اصلاح‌طلبان علیه عارف/ جدال کریمی‌قدوسی و حسام‌الدین آشنا درباره آمدنیوز/ چرا لاریجانی با پرواز اختصاصی از بلگراد به تهران بازگشت؟

گروه سیاسی الف،   3980729159 ۱۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

اصلاح‌طلبان علیه عارف/ جدال کریمی‌قدوسی و حسام‌الدین آشنا درباره آمدنیوز/ چرا لاریجانی با پرواز اختصاصی از بلگراد به تهران بازگشت؟

توکلی: آنچه اخیرا از قول من علیه آقای رییسی نقل شده دروغ محض است 

احمد توکلی امروز در جوابیه ای برای سایت مشرق، مطلبی که اخیراً از قول وی نقل شده بود را تکذیب کرد. توکلی در بخشی از نوشته خود آورده است: «... آنچه از من نسبت به جناب رئیسی، ریاست محترم قوه نقل شده که هدفش القای یأس و تخطئه ایشان از زبان من است، دروغ محض است...

توکلی در ادامه می نویسد: مردم تا وقتی مسئولان را صادق می‌دانستند و آنان نیز مردمی می‌زیستند اعتماد بسیار بالایی به دولتمردان داشتند، ولی از وقتی آقازاده‌ها پیدا شدند و آقاها به‌جای تخطئه آنها از فرزندانشان، از برادرانشان و از دامادهایشان دفاع کردند، از زمانی که به قول رهبری ما عروسی گرفتیم، عروسی اشراف، خانه ساختیم، خانه‌سازی اشراف، رفت‌وآمد کردیم مانند آمدوشد اشراف (سخنان رهبری در حضور مسئولان نظام سال ۷۱) به‌تدریج اعتماد عمومی کاهش یافت.

بیشتر بخوانید:

احمد توکلی: باید مصادیق برجسته ای از مفسدان را با شدت مجازات کرد تا راه برای اصلاحات ساختاری و نهادی فسادانگیز باز شود

***

شبنم نعمت‌زاده: آقازاده نیستم!

امروز رئیس دادگاه خطاب به شبنم نعمت‌زاده گفت: به دوستان و آشنایانتان بگویید زیاد نامه‌نگاری نکنند. شما در مرحله دادسرا دو ماه بعد از بازداشت آزاد شدید و چون گزارشاتی رسید مبنی بر اینکه قصد خروج از کشور دارید برایتان قرار بازداشت صادر شد و در رابطه با وثیقه‌هایی که آورده‌اید و وثیقه‌گذاران نیز گزارش دادیم و برای آنها در دادسرا پرونده تشکیل شده است.

بخشی از جلسه دادگاه:

قاضی مسعودی مقام خطاب به نعمت‌زاده گفت: شما چند شرکت و چند حساب بانکی دارید؟

 نعمت‌زاده در پاسخ گفت: بنده ۵ یا ۶ شرکت و حدود ۵۰۰ حساب بانکی دارم، چون پخش، تعداد زیادی حساب بانکی داشت. من به هیچ شهرستانی برای باز کردن حساب نرفتم.

قاضی مسعودی مقام بیان کرد: یعنی شما ۵۰۰ حساب پشتیبان دارید؟

 نعمت‌زاده در پاسخ گفت: حداکثر ۲۰ یا ۳۰ مورد.

قاضی مسعودی مقام اذعان کرد: شما بیشتر می‌خواستید از چک‌ها استفاده کنید.

 نعمت‌زاده مدعی شد: نه این طور نبوده من با دو سه حساب کار می‌کردم و پرینت کامل آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

قاضی خطاب به شبنم نعمت‌زاده: به آشنایانتان بگویید نامه‌نگاری نکنند

نامه محرمانه نعمت‌زاده به قاضی مسعودی

آخرین دفاعیات شبنم نعمت‌زاده: پدرم پدر خوبی نبود ولی برای مملکت مدیر خوبی بود

عارف سرلیست اصلاح‌طلبان نمی‌شود

فارس نوشت: علی شکوری‌راد دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران گفت: معتقدم که آقای جهانگیری در دولت دوم روحانی سوخت. اما نه به معنای اینکه کلاً از دست رفته است،‌ولی آقای جهانگیری لطمه دید.

وی تأکید کرد: ما هم از سازوکاری که در دولت است راضی نیستیم و بارها این اعتقاد را گفته‌ایم. حلقه‌ای که دو و بر آقای روحانی وجود دارد خیلی بسته است و برای تبادل‌نظر مشارکت‌جویی نمی‌کند و تعامل ما با دولت در همین حد افطاری‌های سالانه است.

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه گفته می‌شود عارف در لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان نخواهد بود، گفت: ... برداشت این است که عارف سرلیست اصلاح‌طلبان نمی‌شود و خیلی دور از این خبر نیست.

وی در مورد کاندیداتوری محمدرضا عارف برای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 نیز گفت: در مورد کاندیداتوری آقای عارف در سال 1400 هیچ بحث تشکیلاتی نشده است.

کیهان هم به نقل از نامه نیوز نوشت: عبداله ناصری درباره ناکارآمدی فراکسیون امید و خوشحالی اصولگرایان از سرلیستی دوباره عارف در جریان اصلاحات گفت: با توجه به کارنامه و توان مدیریتی آقای عارف در چهار سال مجلس دهم، این مسئله تصوری غیرواقعی نیست. بالاخره آقای عارف به رغم همه ویژگی‌های مثبتی که دارد کمتر عمق سیاسی تحولات را می‌بیند و مدیریتش هم نشان داد نمی‌تواند یک مجموعه درون پارلمان را پویا و فعال نگه دارد.

تسنیم نوشت: در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 94، جمعی تحت عنوان «شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان» به‌پیشنهاد سید محمد خاتمی گردهم آمدند و ریاست آن جلسات را محمدرضا عارف به‌عهده داشت. این جمع متشکل از نمایندگان احزاب عضو شورای هماهنگی و برخی چهره‌های غیرحزبی جریان اصلاحات بود و وظیفه داشتند برای انتخابات مجلس لیستی واحد ارائه کنند که این اقدام آنها در تهران موفقیت‌آمیز بود...

حزب مردم‌سالاری به‌دبیرکلی کواکبیان، اراده ملت به‌دبیرکلی احمد حکیمی‌پور، مجمع نیروهای خط امام به‌دبیرکلی هادی خامنه‌ای، حزب اعتماد ملی در زمان قائم‌مقامی رسول منتجب‌نیا از منتقدان این جریان بودند و معتقدند فعالیت‌های انتخاباتی باید در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و با حضور نمایندگان احزاب انجام شود...

شب گذشته (28 مهر) شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان جلسه‌ای داشت که براساس اخبار منتشره از این نشست، اعضا بر ضرورت اتخاذ روشی شفاف و دموکراتیک که انسجام و وحدت جبهه اصلاح‌طلبان را مخدوش نکند تأکید کردند بااین‌حال روند فعلی که طی می‌شود نشان می‌دهد شخصیت‌هایی که سال 92 تلاش کردند تا ائتلاف 1‌+‌21 را مقابل شورای سیاست‌گذاری برپا کنند، این بار نیز درصددند با رجوع به اولین خاستگاه انتخاباتی اصلاح‌طلبان یعنی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات لیستی مستقل ارائه کنند.

روزنامه اعتماد هم مصاحبه ای با غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی داشته است. کرباسچی می گوید: آقای عارف که روزی در مقام ریاست دانشگاه تهران مانع سخنرانی آقای عبدالکریم سروش شد یا آقای سیدجواد طباطبایی را از معاونت پژوهشی برداشت یا روزی دیگر برخوردهایی با انجمن اسلامی داشته چطور امروز به شخصیت محوری اصلاحات تبدیل شده و از او برای هر منصب و مقامی صحبت می‌شود. امروز از خود آقای عارف بپرسید، تعریف شما از اصلاحات چیست؟ بپرسید آیا حرف‌های آقای آرمین یا آقای تاجزاده را قبول دارید؟...

اما ابوالفضل فاتح، دبیر وقت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در زمان ریاست عارف بر این دانشگاه در گفت وگو با اصلاحات نیوز در پاسخ به سوالی درخصوص اظهارات آقای غلامحسین کرباسچی درباره نحوه رفتار عارف با روشنفکرانی همچون دکتر سروش و طباطبایی گفت: این اظهارات درباره اقای دکتر عارف که از اساتید برجسته و سیاستمداران شریف کشور است، دقیق نیست.

تحلیل روزنامه اصولگرا درباره آرایش سیاسی مجلس دهم

صبح نو نوشت: سیاست اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم مبنی بر ائتلاف با اصول‌گرایان به‌زعم خودشان میانه، برای آنها هزینه‌های زیادی به همراه داشت. چهره‌های به‌اصطلاح اصول‌گرای حاضر در لیست امید، بلافاصله پس از حضور در پارلمان، جمع امیدی‌ها را ترک گفته و ذیل فراکسیونی تحت عنوان «مستقلین» به کاربست منویات مراد خویش یعنی علی لاریجانی مشغول شدند. فراکسیون مستقلین در مجلس دهم، توانست اکثریت را به خود اختصاص بدهد و با همین وضعیت و با یارگیری از دو فراکسیون دیگر مجلس یعنی «امید» و «ولایی»، معادلات را در بزنگاه‌های مختلف بنا بر پسندهای خویش بنویسد. میان‌داری سیاسی مستقلین در مجلس، باعث شد تا پارلمانتاریست‌های اصلاح‌طلب در موارد عدیده، نتوانند برخلاف پیش‌بینی‌های خود به مطلوب مورد نظر دست یابند؛ موضوعی که مثلا در مورد افتادن علی مطهری از نایب‌رییسی مجلس به‌طور عیان خود را نشان داد.

شفافیت و کاهش تعداد حساب‌های قوه قضائیه قابل تقدیر است

محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه با حضور آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه، تعداد حساب‌های این قوه به 5 مورد کاهش یافته، گفت: انتقاداتی درباره تعداد زیاد حساب‌های قوه قضائیه (63 حساب) در دوره قبل ریاست این قوه مطرح کردم ولی با پیگیری‌های آیت الله رئیسی تعداد این حساب‌ها به 5 عدد کاهش پیدا کرده و از حالت تک امضایی خارج شده است و به همین علت از وی سپاسگزارم.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: انتظار بعدی‌ ما از آیت الله رئیسی شفافیت بیشتر در مورد حساب‌های قوه قضائیه است؛ هر چند که رئیس دستگاه قضا وعده شفاف‌سازی در این موضوع را داده‌اند.

صادقی با بیان اینکه همانطور که تا کنون آقای رئیسی قدم‌های خوبی در قوه قضائیه برداشته‌اند، امیدوارم جزئیات این حساب‌ها شفاف شده و گزارش آن را به دیوان محاسبات ارائه کنند که با این کار اعتماد عمومی افزایش یافته به قوه قضائیه بیشتر خواهد شد.

ماجرای پرواز لاریجانی از بلگراد به تهران

امروز خبرگزاری مهر نوشت: خبر سفر لاریجانی به بلگراد با پرواز عادی در حالی از سوی خبرگزاری خانه ملت و سایت رسمی مجلس مخابره شد که این دو رسانه پس از پایان سفر رئیس مجلس، هیچ اشاره‌ای به نوع پرواز بازگشت نکردند و تنها به این خبر بسنده کردند که «لاریجانی بلگراد را به مقصد تهران ترک کرد»

همین رپرتاژ پر سروصدای اولیه و سکوت پس از آن، برخی فعالان رسانه ای و خبرنگاران را به کنجکاوی واداشت که رئیس مجلس چگونه به تهران بازگشته است؟

سروصدای رسانه‌ای تیم رئیس مجلس مبنی بر سفر وی به بلگراد با پرواز عادی درحالی صورت گرفت که داده‌های پروازی می‌گویند لاریجانی در سفر بازگشت از هواپیمای اختصاصی و تشریفاتی استفاده کرده است...

شوآف و سروصدای رسانه‌ای تیم رئیس مجلس مبنی بر عزیمت وی به یک اجلاس بین‌المللی آن هم با پرواز عادی است، خبری که قصد داشت نشان دهد سفرهای مجلس با درک شرایط خاص اقتصادی کشور انجام می‌شود اما داده‌های پروازی می‌گویند اگر لاریجانی از ابتدا با پرواز اختصاصی به بلگراد سفر کرده بود، هزینه کمتری برای این سفر می‌شد. چراکه اکنون علاوه بر اینکه هواپیمای تشریفاتی ایران «۲» پرواز «رفت و برگشت» به صربستان داشته، هزینه تعدادی بلیط عادی پرواز رفت رئیس مجلس و هیئت همراه هم به بیت المال تحمیل شده است!

اما اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در جوابیه ای نوشت: ... رئیس مجلس و هیئت همراه باید از کشورهای مختلف، از مسیرهای گوناگون و با توقف های طولانی به تهران برگردند که هزینه زیادی را موجب می شد و بر این اساس قرار شد پرواز رئیس مجلس و دیگر نمایندگان از صربستان با استفاده از پرواز اختصاصی انجام شود که با این برنامه ریزی حدود ۳۰۰ میلیون تومان صرفه جویی شد.

بیشتر بخوانید:

پرواز پرهزینه علی لاریجانی به بلگراد + عکس

توضیحات روابط عمومی مجلس درباره هزینه های سفر لاریجانی به صربستان

دستگیری‌ها در نهاد ریاست جمهوری کذب است

علی ربیعی، سخنگوی دولت ادعای کریمی قدوسی مبنی بر دستگیری چند تن در نهاد ریاست جمهوری را کذب دانست و گفت: برخی آدم‌ها رکوردداران نشر تهمت زنی هستند و انتشار این مطالب باعث می‌شود اعتماد عمومی پایین بیاید.

وی با بیان اینکه درخواستم از همه این است که با دقت صحبت کنند و نشر اکاذیب و اتهام‌زنی صورت نگیرد، گفت: ادعای دستگیری در نهاد ریاست جمهوری کذب است و صحت ندارد. امیدوار هستم مقامات قضایی هم در پرونده ‌آمد نیوز اتهامات بی پایه ای که مایه تشویش اذهان عمومی می‌شود را مورد رسیدگی جدی قرار دهند.

ربیعی در پاسخ به سوالی مبنی بر تاثیر افکار عمومی در به زندان افتادن حسین فریدون گفت: آنچه که من اطلاع دارم این است که رئیس جمهوری در فرایند پرونده حسین فریدون تا به حال هیچگونه دخالتی نداشته‌اند. نه پیامی نه صحبتی حتی در حد صحبت کردن ساده که به طور مثال بگویند اینطور بشود یا نشود هم صحبتی نداشته‌اند. این به معنی تایید مفاد پرونده نیست اما دولت هیچگونه دخالتی در این زمینه نداشته است. به تفکیک قوا معتقد هستیم.

بیشتر بخوانید:

ربیعی: روحانی در پرونده فریدون دخالتی نداشته/ دستگیری‌ها در نهاد ریاست جمهوری کذب محض است

آیا در پرونده آمدنیوز فردی در نهاد ریاست جمهوری دستگیر شده؟

وقت رئیس‌جمهور اجازه دهد، با خانه احزاب جلسه می‌گذارد

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور طی 6 سال گذشته جلسه‌ای با خانه احزاب نداشته است و چه زمانی می‌خواهد برای این نهاد صنفی وقت بگذارد؟ بیان کرد: من از این قراری که می‌فرمایید خبر ندارم؛ روسای جمهور دیگر هم این جلسه را نداشتند.

وی افزود: به هر حال هر جلسه‌ای خوب است که برگزار شود به شرط اینکه وقت رئیس‌جمهور را «الاهم فالاهم» کنیم، زیرا قطعا رئیس‌جمهور هم مانند همه ما صبح ساعت 7:30 الی 8 که می‌آید تا ساعت 10 الی 11 شب به یک مقدار از کارهای کشور می‌رسد و توقعات از ایشان هم الی‌ماشاءالله است.

بیشتر بخوانید:

واعظی: رئیس‌جمهور تا ۱۱ شب سرکار است و به کارهای کشور می‌رسد

ترجیح پاستور به بهارستان؟

شرق نوشت: به نظر می‌رسد تقسیم کار در اردوگاه اصولگرایی کامل شده است. سعید جلیلی از تهران برای مجلس نامزد می‌شود که در این صورت گزینه اصلی ریاست مجلس خواهد بود و باقر قالیباف هم خودش را برای 1400 و جانشینی روحانی آماده می‌کند و البته دوستان و نزدیکان را هم وارد مجلس می‌کند تا در دولت آینده کمترین چالش را با مجلس یازدهم داشته باشد. او نخستین فرد از جریان اصولگرایی بود که بدون توجه به دیگران و بازی‌های ائتلاف و وحدت، در قامت یک لیدر چند ماه قبل یک فراخوان ویدئویی از خودش منتشر کرد که در آن جوانان اصولگرا و انقلابی را دعوت به نهضت ثبت‌نام در انتخابات مجلس می‌کرد. قالیباف که دیگر به بازی‌ها و چهره‌های قدیمی و سنتی اصولگرایی امیدی ندارد به دنبال این است که جریان جدیدی با چهره‌هایی جدید، جوان و وفادار به خود تحت عنوان «نواصولگرایی» به وجود آورد. برای همین بعید است بین دولتی که ریاستش با قالیباف است و مجلسی که ریاستش با سعید جلیلی است، چالشی پیش نیاید حتی اگر قالیباف موفق شود بخشی از بدنه جوان مورد نظرش را وارد مجلس کند. بين آنها از همان انتخابات سال 92 هم اختلاف بود.

جدل کریمی قدوسی و آشنا در مورد ارتباط با آمدنیوز
آفتاب یزد نوشت: جواد کریمی قدوسی نماینده اصولگرای مجلس روز گذشته در یک رشته توئیت ادعایی را علیه حسام‌الدین آشنا در ماجرای آمدنیوز و روح الله زم مطرح کرد. این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توئیتی نوشت: دستگیری های صورت گرفته در حوزه نهاد ریاست جمهوری در ارتباط با آمدنیوز باید برای مردم روشن شود. کریمی قدوسی در توئیت دیگری هم نوشت: نقش حسام الدین آشنا، مسئول اتاق عملیات روانی دولت در ماجرای آمدنیوز باید مورد توجه قرار گیرد. حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور اما در توئیتی در پاسخ به این نماینده نوشت: چه‌بسا یکی هم بگوید؛ نقش جواد کریمی قدوسی مامور اتاق عملیات روانی ضد دولت در ماجرای آمدنیوز باید مورد توجه واقع شود.

به گزارش الف امروز نیز این جدال توییتری ادامه داشت.

کریمی قدوسی عنوان کرد: سال ۹۶ در موج اول دستگیری ادمین‌های تلگرامی و ⁧آمدنیوز⁩ چهار رابط ⁧روح الله زم⁩ یکی در دفتر حسام الدین ⁧آشنا⁩ مشاور ویژه رییس جمهور دومین رابط در مجموعه ارتباطات دفتر ریاست جمهور سومین رابط در دفتر آقای بانک و چهارمین رابط در قوه قضاییه که با این کانال در ارتباط بودند تحت تعقیب قرار گرفتند.

حسام الدین آشنا هم در واکنش به اظهارات کریمی قدوسی نوشت: مستندات ادعای خود را اعلام کنید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۳۹۲۶۸۲۰:۴۵:۳۸ ۱۳۹۸/۷/۲۹
باید از سازمان اطلاعات سپاه به خاطر به دام انداختن سردسته آمدنیوز تشکر کرد. بی‌دلیل نبود که امام فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود
ناشناس۱۱۳۹۲۷۵۲۰:۴۹:۱۲ ۱۳۹۸/۷/۲۹
بدحجابی، حضور بانوان در ورزشگاه مردان، پوشش بد و خلاف شرع بازیگران را اگر می‌شود نامش را دستاورد دولت گذاشت، باید به حال این دولت گریست. این دولت بیکاری، تورم و رکود اقتصادی را که برطرف‌شدن آنها اولویت و خواسته عمومی مردم است را نادیده گرفته است.
نادر۱۱۳۹۳۲۶۲۱:۲۸:۰۵ ۱۳۹۸/۷/۲۹
چرا «آشنا»یان دولت از بازداشت زم و یا هر مجرم و مفسد دیگر ناراحتند و وحشت میکنند؟ ریگی به کفش ندارند چرا نگرانند؟
ناشناس۱۱۳۹۳۴۷۲۱:۵۸:۳۵ ۱۳۹۸/۷/۲۹
خدا لاریجانی در مجلس آیندمجددا" رییس خواهد شد. لاریجانی حداقل تندرو نیست.
ناشناس۱۱۳۹۷۹۲۱۱:۳۴:۲۳ ۱۳۹۸/۷/۳۰
لاریجانی در انتخابات آینده مجلس نه از طرف اصلاح طلبان و نه از طرف اصولگرایان رای ندارد.
ناشناس۱۱۳۹۳۵۵۲۲:۰۵:۰۴ ۱۳۹۸/۷/۲۹
آقای کریمی قدوسی بهتره دست از افشاگری برداره.
ناشناس۱۱۳۹۷۱۵۱۰:۳۴:۰۴ ۱۳۹۸/۷/۳۰
افشاگری بد نیست......دروغ و تهمت بد است
ناشناس۱۱۳۹۷۹۸۱۱:۳۶:۴۸ ۱۳۹۸/۷/۳۰
آقای کریمی قدوسی درست میگه صحبت های ایشان در مورد وجود جاسوس در تیم هسته ای هم درست از آب درآمد.
ناشناس۱۱۳۹۳۵۶۲۲:۰۵:۲۷ ۱۳۹۸/۷/۲۹
عارف از اول هم اصلاح طلب نبود. عارف عافیت طلب است.
ناشناس۱۱۳۹۴۱۶۲۳:۱۰:۱۸ ۱۳۹۸/۷/۲۹
گورخیدم. رئیس مجلس جلیلی و ریاست جمهوری قالیباف. واقعا گورخیدم.
ناشناس۱۱۳۹۵۵۱۰۷:۵۸:۳۴ ۱۳۹۸/۷/۳۰
شايد صندلي هواپيما رفت مناسب نبوده در سفر جناب رييس مجلس
ناشناس۱۱۳۹۵۶۱۰۸:۰۸:۵۰ ۱۳۹۸/۷/۳۰
شبنم نعمت زاده: آقا زاده نیستم!!!!!! کودک کار هستم چون بابام داشت به نظام و انقلاب خدمت میکرد! و نمیتونست به ما برسه من مجبور بودم کار کنم تا خرج خانوادهام را در بیارم من کودک کار هستم من حقم را میخوام
ناشناس۱۱۳۹۷۶۰۱۱:۰۶:۰۹ ۱۳۹۸/۷/۳۰
هروقت تو این مملکت اصلاح طلب ها سر کارند وضع همینه .بدتر میشه که بهتر نمیشه .برای قشر ضعیف جامعه برای مستاجران برای کارگران و حقوق بگیران پشیزی ارزش قائل نیستن . این دولت حامی ثروتمندان و دشمن فقراست .
ناشناس۱۱۳۹۸۰۵۱۱:۳۹:۱۴ ۱۳۹۸/۷/۳۰
شبنم نعمت زاده قصد خروج از کشور را داشته و به همین دلیل هم بازداشت شده است.
ناشناس۱۱۳۹۶۴۸۰۹:۴۰:۴۲ ۱۳۹۸/۷/۳۰
کلا اصلاح طلبها و اصولگراها دیگه بای کامل بروند نیروهای جدید با تفکر جدید بیان مملکت را از ین وضع دربیارن
ناشناس۱۱۳۹۷۳۳۱۰:۵۰:۵۴ ۱۳۹۸/۷/۳۰
آشنا چرا خلع لباس شده؟
هادی۱۱۳۹۸۴۹۱۲:۰۰:۰۷ ۱۳۹۸/۷/۳۰
با سرکار بودن اقای روحانی !! همه ما هم سرکار هستیم. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین