دریادار خانزادی: نیروی دریایی اجازه نداده استکبار جهانی منافع ایران را به خظر بیندازد

گروه سیاسی الف،   3960904114 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: پس از پایان جنگ تحمیلی نیروی دریایی ارتش برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی در دریاها باقی ماند و اجازه نداد که شیطنت‌های استکبار جهانی منافع کشور را به خطر بیندازد.

دریادار خانزادی: نیروی دریایی اجازه نداده استکبار جهانی منافع ایران را به خظر بیندازد

به گزارش ایسنا، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش صبح امروز (شنبه) در مراسم تجدید میثاق فرماندهان و پرسنل این نیرو با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی اظهار کرد: امروز به مناسبت هفتم آذر سالروز حماسه و مقاومتی که به دست همکارانمان در نیروی دریایی رقم خورد، گردهم آمده‌ایم تا با آرمان‌های انقلاب اسلامی که به دست امام خمینی (ره) به ثبت رسیده تجدید بیعت کنیم.

وی تاکید کرد: امروز مسئولیتی بزرگ بر عهده داریم و آن پاسداری از آرمان‌های رفیع بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 اظهار کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی منطقه و جهان شاهد انفجار نور بود؛ شاید نمونه‌هایی از انقلاب در ابعاد دیگر و در جاهای مختلف جهان اتفاق افتاده بود اما در آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران، آرمان‌های استقلال طلبی و آزادی خواهی زیر پرچم جمهوری اسلامی قرار داشت.

وی ادامه داد: آرمان‌های انقلاب اسلامی در مخالفت با نظرات و خواست‌های نظام سلطه در منطقه بود و به همین دلیل نیز از سوی استکبار جهانی مکرراً تلاشهایی انجام گرفت تا انقلاب اسلامی از مسیر خود منحرف و در مسیر مطلوب آنها قرار بگیرد.

خانزادی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی بارها از طریق جاسوسان خود در جهت انحراف و مدیریت انقلاب اسلامی تلاش کرد اما با هوشیاری امام خمینی، مقام معظم رهبری، دولتمردان و جوانان مملکت موفق به دستیابی به اهداف خود نشد.

وی در ادامه صحبت‌های خود به اتخاذ سیاست های خصمانه و همچنین طرح توطئه‌های مختلف از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره و اظهار کرد: استکبار جهانی و رژیم بعثی زمانی که احساس کردند انقلاب اسلامی نوپا است، گمان کردند که می توانند در مدت کوتاه اقدام به انحراف این انقلاب از آرمان‌های خود کنند. در همین راستا نیز پس از آنکه اقدامشان جهت ناپایدار کردن فضای کشور از طریق ترور به نتیجه نرسید تلاش کردند تا مرزهای کشور را مورد تهدید قرار دهند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه نیروی دریایی به هیچ وجه در دوران هشت سال دفاع مقدس در دریاها غافلگیر نشد، خاطر نشان کرد: دقیقا 67 روز بعد از آغاز حمله دشمن بعثی به کشور، نیروی دریایی توانست با اجرای عملیات مروارید نخستین پیروزی در دریاها را کسب کند. وسعت و اهمیت این پیروزی به گونه‌ای بود که پس از آن نیروی دریایی دشمن بعثی دیگر توان کافی برای حضور در جنگ را نداشت.

وی ادامه داد: در جبهه زمینی نیز راهبرد دشمن بعثی در روز نخست، با مقاومت 34 روزه تکاوران نیروی دریایی و حضور نیروهایی دیگر با شکست مواجه شد.

به گزارش ایسنا، دریادار خانزادی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی به مناسب هفته نیروی دریایی و گرامیداشت سالروز عملیات مروارید ، اظهار کرد: پس از جنگ جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی نیروی دریایی ارتش در دریاها باقی ماند و اجازه نداد که شیطنت‌های استکبار جهانی منافع کشور را به خطر بیاندازد. از آن روز به بعد نیروی دریایی در دریاها ماند و با دزدان دریایی مقابله کرد همچنین با حضور در دریاهای دور عمق نفوذ خود را افزایش داد.

وی در پایان با اشاره به تاکیدات رهبری بر لزوم آمادگی نیروهای مسلح و بخش‌های دیگر در مقابله توطئه استکبار جهانی تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند ما در آغاز راه رسیدن به جایگاه ممتاز و تاریخی و بزرگ ایران در عرصه دریاها هستیم. امیدواریم تجدید میثاق امروز ما با آرمان‌های امام نقطه آغاز دیگری برای حرکت پرشتاب نیروی دریایی در مسیر پیش روی خود باشد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین