آرامش در محیط کار، مهم‌تر از هر چیزی برای کسب و کار

گزارش بازرگانی،   3980626152

عقل سالم در بدن سالم. همواره این ضرب المثل به گوش ما خورده است. طبق این ضرب المثل برای داشتن قدرت تفکر و بهره‌وری ذهنی بالا باید به سلامت جسمی خود اهمیت دهیم. این امر در کسب و کار نیز بسیار اهمیت دارد. اگر در یک محیط کاری کارمندان و کارکنان از سلامت جسمی خوبی برخوردار نباشند بدون شک سلامت روحی و ذهنی آن‌ها را نیز تحت تاثیر قرار خواهد و همین موضوع باعث پایین آمدن بهروه‌وری کارمندان و کسب و کار خواهد شد. برای ایجاد آرامش در محیط کار و بهبود وضعیت کارکنان صاحب بیزینس یا هیئت مدیره شرکت باید تصمیمات مناسبی را اتخاذ کند.

بسیاری از افراد درک خوبی از فواید ماساژ دارند. فواید ماساژ درمانی برای بدن از تسکین یک ناراحتی جزئی و جسمی ایجاد شده از انقباض عضلانی تا افزایش جریان خون و لنف به مغز و سایر اندام‌ها و بهبود خلق‌وخوی متغیر هستند. حتی 15 دقیقه ماساژ گردن، بازوها، کمر و دست‌ها توسط صندلی ماساژ می‌تواند گردش خون را بهبود ببخشد و سطح انرژی را افزایش دهد و کارمندان را از آسیب حفظ کند. در طول روز کاری که پر از چالش‌ها و دغدغه‌های زیاد است برای اینکه همیشه آماده باشیم داشتن یک استراحت چند دقیقه‌ای در محیط کاری واقعا ایده‌ی خوبی است. در زیر دلایل این که چرا وجود دستگاه ماساژور در محیط کار ضروری است را بررسی می‌کنیم.

یکی از این بهترین راه‌حل‌ها برای رفع این مشکل که هم اکنون در اکثر محیط‌های کاری اروپایی و حتی آسیای شرقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماساژ درمانی است. ماساژ یکی از بهترین ابزارهای سلامتی بدن انسان‌ها است که باعث رفع خستگی، شادابی و آرام شدن ذهن انسان می‌شود که همگی لازمه‌ی یک محیط کاری آرام و در عین حال پربازده هستند. حالا این ماساژ درمانی می‌تواند با استخدام یک تیم ماسور انجام شود یا چندین صندلی ماساژ به این منظور خریداری شود. در این مقاله قصد داریم در مورد ضرورت وجود دستگاه ماساژور در محیط های کاری صحبت کنیم.

فواید استفاده از صندلی ماساژ در محیط کار

صندلی ماساژ در محیط های کاری، راندمان کاری کارمندان را ارتقا و خلاقیت و رضایت همه جانبه کارمندان را افزایش می‌دهد. همچنین برترین استعدادها را به سمت شرکت‌ها جذب می‌کند چرا که برنامه ماساژ با مبل ماساژ در یک شرکت یا هر محیط کاری دیگر یک مزیت جذاب برای پرسنل تازه کار به شمار می‌رود.

اخیرا تحقیقاتی در مورد استفاده از ماساژ ریلکسی توسط دستگاه‌های ماساژ در محل کار انجام شده نشان می‌دهد کارمندانی که از مبل ماساژ استفاده می‌کنند، هزینه‌های درمان پزشکی و درد کمرشان سی و یک درصد کمتر بوده است. علاوه بر این مشخص شد که استفاده از صندلی‌های ماساژ در محیط‌های کاری و داشتن برنامه‌های منظم ماساژ، برخی از هزینه‌های مراقبت سلامت پرهزینه به شکل قابل توجهی کاهش داشته است و در پی آن هزینه‌ی شرکت‌ها نیز کمتر شده است.

یکی از مزیت‌ها و فواید مهم ماساژ با دستاگاه‌های ماساژ در محل کار، افزایش روحیه‌ی کارمندان در محل کار است. در تحقیقاتی که اخیرا در این زمینه انجام شده به ضوح بیان شده است که کارمندان برنامه ماساژ درمانی با صندلی ماساژ را به طور چرخشی و روزانه در تقویم کاری خود اجرا می‌کنند و اغلب قدردانی خود از اجرای این برنامه‌ها را اظهار داشته و معتقدند در روزی که نوبت ماساژ آن‌هاست اشتیاق بیش از حدی برای رفتن به سر کار خود دارند. در زیر به چند نمونه از فواید و تاثیرات صندلی ماساژ در محیط کار و کسب و کار را بیان می‌کنیم.

  • افزایش بهروه‌وری: افزایش بهروه‌وری کارکنان با استفاده از ماساژ درمانی، باعث افزایش بهروه‌وری شرکت شما خواهد شد. بر اساس تحقیقات 15 دقیقه در طول هفته برای کارکنان منجر به کاهش استرس، تنش عضلانی و جوانسازی و فعال ماندن ذهن می‌شود.
  • کاهش غیبت کارکنان: از مسائل شخصی بگذریم، اکثر مرخصی‌ها و غیبت کارکنان یک شرکت در اثر مشکلات سلامتی است که بر روی کسب و کار و روند شرکت شما تاثیر خواهد گذشت. ماساژ درمانی به طور موثر به حفظ سلامتی کارمندان منجر می‌شود.
  • بهبود روحیه: بهبود خلق و خوی و روحیه کارمندان نیز به طور مستقیم در افزایش بهروه‌وری شرکت و تیم‌های کاری موثر خواهد بود. این در حالی است بهبود خلق و خوی همواره پس از جلسات منظم ماساژ گزارش می‌شود.
  • کاهش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی و سلامتی: ماساژ کاری منظم می‌تواند نیاز به ویزیت‌های پزشکی برای بسیاری از مشکلات جسمی و مسائل مربوط به استرس را کاهش دهد که به نوبه‌ی خود باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود.
  • حسن نیست کارمندان: بدون شک وجود خدمات ماساژ در محیط کاری یک مزیت تلقی می‌شود که باعث افزایش انگیزه و روحیه کارمندان و در نتجیه افزایش سطح کاری شرکت شما خواهد شد.

با مرور این گفته‌ها دیگر دلیلی برای وقت تلف کردن وجود ندارد. اگر می‌خواهید با کمترین هزینه بهترین نوع ماساژ را دریافت کنید بهتر آن است که از دستگاه‌های ماساژور که با علم روز دنیا ساخته می‌شوند استفاده کنید. یکی از مزیت‌های دستگاه‌های ماساژور این است که می‌توان آن را در هر مکانی مورد استفاده قرار داد.

شما می‌توانید با مشاوران آیرست به صورت رایگان ارتباط برقرار کرده و مناسب‌ترین دستگاه ماساژور برای خودتان را شناسایی کنید. ما در تیم آی رست با کیفیت‌ترین دستگاه‌های ماساژور را با مناسب‌ترین قیمت برای شما فراهم آورده‌ایم.

برای مراجعه به سایت آیرست میتوانید به آدرس www.iRest.ir مراجعه کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین