انتقاد مطهری از دولت/ واکنش به اختلاف ظریف و زنگنه/ تلویزیون، راه دور زدن تحریم‌ها را لو داده است؟

گروه سیاسی الف،   3980411183 ۲۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

انتقاد مطهری از دولت/ واکنش به اختلاف ظریف و زنگنه/ تلویزیون، راه دور زدن تحریم‌ها را لو داده است؟

انتقاد مطهری از عملکرد دولت در زمینه حجاب

علی مطهری به فارس گفت: در مساله ناهنجاری‌های اخلاقی در درجه اول خود دولت وظیفه دارد؛ یعنی آن مرتبه از امر به معروف و نهی از منکر که مستلزم اعمال قانون است، وظیفه مردم نیست، بلکه وظیفه دولت است؛ مثلا درباره موضوع حجاب در درجه اول دولت باید نظارت داشته باشد در ادارات دولتی، وزارتخانه‌ها، سازمان‌های دولتی و اماکن عمومی مربوط به دولت مانند فرودگاه‌ها و...خود دولت باید بر این موضوع نظارت داشته باشد و مردم احساس نکنند که موضوع حجاب برای دولت مهم نیست و فقط نیروی انتظامی دنبال این موضوع است.

مطهری تاکید کرد: باید دولت به این موضوع حساس بوده و نظارت داشته باشد؛ وقتی مردم احساس کنند دولت خواهان اجرای درست موضوع حجاب است 50 درصد مشکل حل می‌شود؛ ولی اگر احساس کنند یک دوگانگی در داخل حکومت درمورد این موضوع وجود دارد و دولت این موضوع را بی‌اهمیت دانسته و نیروی انتظامی با اهمیت می‌داند کار مشکل می‌شود؛ لذا دولت‌ها در این زمینه وظیفه دارند و متاسفانه دولت‌ها معمولا به این وظیفه خودشان عمل نمی‌کنند هم در دولت قبلی و هم در دولت فعلی این مشکل وجود داشته است.

بیشتر بخوانید:

مطهری: ناجا نمی‌تواند برابر ناهنجاری‌های اخلاقی بی‌تفاوت باشد/ مقاومت در برابر فرمان پلیس جرم است

***

ماجرای برابری دیه زن و مرد

به گزارش ایسنا، پس از انتشار رأی وحدت رویه شمارة ۷۷۷ ۱۳۹۸/۲/۳۱ هیأت عمومی دیوان عالی کشور در رابطه با «پرداخت معادل تفاوت دیه زنان تا سقف دیه مردان» مباحثی در این رابطه مطرح شد و برخی از آن به عنوان برابری دیه زن و مرد یاد کردند در حالی که دیوان عالی کشور صرفاً از قانونی که در سال ۹۲ در این باره تصویب شده رفع ابهام کرده است.

بر اساس قانون مجازات اسلامی، از سال ۹۲، صندوق تأمین خسارات‌های بدنی در مورد جنایاتی که بر روی یک زن واقع می‌شد با حکم دادگاه، موظف به پرداخت معادل تفاوت دیه تا سقف دیه مرد شد.

هیأت عمومی دیوان عالی کشور -با توجه به حکم ماده ماده ۴۷۱ قانون آئین دادرسی کیفری- تشکیل جلسه داد و برای رفع تعارض، اقدام به صدور یک رأی وحدت رویه کرد.

هیأت عمومی دیوان عالی کشور در این رأی تاکید کرد که در کلیه جنایات علیه زنان، اعم از نفس یا اعضا، مابه‌التفاوت دیه مربوط به آنان، باید از محل صندوق مذکور پرداخت شود و این موضوع اختصاص به «دیه نفس» ندارد.

عباس عبدی، تحلیلگر سیاسی واجتماعی درباره این رای دیوان عالی کشور در روزنامه اعتماد نوشت: «مساوي بودن ديه زن و مرد در تصادفات امري پذيرفتني است زيرا يك موضوع قراردادي است و هزينه‌هاي اين برابري ديه در محاسبات بيمه‌اي منظور و از سوي صاحبان بيمه و خودرو پيشاپيش پرداخت شده است. ولي برابري ديه در ساير امور از جمله قتل و جراحت نيازمند يك رأي و فتواي ديگري است و نمي‌توان صندوق تأمين خسارت‌هاي بدني را ملزم به پرداخت مابه‌التفاوت ديه كرد، چون اين صندوق ماهيت بيمه‌اي ندارد و از بودجه عمومي تأمين مي‌شود. چرا بايد مردم مابه‌التفاوت ديه زني را بدهند كه به دست شوهرش يا كس ديگري كشته شده است؟ آيا پرداخت مابه‌التفاوت ديه به قاتل براي قصاص او نيز مشمول اين حكم مي‌شود؟ اگر بلي چرا مردم بايد چنين پولي را به قاتل پرداخت كنند؟ پرسش بعدي اين است كه اگر واقعا زنان شايستگي دريافت ديه برابر را دارند كه به نظر بنده چنين است، چرا كسي كه صدمه زده آن را پرداخت نكند؟ و اگر شايستگي آن را ندارند، چه دليلي دارد كه از بودجه عمومي پرداخت شود؟»

***

تلویزیون، راه دور زدن تحریم‌ها را لو داده است؟

سایت جماران با انتشار دوباره ویدئویی از برنامه صبحگاهی شبکه سه سیما مدعی شد در این برنامه با نشان دادن مسیر نفتکش‌های خریدار نفت ایران، راه‌های دور زدن تحریم‌ها لو رفته است.

جماران نوشته است: «مجری برنامه با نشان دادن تصاویر هوایی از محل خرید نفت و همچنین تصویر یک کشتی به نام سالینا تمام ریز اطلاعات یک معامله نفتی را افشا کرد. این در شرایطی است که مسئولین بر محرمانه نگه داشتن اطلاعات فروش نفت تاکید می کنند تا مبادا طرف آمریکایی جلوی راه های فروش نفت را بگیرند.»

این خبر با واکنش روابط‌عمومی برنامه «سلام صبح بخیر» همراه شد. روابط عمومی این برنامه در جوابیه‌ای نوشت: «علی رغم جو رسانه‌ای مبنی بر مشکوک بودن اقدام برنامه «سلام صبح بخیر» در خصوص اعلام مسیر دور شدن تحریم نفتی کشتی سارینا، اطلاعات مطرح شده در برنامه امروز هفته قبل در قالب گزارشی با تصاویر ماهواره‌ای در نشریه بین المللی فایننشیال تایمز همراه با عکس و جزییات کامل‌تر منتشر شده است.

بنابراین فرضیه افشای اسرار مملکتی و نقض محرمانه بودن این رویداد به کلی مردود است و قبلاً این اطلاعات به صورت گسترده و با زبان انگلیسی رسانه شده است.

بدیهی است اگر قرار بر ردیابی کشتی از سوی آمریکایی‌ها باشد، این امر باید هفته قبل صورت گرفته باشد و نیازی به یادآوری کردن برنامه «سلام صبح بخیر» با زبان فارسی به طرف آمریکایی نیست.»

***

سرنوشت دیپلمات بازداشت‌شده ایرانی در ابهام

به گزارش تسنیم، ۱۱ تیرماه سال ۱۳۹۷ اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی سفارت جمهوری اسلامی در اتریش، درحالی که ایام تعطیلات خود را در نزدیکی شهر آشافنبورگ واقع در ایالت بایرن آلمان می‌گذراند، با حکم جلبی که توسط دولت بلژیک در اتحادیه اروپا صادر شده بود دستگیر شد.

 ۲۰ تیرماه سال گذشته، دادستانی کل آلمان مدعی شد که وی به یک زوج ساکن در آنتورپ در بلژیک سفارش داده تا میتینگ سالانه منافقین را منفجر کنند.

بعد از دستگیری اسدی که دبیر سوم سفارت ایران در اتریش بود، دولت این کشور با لغو مصونیت دیپلماتیک موجب شد تا آلمان وی را به بلژیک مسترد کند و اکنون یک سال است که در زندانی در این کشور به سر می‌برد.

با گذشت یک سال از دستگیری و زندانی شدن دیپلمات ایران در بلژیک، وزارت خارجه هنوز اقدامی برای آزادی وی نکرده و حتی دادگاهی برای رسیدگی به آنچه پلیس بلژیک ادعا کرده، برگزار نشده است.

درواقع از تابستان سال گذشته تا امروز، بجز چند مورد اظهارات سخنگوی دستگاه دیپلماسی، موضع خاصی از سوی وزارت خارجه در این باره اتخاذ نشده است.

۱۳ اسفند ۹۷، بهرام قاسمی (سخنگوی وقت وزارت امورخارجه) در نشست خبری اعلام کرد: این موضوع در دستور کار کشور قرار دارد و روند پیگیری‌ها در این زمینه در حال انجام است و وکلای ذیربط کار خود را دنبال می‌کنند و امیدواریم این تلاش‌ها چه اقدامات دیپلماتیک و چه کار قضایی به نتیجه رضایت بخش برسد.

بی توجهی دستگاه دیپلماسی کشورمان به بازداشت یک دیپلمات در حالی‌است که سایر کشورها برای آزادی اتباع خود تمام تلاششان را بکار می‌گیرند. برای مثال، بارها از سوی مقامات انگلستان برای آزادی نازنین زاغری شهروند ایرانی- بریتانیایی که به جرم جرم جاسوسی به ۵ سال زندان محکوم شده است، اقدامات مختلفی صورت گرفته است.

***

دیدار اصلاح‌طلبان با شورای نگهبان مفید است

جواد امام، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت وگو با ایسنا درباره دیدار برخی اصلاح‌طلبان با اعضای شورای نگهبان، اظهار کرد: این دیدارها به صورت سیستماتیک و با دعوت از همه اصلاح‌طلبان انجام نمی‌شود، بلکه از برخی اصلاح‌طلبان برای برگزاری دیدار دعوت می‌کنند و این گونه نیست که افراد دعوت شده، نماینده جریان اصلاحات باشند و توسط این شورا برای دیدار انتخاب شده باشند.

وی با بیان اینکه کمیته تعامل یکی از کمیته‌های شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان است ولی این کمیته هیچ دیداری نداشته است، خاطرنشان کرد: افرادی که در دیدار با اعضای شورای نگهبان حضور داشته‌اند هم هیچ گزارشی از دیدار خود به کمیته تعامل ارائه نکرده‌اند، به همین دلیل من اطلاع دقیقی از جزئیات این دیدارها ندارم.

پیش از این عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری خود در پاسخ به سوالی درباره گفت‌وگو با چهره‌های سیاسی به‌ویژه اصلاح‌طلبان در رابطه با مسائل مربوط به انتخابات گفته است که ما با خیلی از دوستان گفتگو و دیدار داریم و توضیحاتی به آنها داده می‌شود و به سوالات و ابهاماتشان پاسخ می‌دهیم، اما قرار نیست همه این دیدارها رسانه‌ای شود.

***

آیا زنگنه و ظریف با هم اختلاف دارند؟

ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به برخی اختلافات ایجادشده میان رئیس‌جمهور و زنگنه وزیر نفت، گفت: به‌تازگی مطلع شده‌ایم که آقای زنگنه علاوه بر اختلاف با آقای روحانی، با آقای ظریف وزیر امور خارجه نیز اختلافاتی پیدا کرده است.

وی در تشریح جزئیات اختلافات موجود میان ظریف و زنگنه، اظهار داشت: یکی از دلایل استعفای آقای ظریف که چندی پیش نیز مطرح شد، این بود که وی در جلسات مکرر هیئت دولت و در حضور آقای روحانی رئیس‌جمهور عنوان کرده که وزارت خارجه و دستگاه دیپلماسی مسیر را پس از برجام برای بهره‌مندی از منابع نفتی و نیز حضور شرکت‌های خارجی فراهم کرده، اما شخص زنگنه و وزارت نفت اقدامی در این راستا برای استفاده از منافع برجام انجام نمی‌دهند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس تصریح کرد: یکی دیگر از موارد اختلافی میان آقایان ظریف و زنگنه، وزرای امور خارجه و نفت این است که آقای ظریف معتقد است که زنگنه و بدنه وزارت نفت تمایلی برای حضور شرکت‌های نفتی آسیایی و شرقی برای حضور در بازار پتروشیمی و نفت ایران ندارند.

ابوترابی اضافه کرد: اختلافات میان زنگنه و ظریف به‌حدی است که بر سر استفاده از منافع برجام و به‌کارگیری شرکت‌های شرقی و آسیایی در بازار نفت و گاز ایران دچار چالش‌های بسیاری شده‌اند و آقای ظریف نیز یکی از راه‌های به بن‌بست رسیدن برجام را سستی وزارت نفت در این حوزه می‌داند.

بیشتر بخوانید:

اختلاف ظریف و زنگنه تکذیب شد

وی تأکید کرد: آقای ظریف یکی از دلایل استعفایش را این عنوان کرده که زنگنه نتوانسته و یا نخواسته از فرصت برجام برای سرمایه‌گذاری کشورهای آسیایی استفاده کند و تمایل بیشتری به شرکت‌های غربی و اروپایی دارد.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اختلافات بین اعضای کابینه دولت بالا گرفته که باید بدنه دولت در شرایط موجود انسجام بیشتری داشته باشد و اگر اختلاف‌نظری هم وجود دارد، با جابه‌جایی‌هایی اختلافات به حداقل برسد.

اما سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه اظهارات یکی از نمایندگان مجلس در خصوص اختلاف بین وزرای خارجه و نفت را تکذیب کرد.

موسوی گفت: چنین چیزی صحت ندارد و آقای ظریف و آقای زنگنه روابط خوبی دارند. ضمن اینکه آقای ظریف، وزیر نفت را یکی از وزرای موفق و پرتلاش کابینه می داند که در عرصه بین‌الملل عملکرد خوبی داشته و توانسته است به خوبی از جایگاه ایران در اوپک و بازار جهانی نفت دفاع کند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۸۲۵۶۷۲۰:۴۱:۲۵ ۱۳۹۸/۴/۱۱
چرا بر تولید لباس‌های زنانه نظارتی صورت نمی‌گیرد؟ اصلا فلسفه وجودی مانتو چه بود که مدتی است مد شده که فاقد دکمه باشد. از مسئولان و نهادهای نظارتی درخواست برخورد جدی با تولیدکنندگان این قبیل لباس‌ها را که در واقع اهانت به شخصیت بانوان است داریم.
ناشناس۹۸۲۶۴۰۲۲:۱۸:۱۸ ۱۳۹۸/۴/۱۱
کدوم مسیول؟! دلت خوشه...اینا برای قدرت هر چیزی رو فدا میکنن...اسلام که هیچ... از دولت چه انتظاریه...دولتی که با دروغ سرکار اومذه
ناشناس۹۸۲۶۵۳۲۲:۳۵:۰۷ ۱۳۹۸/۴/۱۱
یک مانتو درست ودرمون گیرنمیاد برای خودمون بخریم
ناشناس۹۸۲۷۲۳۲۳:۴۳:۴۲ ۱۳۹۸/۴/۱۱
چند سالی است که هوا خیلی گرم شده. دلیلش این است.
ناشناس۹۸۲۹۹۱۰۸:۴۲:۲۸ ۱۳۹۸/۴/۱۲
برخی مدیران نفتی نظیر نمایندگی انحصاری اعطای قرارداد به برخی شرکت های اروپایی معلوم الحال در ارتشا عمل می‌کنند ،این شرکت ها خوش حسابتد البته در پرداخت کمیسیون ..‌اما شرکت های ژاپنی اینگونه نیستند پس چرا آسیای جنوب شرقی
ناشناس۹۸۲۵۷۰۲۰:۴۲:۲۳ ۱۳۹۸/۴/۱۱
از مسئولان امر درخواست می‌کنیم که با افراد هتاک به ارزش‌های اسلامی در اماکن عمومی که کارشان دهن کجی به خون مقدس شهدا و به دردآوردن قلب امت حزب الله است برخورد جدی و بازدارنده داشته باشند
ناشناس۹۸۲۵۷۳۲۰:۴۵:۰۶ ۱۳۹۸/۴/۱۱
علی مطهری چرا درباره تورم افسارگسیخته به دولت انتقادی نمی کند ؟!
ناشناس۹۸۲۹۶۶۰۸:۲۲:۳۰ ۱۳۹۸/۴/۱۲
چون می دونه که در جنگ اقتصادی قرار داریم. افرادی مثل شما که نظرات این چنینی می گذارید، یا..... و یا.... .
ناشناس۹۸۳۵۷۷۱۳:۲۴:۰۳ ۱۳۹۸/۴/۱۲
چرا در شرایط جنگ اقتصادی 18 میلیارد دلار و 62 تن طلای ذخیره بانک مرکزی رو حراج کردند ؟!!!!
ناشناس۹۸۲۵۷۵۲۰:۴۶:۱۴ ۱۳۹۸/۴/۱۱
راههای دور زدن تحریم ها در برجام لو رفت .
ناشناس۹۸۲۸۷۳۰۷:۰۷:۱۵ ۱۳۹۸/۴/۱۲
برجام برای دور زدن تحریم بود یا برداشتن تحریم؟؟؟
ناشناس۹۸۳۵۸۵۱۳:۲۷:۴۶ ۱۳۹۸/۴/۱۲
فکر می کردند با برجام تحریم ها لغو میشه و راههای دور زدن آن را لو دادند.
ناشناس۹۸۲۵۷۷۲۰:۴۷:۴۲ ۱۳۹۸/۴/۱۱
خسارت 50 میلیارد دلاری کرسنت برای اثبات بی کفایتی زنگنه کافی است .
ناشناس۹۸۲۹۹۳۰۸:۴۴:۰۱ ۱۳۹۸/۴/۱۲
جلوگیری و سنگ اندازی در تأسیس پالایشگاهها جهت جلوگیری از خام فروشی که در سالهای قبل توسط وزیر مشخص و مدیران انتصابی ابزاری ایشان که بخشی دانشجوی وارداتی از خارج نفت بوده آند،از وزارت نفت انجام شده ،علتش دریافت کمیسیون صادرات نفت با قیمت های توافقی با خریداران دست چین شده دست مدل باز کمیسیون ده با ارز خارجی به حسابهای خارجی و همچنین کمیسیون و پورسانت های صدها میلیون دلاری واردات فرآورده ها ی نفتی از خارج آنهم به حساب ...زاده ها و حسابهای خارجی شخصی برخی مسعولین ارشد نفت در بانکهای سوییس است ...کجاست قانون ،پس کدام برخورد با فساد کدام ..چه کسی حق مردم را میخواهد از این باند و کارتل طماع قرارداد های محرمانه کمیسیون محو ر و نه منافع ملی محور بگیرد
ناشناس۹۸۲۵۸۰۲۰:۵۱:۱۲ ۱۳۹۸/۴/۱۱
تساهل در باب حجاب راه توفیق در انتخابات بوده، هست و خواهد بود، ای عزیز. این را هم بدان. کجایید ای شهیدان خدایی ...
ناشناس۹۸۲۵۸۵۲۰:۵۷:۰۳ ۱۳۹۸/۴/۱۱
برجامی ها که قبلا دور زدن تحریم رو مسخره می کردن ، حالا مدعی اند در دور زدن تحریم دکتری دارند!!
ناشناس۹۸۲۵۸۶۲۰:۵۸:۲۷ ۱۳۹۸/۴/۱۱
علی مطهری فقط روی حجاب حساسیت داره اما از گرانی و کوچک شدن سفره های مردم هیچ نمی گوید ! در حالیکه فقر باعث بسیاری از فسادهاست .
ناشناس۹۸۲۵۸۷۲۰:۵۸:۴۰ ۱۳۹۸/۴/۱۱
نگرانی جماران نشین‌ها از لو رفتن اسرار منافع ملی حیرت انگیزه!!!!!! مطمئنا هدف و منظور دیگه‌ای از طرح این موضوع دارن
ناشناس۹۸۲۵۸۹۲۱:۰۲:۰۹ ۱۳۹۸/۴/۱۱
دولت برای کاهش فاصله مدیران با مردم ، قانون سه شنبه های بدون خودرو را برای مسئولین اجباری کند و به این ترتیب مسئولین یکروز در هفته در بین مردم واقعی به سر کار بیایند و از برج عاج پایین بیایند و با مشکلات و بحث های روزمره مردم از نزدیک آشنا شوند.
ناشناس۹۸۲۶۸۷۲۳:۰۵:۱۸ ۱۳۹۸/۴/۱۱
دولت اگر راست میگه حقوق همه نهادها و قوه ها رو بکنه حداکثر 3 میلیون همه با هم مقاومت کنیم
ناشناس۹۸۲۷۱۵۲۳:۳۵:۲۹ ۱۳۹۸/۴/۱۱
در واقعیت امر طی تمام این سالها ( زنگنه و زنگنه ها ) با حمایت سران سازندگی و سران اصلاحات و سران کارگزاران ، تنفس مملکت و ملت را به شماره انداخته اند و باز هم دست برنمی دارند .
ناشناس۹۸۲۹۴۹۰۸:۰۸:۵۴ ۱۳۹۸/۴/۱۲
صدا و سیمای عزیز ، اونا خیلی چیزا مییگن ، ولی ما نباید روی گزارش اونها صحه گذاری کنیم !!!! اصلا چرا باید صبح زود در صداو سیما همچین گزارشی پخش بشه ؟ مگه ورزش صبحگاهیه ؟؟ حالا اگه هر فرد و شخص دیگری این گزارش را داده بود ، جاسوس شناخته میشد .
اعتمادیان (اصلاح طلب)۹۸۳۰۱۶۰۸:۵۷:۰۱ ۱۳۹۸/۴/۱۲
علی آقا , حجاب اجباری , دولتی و نمایشی چه ارزشی دارد؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    10. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    11. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

    14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

    15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

    16. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

    17. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

    18. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

    19. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

    20. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

    21. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

    22. یک سیلی برای تنبیه

    23. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

    24. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

    25. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

    آخرین عناوین