هدایای تبلیغاتی، نقطه عطف برندینگ

گزارش بازرگانی،   3990423044

امروزه استفاده از روش های مختلف تبلیغات جهت معرفی کسب و کار تبدیل به یک الزام برای تبدیل شدن به یک برند مطرح شده است. یکی از محبوب ترین و کارآمد ترین روش های تبلیغ، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. این روش تبلیغاتی کاربردی با دادن حسی وصف نشدنی در ذهن و ضمیر نا خودآگاه مخاطب، برند شما را از دید طیف عظیمی از مشتریان به یک کسب و کار متمایز تبدیل می کند. از این رو به کمک مدیر گیفت در این مبحث به تاثیرات هدیه تبلیغاتی در برندینگ و افزایش اعتبار یک کسب و کار می پردازیم.

تاثیر هدایای تبلیغاتی بر برندینگ

شاید شما هم مانند بسیاری از کسب و کار های امروزی به دنبال بیشتر دیده شدن و افزایش فروش هستید و در این راه مواردی زیادی را برای رسیدن به این هدف امتحان نموده اید. بهتر است بدانید فعالیت تبلیغاتی در محیط مجازی و محیط حقیقی دو بخشی هستند که کاملا به یکدیگر ارتبط دارند و به نوعی مکمل یکدیگر هستند و جالب است بدانید موثر ترین نوع تبلیغ در محیط حقیقی از دید بسیاری از مخاطبان، دریافت یک هدیه تبلیغاتی جذاب و خاطره انگیز است که تا مدت ها نام برند شما به صورت دوره ای ( هروز یا هر چند وقت یک بار) در ذهن ایشان تداعی می شود و این خود دلیل بر تاثیر گذازی این نوع تبلیغ می باشد.

اکنون می خواهیم به این پرسش پاسخ دهیم، چرا هدیه تبلیغاتی؟

وجود تنوع در هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی بسیار زیادی هستند که با توجه به پرسونای مخاطب می توانید از آنهای برای معرفی کسب و کار خود استفاده نمایید. هدیه های جذابی مانند انواع خودکار تبلیغاتی، ساعت، لیوان، کیف و غیره که هرکدام احساس خوشایند دریافت یک هدیه را در مخاطب به وجود می آورد.

قیمت مناسب هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی بر اساس بودجه یک کسب و کار قابل بهینه سازی می باشد و با توجه به فعالیت هر کسب و کار می توان جهت انتخاب محصول مورد نظر برای ارائه هدیه تبلیغاتی تصمیم گرفت. دادن هدیه تبلیغاتی همیشه یک سرمایه گذاری بسیار ارزشمند است که بازگشت سرمایه آن تضمین شده می باشد.

وفاداری مشتری

شاید شما هم تا کنون با دریافت یک هدیه هرچند ساده از یک دوست بسیار خرسند شده اید و تا مدت ها این خاطره خوش با دیدن آن هدیه برایتان تداعی می شود. گرفتن هدیه تبلیغاتی از جانب شما باعث می شود علاوه بر احساس خوبی که در لحظه برای مخاطبتان ایجاد شود یک خاطره خوش را در ذهن مخاطب به وجود می آورد. این احساس خوب باعث وفاداری مشتری به شما و کسب و کارتان می شود.

شناخت برند شما از طریق هدایای تبلیغاتی

زمانی که صحبت از برند می شود، منظور آن است که اگر مخاطب به فکر خرید محصولی خاص یا استفاده از خدماتی که شما هم ارائه می دهید باشد، ناخودآگاه به فکر شرکت شما و مجموعه شما بیوفتد. زمانی که کاربران از شما هدیه تبلیغاتی دریافت می کنند بازگشتشان به سمت شما تضمین شده است. این زمانی به بهترین شکل نمود پیدا می کند که کاربر از خدمات شما رضایت کامل داشته باشد و شروع برندینگ برای کسب و کار شما کند، چطور؟ از راه صحبت های دوستانه با اطرافیان و معرفی خدمات شما.

کدام یک از هدایای تبلیغاتی برای شما مناسب است؟

همانطور که گفتیم در بازار رقابتی امروز بسیار مهم است که کسب و کار ها از تمام پتاننسیل موجود تبلیغاتی خود نهایت استفاده را ببرند تا بتوانند به ارتقاء فروش خدمات و کالاهای خود دست پیدا کنند. از این رو هر تجارت بهتر است با توجه به مخاطبان هدف خود اقدام به طراحی هدایای تبلیغاتی خود کند تا علاوه بر کارایی برای کاربران یادآور برند شما در ذهن ایشان باشد.

درست است که در اکثر کسب و کارها خودکار تبلیغاتی یک هدیه ی کاربردی و می باشد اما بهتر است یک رستوران به مشتریان خود لیوان تبلیغاتی بدهد، یا یک فروشگاه لباس کیف ساده وسایل، اینجاست که با ارتباط مفهمومی بین هدیه تبلیغاتی و مخاطب می توان بیشترین بازدهی را از این روش تبلیغ داشت.

هدیه تبلیغاتی خود را از کجا تهیه کنیم؟

فروشگاه مدیر گیفت به آدرس modirgifts.com با تجربه چندین ساله در ارائه بهترین هدایای تبلیغاتی توانسته طیف گسترده ای از خدمات تبلیغاتی را به مخاطبان خود ارائه دههد. مدیر گیفت با در اختیار داشتن نمایندگی فروش 15 برند معتبر جهانی در زمینه هدایای تبلیغاتی و کارگاه های مجهز حکاکی، برش لیزری و چاپ رنگی، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در معرفی کسب و کارتان به مخاطب از طریق هدایای تبلیغاتی می باشد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین