انتقاد شديد پزشکیان از طرح تحول سلامت: از زمان اجرای اين طرح گفتم که از نظر علمی و تجربی غلط است/دولت احمدی‌نژاد در ۳ سال به اندازه ۳۰ سال پول به حسابم واریز کرد

گروه سیاسی الف،   3960903126 ۴۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وجود بی عدالتی در جامعه در عین حال بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام در کشور تاکید کرد و گفت: ز زمان اجرای طرح تحول سلامت گفتم که این کار از نظر علمی و تجربی غلط است.

انتقاد شديد پزشکیان از طرح تحول سلامت: از زمان اجرای اين طرح گفتم که از نظر علمی و تجربی غلط است/دولت احمدی‌نژاد در ۳ سال به اندازه ۳۰ سال پول به حسابم واریز کرد

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان در کنگره فوق العاده انجمن اسلامی معلمان گفت: اگر بخواهیم مملکت در بخش‌های مختلف اصلاح شود باید از طریق آموزش و پرورش این کار را انجام دهیم. متاسفانه ما برای تربیت نیروی انسانی آنگونه که باید سرمایه‌گذاری نکردیم و واقعیتی که با آن مواجه هستیم بی‌عدالتی است.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام داخلی افزود: وحدت ما باعث شکست آمریکا و اسرائیل و همه کسانی می‌شود که نمی‌خواهند کشور ما به جایی برسد بنابراین باید دست در دست هم برای رسیدن به پیروزی و عدالت تلاش کنیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه‌ داد: انگیزه حضور پیامبران و مصلحان برای اعمال عدالت بوده است، اما متاسفانه در جامعه ما عدالت در عمل مشاهده نمی‌شود و این چیزی است که مردم آن را لمس می‌کنند. همین مساله باعث بروز مشکلات زیادی می‌شود.

وزیر اسبق بهداشت، خاطرنشان کرد: من از زمان اجرای طرح تحول سلامت گفتم که این کار از نظر علمی و تجربی غلط است. حالا این طرح ۱۶ هزار میلیارد تومان کسری دارد و حتی وقتی که کل پول را دریافت می‌کنند ناراضی هستند، علتش بی عدالتی است.

وی با اشاره به این که در طرح تحول سلامت خلاف قانون عمل شده است و در حال‌ حاضر چالش‌هایی درباره آن به وجود آمده است، افزود: من معتقدم بر اساس عدالت باید با همه برخورد شود. این انصاف نیست که برای خودمان یک سفره پهن کنیم و برای مردم سفره دیگری را پهن کنیم. اگر مردم ببینند که همه از یک سفره استفاده می‌کنیم صدایشان در نمی آید، اما بی عدالتی و تبعیض انسان را رنج می‌دهد.

پزشکیان ادامه‌ داد: پزشکی هست که ماهیانه ۱۰۰ میلیون تومان درآمد دارد و در مقابل پزشکی در ماه دو میلیون تومان درآمد کسب می‌کند. من پس از دوره وزارت بهداشت می خواستم برای پزشک خانواده‌ کمک کنم، اما راهم ندادند. بنابراین به تخصص خودم که جراحی است پرداختم و همان دولت در عرض سه سال به اندازه ۳۰ سال پول به حسابم واریز کرد. من با خواندن یک عکس ۵۰۰ تومان پول به حسابم وارد می‌شود. البته هیچ پزشکی خودزنی نمی‌کند، اما من معتقدم که با بی عدالتی نمی‌توان کشور را اداره کرد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه‌، خاطرنشان کرد: ما باید مکانیسم‌های پرداخت را اصلاح کنیم و این کار نیاز به جراحی دارد و کار ساده‌ای نیست.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام داخلی یادآور شد: دشمنان ما می‌خواهند از بیرون جامعه را بر هم بزنند. البته دعوا و اختلافات بر اساس واقعیت است و به این معنی نیست که تقصیری وجود ندارد. اختلافات وجود دارد چرا که مشکلاتی وجود دارد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۰۳۶۷۱۶:۲۲:۲۲ ۱۳۹۶/۹/۳
اگر در دولت احمدی نژاد این مقداول به حسابتان واریز شده حتماباطرح تحول صد برابر واریز شده !!!
ندا۱۵۰۵۶۶۰۰:۰۴:۰۰ ۱۳۹۶/۹/۴
درود بر احمدی نژاد
ناشناس۱۵۰۷۲۱۱۰:۵۳:۵۹ ۱۳۹۶/۹/۴
خيلي جالبه فقط زمان احمدي نژاد؟؟ انگار نه انگار كه 5 سال دولت روحاني واريز كرده...فقط سياسي كاري
ناشناس۱۵۱۲۸۸۲۲:۵۹:۴۱ ۱۳۹۶/۹/۴
درامد یک پزشک متخصص در طرح تحول جیب پزشکان = یک کار خانه صنعتی با ده ها کارگر نتیجه غیر مستقیم این طرح تعطیلی کارخانه ها و پولدارتر شدن پزشکان یعنی افزایش بیکاری و افزایش فاصله طبقاتی و در انتها ورشکستگی کشور.
ناشناس۱۵۰۴۰۲۱۷:۴۴:۱۷ ۱۳۹۶/۹/۳
درود بر شرف پزشکیان که حقیقت میگوید.
ناشناس۱۵۰۴۱۶۱۸:۱۹:۵۲ ۱۳۹۶/۹/۳
الان چی. از اقوام ما جراح زنان هست ماهی 1 میلیارد حقوقش هست با همین طرح سلامت هم اینطور شده در امدش. قبلش در امدش خیلی معقول تر بود
ناشناس۱۵۰۶۶۸۰۹:۲۱:۱۰ ۱۳۹۶/۹/۴
شما یا نمیدونی میلیاردچیه یا نمیدونی حقوق ماهانه چیه
ناشناس۱۵۱۴۵۳۰۸:۳۸:۲۹ ۱۳۹۶/۹/۵
فکر کنم شما تو ایران نیستی و از دستمزد پزشکان خبر نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سعید۱۵۰۴۳۲۱۹:۳۰:۲۲ ۱۳۹۶/۹/۳
درود بر شرفت پزشکیان
ناشناس۱۵۰۴۳۵۱۹:۴۲:۲۸ ۱۳۹۶/۹/۳
...چرا پول رو وصول کردی. آیا واریز نمی شد معترض نبودی؟ ...
ناشناس۱۵۰۴۷۹۲۰:۵۷:۱۱ ۱۳۹۶/۹/۳
متوجه واریز مبلغ 30 سال در عرض 3 سال نشدم.ایشان در برنامه تلویزیونی اعلام کرد که پس از بازنشستگی 11 میلیون تومان حقوق میگیرم ؟!
احمد۱۵۰۴۸۳۲۱:۱۱:۲۹ ۱۳۹۶/۹/۳
.... طرح تحول جیب پزشکان شاهکار دولت روحانی بود دیگه
ناشناس۱۵۰۴۹۲۲۲:۰۰:۱۴ ۱۳۹۶/۹/۳
خدا پدر این مرد را به علت حرف حق زدنش بیامرزد.
ناشناس۱۵۰۴۹۴۲۲:۰۱:۴۴ ۱۳۹۶/۹/۳
بی عدالتی که غوغا می کنه برادر... به نظر شما چرا باید بین حقوق ارگان های دولتی این همه اختلاف باشه، یکی در یک وزارتخونه ماهی 10 میلیون بگیره، یکی با همون مدرک و سابقه به زور 2 تومن (فکر کنید معلمه طرف یا ...). فکر می کنید بی انگیزگی در درازمدت چه بر سر سیستم دولتی میاره؟ فکر می کنید... اصلا فکر می کنید؟!
یک بدبخت۱۵۱۶۵۴۱۳:۴۶:۱۱ ۱۳۹۶/۹/۵
فکر میکردن که این وضع .. نبود
ناشناس۱۵۰۵۰۹۲۲:۲۴:۵۱ ۱۳۹۶/۹/۳
الان هر کارگری جایی کار میکند اجبار میکنند کارفرما را که ان کارگر را بیمه کند اما هر روز میشنویم که تامین اجتماعی ورشکسته است امثال فرزند من که از پول خودشان بیمه هستند و کارفرمایانی که کارگران را بیمه میکنند چه میشود همه این پولها به هدر میرود اگر کارفرما بیمه نکند جریمه میشود این همه .. از ملت با پول خودمان اگر تامین اجتماعی عاقبتی ندارد چرا این پولها را پرداخت کنند این هم اجحافی دیگری برای ملت ...اگر ورشکسته است چرا ما پول پرداخت کنیم اگر ورشکسته نیست چرا مدام مردم را میترسانید
ناشناس۱۵۰۵۱۳۲۲:۳۳:۳۲ ۱۳۹۶/۹/۳
هر روز یک کالا در این کشور گران می‌شود. حالا نوبت به افزایش قیمت نان، قوت غالب مردم رسیده است. چرا مسئولان نگران نارضایتی ملت نیستند؟
ناشناس۱۵۰۵۱۸۲۲:۳۵:۵۳ ۱۳۹۶/۹/۳
ظاهرا قرار است آقای روحانی در هر سخنرانی با زبانی تلخ منتقدین را مورد لطف قرار دهند. در تاریخ 96/4/20 در همایش طرح سلامت، انتقادات دلسوزانه را فحاشی تعبیر کردند! اگر انتقاد فحاشی است واژه بی‌سواد، بی‌شناسنامه، ترسو، حرف مفت، برو به جهنم و... چه عنوانی خواهد داشت؟!
ناشناس۱۵۰۵۲۰۲۲:۳۶:۴۸ ۱۳۹۶/۹/۳
لطفاً علت عدم پرداخت13ماهه کارانه پزشکان طرح سلامت استان گیلان را مسئولین امر اعلام کنند.
ناشناس۱۵۰۵۲۱۲۲:۳۷:۵۴ ۱۳۹۶/۹/۳
در تاریخ 95/8/18 برای جراحی زانوی همسرم از علی‌آباد راهی مشهد مقدس شدم. وقتی به بیمارستان .. برای جراحی رفتم و برای اکو قلب، نوار قلب، اسکن، رادیولوژی گفتند بروید بیرون انجام دهید این وسایل در بیمارستان یا خرابند یا موجود نیستند. بعد از این بستری شده، درخواست ده میلیون پول کردند! گفتم مگر طرح سلامت اجرا نمی‌شود؟ گفتند بیمه تامین اجتماعی به عهد خود وفا نکرده است! با قرض از بستگان و دوستان حقوق یکساله را قرض کردم تا عمل جراحی صورت گرفت! حال نه فاکتور می‌دهند تا بتوانم بخشی از آن را از بیمه بگیرم و نه قادرم دوباره پای دیگرش را عمل کنم، با وجودی که پزشکان گفته‌اند باید اورژانسی جراحی شود. آیا فریادرسی در وزارت بهداشت و تامین اجتماعی هست که مشکل ما را با طرح سلامت حل کنند؟!
ناشناس۱۵۰۵۲۳۲۲:۳۸:۵۸ ۱۳۹۶/۹/۳
طرح سلامت فقط فشار مضاعفی را بر پرستاران وارد کرده است چرا که افزایش حقوق وعده داده شده به خاطر طرح تحول انجام نگرفته است. فقط ساعت کار زیاد شده است.
ناشناس۱۵۰۵۲۴۲۲:۳۹:۲۴ ۱۳۹۶/۹/۳
در بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان یزد به رغم اعلام لزوم اجرای طرح سلامت بابت هر کاری که برای فرد بیمار می‌کنند پول آن را می‌گیرند. به عنوان مثال تا پول از بنده دریافت نکردند آزمایش خون انجام ندادند.
سید۱۵۰۵۲۸۲۲:۵۳:۰۶ ۱۳۹۶/۹/۳
اگه میخواهی کسی را خراب کنی به قانون بد عمل کن
محمد۱۵۰۵۴۵۲۳:۲۰:۰۰ ۱۳۹۶/۹/۳
عدالت عنصری اساسی در شکل گیری انقلاب اسلامی بود ولی وزارت بهداشت و نفت و حقوق های نجومی تقریبا با ایجاد شکاف های بزرگ درآمدی بین کارکنانشان و بقیه کارکنان بخش دولتی و خصوصی دارند امید مردم را نا امید میکنند...برای حفظ دستاوردهای نظام،این آنارشیسم طرح تمول پزشکان را جمع کنید والا ..
ناشناس۱۵۰۵۴۶۲۳:۲۱:۰۴ ۱۳۹۶/۹/۳
حالا که خراب شد می اندازند گردن احمدی نژاد! خخخخخ چه زرنگن!
حسین۱۵۰۵۴۸۲۳:۲۲:۴۱ ۱۳۹۶/۹/۳
طرح تحوبل سلامت باعث شده پزشکان تبدیل به طبقه اشراف در کشور ما بشن. خوبه سریال پزشکان ساخت کره جنوبی رو که از شبکه تماشا پخش شد به عنوان آموزش برای همه پزشکان، اجباری در بیمارستانها نمایش بدن،طرح تحول سلامت باید یک طرح همه جانبه باشه از جمله نگاه پزشکان باید به بیمار عوض بشه
ناشناس۱۵۰۵۴۹۲۳:۲۴:۳۶ ۱۳۹۶/۹/۳
چرا همون موقع اعتراض نکردی. اعتراض واقعی که دنبالش رو بگیری!!!
ناشناس۱۵۰۵۸۰۰۰:۲۱:۴۹ ۱۳۹۶/۹/۴
باور کنید اگر بودجه طرح تحول جیب پزشکان ،صرف مردم فقیر می شد،نیازی به ناز طبیبان نداشتند.قرار نبود نتیجه تدبیر،ناامیدی باشد.چه می شود کرد، آقایان طرفدار نظریه نابرابری در اجتماع هستند.
ناشناس۱۵۰۶۰۸۰۶:۵۳:۵۱ ۱۳۹۶/۹/۴
خب وایمیستادی این دولتم تموم میشد بعد مخالفت از اولتو !!! علنی میکردی ... امون ازسیاست
ناشناس۱۵۰۶۱۰۰۷:۲۷:۴۹ ۱۳۹۶/۹/۴
مبارک باشد بر تاجران انحصار طلبی که با اعمال محدودیت شدید برتعداد دانشجویان دستیاری وپزشکی عمومی(بمنظور کمترشدن رقیب ودستیابی به درآمدبسیارزیادوآسان) ، کشوری 80میلیونی را از خدمات ارزان وباکیفیت درمانی محروم کردند. تصور کنید اقیانوسی ازدردورنج راکه میلیونها انسان ایرانی فقط بخاطرهمین موضوع بایدتحمل کنند. برای همین عشق بی پایان به پوله که تا تونستن تعداد پذیرش رشته پزشکی ودستیاری رو کم نگه داشتن وبرخی سالها حتی کمترش هم کردن تادست زیاد نشه وکاروکاسبی انحصاری این تجار کساد نشه ..
حسین۱۵۰۶۱۳۰۷:۳۳:۲۷ ۱۳۹۶/۹/۴
من بعنوان کارشناسی که درحوزه بیمه ودرمان فعالیت دارم باید به استحضار خوانندگان محترم برسانم که تعرفه ها در دولت قبل ودر حال حاضر غیر قابل مقایسه میباشند ودریافتی های تیم سلامت خیلی بیشتر شده.در ضمن...آقای پزشکیان فرموده چون من به جای مشاغل مدیریتی به کار طبابت پرداختم درآمدم بیشتر شده .خداوند همه مارا در صراط مستقیم قرار دهد.
ناشناس۱۵۰۶۲۲۰۸:۰۷:۳۳ ۱۳۹۶/۹/۴
بابا منظورش اینه کم واریز کردن نه زیاد!
ناشناس۱۵۰۶۲۳۰۸:۰۸:۰۶ ۱۳۹۶/۹/۴
خدا پدر احمدى نژاد را بيامرزه. روحانى از پرداخت بموقع حقوق ناچيز بازنشستگان هم عاجز است. اميد كه الف اين حرف حق را منتشر كند.
فرهاد۱۵۰۶۲۴۰۸:۰۸:۰۹ ۱۳۹۶/۹/۴
یاشاسین آذربایجان
ناشناس۱۵۰۶۸۶۰۹:۵۶:۰۹ ۱۳۹۶/۹/۴
خوب مگه نماینده نیستی استیضاح کن شما
کارمند مظلوم دانشگاه۱۵۰۶۸۷۰۹:۵۶:۱۶ ۱۳۹۶/۹/۴
مسعود پزشکیان - محبوب ایرانیان
ناشناس۱۵۰۷۲۰۱۰:۴۷:۵۹ ۱۳۹۶/۹/۴
در این کشور مستنداً عرض می‌کنم یک معلم پایه ابتدایی حق‌التدریس (که نوع استخدامش اصلا مهم نیست چراکه به هر حال هم اکنون در حال تدریس به فرزندان بنده و شماست!) در همین تهران بزرگ 750 هزار تومان می‌گیرد و یک پزشک متخصص (جدای از تمام خدمات ارزشمندی که ارائه می‌کند) بیش از 75 میلیون تومان! یعنی یک تفاوت بیش از 100 برابری!!! حالا مسئولین محترم بیایند و بگویند که نه تمام پزشکان اینطوری حقوق می‌گیرند و نه تمام معلمان آن طوری! این دردی را دوا نمیکند بی عدالتی اندکش هم - که البته اینجا اصلاً اندک نیست - نارضایتی و سرخوردگی می‌آورد . . .
ناشناس۱۵۰۷۹۵۱۲:۳۹:۵۳ ۱۳۹۶/۹/۴
قانون باید اشاعه دهنده کارهای درست در جامعه باشد . اگر بودجه لازم برای پیشگیری از بیماری ها و افزایش دانش مردم هزینه می شد، انوقت این همه هزینه برای دارو ودرمان نیاز نبود .
محمد مهدی تدین۱۵۰۸۰۶۱۲:۴۴:۴۸ ۱۳۹۶/۹/۴
خیلی جالب و در عین حال تاسف بر انگیز است.جناب پزشکیان 4 سال در این کشور وزیر بهداشت بودند و در تمام دوران اجرای طرح باصطلاح تحول نظام سلامت هم نماینده تاثیر گذار مجلس و عضو کمیسیون بهداشت و درمان و اکنون نایب رئیس مجلس.آنوقت مانند یک شهروند عادی که... فقط انتقاد می کنند.
علی صادقی۱۵۰۸۴۳۱۳:۱۸:۰۷ ۱۳۹۶/۹/۴
سلام علیکم، در متن خبر نامی از دولت احمدی‌نژاد برده نشده است، ضمناً طرح سلامت شاهکار دولت ..غیرمدبر است. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷ کد خبر: ۳۳۹۴۳۴ آغاز طرح تحول در نظام سلامت کشور وزیر بهداشت با اشاره به آغاز اجرای طرح تحول در نظام سلامت کشور، اظهارداشت: از امروز، سهم پرداختی مردم برای بستری در بیمارستانهای دولتی، 27 درصد کمتر از سال گذشته خواهد بود. مهر: دکتر سیدحسن هاشمی شب گذشته و در آستانه اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور، گفت: همه کمک کردند که به تدریج بخش عمده ای از مشکلات مردم در بیمارستانهای دولتی کاهش یابد.
ناشناس۱۵۰۸۸۹۱۴:۱۵:۴۱ ۱۳۹۶/۹/۴
جالب است . حالا که روحانی برای بار دوم رای آورد و خیالش راحت شد این طرح هم پرهزینه شد و می خواهند جمعش کنند .
ناشناس۱۵۰۹۱۲۱۴:۴۱:۳۶ ۱۳۹۶/۹/۴
زین پس به جای واژه وزارت بهداشت واژه جیب پزشکان بکار رود
ناشناس۱۵۰۹۹۳۱۶:۱۹:۵۶ ۱۳۹۶/۹/۴
کلا این وزیر بهداشت دولت .. بیشتر وزیر پزشکان است نه وزیر بهداشت!
ناشناس۱۵۰۹۹۸۱۶:۲۱:۴۰ ۱۳۹۶/۹/۴
اقای پزشکیان نمی دونم چند دوره است که در مجلس هستی فقط می دونم خیلی وقت هستی با وجودی که حرفهای خوبی می زنی ولی هیچ کاری نمی کنی بالاخره چه کسی باید این نظام بی عدالت پرداخت پزشکان رو اصلاح کند .. بسم الله ...
م۱۵۱۰۴۷۱۷:۴۱:۰۲ ۱۳۹۶/۹/۴
سلام راه حل افزایش جذب دانشجوی پزشکی
ناشناس۱۵۱۰۴۸۱۷:۴۲:۰۹ ۱۳۹۶/۹/۴
جناب دکتر پزشکیان لطفا اگر زیاد دریافت کرده اید برگردانید همان سه سالی که شما می فرمایید؛ به حساب من پزشک متخصص فقط ماهی سه میلیون واریز میشد لطفا فقط از همرده های نجومی بگیر خود انتقاد کنید و همه پزشکان را با یک چوب نزنید
دلسوز۱۵۱۱۷۸۲۰:۳۵:۴۵ ۱۳۹۶/۹/۴
به حساب آقای دکتر پزشکیان .. این مبالغ واریز شده یا به حساب همه از این پولها واریز شده؟
بیمار سرطانی۱۵۱۴۸۴۰۹:۴۴:۳۰ ۱۳۹۶/۹/۵
پزشک من که سه سال پیش با احترام و دلسوزی کارش را بدرستی انچام می داد از وقتی درامدش چندین برابر شده دیگر به زندگی بیمار اهمیتی نمی دهد و مدام غیبت می کند و چند جا کار گرفته به هیچ کدام هم نمی رسد.
ناشناس۱۵۱۷۷۵۱۶:۰۴:۰۹ ۱۳۹۶/۹/۵
تو ایران همه ادعای کار بلدیشان می شود.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  22. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  23. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  24. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  25. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  9. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  10. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  11. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  12. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  13. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  14. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  15. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  16. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  17. به تنهایی نمی توانست

  18. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  19. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  20. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  21. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  22. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  23. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  24. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  25. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

آخرین عناوین