه کاری بود که کردی؟
ناشناس۱۸۲۵۸۶۹۱۲:۱۶:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
خوزستان همیشه از همه چیز ناراضی است .. ربطی به این استاندار و این دولت ندارد .. مشکل در مدیران میان رده است که با باند بازی و سفارش، سالیان سال است در ادارات خوزستان جا خوش کرده اند..
ایرانی۱۸۲۵۸۷۱۱۲:۱۸:۳۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
چه کنیم از دست این مسولین که فقط در پی رابطه هستند و به هیچ ضابطه و لیاقتی توجه ندارند.
ناشناس۱۸۲۵۸۷۲۱۲:۱۸:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
تا آخرین لحظه مشغول چاپیدن بیت المال هستند
حمید۱۸۲۵۸۹۰۱۲:۲۴:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
غلامرضا شریعتی نشان استاندارد دولت تدبیر و امید. خوزستان را بدبخت کردی حالا بیا استاندارد ببینم چه گلی به سر ما می زنی.
ناشناس۱۸۲۵۹۱۱۱۲:۳۶:۱۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
فقط با این یک مطلب الف موافقم.
ناشناس۱۸۲۵۹۳۰۱۲:۴۲:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
قابل توجه همه آنهایی که این روزها با تمام قوا و بشدت به دنبال آن هستند تا کل مملکت را به خاطر شعار عده ای بر علیه رئیس جمهور به آتش بکشند .
سعی۱۸۲۵۹۳۲۱۲:۴۳:۲۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
نوشته پولی که برای رفع مشکل آبگرفتگی اوایل دهه هشتاد پرداخت شده جایی دیگه خرج شده بیست سال پیش تا الان هیچ اتفاق خاصی نیفتاده بیست سال بعد هم اتفاق خاصی نخواهد افتاد
ناشناس۱۸۲۵۹۴۰۱۲:۴۸:۰۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
آقای جهانگیری ، حزب اعتدال و توسعه و همه کسانی که پیگیر توهین به آقای روحانی هستند لطفاً این انتصاب را هم که توهین به ۸۶ میلیون ایرانی است پیگیری فرمایند .
vsh۱۸۲۵۹۵۴۱۲:۵۶:۱۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
کدام مسول مسولیت با مدرکش میخونه؟ بزارید این بنده خدا هم چند صباحی خوش باشه. الکی انتقاد نکنید
ناشناس۱۸۲۶۲۵۱۱۵:۴۱:۰۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
اقای ولایتی نماد تخصص کاری با رشته تحصیلی
ناشناس۱۸۲۵۹۷۱۱۳:۰۵:۴۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
طبق خواست دولت و به کمک دولت، توانست استان خوزستان را به مدت 5 سال عقب نگه دارد. دولت هم به او پاداش خوش خدمتی اش را داد.
ناشناس۱۸۲۵۹۷۵۱۳:۰۸:۲۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
سیستم ما دراین کشور در این مدت همینطوری ساخته شد. تا زمانیکه قانون و نظارت مردم بر عملکرد همه مسئولین نظام وجود نداشته باشه هیچوقت چیزی درست نخواهد شد بلکه اوضاع بدتر خواهد شد
بهرام۱۸۲۵۹۸۱۱۳:۱۱:۰۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
روحانی با دادن پست جدید دقیقا به مردم خوزستان توهین کرده است هیچ سازمانی نیست بیاید برسی کند ان همه اعتبار ارزی خارجی ها برای فاضلاب دادند و سال گذشته نیز از صندوق ارزی اختصای دادند با این پول ها چکار کرده است کلا یک بیلان بدهد که ایشان در زمامداری استان خوزستان چکاری کرده است
ناشناس۱۸۲۵۹۹۸۱۳:۲۰:۴۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
خیلی ممنون از تیتر زیباتون
ناشناس۱۸۲۶۴۶۵۱۸:۳۲:۲۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
سلام شکر خدا از خوزستان رفت هر جا می خواد بره که دیگه برنگرده
ناشناس۱۸۲۶۰۴۲۱۳:۴۵:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
ای کاش خودش استعفا بده و به مردم احترام بگذارد .هرچند بعد عید باید خودش به زور اخراج شود با آمدن دولت جدید.
مخلص رئیس جمهور محترم۱۸۲۶۰۶۴۱۳:۵۴:۴۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
آقای رئیس جمهور فرمودن از پشت شیشه ماشین نظرسنجی نموده و از احوال مردم آگاه میشن. از پشت شیشه استاندار رو دیده فکر کرده استاندارده، چرا سخت می گیرید؟
ناشناس۱۸۲۶۱۲۶۱۴:۳۱:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
مسئولان ولی نعمت مردم هستند و اختیار تام دارند برای آتیش زدن به مالشون
ناشناس۱۸۲۶۱۶۷۱۴:۵۰:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
اسد بيگي رو هم بذاري رييس سازمان غذا و دارو اين دو تا خوب مي توانند با هم كار كنند
ناشناس۱۸۲۶۱۷۳۱۴:۵۵:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
اصلاح طلبان همیشه دنبال منافع حزبی خودشان هستند. اگر کسی هم مثل احمدی نژاد کار کند تخریبش می کنند
ناشناس۱۸۲۶۱۷۵۱۴:۵۷:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
منتظر باشیم که چه آشغال هایی رو بهش استاندارد میدن و به مردم میچاپونن
ناشناس۱۸۲۶۲۱۴۱۵:۱۹:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
این انتخاب نشون داد واقعا تو این کشور قحط الرجال شده
مختار۱۸۲۶۲۴۴۱۵:۳۶:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
حتما اون مدرک ژنتیکشو با رانت و از دانشگاه گلاسکوی انگلیس گرفته که مخصوص مدیران بورسیه ای وطنیه .
no one۱۸۲۶۲۶۷۱۵:۴۹:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
این همون آقایی نیست که توسیل خوزستان دو نفر دستشو گرفته بودن که نیوفته... ای وای....
ناشناس۱۸۲۶۳۶۲۱۶:۵۳:۵۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
بلد نبود استان داری کنه الان شده رئیس سازمان استاندارد .
ملاشی۱۸۲۶۳۶۵۱۶:۵۷:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
غیر استانداردترین استاندار به ریاست سازمان استاندارد نائل آمد.
ناشناس۱۸۲۶۴۰۴۱۷:۲۴:۳۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
فقط استاندارد یک مورد واقعی و قابل قبول هست که اگه پستی گرفتی و بچه خوبی بودی ادامه دارد
امیر۱۸۲۶۴۱۱۱۷:۳۶:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
تصدی ریاست سازمان استاندارد حساسیت های زیادی دارد، انتصاب آقای شریعتی بی تدبیری دیگری از دولت تدبیر و امید است.
ناشناس۱۸۲۶۴۱۹۱۷:۴۰:۵۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
دولت غیر این می کرد، به حسن شک میکردیم
خرم آبادی۱۸۲۶۴۳۱۱۷:۵۹:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
رشته این بابا ژنتیکه خوب ببریدش ژن خوب و بدو تشخیص بده اونو چه به استانداردی البته به نظر میاد ایشون از استاندار به استاندارد رسیده!!!!!
سید محمد هاشمی۱۸۲۶۴۵۱۱۸:۲۰:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
معمولا در این دولت هر مدیری ناتوان تر باشد پست بالاتری می‌گیرد تقریبا از لحاظ علمی هیچگونه سنخیتی با کارش ندارد
محمد۱۸۲۶۴۶۰۱۸:۲۷:۲۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
در رده بندی استانداران ایران رتبه آخر را خوزستان آورد و حال همین استاندار شده رئیس استاندار کشور شما این معادله رو حل کنید؟!؟!؟
ناشناس۱۸۲۶۴۷۳۱۸:۴۷:۰۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
آه مردم خوزستان میگیردش
ناشناس۱۸۲۶۴۸۱۱۸:۵۶:۱۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
ایشون اگر از استاندارد چیزی میفهمید که این وضع نابه سامان خوزستان نبود
ناشناس۱۸۲۶۴۹۸۱۹:۰۹:۱۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
مدیران خوزستان لایق این استان زر خیز نیستن مخصوصا آقای شریعتی ک سرآمد همه بودن
ناشناس۱۸۲۶۵۰۵۱۹:۱۲:۳۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
شاهد آثار وجودی ایشان در اداره مهم استاندارد هم خواهیم بود
ناشناس۱۸۲۶۵۲۲۱۹:۳۲:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
این فرد بی کفایت را عزل کنید.
ناشناس۱۸۲۶۵۴۳۱۹:۴۶:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
تغییر استاندار به استاندارد !!
ناشناس۱۸۲۶۵۴۵۱۹:۴۸:۲۱ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
فکر می کنید دیگر مسئولین بهتر از ایشان است اگر بودند وضعیت اسفناک کنونی رو نداشتیم
ناشناس۱۸۲۶۵۴۷۱۹:۴۹:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
جا داره که به ایشان و سایر مسئولین شبیه ایشان که کم هم نیستند نشان استاندارد سو مدیریت و بی لیاقتی داده شود.
علی۱۸۲۶۵۷۲۲۰:۲۲:۳۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
میخ بی تدبیری بر دولت تدبیر کوبیده شد!!!
ناشناس۱۸۲۶۵۸۲۲۰:۲۹:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
يكي از نشانه هاي اصلي بي كفايتي دولت روحاني انتخاب اين اقا به سمت استانداري واكنون به رياست استاندارد است مثال معروفي است كه مي گويند اگر خواستي فردي را خوب بشناسي به دوستانش واطرافيانش توجه كن با چه ادمهايي همنشين است واكنون بي كفايتي دولت روحاني از انتصاباتش مشخص است
مسیح۱۸۲۶۶۱۷۲۱:۱۴:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
سلام. ملت بزرگ ایران تدبیر را به وضوح مشاهده می کنند! علی برکت ا...
حج توان۱۸۲۶۶۱۹۲۱:۱۷:۴۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
تو به من یک مسئول درست و حسابی نشون بده.اینم مثل بقیه .چه فرقی داره آخه. ؟!
ناشناس۱۸۲۶۶۶۱۲۱:۴۸:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
من می‌خواهم اختلاس کنم لطفا یک پست خوب هم به من بدهید
ناشناس۱۸۲۶۷۰۸۲۳:۰۷:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
به مردم خوزستان توهین کرد و با دادن پست بالاتر مردم رو تحقیر کرد
ناشناس۱۸۲۶۷۱۰۲۳:۰۹:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
دهن کجی به ملت فقط جیب مردم را خالی نمی کنند به اعصاب وروان جزیی مردم هم رحم نمی کنند ظلم پایدار نخواهد ماند
معلم۱۸۲۶۷۲۳۲۳:۲۸:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
از اینکه در این مدت از دولت روحانی با کامنت های خود دفاع میکردم طلب بخشش دارم،
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  2. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  3. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  4. رئیسی: برخی به‌دنبال معامله بر سر موشک‌هایمان بودند/ به‌بهانه دورکردن سایه‌جنگ،برجام‌های ۲ و ۳ را دنبال می‌کردند

  5. نگرانی شبکه اماراتی از دیپلماسی پهپادی ایران/ اختیار چهار پایتخت عربی، در دست تهران است!

  6. آذری جهرمی سخنان رئیسی را تحریف کرد + فیلم

  7. کمال خرازی: اگر موجودیت ایران تهدید شود، ناچاریم دکترین هسته‌ای خود را تغییر دهیم

  8. انتشار پیام مهم و معنادار نسرین به نیکا شاکرمی/ آتش چرا در شب مرگ نیکا او را از خانه بیرون کرده بود؟!

  9. ماجرای خرابکاری اسرائیل در اصفهان چه بود؟/ توضیح «خرازی» درباره ظرفیت تولید بمب اتم توسط ایران

  10. درخواست ابطال افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران به دیوان عدالت اداری

  11. فیلمی تکان‌دهنده از تیراندازی مرگ‌بار در عروسی/ جشن به عزا تبدیل شد

  12. بانک مرکزی پاسخ ادعای «همتی» را داد

  13. چرا صهیونیست ها چشم دیدن الجزیره را ندارند؟!

  14. شهادت یکی از پاسداران نیروی زمینی سپاه در جنوب‌شرق کشور

  15. اینکه می‌گویند بچه نیاورید اشتباه است/ فرزند نمی‌آورند چون نگهداری سگ و گربه راحت‌تر است

  16. چه کسی صدام را برای حمله به ایران تحریک کرد؟/ پاسخی به ادعای عجیب «زیباکلام»

  17. علی‌رغم اعلام قبلی، ترکیه اجازه صادرات کالا به اسرائیل را داد

  18. انتقاد نماینده مجلس از وزیر آموزش و پرورش: «ساسی‌مانکن» از دفاتر پرورشی شما موثرتره!

  19. تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد

پربحث‌های هفته

  1. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  2. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  3. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  4. حقوق خبرنگار جنجالی صدا و سیما چقدر است؟/ پاسخ «یوسف سلامی» به میزان درآمد ماهیانه خود

  5. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  6. چرا این همه بد اخلاقی؟

  7. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  8. درباره توبه تتلو

  9. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  10. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  11. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  12. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  13. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  14. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  15. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  16. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  17. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  18. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  19. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  20. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  21. تنوری که هنوز سرد است...

  22. ایثارگران را بدنام نکنید !

  23. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  24. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  25. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

    2. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

    3. چرا این همه بد اخلاقی؟

    4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

    5. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

    6. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

    7. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

    8. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

    9. تنوری که هنوز سرد است...

    10. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

    11. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

    12. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

    13. کنایه زاکانی درباره واگذاری ودیعه مسکن دوره‌های پیشین/ واکنش وحیدی به احتمال صدور گواهینامه موتور برای بانوان

    14. پاسخ طحان‌نظیف به انتقادات روحانی از شورای نگهبان/ رقیب جدید قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم

    15. رئیسی: برخی به‌دنبال معامله بر سر موشک‌هایمان بودند/ به‌بهانه دورکردن سایه‌جنگ،برجام‌های ۲ و ۳ را دنبال می‌کردند

    16. دستور ویژه رئیسی برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری

    17. درخواست مهم ایران از طالبان درباره مهاجران افغان

    18. کمال خرازی: اگر موجودیت ایران تهدید شود، ناچاریم دکترین هسته‌ای خود را تغییر دهیم

    19. رئیس‌جمهور: منزوی کردن زنان را قبول نداریم

    20. شناور سپاه از خط استوا عبور کرد/ اولین ماموریت در نیمکره جنوبی

    21. دیوید کامرون: اوکراین مجاز است با سلاح‌های انگلیسی، روسیه را بزند!

    22. رئیسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود/ هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم

    23. "مصلحت قطعی" همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام

    24. رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند

    25. تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب پابرجاست

    آخرین عناوین