عملیات «خانه عنکبوت» شکنندگی سامانه صهیونیستها را عیان کرد

گروه جهان الف،   3990514186

به دنبال کشف جزییات عملیات امنیتی با نام خانه عنکبوت که شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین انجام داد، این جنبش اعلام کرد که آنچه فاش شد، بخشی از تلاش های گسترده ای است انجام می شود

به گزارش مهر، شبکه المیادین در مستندی با عنوان خانه عنکبوت از عملیات امنیتی پیچیده شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین علیه دستگاه جاسوسی داخلی رژیم صهیونیستی پرده برداشت. این مستند نشان می‌دهد چگونه گردانهای قدس موفق شده به داخل سیستم جذب جاسوس صهیونیستها نفوذ کنند و نیروهای خود را بفرستد؛ صهیونیستها نیز بدون اینکه بدانند، رزمندگان جهاد اسلامی را در دوره‌های زمانی مختلف به‌عنوان جاسوس از نوار غزه جذب می‌کند. رزمندگان سرایا القدس در پایان مستند، یک غافلگیری ناخوشایند برای صهیونیست‌ها دارند و عملیات با بازداشت جاسوس واقعی تمام می‌شود تا تأکیدی بر هوشیاری اطلاعاتی این جنبش فلسطینی باشد.

این مستند صحنه های واقعی بسیاری را نشان داد که توانایی دستگاه امنیتی گردان  های القدس را برای نفوذ در سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی تأیید می کند و شامل موفقیت های بزرگی در گمراه کردن صهیونیستهاست. در این مستند جنبش جهاد اسلامی فلسطین از عملیات اطلاعاتی پیچیده نیروهای امنیتی علیه اشغالگران اسرائیلی رونمایی میکند که حدود ۱۴۰۰ روز به طول کشیده است.

ابو حمزه، سخنگوی گردان های سرایا القدس در این باره گفت: تکامل همکاری‌ها میان یگان‌های سرایا القدس منجر به تولید یک سیستم امنیتی مستحکم و قدرتمند شده که بسیاری از طرح‌های شیطانی دشمن را به شکست کشانده و بسیاری از تلاش‌های ترور را ناکام گذاشته است. هدف اصلی تلاش‌های اطلاعاتی دستگاه امنیت گردانهای قدس، تحکیم جبهه داخلی مقاومت فلسطین و حفاظت از توانمندی‌های آن است و این دستگاه در وضعیت تماس و هماهنگی مداوم با دستگاه‌های امنیتی در نوار غزه قرار دارد. حملات امنیتی پیچیده نمایش داده شده در مستند خانه عنکبوت، ماحصل سال‌ها فعالیت‌ مداوم و در خفا علیه دستگاه‌های امنیتی صهیونیستی است و این مستند «مشتی است نمونه خروار» که فرماندهی سرایا القدس اجازه انتشار آن را داده است.

مستند خانه عنکبوت از مراحل تماس میان افسران اسرائیلی و سربازان این رژیم پرده برمی‌دارد که دستگاه امنیت سرایا القدس این تماس‌ها را زیر نظر داشته و دنبال کرده است. همچنین این مستند، چگونگی تماس و طرز تفکر دشمن در هنگام نیروگیری از مزدوران را نمایش می‌دهد.

 

القدس العربی در گزارشی در این باره نوشت: به دنبال کشف جزییات عملیات امنیتی با نام خانه عنکبوت که شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین انجام داد، این جنبش اعلام کرد که آنچه فاش شد، بخشی از تلاش های گسترده ای است انجام می شود. 

داوود شهاب از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: آنچه در فیلم مستند خانه عنکبوت به نمایش درآمد، خلاصه ای از برخی نمونه های اقدام امنیتی دشوار و پیچیده ای است که مقاومت انجام می دهد و این قبیل اقدام مقاومتی از سوی گردانهای کامل، در برگیرنده جانفشانی های بزرگ و خطراتی است که فدائی که به داخل صفوف دشمن برای فریب و گمراه کردن آن نفوذ می کند، به جان می خرد. در واقع ماموریت فداکارانه ای  انجام می شود که ممکن است به شهادت یا اسارت فرد انجام دهنده ماموریت، برای سالها در زندانهای دشمن منجر شود.

وی افزود: آنچه بیان شد در واقع واکنشی به همه خیالپردازانی است که به دنبال خدشه وارد کردن به وجهه مقاومت و کاستن از توان آن و بهره برداری از برخی حوادث برای کاهش توان آن هستند. این عملیات نشان دهنده اقدامات مقاومت در حمایت از جبهه داخلی فلسطین و پیامی به سوی کسانی است که به دام دشمن گرفتار می شوند تا بدانند که این پایان ماجرا نیست و هرکه به دام افتاد توان بازگشت و روی آوردن به مقاومت یا دستگاههایی که همواره حامی مقاومت و ملت آن است، را دارد.

القدس العربی در ادامه آورده است: گردانهای قدس در فیلم مستند خود از عملیات اطلاعاتی که دستگاه اطلاعاتی وابسته به آن انجام داده، پرده برداشت که چگونه سرویس جاسوسی اسرائیل را گمراه کرده است. این عملیات که ۱۴۰۰ روز به طول کشید و نام خانه عکنبوت دارد، سامانه جاسوسی اشغالگران علیه غزه هدف قرار گرفته و این نشانه ای از شکنندگی این سامانه اسرائیلی دار.

این رسانه می نویسد: گردانهای قدس اعلام کرده است که موفق به رسیدن به شیوه ای که اشغالگران برای جذب مزدوران از آنه بهره می گیرند، شده است و اینکه توان گمراه کردن سرویس اطلاعاتی اسرائیل را دارد.

گردانهای قدس اعلام کرده است که قبل از آن با آن جوانان درباره طرح توافق انجام شده است و کسانی که برای ماموریت انتخاب شده اند با افسران اسرائیلی نشسته و مرحله را پشت سر گذاشته اند. از این افراد خواسته شده بود که ماموریت امنیتی در غزه از جمله مشخص کردن مکانهایی که موشک ها شلیک می شوند و اطلاعاتی از فرماندهان مقاومت بدهند و آنها طبق طرح اطلاعات گمراه کننده از مراکز صوری موشکها داده و یکبار هم یکی از آنها اطلاعات غلط داده که به نجات فرماندهان از ترور منجر شده است.

القدس العربی گزارش داد: گردانهای قدس همچنین به شکست طرحهای دیگر اسرائیل از طریق یکی از جوانانی که برای ماموریت جذب شده بودند و نیز اینکه چگونه افسر اسرائیل گول خورده است، اشاره کرد.

این رسانه در ادامه به نقل از فوزی برهوم آورده است: این بخشی از نبردهای همیشگی با اشغالگران در همه زمینه های امنیتی و میدانی است. این مستند پیامی قوی و آشکار به دشمن داد و توان مقاومت و ضربه مهلکی که به صهیونیستها وارد کردند را نشان داد.

القدس العربی گزارش داد: کمیته های مقاومت مردمی فلسطین نیز این مستند را نشانه پیشرفت بزرگ مقاومت از حیث امنیتی دانست و این نشان دهنده شکننده بودن سامانه امنیتی صهیونیستهاست.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین