مروری بر اخبار مهم روز؛ حمله اصلاح طلبان به حلقه مشورتی رئیس جمهور/ نفع مردم از سفرهای خارجی نمایندگان مجلس؟/ انتقاد زیباکلام از روحانی/ لابی های عجیب و غریب به نفع آقای شهردار

گروه سیاسی الف،   3970801158 ۱۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

حمله اصلاح طلبان به حلقه مشورتی رئیس جمهور/ نفع مردم از سفرهای خارجی نمایندگان مجلس؟/ انتقاد زیباکلام از روحانی/ لابی های عجیب و غریب به نفع آقای شهردار

حمله به حلقه مشورتی رئیس جمهور

انتقادات اصلاح طلبان نسبت به وزرای پیشنهادی دولت ادامه دارد.

روزنامه همشهری نوشت: در 2روز گذشته گلایه‌هایی از سوی طیفی از اصلاح‌طلبان در داخل و بیرون مجلس نسبت به کنار گذاشته‌شدن از حلقه مشورتی دولت برای انتخاب وزیران شنیده شده است. در بیرون از مجلس اگر جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران خطاب به روحانی کنایه می‌زند که طرف مشورت شما محدود به اعضای حزب اعتدال و توسعه شده است (حزب متبوع محمدباقر نوبخت و محمود واعظی) در داخل مجلس محمدرضا رحیمی عضو فراکسیون امید گلایه می‌کند که در انتخاب وزیران پیشنهادی توسط رئیس‌جمهور هیچ‌گونه مشورت یا همفکری نه با  محمدرضا عارف (رئیس فراکسیون امید) و نه با فراکسیون امید انجام نشده است. اولی با یادآوری رای 24میلیونی روحانی به او توصیه می‌کند از دایره محدود مشورت خود را رها کند و دومی مسیر سختی را که پیش روی 4گزینه وزارت است ترسیم می‌کند و می‌گوید: مشورت و نظرخواهی قبل از معرفی گزینه‌های وزارت به مجلس، سختی مسیر رای‌آوری را کاهش می‌داد.

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه وزرای پیشنهادی برای وزارتخانه‌های کار، اقتصاد، راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت در فراکسیون‌ها، کمیسیون‌ها و مجامع استانی مجلس شورای اسلامی حضور یافته و برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را با نمایندگان مجلس در میان گذاشتند اظهار کرد: فراکسیون‌های سه گانه مجلس نظر موافق خود را برای رای به وزرای پیشنهادی اعلام کرده‌اند و ما خیلی امیدواریم نمایندگان رای بالایی به وزرای پیشنهادی بدهند.

خریداری ۳۲ هزار سکه توسط یک خانواده

عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران گفت: از ۱۰۰ نفر فهرست خریداران سکه که بیش از ۲۰۰۰ سکه خریداری کرده بودند، چند مورد پیگیری شد. در یکی از این موارد، خانمی با اعضای خانواده‌اش ۳۲ هزار سکه خرید کرده‌اند .

دادستان تهران: خانمی با اعضای خانواده‌اش ۳۲ هزار سکه خرید کرده‌اند/ ۵۳ متهم ارزی دستگیر شدند

 تحلیل اصلاح طلبان درباره آینده جهانگیری

رسانه ها و شخصیت های اصلاح طلب هنوز سخنان دو روز قبل اسحاق جهانگیری را دست مایه مطالب انتقادی خود از دولت قرار داده اند.

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب به روزنامه ایران گفت: به نظر این طور می‌رسد که تقریباً همه تصمیمات اقتصادی اصلی را خود آقای روحانی می‌گیرد و فکر نمی‌کنم کس دیگری در این موقعیت باشد که چنین تصمیماتی بگیرد. اما به هر حال به عنوان یک جمع، می‌نشینند، صحبت و اظهارنظر می‌کنند و بر همین اساس، شاید در بیرون این طور تعبیر شود که دیگران هم در مقام تصمیم هستند. همان طور که اشاره کردم، چون بیرون تصوری از نقش آقای جهانگیری وجود دارد که در واقعیت چنین چیزی نیست، بنابراین برخی الان که متوجه این شکاف شدند، می‌گویند چرا اجازه می‌دهید چنین وضعیتی باشد؟ اما به نظر من بیرون آمدن مساله‌ای را حل نخواهد کرد و شاید بهتر باشد که آقای جهانگیری همچنان در همان حد فرمال، درست مانند معاون اول‌های دیگر عمل کند تا ببیند آینده چه خواهد شد. در هر حال در این زمینه اکنون نظر قطعی ندارم... آقای جهانگیری عملاً در حاشیه دولت قرار گرفته و فکر نمی‌کنم تاثیری در انسجام دولت هم داشته باشد.

روزنامه آرمان هم نوشت: ... چرا آرام‌ترین و از خودگذشته‌ترین عضو کابینه در روزی که دولت مشغول برنامه‌ریزی برای وزارتخانه‌های بی‌وزیر است، اینچنین درددل و از نداشتن اختیار در دولت گلایه می‌کند. برخی پیش از گلایه معاون اول از وضعیت او در دولت آگاه بودند و آنچه جهانگیری بیان کرد موضوع جدیدی برای آنها نبود، چرا که می‌دانستند تصمیمات دولت نه با مشورت معاون اول بلکه با اعمال نظر حلقه‌‌ای اتخاذ می‌شود که به دور روحانی هستند و تمایل به نقش آفرینی جهانگیری ندارند... الیاس حضرتی، نماینده تهران ... گفت: «به نظرم آهنگ، آهنگ رفتن آقای جهانگیری است. من مجموع اخبار و تحلیلم این است که ایشان از دولت خواهد رفت.»

عبدالله ناصری، عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان در گفت و گو با نامه نیوز معتقد است که این اظهارات می تواند مقدمه خروج از دولت و ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی باشد. ناصری می گوید: آقای جهانگیری برای خروج از دولت یک فرصت طلایی داشت که از دست رفت. در ابتدای دولت دوم و زمانی که عملا نقش جهانگیری در انتصابات و به کار گماردن مدیران ارشد از جمله استانداران،  معاوانان و ... کم رنگ بود، باید از دولت جدا می شد و به نظر می رسد که خروج یا عدم خروج او از دولت در شرایط فعلی برای شخص جهانگیری تفاوت ایجاد نمی کند... واقعیت این است که او {جهانگیری}بعد از اعلام نرخ ارز 4200 تومانی و عدم جهت گیری بازار به نرخ اعلامی او نقش پررنگی در بحران ارز ایفا کرد و جامعه نسبت به او بدبین شد... بهتر است که این یک سال را در دولت بماند و بتواند با مدیریت خود مساله ارز را سامان دهند زیرا این بحران به نام آقای جهانگیری ثبت شده است...اصلاح طلبان الان درگیر مقدمات بررسی انتخابات مجلس هستند و به 1400 فکر نمی کنند. مگر اینکه جهانگیری تصمیم گرفته باشد با خروج از دولت وارد گردونه مجلس شود. به نظر میرسد که الان شرایط خروج از دولت نیست و این اقدام نه سودی برای جهانگیری دارد و نه اصلاح طلبان.

صادق زیباکلام هم در روزنامه آفتاب یزد نوشت: سخنان دو روز پیش معاون اول رئیس جمهور درباره کاهش اختیاراتش در دولت روحانی این مهم را نیک اثبات می‌کند که اسحاق جهانگیری یکی از نخستین قربانیان دور دوم دولت روحانی و تغییر موضع رئیس جمهور بوده است. جهانگیری در دور دوم ریاست جمهوری روحانی عملا تبدیل به فردی شده بود که باید در دولت بدود. اما از آنجا که روحانی یک کوله‌پشتی بزرگی هم برروی دوش جهانگیری نهاده است، عملا اجازه نمی‌دهد که معاون اول رئیس جمهور قدرت مانور چندانی داشته باشد. البته علی‌القاعده جهانگیری در همان آغاز کار دولت دوازدهم، وقتی متوجه این کاهش اختیارات شد باید استعفا می‌داد. اما اکنون بود و نبود او هیچ تفاوتی در دولت ندارد وعملا روحانی، جهانگیری را دور زده است. بنابراین اگر جهانگیری اکنون استعفا دهد رئیس جمهور حتی از آن استقبال هم می‌کند.

از برجام دفاع می‌کنم اما متن آن را نخوانده‌ام

روزنامه کیهان نوشت: .... طیبه سیاوشی در گفت‌وگو با برنامه «رو در رو» در ارتباط با موضوع برجام و درباره مطلع بودن نمایندگان مجلس از متن برجام گفت که «از برجام دفاع می‌کنم اما نمی‌توانم بگویم متن کامل آن را خوانده‌ام». وی همچنین می‌گوید: «فکر می‌کردم بعد از برجام سرمایه‌گذاری‌های عظیمی در ایران صورت بگیرد اما هیچ اتفاق خاصی نیفتاد.»

همچنین سیاوشی ضمن اذعان به اینکه شعارهای اصلاح‌طلبان درباه اقتصاد کشور صرفا جنبه انتخاباتی داشته گفت: فکر نمی‌کردم اگر روحانی رای بیاورد قیمت دلار به اینجا برسد. طیبه سیاوشی درباره مبالغ دریافتی نمایندگان گفت به جز حقوق، هر نماینده تهران بابت هزینه دفاترش هر ماه 18 میلیون دریافت می‌کند.

فردی در انتخابات ۱۴۰۰ رییس‌جمهور می‌شود که امروز نامش مطرح نیست

حسین کمالی،فعال سیاسی اصلاح‌طلب به ایلنا گفت: برداشت کلی من از انتخابات سال ۱۴۰۰ این است که کسی رییس‌جمهور خواهد شد که امروز نامش مطرح نمی‌شود و هیچ یک از گزینه‌های امروز رییس‌جمهور آینده نخواهد بود.

تماس شبانه برخی نمایندگان از دفتر شهردار تهران

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده فریمان و سرخس با اشاره به تلاش برخی نمایندگان برای استثنا شدن شهردار تهران از قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: شهردار تهران برخی از نمایندگان را در اتاق کارشان جمع کرده و از آنجا با همکاران تماس می‌گرفتند که به دوفوریت این استفساریه رای دهند که این اتفاق خوبی نیست.

معصومه آقاپور علیشاهی، نماینده مردم شبستر و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به طرح مستثنی کردن برخی مدیران از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان اظهار داشت:‌ من به صورت جدی مخالف این طرح هستم. آقاپور علیشاهی اضافه کرد: این طرحی که آقای حضرتی مبنی بر مستثنی کردن برخی مدیران از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان تهیه کرده است قطعا رای نخواهد آورد.

رسول منتجب نیا، عضو سابق مجمع روحانیون مبارز همچنین از لابی های حزبی و سیاسی در انتصابات شهرداری تهران پرده برداشت و به مهر گفت: عده‌ای با آرای مردم بر سر کار آمده و فردی را در مسئولیتی‌ نشانده‌اند؛ آن افراد به جای این‌که خود را وقف مردم بکنند و برای انتصابات خود، صرفا شایستگی را ملاک قرار دهند، یک مجموعه و حلقه‌ای را دور او جمع کرده‌اند و از وجود و مسئولیت او به نفع جریان خود استفاده می‌کنند. مثلا برخی آقایان که‌ در شورای شهر و شهرداری تهران پُست و در حزب اعتماد ملی هم حضور داشتند، نهایت سعی خود را می‌کردند که از پست خود در شورای شهر و شهرداری تهران بر روی معادلات حزب اعتماد ملی هم تاثیر بگذارند؛ برای این‌ کار تلاش‌ می‌کردند که با وعده پست و مقام، نیروهای موثر حزب را جذب‌ سیاست‌های خود در حزب کنند... آن‌ها یک مجموعه هستند؛ هسته‌ای که در حزب اعتماد ملی قرار دارد با جریانی که خارج از اعتماد ملی و از پشت صحنه، شورای‌عالی سیاستگذاری را مدیریت می‌کند، هماهنگ شده‌اند و با هم تبادل نظر و امکانات دارند. می‌توان گفت که آن‌ها از پشت‌ صحنه این‌ها را مدیریت می‌کنند. البته وقتی ما به‌ این شیوه اعطای پست برای جذب نیرو در درون حزب اعتماد ملی اعتراض کردیم، جلوی برخی از این انتصابات گرفته شد؛ اگر ما اعتراض نمی‌کردیم، بسیاری از افراد داخل حزب‌ در راستای وعده‌های داده شده و برخی از افراد وابسته به‌ آن باند در خارج از حزب هم پُست می‌گرفتند.

تماس شبانه برخی نمایندگان از دفتر شهردار تهران برای جلوگیری از بازنشستگی افشانی

منتجب نیا افزود: اکنون هم انتصاب‌های سیاسی در شهرداری تهران به‌صورت موردی صورت می گیرد؛ از جمله آخرین نفرات‌ منصوب‌ هم آقای «تحصیلی» از اعضای دفتر آقای حضرتی بود که به‌ او در یکی از معاونت‌های موثر شهرداری سِمَت داده‌اند.

وی با بیان اینکه با کنار رفتن آقای افشانی از سمت شهرداری‌ که به ‌زودی انجام خواهد شد، بازی آقایان تا حد زیادی‌ به‌ هم خواهد خورد و حقایق مشخص می شود، اظهار داشت: شهردار جدید که بیاید، متوجه می شود که سابقه کاری، رشته تحصیلی و تخصص‌ تعداد زیادی از این افراد ارتباطی با شهرداری ندارد و چه بسا عذر تعدادی از آنان را بخواهد.

گمانه‌زنی‌ها برای جایگزین افشانی؛ کلید بهشت به چه کسی می‌رسد؟

علی محمد نمازی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، در گفت‌وگو با تسنیم، درباره برکناری افشانی از شهرداری تهران به دلیل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، اظهار داشت: به احتمال زیاد این قانون مشمول ایشان هم می‌شود و آقای افشانی از شهرداری تهران می‌روند...طبیعی است که موضع حزب کارگزاران با توجه به تجربیات محسن هاشمی، حمایت از ایشان است و بهترین گزینه برای مدیریت پایتخت هستند.

ملاک اصلاح‌طلبان در انتصابات به جای تخصص باندبازی است

فائزه هاشمی، عضو حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به سوالی مبنی بر انتصابات سیاسی در شهرداری تهران گفت: برای کار‌های مدیریتی تخصص افراد مهم است، اما متاسفانه ملاک قرار دادن طایفه، حزب و گروه و باند حتی در مورد خود اصلاح طلبان هم این امر مصداق دارد و افراد بر اساس توانایی‌هایشان در کار‌ها قرار نمی‌گیرند و شاخص‌های مدیریتی کمتر مورد توجه است.

وی ادامه داد: برای مثال در شهرداری و یا نهاد‌هایی که اکنون دست اصلاح‌طلبان است، شاهد هستیم که انتصابات افراد از روی گروه، حزب و باند بیشتر صورت می‌‎گیرد تا به تخصص افراد توجه شود.

نتقاد حاجی‌دلیگانی از سفرهای خارجی برخی نمایندگان

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر به ایلنا، درباره سفر برخی از نمایندگان به برزیل و حضور آنها در یک باشگاه ورزشی گفت:‌ معتقد هستم باید یک تحقیق و تفحص در این مورد صورت گیرد. ما اگر از خود مجلس شروع نکنیم، نمی‌توانیم به سایر دستگاه‌ها از جمله دستگاه‌های زیرمجموعه دولت چنین قضایایی را متذکر شویم.

چه دلیلی دارد نمایندگان مجلس به برزیل بروند و عکس بگیرند؟

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه هیات رئیسه در این رابطه بنایی بر پیگیری، برخورد و شفاف‌سازی ندارد. وی با اشاره به شرایط کشور عنوان کرد: در حالیکه ما در یک چنین شرایطی به سر می‌بریم چه دلیلی دارد حداقل سه نفر از نمایندگانی که من عکسشان را دیدم به برزیل بروند و لباس ورزشی بپوشند و عکس بگیرند؟ برزیل چه دستاوردی برای ما دارد و چه نفعی به مردم می‌رساند؟

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: در این شرایط اقتصادی ما باید هزینه‌ها را کاهش دهیم و حتی حقوق کمتر بگیریم چه برسد به اینکه چنین فرق‌هایی را داشته باشیم که نمی‌دانیم منشاء هزینه‌هایش کجاست.

وی ادامه داد: این سفرها ممکن است از طرف شرکت‌هایی صورت بگیرد که هزینه‌هایی برای مجلس دارند که می‌تواند مشکلاتی درست کند و منشاء یک سری اتفاقات باشد و یا شاید از اعتبارات مجلس بتوان استفاده کردند و رفتند که هر کدام از این‌ها جای سوال و نگرانی دارد که باید پاسخ داده شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۶۰۵۶۹۱۲۰:۴۱:۴۴ ۱۳۹۷/۸/۱
لیست امید دستاوردش دقیقا چی بوده؟ جز حاشیه سازی و سفرهای بی مورد..
ناشناس۶۰۵۶۹۲۲۰:۴۳:۵۵ ۱۳۹۷/۸/۱
زیبا کلام وقتی روحانی رای اورد ، چنان رجز می خوند...حالا ژست منتقد گرفته..!
ناشناس۶۰۵۷۰۰۲۰:۴۷:۵۰ ۱۳۹۷/۸/۱
واقعا اصلاح طلبان محترم انتخاب یک شهردار این قدر سخت هستش؟! کشور قحط الرجال است؟!
ناشناس۶۰۵۷۱۹۲۱:۰۱:۰۹ ۱۳۹۷/۸/۱
اگر نماینده مجلس نره برزیل و خوش بگذرونه ، کی بره ؟ اگر بچه سفیر عروسی چند میلیاردی نگیره و با زن مدلش نره اروپا بگرده ، کی بره ؟ اگر بچه فلانی تو بیست سالگی مدیرعامل نشه و نره همه جا پز بده که ژنش خوب بوده ، کی بره ؟
ناشناس۶۰۵۷۲۲۲۱:۰۴:۳۳ ۱۳۹۷/۸/۱
جناب تاج گردون هستن!! نماینده دلسوز معیشت مردم و fatf و مخالف پولشویی !!
ناشناس۶۰۵۷۷۲۲۱:۵۲:۲۸ ۱۳۹۷/۸/۱
هرچه زودتر این دولت اصلاحاتی تمام شود خسارت مردم کمتر است حرف و رانت و دروغ
ناشناس۶۰۵۷۷۶۲۲:۰۰:۵۵ ۱۳۹۷/۸/۱
همون کاری که مشایی ها با احمدی نژاد کردن واعضی و نوبخت با روحانی دارن میکنن
ناشناس۶۰۵۷۸۷۲۲:۱۳:۴۳ ۱۳۹۷/۸/۱
آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور معرکه‌گیری‌های بهار پارسال و وعده‌هایش را فراموش کرده است. انگار نه انگار که وضعیت به وجود آمده در اقتصاد کشور دستپخت ایشان و همکارانش در دولت است. اینکه خود را یک ناظر بی‌اختیار معرفی کرده برای انتخابات 1400 می‌باشد و ملت این مسئله را به خوبی فهمیده است.
ناشناس۶۰۵۸۹۴۰۰:۱۶:۴۶ ۱۳۹۷/۸/۲
رییس جمهور بعدی کسیه که وعده کاهش قیمت دلار به سال 96 و 90 رو به مردم بده
ناشناس۶۰۵۹۹۶۰۷:۳۱:۳۲ ۱۳۹۷/۸/۲
نمایندگان نه خودشان و نه سفرشان هیچ سودی برای کشور ندارد که هیچ به خاطر رانت هایی که برای اطرافیانشان درست کرده اند و هزینه تراشیهایشان بسیار بسیار مضر هم هستند!
ناشناس۶۰۶۰۸۹۰۸:۳۳:۴۱ ۱۳۹۷/۸/۲
بهترین تیتر برای شهردار بازنشسته - جان کندن برای خدمت
ناشناس۶۰۶۳۶۵۱۱:۰۵:۰۷ ۱۳۹۷/۸/۲
محسن هاشمی در حد و اندازه مدیریت کلانشهر تهران نیست .
کوهیار۶۰۶۸۲۷۱۵:۰۴:۵۰ ۱۳۹۷/۸/۲
خیلی از مردم یارانه بگیر برای خرید یک رب گوجه در فشارند چرا نمایندگان با حق ماموریت و با پول بیت المال سفرهای تفریجی مجانی میروند چه دستاوردی برای مردم داشتند تا کنون؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  19. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  20. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  21. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  22. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  23. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  24. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

  25. گزارش سازمان برنامه از کاهش تورم سالانه: وارد کانال ۳۰ درصد شدیم

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  11. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  12. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  16. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  17. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

  25. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

آخرین عناوین