در صحن علنی مجلس؛ وزیر بهداشت: ما وزرا حقوقمان سه میلیون و حتی کمتر است/ حاضر نیستم به اسم تولید داخلی دو برابر پول به جنسی را بدهم که کیفیتش پایین‌تر است

گروه اقتصادی الف،   3970128130 ۴۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

قاضی‌زاده هاشمی در صحن مجلس در پاسخ به سوال قاضی‌پور در خصوص واردات فایبرهای دیالیز در حالی که شرکت‌های داخلی در حال تولید این فایبر‌ها هستند، گفت: اولا این‌ها تولید داخل نیست بلکه مونتاژ است که ما آن را به عنوان تولید داخل پذیرفتیم. در ثانی حاضر نیستم دو برابر تولید خارجی به اسم حمایت از تولید داخلی پول بدهیم که هم کیفیتش پایین‌تر است هم نتوانسته بازار پیدا کند در خارج.

وزیر بهداشت: ما وزرا حقوقمان سه میلیون و حتی کمتر است/ حاضر نیستم به اسم تولید داخلی دو برابر پول به جنسی را بدهم که کیفیتش پایین‌تر است

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به سوالات نادر قاضی‌پور پاسخ داد.

وزیر بهداشت با اشاره به سوالی درباره اینکه گفته می‌شود ۱۰ میلیون صافی دیالیز در کشور تولید می‌شود ولی وزارت بهداشت اجازه واردات می‌دهد، گفت: این وسیله در کشور سرهم می‌شود و اسم آن تولید نیست؛ چون مواد اولیه آن وارد می‌شود. آنچه مهم است فایبر‌های داخل آن است که سم را در بدن تصفیه می‌کند. بنابرین این فایبر مهم است که از خارج وارد می‌شود و اسم آن را تولید نگذارید. اسمش صنعت مونتاژ است، ولی ما به عنوان تولید داخل قبول کردیم. 

وی افزود: کل تولید ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار عدد است و نیاز ما ۴ میلیون است. عدد ده میلیون را نمی‌دانم از کجا آوردند. بازار در کشور ۲۸ درصد دست بخش خصوصی است و بقیه دست ماست؛ بخش نامه ما این است که از تولید داخل استفاده کنیم، اینکه چه مشکلی این تولیدات دارد چون با سلامت مردم در ارتباط است، نمی‌گویم. ما در دارو و بهداشت تنش نداریم. 

قاضی‌زاده هاشمی گفت: امسال شعار حمایت از تولید داخلی است و نباید سوءاستفاده کرد و افرادی منفعت‌طلب جنس کم کیفیت خود را به قیمت بالا بفروشند. ما برای حمایت از تولید داخل انقلاب کردیم و جوانی و عمر خود را صرف کردیم. ما تولیدی که رهبری فرمود یعنی تکمیل زنجیره تولید از مواد خام تا انتخاب یعنی ارز آوری و ثروت آفرینی را قبول داریم. 

وی گفت: در طول پنج سال که از ۲۰ میلیون این صافی‌ها استفاده کردیم چقدر را از خارج وارد کردیم؟ کمتر از ۵ هزار تا. این اختیار قانونی من است. بنابراین به نظر می‌رسد مشکل از آنجایی شروع شده که بخش خصوصی علاقه ندارد تولید داخل را به دو برابر قیمت بخرد. کیفیت این تولیدات داخلی بهتر از تولیدات آمریکا و ژاپن و آلمان نیست و قیمت آن دو برابر است. با این اوصاف شما به ما فشار می‌آوردید تولید داخل بخر؟ این ‌ظلم به جیب مردم است. 

وزیر بهداشت به نامه‌ای اشاره کرد که در آن قیمت و کیفیت تولید داخلی و تولید خارجی اقلام مربوط به دیالیز مقایسه شده بود و گفت: در این نامه به من گفتند قیمت بهترین نوع خارجی آن هفت دلار است و قیمت ایران ۱۴ دلار که همین تولید داخل با ۶ دلار رفته سوریه. گفته این بیش از قیمت محاسباتی بوده و به همین دلیل ما ده درصد از قیمت کم کردیم. دو هفته بعد از من سوال شده در مجلس. امروز هم در صحن علنی. آنچه هست این وسط پول است. سود این‌ها ۱۰۰ میلیون در سال است؛ این پول از همین مردم بیچاره به اسم حمایت از تولید داخل است. تفاوت ۲۵ میلیون دلار است؛ با این پول سالانه ۲ تا ۳ هزار ماشین دیالیز می‌شود وارد کرد. 

قاضی‌زاده هاشمی گفت: ما دو شرکت دیگر را تشویق می‌کنیم فایبر تولید کنند ولی حاضر نیستم دو برابر تولید خارجی به اسم حمایت از تولید داخلی پول بدهیم که هم کیفیتش پایین‌تر است هم نتوانسته در خارج بازار پیدا کند. یعنی به این اسم یک چیز دیگر مانند ایران خوردو می‌خواهید در کشور تولید کنید. آقایان حاضر نیستند قیمتشان را پایین بیاورند، ما می‌رویم سراغ جنسی که قیمتش پایین‌تر است و کیفیت هم بالا‌تر است و آن را وارد می‌کنیم تا حاضر شوند قیمت را پایین بیاورند.

وزیر بهداشت پس از صحبت‌های نماینده مردم ارومیه گفت: ‌معلمان ما در گذشته جملاتی از قبیل توانا بود هر که دانا بود و با ادب باش تا بزرگ شوی را به ما می‌آموختند اما اینجا مجلس است و من به عنوان وزیر این کشور که منتخب شما هستم باید بگویم مردم ارومیه فرهنگ و شانشان بیشتر از این است که نماینده آنها اینگونه در مجلس صحبت‌هایی را انجام دهد.

وی ادامه داد:‌ من همین‌جا از رئیس قوه قضائیه از این آقا که تهمت‌هایی را روا داشتند و اولین بارشان هم نیست، شکایت می‌کنم. ایشان یا راست می‌گوید یا دروغ می‌گوید که قوه قضائیه به آن رسیدگی می‌کند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: ما هم مسلمانیم و متدینیم و حرفی را که باید بگویم این است که ما وزرا حقوقمان سه میلیون و حتی اندکی کمتر است اما من اگر می‌خواستم یک پیوند چشم انجام دهم که کمتر از نیم ساعت هم زمان می‌برد هر روزه ده‌ها برابر این حقوق را می‌توانستم دریافت کنم اما ما برای مردم و کشور و دینمان به این عرصه وارد شده‌ایم.

وی در ادامه گفت: این چه رفتاری است که همه رسانه‌ها طوری برخورد می‌کنند که مردم فکر دیگری را دارند.

قاضی‌زاده هاشمی خطاب به قاضی‌پور گفت:‌ شما از صافی‌های ۲۵ میلیون دلاری طرفداری می‌کنید و این در صورتی است که کیفیت آنها کمتر و قیمت دو برابر آن است و چرا می‌گویید آنها را خریداری کنید.

وزیر بهداشت اظهار کرد: شما انتظار دارید من جوابتان را هم ندهم؟ شما از من سوال کردید چرا از رهبری هزینه می‌کنید. آیا شما فکر می‌کنید رهبری از این نوع تولید داخلی حمایت می‌کند؟ ایشان در دهان آنهایی می‌زند که اینگونه بخواهند از تولید ملی حمایت کنند.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به صحبت‌هایی که در گذشته در جهاد دانشگاهی با او در میان گذاشته بودند، گفت: رهبری به من گفتند شما به همه سخت می‌گیرید و به اینها باید بیشتر سخت بگیرید چراکه اینها باید بهترین استانداردها را رعایت کنند.

به گزارش ایلنا،قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه من به عنوان وزیر اختیار واردات تا سقف معینی را دارم، گفت: من هم باید قانون را رعایت کنم و الان اگر به جای من وزیر کشاورزی اینجا بود و محصولات را می‌خواستند به هر قیمتی که بخواهد عرضه کند چگونه می‌خواستند بازار را تنظیم کنند.

وزیر بهداشت تاکید کرد: من حتما آن بخش از صحبت‌هایی را که مربوط به من بود پیگیری می‌کنم و قوه قضائیه به عدالت رسیدگی خواهد کرد و این روش درستی نیست که ما از تریبون‌ها اینگونه صحبت‌هایی را ابراز کنیم. چرا امروز بعضی مردم اعتمادشان از ما سلب شده است و فکر می‌کنند ما دزد هستیم. آیا حرف‌های این آقا غیر از این است؟

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۰۵۸۵۵۱۴:۰۰:۰۲ ۱۳۹۷/۱/۲۸
دمت گرم وزیر بهداشت یکی پیدا شد جواب این ایشان را داد. ضمن اینکه واقعا این هم معضلی شده که به اسم تولید داخل مونتاژ کاری راه انداختند و از بد ترین مواد اولیه هم استفاده میکنند و بعد توقع دارند ازشان حمایت شود. حمایت باید از تولید کننده واقعی باشد.
تبریزی۳۰۶۰۷۶۱۶:۳۱:۳۹ ۱۳۹۷/۱/۲۸
دلم به حاش سوخت. با این حقوق باید بیست بار به دنیا بیاد تا بتونه اقساط پورشه اش رو کامل پرداخت کنه :)
ناشناس۳۰۶۲۹۵۱۹:۱۶:۵۵ ۱۳۹۷/۱/۲۸
اینها را از حقوق وزارت نخریده قبلا داشته
ناشناس۳۰۶۱۲۷۱۷:۰۹:۲۴ ۱۳۹۷/۱/۲۸
احسنت
ابراهیم۳۰۶۲۳۲۱۸:۱۷:۴۶ ۱۳۹۷/۱/۲۸
از حقوق سه میلیونی اش معلومه چه ادم راستگو و درستکاریه.....
ناشناس۳۰۵۸۶۱۱۴:۰۴:۳۹ ۱۳۹۷/۱/۲۸
وزیربهداشت ثروتمندترین وزیربا است ویکی ازبزرگترین حامیان انحصار ایجاد شده دررشته پزشکی . کلا پزشکها عاشق انحصارن.
کارمند دانشگاه علوم پزشکی ایران۳۰۵۸۷۹۱۴:۱۷:۰۶ ۱۳۹۷/۱/۲۸
آیا این عدالت است که یک کارشناس ارشد در دانشگاه که در بخش اداری کار می کند 2 میلیون حقوق و ماهی 200 هزار تومن کارانه بگیرد و در همان دانشگاه یک پرستار ماهی 4 میلیون حقوق و 2 میلیون کارانه و یک پزشک ماهی 10 میلیون حقوق و بیش از 100 میلیون کارانه بگیرد؟
امین۳۰۶۵۳۰۰۱:۳۸:۱۰ ۱۳۹۷/۱/۲۹
بله..عدالت ست شما کارشناس ارشد هستی....مانند پرستار وقت وبی وقت فریاد ناله و فغان ببینی و بشنوی؟ نباید بخوابی گوش به فرمان باشی؟خون ببینی...مرگ و میر و گرفتاریو فریاد بیمار و همراه ...ببینی؟ شمام پرستار میشدی....از کجا معلوم من و شما کارشناسی ارشد یا کارشناسی داریم...در رشته خود کارایی داشته باشیم و لایق باشیم؟ یک شما یه لیسانس میگیری میری سرکار....بعد فوق میگیری...یه پزشک کی شروع میکنه به کسب درآمد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بعداز چندسال؟حوصله شو داری اون همه سال درس بخونی؟
ناشناس۳۰۶۵۳۲۰۱:۴۶:۲۸ ۱۳۹۷/۱/۲۹
بله عدالت است. شما اگر‌میتوانستی میرفتی پزشکی یا پرستاری بخوانی نه اینکه پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ادیسون شمال را از جلوی دانشگاه تهران بخری و تحویل استادت بدهی و حالا از مردم و دولت طلبکار باشی.
ناشناس۳۰۶۵۳۹۰۲:۰۱:۰۳ ۱۳۹۷/۱/۲۹
مگه به مدرک پول میدن؟!!!
ناشناس۳۰۶۵۴۱۰۲:۰۳:۵۷ ۱۳۹۷/۱/۲۹
اون پرستار وپزشک هم اگه بخش اداری کار می کردند بهشون بیشتر از اداری ها حقوق نمیدادند اون اداری اگه میتونه بره با بیمار و بیماری و ریسک انتقال و ....کارکنه
مصطفي۳۰۵۸۹۰۱۴:۲۶:۲۶ ۱۳۹۷/۱/۲۸
درود بر هاشمی یکی از وزرای دانا و عاقل
ناشناس۳۰۵۹۰۰۱۴:۲۹:۳۷ ۱۳۹۷/۱/۲۸
آقای وزیر چرا اینقدر عصبانی شده اید؟ جناب وزیر چکار کرده اید با این طرح تحولتان که یک متخصص چشم می تواند با یک عمل پیوند قرنیه، در روز!!!!! چند برابر حقوق ماهانه یک وزیر درآمد داشته باشد؟
ناشناس۳۰۵۹۰۴۱۴:۳۳:۰۸ ۱۳۹۷/۱/۲۸
بررسی کیفیت مدیران و مسئولان و وزرای حاضر خیلی ساده تر از برآورد کیفیت اجناس و تولیدات داخلیست. __________________________ با وزرا و مدیران اینچنینی ! هرگز نباید به تولید داخل نگاه امیدوارانه داشت. در خصوص درآمدهای وزرا و معاونان و مدیران این دولت تاریخ قضاوت خواهد کرد. خوشبختانه تاریخ را شما نمینگارید آقای وزیر.
ناشناس۳۰۶۱۴۵۱۷:۲۵:۲۸ ۱۳۹۷/۱/۲۸
چرا ناراحت شدید حرف حق تلخه؟
SMAH1۳۰۵۹۲۳۱۴:۴۳:۳۲ ۱۳۹۷/۱/۲۸
اگر بتواند صادر کند که دیگر به دنبال فروش داخلی نیست در آن صورت دیگر «حمایت» نمی خواهد!! وقتی وزیر میلیاردر این مملکت زیر آب تولید داخل را می زند چه انتظاری از مردم داریم!
ناشناس۳۰۵۹۴۴۱۴:۵۸:۱۸ ۱۳۹۷/۱/۲۸
راست میگه با حقوق ماهی سه میلیون وثیقه بیست میلیارد تومنی میزازه!!!! مردم هم
ناشناس۳۰۶۱۰۴۱۶:۴۸:۳۳ ۱۳۹۷/۱/۲۸
ایشان قبل از اینکه وزیر بشوند صاحب بیمارستان خصوصی بودند و در موردش هم صحبت شده بود . ایشان مثل هر مدیر دیگری بخصوص از نوع ایرانیش حتما کاستیهایی زیادی دارد اما شما چرا سعی دارید چشمتان را بر واقعیتها ببندید و توان انتقاد واقعی ندارید
ناشناس۳۰۶۰۳۳۱۶:۰۰:۴۷ ۱۳۹۷/۱/۲۸
پیشنهاد می کنم قانونی تصویب شود که طبق آن تولید کنندگان ایرانی تنها در صورتی می توانند محصول خود را عرضه کنند که ابتدا آن را به خارج از کشور صادر کنند ، اگر توانستند حتی در کشورهای همجوار فروش داشته باشند ، در داخل نیز محصول عرضه کنند ، در این صورت مجبور می شوند هم ماشینالات جدید وارد کنند هم محصول با کیفیت دست مردم بدهند .
ناشناس۳۰۶۰۵۶۱۶:۱۷:۱۹ ۱۳۹۷/۱/۲۸
در جواب عزیزی که گفته اند رشته پزشکی انحصاری است این رشته باید باهوش ترین افراد بروند تا مردم با خیال راحت برای معالجه بروند چرا رشته پزشکی ما از رشته های دیگرمان جلوتر است ودر دنیا قبولش دارند چون دانش اموزان نخبه با ان رشته می روند
ناشناس۳۰۶۱۵۷۱۷:۳۶:۲۰ ۱۳۹۷/۱/۲۸
دوست عزیز، از کجا این حرف رو میزنید؟! نخبه ترین به رشته پزشکی میروند؟!!!!! والا زمان ما در دبیرستان توسط خود مدرسه میرفتند رشته ریاضی بعد زیست بعد انسانی و...
ناشناس۳۰۶۱۷۲۱۷:۵۱:۴۲ ۱۳۹۷/۱/۲۸
رشته پزشکی هوش زیادی نمیخواهد آقای دکتر بلکه عمومادرسها حفظی هستند وحافظه خوبی میخواهد واین هم بهانه ای شده تا پزشکان ووزارت بهداشت درچهل سال اخیر با کم نگه داشتن ظرفیت پزشکی وتخصص یک بازار انحصاری برای خودشان درست کنندومیلیاردرشوند.(کل کشورروکنترات دادن به تعداد محدودی متخصص) بهترین گواه کم بودن نسبت پزشک به جمعیت درایران حتی نسبت به بسیاری ازکشورهای جهان سوم است.
ناشناس۳۰۶۲۴۸۱۸:۲۷:۵۸ ۱۳۹۷/۱/۲۸
به خاطر همین نخبگیه که اینهمه قیچی و تجهیزات پزشکی توس شکم بیماران جا میمونه؟ به خاطر همین نخبگیه که یک مرض میگیریم میریم دکتر هر دکتری یه چیز متفاوت میگه؟ به خاطر همین نخبگیه که وقتی میری ویزیت بشی دکتر نخبه بار اول میگه برو عکس بگیر بیا و 40 تومن هم برای همین جمله ویزیت میگیره؟ به خاطر همین نخبگیه که کلا 3 دقیقه بیشتر بیمار توی مطب بند نمیشه و در عرض 3 دقیقه هم معاینه میشه هم یک نسخه پر از دوا تحویل میگیره؟
ناشناس۳۰۶۲۵۷۱۸:۳۹:۴۳ ۱۳۹۷/۱/۲۸
عزیزم شما از هر دانشگاه ایران پزشکی گرفته باشی هر جا بری باید بری بشینی سر کلاس دوم دانشگاه، البته منظور کشور های توسعه یافته هست نه دوستامون! در حالیکه برخی سایر رشته های برخی دانشگاه ها، مانند شریف، تهران، امیر کبیر ... شما می توانی با لیسانس بری برای فوق یا با فوق بری برای دکتری و یا با دکتری بری برای پست دکتری! بنابراین خیلی باهوشی ولی اشتباه متوجه شدی!
مهدی۳۰۶۴۸۹۰۰:۰۱:۵۱ ۱۳۹۷/۱/۲۹
دوست عزیز هرکس فن تست زدن بلد بود باهوش نیست
ناشناس۳۰۶۵۵۰۰۲:۴۴:۳۷ ۱۳۹۷/۱/۲۹
از کثرت و شدت اشتباهات فجیع پزشکی هم معلوم است که حق با شماست...
مهدی امیری۳۰۶۱۰۲۱۶:۴۷:۴۸ ۱۳۹۷/۱/۲۸
افسوس !طرح تحول سلامت چه گلی به سر مردم ریخت بجز افزایش چندین برابری درآمد پزشکان ،این درآمد میلیاردی از جیب چه کسی درآمد ه بجز این مردم رنج کشیده،افسوس و صد افسوس .....
ناشناس۳۰۶۱۲۰۱۷:۰۲:۴۶ ۱۳۹۷/۱/۲۸
انصافا اگر دکتر هاشمی وزیر نبود, مخصوصا در این دوره تحریم ها, بدلیل کاستی هایی در زمینه بهداشت و درمان, قطعا اعتراضات گسترده ای شکل میگرفت. آقای دکتر هاشمی, دوستت داریم.
ناشناس۳۰۶۱۲۳۱۷:۰۵:۳۴ ۱۳۹۷/۱/۲۸
بواسطه زحمت هایی که دکتر هاشمی در روستاها کشیدند, ما روستاییان بابت هزینه درمانی مبلغ خیلی کمی میدهیم. ما همیشه برای ایشان دعا میکنیم. ایشالا همیشه موفق باشند
ناشناس۳۰۶۱۲۸۱۷:۱۰:۴۸ ۱۳۹۷/۱/۲۸
پدر خانم بنده به بیمارستان رفته بود و بستری شد. الحق و انصافا هم خدمات خیلی خوبی به ایشون ارایه دادند و هم پرداختی خیلی کمی به بیمارستان دادیم. دست دکتر هاشمی درد نکنه, خدا نگهدارش باشه.
ناشناس۳۰۶۱۳۲۱۷:۱۴:۲۹ ۱۳۹۷/۱/۲۸
احسنت به وزیر بهداشت که حاضر نیست با سلامت مردم بازی کنه. احسنت.
ناشناس۳۰۶۲۵۵۱۸:۳۵:۰۶ ۱۳۹۷/۱/۲۸
البته زیادی جیب دکترا را پر کرده، عیب دیگری ندارد انصافاً
ناشناس۳۰۶۲۷۱۱۸:۴۹:۵۲ ۱۳۹۷/۱/۲۸
احسنت
ناشناس۳۰۶۱۴۱۱۷:۲۴:۱۵ ۱۳۹۷/۱/۲۸
"گفت: اولا این‌ها تولید داخل نیست بلکه مونتاژ است که ما آن را به عنوان تولید داخل پذیرفتیم. در ثانی حاضر نیستم دو برابر تولید خارجی به اسم حمایت از تولید داخلی پول بدهیم که هم کیفیتش پایین‌تر است هم نتوانسته بازار پیدا کند در خارج." آفرین آقای وزیر خوب گفتین
ناشناس۳۰۶۱۷۷۱۷:۵۶:۰۹ ۱۳۹۷/۱/۲۸
این صحبت به درد روز سیزده فروردین میخورد...
ناشناس۳۰۶۲۰۳۱۸:۰۵:۵۶ ۱۳۹۷/۱/۲۸
اقا وخانم کارشناس ارشد شما زمانی که کنکوردادید بین دوره ای چهارساله قبول شدید که اختلاف نمره تان با پزشکی بسیار زیاد است وبعد فوقتان را هم بین همان لیسانها امتخحان داده اید وقبول شده اید یعنی خودتان را با پزشکان مقایسه نکنید تا عذاب نکشید
ناشناس۳۰۶۲۷۲۱۸:۵۰:۱۲ ۱۳۹۷/۱/۲۸
یگانه وزیر حقیقت گو و دوست داشتنی
ناشناس۳۰۶۲۷۷۱۸:۵۳:۵۱ ۱۳۹۷/۱/۲۸
آقای دکتر هاشمی سلام, انصافا خیلی کاری و زحمتکش و دلسوز هستید. ما دوستتان داریم. کارهای خیلی زیاد و مفیدی برای بهداشت و درمان مردم انجام دادید. من هر روز شاهدم که بیماران شما را با چه ذوقی دعا میکنند.
ناشناس۳۰۶۵۰۸۰۰:۲۷:۲۹ ۱۳۹۷/۱/۲۹
وزیر واردکننده حتما از تولید داخل حمایت نمی کند
ناشناس۳۰۶۵۵۲۰۲:۴۶:۱۳ ۱۳۹۷/۱/۲۹
چند ده هزار ملیارد صرف این طرح شد، عایدی اش پرشدن جیب پرنشدنی پزشکان پرمدعا است... درآمدهای ملیاردی باکمترین میزان پاسخگویی بابت خطاها و غلطهای عمدی و کشتن مردم و ...
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. من عجله ندارم!

  2. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  3. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  4. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  5. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  7. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  8. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  9. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  10. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  11. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  12. دور باطلی که تمامی ندارد!

  13. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  14. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  15. تضادی عجیب و پر ابهام!

  16. برای این عکس شما تیتر بزنید

  17. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  18. رشد شدید بدهی‌ها در دولت روحانی/ عبور از بحران بدهی در دولت رئیسی

  19. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  20. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  21. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

  22. سقوط در آغوش پهلوی!

  23. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  24. نجات معجزه آسا از وسط سیل توسط لودر و راننده ماهر

  25. اقدامات قوه قضائیه درباره ماجرای صدیقی / واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان اخیر مهدی نصیری/ تک و پاتک رسانه‌های دولت و مجلس

آخرین عناوین