مروری بر اخبار مهم روز؛ خط و نشان مطهری برای رحمانی فضلی/ رونمایی محسن هاشمی از نامزد جدید انتخابات/ ماجرای جهانگیری و اعتراضات هفت‌تپه/ باهنر: رئیس دولت اصلاحات باید تقصیرهایش را جبران کند

گروه سیاسی الف،   3970830163 ۱۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

خط و نشان مطهری برای رحمانی فضلی/ رونمایی محسن هاشمی از نامزد جدید انتخابات/ ماجرای جهانگیری و اعتراضات هفت‌تپه/ باهنر: رئیس دولت اصلاحات باید تقصیرهایش را جبران کند

وقتی زور یک نماینده بر دیگری ‌چربید

فارس نوشت: ... در جلسه معارفه مدیرکل جدید پست خراسان شمالی که با حضور عضو هیات مدیره شرکت پست کشور، معاون اقتصادی استاندار و مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان برگزار شده بود، ابتدا فردی با عنوان «محمد خانی» به عنوان مدیرکل جدید پست معرفی می‌شود و حتی حکم انتصاب وی نیز قرائت می‌شود، اما هنگامی که قرار بوده حکم انتصاب تحویل وی شود، مشخص می‌شود که فرد دیگری با عنوان «علی‌اکبر خانی» برای این سمت در نظر گرفته شده است! ... هرچند در جلسه ادعا شد که «اشتباه تایپی» باعث این تغییر ناگهانی بوده، اما بررسی‌های بعدی خبرنگار فارس نشان داد، اختلاف، رقابت و به قول معروف «کَل کَل» دو نماینده استان در مجلس، بر سر انتصاب آدم‌هایشان برای اداره کل پست خراسان شمالی، باعث این تغییر ناگهانی بوده و در نهایت، زور یکی از این دو که نمایندگی مرکز استان را برعهده دارد، بر دیگری چربیده و بر روی سِن مراسم، مدیر منصوب را تغییر داده و آدم خودش را جا زده است!

تاج می ماند؟

احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مجلس شورای اسلامی در برنامه حالا خورشید گفت:‌ ما مداخله در فدراسیون را اصلا قبول نداریم. این قانون (منع به کارگیری بازنشستگان)‌ فقط مختص فدراسیون‌ها نیست بلکه شامل همه مجموعه‌ها می‌شود. این قانون مداخله‌ای در هیچ اداره‌ای نیست بلکه در مورد اشخاص تصمیم گرفته می‌شود... راهکار ما این است که هم اساسنامه فیفا رعایت شود و هم تغییر و تحولات رخ دهد. راه حل این کار برگزاری مجمع فوق‌العاده است.

پاداش ۹۰۰ میلیون تومانی برخی بازنشستگان

او همچنین گفت: ۸۰۰ نفر از وزارت نفت اسفند سال گذشته خود را با پاداش ۲۴۰ میلیون تومانی بازنشست کردند و برخی مجددا به کار گرفته شدند!

حاشیه های موضع گیری ظریف درباره پولشویی

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره‌ی اظهارات ظریف گفت: صحبت‌های ظریف نقصی نداشته و درست است. این موضع  وزیر خارجه ، موضع دولت است... متاسفم عده‌ای به دلیل خصومت با برخی از اقدامات ظریف، وی را در مورد موضع درستی که گرفته است مورد هجمه قرار داده ا ند، انتقاد سر جای خود ولی این هجمه‌ها قابل قبول نیست.

توضیح سه جمله ای ظریف درباره پولشویی و انکار اظهارات/ پیگیری استیضاح ظریف در جلسه امروز مجلس

واعظی: اظهارات ظریف درباره پولشویی موضع دولت است/ سخنگوی دولت نمی‌شوم

الآن اصلاً زمان نقد کردن دولت نیست

محمدرضا باهنر، رئیس چبهه پیروان خط امام و رهبری ا بیان اینکه توصیه‌هایم درمورد لزوم حمایت از دولت و جریانات سیاسی دلیلی بر این نیست که دندان رقابت را کنده‌ایم،‌ گفت: با طیف اصلاح‌طلب اختلاف نظر داریم اما می‌گویم رقابت را برای زمان رقابت بگذاریم و 3 یا 6 ماه مانده به انتخابات بجنگ تا بجنگیم.

باهنر: دندان رقابت با اصلاح‌طلبان را نکنده‌ایم/ ۶ ماه مانده به انتخابات بجنگ تا بجنگیم

باهنر در ادامه می گوید: زمانی که در مورد برجام به مشکل برخوردیم حتی برخی تندروهای اصلاح‌طلب می‌خواستند حساب خود را از دولت جدا کنند. این هم بی‌معرفتی است که کسی بخواهد در این موقعیت حسابش را از دولت جدا کند. در موقعیت فعلی نه تنها همکاران سیاسی رئیس‌جمهور حق مطالبه‌گری و تخطئه ندارند، حتی برای رقبای رئیس‌جمهور هم الان وقت اینکه بخواهند ثابت کنند دولت ناکارآمد است، نیست. یک عده قبلاً این کار را کردند و حتی مسئله استعفای دولت و تغییر آن را از برخی  جریانات رادیکال شنیدیم که الحمدلله مسئله جمع شد.

باهنر درباره موضع گیری های اخیرش درباره رئیس دولت اصلاحات می گوید: شاید هنر برخی رسانه‌ها این است که تقطیع می‌کنند. مسئله آقای خاتمی را که گفتم، کنارش 5 یا 6 «اگر» گذاشتم. آقای خاتمی در جریان فتنه 88 قصور و تقصیر داشت و مواضعی گرفت که طبق منافع ملی نبود. آقای خاتمی باید قصورها و تقصیرهایش را به نحوی جبران کند. من نمی‌گویم توبه کند و بگوید استغفرالله. نه؛ واقع قضیه باید جبران کند. اینکه در سال 88 واقعاً تقلب بود یا توهم تقلب؟ اگر جبران شود، حضور آقای خاتمی در میدان سیاست می‌تواند مفید باشد.... متاسفانه هنر رسانه‌ها تقطیع حرف است وگرنه اگر قرار باشد آقای خاتمی بر مواضعی که داشته باقی بماند،‌ حتماً نیاز نیست در صحنه سیاسی ظهور و بروز داشته باشد ولی اگر کوتاهی‌هایش را جبران کند می‌تواند وارد عرصه سیاسی شود.

باهنر درباره شورای شهر تهران هم گفت:  شورای شهر تهران هم به این شکل است. قریب دو سال از عمرش گذشت و هر روز درگیری داخلی دارند که این شهردار برود و مسائلی از این دست. مردم هوشیارند و قضاوت می‌کنند. بالاخره این‌ها که با این همه نقد به شهردار قبلی وارد شورا شده‌اند، ظرف این دو سال چه کار کرده‌اند؟ پیاده‌روها را جارو کرده‌اند یا بر فضای سبز اضافه کرده و ترافیک را حل کرده‌اند؟ عمر می‌گذرد و باید پاسخگو باشیم.

برخلاف پیش‌بینی بدخواهان، اوضاع داخلی از آرامش نسبی برخوردار است

آیت‌الله جنتی، دبیر شورای نگهبان با قدردانی از عاملان ایجاد امنیت در کشور گفت: بحمدالله بر خلاف پیش‌بینی بدخواهان، اوضاع داخلی از آرامش نسبی برخوردار است هرچند نگرانی و ناراحتی از گرانی و تورم هنوز احساس می‌شود. وی با انتقاد از اینکه در بازار آزاد هرکس هرگونه می‌خواهد قیمت‌گذاری می‌کند و به بی‌ثباتی بازار دامن می‌زند، اضافه کرد: از دولت توقع است که در فروش اجناس خود تمهیدات به منظور جلوگیری از گرانی را رعایت کند.

آیت‌الله جنتی: دولت تمهیداتی برای جلوگیری از گرانی داشته باشد/ ناراحتی از گرانی و تورم هنوز احساس می‌شود

چگونه پای «جهانگیری» به اعتراضات هفت‌تپه باز شد؟

ایرنا نوشت: گرچه دفتر معاون اول رئیس جمهور با انتشار اطلاعیه‌ای شایعات در خصوص انتساب فامیلی اعضای هیات مدیره شرکت نیشکر هفت تپه به جهانگیری را تکذیب کرد، اما شاید برای شما جالب باشد بدانید این گونه شایعات که هرازگاهی در فضای مجازی نشر می‌یابد، از کجا آب می‌خورد؟... انتشار خبر دروغی علیه اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور بود که ادعا شده بود سه خواهرزاده اسحاق جهانگیری، عضو هیات مدیره کارخانه نیشکر هفت‌تپه هستند؛ ادعایی که در روز گذشته به‌صورت رسمی از جانب دفتر رئیس‌جمهور تکذیب شد... {در این بین}فیلم‌هایی از مواضع کارگران کارخانه نیشکر هفت‌تپه... در فضای توییتر منتشر می‌شد که در آن، اسحاق جهانگیری عامل شکل‌گیری این بحران‌ها معرفی می‌شد...

انتقاد کارگزاران از عارف

اختلاف کارگزاران با اعتدال و توسعه و طرفداران عارف تشدید شده است. اخباری هم از تلاش برای جایگزینی عبدالله نوری به جای محمدرضا عارف در شورای عالی سیاستگذاری در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی قبلاً مطرح شده بود.

در این راستا محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی انتقادات از فراکسیون امید مجلس و محمدرضا عارف را نقد دلسوزانه می داند و به خبرآنلاین می گوید: عملکرد این فراکسیون مطلوب نبوده است و این واقعیتی است که نباید به آقایان بر بخورد.

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی هم در واکنش به شایعات مربوط به خروج این حزب از شورای عالی سیاست گذاری گفت: حزب کارگزاران همچنان در شورای عالی سیاستگذاری حضور خواهد داشت و نمی‌خواهیم از ائتلاف اصلاح‌طلبان خارج شویم.

اصلاح‌طلبان نمی‌خواهند ناکارآمدی دولت به پای آنان نوشته شود

مهدی فضائلی، کارشناس سیاسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران در ارزیابی عملکرد دوگانه اصلاح‌طلبان نسبت به دولت گفت: رابطه جریان اصلاحات با روحانی یک رابطه شکننده‌ای است  و در نتیجه نسبت رئیس‌جمهور با جریان اصلاحات نسبت ضعیفی ارزیابی می‌شود. وی ادامه داد: دولت آقای روحانی برآمده از جریان اصلاحات است برای اینکه این جریان سرمایه اجتماعی خودش را به پای آقای روحانی گذاشت و پاسخگویی بخش قابل توجه از عملکرد دولت آقای روحانی به عهده جریان اصلاحات است، منتهی این جریان به دلیل وضعیت نامناسب دولت آقای روحانی خصوصا در دوره‌ی دوم و ناکارآمدی دولت، نگران جایگاه خود در افکار عمومی است.

فضائلی تصریح کرد: اصلاح‌طبان تلاش می‌کنند هم رابطه  آنان با آقای روحانی به صورت کامل قطع نشود و هم مسئولیت ناکارآمدی دولت را از گردن خود بردارد، لذا رفتاری به این معنا دارند که هم ما مقصر نیستیم و هم می‌خواهند از فرصت‌ها در دولت آقای روحانی استفاده کنند.

روزنامه آرمان نوشت: روحانی و اعتدالیون از نردبان اصلاحات بالارفتند و به محض رسیدن به مقصد با ضربه‌ای نردبان انداختند. چه اینکه محمدرضا تاجیک تحلیلگر و نظریه‌پرداز اصلاح‌طلب چند ماه پس از تشکیل دولت اظهار کرد که ائتلاف روحانی با اصلاح‌طلبان تا دم در پاستور بود، اما کسی گوش نکرد و اکنون همه معنای این سخن را می‌فهمند. حال 15 ماه تا انتخابات مجلس 98 زمان باقی است و صحبت‌هایی مبنی بر ائتلاف یا عدم ائتلاف اصلاح‌طلبان با حزب اعتدال و توسعه مطرح می‌شود.

عبد‌ا... ناصری فعال سیاسی اصلاح‌طلب نیز معتقد است «اعتدالی‌ها نیاز به ائتلاف با اصلاح‌طلبان ندارند و در یک سال آینده بخش اصولگرایی حزب اعتدال و توسعه با محوریت آقای واعظی فعال‌تر می‌شود و در انتخابات مجلس آینده بیشتر با جریان آقای لاریجانی پیوند می‌خورد، ضمن آن‌که به نظر می‌رسد تمایل شخص آقای روحانی بیشتر به سمت همین رویکرد باشد.»

آرمان در ادامه می نویسد: اعتدال و توسعه نیز به سبب عملکرد ضعیف دولت جایگاه چندانی در میان جامعه ندارد و اصلاح‌طلبان از ائتلاف با آنها طرفی نخواهند بست. لذا معقولانه این است که جریان اصلاحات مستقل وارد صحنه انتخابات شود.

مهره‌ها را نسوزانید

الیاس حضرتی، قائم‌مقام حزب اعتمادملی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، روز گذشته از محمدرضا عارف و جهانگیری به عنوان دو نامزد اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 نام برد.

واکنش تند روزنامه اصلاح‌طلب به سخنان حضرتی

تسنیم نوشت: این بخش از صحبت‌های الیاس حضرتی با واکنش‌ رسانه‌های جریان اصلاحات روبه‌رو شد، برای مثال روزنامه قانون با تیتر "انحراف انتخاباتی" به‌ استقبال سخنان حضرتی رفت و نوشت "اسحاق‌ جهانگیری شاید در انتخابات سال 96 به‌‌دلیل فرصت‌هایی که به‌‌وجود آمده بود و رویدادهایی که ایجاد شد می‌توانست رای به خود اختصاص دهد ولی با توجه به مشکلات اقتصادی که در جامعه به‌‌وجود آمد و ناکارآمدی که ایجاد شد بی‌شک در میان بدنه اجتماعی و افکار عمومی هیچ جایگاهی دیگر ندارد... فرد دیگر یعنی محمدرضا عارف که الیاس حضرتی نام آن را به‌زبان آورده است نیز از همان ابتدا جایگاه یک کاندیدای ریاست‌جمهوری را نداشت".

جهانگیری و عارف در ۱۴۰۰ کاندیدا می‌شوند/ دولت دوم روحانی از دولت اول ضعیف‌تر ظاهر شد

گزینه‌های سوخته انتخابات ۱۴۰۰

محسن هاشمی، رئیس شورای مرکزی کارگزاران در گفتگو با شرق درباره نام بردن از برخی افراد می‌گوید "چه‌بسا آنها که در این فضا برخی نام‌ها و مصادیق را مطرح می‌کنند یا به نقدهای تند و تیز علیه شرایط امروز کشور می‌پردازند، هدف خودشان ورود زودهنگام به انتخابات باشد".

واکنش شخصیت‌های اصلاح‌طلب به اظهارات اخیر الیاس حضرتی

تهدید رحمانی فضلی به استیضاح توسط علی مطهری

نایب رییس مجلس از احتمال استیضاح وزیر کشور در صورت عدم صدور حکم حناچی به عنوان شهردار تهران خبر داد. علی مطهری گفت: اگر وزیر کشور تسلیم فشار نهادهای غیر مسئول برای صدور حکم شهرداری آقای حناچی شود، با توجه به اینکه طرح استیضاح ایشان اکنون در مجلس مطرح است احتمال انجام این استیضاح تقویت می‌شود.

مهلت ۴۸ ساعته وزارت کشور برای تایید «حناچی»

قبل تر یکی از اعضای شورای شهر هم در توییتی نوشته بود برادر حناچی عضو گروهک منافقین است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۶۴۵۶۸۵۲۰:۵۲:۴۵ ۱۳۹۷/۸/۳۰
بازی «اصلاحات» تموم شد. پاسکاری مردم بین اصلاح طلبان و اصولگرایان دیگه فایده ای نداره. مردم تغییر میخوان بهتره که این تغییر بصورت اصلاحات انجام بشه مهم نیست توسط جناح مثلا اصلاح طلب باشه یا اصولگرا.
ناشناس۶۴۵۷۴۲۲۱:۴۳:۰۲ ۱۳۹۷/۸/۳۰
اصلاحطلبی تمام شده است نمونه هایش وجود افرادمسن وبازنشسته دردولت وشهرداری است که افرادجوانی باهمان تفکرپیدانمیکننداما اصولگرائی شایدافرادمطرحش پابه سن گذاشته باشنداما رویشهایش زیاداست
ناشناس۶۴۵۸۱۱۲۳:۳۱:۵۱ ۱۳۹۷/۸/۳۰
فقط احمدی نژاد
ناشناس۶۴۵۷۷۵۲۲:۳۴:۴۹ ۱۳۹۷/۸/۳۰
اقای مطهری ، شما اگر حرف نزنی کسی نمیگه ...
ناشناس۶۴۶۹۶۹۱۴:۰۳:۱۳ ۱۳۹۷/۹/۲
مطهری دردهای جامعه ومردم نمیشناسد
dayani۶۴۵۷۸۸۲۲:۵۴:۳۶ ۱۳۹۷/۸/۳۰
حالا که اقای باهنر هیچ مسئولیت رسمی در کشور ندارد، چگونه بخود اجازه می دهد که امر کند فلانی چنین و چنان کند و گرنه از سیاست پابیرون گذارد؟ آقای محترم بعد از اینهمه سال فعالیت در مجلس نیاموخته ای که هیچ فرد عادی حق ندارد درباره دیگری حکم صادر کند.
ناشناس۶۴۵۹۳۱۰۷:۳۷:۳۴ ۱۳۹۷/۹/۱
من این جناب شهردار جدید رو نمیشناسم ولی مطمئنم مطهری قطعا از یک چیزایی پشت پرده خبر داره و بیخودی حرف نمیزنه
علی۶۴۶۰۲۰۰۹:۵۱:۴۶ ۱۳۹۷/۹/۱
این بازی بین اصلاح طلبان و فراکسیون امید است اصولگرایان نقشی ندارند
ناشناس۶۴۶۲۷۰۱۴:۳۶:۳۹ ۱۳۹۷/۹/۱
همه جا زد و بند و فقط کوشش برای قدرت خدا ظالمین رو لعنت کنه
ناشناس۶۴۶۳۱۳۱۵:۲۶:۵۸ ۱۳۹۷/۹/۱
سلام وضع خدمات شهری متاسفانه خیلی افتضاح شده..از خرابی طویل مدت مونیتورهای ایستگاه اتوبوس تا عدم ادامه یرژه فاضلاب شهری ... کلاسهای قرآن و فرهنگی که به لطف شهرداری قبلی برای عموم رایکان بود و همشهریان عزیز از اونا بهره میبردند و حالا همه منوط به دریافت شهریه شده و ....
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    10. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    11. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

    14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

    15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

    16. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

    17. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

    18. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

    19. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

    20. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

    21. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

    22. یک سیلی برای تنبیه

    23. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

    24. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

    25. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

    آخرین عناوین