پولادگر: فتح‌الله‌زاده نگفت نمی‌تواند، تا وزارت کاری کند/ همیشه از استقلال و پرسپولیس حمایت کردیم

  4020122002

معاون وزیر ورزش و جوانان نسبت به مشکلات باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

پولادگر: فتح‌الله‌زاده نگفت نمی‌تواند، تا وزارت کاری کند/ همیشه از استقلال و پرسپولیس حمایت کردیم

به گزارش فارس، محمد پولادگر در خصوص اتفاقات باشگاه استقلال، اظهار داشت: چندماه پیش هیات مدیره تصمیم به جابجایی مدیرعامل باشگاه گرفت. گزارشات و شکایاتی بود. جلسه گذاشتیم. اعضای هیات مدیره هم به عملکرد آجورلو معترض بودند. برای همین تصمیم به این جابجایی گرفته شد. 

وی افزود: فتح‌الله‌زاده برای این مسئولیت انتخاب شد. موضوعات پیش آمده در مورد پرداخت استراماچونی، در جلسه پیش گفته شد. من هم در جریان قرار دارم. دو مرتبه مدیر وقت باشگاه برای تسویه این بدهی ماموریت داشت و متاسفانه انجام نشد. در این مقطع فتح‌الله‌زاده تا لحظات آخر پیگیر بود. جایی که نیاز داشت ما هم ورود کردیم. قبل از تعطیلات دوم سال به دفتر من آمد. گفت جلسه‌ای با قربان‌زاده بگذاریم. من زنگ زدم و هماهنگ کردم. قربان‌زاده قبول نمی‌کرد و می‌گفت فتح‌الله‌زاده حضور نداشته باشد، چون تنش مکالمه‌ای هم بین این دو ایجاد شده بود. 

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: به هرحال این جلسه برقرار شد. آنجا قربان‌زاده هم حتی قول داد کمک کند و باشگاه بتواند بدهی را بدهد. تا لحظات آخر هم من با او در ارتباط بودم. فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل هیچ وقت نگفت نمی‌توانیم انجام بدهیم یا اعلام کند استعفا می‌دهم. درست آن لحظات را برای پرداخت از دست دادیم. شب مهلت نهایی تا یک بامداد هم با او در تماس بودم که گفت هنوز دفترم هستم. با وکیل استراماچونی صحبت می‌کنیم تا فرصت بگیریم. روز جمعه متوجه شدیم او اعلام استعفا کرده است.

پولاد گر در خصوص اینکه آبا بهتر نبود وزارت ورزش کمک برای حل مشکل استقلال و پرسپولیس و حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا اقدام می‌کرد و سپس به تخلفات رسیدگی می‌شد، گفت: من تا آخرین لحظات که با فتح الله زاده در ارتباط بودم و حتی قبل از آن گفت نمی توانیم، تمام شده تا ما کاری کنیم.

وی در مورد اینکه مشخص بود این فرآیند کاری یک یورو هم در نمی‌آورد و بهتر بود وزارت ورزش برای پیدا کردن اسپانسر دوباشگاه تلاش می کرد، اظهار داشت: خود ما که شرایط پرداخت چنین پولی را نداشتیم. این کار انجام شد. کاش خود فتح الله زاده بیاید توضیح بدهد. تا آخرین لحظه تلاش می کرد این اتفاق بیفتد. هیچ وقت به ما نگفت نمی شود. تا لحظه آخر هم می گفت با وکیل استراماچونی مذاکره می کنیم تا مهلت بگیریم. این آخرین حرفی بود که به من زد.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در مورد اینکه آیا یک مسئول حقوقی ندارند که با روال این کار آشنا باشند، گفت: به هرحال این مسئولیت باشگاه است و باید انجام بدهد. پولی که در اختیار باشگاه قرار داده شد با همین هدف بود که این طلب پرداخت شود و مشکل ایجاد نشود. این ها کمک ها و حمایت های وزارت بوده است. کما اینکه در این سال ها همیشه از دوباشگاه حمایت شده است. انقدر حساس بودیم که لحظات آخر هم خودمان مستقیم ورود کردیم. پول کمی نبود. رقم قابل توجهی است. وزیر هم نامه نوشت.

پولادگر در مورد اینکه آیا روی هزینه کرد باشگاه ها پس از چند ماه دقیق نمی شوند، عنوان کرد: چرا. اولا که ما فقط یک مجمع نداریم. ۵۴ فدراسیون زیر مجموعه است که باید همه را کنترل کنیم. پایان سال نزدیک به ۱۲ ماه برگزار کردیم ولی اینطور نیست که کنترلی صورت نگرفته باشد. هیات مدیره و مدیرعامل وقت به هرحال اختیاراتی داشتند. الان هم فتح الله زاده یک لیست پرداختی و هزاران توجیح دارد که من این پولی که گرفتم این جاها اولویت بوده است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  21. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  25. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

آخرین عناوین