حرف‌های شفر درباره اضافه وزن علی کریمی

گروه ورزشی الف،   3970218038

سرمربی تیم استقلال با عادل فردوسی‌پور گفت‌و‌گو کرد.

وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال در آخرین برنامه ۹۰ در این فصل، در گفت و گویی ضبط شده با عادل فردوسی پور در برنامه ۹۰ شرکت کرد.

به گزارش خبرآنلاین شفر در ابتدا گفت:« من در کارلسروهه دوران خوبی داشتم و توانستیم بایرن مونیخ را بارها شکست دهیم و حتی به نیمه نهایی جام یوفا هم رسیدیم. بایرن مونیخ چندین بازیکن را از تیم ما می خرید. اولی هوینس به تمرین ما می آمد و بازیکنان ما را می خرید و با خود می برد.

بازی کارلسروهه و کلن دومین بازی اولیور کان و اولین بازی مهمت شول برای ما بود. آن بازی بسیار حساس بود. ما روی کاغذ تیم ضعیف تری بودیم ولی توانستیم ۴-۱ پیروز شویم و من از خوشحالی کتم را به هوا پرتاب کردم.»

شفر ادامه داد:« قهرمانی در جام حذفی اصلا آسان نبود. خیلی ها به من می گفتند که باید در فینال ۳-۰ یا ۴-۰ ببریم اما من جواب آن ها را نمی دادم. حریف ما در مقابل استقلال انگیزه زیادی دارد. در بازی فینال لازم نیست زیبا بازی کنید. فقط باید برنده شوید.»

سرمربی استقلال گفت:« وقتی مردم بیرون زمین باشند مشکلی نیست اما وقتی به زمین می آیند کار سخت می شود. آن ها از ما می خواهند که باهم عکس می گیریم. اوکی ما عکس می گیریم اما این که یکی من را به یک طرف بکشد و دیگری به طرف دیگر، اصلا جالب نیست. هواداران ما در ایران و آسیا بهترین هستند.در این بازی یکی از هواداران ما به اسم اسماعیل چشم خود را از دست داد.می خواهم به او بگویم که باشگاه از او حمایت می کند.»

شفر در مورد ایران و ایرانی ها گفت:« من عاشق ایران و مردمش هستم. مردم خون گرمی اینجا وجود دارد. ایران کباب و زعفران و فرش و شایعات خیلی خوبی دارد. من دوست ندارم کسی وارد حریم شخصی من شود.»

سرمربی آلمانی استقلال در خصوص شرایط تیم گفت:« ما خیلی چیزها را در تیم تغییر دادیم. از بدنسازی گرفته تا سبک بازی. در باشگاه هم لازم است چیزهایی تغییر کند. مثلا پول ها به موقع پرداخت شود. من با جان و دل برای این تیم کار می کنم.»

شفر گفت:« وقتی در تایلند بودم فوتبال ایران را می شناختم و دنبال می کردم. علی دایی،علی کریمی،هاشمیان و مهدوی کیا را می شناختم. نام بزرگ استقلال یک برند است. من از باشگاه خواستم که بازیکنان آینده مان از آکادمی به تیم بزرگسالان بیایند.»

وینفرد شفر ادامه داد:« وقتی به تیم آمدم از من غیر مستقیم خواستند که تیم را فقط در لیگ برتر حفظ کنم و نگه دارم. وقتی سر تمرین حاضر شدم، تیم روحیه خوبی نداشت و ما تلاش کردیم که این شرایط را تغییر دهیم. ما به پرسپولیس باختیم اما هواداران ما را حمایت کردند. از بعد آن، متحول شدیم و پیشرفت کردیم. اولین نفر به تمرین می آیم و آخرین نفر می روم. با بازیکنان دست می دهم و به آن ها روحیه می دهم. اگر خوب بازی نکنند یا خوب تمرین نکنند از آن ها می پرسم چرا؟ مشکل چیست؟ برای او تمرینات اختصاصی طراحی می کنیم. من بازیکن را به حال خود رها نمی کنم.

من سعی می کنم به همه بازیکنان کمک کنم.نه فقط بازیکنان جوان بلکه بزرگان و رهبرانی مثل پژمان و امید. »

شفر گفت:« وقتی علی کریمی بازیکن سال آسیا شد، او را در دبی دیدم که چند کیلو اضافه وزن داشت و مثل من شکم داشت. از او پرسیدم چرا؟ آیا تو بهترین بازیکن آسیا هستی؟ او بعدا به آلمان رفت و در بایرن مونیخ زیر نظر ماگات کار کرد و خود را نشان داد. با ماگات کار کردن شوخی نیست.»

سرمربی استقلال در خصوص سن بالای خود گفت:« سن من مهم نیست. من کادر جوانی دارم. میگوئل،ساشا و ساناک. هرکس کار خود را می کند و حرفش را می زند و ما به بهترین شکل کار خود را انجام می دهیم.»

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین