آقای طاهری حداقل عذرخواهی کنید!

گروه ورزشی الف،   3970230014 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

درحالی که محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل‌ و انتقالات حاصل مدیریت طاهری در این باشگاه است، همه انتظار عذرخواهی رسمی مدیرعامل سابق را دارند.

به گزارش ایسنا، روزی که مهدی طارمی بدون فسخ قرارداد با ریزه‌اسپور، از ترکیه به ایران بازگشت تا برای پرسپولیس بازی کند، کسی تصور نمی‌کرد مدیران پرمدعای وقت باشگاه، گاف بزرگی بدهند و روزی همین گاف به مشکل بزرگ باشگاه پرسپولیس بدل شود.

مهدی طارمی به ایران آمد و محمد علی ترکاشوند با همفکری علی اکبر طاهری، تصمیم گرفتند قراردادی با مهاجم سابق‌شان ببندد و به جای ثبت تاریخ روز، تاریخ یک ماه قبل را در این قرارداد ثبت کنند. این ابتکار مدیران وقت باشگاه برای این بود که درصورت شکایت ریزه‌اسپور باشگاه پرسپولیس مدعی شود پیش از این که طارمی با باشگاه ترکیه‌ای قرارداد ببندد، با آنها قرارداد بسته بود.

این ترفند درحالی مطرح و پیگیری شد که مدیران وقت باشگاه از مهدی طارمی و وکیلش هم خواستند همین دروغ را در رسانه‌ها ادامه دهند تا بلکه بتوانند از دعوای حقوقی با ریزه‌اسپور سربلند خارج شوند اما طاهری و دوستانش نمی‌دانستند کسی نمی‌تواند سر فیفا کلاه بگذارد!

هنرنمایی منحصر به فرد مدیران وقت باشگاه در آن مقطع کار را به جایی رساند تا در نهایت فیفا علاوه بر محروم کردن طارمی، باشگاه پرسپولیس را هم از دو پنجره نقل و انتقالات محروم کند. پس از صدور این رای، ابتدا طاهری موضوع را عادی جلوه داد و هر از گاهی هم رسانه‌ها را به خاطر انتشار برخی اخبار و مصاحبه‌ها مقصر قلمداد و حتی عنوان می‌کرد باشگاه ترکیه‌ای با استناد به این اخبار توانسته پرسپولیس را محروم کند.

فرافکنی و فرار از واقعیت شیوه اصلی مدیریت طاهری بود. او با همین شیوه در پروژه مدیریت خود بارها و بارها تقصیر مشکلات را بر گردن مدیران قبلی باشگاه انداخت اما حالا خودش میراثی برای باشگاه به جا گذاشته که شاید باعث از هم پاشیده شدن تیم در فصل جدید شود.

امروز پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات تابستانی محروم است و این محرومیت نگرانی عجیبی در بین هواداران پرسپولیس ایجاد کرده است. درحالی که این باشگاه حق ثبت قرارداد هیچ بازیکن جدیدی را برای فصل آینده ندارد، صادق محرمی رسما از پرسپولیس جدا شد و حالا خبر می‌رسد فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، کمال کامیابی نیا و شاید محمد انصاری، وحید امیری و حتی علیرضا بیرانوند از این تیم جدا شوند.

تصور این موضوع هم برای هواداران پرسپولیس سخت و غیر قابل باور است. تیمی که سه فصل در فوتبال ایران آقایی کرد حالا شاید در بسیاری از پست ها باید با اتکا به بازیکنان امیدش حداقل یک نیم فصل را به میدان برود.

برانکو هم مدتی به همین دلایل از تمدید قراردادش طفره می‌رفت، حمیدرضا گرشاسبی در این باره گفت: «دلیل طولانی شدن مذاکرات‌مان هم به خاطر این بود که او نگران آینده بود. برانکو در صحبتی که با ما داشت گفت‌ به خاطر مشکلاتی که دارید پنجره نقل‌ و انتقالات بسته شده است. تعدادی از بازیکنان هم که می‌خواهند از این تیم بروند و نمی‌توانید بازیکن بگیرید. من که آبرو و حیثت خودم را از خیابان نیاورده‌ام.» باید به برانکو هم حق داد. دانش فنی او به همگان ثابت شده، اما همین سرمربی برای اجرای برنامه‌های خود نیاز به بازیکنان دارد.

هواداران پرسپولیس اتفاقات این روزهای این باشگاه را فراموش نخواهند کرد. گرشاسبی که وارث ویرانه دوره مدیریت طاهری است، حالا با خواهش و تمنا از بازیکنان می‌خواهد ساز جدایی کوک نکند اما مگر او مقصر این این اتفاقات است؟ طاهری که با جعل در قرارداد طارمی باعث این مشکل شد حالا بدون یک عذرخواهی، به ورزشگاه می‌آید و بازی های تیم محبوبش را تماشا می‌کند.

این محرومیت هم فقط و فقط حاصل مدیریت بی‌تدبیر علی اکبر طاهری و دوستانش است اما ای کاش در برهه از زمان که دیگر نمیشود کاری برای حال این محرومیت انجام داد، حداقل به خود جرات می‌دادند و از هواداران این تیم عذرخواهی می‌کردند. عذرخواهی که شاید کینه هواداران را نسبت به مدیران سابق را کمتر کند.

دیدگاه کاربران

آرش۳۵۲۲۹۸۰۹:۳۷:۳۵ ۱۳۹۷/۲/۳۰
دادستانی همیشه در صحنه ، در این صحنه ها کجاست ؟ مدعی العموم که دست آویز قوه قضائیه شده و هر کاری داره با اون میکنه ، تو این جور مواقع چطور از بیت المال میخواد دفاع کنه ؟ اصلا آیا بیت المال به اندازه تلگرام مهم هست که بخواد کاری کنه ؟!!!
ناشناس۳۵۲۳۰۷۰۹:۴۴:۱۶ ۱۳۹۷/۲/۳۰
مشق ننوشته غلط نداره. طاهری شاید در این مورد اشتباه کرده ولی خدا وکیلی تیمی که سالها در اواسط جدول دست و پا میزد با مدیریت طاهری سه دوره صدر نشینی و حتی به تیمهای تراز اول آسیا پیوسته آن هم با بازیکنان بومی و حتی به جرات میتوان گفت بار صعود تیم ملی به جام جهانی هم بر دوش این تیم بوده. البته ما مردمی فراموشکار هستیم
ناشناس۳۵۲۳۵۱۱۰:۱۶:۴۰ ۱۳۹۷/۲/۳۰
چرا وقتی پرسپولیس جمع و جور کرد کسی یادش نمونده؟! چرا وقتی تیمو از بحران دراورد و برانکورو اورد کسی یادش نمونده؟!پرسپولیس این دو فصل قهرمانیم مدیون همون اقاست...
ناشناس۳۵۳۱۸۲۱۹:۰۰:۴۳ ۱۳۹۷/۲/۳۰
جعل سند. قهرمانی با جعل سند و فساد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین