کامنیت‌های برتر مخاطبان الف؛ کلیدی که هیچ قفلی را باز نکرد/ چرا دولت قیمت‌ها را چند برابر کرد؟/ اگر رانت‌خواران بگذارند، مردم هر غیرممکنی را ممکن خواهند ساخت/کاری که خانم افشار کرد،مصداق تهمتِ دروغ و ترور شخصیت است

گروه سیاسی الف،   3980212076 ۴۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

در هفته جاری اتفاقات زیادی رخ داد و با توجه به وظیفه‌مان آن‌ها را پوشش دادیم؛ از آنجا بینندگان محترم الف با ارائه نظرات خود در ذیل اخبار و گزارشات منتشر شده، در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت کردند که در ادامه برخی از نظرات برتر را انتخاب کرده و در ادامه مشاهده‌ می‌کنید.

کلیدی که هیچ قفلی را باز نکرد/ چرا دولت قیمت‌ها را چند برابر کرد؟/ اگر رانت‌خواران بگذارند، مردم هر غیرممکنی را ممکن خواهند ساخت/کاری که خانم افشار کرد،مصداق تهمتِ دروغ و ترور شخصیت است

اگر کارت سوخت بد بود، چرا دوباره می‌خواهند از آن استفاده کنند/ چرا مصرف سوخت خودروهای ما ۱۴ لیتر است

خبر سهمیه‌بندی بنزین و تکذیب آن با نظرات مختلف مخاطبین الف همراه شد. برخی از این نظرات را می‌خوانید:

*معلوم نیست مبنای تعیین قیمت چیست؟ اگر ارزش پول ملی ما از ۳۶۰۰ به ۴۲۰۰ رسیده است؛ چرا قیمت بنزین ۱۵۰ درصد اضافه می‌شود. مگر حقوق‌ها رو ۱۵۰ درصد اضافه کردند، آیا هر اتومبیل در ماه ۶۰ لیتر بنزین مصرف می کند؟ در بهترین شرایط هر هفته یک باک بنزین مصرف خواهد شد که در ماه ۱۶۰ لیتر می‌شود و مابه التفاوت آن ۱۶۰ هزار تومان می‌شود؛ هنوز حقوق‌ها را افزایش ندادند که دارید پس می‌گیرید...

*آقا به جای افزایش بنزین از هر کسی به اندازه قیمتی ماشینش، مالیات تردد بگیرید؛ الان کسی که ماشین ندارد باید هزینه‌های افزایش قیمت بنزین را بدهد. باید از ثروتمندان جامعه پول بیشتری بگیریم؛ فقط ساده‌ترین کارها را انجام می‌دهیم. اجرای عدالت هزینه دارد، امام علی (ع) فرق خود را و امام حسین سر خود را برای عدالت داد. مسئولین حاضر نیست یک کم خاک روی لباس‌شان بریزد.

*مگر وزیر نفت نگفت بزرگترین خیانت در کارت سوخت بود، اگه بد بود چرا دوباره می‌خواهند استفاده کنند، اگر خوب بود چرا حذف کردند؛ مردم که مسخره اینها نیستن.د... مردم به کارت سوخت عادت کرده بودند.. .وزیر نفت باید استیضاح شود.....

*ما با جمعیت ۸۰ میلیونی حق نداریم ۸۰ میلیون در روز مصرف بنزین داشته باشیم. همیشه افزایش قیمت حامل‌های انرژی تاثیری در حد ۶درصد در افزایش قیمت‌ها داشته است، کافیست به آمارهای سال‌های گذشته نگاه کنیم. شاید این افزایش برای مردم قابل قبول نباشد، لیکن در جهت جلوگیری از قاچاق سوخت بسیار منطقی است. تاکی باید هر وقت هرجا دل‌مان خواست ماشین سواری کنیم؟ البته اگر در کنار این افزایش قیمت، ناوگان عمومی نیز بهبود یابد بسیار عالی خواهد بود.

*به نظرم کار خوبی است که اکثر مردم کمتر از ۶۰لیتر مصرف دارند و مردم بنزین مازاد را به دولت میفروشند، بعد هم وقتی این طرح اجرا شود ماشین‌های پر مصرف ارزان می‌شوند و آلودگی و ترافیک کمتر خواهد شد. چرا هر نفر می‌خواهد از درب خانه تا کوچه برود از ماشین استفاده می‌کند؛ من که موافقم.

*انصاف هم چیز خوبی است که مسئولین ندارند، مرد حسابی حداقل ۱۵۰۰ تومان یعنی ۵۰درصد افزایش نه ۱۵۰درصد. مگر درآمد مردم این‌قدر افزایش داشته است؛ چرا به مردم فشار می‌آورید، چرا به صنعت خودرو فشار نمی‌آورید، چرا مصرف سوخت خودروهای دیگر کشور ۴ لیتر در صد کیلومتر ولی برای ما ۱۴ لیتر است، با این اوصاف بنزین ما به فرض ۱۰۰۰ تومان گران‌تر است یا خارجی‌ها. بیاید مصرف را به ۴ برسانید و قیمت را به ۴ هزارتومان.... لطفا درست فکر کنید و درست تصمیم بگیرید؛ آن روستایی تا شهر ۷ هزارتومان کرایه می‌داد، الان باید ۲۵ هزار تومان کرایه بدهد آیا درآمد ایشان به همین نسبت افزایش داشته است؛ مردم فقط مسئولین نیستند که درآمد آن چنانی داشته باشند و...

*روش درست افزایش قیمت بنزین، تناسب آن با قیمت خودرو است. چرا که افراد متمول که خودروهای بهتری دارند؛ توانایی پرداخت هزینه بیشتری بابت بنزین دارند. اگر با سیستم کارت سوخت و متناسب با مدل و نوع خودرو قیمت تعریف شود، برای کسی که ماشین دو میلیاردی سوار می‌شود ، لیتری پنجاه هزار تومان هم مهم نیست و پرداخت می‌کند و از طرفی به پراید سوار فشار وارد نمی‌شود. این کار باعث کاهش قیمت خودرو های لوکس و استقبال بیشتر مردم برای خرید خودرو‌های داخلی می‌شود.

ممکن است این اشکال پیش بیاید که که افراد متمول با کارت سوخت ماشین‌های ارزان قیمت، بنزین بزنند که کافی است با نصب دوربین در پمپ بنزین‌ها، کارت سوخت با پلاک چک و به صورت اتوماتیک فعال شود. البته بعید می دانم مافیای قدرت بگذارد این طرح اجرا شود.

*من یکی موافقم هستم قیمت بنزین در داخل به قیمت اروپا شود، ولی تعرفه واردات خودرو هم صفر شود تا من که دارم هزینه زندگی تو اروپا را میدهم بتونم، ماشین ایمن سوار شوم نه پراید مدل ۸۷. دولت بی‌تدبیر =دارد قیمتها را با اروپا مقایسه می‌کند درآمدها و حقوق و دستمزدم را هم مقایسه کند.

 

****

ارتش و سپاه و بسیج پاسخ‌های دندان‌شکن به دشمن خواهند داد و خلیج فارس را به گورستان آنها تبدیل خواهند کرد/ باید در انتخاب ریاست جمهوری تصمیم درست بگیریم

یادداشت یکی از بینندگان الف با عنوان «لطفا ترامپ را بسیار جدی بگیرید» در بخش تعاملی الف منتشر شد. تعدادی از نظرات کاربران الف درباره این مطلب در ادامه می‌آید:

 

*کسانی که براساس توهم بی‌پایه احتمال بروز جنگ توسط شیطان بزرگ، خواستار کوتاه‌آمدن نظام هستند، بدانند اولاً جنگی رخ نخواهد داد، در ثانی به فرض محال جنگی هم رخ دهد غیورمردان ارتش و سپاه و بسیج هستند که پاسخ‌های دندان‌شکن به دشمن خواهند داد و خلیج فارس را به گورستان آنها تبدیل خواهند کرد.

*....حرف برای پاسخ به آقای امیری (نویسنده این مقاله) بسیار است که البته نمی‌توان در این چند سطر بیان کرد. از اینکه ملت فریب وعده‌های کلیدی را خوردند که عملاً هیچ قفلی را باز نکرد، قابل شماتت هستند و به دنبال این تصمیم غلط هزینه‌های سنگینی را به خود و کشور تحمیل کردند، ولی راه چاره این نیست که چون حالا کار به اینجا رسیده است همه داشته‌های اساسی کشور را تسلیم آمریکا و اسرائیل کنیم و امیدوار نباشیم که شخص ترامپ در ۲۰۲۰ بازنده‌ی انتخابات آمریکا باشد. باید به این فکر باشیم که همزمان ما هم انتخاب ریاست جمهوری را در پیش داریم و خودمان باید تصمیم درست بگیریم و سکان اجرایی کشور را به دست اهلش بسپاریم.

در نهایت و مهم‌تر از همه آقای امیری همه معادلات ذهن خود را بیان کرد، الا اینکه ما مسلمان و اکثریت شیعه هستیم و ایمان داریم که حجت خداوند امام زمان (عج) همراه و یاور ماست و تا او را داریم شاید در جاهایی که به علت خطای فاحش خود آسیاب‌های جدی ببینیم، ولی در بزنگاه‌های حساس بدون اینکه متوجه ظاهر امر شویم، ایشان به داد کشور و یارانش خواهد رسید و شکی نداریم...

* بیش از اینکه این مقاله تحلیلی بر مبنای اهداف انقلاب باشد و ما را متوجه دور شدن از آرمان انقلاب کند و در باره آن هشدار بدهد که چه نشستید که از چهارچوب خارج و از آرمان های‌مان جدا شدیم، بیشتر نگران رفاه طبقه مرفع است که اکثر منافع صادرات نفت به جیب ایشان می‌رود و اصولا قشر محروم بدون نفت می‌تواند زندگی کند؛ با پراید هم شاد می‌شود.

آن کسی که امروز نگران فردای بدون نفت ایران است تنها اقلیتی است که نفت را در اختیار دارد و با پول آن واردات کالاهای لوکس و نیمه لوکس و البته با دلار ارزان گلابی، سیر، کود، میخ و سیخ راهم وارد می‌کنند و با کلید واژه (ارزش ملت ایران والاتر از این تولیدات ضعیف داخلی است) ....بله این دست از سرمایه داران نو کیسه باید نگران باشند، ولی اگر رانت خواران نفتی بگذارند، مردم با تلاش خود هر غیرممکنی را ممکن خواهند ساخت و شرط آن نه لبخند ترامپ است و نه آشتی با غرب و شرق است بلکه شرط آن اعتماد به مردم و خشکاندن ریشه سرمایه‌داران و رانت خواران بی ریشه است تا مردم احساس عدالت اجتماعی و اقتصادی کنند تا با تمام انرژی و توان خود به صحنه بیایند؛ آن وقت است که این جنگ را هم اداره خواهند کرد...

* آمریکا طوری برجام را پیش برد که ما باور کنیم در برابر ما سر فرود آورده و یا حداقل معامله برد-بردی انجام داده‌ایم؛ کنگره هم در یک نقشه حساب شده آن زمان طوری شامورتی بازی کرد که نشان دهد برجام به ضرر آمریکاست و به اطمینان ما برای ادامه مذاکرات و ماندن در این توهم افزود؛ اما همه این کارها برای این بود که می‌خواستند به هر قیمت شده قلب راکتور اراک را با بتن، تخته کنند تا راه برگشتی نباشد، ۱۲هزار سانتریفیوژ را از چرخش بیندازد، ۹۷۰۰ کیلو از ۱۰ هزار کیلوگرم ذخایر اورانیوم غنی شده را از کشور خارج و حتی تحقیق و توسعه را نیز متوقف کنند! اکنون که اوباما هدف مخملی خود را به انجام رسانده است، نوبت ترامپ است تا با ضربات چکشی خود، برجام را خرد کند و راه را برای تحقق مابقی اهداف بزرگ و راهبردی آمریکا باز کند.

* چقدر عجیب است که همگی عادت به اتهام زنی و خودزنی داریم! مدیریت کشور را بی‌لیاقت و همه را غیر خودمان نادان می‌دانیم! هی معما مطرح می‌کنیم، اما یکی از آنهایی که حل شده را نمی‌گویم؛ پیشرفتها را فراموش می‌کنیم و ناملایمات را بزرگ‌نمایی. ایهاناس ...به خودمان باور داشته باشیم؛ باور کنیم ظرفیت کشور و مردم ما بسیار بالاتر از نگاه‌های کوته نگر است؛ مگر 8 سال جنگ را تجربه نکردیم؛ مگر سال‌های سال تحریم را پشت سر نگذاشتیم؛ چرا این‌قدر ناامید هستید؟

 

****

حکام عربستان، بحرین و امارات خیلی عادل و دموکرات هستند؟ فقط اسد دیکتاتور بود؟/ اگر وارد سوریه نمی‌شدیم؛ الان امنیت بیشتری داشتیم؟

یادداشت «مدافعان حرم یا اسد؟ مسئله این است» از مطالبی بود که در هفته گذشته با کامنت‌های زیاد مخاطبین الف همراه شد. چند کامنت زیر خواندنی است:

*ایران از سوریه حمایت کرد به سه دلیل -۱-با سوریه پیمان امنیتی داشت و طبق این پیمان باید در حمله نظامی دو کشور بهم کمک کنند -۲- در هنگام جنگ ایران و عراق سوریه کاملا و بصورت موثر به ایران کمک کرد-۳- دفاع از جان و مال و آبروی هزاران مسلمان بیگناه از دست تکفیری‌ها که به گفته سردار سلیمانی بالاتر از حرمی است.

* ۴سال قبل از جنگ ایران به سوریه در خصوص اجرای اصلاحات اخطار داده بود، اما خودکامگی اسد مانع از اجرای اصلاحات شد و منجر به جنگ داخلی؛ اگر از نظر استراتژیک برای ایران مهم نبود، اصلا در این جنگ دخالتی نمی‌کرد، اما این کشور و نوع حکومت آن برای حیات ما در شرایط بحرانی و تحریم لازم است؛ پس دفاع از حرم، ...سوریه برای اهداف بلند مدت بوده که قطعا منافعش به ایرانیان خواهد رسید.

*یه لحظه تصور کن داعش عراق و سوریه را کامل می‌گرفت و به امکانات نظامی دو کشور دست پیدا می‌کرد و همان طور که نقشه منطقه را داده بود که ایران هم جز آن بود به ایران حمله می‌کرد؛ چه فاجعه ای رخ می‌داد؟ این را بدون بی‌انصافی تحلیل کنید؛ آن موقع می‌فهمی این مدافعان، مدافعان همه چیز بودن و هستند از ایران تا اسلام تا حرم تا منطقه.

*مجموع خاکی که داعش از سوریه و عراق در اشغال خودش داشت از هر کدام از کشورهای عراق و سوریه بزرگتر بود! می‌دانید داعش تا ۲۰ کیلومتری مرز ما هم رسید؟ می‌توانید تصور کنید یک کشور تروریست در همسایگی شما که رسما اعلام کرده هدف اصلی‌اش اشغال ایران است، یعنی چی؟ کشور دیگه یک گروه نیست. کشور یعنی درآمدهای نفتی، یعنی سیستم آموزشی یعنی ارتش منظم و... کاش اندکی انصاف در منتقدین وجود داشت. آخه چه کاری عاقلانه تر از این هست که برویدی دشمن قسم خورده‌ات هزاران کیلومتر دورتر از مرزها و قبل از تبدیل شدن به یک دولت بجنگی و نابودش کنید؟ اگه ما وارد سوریه نمی‌شدیم و منتظر می‌ماندیم تا آنها به مرزهای ما برسند، الان امنیت بیشتری داشتیم؟ چرا موضوع را به رفتن یا نرفتن اسد تقلیل می‌دهید؟ مسئله سوریه واقعا دموکراسی بود؟ حکام عربستان و بحرین و امارات خیلی عادل و دموکرات هستند و فقط اسد دیکتاتور بود؟

 

****

سلبریتی‌ها: پای عهدمان هستیم و راه ادامه دارد!/ دستگاه قضا با گران‌فروشان و اخلال‌گران اقتصادی برخورد جدی و سریع کند

مخاطبین الف به خبر صدور حکم جلب برای مهناز افشار واکنش نشان دادند و نظرات زیادی برای آن درج کردند. چند نظر زیر را با هم می‌خوانیم:

*تازه خیلی هم دیر شده و همان وقت که داروی خطرناک را تبلیغ می‌کرد باید دستگیر می‌شد.

* اگر نشر اکاذیب کرده است، باید پاسخگو باشد؛ ولی ای کاش دستگاه محترم قضا با گران‌فروشان و اخلال‌گران اقتصادی هم که خون مردم را توی شیشه کردند، برخورد جدی و سریع کند؛ همچنین با مدیران نالایق صنعت خودروسازی که کار را به اینجا کشاندند که برای یک پراید باید ۶۰ میلیون تومان بدهید، برخورد در خور شود. (به طور مثال خودکفایی خودرو نشر اکاذیب نبوده که توسط آقایون قبل تحریم‌ها تو بوق و کرنا می‌کردند؛ حالا کجا هستند تا جواب بدهند).

* این خبر در همه سایت‌ها دارد به اشتباه تکثیر می‌شود، خودم مخالف عملکرد خانم افشار هستم، اما این اسمش برگ جلب نیست. این صرفا اعطای نیابت است برای تحقیق از متهم؛ یعنی شعبه‌ای در تهران از خانم افشار در خصوص شکایتی فردی در بابل تحقیق می‌کند؛ حالا اگر بازپرس شعبه تهران تشخیص داد که قرار تامین لازم است، از متهم درخواست کفیل یا وثیقه می‌کند؛ به عبارت ساده‌تر آنجا اگر خانم افشار نتوانست وثیقه بیارورد یا کسی کفیلش نشد بازداشت می‌شود.

*انسان‎ها حق دارند ایده و فکر خودشان را داشته باشند، اما حق ندارند به یک شهروند دیگر -بدون تحقیق- تهمت دروغ بزنند. کاری که خانم افشار کرده است، مصداق تهمتِ دروغ، و ترور شخصیت است؛ یعنی شما در خانه‎ات نشسته‎ای، یک عده به اسمِ شما، هر پرت و پلایی را نشر می‎دهند، بعد خون یک عده‎ی دیگر به جوش می‎آید و می‎ریزند سرِ جنابعالی! دادگاه چه کسی را محاکمه می‎کند؟ نشر دهنده‎ی تهمت دروغ را. بنظرم حداقل مجازات این است که ایشان تا زمانی که مدارک رسمی و متقن در مورد سواد رسانه‎ای یا صلاحیت علمی/حقوقی خود ارائه نکرده‎اند، از هرگونه فعالیت در فضای مجازی، منع شوند.

*اگر ایشون توییت را بازنشر نمی‌کرد، شاید این دروغ این‌قدر بزرگ نمی‌شد!

* (بلافاصله سلبریتی‌ها مثل قاسمخانی و امیر جعفری در حمایت از افشار، متن منتشر کردند که بله! بروید اختلاس‌گرها را بگیرید و به هنرمندان چکار دارید و...) جالب است که پیاده نظام همان اختلاس‌گر و نجومی بگیر هم همین سلبریتی‌ها هستند که در ازای مشوق...، برای آقایان « تکرار» می‌کنند. همین .....پر مدعا سلفی خود با جهانگیری ... را استوری کرده و نوشته است: پای عهدمان هستیم و راه ادامه دارد! بله! این راه شما، ما را بیچاره کرده است جناب سلبریتی!

*یعنی هر کسی می‌تواند بر اساس احساس‌اش و بدون تحقیق و تامل هر کاری  انجام دهد؟ تا کجا دفاع کورکورانه کنیم؟ ایشان علنا و صراحتا با ریتوییت یک خبر جعلی تشویش اذهان عمومی کرده است، این جرم نیست؟

 

****

چرا دولت با دست خودش قیمت‌ها را چند برابر کرده است؟

در هفته جاری آقای روحانی سخنرانی به مناسبت روز کارگر داشتند که در الف با عنوان «روحانی: قطعاً آمریکا را به زانو در می‌آوریم/ قیمت ارز کاهش می‌یابد/ نمی‌گذاریم تصمیم آمریکا در به صفر رساندن صادرات نفت ایران به نتیجه برسد؛ ماه‌های آینده خواهند دید» منتشر شد و که مخاطبین الف در مورد آن نظراتی بیان کردند که در ادامه می‌خوانید:

 

*بی صبرانه منتظر ۱۴۰۰ هستم! مطمئنا رئیس جمهور بعدی همه چیز را درست می‌کند. فقط این بار باید درست رای دهیم.

*بعد برجام شرکت‌ها و کشورهای اروپایی آمدند و شام خوردند و یک دوری زدند و نمایش بازی کردند و رفتند، دقت کنید دیگر سفری هم به ایران صورت نمی‌گیرد یعنی همه‌اش فیلم بود و بس.

*اصلاح طلبان باید از سیاست کناره گیری کنند که بدجور خراب کردند.

*حضرت عالی نقدینگی را ۴ برابر کردید چه ربطی به تحریم دارد؟! دلار تا ۱۰ هزار تومان فقط دستپخت بانک مرکزی دولت شما است. یکی از شعارهای شما مگر شفافیت نبود؟

*اگر یادتان باشه چند سال قبل دلار آمد پایین و داشت می‌رفت زیر دو هزار تومان و همه به دلار هزار تومانی امید داشتند، یک دفعه آقای سیف آمد جلوی دوربین و مصاحبه کرد و گفت امکان ندارد دولت بگذارد دلار زیر دو هزار تومان بیاید! چرا دولت با دست خودش قیمت ارز و سکه و همه چیز را ده‌ها برابر کرده است؟

*اگر درست مدیریت شود و با مفاسد اقتصادی و رانت مبارزه شود، فشار فقط به قشر فقیر جامعه وارد نمی‌شود، ولی با توزیع دلار ۴۲۰۰ تومانی، قشر مرفه را مرفه‌تر کردید و...

دیدگاه کاربران

ناشناس۸۸۵۱۲۸۱۱:۰۴:۱۳ ۱۳۹۸/۲/۱۳
خانم افشار هم جزئی از جامعه شایعه زده ماست اما از ایشان که مدعی فرهیختگیست انتظار نبود اینگونه مغرضانه و ناآگاهانه حرف بزند الان باید در دادگاه پاسخگوی رفتارش باشد هرچند اولویت با محاکمه گسترده مفسدان و‌ محتکران است
ناشناس۸۸۵۱۷۷۱۱:۳۳:۲۲ ۱۳۹۸/۲/۱۳
دشمنان هر هجمه‌ای که می‌توانستند به مردم ایران آوردند و حتی اساسی‌ترین کالاها مثل دارو را بر مردم ایران تحریم کردند و به صراحت هدف از این کار را به خیابان کشاندن مردم معترض عنوان داشتند. اما پست‌تر از این دشمنان، آن عده‌ای هستند که در داخل برای تکمیل شدن پازل دشمنان با احتکار، گرانفروشی و قاچاق علیه این مردم، منافع و امنیت ملی اقدام می‌کنند.
ناشناس۸۸۵۴۵۱۱۴:۵۲:۲۸ ۱۳۹۸/۲/۱۳
درود برشما
ناشناس۸۸۵۱۸۸۱۱:۴۲:۵۹ ۱۳۹۸/۲/۱۳
این همه شایعه و حرف ها ی نادرست که در فضای مجازی هر روز افراد منتشر می کنند. چرا زوم کرده اید به مهناز افشار؟؟؟
ناشناس۸۸۵۵۰۸۱۵:۳۰:۲۵ ۱۳۹۸/۲/۱۳
ایشان چرا خود را نخود هرآشی میکند و در مورد همه چیز اظهار فضل می نماید ؟!
ناشناس۸۸۵۷۱۶۱۸:۲۰:۲۰ ۱۳۹۸/۲/۱۳
هر کسی در هر موردی می تواند نظرش را ارائه نماید. از جمله شما و مهناز افشار.
ناشناس۸۸۵۸۵۲۲۰:۲۷:۴۷ ۱۳۹۸/۲/۱۳
ولی باید پاسخگوی خطاها و اتهامات به اشخاص هم باشد دیگه درسته؟
ناشناس۸۸۶۰۸۲۰۰:۲۹:۱۱ ۱۳۹۸/۲/۱۴
اونهای که دعوت به صیغه کردن اول پاسخگو باشند
نخود هر آش !!!۸۸۶۰۰۰۲۳:۱۰:۲۵ ۱۳۹۸/۲/۱۳
انشاءالله اين مساله خانم افشار حل بشه ، ديگه همه چي تو مملكت حلّ حلهّ !! ديگه تو كشور هيچ مشكلي وجود نداره ، و مسئولين مربوطه به انتظار خواهند نشست ، ...از بي مشكلي خميازه خواهند كشيد ، ...چرت خواهند زد تااااااااااا .... تا ديگه خدا عالمه كي و كجا مشكلي پيدا شود تا به حل آن اقدام كنند كه بيكار نمانند !!
غلامی۸۸۵۲۲۶۱۲:۰۲:۵۱ ۱۳۹۸/۲/۱۳
ریشه خیلی از چالشها در مشکلات اقتصادیست «پرفسور قرایی : زمانی که از واژه ازدواج سفید استفاده می شود جنبه مثبت به خود می گیرد اولا این نوع زندگی ازدواج نیست و سپس سفید هم نیست بنابراین آنها فقط همباش هستند» متاسفانه خصوصا در دولت روحانی چالشهای شدید و جدید اجتماعی و فردی را میبینیم. هیچ برنامه مدونی را هم از دولت ندیدیم و برعکس با رها کردن نظارت بر اقتصاد و فضای مجازی شاهد تداوم این روند خطرناک هستیم
ناشناس۸۸۵۴۳۴۱۴:۴۳:۰۵ ۱۳۹۸/۲/۱۳
تمام دزدی های اخیر خیانت ها گرانی ها بدبختی مردم گرسنگی ملت خدا حافظی جوان ها با آرزو هاشون همه از کارهای خانم افشاره بقیه رو بی خیال شید مقصر رو پیدا کردید آفرین
ناشناس۸۸۵۱۳۹۱۱:۱۰:۵۸ ۱۳۹۸/۲/۱۳
دولت بزرگترین کاسب این بازار خراب است
ناشناس۸۸۵۱۷۰۱۱:۲۷:۲۳ ۱۳۹۸/۲/۱۳
دولت در صف اول مبارزه اقتصادی با آمریکا است. با این همه فشار از همه جهت، باز هم گلی به جمالش.
ناشناس۸۸۵۴۶۵۱۵:۰۳:۲۷ ۱۳۹۸/۲/۱۳
آیا حراج 18 میلیارد دلار 4200 تومانی برای واردات کالاهای مصرفی و 14 میلیارد دلار 4200 تومانی برای کالاهای اساسی که سودش به جیب واردکنندگان رفت مبارزه اقتصادی با امریکاست ؟!
ناشناس۸۸۵۱۷۲۱۱:۲۹:۴۱ ۱۳۹۸/۲/۱۳
نق زدن آسان است . هیچ کس در حال حاضر نیست که بهتر از دولت فعلی کار کند.
ناشناس۸۸۵۴۷۰۱۵:۰۵:۴۰ ۱۳۹۸/۲/۱۳
بله هیچکس مثل این دولت نمی توانست دلار به 15 هزار تومان و گوشت را به 120 هزار تومان و پراید رو به 53 میلیون برساند !
ناشناس۸۸۵۷۸۷۱۹:۳۰:۰۳ ۱۳۹۸/۲/۱۳
اره مثلا کارت سوخت قبلا بد بود الان خوب شده...
پرتو۸۸۵۳۲۳۱۳:۱۶:۲۷ ۱۳۹۸/۲/۱۳
فقط دولت؟
ناشناس۸۸۵۴۷۴۱۵:۰۷:۴۱ ۱۳۹۸/۲/۱۳
عمده مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت دولت است ولاغیر.
ناشناس۸۸۵۷۷۲۱۹:۰۷:۱۸ ۱۳۹۸/۲/۱۳
بله نه فقط دولت ولی بیشتر دولت از بانک‌ مرکزی تا گمرک دست اوست و‌ فسادها و رانتها و...
ناشناس۸۸۵۱۸۴۱۱:۳۹:۰۶ ۱۳۹۸/۲/۱۳
خانم افشار هیچ جرم و گناهی نکرده و فقط کاری کرده که هرکسی ممکن بود بکنه نظرش را گفته بر اساس یک توئیت جعلی و این نه جرم است و نه خلاف
ناشناس۸۸۵۴۵۹۱۴:۵۵:۲۴ ۱۳۹۸/۲/۱۳
انسان های مشهور ( در هر صنفی ) درکنار مزیت های بسیاری که از موضوع در چشم همه گان بودن نصیبشون میشه ، نمی تونن اشتباه ادم های عادی رو بکنن. چون چشم و گوش هزاران نفر به اون ها هستش.
ناشناس۸۸۵۴۷۵۱۵:۰۸:۴۶ ۱۳۹۸/۲/۱۳
واردات شیر خشک فاسد و فروش آن توسط همسر ایشان چی جرم نبود ؟!
ناشناس۸۸۵۹۸۲۲۲:۴۵:۲۷ ۱۳۹۸/۲/۱۳
شوهرش وارد کرده به ایشون چه ربطی داره برو اونو بگیر !
ناشناس۸۸۶۰۷۴۰۰:۲۴:۱۶ ۱۳۹۸/۲/۱۴
خود مهناز افشار هم به جرم تشویش اذهان عمومی مقصر و مجرم است .
احمد۸۸۶۱۱۴۰۱:۰۱:۲۵ ۱۳۹۸/۲/۱۴
در تایید شما مهناز اقشار به پیج جعلی انتقاد داشت اگر پیج واقعا جعلی باشد بر خام افشار حرجی نیست باید ایجاد کننده پیج جعلی مجرم شناخنه شود
هموطن۸۸۵۲۲۹۱۲:۰۵:۴۸ ۱۳۹۸/۲/۱۳
افراد سرشناس باید به عنوان الگو ترویج دهنده های فرهنگ رعایت حقوق شهروندی باشند . و همه در مقابل مطالبی که به اشتراک می گذارند ، مسئول هستند
ناشناس۸۸۵۲۴۶۱۲:۲۰:۲۳ ۱۳۹۸/۲/۱۳
آن کلید قفل ها را باز کرد منتها برخی نمی خواهند مردم در آرامش باشند چرا که بقایشان در نابسامانی و درگیری های خود ساخته است
ناشناس۸۸۵۴۸۵۱۵:۱۱:۳۲ ۱۳۹۸/۲/۱۳
5 برابر شدن حجم نقدینگی در طول 6 سال گذشته نشان داد که تدبیر و برنامه ای برای اداره مملکت وجود ندارد .
ناشناس۸۸۵۸۵۴۲۰:۳۵:۲۱ ۱۳۹۸/۲/۱۳
نقدینگی به دو دلیل مهم زیر افزایش یافت 1: پرداخت یارانه یا همان مستمری هر ماهه که البته طرح و کار این دولت نبود 2: دلارهایی که میتوانست در اقتصاد ایران هزینه شود ولی در خاوریمانه به آتش کشیده شد
ناشناس۸۸۶۰۶۷۰۰:۱۵:۵۶ ۱۳۹۸/۲/۱۴
در یکسال اخیر بیش از 45 هزار میلیارد تومان بر حجم پایه پولی(چاپ پول) کشور اضافه شده که این میزان با افزایش 4 ساله دولت دهم برابری می کند یعنی در یکسال اخیر به اندازه کل دولت دهم پایه پولی زیاد شد.
محسن۸۸۵۳۰۱۱۲:۵۸:۴۰ ۱۳۹۸/۲/۱۳
باز نشر یک توئیت جعلی ، جرم خانم افشار است جرم آقای احمدی نژاد که در حضرت عبدالعظیم هر چه دلش خواست گفت چی است
ناشناس۸۸۵۳۲۶۱۳:۱۸:۰۹ ۱۳۹۸/۲/۱۳
این قفل با این کلیدها باز شدنی نیست
ناشناس۸۸۵۳۵۸۱۳:۵۱:۳۴ ۱۳۹۸/۲/۱۳
دولت گران میکند و نظارت نیست و دزدی رواج دارد و اختلاسها و بی اخلاقی و بی عفتی های اجتماعی و اسلام ستیزی و رانت خواری و بد عهدی ها و دروغ و ربای بانکی و رواج ضد ارزشها و.... همه و همه در این روزها بسیار دیده می شود . خوب افشار هم دلش خواسته کاری بکند . مگر به همه این مشکلات مثل مسئله افشار رسیدگی میشد خیلی خوب بود .
ناشناس۸۸۵۳۷۲۱۳:۵۹:۱۵ ۱۳۹۸/۲/۱۳
این بار در انتخابات هواسمان جمع است که به هیچ وعده ای از هیچ جناحی اعتماد نکنیم وحمایت نکنیم
ناشناس۸۸۵۶۱۰۱۶:۴۶:۵۷ ۱۳۹۸/۲/۱۳
باید رفراندوم بشه از مردم نظرخواهی بشه این وضع جواب نمیده
حمید۸۸۵۷۶۸۱۹:۰۵:۳۳ ۱۳۹۸/۲/۱۳
مثلا انتخاب روحانی که شما بهش رای دادین رفراندوم نبود
ناشناس۸۸۶۰۷۰۰۰:۱۸:۱۴ ۱۳۹۸/۲/۱۴
برای تداوم کار دولت باید رفراندوم برگزار شود.
حمید۸۸۵۷۶۵۱۹:۰۳:۲۸ ۱۳۹۸/۲/۱۳
راستی از نوبخت چه خبر حقوق چند ملیونی میگیره هر از گاهی یه خودی نشون میده دوباره میره بخواب زمستونی !!!
ناشناس۸۸۵۹۹۲۲۲:۵۷:۵۴ ۱۳۹۸/۲/۱۳
اوشون هم یه گوشه ای در حال کار آموزی و یادگیری مدیریت هستند اما به چه قیمت؟
احمد۸۸۶۱۱۹۰۱:۰۶:۱۴ ۱۳۹۸/۲/۱۴
آخه بی انصاف ایشون که هفته ای چند بار مصاحبه میکنه
حامد۸۸۶۰۳۸۲۳:۵۱:۱۳ ۱۳۹۸/۲/۱۳
دستگاه قضا با مدیران ایران خودرو و سایپا چه کند؟ بازداشت کند؟ بر اساس کدام قانون؟ مشکل جای دیگه است. قانون اینجا مشکل دارد. کسی که قانون را می نویسد هم مشکل دارد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین