حالا زمان بازخوانی اظهارات ظریف درباره مکانیزم ماشه است

  4040605092 ۲۳۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۶۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

با افزایش زمزمه‌ها درباره احتمال کلید‌زدن مکانیزم ماشه توسط کشورهای اروپایی، می‌توان اظهارات محمدجواد ظریف، یکی از بانیان اصلی برجام را پیرامون این فاجعه تاریخی بازخوانی کرد.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۰۱۰۱۴۴۱۹:۵۹:۲۹ ۱۴۰۴/۶/۵
اصولگرایان این روز‌ها مکانیسم ماشه را خسارت دانسته و آن را دستاورد برجام‌، روحانی و ظریف می دانند. ماجرا، اما این است که مکانیسم ماشه در واقع به معنای احیای قطعنامه‌های سنگین فصل هفتی است که در دوران سعید جلیلی صادر شده است!
ناشناس۴۰۱۰۳۱۲۲۲:۵۶:۰۷ ۱۴۰۴/۶/۵
در سالهای 82 تا 84 که حسن روحانی مسئول مذاکره کننده هسته ای بود 2 قطعنامه ضد ایرانی صادر شد و پرونده ایران به شورای امنیت رفت.
ناشناس۴۰۱۰۶۵۷۰۲:۵۵:۳۱ ۱۴۰۴/۶/۶
از دوران جلیلی واحدی نژاد هم یادت میاد چند قطعنامه تصویب شد ضد ایران تو سازمان ملل متحد
ناشناس۴۰۱۰۶۶۱۰۳:۲۳:۲۷ ۱۴۰۴/۶/۶
آره.اینکه قطعنامه های شورای امنیت کاغذپاره هست رو هم روحانی گفته.شما که به این راحتی اتفاقات ۱۰ سال پیش رو تحریف میکنید وای به حال ۱۴۰۰ سال پیش
ناشناس۴۰۱۰۷۵۱۰۶:۱۲:۳۲ ۱۴۰۴/۶/۶
به فرض فرمایش شما درست ، ولی اون موقع حداقل رآکتور آب سنگین اراک کار میکرد و صنعت هستی داشتیم اما با برجام چی گیر مملکت اومد ، جنگ هم که شد و حداقل ۱ تریبون دلار خسارت به کشور وارد شد..
ناشناس۴۰۱۱۰۴۷۱۰:۴۹:۳۶ ۱۴۰۴/۶/۶
اونموقع که روحانی دربست در جناح اصولگراها بود.... بازم بنام اصلاحطلبان فاکتور کردید.... بعدها که عقل رسا شد... اینوری شد. والا هیچوقت روحانی جزء اصلاحطلبان نبود...
رضا۴۰۱۱۳۱۴۱۴:۰۹:۱۳ ۱۴۰۴/۶/۶
با برجام 12 سال فرصت خنثی سازی تحریم ها رو بدست آوردیم ، حالا برگشتیم به همان تحریم ها
ناشناس۴۰۱۰۳۴۵۲۳:۱۷:۰۶ ۱۴۰۴/۶/۵
اصلاح طلبانی که میگفتند با برجام تمام قطعنامه ها لغو شدند !!! و ایران از ذیل بند هفت شورای امنیت خارج و سایه جنگ از سر کشور دور شد !!! باید پاسخگو باشند چرا جنگ شد و چرا قطعنامه ها دوباره احیاء می شوند ؟!
صادق از قم۴۰۱۱۰۵۳۱۰:۵۳:۳۲ ۱۴۰۴/۶/۶
میدونی چرا خوب میدونی آیاایران به قوانین سازمان ملل متعداست
آرش۴۰۱۱۰۹۳۱۱:۲۹:۴۹ ۱۴۰۴/۶/۶
خوب واقعیت اینه که اگر برجام نبود همین وضعی که الان هست ده سال پیش بود! مگه غیر از اینه؟ در نهایت اینکه واسه حکومتی که تنها هدفش از حکومت فقط حکومت کردنه ده سال عمر و زمان اضافه خریدن اصلا و ابدا کم نیست...
ناشناس۴۰۱۱۲۷۷۱۳:۴۱:۳۰ ۱۴۰۴/۶/۶
چون ایرانم به تعهداتش عمل نکرد غنی سازی رو برد بالا برخلاف تعهدات برجامی اونها هم کاری نکردم فقط برگشت زدن ب قبل
ناشناس۴۰۱۱۳۵۸۱۴:۴۳:۲۵ ۱۴۰۴/۶/۶
بله به مدت ده سال تعلیق شد اون قطع نامه ها در زمان جلیلی و حمید نژاد صادر شده بود الان هم به خاطر اشتباه مجلس قبلی که که مصوبه صادر کرد که تا شصت درصد غنی سازی انجام بشه دارن اون قطع نامه ها رو برمیگردونن چه ربطی به روحانی و ظریف داره.
ناشناس۴۰۱۱۵۳۵۱۹:۴۲:۴۷ ۱۴۰۴/۶/۶
این مکانیزم ماشه نتیجه کارهای جلیلی هست
ناشناس۴۰۱۳۶۶۱۰۱:۰۸:۳۷ ۱۴۰۴/۶/۹
خداییش فقط کمی اون عقلت رو بکار میگرفتی، بعد می‌گفتی مقصر مکانیسم ماشه جلیلیه. آخه حماقت و خریت هم حد و مرزی داره. شما جماعت اصلاح طلب کلاً مرزهای خریت رو در نوردیدید.
ناشناس۴۰۱۱۵۵۳۲۰:۱۳:۱۹ ۱۴۰۴/۶/۶
چون همیشه شما باچوب چرخهای دیپلماسی رابه زانودراوردیدچرابازرسان را اخراج کردین و هزینه اش رامابایست بدهیم
احمد۴۰۱۰۴۲۹۲۳:۵۴:۳۶ ۱۴۰۴/۶/۵
دمت گرم
ناشناس۴۰۱۰۴۳۹۲۳:۵۷:۵۲ ۱۴۰۴/۶/۵
بابا بسه دیگر سر خوت شیره اینقدر نمالید
جمال۴۰۱۰۷۵۸۰۶:۲۲:۳۸ ۱۴۰۴/۶/۶
فرافکنی نکنید‌ روزی که رفتید همه چیز مملکت را به باد دادید واسه این همه چیز را به باد دادید که اون قطعنامه ها باطل بشه. حالا طلبکار شدید؟
ناشناس۴۰۱۰۷۸۴۰۶:۵۳:۲۰ ۱۴۰۴/۶/۶
نتیجه کلاه گشاد فرانچسکو هست که سرشون گذاشت تازه اونموقع هم میگفتند مکانیسم ماشه اصلا وجود نداره در برجام ...
ناصر۴۰۱۰۹۱۸۰۹:۱۸:۳۵ ۱۴۰۴/۶/۶
مرد حسابی اصل خود قبول اسنپ بک است که ظریف قبول کرد چرا حاشیه میری
م اصلانی۴۰۱۰۹۶۰۰۹:۴۲:۱۵ ۱۴۰۴/۶/۶
شما واقعا با چه رویی میای از این ها حمایت میکنی خود جناب ظریف گفت مکانیسم ماشه ای در کار نیست حتی خودشون هم دیگه نتونستن زیر این حرف بزنن بعد شما میای میگه تقصیر جلیلی دیواری کوتاه تر از این بنده خدا پیدا نمیشه
حسن۴۰۱۱۰۳۶۱۰:۴۲:۴۴ ۱۴۰۴/۶/۶
بهتر نیست بفرمایید که برجام نیز از دستاوردهای جلیلی و رییسی بوده
ارسلانی۴۰۱۱۰۵۴۱۰:۵۳:۳۵ ۱۴۰۴/۶/۶
تمان بدبختی‌ها و عقب ماندگی مملکت زیر سر تندروهاست، هر چند که با پاسکاری مشکلات به زمین یکدیگر از مشکلات مملکت که حاصل اشتباهات جمهوری اسلامی است، شانه خالی می‌کنند. مردم آگاهند و گول نمیخورند.
امیر۴۰۱۱۱۲۰۱۱:۴۷:۳۲ ۱۴۰۴/۶/۶
لطفا با حماقت کامنت نذار دوست عزیز ، کامنت گذاشتنت منو یاد مصاحبه رضا پهلوی میندازی که گفت فردای برعندازی شهرهای موشکی سپاه تبدیل به انرژی خورشیدی میکنه و تو مصارف بهداشتی ازش استفاده میکنه خخخخ
ناشناس۴۰۱۱۲۷۹۱۳:۴۲:۵۶ ۱۴۰۴/۶/۶
واقعا متاسفم که دنبال این هستید که مشکلات و گردن کسی دیگه بندازید یعنی برجانی که ظریف امضا کرده مکانیسم ماشه توش هست و کلمه تعلیق هست و جلیلی انجام داده
علی۴۰۱۱۳۴۲۱۴:۳۰:۱۸ ۱۴۰۴/۶/۶
فک کنم ۸ سال دولت روحانی صرف برجام شد.
ناشناس۴۰۱۱۶۵۴۲۲:۵۴:۰۹ ۱۴۰۴/۶/۶
پس زحمت بکشن شرایط اقتصادی رو هم برگردونن به همون دوران.همه با جون و دل راضی هستن
روشنگر۴۰۱۱۶۷۶۲۳:۲۰:۰۹ ۱۴۰۴/۶/۶
اتفاقا اقای جلیلی پی امدها وعواقب برجام وماشه رو به اقایان گوشزد میکنه همون وقت اما اقایان عقل کل ،انحصار طلب حرف حرف خودشونه ،بجای اینکه به موج سواری حضرات رومغزتون پا بدین یکم کنار بشینید واصل ماجرا دوببینید ،برجام وهمه عوارضش کار ظریفه
ریحان۴۰۱۱۶۹۲۲۳:۴۰:۰۱ ۱۴۰۴/۶/۶
فعلا در دو دوره ی اصلاح طلبان کشور به مذاکره و تحریم افتاد این بچه ی ۶ ساله هم می دونه ...
ناشناس۴۰۱۱۸۵۴۰۶:۳۳:۵۸ ۱۴۰۴/۶/۷
ظریف خشاب مکانیزم ماشه را در دستان اروپا قرارداده است این که نیاز به توضیح و سفسطه ندارد
ناشناس۴۰۱۱۸۶۱۰۶:۳۸:۵۴ ۱۴۰۴/۶/۷
هر آنچه معضل امروز داریم من جمله مسأله آب و ساختن صنایع اب بر در بیابان‌های ایران و ...مکانیزم ماشه حاصل سو مدیریت دولت های عمدتا اصلاحاتی چی بوده است این آخری هم نتیجه برجام بی فرجام
مهران۴۰۱۲۱۸۱۱۱:۴۳:۵۶ ۱۴۰۴/۶/۷
یعنی واقعا متوجه نیستی ؟ اون همه امتیاز دادن که تحریم ها لغو بشه بعد الان میگی بعد از این همه امتیاز دادن تازه دوباره بر میگردیم به همون روز های اول ؟ در ضمن برو ببین چند قطعنامه زمان روحانی چند قطعنامه زمان لاریجانی پ چند قطعنامه زمان جلیلی و چه مقدار تحریم وحشتناک زمان ظریف بعد از برجام تصویب شده و فرقش هم این است که زمان جلیلی حداقل امتیاز نداده بودیم و ظریف با دستاورد های هسته ای زمان جلیلی باج داد
حسین۴۰۱۰۱۴۹۲۰:۰۳:۵۷ ۱۴۰۴/۶/۵
این بازی یک بام و دو هوا برای چیه ؟ ظریف یا کار درستی کرده که برجام را امضا کرده یا غلط بوده و حالا با مکانیزم ماشه برگشتید به اول ماجرا . فکر کنید که زیر بار مکانیزم ماشه نرفته و برجامی هم امضا نشده بود . چکار میکردید . حالا هم همونه.
ناشناس۴۰۱۰۳۱۸۲۲:۵۹:۲۱ ۱۴۰۴/۶/۵
به قول خود جان کری اگر برجام نبود دیوار تحریمهای ضد ایرانی فرو ریخته بود.
ناشناس۴۰۱۰۳۴۷۲۳:۱۸:۱۵ ۱۴۰۴/۶/۵
این یعنی دستاورد برجام دقیقا هیچ بود و برجام فقط 10 سال فرصت سوزی بود.
ناشناس۴۰۱۰۵۶۷۰۱:۰۵:۰۴ ۱۴۰۴/۶/۶
هیچ؟ اتفاقا دستاورد داشت که مهمترین آن واگذاری منافع ملی شرطی کردن اقتصاد وعقب بردن آن به همراه تحریم بیشتر!
ناشناس۴۰۱۰۶۶۰۰۳:۱۹:۲۹ ۱۴۰۴/۶/۶
شاید هم ۱۰ سال فرصت برای حکومت بیشتر و ساختن بمب اتم.۱۰ سال پیش ما نه موشک هایپرسونیک داشتیم و نه موشک خرمشهر ۵ و نه پهباد شاهد.ولی اسراییل اف ۳۵ داشت.فکرش رو بکنید که اگر ۱۰ سال پیش اسراییل به ما حمله میکرد چه میشد
ناشناس۴۰۱۱۳۶۱۱۴:۴۶:۱۵ ۱۴۰۴/۶/۶
فرصت سوزی نبود برجای هم امضا نمیشد حالا مثلاً چکاری از شما برمیومد توافق بهتری داشتین
Ramin۴۰۱۱۴۶۶۱۷:۳۳:۰۱ ۱۴۰۴/۶/۶
فرصت سوزی چیزی بود که ما همیشه می‌خواستیم چی میگی بابا
روشنگر۴۰۱۱۶۸۲۲۳:۲۹:۲۰ ۱۴۰۴/۶/۶
هیچ نبود اسنپ بک ومکانیزم ماشه تصویب شد
ناشناس۴۰۱۰۳۵۳۲۳:۲۲:۴۷ ۱۴۰۴/۶/۵
وای خدای من 8 سال کشور رو سوزوندید می گید الان همونه؟ تازه 900 تحریم هم اضافه شده خخخخ
ناشناس۴۰۱۰۶۱۵۰۱:۴۴:۴۲ ۱۴۰۴/۶/۶
چه فرصتی سوخت؟ خب نهایت برجام جلوگیری از غنی سازی بود که ما عملا الان غنی سازی ۶۰ درصدی هم داریم پس فرصتی از این جهت نسوخت. برجام فقط در مورد هسته‌ای بود قرار بوده تمام مشکلات عالم را حل کند؟
ناشناس۴۰۱۰۹۶۱۰۹:۴۳:۲۶ ۱۴۰۴/۶/۶
چطور زمان سوخت ،هم غنی سازی از 3.5%به60%رسید. هم نفت فروختیم
ناشناس۴۰۱۰۶۲۰۰۱:۵۳:۵۱ ۱۴۰۴/۶/۶
الهم صل علی محمد و آل محمد
ناشناس۴۰۱۰۶۲۱۰۱:۵۴:۵۱ ۱۴۰۴/۶/۶
استاد بزرگوار،، واقعا به نظرتون فرقی بین دوحالت نیست!!؟؟ این همه خسارتی که ناشی از این بی مبالاتی(تحت عنوان برجام) به کشور خورد رو نمیبینید!!؟؟ که می فرمائید فرقی نکرده... ن حتما با همین تحلیل ها هم در انتخابات به اصلح تون رأی می دید.!! بشین یه کم مطالعه کن و برش اساس مطالعه، و تجزیه تحلیل خودت تصمیم بگیر و نظر بده، که اگه اشتباه هم باشه محترمه
ناشناس۴۰۱۰۷۴۵۰۶:۰۶:۴۸ ۱۴۰۴/۶/۶
دوست عزیز توازماجرا خیلی پرتی هنوز نمی‌دونی قبل برجام تمام تحریم هارو دور می‌زند. وقتی برجام انجام شدشرکت های بزرگ اروپایی گفتن تمام اسامی شرکت ها ونهادوافرادی که تحریم هارو دورمیزدید باید به مابدید .
ناشناس۴۰۱۰۷۴۸۰۶:۰۸:۴۲ ۱۴۰۴/۶/۶
دوست عزیز توازماجرا خیلی پرتی متاسفانه.وهنوز نمی‌دونی این برجام چه بلایی بر سرمان اورده
جمال۴۰۱۰۷۶۴۰۶:۲۷:۲۷ ۱۴۰۴/۶/۶
به فرض که حرف شما درست باشه، تمام دستاوردهای هسته ای را چرا نابود کردید؟ اورانیوم های غنی شده را چرا تحویل دادید؟ توی لوله های راکتورها چرا بتن ریختید؟ چرا شما فقط بلدید همه چیز را بدید بره؟
ناشناس۴۰۱۰۸۰۷۰۷:۱۴:۴۴ ۱۴۰۴/۶/۶
دوستانی که دنبال مقصر هستند بدانند اسنپ بک یعنی بر گشتن به نقطه قبل برجام و قطعنامه های ان زمان تحریم اضافه ای صورت نمی گیرد
امید۴۰۱۰۹۰۰۰۹:۰۵:۱۴ ۱۴۰۴/۶/۶
کشور رو صدسال عقب انداختن با این برجام ننگین
م اصلانی۴۰۱۰۹۶۴۰۹:۴۵:۵۷ ۱۴۰۴/۶/۶
لعنت به اون هایی که مردم رو ...فرض میکنن مگه میشه کشور برگرده به بعد برجام دلار بیار بکن سه تومن وطلارو هم صد تومن بعد بیا بگو اتفاقی نیفتاده
ناشناس۴۰۱۱۴۶۸۱۷:۳۳:۴۴ ۱۴۰۴/۶/۶
شما بابات میزنه یکی می‌کشه رفتی دادگاه بگو فکر کنید کسی نکشته اصلا اون آدم به دنیا نیامده حالت خوبه اگر هر وزیری مسئولی قبل از هر تصمیمی برگه امضا میکرد عواقب کار به عهده میگرفت آنقدر راحت خیانت نمیکردن
ناشناس۴۰۱۱۴۸۲۱۷:۵۸:۰۰ ۱۴۰۴/۶/۶
نه داداش برگشت به قبل نیست پس این همه خسارت عقب افتادن برنامه هسته ای چی اگه برجام نبود تمام تحریم‌ها بی اثر شده بود و اقتدار و پیشرفت هسته ای چند برابر الان بود
ناشناس۴۰۱۱۴۹۰۱۸:۰۸:۴۴ ۱۴۰۴/۶/۶
کاری هم نکرده همه امتیازی داد
ناشناس۴۰۱۱۷۱۹۰۰:۲۸:۰۶ ۱۴۰۴/۶/۷
دوست عزیز این همه هزینه و عمر و پول و سرمایه و وقت یه کشور و ملت رفته.... به همین راحتی برگشتیم سرجای اول... همین؟! باید برای اشتباهش پاسخگو باشه دوست عزیز
مهران۴۰۱۲۱۸۳۱۱:۴۵:۱۸ ۱۴۰۴/۶/۷
حداقل اون همه امتیاز در برجام نداده بودیم حداقل اون همه بازرسی که باعث حمله آمریکا شد انجام نشده بود حداقل این همه سال معطل برجام و لغو تحریم نبودیم
ناشناس۴۰۱۲۲۷۵۱۲:۵۲:۲۵ ۱۴۰۴/۶/۷
کشور را معطل دشمن کردید و تحریم هم شدید بابت آن آن وقت می‌گویید فلان؟!!! عجب و حالا باید گفت که چرا 20 سال نباید مذاکره می شد!!!!
ناشناس۴۰۱۰۱۵۲۲۰:۰۸:۴۵ ۱۴۰۴/۶/۵
برخی از اصولگرایان: تحریم نعمت است!!!
ناشناس۴۰۱۰۳۲۳۲۳:۰۲:۰۴ ۱۴۰۴/۶/۵
تمام مشکلات کشور حاصل اقدامات نسنجیده برخی اصلاح طلبان است از جمله مکانیسم ماشه و بی برقی.
ناشناس۴۰۱۰۷۰۹۰۵:۱۸:۵۱ ۱۴۰۴/۶/۶
این دیدگاه رو از کجا آوردی؟ دولت و نظام همه دست اصلاح طلبان بود چقدر روشنفکران جامعه فریاد زدند که فریب نخورید روحانی داد میزد آفتاب تابان هست. حالا افتاد پا اصلاح طلبا؟ آدم یه ذره انصاف داشته باشه خیلی خوبه.
ناشناس۴۰۱۰۳۸۷۲۳:۴۱:۳۲ ۱۴۰۴/۶/۵
این که ظریف در مورد عدم وجود ماشه در برجام دروغ گفته چه ربطی به اصولگرایان دارد؟
ناشناس۴۰۱۰۸۳۲۰۷:۴۸:۱۳ ۱۴۰۴/۶/۶
من باب اینکه باعث شد کشور روی پای خودش بایسته و شاید خیلی صدمه خوردیم اما از خیلی از تکنولوژی ها به همت جوانان برومند جلو هستیم البته اگه خائنین بزارن
ناشناس۴۰۱۰۸۸۷۰۸:۴۷:۰۰ ۱۴۰۴/۶/۶
بازی با کلمات نکنید ، مملکت و ملت ایران را به فنا بردید. آنهایی که می‌گفتند و می‌گویند نعمت است ، درست می‌گفتند و می‌گویند ، نعمت‌های مادی و مقامی و ثروت برایشان در این خشکسالی مثل باران در زندگی روزمره و زندگی آینده آنها باریده و می‌بارد. افسوس به کشوری که در زمره کشورهای ثروتمند دنیا بوده ، اما.....
ناشناس۴۰۱۱۳۵۴۱۴:۳۸:۳۸ ۱۴۰۴/۶/۶
برخی از اصلاح طلبها: ایجاد زمینه آشوب، جنگ و در نهایت براندازی نعمت است!
ناشناس۴۰۱۱۶۲۵۲۱:۵۹:۴۹ ۱۴۰۴/۶/۶
چقدر وقاحت ؟؟؟ نعمت همون مکانیسم ماشه ظریفه ، برای تو ...
ناشناس۴۰۱۲۵۹۴۱۸:۳۸:۲۲ ۱۴۰۴/۶/۷
می دانی چرا نعمت است چون اگر تحریم نباشیم سرعت غارت و خروج سرمایه و خرید ملک در ترکیه و دبی و ... چند برابر می شود.
ناشناس۴۰۱۰۱۷۲۲۰:۲۷:۰۶ ۱۴۰۴/۶/۵
همین الانم اصلاحطلبها میگن برجام خوب بود و مکانیزم ماشه هم رسایی و جلیلی در برجام اضافه کردن و فرانچسکو هم بیگناهه
شهراد۴۰۱۰۴۱۰۲۳:۴۸:۵۱ ۱۴۰۴/۶/۵
خدایی من در عجبم چطوری انقدر راحت دروغ میگه جلو دوربین به ملت بعدم خیلی ریلکس بحث و ادامه میده بدون اینکه خندش بگیره؟؟؟ چطوری میتونه خودشو کنترل کنه نخنده!!!؟؟؟؟ سرنوشت یه مملکت و دادن دست ظریف..، بعد انگار رفته پیک نیک فرانچسکو یه نخ سیگار میگیره از ظریف بعد انقد آدم خوبی بوده فرانچسکو یه تقلب رسونده به ظریف که جبران کرده باشه، به ظریف گفته بنویس اسنپ بک..، ظریفم فکر کرده بنویسه اسنپ بک یعنی واسش اسنپ میگیرن بره خونه خخخخ
ناشناس۴۰۱۰۷۹۸۰۷:۰۳:۳۳ ۱۴۰۴/۶/۶
احتمالا دل خوشی از جلیلی و... نداری چون همه حرفاش و تذکراتش درست از آب در اومد
دوست ایرانی۴۰۱۰۸۴۰۰۷:۵۳:۱۴ ۱۴۰۴/۶/۶
اگر برجام با این شرایط عدم تعهد دست ماشه اجرا شود باید مذاکره کنندگان وامضاکنندگان ان برجام نا فرجام را اعدان کنند .دم چینی ها گرم در این موارد که نسبا به خیانا به مملکت با کسی تعارف ندهرند.
ناشناس۴۰۱۱۱۳۲۱۱:۵۶:۵۱ ۱۴۰۴/۶/۶
اگه بد بود که ترامپ بیرون نمیرفت.
ناشناس۴۰۱۰۱۸۲۲۰:۳۷:۴۱ ۱۴۰۴/۶/۵
چه کسی پاسخگوی ۷ قطعنامه شورای امنیت است که منجر به برجام شد؟
ناشناس۴۰۱۰۳۲۱۲۳:۰۰:۴۴ ۱۴۰۴/۶/۵
چه کسی پاسخگوی مکانیسم ماشه و تحریمهای دوبله و سوبله بعد برجام است ؟!
ناشناس۴۰۱۰۳۶۰۲۳:۲۷:۲۷ ۱۴۰۴/۶/۵
اولا 6 تا دوما زمان خاتمی مشکل هسته ای مان آغاز شد و سوما 3 تاش دست گل لاریجانی است در 2.5 سال و 3 تاش هم دست گل جلیلی در 5.5 سال
ناشناس۴۰۱۰۴۴۳۲۳:۵۹:۳۲ ۱۴۰۴/۶/۵
اگر آشوب درست نمی کردن این ها کمتر بهانه پیدا می کردن برای تحریم های سخت
ناشناس۴۰۱۰۹۱۷۰۹:۱۸:۲۹ ۱۴۰۴/۶/۶
همان هایی که آشوب کردن
ناشناس۴۰۱۰۱۸۵۲۰:۳۹:۰۵ ۱۴۰۴/۶/۵
بانی برجام کسانی هستند که قطعنامه های شورای امنیت را کاغذ پاره میدانستند. حالا از برگشتن کاغذ پاره ها نگرانند و دنبال متهم می گردند.
ناشناس۴۰۱۰۳۱۷۲۲:۵۸:۱۵ ۱۴۰۴/۶/۵
قطعنامه ها کاغذ پاره ای بیش نیستند و هیچ نقشی در تحریمها ندارند زیرا وقتی با برجام قطعنامه ها تعلیق شد تحریمها بیش از دو برابر شد.
ناشناس۴۰۱۰۳۹۲۲۳:۴۳:۱۶ ۱۴۰۴/۶/۵
مسئله دروغگویی است نه چیز دیگری! وقاحت هم حدی دارد. ؟
ناشناس۴۰۱۰۴۴۵۰۰:۰۱:۰۸ ۱۴۰۴/۶/۶
همیشه دنبال حاشیه هستید در ضمن مذاکره هم از اساس باطل هست توسط هر کسی چه آن موقع و چه الان
ناشناس۴۰۱۰۴۹۹۰۰:۳۱:۰۱ ۱۴۰۴/۶/۶
بانیان تحریم اصلاح طلبان خائن بودند
ناشناس۴۰۱۱۲۰۷۱۲:۴۹:۱۹ ۱۴۰۴/۶/۶
آقا اولین ونزدیک ترین متهم ظریف است
Raptor۴۰۱۰۱۹۷۲۰:۴۸:۲۴ ۱۴۰۴/۶/۵
حداقل سکه های برجام را پس بگیریم ازش.
ناشناس۴۰۱۱۳۹۹۱۵:۵۰:۵۴ ۱۴۰۴/۶/۶
سلام ، مگه چه کسی بهش داده ، که حالا بخواد مطالبه گر باشه ،؟؟ حسن روحانی بود و تمام ،!!!@ کسی جرات دارد از ظریف حرفی بزند ، ؟؟ سرباز ایران ، مرد دیپلماسی ، هم قدم با جان کری ، افتخارات ویژه برجامی ،،
ناشناس۴۰۱۰۲۲۶۲۱:۲۵:۱۳ ۱۴۰۴/۶/۵
متاسفانه برخورد نشد و نمی شود.
ناشناس۴۰۱۰۲۴۴۲۱:۳۸:۵۷ ۱۴۰۴/۶/۵
غربگراها پررو تراز این حرف ها هستند
ناشناس۴۰۱۰۲۸۹۲۲:۳۸:۴۷ ۱۴۰۴/۶/۵
ظریف میگفت مکانیسم ماشه و کلمه تعلیق در برجام وجود ندارد حالا مشخص شد ک
ناشناس۴۰۱۱۲۸۱۱۳:۴۴:۰۷ ۱۴۰۴/۶/۶
خوب وقتی به تعهدات عمل بشه وجود ندارد راست می‌گفت دیگه
حمید۴۰۱۰۲۹۸۲۲:۴۴:۴۲ ۱۴۰۴/۶/۵
حالا برمی گردی به اواخر دوره احمدی‌نژاد و اوايل روحانی نه بیشتر نه کمتر
ناشناس۴۰۱۰۴۱۷۲۳:۵۱:۵۷ ۱۴۰۴/۶/۵
اواخر دولت احمدی نژاد قیمت دلار 3 هزار تومان بود حتی در اوج تحریمها قطعی برق نداشتیم حالا قیمت دلار 95 هزار تومان است و از سال 96 تاکنون قطعی های مکرر برق داریم.
ناشناس۴۰۱۰۴۲۵۲۳:۵۴:۲۴ ۱۴۰۴/۶/۵
البته به استثنای این که اولا 900 تحریم اضافه, 8 سال سوخته ی دوران روحانی و از همه مهمتر این که تمام تاسیسات رو نابود کردن و اگر رئیسی نبود الان اون 600 کیلو اورانیوم 60% هم نداشتیم. به علاوه ی شهادت کلی فرمانده و دانشمند هسته ای.
محمود۴۰۱۰۶۲۳۰۱:۵۶:۵۲ ۱۴۰۴/۶/۶
یعنی چه که بر می‌گردیم به اوایل دوره روحانی ، بابت برجام ایران بهای سنگینی داد از جمله خروج چندین تن ارانیم غنی شده از کشوروازبین بردن رآکتور اراک
ناشناس۴۰۱۰۹۶۹۰۹:۴۸:۵۱ ۱۴۰۴/۶/۶
یعنی این تحریمهایی که اضافه شده را شما هیچ میدانی؟
ناشناس۴۰۱۰۹۷۲۰۹:۵۰:۵۲ ۱۴۰۴/۶/۶
اره مثلا دلار میشه سه تومن نه صدو پنج هزار جمع کن خودتو مگه جادو گری یه ورد بخونن برگردن به دوره احمدی نژاد یکم انصاف خوب چیزیه
ناشناس۴۰۱۱۴۵۷۱۷:۱۸:۳۸ ۱۴۰۴/۶/۶
تمام قیمت ها هم از جمله دلار و طلا هم برگشته به ان دوران
ناشناس۴۰۱۱۶۲۷۲۲:۰۱:۴۲ ۱۴۰۴/۶/۶
اونهمه دانشمندی که شهید شدن ، اونهمه خسارات مادی ، یک دهه تعطیلی مملکت ، بتن ریزی صنایع هسته ای ، و ... ؛ اینا چی ؟ این چیزا رو حساب نمیکنی تحلیلگر برجامی ؟؟؟
ناشناس۴۰۱۳۰۳۷۰۸:۵۶:۲۵ ۱۴۰۴/۶/۸
تقریبا تمام صنعت هسته ای رو از دست دادی. دانشمندان و سردار هات رو ترور کردن ۱۰ سال مملکت رو عقب نگه داشتن ووو حالا میگی فقط برمیگردیم به قبل؟؟؟؟
م۴۰۱۰۳۴۶۲۳:۱۸:۰۷ ۱۴۰۴/۶/۵
چه کسانی موجب خروج ایران از برجام شدند و مصوبه مجلس که تعهدات برجام کاهش داد
ناشناس۴۰۱۰۴۲۱۲۳:۵۳:۳۴ ۱۴۰۴/۶/۵
ایران تمام تعهدات برجامی خود را انجام داد اما امریکا و اروپا به هیچکدام از تعهدات برجامی خود عمل نکردند مصوبه مجلس مانع امتیاز مفت دادن به دشمن و هیچ نگرفتن شد.
علی۴۰۱۰۹۷۱۰۹:۵۰:۳۸ ۱۴۰۴/۶/۶
سلام ایران از برجام خارج شد؟؟؟ مطمعنی تاریخ درست خوندی ایران هنوز هم از برجام خارج نشده ها فقط دستور مجلس رو داره که هر زمان بخواد میتونه انجام بده اون یک ابزار برای روز خاص البته اگر دوستان بهشون بر نخوره
فرامرز۴۰۱۱۱۱۱۱۱:۴۱:۲۶ ۱۴۰۴/۶/۶
جسارتا شما تو کدوم کشور و در چه سالی زندگی میکنی؟ایران کی از برام خارج شد؟
ناشناس۴۰۱۱۲۷۳۱۳:۳۸:۴۰ ۱۴۰۴/۶/۶
مگه ایران از برجام خارج شده؟؟!! تا همین دیروز عراقچی میگفت آمریکا خارج شده و ما هنوز به برجام پایبند هستیم که!!
مهران۴۰۱۲۳۷۶۱۵:۰۴:۳۲ ۱۴۰۴/۶/۷
حالت خوبه ؟ ایران از برجام خارج شد ؟ آمریکا رسما از برجام خارج شد و تا چند سال ایران با وعده اروپایی ها باقی ماند تا لحظه آخر هم باقی ماند خدا رحم کرد مصوبه مجلس بود و گرنه امروز سر چی میخواستی مذاکره کنیم ؟
mehdi۴۰۱۳۱۴۰۱۰:۴۹:۲۵ ۱۴۰۴/۶/۸
کاش میفهمیدی که دنیا اونجوری که اونا بخوان پیش میره. چه مجلس تصویب میکرد چه نمیکرد ترامپ میومد بیرون. جنگم میشد. مکانیزم ماشه فعال میشد و بقیش..... بهونه رو همیشه اونا پیدا میکنن نه ایران
علی۴۰۱۰۳۴۸۲۳:۱۸:۴۲ ۱۴۰۴/۶/۵
معجزه هزاره سوم باید پاسخگو باشد که قطعنامه گفت کاغذپاره..................
ناشناس۴۰۱۰۴۲۶۲۳:۵۴:۲۸ ۱۴۰۴/۶/۵
ظریف و روحانی باید پاسخگو باشند که میگفتند قطع نامه ها لغو شدند!!!
ناشناس۴۰۱۰۴۳۳۲۳:۵۵:۵۵ ۱۴۰۴/۶/۵
الان ظریف دروغ گفته چه ربطی به احمدی نژاد داره تازه یعنی فکر می کنی با دست فرمون دولت خاتمی چه بلای سرمون می اومد؟ اگر نمی دونی به اوضاع الانمون نگاه کن که جنگ شد وسط مذاکرات جوابت رو می گیری خخخ
احمد۴۰۱۰۶۷۷۰۴:۱۳:۵۹ ۱۴۰۴/۶/۶
برجام یک قطعنامه بین‌المللی بود بر روی کاغذ که پاره شد و شد کاغذ پاره اصل سازمان بین الملل هم چرت و پرت است قانون جنگل بر جهان امروز حاکم فقط باید قوی تر باشیم آزموده را آزمودن خطاست مکانیسم ماشه هم کاغذ پاره است
ناشناس۴۰۱۱۳۰۱۱۳:۵۴:۳۷ ۱۴۰۴/۶/۶
نه در اداره کشور در زمان تحریم مانند آنها هستید و نه باجی دادن ولی شما حتی از عمد کاری می کنید که باج داده شود!!!
ناشناس۴۰۱۱۴۷۲۱۷:۴۲:۳۷ ۱۴۰۴/۶/۶
ظریف به دروغ گفت مکانیسم ماشه نیست احمدی نژاد باید پاسخگو باشد؟
ناشناس۴۰۱۱۶۲۹۲۲:۰۲:۴۸ ۱۴۰۴/۶/۶
معجزه رفت مکانیسم ماشه رو امضا کرد یا ظریف باهوشه ؟
ناشناس۴۰۱۳۰۴۶۰۹:۰۱:۲۵ ۱۴۰۴/۶/۸
چرا وقتی در برجام تحریم‌ها تعلیق شد، تحریم‌های ما دو برابر شد.
ابراهیم۴۰۱۰۳۷۸۲۳:۳۸:۰۴ ۱۴۰۴/۶/۵
به خاطر ‌مصیبت مکانیسم ماشه که ظریف در برجام قبول کرده .و وقتی به او اعتراض میکردن می‌گفت اسنپ بک و مکانیسم ماشه در برجام نیست .
ناشناس۴۰۱۰۳۷۹۲۳:۳۸:۱۸ ۱۴۰۴/۶/۵
چرا خودتون رو گول میزنید؟ آمریکا و اروپا یا خوبن یا بد!! اگه بدن تمام ارتباط ها مطلقا قطع بشن اگه بد هستن خب دستور بدن که روابط منطقی برقرار باشد.
داریوش۴۰۱۰۳۸۰۲۳:۳۸:۲۶ ۱۴۰۴/۶/۵
کشورهای اروپایی و آمریکا به هیچ تعهدی پایبند نیستن مقصر فرو خاصی نیست کشورمان باید آنقدر قوی و روابط گسترده داشته باشیم که نتونن تحریممان کنند تنها راه قدرتمند شدن و پشتوانه اصلی هر کشوری مردمش هستن که باید وضعیت زندگی و معیشت و تمام مسائل زندگی توان داشته باشند
ابراهیم۴۰۱۰۳۹۵۲۳:۴۳:۲۴ ۱۴۰۴/۶/۵
اززمان اقای ظریف تاحالا تحریهم برداشته شدالان فکر کنید اگه ظریف برجام نبود چیکار میخواستن بکنن همون کاربکنید
ناشناس۴۰۱۰۴۲۰۲۳:۵۳:۳۱ ۱۴۰۴/۶/۵
تا زمانیکه عوام فکر می کنند فرقی بین جلیلی و ظریف و ریسی و روحانی است .وضع همینه و بدتر
امیر خان۴۰۱۰۴۲۸۲۳:۵۴:۳۳ ۱۴۰۴/۶/۵
باسلام خدمت شما عزیزان گرامی لطفاً همگی مواظب گفتار رفتار و کردار خود باشید عوض اینکه راه حل خوبی بدین همدیگر متهم میکنید الآن هم وقت اتحاد و منسجم بودن است نه اختلافات و درگیری و متهم کردن همدیگر باید همه جهت آبادانی اقتصاد کاهش تورم و...کمک و همراه دولت وحکومت وسیاستمداران محترم کشور مان باشیم و راهکارهای مناسب و درست بدهیم دشمن شاد پیاده نظام دشمن در کشور نباشیم وبه بازگویی های وطن فروشان وابسته به اسرائیل وامریکا وانگلیس وشیاطین غرب هستند گوش ندهیم گول وسوسه های شیطان صفت وهابیت کوردل و خائنین داخلی و خارجی ونفوذی های داخلی نخوریم وگوش به فرمان وفرمایشات و دستورات حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران باشیم تا کشورمان درامان وسالم بماند گوش به حرفهایی که جهت شهادت سرداران سربازان شجاع وفادار گمنام دلیر ارتشی و سپاهی فراجا مردم عزیز بی‌گناه غیرنظامی و دانشمندان عالی عزیز کشورمان اقدام وگرا دادند وطن فروشان وابسته به اسرائیل وامریکا وانگلیس وشیاطین غرب ندهید هوشیار واگاه مواظب باشید متشکرم.
ناشناس۴۰۱۰۴۶۲۰۰:۱۰:۴۵ ۱۴۰۴/۶/۶
ظریف باید به اتهام اینکه باعث شهادت فرماندهان ارشد،دانشمندان برجسته هسته ای، مردم مظلوم ایران درجنگ ۱۲ روزه وقبل ازآن شده محاکمه وبه اشدمجازات برسد. خانواده های معظم شهدا باید علیه ایشان وهمدستانش شکایت کنند.
ناشناس۴۰۱۰۴۶۸۰۰:۱۳:۵۳ ۱۴۰۴/۶/۶
چند سال پیش گفتم مراقب این ظریف باشید . گوش نکردید حالا تاکید می کنم هر لحظه تحت کنترل باشد
بنده خدا۴۰۱۰۴۷۹۰۰:۱۸:۳۸ ۱۴۰۴/۶/۶
معجزه هزاره سوم و جلیلی با حمایت اصولگرایان فاجعه تصویب قطعنامه ها را رقم زدند و ظریف و روحانی با ساده لوحی و بی دقتی و حمایت اصلاح طلبان مصیبت اسنپ بک را رقم زدند. یعنی هر دو طیف اقدامات غیر قابل دفاع و زیانباری را انجام دادند و مقصرند و نمی توانند یکدیگر را به تنهایی مقصر و خود را تبرئه کنند.
محمد۴۰۱۰۴۹۴۰۰:۲۸:۲۹ ۱۴۰۴/۶/۶
باید روحانی و ظریف که گفته بودن از همان شب اول پس امضا کلیه تحریم ها لغو می‌شود چون امضای کری معتبر ه پاسخ گو باشند
ایرانی۴۰۱۰۵۲۱۰۰:۴۴:۲۶ ۱۴۰۴/۶/۶
چراکاری کردیدکه ماشه فعال بشه.چرافقط اسراییل،آمریکا،وتندروهای ایران مخالف برجام بودن.
ناشناس۴۰۱۰۵۷۰۰۱:۰۶:۵۹ ۱۴۰۴/۶/۶
سایت وزین الف کمی انصاف داشته باشید وبنیان گذاران تحریم ها را به مردم معرفی کنید کسانی که قطعنامه ها را کاغذپاره می نامیدند وکشور را ذیل فصل ۷سازمان ملل بردند.چرا درباره آنها نمی نویسید.کسانی که تنها دستاوردشان از مذاکره صدور قطعنامه بر ضد کشور بود
Ahora۴۰۱۰۵۷۷۰۱:۱۲:۰۵ ۱۴۰۴/۶/۶
عجیبه شما برگشتید به 10 سال پیش
رحمانی۴۰۱۰۵۸۷۰۱:۱۸:۳۳ ۱۴۰۴/۶/۶
برجام فقط یک کلک بود و فریب سادلوحان اصلاح طلب
احمد۴۰۱۰۵۹۴۰۱:۲۲:۵۶ ۱۴۰۴/۶/۶
قطعاً پاسخگوی مکانیزم ماشه بر عهده ظریف است که ایران را یکطرفه پاسخگوی عدم موفقیت برجام قرار داد .نه امریکایی که مهر خروج بر آن زد و اروپایی که دوسال تماشاگر احتضار مرده برجام بود .
ایرانی۴۰۱۰۵۹۶۰۱:۲۳:۳۳ ۱۴۰۴/۶/۶
چه بخواهیم و چه نخواهیم فقط یک راه وجود داشته و دارد. اطاعت از ولایت... تمام.
ناشناس۴۰۱۰۶۱۲۰۱:۴۰:۱۶ ۱۴۰۴/۶/۶
اگه زمانیکه برجام شکل گرفت یه عده جفتک پرانی نمیکردن و در حالیکه دیپلماتها داشتن مذاکره میکردن ، اینطرف موشک پرانی نمیکردن و اون زمان با دنیا کنار میومدن ، هم غنی سازی رو قبول کرده بودن و هم تحریمها برداشته میشد ، حکایت این دوستان تندرو در داخل کشور مثل حکایت آمریکا در نظام بین الملله که تحت هر شرایطی میگن حق با ماست و حرف هم حرف ما ، کاش سیاست خارجی کلی نظام و کشور ما دست ظریف بود ، اونوقت این مشکلات و بدبختیها گریبان گیر ملت نمیشد.
مهدی۴۰۱۰۶۲۵۰۱:۵۸:۰۳ ۱۴۰۴/۶/۶
اسنپ پک روبرو شدن با واقعیتی است که برجام ۱۰ سال اون رو به تاخیر انداخت همون نقطه‌ایست که شما در اون روحانی را به دروغگویی متهم کردید و گفتید سایه جنگ بر سر ایران نبود امروز با واقعیت چیزی که به روحانی سپردید روبرو خواهید شد
جنوبی۴۰۱۰۶۳۱۰۲:۰۱:۲۴ ۱۴۰۴/۶/۶
بله اصولگرایان گفتندبرجام فقط کلی امتیازبایدبدهیدازبرجام شامل ایران هیچی نمیشودهمانطورهم شدهیچ تحریم برداشته نشددردولت روحانی 800تحریم اضافه شدبدشم گفتندبرجام باشه دگیرکسی نمیتونه ایران را تحریم بکنه فعالان بکنه آخرشم فردوبتن ریزی کردوکلی امتیازدیگردرمکانیزم ماشه 3/۵درصدحق غنی سازی داشتیم الان میگن صفراینه کارغربزدهاباکدخداروحانی ودارودسته اش همیشه حرف حق اصولگرایان زدن
مهردادقادری۴۰۱۰۶۳۳۰۲:۰۶:۲۱ ۱۴۰۴/۶/۶
جناب ظریف ساده لوحی به خرج دادندودشمن رادوست تصورکردندنمونه واضح نگاه غربیهادرنماینده آمریکادرجمع رسانه های لبنان روشنتره ولی چیزی که سردرنمی آورم حرفهای سخیف زشت کلامه !چرایاوه گویی عوارض نداره بهانه آزادی بیان رادنباله روغربیها میگیرندبااینهمه رفتارشان باحامیان غزه کورشدند
یا علی مدد۴۰۱۰۶۳۶۰۲:۱۰:۴۸ ۱۴۰۴/۶/۶
همش کامنت های غربگدایان را منتشر می کنی امام رضا ع تمامی غربی ها و غربگدایان را در طرفه العینی نابود کند اگر کامنت مرا منتشر نکنی.ای خانم نماینده به امام رضا ع قسم می خورم کاسب تحریمی در ایران وجود ندارد همه اش ساخته و پرداخته ی افساد طلبان برای فریب اذهان عمومی است در ضمن این انقلاب ساقط شدنی نیست چون صاب اکبری دارد بی خود دنیای خود را به آخرت فروختی اگر به دستش هم می آوردی باز ضرر کرده بودی چون متاع این دنیا در مقابل آخرت به قول متعال خیلی ناچیز است در ضمن نماینگی مجلس هم از سرت زیادی است در آزمایش الهی مردووووووووووووووووووووووود شدی .
علی۴۰۱۰۶۴۰۰۲:۱۲:۲۳ ۱۴۰۴/۶/۶
بعضی ها فکر می کنند بدون بمب اتم و موشک قاره پیما می توانند جلوی آمریکا بایستند ببینید این بار در لبه قرار گرفتیم چون تحمل مردم کم شده و نمیخوان تحریم باشند پس باید بمب ساخت و تکلیف با آمریکا یکسره کرد فرصت نیست
الله اکبر۴۰۱۰۶۴۴۰۲:۱۹:۴۵ ۱۴۰۴/۶/۶
صدها هزار شهید دوران دفاع مقدس نظرشون این بود با نان و پنیر زندگی کنیم تا این انقلاب را به دست صاحبش برسانیم ولی اکثر مردم در ازای خون این شهیدان به همه جور نعمت های خدایی رسیدند ولی قدر نمی دانند و فکر می کنند آمریکا برایشان مدینه ی فاضله درست می کند غافل از اینکه بدلیل ناشکری حسرت داشته هایشان آنان را تا ابد خواهد سوخت اول عقلتان را می گیرد تا خودتان بلا را بر سرتان بیاورید با دستان خودتان.
ناشناس۴۰۱۰۶۵۲۰۲:۳۹:۵۳ ۱۴۰۴/۶/۶
همه این حرف ها برجام مکانیزم ماشه وغیره همه بهانه است مشکل این است که ایران باید مطیع و فرمانبردار آمریکا باشد و کاری هم با کسی نداشته باشد و به رژیم کودک کش هم کمک کند مثل سایر کشورها دوم اینکه نه سلاح داشته باشد و نه چیز دیگر هر چیزی هم خواست ما بدهیم .آن وقت باز هم چیزی های هم که هر لحظه خواستند انجام بدهی شاید آنوقت تقریبا درست بشه .
محمد۴۰۱۰۶۵۶۰۲:۵۱:۱۵ ۱۴۰۴/۶/۶
اونی که نابود میشه مردم ایرانه .اونی که نون شب نداره مردم ایرانه.اونی که خونه نداره و اجاره نشین هست وپول اجاره هم نداره مردم ایرانه .فرزندی که شرمنده پدر و مادر هست وپدرمادری که شرمنده فرزندان خودش هست مردم ایرانه اونی که آب و برق وگاز و امنیت وآسایش ومحیط زیست و سلامت و بهداشت و نداره مردم ایرانه
ناشناس۴۰۱۰۶۶۴۰۳:۳۰:۰۹ ۱۴۰۴/۶/۶
ظریف مسئولیت خیانت خودشو قبول کرده و باید محاکمه بشه
ناشناس۴۰۱۰۶۶۵۰۳:۳۲:۰۳ ۱۴۰۴/۶/۶
حقیقت اینه که جمهوری اسلامی بهتر از هرکسی میدونه که برجام فقط بازی بوده برای فرصت خریدن برای تقویت بنیه دفاعی و ساختن بمب اتم.فقط نمیدونستند که اینقدر نفوذی هست که تا خبر اتاق خواب سران مملکت هم به گوش نتانیاهو میرسه.اونا هم سر بزنگاه دستشون رو خوندند و در یک قدمی بمب اتم همه چیز رو نابود کردند.پس این حرفهارو که ظریف خائن بود فقط به درد فریب عوام میخوره.نه کرسنت خسارت بود و نه برجام اشتباه و نه بابک زنجانی دزد.اینها همش نمایش و فریب مردم عوام هست
شیمیایی۴۰۱۰۶۶۹۰۴:۰۵:۵۴ ۱۴۰۴/۶/۶
خداوند رحمتت کند شهید رئیسی عزیز، تا جایی که حتی رهبر معظم انقلاب اسلامی حفظه‌الله تاکید داشتند به آن شهید بی‌نظیر بزرگوار، در زمینه کارهای انجام شده مثل احیای کارخانجات و شرکت‌های تعطیل شده را به مردم گزارش کنند اما ایشان مطلقا بفکر خدمت بودند برگشت شرکت‌های بزرگ
زهرا دهقانی۴۰۱۰۶۷۲۰۴:۰۸:۲۵ ۱۴۰۴/۶/۶
فیلم گفته های ظریف راجع به برجام ومکانیسم ماشه روبگذاره
حامد مهرپوی۴۰۱۰۶۷۶۰۴:۱۳:۰۵ ۱۴۰۴/۶/۶
شما که میگفتین برجام بده و نباید باشه.می گفتین قطع نامها کاغذ پاره هستو آتیشش زدین،می گفتین برجام ضرر محضه و مذاکره کار اشتباهی،حالا چه شده نگرا بند 7شدین حالا دقیق رفتیم به سال 91که برجامی نبود و ایران ذیل بند7،چه ربطی داره به ظریف برجام رو مجلس تصویب کرد شورای نگهبان تایید کرد و شورای امنیت ملی ابلاغ کرد.فقط یه مشکل هست چون آقایان جلیلی و دار و دستش نزاشتن اواخر دولت روحانی برجام زنده بشه تاسیسات هسته ایمو نابود شد.
ناشناس۴۰۱۰۶۷۹۰۴:۲۱:۵۴ ۱۴۰۴/۶/۶
چه کسانی برجام به خاک سیاه نشوندن اینم بگین؟؟؟
ناشناس۴۰۱۰۶۸۸۰۴:۴۵:۴۴ ۱۴۰۴/۶/۶
آیندگان به خوبی قضاوت خواهند کرد که مقصر اصلی درباره برجام وتحریمها وساز وکار ماشه چه کسانی هستند .
دربندی۴۰۱۰۶۹۰۰۴:۵۰:۵۱ ۱۴۰۴/۶/۶
برجام ضدایرانی و ایرانی بود که آقایان متفکر وسیاستمدار روشن فکر اصلاحات ایران را درگیرش کردند حالا هم مثل .... درآن ماندند . خداوند نابودشان کنه .
ناشناس۴۰۱۰۶۹۳۰۴:۵۳:۵۷ ۱۴۰۴/۶/۶
تا زمانی که اصلاح طلبان کفن نشوند..این وطن،وطن نمی‌شود.
سارا۴۰۱۰۷۰۵۰۵:۰۷:۳۰ ۱۴۰۴/۶/۶
وقتیکه رییس دیپلماسی کشور رو گول میزنند با تغییر دوکلمه میشه این وضعیت
ناشناس۴۰۱۰۷۱۳۰۵:۲۷:۱۳ ۱۴۰۴/۶/۶
به شماها می‌گویند مسلمان بیچاره کسی است که این تندروها مسئولشون باشد بس کنید
مهدی۴۰۱۰۷۲۳۰۵:۳۶:۵۸ ۱۴۰۴/۶/۶
ای داد و بیداد از غربگرایان
ناشناس۴۰۱۰۷۲۶۰۵:۳۹:۳۱ ۱۴۰۴/۶/۶
مگه مجلس برجامو تصويب نكرد؟ برين یقه مجلس رو بگيريد
مهندس۴۰۱۰۷۲۷۰۵:۴۰:۳۹ ۱۴۰۴/۶/۶
امیدواریم خداوند سایه شر غربگداها رو از این مملکت دور نماید!
ناشناس۴۰۱۰۷۴۲۰۶:۰۵:۳۷ ۱۴۰۴/۶/۶
بگید که چرا زمان رئیسی که شماها می‌گفتید شش کلاس سواد داره، آب و برق داشتیم اما الان.....؟!
ناشناس۴۰۱۰۷۴۳۰۶:۰۶:۱۴ ۱۴۰۴/۶/۶
گیریم مکانیزم ماشه دستاورد ظریف بوده شما اصول گراها چه ایده و دستاورد یا پیشنهادی داشتید شما فقط میگید مثل پیرزن بشینیم وبا دنیا منزوی باشیم تا چی میخواد درست بشه کره شمالی باشیم یا هم که ساز مخالف فقط کوک میکنید هیچ راه حل وراه مارسی مثل جلیلی نداشتید ندارید یکم منطقی باشید به خاطر مملکت نه به خاطر ظریف ببینید باید چیکار کرد تا از بحران در بیایم ودقت کنید ما با تموم کشورها طرف هستیم نه فقط آمریکا واسرائیل واروپا بلکه همه کشورها ما افشار می‌دهند چین روسیه که شما دوست فرض میکنید.
ناشناس۴۰۱۰۷۴۷۰۶:۰۷:۵۸ ۱۴۰۴/۶/۶
خدا لعنت کنه اینایی که دارن به ایران و ایرانی خیانت میکنن
ناشناس۴۰۱۰۷۵۴۰۶:۱۹:۲۷ ۱۴۰۴/۶/۶
تندروها مقصر این وضع هستند .الان چرا با آمریکا مذاکره نمیشه.مردم انرژی هسته ای با این همه هزینه نمی‌خوان.داشتن برجام تصویب میکردن روی موشک نوشته بودن اسرائیل باید محو شود.
جلالی۴۰۱۰۷۶۱۰۶:۲۵:۳۲ ۱۴۰۴/۶/۶
همه به فکر خودشون هستند مردم هیج به حساب نمی ایند
سید مصطفی وهابی۴۰۱۰۷۶۷۰۶:۲۹:۱۶ ۱۴۰۴/۶/۶
مار در آستین ایرانی ها به اسم اصلاح طلب ها داره از داخل مردم رو به گدایی میاندازه و کاسبان تحریم اصلاح طلب ها هستن.با این قراردادهاشون که حتی سواد خوندنش رو نداشتن.
مهدی۴۰۱۰۷۶۸۰۶:۲۹:۴۰ ۱۴۰۴/۶/۶
لعنت به عاشقان وکاسبان تحریم این شالا قبل از ماشه جنگ بشه که هزینش برای مردم از ماشه کمتر و عاشقان تحریم را هدف قرار میدهد
آراد۴۰۱۰۷۷۳۰۶:۴۰:۵۸ ۱۴۰۴/۶/۶
کی با قاطعیت و صدای رسا می‌گفت امضای کری تضمین هست؟!!! حالا بیاد جواب بده بازی با زندگی نود میلیون ایرانی؟؟؟؟؟؟
ناشناس۴۰۱۰۷۸۳۰۶:۵۲:۵۱ ۱۴۰۴/۶/۶
من سیاستمدار عاقل در این کشور نمیبینم
محمد۴۰۱۰۷۸۵۰۶:۵۳:۲۹ ۱۴۰۴/۶/۶
به قول برادر عزیز آقای احمدی نژاد که گفته تحریم ها کاغذ پاده ای بیشتر نیستند چرا غصه میخورید فرض برجام نبود از اول ایران از زمان برادران احمدی نژاد و جلیلی زیر بند هفت سازمان ملل رفت خیلی ها هم تلاش کردن ولی تندروها نگذاشتند
صمصام۴۰۱۰۷۹۵۰۷:۰۰:۴۹ ۱۴۰۴/۶/۶
جناب الف فعالسازی و اجرای مکانیزم ماشه در واقع پیش نیازهایی داشت که اگر نبود اساسا مکانیزم ماشه امکان اجرا نداشت کدام پیش نیازها ؟ پیش نیاز اول رو محمود احمدی نژاد محقق کرد کجا؟ آنجا که بدون توجه به اهمیت تحریمها، انها را کاغذ پاره می‌خواند و قطعنامه ها رو بی اهمیت معرفی میکرد کدام قطع نامه ها ؟ همان شش قطعنامه ای که در دوران مسئولیت سعید جلیلی یکی پس از دیگری صادر شد و حالا ان تحریمها و ان شش قطعنامه که به لطف برجام به هر شکل لغو شده بود حالا در حال بازگشتن است اینها جهت یاد اوری برای شماست، مردم که خود تاریخ را از برند !
محمد۴۰۱۰۸۰۳۰۷:۰۸:۰۰ ۱۴۰۴/۶/۶
ظریف نه ، کاسبان تحریم مقصرند . ظریف وظیفشو تو دوره خودش به خوبی انجام داد . اما یک سری مفت خورهای مملکت که کاسب تحریم هستند
بازنشسته نظام۴۰۱۰۸۱۲۰۷:۲۹:۱۸ ۱۴۰۴/۶/۶
تو ایران هرکس هر غلطی کرد بعد راست راست دوباره راه میرسه وپاسخگو نیست ،این درد همه ملته
علی۴۰۱۰۸۱۵۰۷:۳۰:۴۰ ۱۴۰۴/۶/۶
مکانیسم ماشه یا اسنپ بک یعنی برگشتن به شرایط 6 قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران (که این قطعنامه ها مهر 94 تعلیق شده بود برای مدت ده سال) که مهر امسال ده سال تموم میشه
سید۴۰۱۰۸۲۶۰۷:۴۰:۰۱ ۱۴۰۴/۶/۶
اگرتندروها درمجلس دراواخردولت روحانی اجازه می دادندبرجام به نتیجه رسیده بودواکنون نه جنگ ۱۲روزه را داشتیم نه مکانیسم ماشه تمامی بدبختی های کشورازعملکردگمراه کننده تندروهاست.
ناشناس۴۰۱۰۸۳۰۰۷:۴۸:۰۱ ۱۴۰۴/۶/۶
مخالفان ظریف دروغ می‌گویند!
ناشناس۴۰۱۰۸۴۳۰۸:۰۱:۱۹ ۱۴۰۴/۶/۶
ای کاش برجامی نبود و تکلیف مان ۱۰ سال پیش با تحریم های مشخص شده بود
محمد۴۰۱۰۸۴۴۰۸:۰۱:۵۲ ۱۴۰۴/۶/۶
از فرانجسکو بپرسید اون تقصیر داره ظریف بیگناه است
بهروز۴۰۱۰۸۶۵۰۸:۳۱:۵۸ ۱۴۰۴/۶/۶
ظریف با امضای فرجام ده سال برای جمهوری اسلامی زمان خرید اگر ترامپ از برجام خارج نمی شد
ناشناس۴۰۱۰۸۷۲۰۸:۳۸:۲۰ ۱۴۰۴/۶/۶
چه حرفی را به ظریف بزنیم. بگیم ساده است یا خائن هست؟خر است نادان هست منفعت ایجاب میکند.خدا مارا از شر این افساد طلبان نجات ده
امین۴۰۱۰۸۷۷۰۸:۴۰:۰۸ ۱۴۰۴/۶/۶
چرا ایرا ن خود کار خانه ممتاز تو لید بر ق بادی در استاستان های جنوب کشور را برا ی بر ق نیاز جنوب کشور بشترین بادها مو سمی را دارد طرح ریزی نمی کند
زلفعلی۴۰۱۰۸۹۳۰۸:۵۵:۴۸ ۱۴۰۴/۶/۶
خوب مکانیزم ماشه هم یک معامله هست یه چیزی میدن در قبال یه تضمین میگیرن حالا برو دنبال اونایی بگرد که در مجلس برجام را آتش زدند و....
ناشناس۴۰۱۰۹۴۱۰۹:۲۹:۵۹ ۱۴۰۴/۶/۶
سلام.مشکل اصلی برای عوامل استکبارشیاد خود روحانیت بوده و هست. بقیه ماجرا فیلم وخیمه شب بازی هست.
م۴۰۱۰۹۴۷۰۹:۳۴:۲۰ ۱۴۰۴/۶/۶
دنبال مقصر نباشید دنبال راه حل باشید تو این شرایط بازی اصلاح طلب اصول گرایی رو کنار بزارید کنار هم بایستید و اشتباهات رو جبران کنید
مهدی۴۰۱۰۹۵۲۰۹:۳۷:۱۳ ۱۴۰۴/۶/۶
عااالی بود به این میگن یک تحلیل خبری حالا پیدا کنید پرتقال فروش رو
علی۴۰۱۰۹۵۸۰۹:۴۰:۲۶ ۱۴۰۴/۶/۶
مشکل اصولگرایان عزیز چیه این شما و این ایران بدون برجام،تحریم جدیدی در کار نخواهد بود ایران به وضعیت قبل برجام باز خواهدگشت
رضا۴۰۱۰۹۸۴۱۰:۰۱:۲۴ ۱۴۰۴/۶/۶
باز بیچارگی و سختی این مکانیسم ماشم رو دوش مردم فلک زده ایرانه برید با همین فرمون آخر یک چیزی میشه
علی۴۰۱۰۹۸۶۱۰:۰۱:۲۹ ۱۴۰۴/۶/۶
اگر قوه قضائیه زحمت بکشه ومیکشید این آدم را به دلیل بدبخت کردن مملکت وقصور در انجام وظایف زیر سوال می‌برد چه بسا وضعمون بهتر بود
یک فرهنگی۴۰۱۱۰۰۶۱۰:۲۲:۰۳ ۱۴۰۴/۶/۶
رسوایی ظریف!
ناشناس۴۰۱۱۰۲۷۱۰:۳۹:۵۳ ۱۴۰۴/۶/۶
ظریف باید دادگاهی شود این خواسته مردم است
هادی۴۰۱۱۰۷۵۱۱:۱۴:۱۷ ۱۴۰۴/۶/۶
برجام تصمیم نظام بود . هر چی رو باید در همون زمان بررسی کرد . نه در حال حاضر .
ناشناس۴۰۱۱۰۸۹۱۱:۲۸:۰۱ ۱۴۰۴/۶/۶
بعضی از دوستان طوری صحبت میکنند که گویا ظریف و همفکرانش بدون اجازه ی مقامات بالا، تصمیم به اجرای برجام گرفته اند .
محمد۴۰۱۱۰۹۰۱۱:۲۸:۲۲ ۱۴۰۴/۶/۶
کره شمالی هم الان شاهد تحریم های سنگین است ولی کسی جرأت حمله به تاسیسات هسته‌ای اون نداره چون هم موشک قاره پیما داره هم کلاهک هسته ای
ایمان۴۰۱۱۱۳۷۱۲:۰۳:۲۸ ۱۴۰۴/۶/۶
من با اصلاحات موافق نیستم زیاد ولی برجام لااقل ی فرصت تنفس به ایران داد بی انصاف نباشید دیگه هر چی بود جلوی جنگو اون موقع گرفت یا نه؟
ناشناس۴۰۱۱۱۴۴۱۲:۱۳:۴۲ ۱۴۰۴/۶/۶
دیوار حاشای ایشون خیلی بلنده....
رامین۴۰۱۱۱۵۲۱۲:۲۱:۳۸ ۱۴۰۴/۶/۶
اخه چطوری قبول کنم یک دیپلمات باسابقه بالا تحصیل کرده خارج مغز متفکر اصلاح طلبان بگه متوجه نشدم یا بند آخر رو فرانچی جونش اضافه کرده
بهمن۴۰۱۱۱۷۰۱۲:۳۳:۵۶ ۱۴۰۴/۶/۶
حالاکه چی؟ خودتون بودیدچه غلطی می‌کردید؟ کسی دیگه عامل صدورشش قطعنامه بوده وکسی دیگه ازبرجام خارج شده، حالابایدظریف پاسخگوباشد؟! اصلا اگرآن قطعنامه هانبودنیازبه توافق برجام نبود، شماهاکشورومردم رابه فلاکت بردید طلبکارم هستید؟جزشعارورجزخوانی چندش آورهیچ خاصیتی هم ندارید!
ناشناس۴۰۱۱۲۰۱۱۲:۴۳:۵۴ ۱۴۰۴/۶/۶
باعث بانی وضع موجود افراطیون جبهه پایداری هستند باید در برابر ملت پاسخگو باشند
ناشناس۴۰۱۱۲۲۱۱۳:۰۴:۴۴ ۱۴۰۴/۶/۶
بیخودی به ظریف گیر ندید مقصر اصلی جلیلی است که باعث شد این موارد تصویب شود
فراز۴۰۱۱۲۳۹۱۳:۱۸:۱۷ ۱۴۰۴/۶/۶
شما هم بگین که چیکار کردیم که ماشه فعال شد!!!! بگین بعد فردای امضای برجام موشک آزمایش کردیم،بگین غنی سازی ۶۰درصد کردیم،و جلوی امضای دولت روحانی با تصویب قانون مجلس زدین زیر برجام!!!
ناشناس۴۰۱۱۲۴۰۱۳:۱۹:۰۳ ۱۴۰۴/۶/۶
اینها اقدامات همش مشروعیت بخشی به اینه که تو اگه با غرب راه نیای بالاخره یه راهی پیدا می کنه تو رو می خوره! والسلام.
ناشناس۴۰۱۱۲۵۰۱۳:۲۷:۱۲ ۱۴۰۴/۶/۶
آقای ترامپ و رؤسای اروپایی د کمتر از 24 ساعت بمب ساخته یادآور میشویم ساخته شده اون مقدار اورانیوم غنی سازی شده حکم ذخیره را دارد
بهنام۴۰۱۱۲۸۷۱۳:۴۹:۵۶ ۱۴۰۴/۶/۶
فاجعه تورمی با افزایش قیمت برق شروع شد.
بهنام۴۰۱۱۳۰۰۱۳:۵۴:۳۵ ۱۴۰۴/۶/۶
فاجعه تورمی با افزایش قیمت برق شروع شد.
مجید۴۰۱۱۳۲۲۱۴:۱۲:۵۷ ۱۴۰۴/۶/۶
هرسال که مملکت میوفته دست اصلاحات ما شاهد همین خیانت ها هستیم
ناشناس۴۰۱۱۳۲۹۱۴:۱۶:۱۶ ۱۴۰۴/۶/۶
هیچکس حریف ایران نمیشه
ناشناس۴۰۱۱۳۳۲۱۴:۱۷:۱۶ ۱۴۰۴/۶/۶
آقای ظریف در قطعنامه نیامده جای دیگر حتماً نوشتید مگر ممکن توی برجام نباشه فقط رفتید با آن نسناسها بگو بخند کنید هیچی که از برجام برای ما عاید نشد که اسنپ بک درست کردید و آمدید و روحانی هم با آب و تاب تعریف کرد حالا بیاد جواب بدهد
محمد مقدم۴۰۱۱۳۶۲۱۴:۴۷:۱۵ ۱۴۰۴/۶/۶
کاسبان تحریم که همیشه کارشکنی کردندو میکنند باید پاسخگو باشند.
ناشناس۴۰۱۱۳۸۴۱۵:۱۵:۱۹ ۱۴۰۴/۶/۶
باید ظریف اعدام شود تا عبرتی برای ديگران شود تا خيانت نکنند
ناشناس۴۰۱۱۳۸۸۱۵:۱۹:۲۳ ۱۴۰۴/۶/۶
اسنپ بک اسمش روشه. بازگشت به حال اولیه. چرا از اونهایی که حالت اولیه رو ایجاد کردن حمایت می‌کردید؟
ناشناس۴۰۱۱۳۹۷۱۵:۴۵:۱۳ ۱۴۰۴/۶/۶
شما چیکار به ظریف دارین
مجتبی۴۰۱۱۴۲۹۱۶:۴۵:۱۸ ۱۴۰۴/۶/۶
ظریف و دیگر دست‌اندرکاران باید دادگاهی شوند ایران نابود کردن حالا هم طلبکارند
منصور۴۰۱۱۴۳۹۱۶:۵۸:۲۲ ۱۴۰۴/۶/۶
خفته را میشه بیدار کرد اما کسیکه خودش را به خواب زده هرگز....امریکا و اروپا علنا می گویند جمهوری اسلامی باید به تاریخ بپیوندد و ایران باید تجزیه بشه....علنا می گویند یا جنگ یا تسلیم...هزاران برجام هم نوشته بشه اجرایی نخواهد شد...یا جنگ یا تسلیم..بین مذاکره ما را بمباران کردند..حالا ظریف فلان گفت؟؟؟ افسوس که خود را به خواب زده اید.
ناشناس۴۰۱۱۴۴۸۱۷:۰۶:۱۷ ۱۴۰۴/۶/۶
چرا ظریف. این اشی که احمدی نژاد پخته
محمد۴۰۱۱۴۷۰۱۷:۳۹:۱۷ ۱۴۰۴/۶/۶
فقط من میگم امیدی به ظریف و لاریجانیها و شمخانی نداشته باشید
ناشناس۴۰۱۱۴۷۱۱۷:۴۰:۵۱ ۱۴۰۴/۶/۶
کاش حداقل می پذیرفتن که اشتباه کردن وکلاه سرشون رفته،پرو پرو تو چشم مردم زل می زنن و طلبکار هست...
ناشناس۴۰۱۱۵۰۹۱۸:۴۹:۲۷ ۱۴۰۴/۶/۶
عزیزان فرافکن نکنید لطفا!!!
ناشناس۴۰۱۱۵۲۷۱۹:۲۷:۱۷ ۱۴۰۴/۶/۶
در روایتی هست که خدا عقل رو آفرید و به عقل گفت چیزی ارزشمند تر از تو خلق نکردم. الان معلوم میشه ما با رای دادن به دولت بهار و دولت بنفش از عقل استفاده نکردیم تا اینطور گرفتار بشیم.
ناشناس۴۰۱۱۵۳۱۱۹:۳۴:۴۷ ۱۴۰۴/۶/۶
اساسا چرا به سمت برجام رفتیم؟
احسان۴۰۱۱۵۴۴۱۹:۵۲:۱۳ ۱۴۰۴/۶/۶
نوبره که این ویدئو رو ببینیم و باز هم متوجه نشیم. خوابیده رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو به خواب زده رو نه
ناشناس۴۰۱۱۵۶۶۲۰:۲۷:۱۱ ۱۴۰۴/۶/۶
اصلاحات عمر ایرانی ها را به تباهی کشاند وهنوز طلب کارند
علی۴۰۱۱۵۹۸۲۱:۱۵:۰۰ ۱۴۰۴/۶/۶
زنده باد ظریف
ناشناس۴۰۱۱۶۱۱۲۱:۴۰:۴۳ ۱۴۰۴/۶/۶
کسی که این تیتر را زده باید جوابگو در برابر رهبر انقلاب باشه ،چون رهبری ظریف را تأیید کرده بودن و به ایشان کاملآ اعتماد داشتند.چه کسی تیتر کرده این مقاله را ؟
ناشناس۴۰۱۱۶۵۰۲۲:۳۹:۴۹ ۱۴۰۴/۶/۶
حرفاتون همه چرت وپرت است قدرت دست خداست نه بنده خدا
علی۴۰۱۱۶۷۴۲۳:۱۹:۲۴ ۱۴۰۴/۶/۶
اسنب بک یا ماشه.فقط با ر روانی در جامعه. 99 درصد فقط مدیریت داخلی. از تحریم بدتر هست.
بهروز۴۰۱۱۷۰۲۰۰:۰۳:۳۸ ۱۴۰۴/۶/۷
روحانی و ظریف و عراقچی بیایند و جواب بدهند که چه آشی پختند،
ناشناس۴۰۱۱۷۲۶۰۰:۳۵:۴۴ ۱۴۰۴/۶/۷
چشم ها باز بود فردا صبح روشن شد آفتاب تابان که نشد...../ خدا لعنت کنه اونایی که به اسم برجام خیانت کردن به نظام جمهوری اسلامی ایران
محمد۴۰۱۱۷۳۸۰۰:۵۲:۵۷ ۱۴۰۴/۶/۷
خنده داره ک اصولگراها و اصلاح طلبان یکدیگر را مقصر ومسبب می‌دانند.خنده دار تر اینکه انها نمی‌دانند از نظر مردم فرقی بین انها نیست..
رحیم۴۰۱۱۷۳۹۰۰:۵۴:۱۷ ۱۴۰۴/۶/۷
امیدوارم روزی در این کشور بیاید که ظریف محاکمه بشوند
ناشناس۴۰۱۱۷۴۵۰۰:۵۹:۴۷ ۱۴۰۴/۶/۷
ظریف و روحانی باید محاکمه بشن
کارشناس سیاسی۴۰۱۱۷۴۶۰۱:۰۰:۱۴ ۱۴۰۴/۶/۷
این آقایان کلید حلال مشکلات را داشت ولی کلید جهنم را بروی مردم گشودن
ناشناس۴۰۱۱۷۶۱۰۲:۰۱:۴۴ ۱۴۰۴/۶/۷
اینقدر بانی بانی نکن شما و امثال شما نذاشتید برجام نفس بکشه تا به این روز افتادیم
مجتبی۴۰۱۱۷۹۴۰۳:۳۳:۵۲ ۱۴۰۴/۶/۷
بیرون از ایران هیچکسی خیر مارو نمیخواد. پس با مذاکره و دیپلماسی و نمیدونم چیزای دیگه کار درست نمیشه. بارها برامون ثابت شده. چه از دوست و چه دشمن. به جای این که باهم درگیر بشیم و بگیم این کرد و اون کرد باید خودمونو قوی کنیم. الان در مقابل این دشمن باید نظامی قوی باشیم. چرا؟ چون دشمن الان ما فقط این جوری حرف میزنه. پس ما هم باید مثل خودش حرف بزنیم. تا الانم بچه‌ها دمشون گرم گل کاشتن. ولی بازم راه داره. اگه هرچی زودتر بتونیم نیرو هوایی اوکی کنیم، میتونیم حرکت آخر بزنیم. اتم. بعد ببین چجوری باهات حرف میزنن
ناشناس۴۰۱۱۷۹۵۰۳:۳۳:۵۶ ۱۴۰۴/۶/۷
وقتی آدمهای باهوش دیپلماسی را در دست نگیرند، هر کسی سر کشور ما کلاه میگذاره
محمد۴۰۱۱۸۰۱۰۳:۵۰:۴۰ ۱۴۰۴/۶/۷
مگر غیر این است که آمریکا حالا درست یا غلط سایت های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران فردو و نطنز و اصفهان بمباران کرده و آنها ویران و تخریب و غیر قابل فعالیت و زیر خاک دفن شده خوب تمام کارشناسان اروپا و کارشناسان ناظر آژانس‌ دعوت کنید به همراه خبرگزاری های داخل و خارج ببرید سر صحنه سایت های فردو و نطنز و اصفهان و بیل بدهید بگویید بکنید آنچه دنبالش هستید اینجاست زیر آوار تلی ازخاک دفن شده است دیگر ایران سایت هسته‌ای ندارد تمام شد
رضا۴۰۱۱۸۰۷۰۴:۰۹:۵۹ ۱۴۰۴/۶/۷
ای خدا لعنتت کنه با این امضای برجام
ناسناس۴۰۱۱۸۱۰۰۴:۱۳:۱۶ ۱۴۰۴/۶/۷
امروز بعد از گذشت ده سال از برجام قیمت دلار حدودا 32 برابر شده حالا یک سوال؟ اگر برجام نبود مگر چند برابر میشد؟ باور کنید اگر در این مدت رییس جمهور لایقی داشتیم که کمر همت رو می بست و مشکلات رو از درون حل میکرد و جلوی فساد رو می‌گرفت دلار از این گرونتر نمیشد.ضمنا دنیا ایران مستقل رو می‌پذیرفت و تحریم ها بی اثر میشد.
محمد۴۰۱۱۸۲۱۰۵:۱۱:۱۲ ۱۴۰۴/۶/۷
فرض کنیم اصلا برجام اصلا بد نبوده...فقط و فقط حداقل به خود طرفداران اصلاح طلب ها اثبات شد ظریف یک کذاب و دروغگوی بزرگ هست و توی روز روشن به مردم دروغ میگفت که مکانیسم ماشه در برجام وجود نداره...!!!؟
محمد۴۰۱۱۹۲۶۰۸:۰۹:۱۸ ۱۴۰۴/۶/۷
تازمانی که نفهمید وزیرخارجه فقط یک کارمند است و طبق دستورات عمل میکند وضع همین است
مجتبی۴۰۱۱۹۶۴۰۸:۴۷:۳۳ ۱۴۰۴/۶/۷
اینها وقتی زندگی و خونوادش تو آمریکا هستند اصلا اون برجام مهم نبود که بخونه( اگه سوادش رو داشت) که بخونه واون مدرک هم که دادن بهش تو امریکا مثل مدارک پولی تو ایرانه. اینجا فقط مکان پول درآوردن
نقی۴۰۱۲۰۰۳۰۹:۱۱:۳۳ ۱۴۰۴/۶/۷
ده سال کشور رو ب عقب انداختن، فرصتی ک میتونستیم با سوخت هسته‌ای علاوه بر نیاز خودمون برق صادر هم بکنیم این همه گاز هم خرج نیروگاه‌ها نکنیم آب شیرین کنیم ب کشاورزی هسته‌ای رونق بدیم، از آلودگی هوا تا حد زیادی جلوگیری کنیم و خدمات غیرمستقیم دیگر، اما چی شد ده سال خیانت، حالا با اون همه وعده ک تحریم‌ها یهویی میرن و همه تحریم‌ها لغو شدن و آمریکا نمیتونه از برجام خارج بشه، نه ب تعهداتش عمل کرد و خارج هم شد و تحریم‌های فلج‌کننده و تازه محکوم هم شدیم!! و مسببان این خیانت ک باید اعدام میشدن امروز وقیحانه طلبکار شدن.
ناشناس۴۰۱۲۰۶۳۰۹:۵۰:۳۷ ۱۴۰۴/۶/۷
دست بردارید، شرم کنید! بانی این اوضاع تندروهای تصمیم‌گیران نظام است نه ظریف. هر فرد منصف و عاقلی فهمیده تقصیر از کیست. ظریف ساخت اما عده‌ای ویران کردند
ناشناس۴۰۱۲۲۳۷۱۲:۲۶:۴۰ ۱۴۰۴/۶/۷
ظریف نگو ، بگو شکننده
میلاد۴۰۱۲۴۹۱۱۶:۴۸:۰۳ ۱۴۰۴/۶/۷
این را باید بفهمند عده ای ک آیا ترکمنچای اگر بسته نمیشد و مبارزه میکردیم خسارتش بیشتر بود یا الان ک ترکمنچای امضاء شده؟اگر ب درستی جواب این سوال داده شود از طرف این عده 90درصد مشکلات مملکت حل خواهد شد. ترکمنچای اگر چه از زهر تلخ تر است اما ب نظرم شاه کلید حل مشکلات ایران عزیز است...
بی نشان۴۰۱۲۷۴۵۲۱:۳۳:۵۹ ۱۴۰۴/۶/۷
اولا خود ظریف میگه اگر برجام امضا بشه تحریمهای آمریکا کاغذ پاره است. ثانیا دنبال 400 کیلو اورانیوم میگردند، ده تن زمان برجام دادیم رفت و خیلی چیزای دیگه، مردم رو خر گیر آوردید، برگشتیم به همون دوران!!!!! ثالثا بالاخره دروغهایی که گفته شد در اون دوران تکلیفش چی میشه، لغو تحریمها، نبود ماشه و .... با همین حرفها رویافروشی کردند، رأی آوردند. حالا همونها دارند دوباره طرح میدهند. قطعی اگر بابت این اتفاقات کسی پولی گرفته قطعا حرامه
ناشناس۴۰۱۲۸۴۰۲۳:۴۳:۲۷ ۱۴۰۴/۶/۷
نزدیک به بیست سال است که مردم را به نابودی رسوندید
ناشناس۴۰۱۳۴۳۷۱۷:۴۵:۴۸ ۱۴۰۴/۶/۸
آقای علی اکبر صالحی گفت حتی روسیه مخالف مکانیزم ماشه بود متاسفانه دولت زبون و ذلیل کلید زنگ زده و ظریف مکانیزم ماشه را پذیرفتند و حالا وقیحانه هنوز هم در باره مشکلات کشور حق به جانب اظهار نظر میکنند !!! اگر اینها با این ظلمی که به کشور ایران عزیز کرده اند از خجالت دق کنند حقشان است !!!
yektanetتریبون

آخرین عناوین