حکم عجیب مطهری برای شلاق زدن تماشاگران فوتبال/ مخالفت لاریجانی و سردار سلیمانی در مورد مذاکره با آمریکا/ بالاخره ایران در برابر بدعهدی اروپایی‌ها چه می‌کند؟

گروه سیاسی الف،   3980209163 ۴۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

حکم عجیب مطهری برای شلاق زدن تماشاگران فوتبال/ مخالفت لاریجانی و سردار سلیمانی در مورد مذاکره با آمریکا/ بالاخره ایران در برابر بدعهدی اروپایی‌ها چه می‌کند؟

پیشنهاد مطهری: اجرای حکم شلاق در استادیوم‌ها!

علی مطهری که هر از گاهی اظهارنظری عجیب می‌کند امروز یادداشتی درباره وقایع بازی پرسپولیس و سپاهان و قتل طلبه همدانی منتشر کرد. چند قسمت از این یادداشت بسیار بسیار عجیب است. مطهری در بخشی از این یادداشت نوشته است: «همانطور که سال گذشته در اثر تهدید فوتبالی آسیا قبل از بازی دو تیم باشگاهی ایرانی و ژاپنی ورزشگاه آزادی در فاصله کوتاهی صندلی‌دار و سرویس‌های مختلف آن آماده و خلاصه مانند یک ورزشگاه اروپایی شد و تماشاگران نیز از ترس جریمه منظم شدند. معلوم می‌شود می‌توانیم از این توحش بیرون بیاییم ولی نمی‌خواهیم.»

حقیقتا از یک سیاستمدار بعید است صفت توحش را به خود و مردم خود نسبت دهد. این گفته مطهری بدین معناست که او و ملت ایران، وحشی هستند. بعید است مردم تهران که ایشان نمایندگیشان را برعهده دارد چنین توهینی به خود را بپذیرند.

واکنش علی مطهری به قتل طلبه همدانی و اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان

پیشنهاد مطهری برای این مسئله جالب‌تر است: «اکنون لازم است پلیس و مسئولان امنیتی به کمک دوربین‌ها تمام خاطیان را بازداشت کنند و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز بدون مجامله و چشم پوشی احکام عادلانه صادر کند و البته بعد از مدتی نیز در اثر فشارها عقب نشینی نکند. مثلاً عده‌ای را تا مدتی از ورود به ورزشگاه‌ها محروم کند و افرادی که دشنام ناموسی داده‌اند در همان وسط استادیوم آزادی حد قذف یعنی ۸۰ ضربه شلاق درباره‌ آنها اجرا شود و البته خسارات مالی نیز باید از آنها ستانده شود.»

این پیشنهاد بسیار بسیار جالب است. مطهری پیشنهاد داده بدون برگزاری دادگاه و در پایان بازی به تماشاگرانی که دشنام ناموسی داده‌اند ۸۰ ضربه شلاق زده شود!

به نظر می‌رسد توضیح دیگری لازم نیست و همین صحبت‌ها سطح فکر و تحلیل علی مطهری را مشخص می‌کند؛ کسی که به موکلان خود می‌گوید وحشی و پیشنهاد می‌دهد در ورزشگاه‌ها بدون دادگاه، حکم شلاق اجرایی شود. در این میان سکوت اصلاح‌طلبانی که حامی مطهری هستند جالب توجه است.

***

مخالفت لاریجانی و سردار سلیمانی با مذاکره با آمریکا

امروز دو تن از مسئولا عالی کشور با مذاکره با آمریکا در شرایط فعلی مخالفت کردند. سردار سلیمانی در دومین روز بیست و سومین همایش سراسری فرماندهان، روسا و مدیران ناجا گفت: «دشمن می‌خواهد با فشارهای اقتصادی ما را به میز مذاکره بکشاند که این مذاکره مصداق «تسلیم است»، اما مردم ما هوشیار و هوشمندند و معتقدند که مذاکره در شرایط کنونی با دشمن، «تسلیم شدن» محض است و قطعا تن به این ذلت نمی‌دهیم.»

سردار سلیمانی: دشمن می‌خواهد با فشارهای اقتصادی ما را به میز مذاکره بکشاند که این مذاکره مصداق «تسلیم است»

علی لاریجانی، رئیس مجلس هم در هشتمین همایش سیاست‌های پولی و چالش‌های بانکداری و تولید با تاکید بر اینکه سهل اندیشی است که برخی می‌گویند، اکنون می‌توان با آمریکا مذاکره کرد، بیان کرد: ترامپ ۱۲ شرط را برای مذاکره با ایران قرار داد و بنده معتقدم گفتگو با این شخص یک اشتباه راهبردی است و مشکلات را حل نمی‌کند، زیرا ترامپ باید بفهمد که با شخص قوی روبه‌رو است تا سرش به سنگ بخورد.

لاریجانی: ترامپ باید بفهمد که با شخص قوی روبه‌رو است تا سرش به سنگ بخورد/ گفتمان ترامپ تسلیم و تحقیر است

لاریجانی ادامه داد: بنده درباره مسائل امنیتی بی‌تجربه نیستم و معتقدم گفتمان ترامپ، تسلیم و تحقیر است، همانطور که عربستان سعودی پول داده و تسلیم هم شده است، اما باز ببینید چگونه این شخص آن‌ها را تحقیر می‌کند.

با سفر محمدجواد ظریف به آمریکا و پیشنها تبادل زندانیان، برخی از فعالان سیاسی که همیشه طرفدار مذاکره با آمریکا هستند بیش از گذشته بر طبل مذاکره کوبیدند. اما موضع دو تن از مسئولین عالی کشور نشان‌دهنده این است که جمهوری اسلامی ایران مذاکره با ترامپ را در شرایط کنونی نمی‌پذیرد.

***

تغییر برخی مسئولان عالی قوه قضائیه و لزوم تحول در رویکردها

با تغییر رئیس قوه قضائیه و صدارت حجت‌الاسلام رئیسی بر آن قوه، تغییر مسئولان عالی قضایی آغاز شده است. چندی پیش حجت‌الاسلام مرتضوی مقدم به جای حجت‌الاسلام کریمی رئیس دیوان عالی کشور شده بود. امروز اعلام شد علی القاصی مهر به‌جای عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران می‌شود.

انتصابات جدید در قوه قضائیه

دادستان جدید تهران را بهتر بشناسید

دادستان تهران و دادستان کل کشور دو تن از مسئولان عالی قضایی هستند که تصمیماتشان تاثیر زیادی بر روند کلی آن دستگاه قضایی می‌گذارد. به نظر می‌رسد تغییرات در این دو پست حساس می‌تواند پیام‌آور تحول در رویکردهای قوه قضائیه باشد که شکر خدا یکی از آن‌ها انجام شد.

***

ريشه‌یابی عجیب عباس عبدی درباره قتل طلبه همدانی!

عباس عبدی، تحلیلگر سیاسی در یادداشتی عجیب در روزنامه اعتماد، اصولگرایان را مقصر اصلی قتل طلبه همدانی دانست. استدلال او برای این موضوع حمایت تتلو از رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری و جایزه دادن به تتلو توسط خبرگزاری فارس است.

طنز عباس عبدی در ماجراي طلبه همدانی

حقیقتا انتشار چنین تحلیلی از عباس عبدی بعید بود. عباس عبدی مطالعات خوبی در علوم اجتماعی داشته است. کسی که کوچکترین اطلاعی از علم جامعه‌شناسی داشته باشد می‌داند مسائل اجتماعی صرفا یک عامل ندارند و عوامل متعددی در وقوع یک پدیده اجتماعی موثند. بروز و ظهور چنین اتفاقاتی در اجتماع به عوامل متعدد فرهنگی و اجتماعی برمی‌گردد و نمی‌توان رفتار  یک جناح سیاسی را عامل چنین اتفاقاتی دانست.

چنین تحلیل‌هایی صرفا برای تخلیه هیجانی یک جناح سیاسی خوب است اما به همان میزان رهزن افکار عمومی است؛ مراقب باشیم.

***

بالاخره ایران در برابر بدعهدی اروپایی‌ها چه می‌کند؟

عباس عراقچی، معاون وزیر خارجه در دیدار گروه دوستی پارلمانی اتریش گفت: برجام یک توافق بین المللی است و آمریکا با خروج خود از این توافق، قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت را نقض کرده، ولی متاسفانه این اقدام غیرقانونی با واکنش مناسب از سوی شورای امنیت و یا کشورهای اروپایی مواجه نشده است.

عراقچی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران تاکنون به تعهدات خود در برجام پایبند بوده و با انتقاد از سیاست ها و اقدامات اروپا در قبال توافق هسته ای تاکید کرد: صبر و تحمل جمهوری اسلامی نامحدود نیست و ما با ارزیابی جامع از شرایط حاضر و بدون برخوردهای احساسی، به زودی واکنش مناسب به اقدامات غیرقانونی آمریکا را اتخاذ خواهیم کرد.

عراقچی: به زودی واکنش مناسب به اقدامات غیرقانونی آمریکا را اتخاذ خواهیم کرد

از وقتی آمریکا یک سال پیش از برجام خارج شد بنا شد اروپایی‌ها اقدامات عملی برای تامین منافع ایران طبق برجام انجام دهند اما بعد از یک سال همچنان هیچ اقدامی انجام نداده‌اند. مسئولین وزارت خارجه هم چندبار گفته‌اند صبر ما حدی دارد اما تاکنون هیچ اقدام عملی از آنها ندیده‌ایم. آیا وزارت خارجه اقدامی عملی در این زمینه انجام می‌دهد؟ صبر ما هم کم‌کم دارد لبریز می‌شود.

***

عدم توفیق شورای عالی انقلاب فرهنگی از نگاه افروغ

عماد افروغ، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه که در دوره هفتم، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و به‌تبع آن عضو حقوقی شورای عالی انقلاب فرهنگی بود در گفت‌وگویی با فارس درباره علل موفق نبودن شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مأموریت های اصلی و مبنایی فرهنگی و علمی کشور برعهده شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و بر این اساس جایگاهی فراقوه ای برای آن تعریف شده است، اما این پرسش مطرح می شود که آیا شورا به وظایف خود توجه شایسته ای داشته است؟ نگاه محتوایی به وظایف شورا را در این چند سال شاهد بودیم؟ پاسخ را باید در واقعیت یافت. در واقعیت نمی توان اینگونه داوری کنیم که فراقوه ای بوده است. نوع نگاه ها، رویکردها، سیاست ها، رفتارها و تصمیم گیری ها حکایت از این دارد که حسب تغییر رؤسای شورای عالی انقلاب تغییراتی در این ابعاد دیده شده است که این موضوع را می توان مستقیم و غیرمستقیم شاهد بود.

وی ادامه داد: عدم توفیق شورای عالی انقلاب فرهنگی را باید بررسی کنیم که به کدام بخش مربوط می شود. گاهی اوقات سیاست ها جامع و عملیاتی نیست و اگر جامع باشد،‌چرا اجرایی نشده است. همه امکانات در اختیار شورا وجود دارد و از مقام اجرایی و قضایی برخوردارند و حتی رئیس جمهور،‌شخص اول اجرایی کشور،‌رئیس شوراست، دلیل این عدم توفیق شورا چه می تواند باشد؟

افروغ اظهار کرد: آنچه که امروز از شورای عالی انقلاب فرهنگی شاهد هستیم، تشکیل جلسات است و در نهایت بحثی صورت بگیرد و در نهایت تصمیمی گرفته شود. به هرحال تصمیم مصوبه می خواهد، مصوبه نیازمند تقسیم کار است؛ تقسیم کار اجرا می خواهد و در نهایت کار نیازمند نظارت است. این مسأله باید آسیب شناسی شود که مشکل اصلی در کدام بخش است.

دیدگاه کاربران

لاله۸۷۸۶۱۶۲۰:۴۰:۲۴ ۱۳۹۸/۲/۹
آقای عبدی‌ شما که سابقه بالارفتن دیوار سفارت دارین
پاکی۸۷۸۶۱۷۲۰:۴۱:۵۷ ۱۳۹۸/۲/۹
وضع موجود دلار و‌ پیاز و گرانی و... محصول دیپلماسی التماسی است که تحریم را تشدید کرده است
ناشناس۸۷۸۶۲۵۲۰:۴۵:۴۲ ۱۳۹۸/۲/۹
از آدم های که همیشه نون اسم باباشون را میخورند باید ترسید
ناشناس۸۷۸۶۲۶۲۰:۴۵:۴۵ ۱۳۹۸/۲/۹
مذاکره را باید به رفراندوم ملت گذاشت . هر کسی توی ایران ؛ فقط 1 رای داره
ناشناس۸۷۸۷۵۴۲۲:۳۳:۰۳ ۱۳۹۸/۲/۹
میزان ؛ رای ملته
ناشناس۸۷۸۸۲۸۲۳:۲۴:۲۹ ۱۳۹۸/۲/۹
رانت خواران دلار 4200 تومانی ملت نیستن
بابک۸۷۹۲۳۵۰۹:۳۹:۴۲ ۱۳۹۸/۲/۱۰
من موافقم ولی نه توسط تیم رفوزه فعلی
ناشناس۸۷۸۸۹۲۰۰:۲۸:۲۵ ۱۳۹۸/۲/۱۰
به شرط اینکه اگر ملت مخالفت کردند سطل زباله آتش نزنید !
ناشناس۸۷۸۹۰۶۰۰:۳۵:۵۶ ۱۳۹۸/۲/۱۰
مذاکره بر سر موضوع موشکی باعث گسترده شدن سایه جنگ بر سر کشور می شود و به صلاح مملکت نیست .
یاری۸۷۹۴۱۱۱۱:۰۶:۴۲ ۱۳۹۸/۲/۱۰
منفیا نشون میده از خارج کشور و ضدایرانها هم هستن اینجا
شاغل با حقوق 3 میلیون۸۷۸۶۳۰۲۰:۴۶:۵۰ ۱۳۹۸/۲/۹
با مذاکره موافق ام .
ناشناس۸۷۸۷۵۳۲۲:۳۲:۵۶ ۱۳۹۸/۲/۹
لابد از موافقان برجام هم بودی و شاید هم برجام با رانت دلار 4200 تومانی خیلی به جیبت سازگار بوده. ولی با هر چیزی که رانت خواران دلار 4200 موافق باشن ما مخالفیم ؛ چون اصلاً قابل اعتماد نیستن.
ناشناس۸۷۸۷۸۷۲۲:۵۰:۵۹ ۱۳۹۸/۲/۹
برجام کشور را نجات داد
کریم۸۷۹۲۵۹۰۹:۵۷:۰۲ ۱۳۹۸/۲/۱۰
از جنگ؟ اون که توان دفاعی ما را نجات داد اما اگه منظورت از گرانی است بله الان دلار به 1000 شده پیاز500شده پوشک و دارو و... توخیابون ریخته
ناشناس۸۷۹۳۳۳۱۰:۳۹:۰۵ ۱۳۹۸/۲/۱۰
گوشت کیلو 120 هزار تومان و پیاز کیلو 15 هزار تومان نجات کشور نیست.
ناشناس۸۷۹۴۵۷۱۱:۲۹:۳۳ ۱۳۹۸/۲/۱۰
قبل از برجام دلار 3 هزار تومان و گوشت 25 هزار تومان بود با برجام همه چیز 5 برابر شد.
ناشناس۸۷۸۹۰۳۰۰:۳۳:۲۲ ۱۳۹۸/۲/۱۰
بحث موشکی بحث امنیت ملی ماست و به هیچ وجهی قابل مذاکره و معامله نیست .
ناشناس۸۷۸۶۳۱۲۰:۴۷:۵۳ ۱۳۹۸/۲/۹
عراقچی ! این به زودی ؛ کی میرسه ؟!!!
ناشناس۸۷۸۷۴۸۲۲:۳۰:۳۵ ۱۳۹۸/۲/۹
وقت گل نی میرسه :-)
ناشناس۸۷۸۶۳۳۲۰:۵۰:۰۰ ۱۳۹۸/۲/۹
خوب راست گفته اون کسایی که تو ورزشگاه اون کارارو متوحش هستند
ناشناس۸۷۸۶۳۸۲۰:۵۳:۲۲ ۱۳۹۸/۲/۹
کاری که این دولت کرد مغولان و تاتاران نکردند
ناشناس۸۷۸۶۳۹۲۰:۵۳:۴۱ ۱۳۹۸/۲/۹
باید اجازه داده شود اکثریت قشر قالب مردم که از حقوق و مزایای حداقلی برخوردارن راجع به مذاکره نظر دهند .
ناشناس۸۷۸۸۹۵۰۰:۲۹:۵۷ ۱۳۹۸/۲/۱۰
عمده مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت دولته و به تحریم ها مربوط نیست .
ناشناس۸۷۸۶۴۴۲۰:۵۷:۱۴ ۱۳۹۸/۲/۹
پیشنهاد میکنم علی مطهری تا یه مدت راجع به هیچ چیز اظهار نظر نکنه . جدیدا یه جورایی صحبت میکنه !!!
ناشناس۸۷۸۶۵۲۲۱:۰۲:۴۱ ۱۳۹۸/۲/۹
اروپا هم رفت در آغوش ترامپ جناب ظریف! با این سطح تحلیل چطور وزیرخارجه شدی؟
میلاد حمیدی۸۷۸۶۵۴۲۱:۰۳:۵۴ ۱۳۹۸/۲/۹
حرف سردار سلیمانی کاملا درست است.اما دیدار داشتن و صحبت کردن به معنای مذاکره نیست. چیز مثبتی است که می تواند کژ فهمی های طرفین را برطرف کند. عده ای بادمجان دور قابچین اطراف ترامپ از مهره هاس انگلیس و صهیونیزم در نبود گفتگو و تعامل بین دو کشور در حال سمپاشی هستند.
ناشناس۸۷۸۶۵۸۲۱:۰۶:۲۴ ۱۳۹۸/۲/۹
دو راه پیش رو نیست یا تسلیم شدن در برابر خواست ملت و تن دادن به رای ملت و یا تسلیم شدن در مقابل دشمن.
ا۸۷۸۶۵۹۲۱:۰۷:۲۱ ۱۳۹۸/۲/۹
آقای لاریجانی فقط عربستان رو میبینند؟! این همه کشور با عزت دارن با قدرت های جهانی همکاری میکنن و چه بسا خودشون به زودی قدرت جهانی می شوند یا شده اند. چین کره جنوبی هند برزیل ....
ناشناس۸۷۹۱۱۰۰۸:۲۸:۳۷ ۱۳۹۸/۲/۱۰
مقایسه تون خیلی عجیب و بی منطقه!!!!!!
ناشناس۸۷۸۶۶۵۲۱:۱۲:۴۵ ۱۳۹۸/۲/۹
آقای عبدی با این تحلیل مغرضانه و‌ پوپولیستی تمام تحلیلهای قبلی اش را زیر سوال برد
ناشناس۸۷۸۶۷۲۲۱:۱۶:۱۲ ۱۳۹۸/۲/۹
با مطهری اختلاف دیدگاه دارم اما در این دو مورد توحش و شلاق کاملا باهاش موافقم. کسی که این وحشی بازیا رو درمیاره جز اراذل و اوباش نیست و جز شلاق آدمشون نمیکنه
ناشناس۸۷۸۶۷۶۲۱:۲۱:۵۵ ۱۳۹۸/۲/۹
با نطر لاریجانی ، مخالفم
ناشناس۸۷۸۷۴۵۲۲:۲۸:۴۷ ۱۳۹۸/۲/۹
لاریجانی 1 نفر است و فقط 1 رای دارد مثل بقیه
ناشناس۸۷۸۸۹۹۰۰:۳۲:۰۴ ۱۳۹۸/۲/۱۰
الحمدلله که آقای لاریجانی از تجربه خسارت محض برجام درس عبرت گرفته است .
ناشناس۸۷۸۶۷۸۲۱:۲۴:۰۰ ۱۳۹۸/۲/۹
سخن مطهری کاملا درست است.برخی با نصیحت تنبیه نمی شوند که اگر می شدند الان هم طلبه همدانی زنده بود و هم جوان طرفدار پرسپولیس پدر دو فرزند
ناشناس۸۷۸۶۸۰۲۱:۲۵:۵۸ ۱۳۹۸/۲/۹
انصافا آنچه در ورزشگاه رخ داد اگر توحش نبود پس چه بود؟؟؟!!!
امل۸۷۸۷۰۸۲۱:۵۵:۳۸ ۱۳۹۸/۲/۹
اقای مطهری تعادل اخلاقی ندارد یکروز میشود انقلابی دواتیشه یکروزمیشود اصلاح طلب
ناشناس۸۷۸۷۱۱۲۱:۵۸:۴۶ ۱۳۹۸/۲/۹
اگر تماشاگر فوتبال باید شلاق بخوره پس مفسد اقتصادی باید چند بار از چرخ گوشت رد بشه. پس چرا آقای مطهری اقدام نمی کنه و فرافکنی می کنه.
فخار۸۷۸۷۳۲۲۲:۲۱:۳۲ ۱۳۹۸/۲/۹
اظهار نظرهایشان هم مثل سیاست هایشان یکسویه و بدون مطالعه است...
احمد۸۷۸۹۱۶۰۰:۴۹:۳۷ ۱۳۹۸/۲/۱۰
عین گفته مظهری :معلوم می‌شود می‌توانیم از این توحش بیرون بیاییم ولی نمی‌خواهیم.» در زبان فارسی ضمیر داریم که منطور جناب مظهری ملت ایران نیست بلکه ضمیر این گفته بر می گردد به کسانی که در ورزشگاه وحشی بازی در آوردند. به قول رییس جمهور محترم سواد هم چیز خوبیست.
غلامرضا احمدوند۸۷۸۹۲۵۰۱:۰۲:۴۶ ۱۳۹۸/۲/۱۰
تمام صفحات مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی نشان میدهد که رهنمود های این شورای محترم باعث پیشرفت خیره کننده علم در جهان و رسیدن به بالاترین مقامات های علمی جهان و اکتشافات های علمی اعجاب انگیز در زمینه نانو و خود باوری شده ایم. با سپاس از زحمات شبنده روزی اعضای محترم این شورای دلسوز و صاحب سبک
ناشناس۸۷۹۱۲۶۰۸:۳۹:۳۱ ۱۳۹۸/۲/۱۰
آقای علی مطهری بیشتر خود را نماینده جهان اسلام می داند تا مردم ایران. اخیراً اعلام کرده بود که ایران و عراق برایش فرقی نمی کند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    10. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    11. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

    14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

    15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

    16. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

    17. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

    18. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

    19. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

    20. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

    21. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

    22. یک سیلی برای تنبیه

    23. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

    24. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

    25. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

    آخرین عناوین