نمایندگی اشنایدر در ایران

گزارش بازرگانی۷،   3990922097

وجود نمایندگی اشنایدر در داخل کشور ایران، تا حد زیادی مشکلات و معضلات مربوط به تامین تجهیزات برقی و الکتریکی را کم کرده است؛ چراکه گستردگی و کیفیت تولیدات شرکت اشنایدر الکتریک همان چیزی است که در صنعت برق و الکترونیک مورد نیاز خواهد بود. تولیدات شرکت اشنایدر که در واقع محصولات باکیفیت خارجی محسوب می‌شوند، برای پروژه‌های برقکاری ساختمانی و ... کاربردی می‌باشد؛ به همین جهت وجود نمایندگی اشنایدر در ایران یا کشورهای دیگر حائز اهمیت است. به طور قطع با شناخت کامل نمایندگی اشنایدر و تولیدات این شرکت خواهید دانست که دلیل این حجم از محبوبیت نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران چیست؟!

همه چیز درباره نمایندگی اشنایدر الکتریک

شرکت اشنایدر که به صورت تخصصی در زمینه تولید تجهیزات برقی فعالیت می‌کند، تا پیش از سال 1919 میلادی در حوزه فولاد و آهن فعالیت می‌کرد، اما رفته رفته با افزایش نیاز جهان به تجهیزات برقی تغییر رویه داد. اولین بار این شرکت توسط برادران اشنایدر تاسیس شد و سپس با ادامه‌ی نسل ایشان با قدرت به فعالیت خود تاکنون ادامه داده است. جالب است بدانید شروع فعالیت در حوزه تجهیزات برقی با خرید کارخانجات تله مکانیک رقم خورد و اولین بار در ایران نیز از همین روش نمایندگی اشنایدر بنا شد. با وجود اینکه ابتدای ورود اشنایدر با کارخانه‌ی تله مکانیک کرج بوده، اما امروزه دارای نمایندگی اختصاصی اشنایدر است؛ چراکه این کارخانه تنها به مونتاژ قطعات می‌پرداخت و قطعات از نظر کیفیت با ساخت کارخانه‌ی اصلی برابری نمی‌کرد.

تولیدات این شرکت خارجی بسیار متعدد هستند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سلکتور سوئیچ، کنتاکتورهای خازنی، کلید حرارتی، کلید اتوماتیک، کلید مینیاتوری و... اشاره کرد. هر یک از تولیدات شرکت اشنایدر الکتریک به تنهایی دارای کاربرد و قابلیت خاصی هستند که دانستن آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود.  

کلید مینیاتوری اشنایدر الکتریک، محافظ جریان برق

یکی از کاربردی‌ترین تولیدات این شرکت خارجی که به راحتی می‌توانید از نمایندگی اشنایدر تهیه کنید کلید مینیاتوری می‌باشد، اما کلید مینیاتوری چیست؟ کلید مینیاتوری به عنوان یک محافظ از مدارهای الکتریکی در برابر جریان غیر مجاز عمل می‌کند، به عبارت دیگر زمانی که این کلید جریان اضافه و غریبه‌ای را احساس کند به طور کلی جریان برق را قطع خواهد کرد. لازم است برای شرح کارکرد کلید مینیاتوری با دو جریان برق تعریف شده برای این قطعه آشنایی پیداکنید:

  1. جریان لحظه‌ای: بر اساس استاندارد طراحی در کلید مینیاتوری جریان لحظه‌ای قابل تحمل است و عموماً به جریانی که در کسری از ثانیه عبور می‌کند لحظه‌ای گفته می‌شود.
  2. جریان نامی: به طور کلی کلید مینیاتوری تا یک حد مشخص و تعریف شده‌ای تحمل جریان مجاز را خواهد شد، بنابراین در صورتی که بار اضافه‌ای را احساس کند مدار را به کلی قطع خواهد کرد. به آن میزان از جریان مجاز که می‌تواند از کلید مینیاتوری عبور کند، جریان نامی گفته می‌شود.

بنابراین باتوجه به توضیحات فوق به وضوح روشن است که در یک نمایندگی اشنایدر تعداد زیادی از تنوع تولیدات این شرکت وجود دارد و شما به عنوان خریدار باید بدانید که کلید مینیاتوری را با چه میزان قدرتی باید خریداری کنید تا محصول مورد نیاز خود را به درستی خریداری کنید.

کلید هوایی، مدارشکن قدرت هوایی

کلید هوایی از دیگر تولیدات شرکت اشنایدر است که در تمامی نمایندگی‌های اشنایدر به فروش می‌رسد. این کلید که نام اصلی آن کلید مدارشکن قدرت هوایی می‌باشد، به صورت کاملاً اتوماتیک طراحی و تولید شده است. کاربرد کلید هوایی نیز درست مثل کلید مینیاتوری برای محافظت از مدارها می‌باشد، کلید هوایی که در دوحالت اتوماتیک و دستی عمل می‌کند قادر است بدون آسیب رساندن به مدار جریان اضافه‌ی برق را قطع کند. به عبارت ساده‌تر کلید هوایی می‌تواند جریان‌های کوتاه اما پر قدرت را به راحتی کنترل کند تا آسیبی به مدار اصلی وارد نشود، به همین سبب کلید هوایی از مهم‌ترین تولیدات شرکت اشنایدر به شمار می‌رود. این نوع کلید در مقایسه با کلید اتوماتیک عملکردی سریع‌تر و تقریباً دوبرابری خواهد داشت، بنابراین در انتخاب بین کلید هوایی و کلید اتوماتیک معمولی برنده کیفی کلید هوایی خواهد بود. به طور معمول در صنعت برق و مخابرات از کلید هوایی در تابلوهای فشار قوی استفاده می‌شود تا به صورت خودکار مانع ورود جریان نامی و اضافه‌بار به مدار شود.

چرا وجود نمایندگی اشنایدر اهمیت دارد؟

با وجود معرفی دو محصول بسیار کاربردی و معرفی تاریخچه‌ی شرکت اشنایدر، ممکن است برای برخی از مخاطبان فهیم ما اهمیت وجود نمایندگی اشنایدر ایران روشن نشده باشد. از آنجا که محصولات اشنایدر الکتریک در حوزه‌ی تجهیزات برقی کشور ما مورد نیاز است، اگر بخواهید برای خرید کلید مینیاتوری به هر فروشگاهی مراجعه کنید ممکن است محصولی را به شما تحویل دهند که کیفیت اصلی را نداشته یا به عبارتی تقلبی است. بنابراین وجود نمایندگی اشنایدر به عنوان یک وارد کننده مستقیم در ایران ضرورت خواهد داشت. با وجود یک نمایندگی معتبر در کشور صاحبان فروشگاه‌های لوازم برقی، برقکاران و حتی اداره برق کشور می‌تواند محصولات مورد نیاز خود را به صورت اصل تهیه کند، زیرا اصل بودن قطعات و تجهیزات برقی برای محافظت از جان افراد در تماس با آن بسیار حائز اهمیت است.

تنها نمایندگی اشنایدر الکتریک در تهران

اگر بخواهید در گوگل نام نمایندگی اشنایدر الکتریک را جستجو کنید، به تعداد زیادی از اسامی بر خواهید خود، اما لازم است بدانید تنها نمایندگی رسمی شرکت اشنایدر الکتریک در تهران توسط فروشگاه صنعت روز اداره می‌شود. به عبارت دیگر فروشگاه صنعت روز تنها نماینده‌ و وارد کننده مستقیم این شرکت محسوب می‌شود. فروشگاه صنعت روز در تهران خیابان لاله زار واقع شده است، اما این به آن معنا نیست که تنها شهروندان تهرانی امکان خرید از این نمایندگی اشنایدر را دارند. صنعت روز با راه‌اندازی یک وبسایت رسمی به آدرس ( www.sanatrooz.com ) اقدام به فروش محصولات اشنایدر الکتریک به صورت اینترنتی کرده است، به این طریق شما از هر جای ایران عزیز می‌توانید تجهیزات مورد نیاز خود را از فروشگاه صنعت روز خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. همچنین برای دریافت مشاوره و راهنمایی‌های لازم پیش از خرید می‌توانید به واتس آپ این فروشگاه بزرگ متصل شوید. صنعت روز با تضمین قیمت و اصالت کالا توانسته است رضایت مشتریان خود را تا به امروز جلب کند، پس با خیال راحت از صنعت روز محصولات اشنایدر الکتریک را خریداری کنید....

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. بازی با کلمات

    3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

    12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

    15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

    19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

    25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    آخرین عناوین