پرونده اعتبارنامه تاجگردون بسته شد/ توصیه آیت‌الله جنتی به دولت/ اعتراف روحانی/ آیا آخوندی محاکمه می‌شود؟ 

گروه سیاسی الف،   3990418123 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

پرونده اعتبارنامه تاجگردون بسته شد/ توصیه آیت‌الله جنتی به دولت/ اعتراف روحانی/ آیا آخوندی محاکمه می‌شود؟ 

آخرین آمار کرونا در ایران

دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس گفت: از دیروز تا امروز 18 تیر 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و 691 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که یک هزار و 625 مورد بستری شدند.

وی افزود: به این ترتیب مجموع بیماران کووید19 در کشور به 248 هزار و 379 نفر رسید.

لاری همچنین گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 153 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 12 هزار و 84 نفر رسید.

وی گفت: استان‌های خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان‌های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

شناسایی ۲۶۹۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور/ شمار جان‌باختگان از ۱۲ هزار تن گذشت

جهانپور: آمار مبتلایان به کرونا در ایران بیشتر از اعلام رسمی است/ تنها ۱۰ درصد تهرانی‌ها نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند

روند تعطیلی مشاغل و محدودیت‌های کرونایی در مناطق قرمز

***

پایان پرونده تاجگردون

امروز اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز خانه ملت بررسی شد. وکلای ملت نهایتا با 102 رای موافق، 128 رای مخالف و 21 رای ممتنع از مجموع 251 رای ماخوذه با گزارش کمیسیون تحقیق که اعتبارنامه وی را تایید کرده بود، مخالفت کردند؛ براین اساس اعتبارنامه تاجگردون رد شد و وی به مجلس یازدهم راه نیافت.

علیرضا زاکانی نماینده مجلس در توییتر نوشت: هزاران درود و سلام بر ملت ایران بویژه مردم گچساران و باشت. گرچه مجلس در اصلاح خود امروز گامی مهم برداشت ولی تازه در آغاز راهیم. ان شاء الله گام اصلی، حرکت در رفع مشکلات اقتصادی مردم خواهد بودکه بی شک خدمت به همگان علی الخصوص عزیزان گچساران و باشت اولویت نمایندگان مجلس می باشد.

علی‌اکبر کریمی، نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مباحثی که در نشست غیرعلنی درباره آقای تاجگردون از سوی نمایندگان معترض به اعتبارنامه وی مطرح شد و همچنین دفاعیات ایشان در نهایت نمایندگان به این نتیجه رسیدند که اعتبارنامه وی را رد کنند و اجازه حضور تاجگردون در مجلس داده نشود.

وی افزود: با توجه به اینکه این موضوع برخی از حاشیه‌ها را ایجاد کرده اولاً  ما و تمامی نمایندگان معترض به اعتبارنامه آقای تاجگردون ارادت خود را به تمامی استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص حوزه انتخابیه گچساران و باشت اعلام می‌کنیم و در ثانی این عزیزان باید بدانند که ما مشکلات آنها را پیگیری خواهیم کرد

روح الله نجابت،  نماینده مردم شیراز در توییتر نوشت: به‌فضل الهی مجلس یازدهم از اولین آزمون خود سربلند بیرون آمد. انقلابی‌گری در عمل رخ نمایاند. عمل به وصیت امام گویای آن است که مکتب امام زنده است. افزون بر مطالبات مردم استان فارس، تا انتخابات میان‌دوره‌ای به‌طور ویژه پیگیر مطالبات مردم عزیز گچساران و باشت خواهم بود.

مالک شریعتی، نماینده تهران در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم هیئت رئیسه جهت برگزاری جلسه غیرعلنی صبح امروز برای این موضوع عاقلانه و مدبرانه بود و جلوی التهابات احتمالی را گرفت.

وی بیان کرد: علیرغم آنکه در آئین نامه داخلی مجلس تصریح نشده بود که در مواردی که کمیسیون تحقیق، اعتبارنامه کسی را تأیید کرده، وی اجازه صحبت داشته باشد اما برای آنکه انصاف در حد اعلا رعایت شود هیئت رئیسه تصمیم گرفت فرصت کافی داده شود تا تاجگردون با نمایندگان صحبت کند.

بیشتر بخوانید:

اعتبارنامه تاجگردون رد شد

واکنش کاربران توییتر به رد اعتبارنامه تاجگردون؛ مجلس از اولین آزمون بزرگ خود سربلند بیرون آمد/ حالا نوبت تلاش مضاعف برای حل مشکلات است

مجلس به تهدیدهای تاجگردون چه پاسخی می‌دهد؟

دفاع پزشکیان از تاجگردون در جلسه غیرعلنی

توئیت زاکانی خطاب به مردم گچساران

مالک شریعتی: تصمیم هیات رئیسه درباره نحوه بررسی اعتبارنامه تاجگردون مدبرانه بود

***

حاشیه‌های سوال از روحانی

ناصر موسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان طی نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس با بیان اینکه وقایعی که طی چند ماه اخیر و مخصوصا روزها و هفته های گذشته در بازارهای مختلف رخ داده عادی نیست، تصریح کرد: قیمت دلار در بازار آزاد از مرز 20 هزار تومان عبور کرده است. سکه بیش از 10 میلیون تومان و قیمت مسکن و خودرو نجومی شده است. موجی از تورم دامن‌گیر اقتصاد کشور شده که تبعات آن بیش از همه بر جیب طبقات متوسط و اقشار کم درآمدتر جامعه فشار وارد می‌کند. انگار آقای روحانی کمر همت را بسته که اقتصاد ایران را ویران کند... 

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: آقای روحانی فضاسازی رسانه‌ای و دروغ بس است. باید در خانه ملت حاضر شوید و پاسخ‌هایی قانع کننده برای ملت و نمایندگان داشته باشید.

اما حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، در جلسه امروز هیات دولت با بیان این که هدف دشمن ابتدا جدایی بین ملت و نظام و بعد ایجاد اختلاف میان مسئولان است، خاطرنشان کرد: آنها می‌خواهند مردم را از نظام مایوس کنند ولی ما نباید چنین اجازه ای به آمریکا و اسرائیل بدهیم. دولت خواهان روابط صمیمانه و در چارچوب قانون اساسی با سایر قوا است. ما این مسیر را ادامه می دهیم خواست ملت هم این است که سه قوا دست به دست هم دهند و مشکلات حل و فصل شود. الان با وجود دشمنی ها و تحریم ها شرایط تنش و بگو مگو نیست.

بیشتر بخوانید:

دولت روحانی رکورددار جهش ارز در تمام دولت‌ها است/ چرخ اقتصاد از کار افتاده/ نتیجه سیاست دلار ۴۲۰۰ تومانی چه بود؟

***

بهتر بود سكوت مي‌كرديد 

عباس عبدی در اعتماد نوشت: سخنان آقاي ظريف در مجلس به دليل حواشي آن بازتاب‌هاي فراواني داشت. اگرچه اين نشست در واقع به نفع دولت و ظريف شد، چون نحوه واكنش نمايندگان و فريادهاي عجيب و غريب و حتي توهين‌هاي آنان چنان بود كه صداي اصولگرايان را هم درآورد... مجلسي كه در همين يك ماه گذشته رفتارهايي داشته كه شايسته نقد... است، ولي اين‌بار چنان رفتار كردند كه ديگر جاي سكوت را براي دوستان خودشان نيز باقي نگذاشتند و اصولگرايان نيز مجبور به انتقاد شدند.  نكته مهم ماجرا اين است كه اتفاقا استدلال‌هاي آقاي ظريف به نسبت ضعيف بود و اگر افراد قدرتمندي كه درك خوبي از مسائل داشتند، جلوي او قرار مي‌گرفتند، مي‌توانستند به خوبي از پس ماجرا برآيند و منطق آقاي ظريف را به چالش بكشند...

***

گزينه‌هاي رياست كميسيون اصل90، ديوان محاسبات و مركز پژوهش‌ها به روایت روزنامه اصلاح‌طلب

اعتماد نوشت: مجلس يازدهم حالا و با معرفي 5 گزينه مدعي تنها چند روز تا معرفي رييس كميسيون اصل 90 به عنوان يكي از ابزارهاي نظارتي خود فاصله دارد و حالا اين نمايندگان هستند كه بايد ميان قطب‌ها و فرماندهان خرده‌جريان‌هاي اصولگراي حاضر در پارلمان، يكي را به عنوان رييس اين كميسيون انتخاب كنند.

آن‌طور كه محمدحسين فرهنگي، سخنگوي هيات رييسه مجلس گفته، «سيدمصطفي ميرسليم»، «سيدمحمود نبويان»، «نصرالله پژمانفر»، «سيدنظام‌الدين موسوي» كنار «حسن شجاعي علي‌آبادي» كه در قياس با ساير گزينه‌هاي رياست كميسيون اصل 90، چهره‌اي گمنام‌تر محسوب مي‌شود، در صحن علني براي تصاحب كرسي رياست اين كميسيون رقابت خواهند كرد تا نواصولگرايان، سنتي‌ها و پايداري‌ها دوباره مجبور به رقابت با يكديگر شوند.

در اين ميان غيبت عليرضا زاكاني بين مدعيان كرسي رياست كميسيون اصل 90 بار ديگر احتمالات براي حضور او در مركز پژوهش‌هاي مجلس را افزايش داده... الياس نادران نيز ... رايزني‌هاي جدي خود را با قاليباف براي تصاحب مركز پژوهش‌ها ترتيب داده است. 

اين ميان ديوان محاسبات قوه مقننه نيز همچنان شاهد تلاش {مدعيان} رياست است. لطف‌الله فروزنده و عادل آذر از يك‌سو و اسدالله عباسي و البته مهرداد بذرپاش، ازسوي ديگر مشغول برگزاري جلسات با نمايندگان و تشريح برنامه‌هاي خود براي ديوان محاسبات هستند. تلاش‌ها و ديدارهايي كه عباسي و بذرپاش به‌شكلي جدي‌تر به آن نگاه مي‌كنند و همين مساله باعث افزايش شانس‌ها براي رياست ديوان شده{است}.

***

 آیا آخوندی محاکمه می‌شود؟ 

فرارو نوشت: نظام‌الدین موسوی، نماینده مجلس یازدهم در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشته است: «خبر خوش اینکه آیت‌الله ریسی امروز مجددا تأکید کرد که "ترک فعل" مسئولان قبلی باید پیگیری شود. خبر خوش بعدی اینکه رئیس سازمان بازرسی اعلام کرد: پیگرد ترک فعل‌هایی، چون بی‌توجهی به ساخت مسکن ارزان قیمت و راه اندازی سامانه‌های قانونی در دستور کار است. آقای آخوندی آماده باشند.»

اشاره موسوی به اظهارات روز دوشنبه ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه بود. در این جلسه رئیسی در واکنش به گزارش رئیس سازمان بازررسی کل کشور درباره وضعیت بازار مسکن و گزارش برخی اعضا درباره حوادث اخیر کشور گفت: مدیری که مسئولیت داشت باید پاسخگو باشد و مورد مواخذه قرار بگیرد...

حالا موسوی بر اساس این اظهارات نام عباس آخوندی وزیر مسکن مستعفی دولت روحانی را وسط کشیده است که طرح مسکن مهر را در مهر ۹۲ متوقف کرد. طرحی که در سال‌های پایانی دهه ۸۰ استوار بر سه اصل اعلامی حذف هزینه زمین، انتقال سود حاصل از ساخت به مصرف کنندگان مسکن و اعطای وام ساخت شروع به کار کرد و از دستاورد‌های دولت احمدی‌نژاد بود.

امروز حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی نیز گفت: نسبت به مسکن به عنوان رئیس جمهور اعتراف می‌کنم که یک عقب‌ماندگی در دولت یازدهم داشتیم به دلیل اینکه برخی از طرح‌های مسکن ما متأسفانه اجرایی و عملیاتی نشد البته طرح‌هایی که در زمینه هوایی، ریلی، جاده‌ای و بنادر داشتیم اجرا و عملیاتی شد و خوب هم اجرا شد اما در بحث مسکن چون گرفتار آن بودیم که مسکن‌های ناتمام و بدون خدمات را به جایی برسانیم، به طور طبیعی دچار یک عقب‌ماندگی شدیم و در دولت دوازدهم با تلاش فراوان باید این عقب‌ماندگی را جبران بکنیم.

بیشتر بخوانید:

روحانی: اعتراف می‌کنم دولت یازدهم در موضوع مسکن عقب‌ماندگی داشت

***

جلسه سران قوا به زودی برگزار خواهد شد

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: هدف دشمنان در خارج از کشور این بوده است که بین مردم و نظام و مسئولان عالی رتبه نظام فاصله بیاندازند؛ لذا رئیس جمهور امروز به صورت جدی تاکید داشتند که ما روابط صمیمانه خود را با قوای دیگر حفظ کنیم.

او افزود: منتظر بودیم که موضوع هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس هم نهایی شود تا جلسه سران سه قوه دوباره برگزار شود.

واعظی ادامه داد: جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه در آن حضور دارند در آینده‌ای نزدیک تشکیل خواهد شد؛ این گونه جلسات باعث می‌شود که دیدگاه‌ها به هم نزدیک شود و همکاری‌های بیشتری صورت بگیرد.

واعظی تصریح کرد: هیچ کار پنهانی نیست، اما یک خطی را اول رسانه‌های خارجی به عنوان اینکه تخریب روابط ایران و چین را شروع کردند و متاسفانه در داخل کشور هم برخی از افرادی که دنبال فرصت می‌گردند تا نام خود را مطرح کردند.

رئیس دفتر رئیس جمهور بیان داشت: در فضای مجازی یک شبهه به وجود آوردند برای مردم؛ یک روز می‌گویند دولت می‌خواهد کیش را بدهد و یکبار هم می‌گویند قشم را می‌خواهد بدهد.

سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه نیز گفت: بر اساس توافق سال ۱۳۹۴ روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین که در بند ششم بیانیه سفر رییس جمهور چین به تهران منعکس شده است، دو کشور صراحتا اراده سیاسی خود را برای توسعه و تعمیق راهبردی روابط بیان داشته و تصمیم گرفتند یک نقشه راه جامع ۲۵ ساله بین دو کشور تدوین شود تا مبنای توسعه منسجم و همه جانبه روابط سیاسی و اقتصادی ایران و چین در سال‌های آتی قرار گیرد.

موسوی ادعا‌هایی همچون اجاره جزایر ایرانی در خلیج فارس، انحصار فروش نفت با قیمت‌های پایین، استقرار نیرو‌های مسلح و ... را مضحک دانست که حتی ارزش تکذیب کردن هم ندارد. 

بیشتر بخوانید:

واعظی: جلسه سران سه قوه بزودی تشکیل خواهد شد
***

مسئولان برای حل مشکلات معیشتی مردم اقدامات جدی‌تری داشته باشند 

آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان امروز گفت: شورای نگهبان تا جایی که توانسته وظایف شرعی، قانونی، اخلاقی و حتی پاسخگویی به مردم را به درستی انجام داده و تلاش می‌کنیم این وظایف مان را بهتر انجام دهیم.

وی یکی از تبعات ویروس کرونا را در سطح جهان و ایران را متاثر کردن مسائل اقتصادی و معیشتی مردم بیان کرد و گفت: در کنار همه عوارض مخرب ویروس کرونا بر مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، معیشت مردم نیز دچار آسیب جدی شده است که مسئولان امر باید توجه ویژه به اقشار مستضعف جامعه داشته باشند.

آیت الله جنتی با اشاره به سالگرد فتنه ۷۸ تصریح کرد: باید صمیمانه از مردم بابت خنثی سازی تمامی فتنه‌ها از جمله فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ تشکر کرد که با وجود همه مشکلات با دیانت، شجاعت و علاقه وافر به رهبری از نظام دفاع کردند؛ باید قدردان این مردم بود و مسئولان تمام تلاش خود را برای ادای وظایف خود انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

آیت‌الله جنتی: شورای نگهبان به وظایف خود عمل کرده و پاسخگویی به مردم را به درستی انجام داده است

***

چرا اصلاح‌طلبان روحانی را از قطار اصلاحات پیاده کردند؟ 

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: معمولا در انتخابات روال اینگونه است که هر حزبی هوادار یکی از کاندیداها شده و در حمایت از او گام بر می‌دارد؛  از همین رو این توقع می‌رود که بعد از انتخابات هم  عملکرد او را مد نظر قرار دهند؛ حال اگر عده ای در حمایت از یک شخص قدم برداشته و او را به موفقیت رسانده اما سپس در قبال عملکردهای او یا موضعی نگیرند و یا صرفا سری به نشانه تاسف تکان دهند تکلیف چیست؟؟...

جریان اصلاح طلب باید پاسخگو باشد که در برابر کاستی‌های دولت خود که به آنها نیز معترفند چه اقدامی را مد نظر دارد؟ آیا اینکه ببینند و سری به نشانه تاسف تکان دهند کافیست؟ راستی رویکردشان برای انتخابات بعدی هم دولتی است که در پایانش فقط بگویند متاسفیم؟

بیشتر بخوانید:

اصلاح‌طلبان معتقدند در ریاست‌جمهوری روحانی نقشی نداشته‌اند

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۱۴۸۴۹۲۰:۳۹:۵۳ ۱۳۹۹/۴/۱۸
با محاکمه آخوندی موافقم افزایش 580 درصدی قیمت مسکن نتیجه تعلل و کم کاری ایشان است.
ناشناس۱۵۱۴۸۸۹۲۱:۱۶:۲۴ ۱۳۹۹/۴/۱۸
در دولت روحانی نه تنها در بخش مسکن بلکه در تمام بخش های اقتصادی و صنعتی عقبگرد داشتیم و 150 سال به عقب برگشتیم.
ناشناس۱۵۱۴۸۹۳۲۱:۱۹:۰۷ ۱۳۹۹/۴/۱۸
دولت روحانی رکورددار جهش ارز در تمام دولت ها است.
ناشناس۱۵۱۵۱۲۶۰۱:۲۸:۴۰ ۱۳۹۹/۴/۱۹
مجلس با اقتدار به استیضاح دولت بپردازد در یکسال باقیمانده این دولت یچ کاری نمی تواند بکند
کریم خان رند۱۵۱۵۱۴۳۰۱:۵۴:۲۸ ۱۳۹۹/۴/۱۹
شما را به خدا، این آخوندی را پای میز محاکمه بکشانید.
ناشناس۱۵۱۵۲۲۰۰۷:۰۴:۱۷ ۱۳۹۹/۴/۱۹
ملت نامحرم نیست . متن قرارداد گنگ ۲۵ ساله با چین منتشر گردد .
ناشناس۱۵۱۵۲۲۵۰۷:۱۷:۴۱ ۱۳۹۹/۴/۱۹
با چینی قرارداد ۲۵ ساله بستیم که نفتمون رو برده و از دادن پولش عاجزه !
ناشناس۱۵۱۵۲۲۶۰۷:۱۹:۴۳ ۱۳۹۹/۴/۱۹
بستن قرارداد بلند مدت با چین به تائید نمایندگان مجلس رسیده ؟!!!
ناشناس۱۵۱۵۲۳۰۰۷:۲۶:۲۸ ۱۳۹۹/۴/۱۹
چرا سلطان سکه ۱۱ میلیونی رو نمیگیرید دار بزنید ؟!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  22. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  23. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  24. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  25. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  9. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  10. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  11. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  12. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  13. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  14. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  15. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  16. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  17. به تنهایی نمی توانست

  18. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  19. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  20. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  21. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  22. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  23. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  24. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  25. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

آخرین عناوین