دلیل حملات رسانه‌ای به قالیباف/ صدای پای احمدی‌نژاد/ رشوه‌هایی که اکبر طبری گرفت

گروه سیاسی الف،   3990318149 ۱۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

دلیل حملات رسانه‌ای به قالیباف/ صدای پای احمدی‌نژاد/ رشوه‌هایی که اکبر طبری گرفت

آغاز رسیدگی به اتهامات طبری

اولین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری، معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه و متهمان دیگر این پرونده، صبح امروز به ‌ریاست قاضی بابایی در شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران آغاز شد.

نماینده دادستان گفت: در پرونده حاضر متهم ردیف اول فردی که به محاکمه کشیده شده شخصی است که در طول حدود ۲۰ سال حضور در قوه قضاییه علیرغم این که رابطه استخدامی نداشته و مامور به خدمت بوده، اقدامات مجرمانه وسیعی را رقم زده است.

نماینده دادستان اذعان کرد: اکبر طبری با انبوهی از اتهامات هم خود به بیراهه رفته و هم راه اجرای عدالت را  در مورد برخی از متهمان دانه درشت اقتصادی سد کرده است و با تشکیل گروه مجرمانه در معاونت اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه موجب شد تا دفتر وی به عنوان کانونی جهت مراجعه برخی از متهمان برای حل پرونده خود، تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

پرونده طبری/ فرار قاضی وقت اجرایی لواسان با اخذ رشوه ۵۰۰ هزار یورویی

جزئیات اولین جلسه دادگاه «اکبر طبری»/ اهدای ویلای ۴۲۰ میلیاردی در قبال فرار یک متهم/ شگرد طبری برای دریافت ملک و وجوه رشوه

رونمایی از فسادهای اکبر طبری و رفقا

«مرد سایه‌ها» از تاریکی بیرون آمد / دادگاه اکبر طبری معاون پیشین قوه قضاییه

***

معاون اجرایی، رئیس حوزه ریاست مجلس و دستیار رسانه‌ای قالیباف منصوب شدند

رئیس مجلس شورای اسلامی در احکامی بابک نگاهداری را به‌عنوان مشاور و رئیس حوزه ریاست، محمدسعید احدیان را به‌عنوان دستیار سیاسی و رسانه‌ای رییس و حمید اصلانی را به معاونت اجرایی مجلس منصوب کرد. 

بیشتر بخوانید:

رییس حوزه ریاست قالیباف مشخص شد

***

ترکیبی از ابتذال و خصومت
دکتر حسین کچویان در صبح نو نوشت: شکل‌گیری مجلس به ریاست قالیباف، با شدت‌گیری حملات علیه وی همراه شده است. ترکیب ابتذال و خصومت شدید ویژگی این حملات تبلیغاتی است که احساس خطر عظیمی آن را تغذیه می‌کند. آشکارا این حس و تبلیغات ناشی از آن به ظرفیت بالای قالیباف و مجلس تازه و تعهد کامل آنها به نظام ارتباط دارد.

حضور نیروهایی در تراز نظام یا نزدیک به آن در یک قوه موثر با هدف ارتقای همه‌جانبه کشور ریشه این ترس و هجوم تبلیغاتی است. این حملات همراه قالیباف نمایندگان را نیز هدف گرفته است. دورنمای یک حاکمیت یکدست و توانمند با نیروهایی که به‌جای انشقاق و تخریب، آماده جهاد برای سازندگی و اصلاح واقعی هستند، خواب از چشم دشمنانی ربوده است که سال‌ها با اتکای نیروهای نفودی و با ایجاد منازعات ویرانگر و انشقاق، فرصت‌ها و منابع ذی‌قیمت را تضییع کرده و متزایداً ما را به پرتگاه و سقوط نزدیک‌تر کرده‌اند.

این حقایق مسوولیتی خطیر، حداقل به وزن احساس خطر دشمن، به دوش متعهدین به انقلاب اسلامی و کشور می‌گذارد تا با هر دیدی نسبت به قالیباف و نمایندگان به جهادی مشابه برای تحقق هدف‌های مجلس و دفع حملات علیه آنان، خاصه قالیباف دست زنند، چه! با تضییع این فرصت نه فرصتی دیگر و نه روزهای نیکویی در انتظار ماست!

***

شناسایی ۲ هزار و ۳۶۴ بیمار جدید کرونا

 کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۷۱ هزار و ۷۸۹ نفر رسید البته متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۲۹۱ نفر رسید.

به گفته وی، طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۳۶۴ مورد جدید ابتلاء به این بیماری شناسایی شدند.

رضا ملک‌زاده، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ایلنا گفت: اینکه می‌گوییم ۸۰ تا ۹۰ درصد مردم هنوز مبتلا نشده‌اند، به این معناست که امکان ابتلای آنها وجود دارد، البته این موضوع مربوط به کسانی نیست که مبتلای بدون علامت حساب می‌شوند. ۵ درصد افرادی که مبتلا می‌شوند، هیچ علامتی ندارند و آن ۸۰ درصد افراد مذکور هیچ پادتنی برای مقابله با  ویروس ندارند و تنها آن ۲۰ درصدی که مبتلا شده‌اند، چه با علامت و چه بی‌علامت ایمنی دارند و باقی افراد در معرض ابتلا هستند. 

بیشتر بخوانید:

جهانپور: از اوج بیماری کرونا عبور کرده‌ایم

***

 اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شد

 رئیس جمهور به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانونی اساسی با صدور حکمی «سعید اوحدی» را به عنوان «معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب کرد.

بیشتر بخوانید:

سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور شد

***

اعتبارنامه محمدصالحی و دلخوش در شعب تایید شد

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر مطلبی درباره اعتبار نامه منتخبان فریدن و صومعه سرا منتشر کرد. متن این مطلب به شرح زیر است:

اعتبارنامه منتخبان مردم فریدن و همچنین صومعه سرا در شعب مربوطه تایید شد. بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاج گردون، منتخب گچساران ادامه دارد و هنوز تعیین تکلیف نشده است.

‌روح‌الله نجابت، نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت بررسی اعتبارنامه سیّد کاظم دلخوش، نماینده صومعه‌سرا گفت: طبق تبصره ۱ ماده ۲۸ آیین نامه داخلی مجلس، شعبه موظف است عدم رسیدگی شورای نگهبان به موضوع مورد اعتراض را احراز کند.

وی ادامه داد: شعبه ۱۰ عدم رسیدگی شورای نگهبان به موارد اعتراضی را احراز نکرده بود و جمع‌بندی خود را بدون نظر شورای نگهبان به هیئت رئیسه داده بود و هیئت رئیسه نیز این موضوع را در دستور جلسه امروز قرار داد بود. بنده به عنوان معترض، به تبصره یک ماده ۲۸ استناد کردم و مجلس این موضوع را از دستور خارج کرد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی نیز به فارس گفت:‌ شورای نگهبان در نامه‌ای به مجلس اعلام کرد که در مورد اعتبارنامه 2 نفر از منتخبین (منتخبین فریدن و صومعه‌سرا) مدارکی که در اختیار نمایندگان مجلس قرار دارد پیش از این و در زمان بررسی صلاحیت نمایندگان در اختیار شورای نگهبان قرار نداشته است.

وی افزود: شورای نگهبان در این نامه تصریح کرده که در مورد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران نیز مدارکی که امروز در اختیار نمایندگان قرار دارد در زمان بررسی صلاحیت فرد مورد نظر در اختیار شورای نگهبان نیز قرار داشته است.

بیشتر بخوانید:

آخرین خبر از اعتبارنامه منتخب صومعه‌سرا

***

چالش ناب‌گرایان و عمل‌گرایان اصلاح‌طلب بر سر پاستور

صبح نو نوشت: آن‌طور که از شواهد و قرائن برمی‌آید، طیف ناب‌گرا و ایدئولوژیک اصلاحات، تمایل چندانی به حمایت از گزینه‌های غیراصلاح‌‌طلب و ائتلافی، نظیر حسن روحانی در انتخابات‌های 92 و 96 ندارد و در عوض قصد دارد روی پای خود ایستاده و نامزد خالص خود را معرفی کند؛ البته طیف ناب‌گرا به‌خوبی می‌داند که این نامزد خالص، باید قابلیت احراز صلاحیت از سوی نهاد نظارتی را داشته باشد که اگر چنین قابلیتی احصا نشود، بعید نیست که ریاست‌‌جمهوری 1400 نیز همچون مجلس یازدهم از سوی این گروه، با تحریم مواجه شود...

اما از آن طرف، کارگزارانی‌ها دل بزرگتری برای حمایت از گزینه‌های غیراصلاح‌‌طلب دارند. پس از پایان کار مجلس دهم و اتمام ماموریت 12 ساله علی لاریجانی در بهارستان، بسیاری او را گزینه جدی اصلاح‌طلبان به ویژه طیف عمل‌گرای آن یعنی کارگزاران سازندگی برمی‌شمرند...{البته} افرادی نظیر عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی، رضا اردکانیان وزیر نیرو، سورنا ستاری معاون علمی رییس‌جمهوری، طیب‌نیا وزیر اقتصاد دولت اول روحانی و شاید مهم‌تر و جدی‌تر از همه اسحاق جهانگیری عضو حزب کارگزاران سازندگی و معاون اول رییس‌جمهوری که جملگی کسانی هستند که می‌توانند بالقوه ذهن عمل‌گرایان اصلاح‌طلب را برای حمایت از خود مشغول کنند. 

***

صدای پای احمدی‌نژاد! 

فرارو نوشت: انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نشان داد، اصولگرایانی که به احمدی‌نژاد نزدیک هستند قدرت فراوانی در مجلس جدید دارند. دو نایب رییس مجلس کم و بیش از نظر سیاسی با رییس جمهوری پیشین همراه‌ هستند. امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رییس اول مجلس و نماینده مردم مشهد از اعضای جبهه پایداری است. جبهه پایداری نزدیکترین گروه اصولگرا به محمود احمدی‌نژاد است...

به این ترتیب می‌توان گفت محمود احمدی‌نژاد پس از شکست‌های پیاپی سیاسی‌اش در سال‌های اخیر به ویژه سال ۹۶ و ردصلاحیت او از سوی شورای نگهبان حالا نفوذ قابل قبولی در مجلس پیدا کرده که می‌تواند راه را برای حرکت او باز کند...

بزرگترین چالشی پیش‌روی محمود احمدی نژاد، احتمال ردصلاحیت اوست. رییس جمهور پیشین سال ۹۶ به راحتی از سوی شورای نگهبان ردصلاحیت شد تا احمدی‌نژاد متحمل یک ناکامی سنگین سیاسی شود. حالا هم بعید نیست که دوباره این اتفاق رخ دهد.

***

نامزدهاي احتمالي انتخابات 1400

شرق نوشت: از احمدی‌نژاد تا قالیباف، از جلیلی تا عارف، از فتاح تا الهام، از دهقان تا همتی، از لاریجانی تا ظریف و حتی باهنر... گزینه‌هایی برای 1400 که نامشان شنیده می‌شود. اگرچه اخیرا محسن مهرعلیزاده رئیس سازمان تربیت بدنی دولت اصلاحات گفته است که نامزد اصلاح‌طلبان در 1400 تأیید صلاحیت نخواهد شد.‌‌.. البته احمدی‌نژاد یک نامزد پوششی هم دارد. نزدیکانش می‌گویند علت سکوت این سال‌های غلامحسین الهام امید بازگشت به قدرت همراه احمدی‌نژاد است... 

عبدالناصر همتی با سابقه عضویت در هسته مرکزی حزب کارگزاران، کارنامه‌اش در دولت روحانی درخشان نیست. افزایش تصاعدی نرخ ارز در زمان ریاست او بر بانک مرکزی رخ داد. در زمان او مانند همه ادوار پیشین بانک مرکزی زیر بلیت دولت باقی ماند و نتوانست استقلال خود را حفظ کند. یکی از شاخص‌های موفقیت عملکرد رئیس بانک مرکزی در هر کشوری، حفظ ارزش پول ملی است. 

باقر قالیباف همان کسی است که همه درباره‌اش می‌گویند اصلا آمدنش به مجلس و ریاستش بر قوه مقننه هدف ثانویه او بوده. قالیباف آمده تا از صندلی بهارستان استفاده کند برای پریدن به صندلی پاستور.

بیشتر بخوانید:

جهانگیری زیر سایه روحانی و دلار ۴۲۰۰ تومانی

باهنر: آیت‌الله هاشمی قوی‌ترین رئیس مجلس بود/ لاریجانی به درد ریاست‌ جمهوری می‌خورد

***

گام رو به جلو برای حقوق متهمان سیاسی

حسین میرمحمد صادقی، حقوقدان در روزنامه ايران نوشت: رئیس قوه قضائیه دیروز در بخشنامه‌ای خطاب به مراجع قضایی سراسر کشور «لزوم اجرای عدالت و رسیدگی منصفانه به اتهامات مرتکبان جرایم سیاسی» را ابلاغ کرد. اقدام رئیس دستگاه قضا اگرچه اتفاق خوبی بود، اما در واقع تکرار همان مطالبی است که در قانون جرم سیاسی به آن اشاره شده و البته از آن جهت قابل توجه است که بر رعایت مفاد این قانون در محاکمه مجرمان سیاسی تأکید دارد. این یک واقعیت است که در طول تاریخ، با مجرمان سیاسی برخوردهای سنگین تری نسبت به مجرمان عادی می‌شد.

تأکید بخشنامه رئیس دستگاه قضا با همه ویژگی‌های مثبتی که نشان از اهتمام قوه قضائیه برای اجرایی شدن قانون جرم سیاسی دارد اما هیچگاه نمی‌تواند جای قانون را بگیرد. مگر اینکه قضات مجبور به رعایت این بخشنامه شده و از طریق همان قانونی که در سال 95 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده، اقدام کنند.

از سوی دیگر معضلی که در خصوص اجرای قانون جرم سیاسی وجود دارد این است که هنوز روشن نشده جرایم امنیتی، الزاماً جرم سیاسی نیستند؟ یا به‌طور بالعکس در ذیل همین جرم قرار می‌گیرند. یا برخی از آنها در زمره جرایم سیاسی قرار می‌گیرند و برخی دیگر از شمول آن خارج و جزو مستثنیات آن هستند... تصویب این قانون اگرچه یک خلأ چند ده ساله را عملاً پر کرده و ابلاغ بخشنامه رئیس قوه قضائیه گام رو به‌جلویی محسوب می‌شود اما خیلی از موارد، جزو مستثنیات قرار گرفته که متهم را از حیطه قانون جرم سیاسی خارج می‌سازد. 

***

گزينه هاي رياست ديوان به روايت روزنامه هاي اصلاح طلب

شرق نوشت: رقابت برای ریاست دیوان محاسبات آغاز شده؛ جایی که مهم‌ترین رکن نظارتی مجلس محسوب می‌شود و رئیس آن را باید کمیسیون برنامه‌وبودجه به صحن معرفی کند. اما چه کسی قرار است به صندلی بازوی نظارتی مجلس یازدهم تکیه بزند؟ آن هم درحالی‌که دولت دوازدهم به آخر راه می‌رسد و نمایندگان تازه‌نفس مجلس یازدهم با وعده‌ها و شعارهای مبارزه با فساد و دگرگونی اقتصادی راهی بهارستان شده‌اند.

گویا اصلی‌ترین گزینه‌های ریاست دیوان محاسبات در چنین شرایطی از این قرارند: لطف‌الله فروزنده، مهرداد بذرپاش و عادل آذر... فروزنده از مدیران دولت دهم و دستیار فعلی تولیت آستان قدس در امور استان‌هاست و به نظر می‌رسد از حمایت جریان نزدیک به قالیباف در مجلس برخوردار است... اما پیش از این باید دید که معادلات ریاست در کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس یازدهم چطور رقم می‌خورد.

بیشترین شانس برای کرسی ریاست این کمیسیون از آن حمیدرضا حاجی‌بابایی، شمس‌الدین حسینی، عبدالرضا مصری و الیاس نادران است. 

اعتماد هم نوشت: در هر دوره پارلمان انتخاب رييس ديوان محاسبات پس از تعيين كميسيون‌هاي مجلس به‌ويژه كميسيون برنامه و بودجه موكول مي‌شود؛ چراكه اولين گام براي نيل به كرسي رياست اين ديوان، معرفي ازسوي رييس اين كميسيون به هيات‌رييسه مجلس در گام اول و صحن علني در گام دوم محسوب مي‌شود. از اين‌رو اصولگرايان و خرده جريان‌هاي درون پارلمان اين روزها هم و غم اصلي خود را به اين كميسيون موكول كرده‌اند...

در اين ميان اما اعضاي جبهه پايداري نيز نيم‌نگاهي به بذرپاش دارند و شنيده‌ها... از برگزاري جلساتي ميان مهرداد بذرپاش و مرتضي آقاتهراني، نفر نخست پايداري‌ها در مجلس يازدهم حكايت دارد. جلساتي كه مي‌تواند باتوجه به نزديكي‌هاي ميان عليرضا زاكاني با پايداري‌ها، تلاش‌هاي ياران قاليباف را براي كميسيون برنامه و ديوان محاسبات بي‌اثر كند...

آنچه اين ميان مي‌تواند فعاليت‌ها و برنامه‌هاي بذرپاش را برهم زند، تبصره 2 ماده 15 آيين‌نامه داخلي مجلس است. جايي كه يكي از ويژگي‌هاي رييس ديوان محاسبات را برخورداري از 20 سال سابقه كاري ذكر كرده... 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۴۷۴۹۳۳۲۱:۱۳:۲۵ ۱۳۹۹/۳/۱۸
دادگاه طبری علنی و به صورت زنده از تلویزیون پخش شود ‌
ناشناس۱۴۷۴۹۳۴۲۱:۱۵:۱۷ ۱۳۹۹/۳/۱۸
محدود کردن پرونده رشوه خواری به شخص طبری ، ساده انگاری پاک کردن صورت مسئله است .
ناشناس۱۴۷۴۹۳۸۲۱:۱۸:۳۶ ۱۳۹۹/۳/۱۸
در رسیدگی پرونده قطور رشوه خواری و کارچاق کنی طبری ، بدون شک جای ...... خالی است
ناشناس۱۴۷۴۹۵۱۲۱:۲۵:۵۴ ۱۳۹۹/۳/۱۸
من جای طبری بودم حقایق رو میگفتم تا سیه روی شود هر که در او غش باشد .
ناشناس۱۴۷۵۰۷۱۱۱:۰۵:۰۳ ۱۳۹۹/۳/۱۹
طبری جعبه سیاه مفاسد دانیال زاده و حسین فریدون و بسیاری از افراد دیگر است.
ناشناس۱۴۷۴۹۵۴۲۱:۲۹:۱۰ ۱۳۹۹/۳/۱۸
مجلس باید سخنگو داشته باشد نه رییس مردم به نماینده رای داده اند نه رییسی که هر کاری خواست بکند یعنی چه نماینده رییس داشته باشد دوره ای وچرخشیش کنند این همه برای رسیدن به صندلی ریاست توی سر هم نزنند
ناشناس۱۴۷۴۹۸۷۲۲:۰۵:۴۰ ۱۳۹۹/۳/۱۸
احمدی نژاد به همه جاش فشار اوورد که بگه : در قوه قضائیه فساد وجود داره ولی حیف ! کو گوش شنوا ؟
ناشناس۱۴۷۴۹۹۱۲۲:۰۷:۴۵ ۱۳۹۹/۳/۱۸
لطفا پرونده فاضل لاریجانی نیز به گردش بیوفتد
ناشناس۱۴۷۴۹۹۵۲۲:۱۰:۵۶ ۱۳۹۹/۳/۱۸
طبری ، شاخ و برگ است . ریشه را بچسبید .
ناشناس۱۴۷۴۹۹۶۲۲:۱۳:۳۹ ۱۳۹۹/۳/۱۸
طبری را وارونه آویزان کنید تا حقایق موجود را اقرار نماید .
ناشناس۱۴۷۵۱۰۳۱۱:۱۹:۳۴ ۱۳۹۹/۳/۱۹
اگر فکر کنی که اکبر طبری تنها آدم خطاکار در آن قوه بود یا هست و با مجازاتش قضیه تمام میشود، سخت در اشتباهی!
ناشناس۱۴۷۵۰۰۲۲۲:۱۶:۵۰ ۱۳۹۹/۳/۱۸
باید دید طبری رشوه ها رو با شریک اصلی اش ، بصورت ۶۰ - ۴۰ تقسیم میکرده و یا اینکه همه رو خودش میکشیده بالا
ناشناس۱۴۷۵۰۴۹۱۰:۵۰:۲۴ ۱۳۹۹/۳/۱۹
طبری هم تا یک سال قبل سرمایه نظام و دوستدار....به نظر میرسید، یاد بگیریم همه افراد جایزالخطان
ناشناس۱۴۷۵۰۷۴۱۱:۰۸:۰۲ ۱۳۹۹/۳/۱۹
اصولا بنا به تعریف موجود ؛ نجومی بگیران ، سرمایه های این نظامند !
ناشناس۱۴۷۵۱۵۹۱۱:۴۷:۲۰ ۱۳۹۹/۳/۱۹
ممکن الخطاء صحیح است ، جایز الخطاء اشتباه می باشد
ناشناس۱۴۷۵۰۶۷۱۱:۰۳:۲۲ ۱۳۹۹/۳/۱۹
ان شاءالله دکتر قالیباف اعتبار از دست رفته مجلس را بازسازی خواهد کرد.
کله سری۱۴۷۵۱۱۱۱۱:۲۳:۱۰ ۱۳۹۹/۳/۱۹
طبری مجرم است. اما ایشان یک نمونه کوچک از فساد درون سیستم است که قربانی تسویه حسابهای درون گروهی یا حتی شخصی شد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    10. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    11. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

    14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

    15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

    16. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

    17. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

    18. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

    19. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

    20. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

    21. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

    22. یک سیلی برای تنبیه

    23. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

    24. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

    25. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

    آخرین عناوین