قاتل رئیس موسسه مالی،اعتباری: زودتر اعدامم کنید

گروه حوادث الف،   3961118031 ۱۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

مرد کفش فروش که در جریان درگیری با رئیس یک شعبه موسسه مالی، اعتباری مرتکب قتل شده است، ضمن ابراز پشیمانی شدید، خود را مستحق مرگ دانست وگفت:«امیدوارم هرچه زودتراعدام شوم تا ازکابوس‌های شبانه رهایی یابم.»

قاتل رئیس موسسه مالی،اعتباری: زودتر اعدامم کنید

به‌گزارش ایران، بیستم اردیبهشت سال 96 قتل رئیس 30 ساله یکی از موسسات مالی و اعتباری در شهر کرج به پلیس گزارش شد. بازپرس ویژه قتل و تیم تحقیق پس ازحضور در محل حادثه و مشاهده پیکر دست و پا بسته و دهان چسب پیچی مرد جوان، پی بردند او براثرخفگی جان باخته است.

از آنجا که این جنایت همزمان با مشکلات موسسه مالی، اعتباری رخ داده و قربانی ماجرا نیز رئیس یکی از شعبه‌های این موسسه بود کارآگاهان احتمال دادند قربانی ماجرا از سوی طلبکاران موسسه کشته شده باشد. در ادامه تحقیقات نیز مشخص شد چندی قبل یکی از مشتریان بانک به نام «ایرج» بر سردریافت پولش با رئیس موسسه درگیری لفظی پیدا کرده بود. به این ترتیب وی به‌عنوان یکی از مظنون‌ها بازداشت شد و در بازجویی به قتل ناخواسته اعتراف کرد.

او مدعی شد در زمان واقعه یکی از دوستانش به نام «مجید» نیز همراهش بوده اما به هیچ عنوان قصد کشتن رئیس بانک را نداشته‌اند. با دستگیری «مجید» تحقیقات تکمیل شد و پرونده برای رسیدگی دراختیار شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی هدایت رنجبر قرار گرفت. در ابتدای این جلسه که با حضور قاضی یزدانپور -مستشار دادگاه- برگزارشد اولیای دم خواستار قصاص عاملان قتل پسرشان شدند. سپس «ایرج» متهم ردیف اول پرونده در جایگاه ایستاد و در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: من قتل را قبول دارم اما باور کنید نمی‌خواستم او را بکشم. من تولید‌کننده کفش هستم. به‌خاطر مشکلات مالی کارگاه کوچکم را فروختم و به پیشنهاد یکی از آشنایانم 400 میلیون تومان سرمایه زندگی‌ام را در این موسسه به‌عنوان سپرده گذاشتم. اما مدتی بعد که برای گرفتن پولم مراجعه کردم فهمیدم موسسه ورشکست شده است. حالم خیلی بد بود.

با پیگیری‌های زیاد رئیس موسسه را در کرج پیدا کردم. وقتی با او حرف زدم قرار شد فردای آن روز تکلیفم را روشن کند اما صبح روز بعد دیگر پیدایش نکردم. به دلیل اینکه قید پولم را زده بودم همراه خانواده‌ام به یزد رفتم. اما چندی بعد که به کرج برگشتم، اتفاقی او را دیدم که سوار خودرویش شده بود. دنبالش رفتم ونشانی خانه‌اش را پیدا کردم. بعد هم برای اینکه بتوانم بهتر مذاکره کنم سراغ یکی از همکارانم رفتم و از او خواستم تا با هم سراغ رئیس شعبه برویم. حدود ساعت 9 و نیم شب به خانه‌اش رفتیم. من وارد خانه شدم و دوستم مقابل در منتظر ماند. پس ازکمی گفت‌و‌گو، او باز هم از من خواست فردا سراغش بروم که گفتم: «می‌ترسم مثل دفعه قبل فرار کنی». او هم عصبانی شد که جروبحث‌مان بالا گرفت.همان موقع با کمک دوستم دست و پایش را بستم و چسبی روی دهانش زدم و روی کاناپه گذاشتم. برای اینکه اثر انگشتم نماند دستکش دست کردم و همه جا را پاک کردم و رفتم. اما نمی‌دانستم که او خفه شده است.»متهم دیگر پرونده اما از قتل ابراز بی‌اطلاعی کرد و در حالی که «ایرج» نیز بر بی‌گناهی او تاکید داشت، گفت: «من هیچ کاری نکرده‌ام و فقط ایرج را همراهی کردم.»

ترس از بی‌پولی بدبختم کرد

«ایرج» که پس از چند ماه حبس نادم و پشیمان شده، به‌خبرنگار حوادث «ایران» گفت: «همه بدبختی هایم از ترس بی‌پولی بود. من آن 400 میلیون تومان را با زحمت به دست آورده بودم و نمی‌توانستم براحتی از آن بگذرم. اما الان که در زندان هستم، هر لحظه به صحنه‌های درگیری فکر می‌کنم احساس می‌کنم حتی بیشتر از این پول هم ارزش گرفتن جان آدم‌ها را ندارد. من با این اشتباه خودم، خانواده‌ام و دوستم را به روزگار سیاه نشاندم و خودم را مستحق مرگ می‌دانم. وقتی نمی‌توانم خودم را ببخشم چطور باید توقع داشته باشم خانواده مقتول از من بگذرند. می‌دانم عاقبتم چوبه دار است. به همین خاطرحالا بیشتر از قبل به مرگ فکر می‌کنم. اما باورکنید دوستم بی‌گناه است.

او در این ماجرا دخالتی نداشت و به اصرار من به خانه رئیس شعبه آمد. من جرم و مجازاتم را می‌پذیرم و تنها نگرانی‌ام بی‌پناهی خانواده‌ام است. کاش هیچ وقت سراغ پولم نمی‌رفتم و هرگز رئیس شعبه را ندیده بودم. امیدوارم زودتر مرا اعدام کنند تا از کابوس‌های شبانه که یک لحظه هم رهایم نمی‌کند خلاص شوم. من سال‌ها برای زندگی‌ام زحمت کشیدم. دلم برای در کنار خانواده بودن حسابی تنگ شده است. من، همه خانواده‌ام را بدبخت کردم وحالا هم بشدت پشیمانم.اما افسوس که پشیمانی‌ام سودی ندارد. با این حال امیدوارم خدا، خانواده مقتول و خانواده‌ام مرا ببخشند.»

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۳۷۹۱۰۰۹:۲۳:۱۹ ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
خدایی این بیچاره مستحق اعدام نیست . بابا سرمایه زندگیش به یاد رفته بود.
ناشناس۲۳۷۹۵۴۱۰:۰۵:۱۴ ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
در حقیقت کسی که باید اعدام بشه ... هست. البته انشاالله در ان دنیا به سزای واقعی اعمالش خواهد رسید. لطفا منتشر کنید
ناشناس۲۳۷۹۵۷۱۰:۰۶:۲۸ ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
قابل توجه مدیران مفسد نظام بانکی کشور
ناشناس۲۳۸۰۰۶۱۰:۵۳:۴۲ ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
مردم را از زندگی ساقط کردید بالاخره یکی جانش به لب می رسد و ...
ناشناس۲۳۸۰۴۲۱۱:۱۴:۳۴ ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
مسولین هم مقصر هستند زیرا بستر ساز آن بوده اند
ناشناس۲۳۸۱۳۷۱۲:۳۴:۵۴ ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
درود بر شرفت
ناشناس۲۳۸۲۵۷۱۳:۳۶:۱۵ ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
وای از دادی که بی داد شود ! چرا کشور رو به سمتی کشیدن که مردم برای گرفتن حقشون نا امیدن و همچین حوادث ناخواسته ای رخ میده ! مگه این مردم چه گناهی کردن غیر از اعتماد !
ناشناس۲۳۸۳۳۸۱۴:۲۱:۳۰ ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
بی کفایتی بانک مرکز مقصر این ناهنجاری اجتماعی استِ
ناشناس۲۳۸۵۲۴۱۵:۴۸:۲۹ ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
رئیس 30 ساله فک و فامیل کی بوده؟
ناشناس۲۳۸۷۳۹۱۸:۱۵:۳۵ ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
خدا رحمتش کند،خداوند به خانواده محترم مرحوم صبر عنایت فرماید،،حقیقتاً سخت است،،خدای نکرده قصد جسارت ندارم، ولی موسسات مالی درپیت که دیگر برایشان مهم نیست چه میشود،یا که کارمند باشد و کمی بالاتر ،،،، موسسات پول را میخواهند و بس... و برخی هم دنبال شغل،،چه میدانند در افکار ....روسای سیستم مالی چه میگذرد،،
ناشناس۲۳۸۸۳۶۲۰:۰۶:۰۹ ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
باید جواب درست و حسابی و قانونی به مشتری میداد چونکه مشکل رئیس نبوده و موسسه دچار این مسئله شده بود.اون فکر کرده سر کارش گذاشتن و پولش را به اون برنمی گردانند. در واقع مقتول قاتل را تحریک کرده
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. بازی با کلمات

    3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

    12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

    15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

    19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

    25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    آخرین عناوین