تویوتا کمری ۲۰۱۹ + امکانات فنی و تصویر

گروه فناوری الف،   3980102032 ۱۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

کمپانی تویوتا، با طراحی متفاوت و جذاب کمری ۲۰۱۹، بار دیگر حرفهای جدیدی برای گفتن دارد.

تویوتا کمری ۲۰۱۹ + امکانات فنی و تصویر

کمپانی تویوتا، در ادامه‌ی طراحی‌های بدیع مدلهای کمری، مدل 2019 را با ظاهری اسپرت‌تر و جذاب‌تر ارائه کرد. این مدل، در 10 تیپ، از قیمت 24 تا 35 هزار دلار قیمت پایه خورده و عرضه می‌شود. اگر خواهان این مدل از تویوتا هستید، می توانید سه موتور 4 سیلندر، 6 سیلندر و هیبرید را انتخاب کنید.

به گزارش تسنیم، کمری 2019 گرچه - با تبعیت از دیگر مدلهای تویوتا - خودرویی کم‌آپشن در سطح خود به شمار می‌رود، اما کیفیت رانندگی، طراحی و آسایش در این مدل، جزو ویژگیهای مدرن و ذاتی این خودرو محسوب می‌شود.

کمری 2019، در پنج تریم اصلی L، LE، SE، XSE و XLE عرضه شده است. تفاوت بین آنها به ویژگیهای تعبیه‌شده در آنها مربوط است. تمام انواع 4 سیلندر به موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر مجهز هستند که که 203 اسب بخار نیرو 184 پوند فوت گشتاور تولید می‌کنند. این میزان در مدل  XSE ، به میزان 3 اسب بخار و 2 پوند فوت بیشتر است. قدرت موتور و گشتاور در مدلهایی که از موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر بهره می‌برند، تا 301 اسب بخار و 267 پوند فوت ارتقا می‌یابد. همه‌ی مدلها، با یک گیربکس اتوماتیک پیشرفته‌ی 8 سرعته تجهیز شده است.

بر همین اساس، کمری L، تریم پایه در این مدل است. بنابراین چرخهای فلزی 16 اینچی، چراغهای جلوی اتوماتیک، لوازم داخلی پارچه‌ای، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع، دوربین عقب، ورود بدون کلید، صفحه نمایش 7 اینچی و لمسی، سیستم ناوبری، اپل کار پلی (Apple CarPlay) و آمازون الکسا، یک پورت USB، بلوتوث، Wi-Fi و سیستم صوتی شش کاناله، امکانات پایه‌ای هستند که همه‌ی انواع کمری به آن مجهز هستند.

این کمپانی مجموعه‌ای از ویژگیهای کمک راننده، از جمله کنترل کروز انطباقی، هشدار برخورد با جلو با ترمز خودکار اضطراری، هشدار خروج از خط با کمک فرمان و پرتوهای خودکار اتوماتیک ارائه داده، که به سهولت رانندگی و امنیت سرنشینان کمک شایان توجهی می‌کند. در مرحله بعد، به تریم LE می‌رسیم؛ در این مدل، صندلی راننده قابل تنظیم است و چرخها به 17 اینچی آلیاژی تبدیل شده‌اند؛ نکات جزئی دیگری مانند هشدار عقب اتومبیل نیز به این مدل اضافه شده است.

مدل SE، جزو تریمهای اسپرت کمری است؛ سیستم تعلیق ورزشی، کالیبره‌سازی اصلاح شده، چرخهای 18 اینچی و روکشهای چرمی (SofTex) در این مدل اضافه شده است.

شما می‌توانید در تریمهای بدون آپشن XLE و XSE تقریباً همان امکانات نسخه‌های  LE و SE را داشته باشید؛ نکات برجسته‌ای شامل چرخهای بزرگتر، کنترل اتوماتیک، کنترل از راه دور، لوازم داخلی تمام چرم، سیستم نظارت بر نقاط کور، صندلی قابل تنظیم کمک‌راننده، پورت USB اضافی، صفحه نمایش لمسی 8 اینچی بزرگ و شارژر گوشی‌های هوشمند. ضمن اینکه بسیاری از آپشنهای دیگر را نیز می‌توان به این تریمها افزود، دیگر گزینه‌های قابل توجه عبارتند از سانروف، سیستم صوتی ویژه، و دوربین سیستم پارک.

رانندگی

این نسل از کمری، دارای راحتی بیشتری نسبت به مدلهای پیشین است؛ این راحتی در فرمان‌پذیری و مدیریت اتومبیل به‌وضوح قابل تشخیص است. موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر، قدرت کافی برای اغلب موقعیتها را فراهم می‌کند، ضمن اینکه انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعته‌ی سه وضعیتی به‌خوبی از پس موقعیتها برمی‌آید.

شتاب

موتور چهار سیلندر در 7.9 ثانیه، خودرو را به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت می‌رساند که کمی برای این سطح از خودرو کند است، در عین حال گزینه‌ی گران‌قیمت 6 سیلندر، یک گزینه‌ی لوکس است، نه یک ضرورت.

ترمز

ترمزهای کمری عالی نیستند اما برای این مدل، نسبتاً قابل قبول هستند؛ سرعت کمری در 37 متر از 96 کیلومتر بر ساعت به صفر می‌رسد که نتیجه‌ی متوسطی است.

فرمان

میزان سنگینی فرمان مناسب است، و احساس خوبی را منتقل می‌کند، البته طبیعتاً در تریمهای ورزشی فرمان بصورت غیرضروری سنگین می‌شود.

راحتی

صندلیهای بزرگ و راحت کمری، و سواری بدون لرزش و همچنین کنترل دمای قدرتمند، یک تجربه‌ی دلپذیر برای مسافرت را فراهم می‌کند؛ البته اساساً کمری کمی پر سر و صداست؛ در هنگام شتاب‌گیری با وزوز قابل توجه باد مواجه خواهید شد و همچنین در سرعت بالا در آزادراه خودروی شما با سر و صدا همراه است. در ابتدای نشستن، احساس نرمی بیش از اندازه در صندلیها خواهید داشت؛ با این حال، این تصور اولیه به‌سرعت حل می‌شود، چرا که در مسیرهای طولانی آسایش این صندلیها بسیار عالی است.

سر و صدا و ارتعاش

کمری یک ماشین آرام نیست؛ صدای موتور در هنگام شتاب‌گیری ممکن است آزاردهنده باشد؛ سر و صدای باد و برخی از سر و صداهای جاده‌ای - مربوط به تایر - هم قابل توجه است.

تنظیم دما

این مدل تویوتا، سیستم موثر برای تنظیم دمای درون کابین دارد که بسیار موثر و سه‌گانه عمل می‌کند؛ سر و صدای ناچیز این سیستم نیز بر کارایی آن می‌افزاید.

آسایش کابین

کابین کمری نسبتاً بزرگ است، و با کنترلهای آسان برای سرنشینان، آسایش را فراهم آورده است. نشانگرهای واضح و بزرگ و دکمه‌های ساده،کار را بصری و ساده می‌کند. وارد شدن و خارج شدن از این خودرو آسان است؛ رانندگان قدبلند،‌با وجود غربیلک تلسکوپی خشنود خواهند شد؛ پدال راننده بزرگ است، و فاصله‌ی مناسب از فرمان تا پدال و صندلی باعث می‌شود کمری برای راننده بسیار راحت باشد. ستونهای سقف، باریک هستند که به دید و تسلط بر جلو پنجره کمک می‌کند. این دید کافی درمورد کناره‌ها و همچنین پنجره‌ی عقب نیز قابل مشاهده است. یک سیستم دوربین فوق‌العاده‌ هم تصویری واضح و جامع از محیط اطراف را فراهم می‌کند.

عناوین مرتبط

دیدگاه کاربران

ناشناس۸۲۹۶۲۵۱۴:۴۸:۱۴ ۱۳۹۸/۱/۲
ممنون بابت تبلیغات رایگان محصولات خارجی!
ناشناس۸۲۹۶۶۲۱۵:۴۲:۱۸ ۱۳۹۸/۱/۲
اونوقت ما مجبوریم اشغالای مونتاژ داخل رو با قیمت بیشتر این بخریم
ناشناس۸۲۹۷۹۶۱۸:۲۵:۴۰ ۱۳۹۸/۱/۲
چرا روی هوا حرف میزنید؟!!! قیمت این خودرو بین ۲۴هزار تا ۳۵هزار دلاره.یعنی ۳۱۲میلیون تا ۴۵۵ میلیون تومن.کدوم خودروی مونتاژ داخل با این قیمتها ارائه میشه؟!!!!
ناشناس۸۳۰۰۱۳۰۰:۵۶:۲۲ ۱۳۹۸/۱/۳
قیمت واقعی دلار 1200 تومان هست
ناشناس۸۳۰۰۳۱۰۱:۳۷:۲۲ ۱۳۹۸/۱/۳
چرا باید در عرض کمتر از 10 سال دلار هزار تومانی بشه 12 هزار تومان؟!
ناشناس۸۲۹۶۷۷۱۶:۰۹:۰۸ ۱۳۹۸/۱/۲
پراید ما که خیلی بهتره در ۹۶ کیلومتر سرعت اگر به ناچار ترمز کنی که به مانع جلویی برخورد نکنی چون ABS داره و ناقص کار میکنه ماشین چپ میکنه و فاتحه. اگر بخواهی ABS بطور سالم و کامل کار کنه میشه جزو آپشن و باید در زمان ثبت نام درخواست و کلی اضافه پرداخت کنی. علی برکت الله
ناشناس۸۲۹۷۱۵۱۶:۴۴:۱۴ ۱۳۹۸/۱/۲
که‌چی
ناشناس۸۲۹۷۴۷۱۷:۲۱:۴۲ ۱۳۹۸/۱/۲
مجموعه نظامی ایران توانست در یکسال آر کیو ۱۷۰ که پهباد جاسوسی بود را باز طراحی و تولید کند آیا نمی تواند ماشین سواری مناسب تولید کند؟!......!؟
سایپا مطمئن۸۲۹۸۰۵۱۸:۴۰:۱۲ ۱۳۹۸/۱/۲
به پراید نمیرسه...بعد 40 سال خدایش کمر کمری رو شکستیم....
ناشناس۸۲۹۸۶۱۲۰:۵۲:۱۷ ۱۳۹۸/۱/۲
از پراید چیزی کم نداره

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. عشق تلویزیون به سلبریتی‌ها کی پایان می‌پذیرد؟

    2. شوخی تلخ سخنگو با روابط خارجی کشور

    3. آقای مطهری، «دست الهی مجلس را تعطیل کرد»؟!

    4. خرید کردن بوریس جانسون از سوپرمارکت ایرانی با دوچرخه

    5. تعدیل‌تان کردیم ؛ اشک ما بدرقه راهتان!..

    6. واکنش‌ها به «وامی که اگر به بچه ها بدهید قهر می‌کنند»!...

    7. دستور ویژه رئیس سازمان صداوسیما برای بررسی حواشی قسمت آخر «پایتخت۶»

    8. آیا اشتباهات «معمولی» هم به «ستون پنجم نفوذی» ربط دارد؟

    9. چرا مردم بايد قرباني منافع فعالان ارز شوند؟! 

    10. انگشتر حاج قاسم در اختیار شرکت کننده عصرجدید

    11. دارویی که توزیع هر چه زودترش درمان بسیاری از شایعه‌هاست!..

    12. خیر‌خواهان خوب _ خیر‌خواهان بد/چه کسی دچار سندرم توهم توطئه است؟

    13. گزارش پولیتیکو از تراژدی مرگ گروهی در خانه های سالمندان آمریکا

    14. زمان خلاصی از شر كرونا/ طرح سه فوریتی تعطیلی کامل کشور/قرنطینه در تهران شکسته شد!

    15. اژدهای رسانه‌ها و پادشاه فیلترشکن‌ها: کرونا ! ...

    16. زائری: این نقی دیگر «معمولی» نیست/ نظارت‌های صداوسیما حداقلی و ظاهری است/ رواج حجم بالایی از «دروغ» در میان خانواده

    17. تناقض‌های کرونائی دولت تدبیر و امید

    18. بازگشت روحانی به پاستور/نقطه داغ کرونا در کشور/ زاکانی: تجربه ناموفق مجلس دهم، برای نابودی هر مجلسی کافی است

    19. روحانی خطاب به وزیر بهداشت: تمامی فعالیت‌های اقتصادی از ۲۰ فروردین باید با پروتکل آغاز شود

    20. فارین پالیسی: کمک های کرونایی روسیه و چین، خیرخواهانه نیست

    21. روحانی مدعی طب اسلامی بازداشت شد + عکس

    22. تهران در وضعیت قرمز کرونایی/ادامه جنجال حواشی پایتخت ۶/استقبال مطهری از عفو و آزادی زندانیان/ بعد از یک ماه ژست نمایندگی گرفته اند!

    23. وزیر بهداشت: مژده رسید که گشایشی حاصل می شود

    24. سفیر چین خطاب به جهانپور: اخبار وزارت بهداشت چین را با دقت بخوانید

    25. ضدعفونی‌کردن قم توسط حشدالشعبی

    آخرین عناوین