واکنش معاون ‌صداوسیما به انتقادات از تولید ‌سریال‌های تلخ

گروه فرهنگی الف،   3980322127 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون امور استان‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به انتقادات از تلخی سریال‌های تولیدشده در رسانه ملی گفت: سریال "مادر" مضمون شیرین و با نشاطی دارد.

واکنش معاون ‌صداوسیما به انتقادات از تولید ‌سریال‌های تلخ

به گزارش تسنیم، علی دارابی صبح امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید سازمان صداوسیمای مرکز گیلان در رشت ضمن تشکر از حضور افراد مختلف در این مراسم اظهار داشت: از ظهیری که مدیری انقلابی و پاکدست است قدردانی می‌کنم و برای باقرزاده که مدیری جوان، اهل نوآوری و انقلابی است نیز آرزوی توفیق در مسئولیت محوله دارم.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جایگاه رفیع استان گیلان در کشور از دیرباز تاکنون گفت: باید به مدیرکل جدید سازمان صداوسیمای مرکز گیلان کمک کنیم تا بتواند منشا خدمات بیشتر باشد و از مسئولان در صداوسیمای گیلان می‌خواهم که از هیچ کمکی به ایشان دریغ نکنند.

وی با بیان اینکه گیلانی‌ها زمانی که دشمنان به کشور حمله کردند، پرچم دفاع از وطن را زودتر از سایر استان‌های کشور برافراشتند تصریح کرد: زمانی که اسلام وارد کشور شد گیلان به عنوان دارالمومنین شناخته شد و مردم این سرزمین آغوش خود را برای حضور اهل بیت(ع) باز کردند.

دارابی سوابق درخشان استان گیلان را دلیل مناسبی برای تلاش بیستر مسئولان استانی در حوزه‌های مختلف دانست و تاکید کرد: استان گیلان در کنار چهره‌ زیبای خود، مشکلات زیادی دارد که نیازمند حمایت و سرمایه‌گذاری برای توسعه و پیشرفت است و امروزه نیز بایستی با کمک یکدیگر این استان را به تعالی برسانیم.

معاون امور استان‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از کلید خوردن نخستین سریال 300 قسمتی به نام "مادر" در استان گیلان خبر داد و افزود: در این سریال تاریخ فرهنگی اجتماعی کشور را به روایت استان گیلان به تصویر می‌کشیم؛ استان گیلان از حیث مقاومت و همزیستی مسالمت‌آمیز سنی و شیعه، مینیاتوری از ایران است.

وی با بیان اینکه گیلان باید برخوردارترین استان کشور باشد خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از امکانات فراوان طبیعی که خداوند در این استان قرار داده نیازمند تلاش بیشتر مسئولان استانی است و نیاز داریم با تلاش شبانه‌روزی از ظرفیت‌های عظیم این استان استفاده کنیم زیرا مردم گیلان شایستگی برخورداری از رفاه بیشتر را دارند.

دارابی با اشاره به انتقادات از تلخی سریال‌های تولیدشده در رسانه ملی بیان کرد: سریال "مادر" مضمون شیرین و با نشاطی دارد و از استاندار گیلان می‌خواهیم برای تکمیل آن با رسانه ملی همکاری کند؛ استان گیلان شهدا و چهره‌های فرهیخته زیادی دارد که باید برای معرفی آنان اهتمام ورزیم.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران وظیفه خود می‌داند که در وهله نخست زبان مردم باشد زیرا این رسانه زیر نظر مقام معظم رهبری فعالیت دارد و به همه مردم با سلایق مختلف احترام می‌گذارد.

وی افزود: اگر چه مطالبات فراوان و به حقی در جامعه وجود دارد اما با توجه به عمر جوان انقلاب، کسب دستاوردهایی مثل آزادی و برگزاری انتخابات متعدد ارزشمند است؛ باید برای جبران عقب‌افتادگی‌های چند ساله کشور که بخشی از آن ناشی از توطئه دشمنان و بخشی دیگر ناشی از کم‌کاری مسئولان بود تلاش کنیم.

دارابی با اشاره به اینکه رسانه ملی در انعکاس تلاش مسئولان برای بهبود وضعیت مردم تمام تلاش خود را به کار گرفته است خاطرنشان کرد: رسانه باید حامی مسئولان باشد و صداوسیما از وجود برخی سخنان مانند دولتی بودن صداوسیما نگران نیست زیرا دولت‌ها حاصل رای اکثریت مردم هستند و ما وظیفه داریم تلاش‌های مسئولان را به مردم نشان دهیم.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اهمیت مخاطبان برای رسانه ملی گفت: برنامه‌های تولیدی رسانه ملی بایستی بتوانند به خوبی با مخاطب ارتباط برقرار کنند و از لحاظ کمی و کیفی درجه یک باشند و استان گیلان نیز تاکنون با تولید آثار فاخر و کسب جوایز متعدد در جشنواره‌های بین‌المللی در ایفای وظایف خود موفق عمل کرده است.

دارابی خواستار تبادل تجربه با کشورهای همسایه برای تولید برنامه‌های فاخر شد و ابراز داشت: همکاری با کشورهای همسایه برای تولید آثار جهت معرفی اندیشه‌های ملی و ارزش‌های دینی و همچنین صدور انقلاب اهمیت زیادی دارد زیرا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین امام خمینی(ره) ما وظیفه داریم انقلاب خود را به دنیا بشناسانیم.

وی با بیان اینکه تولیدات رسانه ملی باید مبتنی بر ضوابط دینی و هنجارهای اخلاقی در جامعه باشد تصریح کرد: جامعه ما یک جامعه متدین است و رسانه ملی وظیفه دارد سبک زندگی اسلامی ایرانی را در جامعه گسترش دهد و از همه مسئولان استان گیلان می‌خواهم که با مدیرکل جدید سازمان صدا و سیمای مرکز گیلان نهایت همکاری را داشته باشند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۴۹۴۱۹۱۵:۴۱:۴۸ ۱۳۹۸/۳/۲۲
واقعا برنامه هاي خسته كننده ايي هستند من و خانواده هر كدام را كه مضمون اين چنيني دارند يعني بي محتوا ، غمگين و تلخ نگاه نمي كنيم. سالهاست سريال ايراني نديده ايم.
آریابان۹۴۹۶۵۲۱۷:۳۴:۲۴ ۱۳۹۸/۳/۲۲
در یک کلام : پوپولیسم تصویری !!!!! اونهم از آنتنی گسترده و فراگستر ، از دانشگاهی ایران-شمول بنام "سیما" !!!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین