عراقچی: بعد از دریافت ۱۵ میلیارد دلار، ایران آمادگی گفت‌وگو با کشورهای ۱+۴ را دارد

گروه سیاسی الف،   3980613023 ۵۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون سیاسی وزیر خارجه با تاکید برا اینکه از نظر جمهوری اسلامی هیچ مذاکره مجددی در خصوص برجام صورت نخواهد گرفت، گفت: به دنبال تماس های تلفنی مکرون با ایران، به او تاکید شد که یا اروپا می بایست از ایران نفت خریداری کند و یا معادل فروش نفت را به صورت خط اعتباری، که با درآمدهای نفتی ایران تضمین می‌شود و در حقیقت به نوعی به معنای پیش فروش نفت است، در اختیار ایران قرار دهد.

عراقچی: بعد از دریافت ۱۵ میلیارد دلار، ایران آمادگی گفت‌وگو با کشورهای ۱+۴ را دارد

به گزارش ایرنا، عراقچی که پس از مذاکرات روز گذشته در پاریس هم اکنون در اسلوونی به سر می برد، در پاسخ به خبرنگاران گفت: محور مذاکرات با فرانسه در خصوص نحوه تامین مطالبه جمهوری اسلامی در خصوص فروش نفت و نحوه تامین درآمدهای حاصله است.  

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران همچنانکه بارها اعلام کرده است تنها در صورتی به اجرای کامل برجام بر می گردد که قادر به فروش نفت خود و دسترسی و عواید ناشی از آن به صورت کاملا قابل استفاده و بدون هرگونه محدودیتی باشد، و ابتکار فرانسه دقیقا در همین راستا است.

معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد به دنبال تماس های تلفنی آقای مکرون رئیس جمهور فرانسه، به ایشان تاکید شد که یا اروپا می بایست از ایران نفت خریداری کند و یا معادل فروش نفت را به صورت خط اعتباری، که با درآمدهای نفتی ایران تضمین می‌شود و در حقیقت به نوعی به معنای پیش فروش نفت است، در اختیار ایران قرار دهد.  

عراقچی اضافه کرد: میزان این خط اعتباری حدود ۱۵ میلیارد دلار برای مدت چهار ماه یعنی تا پایان سال میلادی است. بدین ترتیب در صورت حصول توافق ایران در چهار ماه آینده معادل صد در صد نفت خود را یا خواهد فروخت یا به صورت خط اعتباری دریافت و پیش فروش می کند.  

وی توضیح داد: بعد از دریافت ۱۵ میلیارد دلار، جمهوری اسلامی آمادگی گفت وگو با کشورهای ۱+۴ را دارد اما واقعیت آن است که هنوز در خصوص دستور کار این گفت وگوها اختلاف نظرهای جدی بین طرفین وجود دارد.

معاون وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه گفت وگوها درخصوص تعیین دستور کار هنوز ادامه داشته و به هیچ نتیجه مشخصی نرسیده است، تصریح کرد :جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان در رابطه با خطوط قرمز خود با کسی مذاکره نخواهد کرد.  

عراقچی گفت: از نظر جمهوری اسلامی هیچ مذاکره مجددی در خصوص برجام صورت نخواهد گرفت اما اجرای مطلوب برجام می تواند موضوع گفت وگوها باشد؛ با توجه به اینکه طرف مقابل کوتاهی های جدی در این زمینه داشته است. همچنین امنیت در کلیه آبراه های بین المللی می تواند موضوع گفتگو باشد. جمهوری اسلامی ایران به شرط تامین امنیت و آزادی کشتی های خود در تمامی آبراهه ها آمادگی دارد در خصوص امنیت و آزادی کشتی رانی در خلیج فارس و تنگه هرمز وارد گفتگو شود.  

معاون سیاسی وزیر امور خارجه اظهار داشت: از نظر جمهوری اسلامی صورت مسئله کاملا روشن است. اینکه اروپایی ها نفت ایران را می خرند، یا پیش خرید می کنند، یا خط اعتباری می دهند، خودشان می دانند و آمریکا. از نظر ما بازگشت به اجرای کامل برجام منوط به دریافت ۱۵ میلیارد دلار برای یک دوره چهار ماهه است و در غیر این صورت روند کاهش تعهدات ایران ادامه خواهد یافت. وی گفت بعید می داند کشورهای اروپایی تا قبل از ۱۶ شهریور بتوانند گام موثری بردارند بنابراین مرحله سوم کاهش تعهدات از سوی ایران در تاریخ مزبور آغاز خواهد شد. این مرحله شامل بخش مهمی از تعهدات ایران خواهد بود که در زمان خود اعلام خواهد شد.  

وی در پایان این گفتگو به شایعه امکان ملاقات روسای جمهور ایران و آمریکا در حاشیه مجمع عمومی آتی سازمان ملل متحد اشاره کرد و گفت : چنین ملاقاتی به هیچ وجه در دستور کار قرار ندارد و همانطور که جناب آقای دکتر روحانی هم تاکید کرده اند نه تنها امکان ملاقات دوجانبه وجود ندارد، بلکه قبل از بازگشت آمریکا به برجام و رفع مجدد تمامی تحریم های هسته ای اصولا زمینه ای برای حضور آمریکا در جلسات مذاکراتی ایران با کشورهای باقی مانده در برجام هم وجود ندارد.

دوشنبه یازدهم شهریورماه سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در صدر هیاتی اقتصادی وارد پاریس شد تا در ارتباط با برجام و آینده این توافق با مقامات طرف مقابل دیدار و گفت وگو داشته باشد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۷۹۰۲۸۰۸:۴۱:۵۶ ۱۳۹۸/۶/۱۳
اونا هم تا امریکا اجازه نده یک پارسه هم بهتون نمیدن
ناشناس۱۰۷۹۲۶۸۱۱:۳۰:۰۹ ۱۳۹۸/۶/۱۳
شماها را بجرم فریب ما باید مجازات کنند از برجام رسیدیم به نفت در برابر غذا؟؟؟؟؟
ناشناس۱۰۷۹۵۹۹۱۴:۴۶:۲۸ ۱۳۹۸/۶/۱۳
فکر کنم مخارج دانشگاه و زندگی لاکچری ..‌زاده ها آن طرف آب نیاز به پول دارد
ناشناس۱۰۷۹۶۹۲۱۵:۵۶:۰۷ ۱۳۹۸/۶/۱۳
آقایون کفکیرشون خورده ته دیگ و میخوان دیپلماسی گدایی در پیش بگیرن
ناشناس۱۰۷۹۰۳۱۰۸:۴۵:۱۸ ۱۳۹۸/۶/۱۳
اول پول را از طریق بانک، نشد با گونی بیارند تحویل بدهند، سپس نفت را تحویل میدیم.
کارشناس ارشد مردمی و جامعه شناس۱۰۷۹۰۳۲۰۸:۴۵:۴۸ ۱۳۹۸/۶/۱۳
عراقچی بد جوری سوتی داده این یعنی ایران فروش نفتش صفر یا خیلی محدود شده و ذخایر ارزی هم کاهش چشمگیری یافته است بطوری که نیازمند شدید 15 میلیارد دلار هستیم
ناشناس۱۰۷۹۰۳۵۰۸:۴۶:۵۶ ۱۳۹۸/۶/۱۳
15 میلیارد دلار برای ژن های خوب برجامیون... در ازای ادامه برجام یکطرفه از جیب ملت ایران..
ناشناس۱۰۷۹۴۱۲۱۲:۵۱:۵۳ ۱۳۹۸/۶/۱۳
حرف بی خود نزن . تقسیم بودجه دست مجلس است
ناشناس۱۰۷۹۶۰۲۱۴:۴۷:۵۱ ۱۳۹۸/۶/۱۳
منظور همین مجلسی که دو تا از آنها بخاطر مفاسد اقتصادی تخت تعقیبند
ناشناس۱۰۷۹۰۳۹۰۸:۵۵:۱۴ ۱۳۹۸/۶/۱۳
از خزانه داری آمریکا درخواست داریم در چارچوب تحریم ها ، فرزندان و عروس و دامادای مسئولان مفت خور و ریاکار را با اوردنگی و از ناحیه مغز به بیرون پرتاب کند
ناشناس۱۰۷۹۶۴۲۱۵:۱۷:۲۶ ۱۳۹۸/۶/۱۳
هیچ وقت اینکارو نمیکنه برای اینکه این عزیزان پول فروش نفت رو دوباره بر می گردونند به خودشون
ناشناس۱۰۷۹۰۴۷۰۹:۰۶:۳۱ ۱۳۹۸/۶/۱۳
دولت فرانسه عضو تیم آمریکا و انگلیس است. ممكن است آن ١٥ میلیارد دلار طعمه سر قلاب ماهیگیری برای ايران باشد.
ناشناس۱۰۷۹۰۵۱۰۹:۰۸:۵۳ ۱۳۹۸/۶/۱۳
درسته دولتی که شعارش تدبیر و امید هست ولی چندان امید نداشته باشین و مطمئن باشین این امیدی که بهش دل بستین راضیتون نمی کنه
ناشناس۱۰۷۹۰۵۸۰۹:۱۵:۴۹ ۱۳۹۸/۶/۱۳
خوب نیست کشوری پولکی باشه کشورای دیگه چی میگن ؟ این چه رسمیه که مسئولان در پیش گرفتن ؟ به همه میگن : پول بدید تا مذاکره کنیم دیپلماسی پولکی !
ناشناس۱۰۷۹۰۵۹۰۹:۱۶:۰۱ ۱۳۹۸/۶/۱۳
خوب اگر در مورد موشکی نیست در چه مورد دیگری است
ناشناس۱۰۷۹۰۸۳۰۹:۳۰:۳۵ ۱۳۹۸/۶/۱۳
از آقای عراقچی بپرسید در صورت عدم لغو تحریم نفتی و موافقت باافتتاح خط اعنباری با اروپا ایران چطور میخواهد تسویه حساب کنه با گذشتن از اصول خودش یا بذل وبخشش مجدد منافع ملی توسط شما و دوستانتان ؟
ناشناس۱۰۷۹۱۰۱۰۹:۴۰:۱۰ ۱۳۹۸/۶/۱۳
شما اگه از اول مذاکره میکردین ده برابر ۱۵میلیارد دلار تا حال درامد داشتین.من نمیدونم کی مخاد جواب اینهمه مردم که در این ایام بدبخت ورشکسته و....شدن را بدن؟؟؟
ناشناس۱۰۷۹۱۱۰۰۹:۵۰:۰۴ ۱۳۹۸/۶/۱۳
اگر بعد از برجام این آقا را برکنار می کردیم، دوباره خرابکاری نمی کرد.
ناشناس۱۰۷۹۱۴۵۱۰:۱۰:۴۹ ۱۳۹۸/۶/۱۳
بزک نمیر بهار میاد !!!!
ترامپ۱۰۷۹۱۴۶۱۰:۱۱:۱۱ ۱۳۹۸/۶/۱۳
لطفا شماره شبا بفرسید کاخ سفید تا مسوول امور مالی 15 میلیارد واریز کنه
ناشناس۱۰۷۹۱۵۷۱۰:۱۶:۵۷ ۱۳۹۸/۶/۱۳
پس ان ۱۱ بند چی شد جناب ساده لوح که می گفتید باید در قبال تعهدات کامل ، انها اجرا می کنند ما را خر فرض نکنید
ناشناس۱۰۷۹۱۵۸۱۰:۱۷:۳۸ ۱۳۹۸/۶/۱۳
برجام کم کم رسما تبدیل به نفت در برابر غذا می شه
ناشناس۱۰۷۹۱۷۳۱۰:۲۱:۱۳ ۱۳۹۸/۶/۱۳
معلومه حسابی کفگیر خورده ته دیگ...
ناشناس۱۰۷۹۲۷۶۱۱:۳۴:۵۶ ۱۳۹۸/۶/۱۳
معلومه که برای دولت سازش کار به ته دیگ می خورد
ناشناس۱۰۷۹۱۷۸۱۰:۲۲:۳۷ ۱۳۹۸/۶/۱۳
بعد ۴ ماه چی؟ اینقدر خام هستید که دوباره در تله موش گیر می افتید؟ چرا هیچ کس اعتراضی نمی کند ؟ نکند فکر کردین این کارها باعث وفاق ملی است؟
ناشناس۱۰۷۹۲۶۶۱۱:۲۹:۳۲ ۱۳۹۸/۶/۱۳
چی بگیم وقتی خود کرده را تدبیر نیست...
علی 671۱۰۷۹۱۹۲۱۰:۳۲:۲۸ ۱۳۹۸/۶/۱۳
روحانی و ظریف و عراقچی می خواهند با دریافت این 15 هزار دلار شرافت ،موشکی ،و حریت ما را به آمریکا به نمایندگی فرانسه به آب نباتی ارزان بفروشند و ملت شهید داده و زجر کشیده ومقاوم را به اندکی به راحتی تسلیم آمریکای جنا یتکار کنند .این را همه می دانند و اگر جلوش گرفته نشود برای کشور و مردم فاجعه خواهد بود .چون این آرزوی روحانی و ظریف خواهد بود که با کدخدا ببندند .با شرمندگی و خجالت ملت ایران .و پایمالی خون شهدا .
ناشناس۱۰۷۹۶۷۲۱۵:۳۶:۲۰ ۱۳۹۸/۶/۱۳
شرافت رو چی مبینی؟ پیدا نکردن داروی بیماران سرطانی ندادن حقوق کارگر بینوا خوابیدن بیشتر کارخانجات داخلی اینا رو چی بنامیم
ناشناس۱۰۷۹۱۹۴۱۰:۳۳:۱۱ ۱۳۹۸/۶/۱۳
بدهکار کردن کشور افتخار است برای بدهکار شدن امتیاز بیشتر دادن حماقت است
ناشناس۱۰۷۹۲۰۹۱۰:۴۱:۲۰ ۱۳۹۸/۶/۱۳
ترامپ هم منتظر چنین روزی بود.متاسفم...
ناشناس۱۰۷۹۲۱۳۱۰:۴۳:۲۶ ۱۳۹۸/۶/۱۳
کشور و اقتصاد و حقوق ملت را فقط برای ۱۵ میلیارد دلار فروش نفت می فروشین؟ ودر قبالش هم بر می گردین به اجرای کامل برجام؟ بابا دست خوش شما دیگر کی هستید با این همه ذلت و نا دیپلماسی
ناشناس۱۰۷۹۲۲۰۱۰:۵۶:۴۵ ۱۳۹۸/۶/۱۳
تمام شرکت‌های نفتی تو اروپا خصوصی هستند. عراقچی فکر کرده ایران هست که دولت هر کاری خواست انجام بدهد. باعث خجالت هست که یک کشور هشتاد میلیونی بعد از چهل سال محتاج فروش چند تا بشکه نفت باید باشد.
ناشناس۱۰۷۹۲۷۹۱۱:۳۵:۴۳ ۱۳۹۸/۶/۱۳
لطف کنید اعلام کنید سهم مردم از این ۱۵ میلیارد دلار چقدره؟؟؟؟
ناشناس۱۰۷۹۶۳۷۱۵:۱۴:۰۱ ۱۳۹۸/۶/۱۳
بسم الله الرحمن الرحیم حدود صفر درصد
ناشناس۱۰۷۹۲۸۵۱۱:۳۸:۰۳ ۱۳۹۸/۶/۱۳
یعنی مبلغ قرارداد مسی از درآمد این دولت بیشتر ؛ خیلی بی عرضه هستین که محتاج ۱۵ میلیارد هستین ؛ این عدد برای کشور مثل ما خیلی کوچیکه؛ حالا بفرض پول آمد میخواین با این پول چه کار کنید ؟؟
مجید۱۰۷۹۲۹۸۱۱:۴۸:۲۳ ۱۳۹۸/۶/۱۳
بفرستند که چی بشه یکی دیگه از راه برسه به اختلاسهای قبلی اضافه بشه
ناشناس۱۰۷۹۳۰۵۱۱:۵۳:۳۸ ۱۳۹۸/۶/۱۳
اقا ما نخوایم عراقچی بره مذاکره کنه کی رو باید ببینیم...
س۱۰۷۹۳۳۸۱۲:۱۱:۳۳ ۱۳۹۸/۶/۱۳
15 میلیارد همون پول 4 ماه فروش عادی نفت ایرانه، اگه بدن که خوبه در واقع تحریم نفتی فیتیله پیچ میشه توی 4 ماه هم با اروپا مذاکره میشه برای 4 ماهه بعدش و چون اول گفته بدین بعد مذاکره دیگه بحث وقت کشی هم نیست
ناشناس۱۰۷۹۳۴۴۱۲:۱۲:۵۷ ۱۳۹۸/۶/۱۳
این پول نقد نیست،یک خط اعتباریه ،همون فروش نفت در برابر غذا و داروست که برای بزرگنمایی میگن 15 میلیارد دلار باید بدن و اینگونه کلاه دیگری سر ملت میزارن
ناشناس۱۰۷۹۳۹۹۱۲:۴۷:۰۲ ۱۳۹۸/۶/۱۳
رفته گدایی از اروپاییها
ناشناس۱۰۷۹۵۰۱۱۳:۵۰:۰۱ ۱۳۹۸/۶/۱۳
یه بار گفتگو کردید برای ۷ پشتمون بسه
م فلاح۱۰۷۹۵۶۷۱۴:۲۵:۱۲ ۱۳۹۸/۶/۱۳
واجب که از خودتون حرف بزنید ..... این نوع صحبت کردن با کدام اصل از اصول دیپلماتیک منطبق هست
ناشناس۱۰۷۹۵۹۶۱۴:۴۲:۰۲ ۱۳۹۸/۶/۱۳
از نظرات بعضی ها در عجبم عراقچی و غیر از عراقچی بدون موافقت بالاترین مقام مملکت و شورای عالی امنیت میتوانه کاری یا امضا کنه
معلم۱۰۸۰۱۳۸۲۱:۳۱:۵۵ ۱۳۹۸/۶/۱۳
مخالفین میدانند ولی الان فرصت مناسبی است برای تسویه حساب سیاسی با دولت.
ناشناس۱۰۷۹۶۴۶۱۵:۱۹:۴۸ ۱۳۹۸/۶/۱۳
عجب وضعی شده زشته بگم ولی تقریبا داریم گدایی می کنیم
ناشناس۱۰۷۹۷۳۲۱۶:۲۴:۴۰ ۱۳۹۸/۶/۱۳
دولت های اروپایی برای دوزار پول کم دادن مالیات دمار مردم کشورشان در میارن بعد بیایند یهو پول بدهند
ناشناس۱۰۷۹۸۵۴۱۷:۳۵:۵۶ ۱۳۹۸/۶/۱۳
اون پولي كه اوباما داد كه بابهش مي شد اقتصاد يك كشور را زير و رو كرد را چيكار كرديد! اين همون سرنوشت را خواهد داشت پس بهتره ندهند
مهران۱۰۷۹۹۰۷۱۸:۲۳:۰۳ ۱۳۹۸/۶/۱۳
برحام جز خسارت منافعی برای ما (کاسب تحریم)نداشت. خدا را شکر.
ناشناس۱۰۸۰۰۶۴۲۰:۳۰:۵۶ ۱۳۹۸/۶/۱۳
خوب شما الان دارید بتشون مذاکره میکنید پانزده میلیارد بدن که مذاکره کنید یا شاید منظور امریکاست روتون نمیشه
ناشناس۱۰۸۰۱۶۰۲۱:۴۹:۳۹ ۱۳۹۸/۶/۱۳
مذاکره مجدد با۴+ ۱۵ میلیارد دلار نوش جان
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  2. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  3. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  4. رئیسی: برخی به‌دنبال معامله بر سر موشک‌هایمان بودند/ به‌بهانه دورکردن سایه‌جنگ،برجام‌های ۲ و ۳ را دنبال می‌کردند

  5. نگرانی شبکه اماراتی از دیپلماسی پهپادی ایران/ اختیار چهار پایتخت عربی، در دست تهران است!

  6. آذری جهرمی سخنان رئیسی را تحریف کرد + فیلم

  7. کمال خرازی: اگر موجودیت ایران تهدید شود، ناچاریم دکترین هسته‌ای خود را تغییر دهیم

  8. انتشار پیام مهم و معنادار نسرین به نیکا شاکرمی/ آتش چرا در شب مرگ نیکا او را از خانه بیرون کرده بود؟!

  9. ماجرای خرابکاری اسرائیل در اصفهان چه بود؟/ توضیح «خرازی» درباره ظرفیت تولید بمب اتم توسط ایران

  10. درخواست ابطال افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران به دیوان عدالت اداری

  11. فیلمی تکان‌دهنده از تیراندازی مرگ‌بار در عروسی/ جشن به عزا تبدیل شد

  12. بانک مرکزی پاسخ ادعای «همتی» را داد

  13. چرا صهیونیست ها چشم دیدن الجزیره را ندارند؟!

  14. شهادت یکی از پاسداران نیروی زمینی سپاه در جنوب‌شرق کشور

  15. اینکه می‌گویند بچه نیاورید اشتباه است/ فرزند نمی‌آورند چون نگهداری سگ و گربه راحت‌تر است

  16. چه کسی صدام را برای حمله به ایران تحریک کرد؟/ پاسخی به ادعای عجیب «زیباکلام»

  17. علی‌رغم اعلام قبلی، ترکیه اجازه صادرات کالا به اسرائیل را داد

  18. انتقاد نماینده مجلس از وزیر آموزش و پرورش: «ساسی‌مانکن» از دفاتر پرورشی شما موثرتره!

  19. تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد

پربحث‌های هفته

  1. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  2. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  3. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  4. حقوق خبرنگار جنجالی صدا و سیما چقدر است؟/ پاسخ «یوسف سلامی» به میزان درآمد ماهیانه خود

  5. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  6. چرا این همه بد اخلاقی؟

  7. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  8. درباره توبه تتلو

  9. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  10. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  11. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  12. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  13. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  14. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  15. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  16. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  17. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  18. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  19. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  20. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  21. تنوری که هنوز سرد است...

  22. ایثارگران را بدنام نکنید !

  23. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  24. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  25. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

    2. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

    3. چرا این همه بد اخلاقی؟

    4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

    5. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

    6. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

    7. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

    8. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

    9. تنوری که هنوز سرد است...

    10. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

    11. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

    12. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

    13. کنایه زاکانی درباره واگذاری ودیعه مسکن دوره‌های پیشین/ واکنش وحیدی به احتمال صدور گواهینامه موتور برای بانوان

    14. پاسخ طحان‌نظیف به انتقادات روحانی از شورای نگهبان/ رقیب جدید قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم

    15. رئیسی: برخی به‌دنبال معامله بر سر موشک‌هایمان بودند/ به‌بهانه دورکردن سایه‌جنگ،برجام‌های ۲ و ۳ را دنبال می‌کردند

    16. دستور ویژه رئیسی برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری

    17. درخواست مهم ایران از طالبان درباره مهاجران افغان

    18. کمال خرازی: اگر موجودیت ایران تهدید شود، ناچاریم دکترین هسته‌ای خود را تغییر دهیم

    19. رئیس‌جمهور: منزوی کردن زنان را قبول نداریم

    20. شناور سپاه از خط استوا عبور کرد/ اولین ماموریت در نیمکره جنوبی

    21. دیوید کامرون: اوکراین مجاز است با سلاح‌های انگلیسی، روسیه را بزند!

    22. رئیسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود/ هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم

    23. "مصلحت قطعی" همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام

    24. رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند

    25. تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب پابرجاست

    آخرین عناوین