توضيحات وحید حقانیان پیرامون اظهاراتش در مورد معاون اول رئیس جمهور

گروه سیاسی الف،   3960828125 ۴۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۴۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری اظهار داشت: مردم زلزله‌زده با مشکلات زیادی مواجه هستند و ما نباید طوری صحبت کنیم که 12 میلیون ساکن مسکن مهر هم دچار مشکل شوند.

توضيحات وحید حقانیان پیرامون اظهاراتش در مورد معاون اول رئیس جمهور

وحید حقانیان معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری که به منظور بررسی وضعیت زلزله‌زدگان غرب کشور به قصر شیرین و سرپل ذهاب سفر کرده است در گفت‌وگو با فارس درباره اظهاراتی که دیروز از وی در فضای مجازی پخش شد، توضیحاتی ارائه کرد.

حقانیان که هم اکنون در منطقه سر پل ذهاب به سر می‌برد، اظهار داشت: روز گذشته بنده به منظور بررسی وضعیت زلزله‌زدگان در قصر شیرین بودم و در جمع محدودی از جهادگران سخنانی گفتم که علی‌الظاهر به معاون اول محترم رئیس جمهور برخورده در حالی که بنده 25 سال با ایشان همکار بودم و قصد توهین و جسارت نداشتم.

وی با بیان اینکه آن سخنان در یک جمع خصوصی صورت گرفت و قرار بر انتشار آن نبود، اظهار داشت: البته اینها یک واقعیت است که ما نباید مسائل این‌چنینی را سیاسی کنیم.

حقانیان افزود: بخشی از این منطقه از جمله محل مسکن مهر بر روی گسل بوده که بسیاری از خانه‌های بتنی که توسط خود مردم هم ساخته شده کاملا فرو ریخته اما سازه مسکن مهر سالم است.

معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: مردم مشکلات و آلام زیادی دارند که ما باید آنها را کم کنیم نه اینکه طوری صحبت کنیم که 12 میلیون نفر از ساکنان مسکن مهر هم با مشکل مواجه شوند.

دیروز اسحاق جهانگیری در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور گفت: وقتی که ساختمانی احداث می‌شود باید از استحکام و ایمنی لازم و استاندارد برخوردار باشد و نباید از کنار این موضوع که ساختمان‌های نوساز دچار آسیب می‌شوند به‌سادگی عبور کنیم.

وی اضافه کرد: در این گونه موارد که ساختمان‌های نوساز و یا بناهایی که مستحکم‌سازی شده‌اند، تخریب می‌شوند، بدین معناست که اشکالاتی وجود دارد و باید پیمانکاران و سازندگان این گونه بناها مورد بازخواست قرار گیرند که چرا موارد ایمنی در احداث ساختمان‌ها رعایت نشده است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۴۷۴۴۸۱۷:۳۸:۲۴ ۱۳۹۶/۸/۲۸
ساختمان بیمارستانی که همین دولت در فروردین امسال افتتاح کرده بود و در زلزله یکشنبه شب فرو ریخت که جزو مسکن مهر نبود! چرا برخی به جای کمک به زلزله‌زدگا و با ادعاهای دروغ، حاشیه‌ها را به اصل موضوع ترجیح دادند!
محمد۱۴۷۵۸۷۲۱:۰۶:۲۴ ۱۳۹۶/۸/۲۸
ساختمان همین بیمارستانی که شما میگید از طرح های نیمکاره دولت احمدی نژاده و هنوز از این دست ساختمانهای نیمه کاره زیاد داریم که تا چندین سال اینده گریبان گیر این دولت و دولتهای اینده خواهد بود
ناشناس۱۴۷۶۸۷۲۳:۴۱:۲۲ ۱۳۹۶/۸/۲۸
اون بیمارستان هم اتفاقا قسمتهایی که مربوط که به دوره دولت روحانیه فروریخته! اگه جایی بده دولت رای آورده که مسیر بدو عوض کنه! دولت یا هیچ کاری نکرده یا هرکاری کرده گفته دولت قبل ! حالا دولت قبلم که خودش شده!
ناشناس۱۴۷۷۳۹۰۳:۰۲:۱۵ ۱۳۹۶/۸/۲۹
پس چرا دولت فخیمه افتتاحش کرد خب مثل مسکن مهر نیمه کاره ولش می‌کرد
مشعود۱۴۷۹۶۷۱۲:۰۰:۲۱ ۱۳۹۶/۸/۲۹
خب میذاشتین نیمه کاره میموند. اصلا تخریبش میکردین. یه حرفی بزنین که مرغ پخته خده ش نگیره! مگه قائم مقام آخوندی نگفت که مسکن های مهر از استحکام کافی برخوردارند؟ شما این وسط تخصص و وظیفه ات چیه؟ تا کی میخواین پشت دولت قبل قایم شین؟ چرا اینقدر شما خوبین و بقیه بدن؟ چرا آخوندی مسکن اجتماعی که از دوره هاشمی و بعد در دوره روحانی وعده داد بود اجرایی نکرده؟
ناشناس۱۴۷۶۰۱۲۱:۲۸:۱۰ ۱۳۹۶/۸/۲۸
تمام پروژه های مسکن مهر بدون نظارت دقیق وحضور فیزیکی مهندسین سازمان نظام مهندسی ساخته شده و از استحکام لازم برخوردارنیست چرا قبول نمیکنید؟ از مصالح تا اجرا در تمامی مراحل دزدی و کم کاری صورت گرفته مردم باید بدانند در چه خانه هایی زندگی میکنند . آیا آقایان راضی هستنند بستگان خود را در این واحدها اسکان دهند؟
ناشناس۱۴۷۹۳۰۱۰:۵۵:۵۳ ۱۳۹۶/۸/۲۹
این مفهومش این است طرح مسکن مهر اشتباه است؟؟!!!!! دولت مردان بخاطر فرار از پاسخ گویی از طرحی که هنوز بعد از 4 سال اجرایی نشده به این بازی دست زدند مگه میشه یک دولتی 4 سال هیچ کاری برای مسکن مردم نکند، اخر هم طلبکار باشند؟!!!! تعجب از کسانی است که پشت سر این ادما سینه می زنند ؟!!!!!
احمد۱۴۷۶۲۴۲۱:۵۶:۲۲ ۱۳۹۶/۸/۲۸
مسکن مهر سرپل ذهاب در زمان دولت دهم 40 درصد رشد فیزیکی داشته است و باقی پروژه در دولت آقای روحانی بوده است. حال قضاوت بامردم است که دیدند کدام قسمت از ساختمان ریزش کرده است، نمای ساختمان فرو ریخته است که حاصل عملکرد دولت آقای روحانی بوده است.
ناشناس۱۴۷۸۲۹۰۸:۴۷:۴۴ ۱۳۹۶/۸/۲۹
بعضیا یجوری میگن دیوار های مسکن مهر که تو این دولت ساخته شده ریخته که انگار خود رئیس جمهور شخصاآجرها رو روی هم چیده و اون رئیس جمهور بنّای بهتری از این یکی بوده. این کار یک فرآیند هست که شامل جانمایی و طراحی و انتخاب پیمانکار و ناظر و ... می باشد. وقتی تمام قراردادها بسته شده مثلا دولت جدید باید چکار میکرده؟ دولتی که حتی با کوچکترین انتقاد از ساختمان ریخته، معاون اولش متهم به سیاسی کاری و مورد لعن قدرت قرار میگیره. حتی اگر فرض کنیم که میخواسته کل پروژه را متوقف کنه یا از اول طراحی و انتخاب پیمانکار و ناظر انجام بده میتونسته؟
ناشناس۱۴۷۶۵۴۲۲:۴۴:۵۹ ۱۳۹۶/۸/۲۸
روحانی این بیمارستان را افتتاح کرد اما ساخت آن از بیش از ده سال پیش آغاز شده بود. در روز افتتاح که فوندانسیون را نمی ریزند و ستون ها را برپا نمی کنند.
محمدحسین۱۴۹۴۱۲۱۳:۴۷:۱۱ ۱۳۹۶/۹/۱
سلام دوست عزیز اگر مشکل داشت، چرا افتتاح شد؟ چرا آن روز به فکر مردم نبودند؟؟؟ امروز یادشان آمد که پی مهم است؟ آن روز دنبال چه بودند که این مشکلات برایشان مهم نبود؟؟؟
حق۱۴۸۰۴۱۱۴:۰۷:۰۲ ۱۳۹۶/۸/۲۹
فرق نمیکنه هر کسی که کوتاهی کرده اعدام بشه
ناشناس۱۴۷۴۵۱۱۷:۴۲:۴۹ ۱۳۹۶/۸/۲۸
آقای جهانگیری، ندانم‌کاری، شعار دادن و.... دولت یازدهم و دوازدهم برای همه مشهود شده است. لطفاً سپر دولت نهم و دهم را به زمین بگذارید و در این مدت باقیمانده عمر دولت به گره‌گشایی از مشکلات بی‌حد و حصر مردم به ویژه جوانان بپردازید.
ناشناس۱۴۷۴۵۲۱۷:۴۶:۵۵ ۱۳۹۶/۸/۲۸
زلزله کرمانشاه باعث شد یک ایران عزادار شود و یک ملت برای کمک به هموطنان آسیب‌دیده‌اش بسیج شوند اما نمی‌دانم چرا دولت به جای هم‌قدم شدن با مردم به دنبال سیاسی‌کاری مخرب و ادامه مسیر اشتباه گذشته‌اش است.
ناشناس۱۴۷۴۵۶۱۷:۴۸:۱۶ ۱۳۹۶/۸/۲۸
خدا انصاف بدهد به آنانی که درباره تلفات مسکن مهر به مردم دروغ گفتند و مشخص شد که عده‌ای در دولت به همراه هوچی‌های رسانه‌ای‌شان به جای ابراز همدردی و کمک به مردم کرمانشاه به دبنال ناامن کردن فضا و ادامه روند پنج ساله متهم کردن دولت قبل هستند.
ناشناس۱۴۷۴۵۹۱۷:۵۳:۳۲ ۱۳۹۶/۸/۲۸
- همین چند روز پیش آقای محمدرضا حبیبی، عضو نظام‌ مهندسی کرمانشاه در یک افشاگری تکان‌دهنده از روند ساخت مسکن مهر گفت: «زمان شروع ساخت مسکن‌ مهر در جلسه‌ای که در کرمانشاه با حضور وزیر‌ راه و شهرسازی وقت برگزار شد، #علی_نیکزاد اعلام کرد: "به‌خاطر کاهش هزینه‌های مسکن مهر، مجریان ذی‌صلاح در تمام کشور از‌ این پروژه‌ها حذف می‌شوند. هزینه نرخ نظارت هم از متری ۲۴ هزار تومان به متری ۳ هزار تومان و هزینه ساخت از متری ۶۰۰ هزار تومان به ۳۰۰ هزار تومان در مسکن مهر کاهش یافت! همچنین هزینه‌های تأمین اجتماعی و شهرداری در مسکن مهر هم به یک‌سوم کاهش یافت!"» ⛔️بدون تردید، مجری ذی‌صلاح یکی از کنترل‌‌کننده‌های اصلی در ساختمان‌سازی است و وقتی مجریان ذی‌صلاح در سراسر کشور از پروژه‌ای حذف شوند، قطعا کار به‌ دست افراد بدون صلاحیت می‌افتد! همچنین‌ کسر فاحش هزینه نرخ نظارت قطعاً منجر به کاهش کیفیت و استفاده از مصالح با استانداردهای پایین‌تر در مسکن مهر سراسر کشور شده است! -با توجه به‌این‌که مقام معظم رهبری نماد وحدت ملی هستند، کسانی که به‌هر نحو منسوب به ایشان می‌باشند باید در گفتار و رفتارشان ملاحظه این جایگاه رفیع را بکنند و به‌گونه‌ای سخن بگویند و رفتار کنند که ولو به‌صورت جزئی هم آن جایگاه لطمه نبیند! -برخی دوستان از من خواسته‌اند که این یادداشت را منتشر نکنم. من در پاسخ آنان گفته‌ام: «وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند از خود من هم انتقاد کنید، چرا ما نباید نظر منطقی خودمان را در باره کارکنان دفتر ایشان بگوییم؟! اتفاقا من این‌گونه خودسانسوری‌ها را توهین به مقام رهبری می‌دانم که‌ شکر خدا ما از آن مبرا هستیم.»
ناشناس۱۴۷۴۶۲۱۷:۵۸:۰۵ ۱۳۹۶/۸/۲۸
در تصاویر معلومه که تمامی دیوارها فروریخته و برخی از جاهای سازه هم دچار مشکل شده بعد ایشون میگه سازه اش حفظ شده. این مثل اینه بگیم طررف دست هاش قطع شده و شکمش پاره شده صورتش زخمیه منتها پاهاش سالمه پس ایرادی نداره. انکه مسکن مهر به بادی بنده جای تردیدی نداره
ناشناس۱۴۷۶۱۵۲۱:۴۹:۴۲ ۱۳۹۶/۸/۲۸
دقیقا .دیوار باید کلاف بشه یا بادگیر میخواد که با کوچکترین لرزه ای اوار نشه .
احمد۱۴۷۸۱۱۰۸:۳۳:۱۰ ۱۳۹۶/۸/۲۹
دیوارها فرو ریخته . درسته . ولی سازه که سالم مانده . ساختمان های کناری کاملا آوار شده . به نظر شما تفاوتی نداره ؟
ناشناس۱۴۷۴۶۶۱۷:۵۹:۳۲ ۱۳۹۶/۸/۲۸
راستش به ما هم برخورد. آخه "خدا لعنت کنه...." چه حرفیه!؟
ناشناس۱۴۷۴۹۸۱۸:۳۳:۴۲ ۱۳۹۶/۸/۲۸
اقای جهانگیری حرف حق زده
ناشناس۱۴۷۶۲۸۲۱:۵۸:۵۲ ۱۳۹۶/۸/۲۸
دولت بی‌برنامه را می‌توان در حادثه زلزله و کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان مشاهده کرد، این دولت که نمی‌تواند بحران زلزله یک استان را مدیریت کند چگونه می‌تواند با بحران‌های بزرگ‌تر مواجه شود؟
ناشناس۱۴۷۶۲۹۲۲:۰۰:۵۹ ۱۳۹۶/۸/۲۸
آقای جهانگیری به جای اهمیت دادن به مردم آسیب دیده، به مسکن مهر تاختند و به دشمنان گرای تخریب مصالح امنیت ملی دادند.
محمد اقایی۱۴۷۵۱۰۱۸:۵۰:۳۰ ۱۳۹۶/۸/۲۸
ایکاش یک معذرت خشک و خالی میکرد
ناشناس۱۴۸۵۳۳۱۱:۴۸:۰۲ ۱۳۹۶/۸/۳۰
اول باید اقای جهانگیری و دولت محترم یاد بگیرن معذرت خواهی بکنن در حادثه قطار 50 نفر جزغاله شدن دریغ از یک معذرت خواهی ساده.
ناشناس۱۴۷۵۲۰۱۹:۱۱:۴۴ ۱۳۹۶/۸/۲۸
بنطر من که سردار وحید است گفته.
حمید۱۴۷۵۵۶۱۹:۵۵:۴۶ ۱۳۹۶/۸/۲۸
"حقانیان افزود: بخشی از این منطقه از جمله محل مسکن مهر بر روی گسل بوده که بسیاری از خانه‌های بتنی که توسط خود مردم هم ساخته شده کاملا فرو ریخته اما سازه مسکن مهر سالم است." ساخت مسکن مهر روی گسل؟؟؟؟؟؟ این خود عذر بدتر از گناه است.
محمد۱۴۷۵۹۰۲۱:۱۲:۲۳ ۱۳۹۶/۸/۲۸
جناب اقای حقانیان همین ساختمانهای مسکن مهر که شما ازش دفاع میکنید یکی از مجتمع های مسکن مهر اباده در منطقه ای که زمین بسیار نامرغوبی دارد بنا شده بصورتی که یکی از بلوک های 4 واحده ان قبل از تحویل بصورت کامل فرو ریخت در صورتی کهخ نه زلزله ای در کار بود و نه انفجاری
ناشناس۱۴۷۶۲۳۲۱:۵۵:۲۷ ۱۳۹۶/۸/۲۸
روانشناسان اجتماعی معتقدند ساعات ابتدایی بعد از زلزله زمان وفاق و همدلی است حالا چه دلیلی می‌توانست داشته باشد که آقای روحانی و معاون اول دولت اظهاراتی در مورد مسکن مهر و دیگر موضوعات مطرح کردند که اصلاً در این شرایط بر هم زننده آرامش عمومی بود. در این میان چرا مجلس مدت‌ها است که در برابر اقدامات دولت روزه سکوت گرفته است؟
محمد۱۴۷۸۵۲۰۹:۲۷:۴۷ ۱۳۹۶/۸/۲۹
دلیلش اینه که اون موقعی که دوستان اصولگرا باید جلوی اقای احمدی نژاد و مسکن بی کیفیت مهر رو میگرفتن، اونها روزه سکوت گرفتن و هیچی نگفتن، خیلی جالبه اونها استارتش رو زدن و حالا دولت روحانی که خودش از روز اول به صراحت از مسکن مهر انتقاد میکرد شد مقصر؟؟!!!!!! چقدر جالبه وقعا منطقتون دوست عزیز، ضمن اینکه صرفا حرف احساسی زدن دردی رو دوا نمیکنه. آخه جالب اینجاست که اگر بیان حرف اون مدلی هم بزنن، میاین میگین این حرفا دردی رو دوا نمیکنه و دولت باید اقدام موثری کنه برای پیشگیری از وقوع چنین اتفاقاتی و مثلا تسلیت و اینا رو که همه بلدن و وظیفه دولت فراتر از این حرفهای صرفا احساسی هستش !!!
ناشناس۱۴۷۶۵۵۲۲:۴۵:۴۶ ۱۳۹۶/۸/۲۸
جهانگیری از اول انقلاب مدیر بوده فقط در زمان احمدی نژاد از مدیریت بی بهره مونده
ناشناس۱۴۷۶۷۱۲۳:۰۵:۱۳ ۱۳۹۶/۸/۲۸
این قدرت نرم شبکه های اجتماعی است که این آدم رو مجبور به عذرخواهی و توجیه سخنان خود میکند.
حسن۱۴۷۷۵۰۰۶:۲۳:۲۴ ۱۳۹۶/۸/۲۹
مساله اینجاست که آقای حقانی اصولا نباید به یکی از مقامات بلند پایه چنین نسبتی را حتی در جمعی خصوصی می داد. یکی از نکاتی که مسئولان و سیاستمداران باید بسیار توجه کنند نوع، لحن و محتوای بیاناتشان است چرا که این صحبت ها برای همیشه در حافظه تاریخ خواهد ماند. متشرعین هم که علاوه بر قیودات سیاسی باید توجه به دستورات دینی داشته باشند. بهتر ایشان در حضور خود آقای جهانگیری و خصوصی گلایه را مطرح می کردند، اگر حق با معاون اول بود، ایشان قانع می شدند و اگر نبود خود گوینده اولیه سخن آن را اصلاح می کرد به صواب نزدیکتر بود. از اینها گذشته چرا باید 12 میلیون مسکن مهری نگران باشند یا نباشند، باید بازرسی مجددی از این ساخت و سازها انجام شود، اگر سالم بود و بی نقص که نگرانی آنها و مسئولان رفع می شود و مهر تاییدی بر ساخت و ساز آنها خواهد خورد و اگر هم مشکل داشته باشند چرا رضایت مردم را همراه با غلفت آنها بخواهیم؟ صبر کنیم تا زلزله دیگری رخ دهد و بعد ببنیم که این خانه ها چقدر ایمنی دارند؟
حسین۱۴۷۷۵۳۰۶:۴۳:۵۰ ۱۳۹۶/۸/۲۹
به نظر من آقای حقانی کاملا حق داشت در این شرایط بحرانی و قبل از اینکه به مجروحین رسیدگی بشه تا بعد تحقیقات مستقل انجام بشه ببینیم مجری اون قسمت مسکن مهر درست کار کرده یا دزدی کرده، آقای جهانگیری همه چیز رو ول کرده چسبیده به اصل مسکن مستضعفین. کل این حرفش هم از تهران بود بدون اینکه رفته باشه به منطقه. مجروحین هنوز زیر آوارها و کودکان گرسنه. آقای جهانگیری در فکر بهره برداری سیاسی و آشفته کردن قلب همه ۱۲ میلیونی است که در مسکن مهر ساکنند ۱ - هنوز تعداد تلفات به تفکیک مهر و غیر مهر رسما معلوم نیست. اول باید آمار بیاد و تایید بشه ۲ - حتی اگر مسکن مهر در سرپلذهاب بد ساخته شده باشه، دلیلی نداره همه جا اینطور باشه. خودم در شهر خودمان (زنجان) شاهد بودم یک سری رو حداقل دیدم که بسیار محکم ساخته شدند. حتی دیوارها را با بتن ریزی یک تکه ساختند ۳ - آقای حقانی در جمع خصوصی حرف میزده و مسائلی را که دیده بوده بیان می‌کرده. من هم خیلی وقتها در جمع دوستان کلی دری وری به روحانی و ... میگم چون می‌بینم کار نمی‌کنند ۴ - اصل مساله زلزله ول شد حضرات چسبیده‌اند به بازی سیاسی. کی باید برای محرومین خانه بسازه؟ کی باید بافت فرسوده رو بازسازی کنه؟ کی خانه روستایی بسازه؟ ۵ - نظارت و مهندسی مسکن متاسفانه در کشور ما کلا مشکل داره. من تازه خانه شخصی ساخته‌ام. مهندس ها نه سر میزدند نه چیزی می‌فهمیدند (احتمالا به دلیل دانشگاههای بی کیفیت) فقط پول می‌گرفتند
رضا۱۴۷۷۹۷۰۸:۰۹:۱۱ ۱۳۹۶/۸/۲۹
اصولا دولت پیمانکارخوبی نیست چه این دولت چه دولت قبلی یاهرجای دیگردنیا بایدبخش خصوصی واقعی داشته باشیم.وباظاهردلسوزی ودرواقع بانیت غارت اموال عمومی خوددولتی ها واردچنین پروژه هایی نشوند.اینگونه پروژه ها بادست اندرکاری دولت همیشه ودرهمه جای دنیا محملی برای فسادوسواستفاده برخی بوده نتیجه اش هم همین است که می بینید.
ناشناس۱۴۷۸۰۱۰۸:۲۱:۵۹ ۱۳۹۶/۸/۲۹
در بی کیفیت بودن مسکن مهر شکی نبوده و نیست و ربطی به این دولت وآن دولت ندارد ،بحث فعلی نحوه گفتمان مقامات با یکدیگر هست که مایه تاسف است.
محمد۱۴۷۸۲۲۰۸:۴۰:۲۳ ۱۳۹۶/۸/۲۹
مسکن مهر خوب یا بد دلیلی به بی احترامی و به کار بردن الفاظی نا مناسب به معاون اول رئیس جمهور از زبان شخصی که همیشه درکنار رهبر و ولی فقیه میباشد توجیه پذیر نیست ایا چنین الفاظی به اختلافات بیشتر دامن نمیزند . منظور اقای جهانگیری زیر سئوال بردن دولت نهم و دهم نیست بلکه مبارزه با فساد است که تا لایه های پیمانکاری های ساخت مسکن ریشه دوانده است
ناشناس۱۴۷۹۷۰۱۲:۰۲:۵۸ ۱۳۹۶/۸/۲۹
برخی مسکن مهر ها واقعا خوب ساخته شده برخی هم بر عکس خرابه. باید مهندسان ناظر و مجری پروژه پاسخگو باشد نه دولت. دولت گناه کرده پول زمین از مردم نگرفته؟!
ایرانی۱۴۸۰۳۵۱۳:۵۴:۴۶ ۱۳۹۶/۸/۲۹
آقای جهانگیری مردم شما را به خوبی شناخته اند و دیگر حنای شما برای این مردم رنگ ندارد لطفا به جای این حرفهای بیهوده به وضعیت همه مردم کشور که در فقر و بیکاری هستند رسیدگی کنید. کمک های مردمی و کمک ارتش و سپاه در مناطق زلزله زده کم نظیر بوده در حالی که ارگانهای دولتی ضعیف ترین گامها را در این راستا برداشته مانند مدیریت بحران، دیر رسیدن هلال احمر و.......... با این زلزله با قدرت زیاد ممکن است مکانهای زیادی خسارت ببینند که مسکن مهر هم همانند آنها خسارت داشته که از این مورد بهره برداری سیاسی میکنید. بیمارستان نوساز دولتی شما چرا خراب شده ، حوزه علمیه چرا خراب شده و....... آقای جهانگیری مشکل ما مشکل مسکن مهر نیست مشکل فساد اقتصادی و اداری است که مملکت را فرا گرفته که وظیف دولت است که این امور را اصلاح نماید. چرا باید مهندسین این مملکت بدون اینکه نظارتهای ساختمانی را دقیق انجام دهند با گرفتن رشوه و.....پای برگه های پایان کار ساختمانها را امضاء میکنندو با جان و مال مردم بازی میکنند. جناب جهانگیری مشکل ما بی در و پیکر بودن امور است نه مسکن مهر این زلزله هم تمام میشود اما شما به عنوان نخبه مملکت (البته به قول خودت) به عنوان مسئول این مملکت از همین امروز برنامه ریزی کن که وزارت مسکن خانه های ناایمن تمام روستاها را ایمن کند تا از این به بعد شاهد از بین رفتن هموطنان خوبمان نباشیم.
هدایت اله۱۴۸۰۹۲۱۵:۳۳:۴۱ ۱۳۹۶/۸/۲۹
باسلام مقصر مسکن مهر در جامعه از بیکاری پدید آمده است چنانچه اشتغال وجود داشته باشد دستگاه اجرایی قیمت کارشناسی را براساس فهرست بهاء ارائه می دهد . و پیمانکار نیز براین اساس و صرفه و صلاح خود در مناقصه یا استعلام شرکت کرده و قیمت ارائه می کند . کارشناس قیمت می دهد رئیس اداره براساس بودجه موجود به طرف کاهش هزینه گام بر می دارد. واین باعث کم کاری در انجام پروژ می شود . پس قابل عرض است تمام دست اندر کاران از شخص اول دولت تا کل مردم مقصر هستند . به تنهایی یقه کسی را نباید گرفت . به قول معروف قبل از انکه بحسابت رسیدگی کنند حسابت را پاک کن . ممکن است صراط قبل از این که پلک چشمت را ببندی به سراغت بیاید . ( اول خودت را قضاوت کن بعد دیگران را مقصر )
ناشناس۱۴۸۱۷۰۱۷:۴۱:۲۱ ۱۳۹۶/۸/۲۹
هر کسی حق داره انتقاد بکنه. هر نقدی باعث جلوگیری از مشکلات بعدی میشه.
ناشناس۱۴۸۳۲۳۰۲:۰۲:۳۸ ۱۳۹۶/۸/۳۰
ضمن تایید حرف اقای حقانیان که نباید اقای جهانگیری به خاطر بر هم خوردن امنیت روانی ساکنین مسکن مهر ان حرف را میزد. اما اقای حقانیان بعنوان کسی که منتسب به دفتر اقاست نباید چنین حرفی در مورد جهانگیریی میزد. حتی اگر هم منتسب نبود باز از نظر شدعی و اخلاقی درست نیست کسی را لعن کرد. و نکته دیگر اینکه, فکر کنم این از اولین صحبت های ایشان باشد که بصورت عمومی پخش میشود یا عموم صحبتی از ایشان میشنوند. بنظرم شروع خوبی نبود برای کسی که در منظر عمومی نباشد اما در اولین رویایی اینچنین بر سر زبانهای بیفتد. و در اخر دروود بر شرفش که از افکار عمومی و فضای مجازی و حساسیت بخوبی اشناست و نسبت به حرفهایش توضیح داد.
ناشناس۱۴۹۶۶۷۲۳:۰۲:۱۵ ۱۳۹۶/۹/۱
در مورد لعن آقای جهانگيری توضيحی ندادی.
یوسفی۱۵۰۲۷۴۱۳:۵۵:۰۳ ۱۳۹۶/۹/۳
ساختن مسکن مهر برای مردم عزیز ایران اسلامی یک کار بسیار خوبی بود که بسیاری از مردم عزیز را از مستاجری نجات داد و قیمت رهن و اجاره مسکن را در تمام نقاط ایران برای مستاجرها معقول و مناسب نمود, ولی نمی دانم چرا این موضوع را سیاسی می کنند و احزاب و گروه های سیاسی که باید به فکر مردم باشند دنبال تسویه حساب حزبی هستند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

    15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    16. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    17. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    18. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    19. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    20. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    21. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    22. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    23. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    24. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    25. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    آخرین عناوین