مدیرعامل جدید شستا انتخاب شد + سوابق

گروه سیاسی الف،   3970918040 ۱۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

محمد رضوانی‌فر به‌ عنوان مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) منصوب و جانشین مرتضی لطفی در این سمت شد.

مدیرعامل جدید شستا انتخاب شد + سوابق

به گزارش تسنیم ، محمد رضوانی‌فر به‌ عنوان مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) منصوب و جانشین مرتضی لطفی در این سمت شد. رضوانی‌فر تاکنون مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین (تی‌پی‌کو) یکی از هلدینگ‌های زیرمجموعه شستا را بر عهده داشت. وی پیش از این مدیر عامل تی پی کو بود و عملکرد قابل قبولی در یکسال ماموریت خود در کارنامه خود به جا گذاشته بود.

افزایش سودآوری 120 در تی پی کو و تهاتر مطالبات مختلف تی پی کو از دولت با مالیات و بدهی بانکی از جمله اقدامات مهم اوست. سابق بر این نیز رضوانی فر در شرکت سرمایه گذاری البرز (زیر مجموعه برکت) عملکرد موفقی از خود برجای گذاشته بود. او پس از لطفی و نوروززاده سومین مدیرعامل شستا در دولت دوازدهم و ششمین مدیرعامل از زمان ریاست جمهوری روحانی است.

بیوگرافی محمد رضوانی فر:

دکتر محمد رضوانی‌فر (مدیرعامل جدید شستا) مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته اقتصاد نظری از دانشگاه امام صادق (ع) اخذ کرده و Ph.D مدیریت بازرگانی با گرایش رفتار سازمانی و منابع انسانی را از دانشگاه علامه طباطبایی دریافت کرده است.

او با 15 سال سابقه عضویت در هیات علمی دانشگاه و تدریس در دانشگاه‌های امام صادق(ع) و تهران، یکی از موفقترین مدیران کشور است که علاوه بر برخورداری از دانش نظری، سوابق اجرایی درخشانی دارد؛ راهبری و مشاوره بیش از چهل پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری، ارائه چندین و چند مقاله علمی / تخصصی و انتشار سه کتاب در حوزه مدیریت، دبیری علمی تعدادی کنفرانس ملی و بین‌المللی، از جمله مدیریت بازاریابی و فروش و مباحثات جدی در کنفرانس‌هایی در صنعت پخش از دیگر فعالیت‌های علمی ایشان به حساب می‌آید.

دکتر رضوانی‌فر سوابق مدیریتی مهمی را هم پشت سر گذاشته است که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره گروه سرمایه‌گذاری البرز

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پخش البرز

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پارس شهروند

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت گروه دارویی برکت

ریاست هیئت مدیره شرکت شفا فارمد

ریاست هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا (وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری)

عضو هیئت مدیره شرکت ایران دارو

ریاست هیئت مدیره شرکت داروسازی صالحان شیمی (البرز فارمد)

ریاست هیئت مدیره شرکت صنایع غذایی کیوان

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت لیزینگ پارسیان

و مسئولیت‌هایی کلیدی در گروه کارخانجات پاکنام، شرکت گسترش تجارت معین شهروند، شرکت بازرگانی آرین و البرز، موسسه آموزش عالی نوآوران و ...

دکتر محمد رضوانی‌فر بیش از یک سال است که مدیریت عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین TPICO را عهده دار بوده است.

 

شریعتمداری در مراسم تجلیل ، تکریم و معارفه مدیر عامل شستا گفت  : اموال تامین اجتماعی حق الناس است / با مدیران پروازی ، شرکت نمی توان اداره کرد  / از رسانه ها برای پرداختن به موضوع شفافیت تشکر می کنم
 
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در راستای شفافیت قدم برداشته شده اما این قدم اولیه بوده است ، گفت : اسامی اعضای هیات مدیره ها منتشر واین امر موجب شد در خصوص آن بحث کنند و تحلیل و گزارش های متعددی منتشر شود که از همه رسانه هایی که به این موضوعات پرداختند تشکر می کنم . باید توجه کرد که با مدیر پروازی نمی‌توان شرکتی را اداره کرد. پای تغییرات ایستاده ایم و به دنبال کاهش هزینه های غیرضروری و صیانت از امانتی هستیم که به ما سپرده شده است. یک ریال از اموال کارگران و بازنشستگان تحت هیچ شرایطی نمی تواند جایی برود.
 
 
شریعتمداری در مراسم تجلیل ، تکریم و معارفه مدیر عامل شستا : اموال تامین اجتماعی حق الناس است / با مدیران پروازی ، شرکت نمی توان اداره کرد / در برخورد با دست اندازان به حق الناس مسامحه ندارم / از رسا
به گزارش مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی ، " محمد شریعتمداری " در مراسم تجلیل ، تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا ) که امروز در محل شستا برگزار شد  بر مدیریت واحد ، هماهنگی و هم افزایی بین شرکت های زیر مجموعه وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی تاکید کرد و گفت : ما آمده ایم برای کارهای سخت، برای کارهای راحت نیامده ایم / مدیری که نگاه حل واقعی مسائل را نداشته باشد به درد جمهوری اسلامی نمی خورد .
وی با بیان اینکه این وزارتخانه ساختاری دارد که بخش عمده‌ای از مردم شریف کشور از پیش از تولد تا پس از وفات با آن در ارتباط گسترده و نزدیک قرار دارند . در این دستگاه صحبت از حق الناس است و کارمان در مجموعه دولت سنگین‌تر است. ثمره عرق جبین عده ای به ما به امانت سپرده شده تا آن را حفظ کرده و ارتقاء دهیم تا در ایام بازنشستگی از آن استفاده کنند. قدم برداشتن در هرگوشه ای از این وزارتخانه با مسئولیت سنگین تری همراه است.
 
شریعتمداری  بر ضرورت استفاده از افراد توانمند جامعه در جهت رسیدن به اهداف و ماموریت های تعریف شده تاکید کرد و گفت: جرم دست اندازی به  بیت المال سنگین است و حتما باید برخورد قاطع و جدی کرد، اما کوچکترین مسامحه و گذشتی در این بخش در مقابل حق خوری و دست درازی به حق الناس که به امانت دستمان است پذیرفته نیست. در راستای شفافیت قدم برداشته شده اما قدم اولیه بوده است. اسامی افراد چندشغله و بازنشسته و امثالهم اعلام شده است. باید توجه کرد که با مدیر پروازی نمی‌توان شرکتی را اداره کرد. پای تغییرات ایستاده ایم و به دنبال کاهش هزینه های غیرضروری و صیانت از امانتی هستیم که به ما سپرده شده است.
 
وی  با تاکید بر اینکه باید بازده سرمایه گذاری‌ها مطلوب شود و ارتقاء یابد، اظهار کرد: 622 نفر در هیئت مدیره های شرکت های تحت پوشش داریم که 611 نفر از مردان و 11 نفر از بانوان هستند. 43 درصد کمتر از 50 سال سن دارند و 107 نفر بالای 60 سال سن دارند و برخی مشمول بازنشستگی‌اند.
 
وزیرتعاون ، کار و رفاه اجتماعی  ادامه داد: از 203 شرکت، 153 شرکت را مدیریتی اداره می‌کنیم و 50 مورد غیرمدیریتی و غیربنگاه داری است. در انجام وعده ای که به مردم دادم و در اجرای تبصره 2 از ماده 241 قانون تجارت، استعفای همه مدیران عامل یا اعضای هیات مدیره 2شغله در صندوق ها و سازمان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اخذ و مورد موافقت قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: چند هفته گذشته در برنامه ای ویژه معلولان حضور داشتم و دیدم که در این برنامه، بخشی برای سخنرانی و صحبت معلولان درنظر گرفته نشده که خواستم معلولان بیایند و به نمایندگی صحبت کنند و انتطارتشان را بازگو کنند. 
شریعتمداری افزود: کسی که دغدغه مردم را ندارد باید کنار برود و اجازه بدهد کسانی بیایند که بخواهند کار کنند. ما هم برای کار سخت آمده ایم نه برای کار راحت. آقای رضوانی فر هم از مجموعه خود شستا انتخاب شده، جوان و صاحب اندیشه است و مهارت دارد. به افرادی این چنینی باید میدان بدهیم تا بیایند و مدیریت جهادی کنند.
 
وی افزود: بنگاه داری در این مجموعه تا امروز زیان ده بوده است. رئیس جمهور تاکید کرده که این کار ادامه پیدا نکند. شما می‌خواهید به نقطه ای برسیم که دفترچه های تامین اجتماعی در وزارت بهداشت پذیرفته نشود؟ این چه دعوای حیدری نعمتی است راه افتاده است؟ ما دعوایی با وزارت بهداشت نداریم. از وزارت بهداشت خدمت می‌گیریم و باید پولش را بدهیم که روشن است.
 
شریعتمداری افزود: شش هفت هزار میلیارد تومان به وزارت بهداشت بدهکاریم، جنگ و دعوایی نداریم، خدمات گرفته ایم باید پولش را بدهیم. بله ما مایلیم به عنوان کارفرما خدماتی که می‌خواهیم دریافت کنیم .  
وزیرتعاون ، کارو رفاه اجتماعی عنوان کرد : باید روند بنگاه‌ داری زیان ده اصلاح شود. 

دیدگاه کاربران

كارشناس۶۶۷۶۴۷۰۹:۲۱:۱۲ ۱۳۹۷/۹/۱۸
اینکه میگن این خبر را تکذیب کرده اند
ناشناس۶۶۸۳۱۹۱۴:۳۵:۱۹ ۱۳۹۷/۹/۱۸
این مهم نیست از کجا مدرک گرفته و کجا رئیس بوده، مهم این است که در پست های خود موفق بوده یا خیر
ناشناس۶۶۸۳۲۰۱۴:۳۵:۲۳ ۱۳۹۷/۹/۱۸
6بار در دوره روحانی مدیرعامل عوض شده عجب ثبات یا سلامت مدیریتی
ناشناس۶۶۷۶۵۹۰۹:۳۲:۴۷ ۱۳۹۷/۹/۱۸
کاش ما هم دانشگاه امام صادق درس خونده بودیم الان یک کاره ای شده بودیم
ناشناس۶۶۷۸۳۱۱۱:۱۵:۵۱ ۱۳۹۷/۹/۱۸
تمام مدال المپیاد دارند و با هوش سرشار هستند.
ناشناس۶۶۸۰۸۸۱۲:۵۱:۵۱ ۱۳۹۷/۹/۱۸
اونوخ بچه های شریف چی اند؟؟؟؟؟ هوش سرشار!!!خنده تلخ...
ناشناس۶۶۸۳۶۳۱۴:۵۳:۰۰ ۱۳۹۷/۹/۱۸
دانشگاه امام صادق(ع)، دانشگاه خوبی است.
ناشناس۶۶۷۶۹۲۰۹:۵۴:۴۳ ۱۳۹۷/۹/۱۸
شستا ! هفتادتا ! هشتادتا !
ناشناس۶۶۷۷۴۸۱۰:۳۸:۵۲ ۱۳۹۷/۹/۱۸
شش تا مدیر تو شش سال دولت روحانی .تعجب انگیز نیست؟دانشگاه امام صادق هم که مدیران کاربلد تربیت می کنه واوضاعمون این هست .راه ترقی تو ایران رو بعضیا خوب بلدند .
رضا۶۶۷۹۸۴۱۲:۲۷:۰۳ ۱۳۹۷/۹/۱۸
این بنده خدا که دکتراشو علامه بوده! چرا شانتاژ میکنید!؟
بنده خدا. اصل۶۶۸۳۵۶۱۴:۵۰:۲۳ ۱۳۹۷/۹/۱۸
کسی که اینهمه شغل عوض کرده یعنی آدم موفقی نیست.
ناشناس۶۶۸۸۵۵۱۸:۴۴:۴۹ ۱۳۹۷/۹/۱۸
دلیل انتصاب: مدیر عامل شستا قبلا عضو شصت تا هیئت مدیره بوده. خدا قبول کند.
ناشناس۶۶۹۰۳۲۲۰:۲۸:۴۳ ۱۳۹۷/۹/۱۸
این لیست سابقه که ارائه شده ، لیست مشاغل و تجربیات نیست ، لیست سمت‌های انتصابی است که بسیاری از آقازاده ها همه را در یک جیب دارند و در آن واحد رئیس و عضو هیئت مدیره ده ها شرکت هستند .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین