دستور روحانی برای پیگیری حقوقی پرونده برخورد با دختر خیابان انقلاب

گروه اجتماعی الف،   3961204074 ۲۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۸ تکراری یا غیرقابل انتشار
دستور روحانی برای پیگیری حقوقی پرونده برخورد با دختر خیابان انقلاب

دستیار ویژه رئیس‌جمهور ایران در امور حقوق شهروندی از دستور روحانی برای پیگیری حقوقی پرونده برخورد مامور نیروی انتظامی با دختر خیابان انقلاب خبر داد.

مولاوردی در حساب توئیتر خود نوشت: در پی برخورد غیرقانونی مامور خاطی نیروی انتظامی با دختر خیابان انقلاب و مغایرت با بند ۳۱ منشور حقوق شهروندی، از سوی رئیس جمهور محترم, مامور پیگیری قضایی این پرونده گردیدم.

وی در ادامه مطلب خود با درخواست همکاری از کاربران شبکه های اجتماعی تاکید کرد: بدون شک حمایت فعالین فضای مجازی، موجب تسریع در روند پیگیری قضایی این پرونده خواهد گردید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۵۵۷۷۴۱۳:۱۹:۴۰ ۱۳۹۶/۱۲/۴
خداقوت
علیرضا۲۵۵۷۸۴۱۳:۳۴:۵۸ ۱۳۹۶/۱۲/۴
نیروی انتظامی باید مقتدر تر عمل کند.
ناشناس۲۵۵۷۸۶۱۳:۳۶:۵۱ ۱۳۹۶/۱۲/۴
شتر سواری دولا دولا نمیشه کشور اسلامی است و رعایت حجاب قانونی و لازم است وباید با برخورد قاطع با کسانی که قانون حجاب و عفاف را برای بدست اوردن رای می خواهند بشکنند برخورد کرد امت هم اتش به اختیار باید با بدحجابی برخورد کند حجاب باید حجاب کامل باشد حجاب نصفه نیمه با بی حجابی فرقی ندارد هر ریس جمهوری برای رای خود چند سانتی از حجاب سر ودست کاست
محسن۲۵۵۷۹۴۱۳:۵۲:۰۷ ۱۳۹۶/۱۲/۴
آقای روحانی ، خود بچه های انتظامی و یا برادران بسیج حقوق شهروندی ندارن ؟ ناسلامتی 4 تن از این عزیزان شهید شدن شما چه واکنشی داشتید؟ که حالا برای یک هنجار شکن (منظورم قانون شکن هست چه بسا زنان مد نظر آقای روحانی اعتقادی به اسلام ندارند ) اینگونه سراسیمه دستور پیگیری می فرمایید . شما که دست به دستور پیگیریتون عالیه بفرمایید 11 ماه اضافه کاری بنده فرهنگی رو هم پیگیری کنند شاید دم عیدی فرجی بشه از شرمندگی زن و بچه در بیام . اگر نامسلمانی بنده کمکی به دستور پیگیری می کنه بفرمایید ما هم اعلام بکنیم آقای روحانی؟ آقای توکلی حرفام منشوری که نیست لطفا" منتشر کنید .
ناشناس۲۵۵۸۰۴۱۴:۰۶:۲۸ ۱۳۹۶/۱۲/۴
این بحث روسری هم درست مثل انرژی هسته ای میمونه کافی یه قدم عقب نشی بشه تا اونها ده قدم بیان جلو کاملا مبرهن است که بعد از برداشتن روسری سراغ بالا تنه و پایین تنه هم خواهند رفت اون وقت دیگه امار فرزندان نامشروعمون هم میشه مثل کشور های غربی چند سال بعد هم توقع دارند قانون همجنس بازی را تو مجلس تصویب کنیم اون وقت دیگه ایران خیلی متمدن شده و طراحان سناریویی که امثال این خانم داره در خوشبینانه ترین حالت با ساده لوحی خود در ان بازی میکنند به هدف خود رسیده اند
ناشناس۲۵۵۸۰۶۱۴:۰۸:۱۵ ۱۳۹۶/۱۲/۴
امیدوارم رییس جمهور نماینده دیگری را هم برای پی گیری مشکلات متعدد مردم در ادارات و دادگستری هم تعیین کند .
ناشناس۲۵۵۸۲۳۱۴:۲۴:۲۲ ۱۳۹۶/۱۲/۴
اقای روحانی من شغل ندارم به دستیار ویژه لطفا دستور بده کار منم پیگیری کنه. شغل که نداری ازدواج هم نداری ، مسکن هم نداری ، عزت و ابرو هم نداری اگر اینها جز حقوق شهروندی هست نامه من را هم به معاونتان بدهید. اگر شما ریس جمهور دختر خیابان انقلاب هستی ریس جمهور من هم هستی.منتظر دستورتان هستم.
ناشناس۲۵۵۸۲۵۱۴:۲۹:۰۲ ۱۳۹۶/۱۲/۴
باید از خشونت و بازداشت در اجرای قانون حجاب اجباری دست بردارند. فقط یادآوری کاملا محترمانه و تمام، و بقیه اش هم فقط کار فرهنگی و تبلیغی بدون کوچکترین اجبار. اینطوری هم طیف مذهبی جامعه آرام میماند و هم طیف عظیم نسل جوان تجددخواه راضی میشود و دست از لجبازی بر میدارد. بازداشت آنهم طبق قانون و نه همراه با تحقیر و توهین و ... فقط شامل کسانی شود که برهنگی حاد دارند. نوع لباس در هیچ کشوری اجباری نیست. دست از این لجاجت بیهوده برداریم و به تفکر دیگران احترام بگذاریم. اینقدر هم برای نظام مخالف نتراشیم.
شهروند۲۵۵۸۳۰۱۴:۴۱:۳۱ ۱۳۹۶/۱۲/۴
با سلام مامور نیروی انتظامی جلوی چشم مردم و با یک دختر اینکارو میکنه، در داخل بازداشتگاه و با مردم بی گناه چه کارها که نمیکنه !
محمدی۲۵۵۸۳۸۱۴:۵۰:۲۶ ۱۳۹۶/۱۲/۴
پلیس باید در برخورد با متهمین و مظنونین از هم بیشتر قانون را رعایت کند، هرگونه اعمال خشونت چه از سوی معترضین و چه از سوی مراجع قضایی و انتظامی مردود است و طبق قانون باید با آنانان برخورد شود، و اما چه عجب رییس جمهور در خصوص رعایت حقوق مردم هم دستوری صادر نمود،
ناشناس۲۵۵۸۴۶۱۴:۵۸:۲۰ ۱۳۹۶/۱۲/۴
لطفا پیگیر رفتار ناپسند آن ماموری که یک دختر را از بالای پست مخابرات پرت کرد نیز بشوید. اگر دختر ضربه مغزی میشد و یا دست و پایش می شکست به مامور چه میگفتند؟
ناشناس۲۵۵۸۶۰۱۵:۰۵:۴۷ ۱۳۹۶/۱۲/۴
اگه همان روز حکم شلاق را برای دختران خیابان انقلاب پیاده کرده بودند حالا شاهد حرکت دختران بی حجاب وسیگار به لب در خیابان ها نبودیم
ناشناس۲۵۵۸۷۳۱۵:۱۶:۵۲ ۱۳۹۶/۱۲/۴
من یک زن محجبه هستم واز برخورد نا به جا وغیر قانونی این مامور با خانم معترض به حجاب بسیار ناراحت وشرمنده ام ! این که به نام حمایت از حجاب من که با آگاهی آن را پذیرفته ام افراد غیر معتقد دچار آسیب وحتک حرمت شوند را جای تاسف می دانم .
مهدی۲۵۵۹۱۲۱۵:۵۹:۴۹ ۱۳۹۶/۱۲/۴
رئیس جمهور در باره سانحه هواپیمایی تشکیل پرونده رسیدگی بدهد وبقیه سوانح مانند قطار تبریز سانحه مسیر مشهد وخودرو های بی کیفیت که سالانه جان هزاران نفر را میگیرد
ناشناس۲۵۵۹۱۷۱۶:۰۸:۱۱ ۱۳۹۶/۱۲/۴
مرسی‌. حتی اگر در حد حرف باشه بازم خوبه.
سلام۲۵۶۰۳۳۱۹:۰۸:۵۳ ۱۳۹۶/۱۲/۴
روحانی دقیقا جه دستوری داده!؟
ناشناس۲۵۶۰۳۹۱۹:۱۷:۰۶ ۱۳۹۶/۱۲/۴
این اکانت ایشان نیست و با خواندن کامنت ها به راحتی متوجه میشید...تعجب میکنم خبر هم میرید برای این اکانت فیک
ناشناس۲۵۶۰۵۷۱۹:۳۹:۳۴ ۱۳۹۶/۱۲/۴
بر عکس نظرات منفعلانه افرادی که کارشان به اصطلاح کار فرهنگی و توجیه مساله حجاب است باید قاطعانه چند مطلب را به اطلاع بی حجابان برسانیم: 1: اگر نمی خواهند به قوانین جامعه اسلامی احترام بگذارند حق زندگی در جامعه اسلامی را ندارند. می توانند به هر کشور دیگری که دلشان بخواهد مهاجرت کنند کسی هم جلویشان را نمی گیرد. این است معنای لااکره فی الدین. نه اینکه کسی در جامعه دینی رفتارهای ضد دینی نشان دهد و آزاد باشد. اما ما ایران را به قیمت خون صدها هزار شهید خریده ایم و سندش را به اسم اسلام زده ایم. اگر آنها می خواهند ایران را غیر اسلامی کنند باید بهای مشابهی بپردازند. 2: باید به آنها اتمام حجت کنیم که حجاب و یک روسری چند گرمی بسیار ساده تر و آسانتر از ساعتها آرایش و پوشیدن لباسهای تنگ و بدن نما است. بنا بر این هیچ یک از ادعاهای آنها در مورد سخت بودن حجاب را مطلقا باور نمی کنیم. 3: به آنها رسما اعلام می کنیم کهاگر راست می گویند با منطق حجاب اختیاری باید با اجباری بودن سایر قوانین هم مخالفت کنند. همه هنجارهایی که به نفع جامعه است از ممنوعیت دزدی و فروش مواد مخدر تا اجباری بودن بیمه شخص ثالث و احترام به چراغ راهنمایی و یا کمربند ایمنی و کلاه کاسکت همه اجبار است براستی اگر اجبار پلیس و ترس قانون و جریمه نباشد چند نفر بیمه شخص ثالث را میپردازند یا اصلا پشت چراغ قرمز می ایستند؟ . اما آنها همه این اجبارها را می پذیرند و اعتراضی به آن ندارند. تنها حجاب باید شکسته شود چون قانون خدا است و تنها برای آنکه اربابان غربی آنها این قانون خردمندانه که مانع از فروپاشی از اخلاقی جامعه و متلاشی شدن خانواده ها است را اجرایی نمی کنند. به حضرات متدین هم هشدار می دهم دست از انفعال و سهل انگاری در این قضیه بردارند. بحث حجاب صرفا بحث یک پوشش فردی نیست. یک جنگ ایدئولوژیک بر سر مشروعیت قانون گذاری است که آیا خدا حق ربوبیت و قانگذاری دارد یا میل انسانها قوانین را مشروعیت می دهد.اروپایان دویست سال پیش قانون حجاب را کنار گذارشتند و الان به برهنگی کامل و رسمیت دادن قوم لوط رسیده اند.
ناشناس۲۵۶۰۸۳۲۰:۱۵:۳۱ ۱۳۹۶/۱۲/۴
برای مشکلات محرومین و جوانان جویای کار هم اینچنین پیگیری و مسئول پیگیری وجود دارد؟
سعید۲۵۶۰۸۹۲۰:۱۹:۴۵ ۱۳۹۶/۱۲/۴
درود به شرفت
ناشناس۲۵۶۱۳۳۲۱:۰۷:۲۰ ۱۳۹۶/۱۲/۴
چرا عده ای با ندانم کاری باعث اعتراضات مردممیشن؟نیروی انتظامی وظیفش احترام به مردمه
حسن۲۵۶۱۵۴۲۱:۳۰:۰۲ ۱۳۹۶/۱۲/۴
نیروی انتظامی را تخریب نکنید
محسن۲۵۶۱۶۰۲۱:۵۰:۱۷ ۱۳۹۶/۱۲/۴
کاش رییس جمهور برای پرونده های دزدی و اختلاس بد عهدی طرفهای برجام هم اینقدر سرعت عمل نشون میداد
ناشناس۲۵۶۲۶۰۲۳:۳۶:۰۹ ۱۳۹۶/۱۲/۴
اکانتش فیکه! Dollaverdi چک کنید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  19. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  20. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  21. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  22. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  23. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  24. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

  25. گزارش سازمان برنامه از کاهش تورم سالانه: وارد کانال ۳۰ درصد شدیم

آخرین عناوین