برجام ۹۹ به روایت زیباکلام/واکنش کدخدایی به اظهارات علی مطهری/احمدی‌نژاد دوباره ردصلاحیت می شود؟

گروه سیاسی الف،   3990520149 ۶۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

برجام ۹۹ به روایت زیباکلام/واکنش کدخدایی به اظهارات علی مطهری/احمدی‌نژاد دوباره ردصلاحیت می شود؟

آخرین آمار کرونا در ایران

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۷ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۲۸ هزار و ۸۴۴ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۶۱۶ نفر رسید.

وی اضافه کرد:استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

علیرضا زالی، رئیس ستاد کرونای تهران نیز در ارتباط تلویزیونی در خصوص وضعیت شیوع بیماری کرونا در پایتخت گفت: طی 24 ساعت گذشته شاهد ابتلای 559 نفر به کرونا بوده‌ایم که از این تعداد 109 بیمار در بخش ویژه تحت مراقبت هستند.

زالی با بیان اینکه ترددهای بین شهری به شهرهای وضعیت قرمز باعث نگرانی ما شده است افزود: ارزیابی ما این است که طی دو الی سه هفته آتی تعداد مراجعان به مراکز درمانی افزایش یابد.

بیشتر بخوانید:

شناسایی ۲۱۳۲ بیمار جدید و فوت ۱۸۹ مبتلا به کرونا

شناسایی ۵۵۹ بیمار مبتلا به کرونا در تهران / پیش‌بینی افزایش مبتلایان طی هفته‌های آتی

***

کسانی که رد صلاحیت شده‌اند دیگر برای ریاست جمهوری ثبت‌نام نکنند

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان درباره برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس گفت: گویا ستاد مقابله با کرونا گفته که انتخابات مرحله دوم مجلس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان پذیر است اما همچنان نظر رسمی اعلام نشده است. 

کدخدایی ادامه داد: اما اخیرا هم ظاهرا مخالفتی با برگزاری نشده چرا که تعداد 12 نماینده داریم که در مرحله دوم باید انتخاب شوند البته شاید در شیوه تبلیغات تمهیداتی اندیشیده شود.

 کدخدایی در واکنش به اظهارات علی مطهری مبنی بر اینکه نظرات پژوهشکده شورای نگهبان حریت مجلس را گرفته است، گفت: «پژوهشکده شورای نگهبان یک پژوهشکده علمی است و استقلال قوای سه گانه را مخدوش نکرده است و این حرف خنده دار است.»

کدخدایی در خصوص اعلام برخی از اسامی برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰، گفت: شورای نگهبان هنوز درگیر انتخابات نشده است و در این زمینه ورود نکرده و اقدامی نیز نکرده است. از جهات قانونی افراد می‌توانند در هر زمان ثبت نام کنند اما می‌توان توصیه کرد افرادی که در گذشته رد صلاحیت شده‌اند، دیگر ثبت نام نکنند.

اعتمادآنلاین نوشت: ... یکی از قوی‌ترین احتمالات درباره توصیه سخنگوی شورای نگهبان، متوجه محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور دولت‌های نهم و دهم است. براساس گمانه‌زنی‌ها او یکی کسانی است که در حال گرم کردن خود برای مارتن ۱۴۰۰ است. حتی در میان اخبار ضد و نقیض این روزها برخی خبرها هم حکایت از تلاش او برای دیدار با آیت‌الله جنتی حکایت داشت که البته این موضوع از طرف برخی چهره‌های شورای نگهبان رد شد. 

بیشتر بخوانید:

کدخدایی: توصیه می‌شود کسانی که در دوران قبل صلاحیت‌شان تایید نشده، در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت نکنند/ مرحله دوم انتخابات مجلس با رعایت اصول بهداشتی برگزار می‌شود

***

چند کشور مقداری از پول‌مان را بازگردانده‌اند

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه با اشاره به اقدامات این وزارتخانه برای استرداد ارزهای بلوکه شده ایران در بانک‌های کشورهای مختلف گفت: ما برای استرداد پول‌های بلوکه شده کشورمان مذاکره انجام می‌دهیم و در صورت لزوم از طریق شکایت در دادگاه‌ها هم این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وی با با بیان اینکه روش‌های مختلفی برای بازگرداندن پول از طریق تهاتر یا خریدهایی از کشورهای مورد نظر وجود دارد، تصریح کرد: انواع روش‌ها طی این چندین سال برای بازگرداندن پول‌های کشورمان از دیگر کشورها پیدا شده و ما هم مطمئنا از آنها استفاده می‌کنیم.

وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا تاکنون نسبت به بازگرداندن بخشی از مطالبات مالی خود از دیگر کشورها موفق بوده‌ایم، اظهار کرد: در برخی موارد بله، اکنون چند کشور مقداری از پول ما را بازگردانده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ظریف: برای استرداد پول‌های بلوکه شده از روش‌های مختلف استفاده می‌کنیم

***

مشاهده رفتار تبعیض آمیز برای مردم سخت است
 آیت الله رییسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه اظهار داشت: از هر اقدامی که در جهت گره گشایی از زندگی مردم باشد استقبال می‌کنیم؛ اما هرطرح اقتصادی باید همراه با بررسی کارشناسانه جزئیات (نه صرف کلیات) و اقناع افکارعمومی و نخبگانی همراه باشد.

وی افزود: اقناع افکار عمومی و نخبگانی در مورد جزئیات کارشناسی طرح‌های اقتصادی به مردم و فعالان اقتصادی آرامش می‌دهد و در غیر اینصورت موجب حیرت، و سرگردانی آن‌ها خواهد شد.

آیت الله رییسی ادامه داد: دیدن رفتار همراه تبعیض برای مردم سخت است.

بیشتر بخوانید:

رئیس قوه قضائیه: از هر اقدام بری گره‎گشایی از مردم استقبال می‎کنیم، اما طرح‌ها باید کارشناسی شده باشند

***

اصلاح‌طلبان با کاندیدای اصلاح‌طلب بیایند

محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس دهم در روزنامه آرمان ملي نوشت: احزاب اصلاح‌طلب در حال حاضر اين موضوع را مورد بحث و بررسي قرار داده‌اند، که ابتدا به يک اجماع واحد درون جرياني رسيده و بعد از آن فردي را براي انتخابات{رياست جمهوري} معرفي نموده، که به‌طور کامل يک فرد اصلاح‌طلب قلمداد شود تا بتوانند در آينده در خصوص عملکرد آن شخص به‌طور کامل پاسخگو باشند. اما موضوعي که در اين بين وجود دارد و اهميت آن بيشتر از معرفي فرد به چشم مي‌خورد، موضوع جلب اعتماد مجدد مردم و آشتي دادن آنها با صندوق راي است...

مردم نقاط ضعف‌ها و مشکلات جاري کشور را پاي جريان اصلاحات نوشته‌اند. مردم بر اين باور هستند که اين جريان اصلاحات بود که با حمايت خود، دولت تدبيرواميد را شکل داد. اين موضوع باعث شده که جريان اصلاحات با افت سرمايه‌هاي اجتماعي خود روبه‌رو شود... با اين تفاسير جريان اصلاحات براي بازسازي اعتماد مردم و کسب بالاترين آرا از سمت جامعه به سمت کانديداهاي خواهند رفت که داراي سابقه روشن و شفاف بوده و داراي ديدگاه اصلاح‌طلبي و برنامه براي مديريت کشور جهت برون‌رفت از مشکلات باشد. 

***

امضاهای استیضاح زنگنه در حال افزایش است

ابراهیم رضایی،عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به استیضاح بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت اظهار داشت: هم اکنون در حال جمع آوری امضاهای استیضاح وزیر نفت هستیم که روز به روز در حال افزایش است.

وی در توضیح دلایل استیضاح زنگنه افزود: ما احساس می‌کنیم که وزیر نفت کارایی لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در این وزارتخانه ندارد و او نمی‌تواند مشکلات ایران در این حوزه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رفع کند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: زنگنه در طول سال‌های گذشته کاری کرده است که جمهوری اسلامی ایران فرصت‌های زیادی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به دلیل خام‌فروشی نفت از دست داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: حذف کارت سوخت و بازگشت مجدد آن با هزینه کلان یکی دیگر از محورهای استیضاح زنگنه است.

بیشتر بخوانید:

 نوع مدیریت زنگنه به صورتی است که مشکلات زیادی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به وجود می‌آورد

بازار داغ استیضاح در مجلس/زمزمه استیضاح سه وزیر

***

باید برجام ۹۹ را با آمریکا امضا کنیم!

صادق زیباکلام به روزنامه آرمان ملی گفته است: بنده در گذشته معتقد بودم بین ایران و آمریکا بحران ایجاد شده است. این در حالی است که مدت‌هاست به این نتیجه رسیده‌ام که باید به جای کلمه بحران از باتلاق استفاده کنم.... معتقدم تنها راهی که می‌تواند ایران و آمریکا را از این باتلاق نجات دهد به تعبیر من برجام 99 است؛ مانند توافق برجام در سال 94 خواهد بود...بنده معتقدم ما باید به دنبال برجام دیگری با آمریکا باشیم. برجام قبلی توسط آقای روحانی امضا شد که با مخالفت تندروها مواجه بود.

فارس نوشت: زیباکلام در حالی ناکامی برجام را محصول تیغ و تیشه‌هایی می‌داند تندروهای داخلی بر سر راه آن انداخته‌اند که برجام تنها پیمانی نبوده که ترامپ از آن خارج شده است؛ پیمان تجاری اقیانوس آرام، توافق پاریس، سازمان یونسکو، پیمان مهاجرتی سازمان ملل، شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، قرارداد تجارت آزاد آمریکای شمالی از جمله آن موارد است.

بیشتر بخوانید:

زیباکلام: باید به دنبال برجام دیگری با آمریکا باشیم

***

جزئیاتی جدید از آسانسور پرماجرای کاخ مرمر

مهر نوشت: کاخ مرمر پس از ۶ ماه باز هم خبرساز شد بهمن ماه از این جهت که درهای آن به روی مردم پس از سال‌ها باز خواهد شد و این بار درباره وجود جکوزی و امکانات هتل ۵ ستاره در کاخ تاریخی و ملی!این موضوع باز هم توسط پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در مصاحبه تلویزیونی مطرح شد...

از طرف دیگر فتاح درباره الحاق جکوزی و حمام به این کاخ که زیبایی آن را به مسجد شیخ لطف الله تشبیه می‌کنند خبر داده است موضوعی که از دید خبرنگاران میراث فرهنگی در بهمن ماه سال گذشته که برای اولین بار از آن بازدید کردند مخفی نگه داشته شد! حالا اما از وجود چنین سازه‌هایی خبر داده اند و اینکه قرار است اصلاحاتی در آن انجام شود.

این بار فتاح از وجود آسانسور هم در کاخ مرمر خبر داد آسانسوری که اتفاقی خبرنگاران آن را هنگام بازدید از کاخ پیدا کردند... مشابه آسانسور تعبیه شده در این کاخ را می‌توان در موزه آیت الله رفسنجانی نیز مشاهده کرد که برای بنای دو طبقه کار گذاشته شده است البته این موزه تاریخی نیست.

امروز محمد هاشمی رفسنجانی به اظهارات پرویز فتاح درمورد کاخ مرمر واکنش نشان داد. در بخشی از یادداشت وی به نقل از انتخاب آمده است:« در ساختمان کاخ مرمر هیچ ساخت و سازی انجام نشده است...از میان چهار کاخ به غیر از کاخ مرمر یک کاخ به دفتر رییس جمهور، دیگری به دفتر معاون اول رییس جمهور و سومی هم به قوه قضاییه اختصاص داشت. هنوز سه نهاد دیگر در همان ساختمان ها حضور دارند و تنها مجمع ساختمان را به بنیاد مستضعفان تحویل داده است».

بیشتر بخوانید:

جزئیاتی از آسانسور پرماجرای کاخ مرمر + عکس

***

چرا فتاح گزینه 1400 نیست؟

شرق نوشت: حق با فتاح است؛ او قصدی نداشته و ندارد؛ انگیزه‌ای ندارد و دنبال تبلیغات برای خودش نیست. سال ۹۶ او را در فهرست اولیه نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری اصولگرایان قرار دادند؛ اما خودش اقدامی در این راستا انجام نداد. برخی از اصولگرایان گفته بودند او کاندیدای نهایی نبود به‌ همین ‌دلیل هم جمنا را ترک کرد؛ اما فتاح در مصاحبه‌ای در واکنش به این مسئله گفت: «من و اصولگرایان هیچ سَر‌و‌سِری با هم نداریم. من در آن وادی‌ها نیستم و برای انتخابات به جمنا نرفتم، بلکه آنها لطف داشتند».  در همان برنامه تلویزیونی نیز با بیان اینکه بنده در بنیاد حافظ منافع مستضعفان هستم و کوتاه نخواهم آمد، گفته است: برخی‌ها من را متهم به اقدامات پوپولیستی برای انتخابات ۱۴۰۰ می‌کنند. اینها را بگویند؛ اما ملک ما را محترمانه تخلیه کنند و پس بدهند. فتاح ریاست دو نهاد خاص را در این سال‌ها بر عهده داشته؛ دو نهادی که برخی اقدامات در آنها می‌تواند فردی را چهره کند و نامش را سر زبان‌ها بیندازد و به‌اصطلاح امکان رأی‌آوری از سبد طیفی خاص از جامعه را افزایش دهد؛ اما دست‌کم در ظاهر دیده نشده که فتاح در این مدت دست به کارهای تبلیغاتی حدس‌زدنی یا ویترینی بزند.

مصطفی هاشمی‌طبا، فعال سياسي اصلاح طلب نيز در روزنامه اعتماد نوشت: نه‌تنها بنیاد مستضعفان، بلکه بسیاری از نهادهای حاکمیتی دیگر هستند که اموال زیادی در اختیار دارند؛ منتها سود استفاده از آن در جیب خود آن نهاد می‌رود. درمورد اموال بنیاد مستضعفان نیز فرقی ندارد که در اختیار نهادهای دولتی، حاکمیتی، غیر دولتی یا خصولتی باشد. آنچه اهمیت دارد این است که اگر بخشی از اموال این نهاد در اختیار یک نهاد یا یک فرد قرار می‌گیرد، هزینه آن یا به عبارتی اجاره‌بهای آن مطابق با قیمت روز پرداخت شود تا از این پرداختی‌ها در راه اهداف تعیین شده برای بنیاد مستضعفان به عنوان یک نهاد حاکمیتی استفاده شود. این موضوع باعث می‌شود که هم مردم به صورت شفاف در جریان املاک و اموال چگونگی هزینه‌کرد این نهاد حاکمیتی قرار گیرند و هم شرکت‌ها و افراد در اختیار قرار دادن اموال بنیاد مستضعفان را مجانی تلقی نکنند و هم در نهایت اجاره‌بهایی که بابت در اختیار قرار گرفتن این اموال پرداخت می‌شود در مسیری که باید هزینه شود...

بیشتر بخوانید:

املاک بنیاد مستضعفان و فرصت‌های برابر

بیژن مقدم : آقای فتاح رسما و شفاف اعلام کند که قصد کاندیداتوری ندارد

توضیحات نیروی دریایی ارتش پیرامون اظهارات فتاح

سردار جباری: سپاه برای استرداد زمین و سوله جماران پیشقدم بوده است

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۵۵۷۸۲۲۰:۴۷:۲۲ ۱۳۹۹/۵/۲۰
کاش بعضی آنقدر پسر میداشتن تا همه ملت میتوانستند دخترشان رو به فرزندان بعضی ها بدن و صاحب ملکهای چند صد میلیاردی از بیت المال بشن
حمیدیان۱۵۵۶۴۴۷۱۰:۳۷:۵۵ ۱۳۹۹/۵/۲۱
هاشمی بنیان گذار اشرافیت و دست اندازی افراد به بیت المال بود
ناشناس۱۵۵۶۶۲۷۱۲:۰۱:۴۲ ۱۳۹۹/۵/۲۱
حرفش درسته منفی الکی چرا؟ جوابشو بدین اگه دارین
ناشناس۱۵۵۷۱۰۸۱۶:۲۸:۲۷ ۱۳۹۹/۵/۲۱
چرا پسر؟ کاش دختر داشتند دامادشان میشدیم
ناشناس۱۵۵۵۷۸۶۲۰:۵۱:۱۶ ۱۳۹۹/۵/۲۰
باید برجام ۹۹ را با آمریکا امضاء کنیم
ناشناس۱۵۵۶۴۳۸۱۰:۳۲:۵۷ ۱۳۹۹/۵/۲۱
اگر امریکایی ها نظرات همچین افرادی را ببیند خندشون می گیرد و با خودشان می گویند با این همه خسارت هایی که به انها زدیم ببین چطوری هنوز عده ای در ایران دنبال ما هستند پس باید فشار را بر ایران بیشتر کنیم برای گرفتن حق و حقوق کشورشان
ناشناس۱۵۵۷۱۵۴۱۷:۱۲:۳۲ ۱۳۹۹/۵/۲۱
یعنی هنوز متوجه نشدی که امریکا دنبال منافع خودشه و دلش به حال ما نمیسوزه ؟ فکر می کنی برجام 99 معجزه می کنه ؟بابا تو دیگه کی هستی
ناشناس۱۵۵۵۷۸۸۲۰:۵۲:۰۳ ۱۳۹۹/۵/۲۰
احمدی نژاد اگه الکی رد شه ، من رای نمیدم
ناشناس۱۵۵۵۷۹۱۲۰:۵۳:۴۸ ۱۳۹۹/۵/۲۰
کدخدایی پیشاپیش و بصورت شخصی ، برای انتخابات تعیین تکلیف نکند
ناشناس۱۵۵۵۷۹۴۲۰:۵۵:۱۶ ۱۳۹۹/۵/۲۰
اگر قرار باشه کسی هم رد صلاحیت شه ، باید از کانال شورای نگهبان باشد نه اینکه این آقا بیاد و شخصا کسی رو از الان بخواد رد صلاحیت کنه
ناشناس۱۵۵۵۷۹۸۲۰:۵۶:۰۶ ۱۳۹۹/۵/۲۰
آقای کدخدایی شما یک نفری و در شورای نگهبان ۱ رای داری
ناشناس۱۵۵۵۸۰۱۲۰:۵۷:۴۴ ۱۳۹۹/۵/۲۰
اگر قرار باشد از الان انتخابات ریاست جمهوری سال دیگه ، آشکارا مهندسی شود بنده به هیچ وجه در انتخابات شرکت نمیکنم
علی .۱۵۵۵۸۰۲۲۰:۵۸:۲۸ ۱۳۹۹/۵/۲۰
اگر قرار بود که مدیران قوای کشور در کاخهای شاه مستقر شده و بفکر بیچارگان و فقرا باشند پس چرا اصلا ما باید انتظار گشایش در مشگلات را داشته باشیم .سواره خبری از پیاده به والله ندارد. قرارمان این کاخ نشینی ها نبود که الان انگار بسیار عادی شده و برای خودشان توجیه میکنند . ای وای بر ما
ناشناس۱۵۵۵۸۱۳۲۱:۰۴:۵۲ ۱۳۹۹/۵/۲۰
منم با برجام جدید ۹۹ موافقم . له شدیم زیر بار گرونی و بدبختی
ناشناس۱۵۵۶۴۰۰۱۰:۰۸:۴۳ ۱۳۹۹/۵/۲۱
خخخخه توافق کردین و نوامیس کشور را هم فروختید ان وقت از گرانی له نمی شوید؟ادم هایی مثل شما همانند ان اقای مثل دانشگاهی را باید هر روز یک مرور از تاریخ کشور و تاریخ دیگر کشورها براشون گذاشته شود چه دورانی که با امریکا بودین وچه دورانی که با امریکا نبودین تا درس عبرت بگیرید البته زیاد امیدی هم نیست چون مدینه فاضله را نمی شود کاریش کرد!
ناشناس۱۵۵۵۸۱۷۲۱:۰۶:۴۱ ۱۳۹۹/۵/۲۰
رفسنجانی کاخ مرمر رو با خودش نبرد حال او مانده و اعمالش
ناشناس۱۵۵۵۸۲۱۲۱:۰۹:۵۱ ۱۳۹۹/۵/۲۰
هر کسی در خودش توانایی ریاست جمهوری رو میبیه باید ثبت نام کنه . اینجوری نباید باشه که همون ۷ -۸ نفر که توی این ۴۲ سال شرکت کردند و تائید شدن ، دوباره تائید شن و بقیه ، بوق !
ناشناس۱۵۵۵۸۲۷۲۱:۱۳:۳۰ ۱۳۹۹/۵/۲۰
هر زن و مرد بعد از ازدواج باید حداقل 4 فرزند تولید نمایند تا هرم جمعیتی کشور سر و سامان گیرد. کسانی که در جامعه در شیپور عدم ازدواج و عدم بچه آوری می دمند، یا نا آگاه هستند و یا اینکه عامدانه در رکاب دشمنان این مرز و بوم قدم می گذارند.
ناشناس۱۵۵۵۸۳۲۲۱:۱۷:۵۰ ۱۳۹۹/۵/۲۰
از حسن و اسحاق و محمود و خطه سمنان ملولیم سخت
ناشناس۱۵۵۵۸۵۰۲۱:۳۹:۲۱ ۱۳۹۹/۵/۲۰
اگر عنصر نامطلوبی است و رد صلاحیت میشود چرا در مجمع تشخیص مصلحت است..
ناشناس۱۵۵۷۲۶۸۱۸:۴۳:۵۹ ۱۳۹۹/۵/۲۱
طرف به درد کار در اورژانس نمی خوره به این معنی نست که در بقیه بخش ها هم صلاحیت کارکردن نداره؟ تشخیص مصلحت و جلسه با ریاست جمهوری و مسئولیت اجرایی کشور از زمین تا آسمون با هم فرق می کنه
ناشناس۱۵۵۵۸۹۴۲۲:۱۶:۳۲ ۱۳۹۹/۵/۲۰
حرف از برجام کلا سیاست این روزا خیلی حال بهم خورشده
ناشناس۱۵۵۵۹۲۹۲۲:۴۴:۱۵ ۱۳۹۹/۵/۲۰
خانواده حجت الاسلام هاشمی باید در مورد ساخت حمام و سونا و جکوزی و نصب آسانسور در کاخ مرمر که باعث آسیب دیدن این بنای تاریخی شده پاسخگو باشند.
ناشناس۱۵۵۷۹۱۹۰۹:۴۱:۰۹ ۱۳۹۹/۵/۲۲
رسانه ملی دعوت کند از کسانیکه جناب فتاح نام بردند ، بیایند در رسانه ملی ! توضیح دهند !!!
ناشناس۱۵۵۵۹۳۰۲۲:۴۵:۳۵ ۱۳۹۹/۵/۲۰
اصلاح طلبان ابتدا خسارات برجام هسته ای را تسویه کنند بعدا"درباره برجام های بعدی بحث می کنیم !
ناشناس۱۵۵۵۹۳۳۲۲:۴۷:۰۵ ۱۳۹۹/۵/۲۰
ظریف پاسخگو باشد که چرا کره جنوبی 9 میلیارد دلار پول نفت ایران را پس نمی دهد ؟!
ناشناس۱۵۵۵۹۶۳۲۳:۰۳:۰۴ ۱۳۹۹/۵/۲۰
خداوند به آقای زیباکلام شفای عاجل عنایت فرماید.
ناشناس۱۵۵۵۹۷۶۲۳:۱۳:۲۶ ۱۳۹۹/۵/۲۰
ما باز هم اگر با آمریکا توافق کنیم احتمالش زیاده که آمریکا دوباره بزنه زیرش. ما باید اول به فکر بازار داخلی و تولید باشیم و بعد به فکر ارتباط گسترش تجارت با کشورهای همسایه و بعد هم چین و هند و روسیه. به آمریکا و اروپا نباید امید زیادی بست.
ناشناس۱۵۵۵۹۸۶۲۳:۲۲:۲۴ ۱۳۹۹/۵/۲۰
اعتراف ظریف: مذاکره با امریکا ارزش وقت گذاشتن ندارد.
ناشناس۱۵۵۵۹۸۸۲۳:۲۳:۳۸ ۱۳۹۹/۵/۲۰
رهبر معظم انقلاب: جنتلمن های پشت میز مذاکره همان تروریست های فرودگاه بغداد هستن.
ناشناس۱۵۵۵۹۹۲۲۳:۲۴:۳۳ ۱۳۹۹/۵/۲۰
اکثریت مردم ایران خواهان تایید صلاحیت احمدی نژاد هستند.
ناشناس۱۵۵۶۰۰۱۲۳:۳۰:۳۹ ۱۳۹۹/۵/۲۰
ثروت فراوان کشور ایران عین گوشت شکار بین ایرانی اختلاسگرو خارجی ابن الوقت داره تکه تکه میشه فقط یه نمونه اون بچه کم سن و سالی مثل رضا ضراب در دوره احمدی نژاد با پول نفت ما میره در ترکیه بانک میزنه و برای خواننده ترکیه ریخت و پاش میکنه
ناشناس۱۵۵۶۱۶۶۰۶:۵۶:۰۹ ۱۳۹۹/۵/۲۱
کدخدایی نظر شخصی خودش را حاکم بر نظر شورای نگهبان نکند . ملاک ، حال ِ فعلی افراد است .
ناشناس۱۵۵۶۱۶۹۰۶:۵۷:۴۷ ۱۳۹۹/۵/۲۱
دیدگاههای امثال کدخدایی ، موجب مشارکت مردمی ۴۲ درصدی و حتی پائین تر در انتخابات میشود .
ناشناس۱۵۵۶۱۷۸۰۷:۱۹:۲۱ ۱۳۹۹/۵/۲۱
احمدی نژاد زنده است چون مردم زنده اند . فقط خواهشا احمدی نژاد دست از خرافات و گرایش به سمت خرافات بردارد
ناشناس۱۵۵۶۱۸۵۰۷:۲۴:۱۲ ۱۳۹۹/۵/۲۱
ما نمیگیم احمدی نژاد ؛ ۱۰۰ درصد موافق داره ولی ۵۰ ٪ که موافق داره ‌ نباید به راحتی او را خط زد و حذف کرد .
ناشناس۱۵۵۶۱۸۶۰۷:۲۵:۴۵ ۱۳۹۹/۵/۲۱
جناب کدخدایی خود را صاحب امضای طلایی نداند
ناشناس۱۵۵۶۱۸۸۰۷:۲۹:۴۰ ۱۳۹۹/۵/۲۱
اکثریتِ طبقه وسیعِ محروم و بی بضاعت کشور ، گرایش احمدی نژادی دارن و از او حمایت میکنند . نباید به راحتی سخن از حذف او در اتتخابات گفت
ناشناس۱۵۵۶۱۹۰۰۷:۳۱:۵۹ ۱۳۹۹/۵/۲۱
لطفا آقای کدخایی اسامی اون ۴ نفر نهایی انتخابات ریاست جهوری رو از همین الان معرفی کند به مردم !
ناشناس۱۵۵۶۱۹۳۰۷:۳۳:۳۳ ۱۳۹۹/۵/۲۱
جناب سخنگو ! عرائض حضرتعالی ؛ شائبه انتصابی بودن انتخابات را قوت میبخشد
سید۱۵۵۶۱۹۵۰۷:۳۵:۲۸ ۱۳۹۹/۵/۲۱
زنده باد دکتر احمدی نژاد
ناشناس۱۵۵۶۲۰۲۰۷:۳۹:۴۱ ۱۳۹۹/۵/۲۱
یک تار موی محمود می ارزه به کل وجود روحانی . چرا باید تائید نشه ؟!!!!
سید۱۵۵۷۵۰۲۲۲:۳۲:۰۹ ۱۳۹۹/۵/۲۱
احسنت.
ناشناس۱۵۵۶۲۰۶۰۷:۴۳:۵۳ ۱۳۹۹/۵/۲۱
از لحاظ قانونی این آقا حق نداره بگوید چه کسی در انتخابات ثبت نام بکند و چه کسی نکند !!! اگر هم قرار است کسی رد صلاحیت شود ، این نظر جمع شورای نگهبان است نه حرف و نظر یک شخص و یک فرد
کارگر ساده و بی سواد۱۵۵۶۲۰۸۰۷:۴۷:۴۱ ۱۳۹۹/۵/۲۱
الان ایشون حقوقدانه ؟!!!!!!! ایشون نمیداند که نباید از لحاظ حقوقی از یک سال قبل از برگزاری انتخابات ، سفارش و توصیه و وصیت به ثبت نام نکردن یک شخص کند ؟!!!
ناشناس۱۵۵۶۲۱۵۰۷:۵۴:۰۲ ۱۳۹۹/۵/۲۱
دلم به حال اونایی میسوزه که زیر دست این استاد!! دانشگاه تهران درس علوم سیاسی میخونند..... !! برجام 99 اون هم با ترامپ ....
ناشناس۱۵۵۶۲۱۶۰۷:۵۶:۲۷ ۱۳۹۹/۵/۲۱
تضییع حقوق یک شخص توسط یک حقوقدان !
ناشناس۱۵۵۶۲۲۷۰۸:۰۶:۵۳ ۱۳۹۹/۵/۲۱
بار الها بعضی از حقوقدانان ای مملکت را با حقوق اولیه دیگران آشنا کن
ناشناس۱۵۵۶۲۴۲۰۸:۱۵:۴۱ ۱۳۹۹/۵/۲۱
آقای زیبا کلام چرا اصلاح طلبان غربگرا در خواب وبیداری از رابطه با آمریکای جنایتکار سخن می گویید ایران عزیز از رنجهای ظلمهای متعدد از این مستکبران ناراحت است و اگر نبود سنگ اندازی ها و مشکل آفرینی های این کشورهای غربی کشور ما می توانست راحت تر از مشکلات عبور کند .
ناشناس۱۵۵۶۲۴۹۰۸:۱۹:۵۶ ۱۳۹۹/۵/۲۱
آیا در آمد های این بنیاد به خزانه دولت می رود ؟
ناشناس۱۵۵۶۲۵۳۰۸:۲۳:۴۰ ۱۳۹۹/۵/۲۱
اگرچه رفتارهای عوامفریبانه احمدی نژاد باعث تجمع آرا به نفع اوست اما او لکه ننگی در تاریخ ایران است
ناشناس۱۵۵۶۷۹۶۱۳:۱۱:۳۹ ۱۳۹۹/۵/۲۱
آن سه ننگی که به پیشانی ایران زده اند / ترکمنچای و گلستان و سپس برجام است
علیرضا۱۵۵۷۸۸۹۰۹:۲۵:۰۹ ۱۳۹۹/۵/۲۲
انتخابات 1400 با آمدن احمدی نژاد امید و عشق ایجاد می‌کند، اکثریت مردم ایران خدمات ارزشمند ایشان را در خصوص مسکن مهر،کاهش فاصله طبقاتی و در یک کلام عدالت اجتماعی را فراموش نمی کنند.
ناشناس۱۵۵۶۲۵۸۰۸:۲۵:۵۱ ۱۳۹۹/۵/۲۱
بسم الله الرحمن الرحیم پروردگارا ! توفیق درک حق و حقوق دیگران را به حقوقدانان این مملکت ارزانی بدار . صدق الله العلی العظیم
بوشهری۱۵۵۶۲۶۸۰۸:۳۳:۵۵ ۱۳۹۹/۵/۲۱
درودبه زارع نماینده شایسته دشتستان ایکاش نماینده مرکز استان بوشهر هم مانند وی شجاع ووام دار وزرا نباشد.
ناشناس۱۵۵۶۲۷۲۰۸:۳۷:۱۴ ۱۳۹۹/۵/۲۱
آقای فتاح اگر شما حامی مستضعفانید لطف کنید و لیست تمامی املاک بنیاد که در اختیار است رو بصورت شفاف اعلام کنید . و یه پاساژی بود به نام پلاسکو که در مضلومیت در آتش بی تدبیری و زیاده خواهی م سوخت، اون به کجا رسید؟؟؟
ناشناس۱۵۵۶۲۷۹۰۸:۴۰:۱۳ ۱۳۹۹/۵/۲۱
این آقای کدخدایی فکر میکنه کیه که برای مردم تعیین تکلیف میکنه؟ خوبه پس زمینه رسیدن ایشون به شورای نگهبان شفاف بیان بشه
ناشناس۱۵۵۷۹۰۹۰۹:۳۶:۲۹ ۱۳۹۹/۵/۲۲
کدا خدایی که خیال کرده خدای ده ماست !
حسین۱۵۵۶۶۷۴۱۲:۲۶:۲۵ ۱۳۹۹/۵/۲۱
صحبت آقای کد خدایی مهندسی شدن انتخابات را تایید میکند.از الان خط ونشان کشیدن ایشان صحیح نیست.
سید۱۵۵۷۴۹۹۲۲:۳۱:۳۷ ۱۳۹۹/۵/۲۱
الهی دوباره دکتر خادم به داد محرومان برسد.
ناشناس۱۵۵۷۵۴۳۲۳:۱۳:۳۶ ۱۳۹۹/۵/۲۱
احمدی نژادنیادمن رای نمیدم
ناشناس۱۵۵۷۸۱۷۰۸:۳۱:۳۴ ۱۳۹۹/۵/۲۲
اقاي مطهري هميشه با شجاعت به طرفداري از مردم حرف حق را زده هرچند براي نظام تلخ بوده است و امثال اقاي كدخدايي كه شجاعت طرفداري مردم را ندارد حرفهاي اقاي مطهري به نظرش خنده دارميايد
ناشناس۱۵۵۸۰۸۲۱۱:۲۸:۰۹ ۱۳۹۹/۵/۲۲
تنها کسی که می تواند این کشور را نجات دهد احمدی نژاد است
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  16. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  17. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  18. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  19. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  20. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  21. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  22. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  23. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

  24. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

  25. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

آخرین عناوین