پاسخ ظریف به ادعای فروش کیش/ حمایت کارگزاران از بهزاد نبوی مقابل عبدالله نوری/ادعای روزنامه اصلاح‌طلب درباره قاليباف/یار کمکی روحانی کجاست؟

گروه سیاسی الف،   3990422153 ۱۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

پاسخ ظریف به ادعای فروش کیش/ حمایت کارگزاران از بهزاد نبوی مقابل عبدالله نوری/ادعای روزنامه اصلاح‌طلب درباره قاليباف/یار کمکی روحانی کجاست؟

آخرین آمار کرونا در ایران

سیما سادات لاری،سخنگوی وزارت بهداشت درباره تازه‌ترین آمار کرونا در کشور با اشاره به شناسایی ۲۱۸۶ مورد جدید کرونا در کشور طی شبانه روز گذشته گفت: تا کنون ۲۵۷ هزار و ۳۰۳ نفر از جمعیت کشور به این بیماری مبتلا شده‌اند.

لاری، تعداد فوتی‌ها در ۲۴ ساعت گذشته را ۱۹۴ نفر اعلام کرد و افزود: بر همین اساس، تا کنون ۱۲ هزار و ۸۲۹ نفر از هموطنان بر اثر ابتلاء به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

معاون وزیر بهداشت اظهار کرد: استان‌های خوزستان، خراسان رضوی، آذربایجان غربی و مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های تهران، فارس، کرمان، البرز، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، بوشهر، هرمزگان و آذربایجان شرقی هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

کرونا در ایران: شناسایی ۲۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا/ فوت ۱۹۴ بیمار/ ۴ استان در وضعیت قرمز

حریرچی: کنکور لغو نمی‌شود/ نگران برگزاری آزمون‌های کنکور نباشید/ شرایط کرونا در پاییز و زمستان بدتر می‌شود

***

نامه وزیر بهداشت به رهبر انقلاب

سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به رهبر معظم انقلاب، فرمایشات حکیمانه ایشان را مایه وفاق و همگرائی ملی برشمرده و بر تلاش هرچه بیشتر بخش های مختلف نظام و کشور، در راستای شکست کرونا، تاکید کرد. 

وزیر بهداشت در بخشی از نامه‌ به رهبر معظم انقلاب آورده است: بی تردید دوباره بر می گردیم به روزهائی که مردم عزیز کشورمان با سلامتی و شادمانی در کنار هم زندگی کنند و دیری نخواهد پائید تا بر چهره نازنین فرمانده مهربانمان لبخند رضایتمندی بنشانیم.

بیشتر بخوانید:

وزیر بهداشت؛ حمایت‌های رهبری در مقابله‌ با کرونا برگ زرینی در تاریخ کشور است

***

اسحاق جهانگیری؛ پاس گل در انتخابات، سکوت در مشکلات

فارس نوشت: بسیاری از کارشناسان، جهانگیری را یار کمکی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری گذشته می‌دانند اما در واقع جامعه ایرانی او را با یاد «مگر یادتان نیست؟» می‌شناسند. او بارها در چند سال گذشته و به خصوص در بهار ۹۶ از فرمول یادآوری برای متوجه کردن افکار عمومی به خود استفاده کرد. تاریخ نشان داد که بسیاری از وعده‌‌های یار کمکی حسن روحانی در انتخابات سرابی بیش نبوده است...

اگرچه خیلی‌ها تصور می‌کردند کسی که در انتخابات ریاست جمهوری گفته بود زبان ما برای عذرخواهی الکن نیست در زمانی که مردم احساس می‌کنند دولت وعده‌های خود را نتوانسته عملیاتی کند با همان صلابت روزهای وعده از مردم عذرخواهی کند این روزها شاهد سکوت وی هستند...طبق ادعاهای جهانگیری او همیشه دغدغه توسعه کشور را داشته است اما در روزهای سخت مردم سخن و اعتراض و حتی ابراز تاسفی از سوی جهانگیری شنیده نمی‌شود و سکوت، جای آن وعده‌ها را گرفته است.

بیشتر بخوانید:

یار کمکی روحانی کجاست؟

***

چریک پیر، رئیس می‌شود؟

روزنامه سازندگی نوشت: حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ایران گفت: وقتی می‌گوییم جبهه اصلاحات یعنی تعداد زیادی از احزاب فراگیر و جمعیت‌های مختلف درون جبهه اصلاحات وجود دارد و فراتر از احزاب و گروه‌ها شخصیت‌های مختلف تاثیرگذار در جبهه اصلاحات فراوان هستند...حالا اینکه نام این نهاد شورای‌عالی باشد یا شورای هماهنگی و یا هر چیز دیگر فرقی نمی‌کند. اما حتما احزاب و شخصیت‌های اصلاح‌طلب باید با هم گفت‌وگو کنند و به یک جمع‌بندی برسند که نهادی که جامعیت بیشتری دارد تشکیل شود...

مرعشی گفت: سه خصوصیت از نظر من برای ریاست آینده شورا مهم است. اول اینکه طیف‌های مختلف این جبهه اعم از طیف‌های ارزشی تا میانه‌رو و رادیکال باید او را قبول داشته باشند و رابطه خوبی با او داشته باشند. دوم اینکه به لحاظ سیاسی باید نقش جبهه اصلاحات و انتخابات آینده را باور داشته باشد. اگر قرار باشد خودش در این‌باره مردد باشد که آیا باید شرکت کنیم یا خیر، نباید مردد باشد و باید بتواند فضای سیاسی را به خوبی تحلیل کند و بن‌بست‌ها را بشکند.

سوم هم اینکه پیام انتخاب این فرد به نظام باید پیام همراهی و همکاری باشد. آقای {عبدالله }نوری گذشته از اینکه خودش هم این مسئولیت را نخواهد پذیرفت اما ویژگی سوم را هم به اعتقاد من ندارد و پیام همراهی و همکاری با نظام از این طریق منتقل نخواهد شد. اما بهزاد نبوی می‌تواند انتخاب خوبی باشد. همچنین مجید انصاری و محسن هاشمی هم می‌توانند به عنوان دیگر گزینه‌های مناسب برای ریاست شورای‌عالی یا هر نهاد هماهنگ‌کننده دیگری در جبهه اصلاحات مطرح باشد.

***

روايت روزنامه اصلاح طلب از گزينه هاي رياست جمهوري

آرمان ملي نوشت: شايد نام‌هاي متفاوتي از سوي اصلاح‌طلبان براي انتخابات 1400 مطرح شود اما به نظر مي‌رسد هيچ‌کدام از نام‌ها آنقدر جدي نباشد که نام محمد‌رضا عارف براي 1400 اصلاح طلبان به ميان آمده است. چنانکه برخي استعفاي وي از شوراي عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان را نيز پيرو همين موضوع مي‌دانند. اين در حالي است که اصلاح‌طلبان عارف را حداقلي‌ترين گزينه خود مي‌دانند و حتي حسين مرعشي سخنگوي حزب کارگزاران معتقد است عارف سقف پرش اصلاح‌طلبان در مجلس دهم بود... خود اصلاح‌طلبان نيز چندان موافق حضور عارف در 1400 نيستند؛ چرا که مي‌دانند نه راي‌آوري دارد و نه مي‌تواند پايگاه راي اصلاح‌طلبان را از آن خود کند.

البته فارغ از اين صحبت‌ها بسياري استعفاي وي را از شوراي عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان به علت آماده‌سازي در 1400 قلمداد مي‌کنند؛ امري که عارف و اطرافيانش آن را نه تاييد مي‌کنند و نه تکذيب.

البته آنطور که برخي تحليلگران مي‌‌گويند اصلاح‌طلبان چهره‌هاي مهم‌تري براي عرضه در سال 1400 دارند که هنوز هيچ‌کدام در اين مورد به جمع‌بندي نرسيده‌اند؛ از محمد‌جواد ظريف وزير امور خارجه تا اصلاح‌طلبان شناسنامه‌داري چون محمد‌رضا خاتمي و محسن صفايي‌فراهاني. بايد ديد رويکرد اصلاح‌طلبان در ماه‌هاي پاياني سال چه تغييري مي‌کند و به گزينه‌ نهايي خواهند رسيد يا اينکه شرايط به گونه ديگري پيش خواهد رفت.

***

ادعاي روزنامه اصلاح طلب درباره قاليباف

روزنامه شرق نوشت: ... قالیباف از دو جبهه بیرون و درون مجلس با تندروی‌ها یا مطالباتی انباشته‌شده روبه‌روست. ریاست قالیباف بر مجلس اگرچه در نهایت با همراهی طیف مخالف او مشهور به دلواپسان و جبهه پایداری صورت گرفت؛ اما قطعا این همراهی نه بلامنازع است و نه ائتلافی پایدار. قطعا وقتی قالیباف را به‌عنوان رئیس مجلس برگزیدند، ‌از او انتظار همراهی با سیاست‌شان را داشته و دارند. او از یک سو باید خودش را با خواسته‌ها و انتظارات این جریان هماهنگ کند؛ وگرنه به‌سرعت چوب لای چرخش خواهند گذاشت و هم مجلس را از افتادن به ورطه تندروی یک‌سویه برهاند. مثلا در قضیه تاجگردون مشخص بود که او تمایلی به حذف او نداشت. غیبت او در جلسه‌ شعبه 12 مجلس در خرداد برای بررسی اعتبار تاجگردون مؤید همین نکته بود. از ۱۸ نفر اعضای شعبه ۱۲، فقط ۱۶ نفر حضور داشتند و یکی از غایبان این جلسه محمدباقر قالیباف بود؛ غیبتی که اتفاقا بسیار به چشم آمد.

***

دولت آينده توتاليتر، علمي و تكنوكرات‌خواهد بود

ابراهيم فياض، پژوهشگر جامعه‌شناسي و دانشيار گروه مردم‌شناسي دانشگاه تهران به روزنامه شرق مي گويد: ... يادتان باشد كه آقاي ظريف هم در مجلس قبلي با لحن تحقيرآميزي با نمايندگان حرف زد. ظريف براي خارجي‌ها مي‌خنديد و براي نمايندگان مجلس دهم عصباني مي‌شد. رفتار نمايندگان مجلس يازدهم، تا حدي واكنشي بود به رفتار ظريف با نمايندگان مجلس دهم. اين مجلس شايد دارد انتقام مجلس قبلي را هم مي‌گيرد.

- اين مجلس از نظر طبقاتي دچار تعليق است. اين مجلس يكي از بي‌هويت‌ترين مجالس پس از انقلاب است و وجه اصلي هويتش شايد فقط ضديت با دولت فعلي باشد وگرنه از هر طبقه‌اي در اين مجلس حضور دارند و هويت اجتماعي و اقتصادي خاصي ندارد. به لحاظ سياسي هم بسياري از نمايندگان اين مجلس ممكن است چپ‌تر از اصلاح‌طلبان باشند. يعني به‌ شدت معترضند به وضعيت فعلي.

- جبهه اصولگرا فرو مي‌پاشد و اين فروپاشي معنايي جز تشديد اختلافات دروني اين جبهه ندارد. 

- دولت آينده هرگز مثل اين مجلس نخواهد بود. يك دولت جدي و علمي و تكنوكرات بر سر كار خواهد آمد. اگر دولت بعدي مثل همين مجلس باشد، فروپاشي اجتماعي رخ خواهد داد. ولي دولت بعدي از جنس مجلس يازدهم نخواهد بود و در كنار دولت توتاليتر و علمي و تكنوكرات بعدي، باز هم اين مجلس منفعل خواهد بود و همه كارها را دولت پيش خواهد برد. در دوره بناپارت هم مجالسي به ‌شدت منفعل در برابر قدرت مركزي وجود داشت. كاركرد اين مجلس فقط اين است كه نقش كاتاليزور را در روي كار آمدن چنين دولتي ايفا كند وگرنه اين مجلس هويتي ندارد كه بخواهد دولت بنا كند.

***

گزینه‌ها برای تعیین اعضای هیأت نظارت بر نمایندگان مشخص شدند

حجت‌الاسلام علی‌رضا سلیمی، نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز هیأت‌رئیسه مجلس گفت: در این جلسه گزینه‌ها برای تعیین اعضای هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مشخص شدند. 

وی افزود: بر این اساس محمد‌مهدی مفتح، مصطفی طاهری، حسن شجاعی، محمد دشتی اردکانی، محمد سرگزی و موسی غضنفرآبادی برای این منظور از سوی هیأت‌رئیسه مشخص شدند.

***

شایعه فروش جزیره کیش ناشی از غرض ورزی دشمنان است

ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پیرامون روند تدوین پیش نویس توافق همکاری ۲۵ ساله با چین گفت: ظریف در این باره گفت که روابط جمهوری اسلامی ایران با چین یک روابط راهبردی بر اساس منافع مشترک و احترام متقابل است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: طبق گفته وزیر امور خارجه، روند تدوین این سند با سفر آقای شیء جین پینگ به تهران در سال ۱۳۹۴ آغاز شد و دو کشور در آن سفر تصمیم گرفتند تا نقشه راه بلندمدت را طراحی کنند و طرفین هنوز در حال مذاکره روی این سند هستند.

عمویی بیان کرد: وزیر امور خارجه در تشریح ابعاد این سند، بر لحاظ شدن منافع ملی در تدوین این سند تأکید کرد و شایعاتی چون فروش جزیره کیش و فروش نفت ارزان را رد کرد و آن را ناشی از غرض ورزی دشمنان توسعه روابط ایران و چین دانست.

***

تاجگردون بعد از جدایی از مجلس کجا رفت؟

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران بالاخره بعد از حدود بیش یک ماه از آغاز مجلس چهارشنبه هفته گذشته (۱۸ تیر) تعیین‌تکلیف شد و منتخب گچساران با پارلمان خداحافظی کرد.

تاجگردون در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره فعالیت خود پس از بیرون رفتن از کسوت نمایندگی نوشت: امروز بعد از هشت سال به دفترم در موسسه‌ای که هیئت علمی هستم برگشتم.

بیشتر بخوانید:

شغل تاجگردون بعد از بیرون رفتن از پارلمان

وقتی اقوام ایرانی از نمایندگانشان جلوترند...

***

روایت سعید جلیلی از برخی مدیران دائمی کشور

سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئیتی نوشت: یک قشری حداقل در طبقه متوسط مدیران کشور وجود دارند که در طی ۱۰-۱۵ سال اخیر همواره بر سر کار بوده‌اند، هر کسی بیاید و برود بازهم این‌‌ها هستند، بیشترین استفاده و سوءاستفاده را همین افراد داشته‌اند. هر کسی هم سرکار می‌آید این‌ها عوض نمی‌شوند! اگر این سنخ افراد را نتوانید از سیستم بیرون بکشید، بسیاری از کارها و اصلاحات شکلی به نتیجه نمی‌رسد. 

بیشتر بخوانید:

توئیت سعید جلیلی درباره برخی مدیران دائمی کشور

***

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم‌های محرم را تضمین می‌کنیم 

حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در خصوص برگزاری مراسم محرم و صفر، ما به مسئولان امر گفته‌ایم که همه تضمین‌ها و راهکار‌های بهداشتی را بر عهده می‌گیریم. آنچه اهمیت دارد این است که با توجه به شرایط ویژه امسال و شیوع بیماری کرونا به برکت همین مجالس روضه؛ خیر بیشتری نصیب مستضعفین می‌شود و به نیازمندان و اقشار کم درآمد، به واسطه مواسات هیئات مذهبی در زمینه معیشتی و بهداشتی توجه بیشتری خواهد شد. بنابراین روضه سیدالشهداء علیه السلام تعطیل بردار نیست و امسال با رونق و شکوه بیشتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

***

انتقاد کدخدایی از رفتاری که با ظریف شد

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان گفت: مردم از مجلس انتظار دارند در یک سال باقی مانده با همکاری با دولت مشکلات جامعه را حل کند. سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: مجلس باید هر کمکی را که می‌تواند برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی انجام دهد.

کدخدایی در خصوص حواشی روز یکشنبه گذشته مجلس و برخوردهای برخی از نمایندگان با وزیر امور خارجه گفت: کار درستی انجام نشد.

وی یادآورشد:  البته امروز رهبر معظم انقلاب به این موضوع ورود کردند و امیدواریم مجلس و دولت سخنان و توصیه‌های ایشان را همواره مورد توجه قرار دهند.  

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۱۹۷۸۲۲۰:۴۱:۵۵ ۱۳۹۹/۴/۲۲
دلار 23000 تومانی و سکه 10 میلیونی و تورم 500 درصدی نتیجه تفکر اصلاح طلبی است اصلاح طلبان باید از سیاست کناره گیری نمایند.
ناشناس۱۵۱۹۷۸۵۲۰:۴۴:۲۳ ۱۳۹۹/۴/۲۲
اسحاق جهانگیری باید در مورد افزایش 7 برابری قیمت دلار و افزایش 10 برابری سکه و افزایش 580 درصدی قیمت مسکن و افزایش 5 برابری قیمت خودرو و لوازم یدکی و لوازم خانگی و موبایل و مواد غذایی و غیره پاسخگو باشد و سکوت اختیار نکند.
ناشناس۱۵۱۹۷۹۱۲۰:۴۷:۵۶ ۱۳۹۹/۴/۲۲
23 تیر سالگرد امضاء خسارت محض برجام است اصلاح طلبان باید پاسخگو باشند که با گذشت 5 سال از امضاء آن چرا منافع ایران با برجام تامین نشد و چرا تحریمها بیشتر شد ؟!
ناشناس۱۵۱۹۸۰۰۲۰:۵۲:۳۴ ۱۳۹۹/۴/۲۲
دولت آینده مثل این دولت نخواهد بود اگر دولت آینده مثل این دولت منفعل و ناکارآمد باشد قطعا"فروپاشی اقتصادی و اجتماعی رخ خواهد داد.
ناشناس۱۵۱۹۸۰۲۲۰:۵۴:۰۵ ۱۳۹۹/۴/۲۲
اصلاح طلبان و کارگزاران اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند و باید از سیاست کناره گیری کنند.
ناشناس۱۵۱۹۸۲۳۲۱:۳۳:۳۶ ۱۳۹۹/۴/۲۲
جواد به جای این حرف ها کل قرارداد را منتشر کن بجای حرف های تبلیغاتی
ناشناس۱۵۱۹۸۲۷۲۱:۴۸:۳۱ ۱۳۹۹/۴/۲۲
مسئولان حتی ظریف نباید پشت رهبری قایم شوند
ناشناس۱۵۱۹۸۲۸۲۱:۴۹:۱۵ ۱۳۹۹/۴/۲۲
دولت های هاشمی و روحانی رکورددار جهش ارز و تورم در تمام دولت ها هستن.
ناشناس۱۵۱۹۸۳۰۲۱:۵۰:۵۱ ۱۳۹۹/۴/۲۲
در مناقشه گازی با ترکمنستان به پرداخت غرامت 2 میلیارد دلاری به این کشور محکوم شدیم زنگنه باید در این مورد پاسخگوی افکار عمومی باشد.
بیگی29۱۵۱۹۸۳۴۲۱:۵۶:۰۳ ۱۳۹۹/۴/۲۲
آقای ظریف،وقتی مردم از اطلاع رسانی های داخلی نومید میشوند،وقتی اعتمادشان را از دست میدهند،به اخبار معاندین توسل میشوند.آنها حکایت ترکمنچای و... را بطور درست یا مهندسی شده میخوانند .باید هم نگران شوند.
ناشناس۱۵۱۹۹۱۵۲۳:۱۳:۲۳ ۱۳۹۹/۴/۲۲
اقای ظریف و اقای موسوی فقط تعریف از این قرارداد میکنند چون مردم باور ندارند هر چه زودتر این قرارداد را بدون کسر انتشار دهید تا ببینیم کی دروغ میگوید مردم خیلی حساس شدن چون اعتماد ندارند
ناشناس۱۵۲۰۱۳۳۰۸:۵۲:۰۶ ۱۳۹۹/۴/۲۳
امیدوارم بودم که دکتر بعد از برجام و برخورداری روزانه مردم از مواهبش بخصوص در برهه کنونی کمی استراحت کنند ولی ظاهرا برای خزر و کیش هم برنامه دارند. دکتر ظریف حلوای تمام نشدنی است واقعا
ناشناس۱۵۲۰۲۳۶۱۰:۱۲:۳۲ ۱۳۹۹/۴/۲۳
فیاض قبلا بهتر نظر میداد ولی چند وقتی است سردرگم نظر می دهد و خودش هم نمی فهمد
ناشناس۱۵۲۰۲۵۰۱۰:۱۷:۵۹ ۱۳۹۹/۴/۲۳
فیاض قبلا بهتر نظر میداد ولی چند وقتی است سردرگم نظر می دهد و خودش هم نمی فهمد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین