اجاره روزانه انواع اقامتگاه در کردان با هومسا

گزارش بازرگانی، 265079،   4021211010

ایران زیبای ما کشوری چهار فصل بوده که در گوشه گوشه آن می‌توان زیباترین جاذبه‌های طبیعی و تاریخی را یافت. شمال و جنوب آن را جنگل‌های انبوه پوشانده و جنوب آن را دریا‌های عمان و خلیج فارس در بر گرفته است. در غرب آن قله‌های سر به فلک کشیده زاگرس دیده شده و در مرکز و شرق آن کویرها و دشت‌های وسیع به چشم می‌خورند. همین جاذبه‌های دیدنی متعدد نیز سبب می‌شود تا گردشگران ایرانی و خارجی در تمام فصول سال بتوانند به بخش‌های مختلف ایران سفر کنند و از زیبایی‌های این خطه متمدن سرشار شوند.

برخی از گردشگران در هنگام سفر ترجیح می‌دهند در هتل‌های لوکس و چند ستاره اقامت کنند، اما بسیاری از گردشگران سوئیت‌ها، کلبه‌ها و اقامتگاه‌های بومگردی را ترجیح می‌دهند. همین امر نیز سبب شده تا در جای جای ایران و به ویژه در نزدیکی بخش‌های گردشگرپذیر سوئیت‌ها، ویلاها و اقامتگاه‌های متعددی تاسیس شود. از آن‌جایی که در دنیای امروز بسیاری از امور به شکل آنلاین و از طریق اینترنت صورت می‌گیرد، گردشگران می‌توانند پیش از سفر اقامتگاه مد نظر خود را انتخاب کرده و نسبت به رزرو آن از طریق هومسا اقدام کنند. همین امر سبب می‌شود تا خیال گردشگران در رابطه با محل اقامت خود راحت بوده و بتوانند از سفر خود لذت ببرند.

گردشگران نه تنها برای سفر می‌توانند نسبت به اجاره اقامتگاه اقدام کنند، بلکه گاهی اوقات برای برگزاری مراسماتی مانند تولد و دورهمی و یا دور شدن از شلوغی‌های زندگی شهری نیز می‌توانند به سراغ ویلاها و سوئیت‌های حومه شهر بروند. به عنوان مثال شهروندان تهرانی می‌توانند آخر هفته‌های خود را در ویلاهای کردان ، لواسان، احمدآباد مستوفی، پردیس، آبسرد، آبعلی، دماوند، رودهن، پرند و... بگذرانند. برای اجاره ویلا در کردان با ما همراه باشید.



کردان کجاست؟

کردان یکی از روستاهای خوش آب و هوا در توابع شهرستان ساوجبلاغ در حومه تهران بوده که به واسطه موقعیت ییلاقی و سرسبزی که دارد، یکی از مقصدهای پرطرفدار تهرانیان در تعطیلات است. این روستا در مسافت 25 کیلومتری کرج و در 65 کیلومتری تهران واقع شده که باغ‌های سرسبزی که در آن وجود داشته و سر و صدا، آلودگی و ترافیک در آن جایی ندارد. از این رو می‌تواند یک مقصد منحصربه‌فرد برای دوری از شلوغی‌های زندگی شهری باشد.

اگرچه در گذشته این منطقه جزو روستاهای حاشیه‌ای بوده در حال حاضر یکی از مناطق لوکس و خوش آب و هوایی بوده که در جای جای آن ویلاهای لوکس و آپارتمان‌های زیبا به چشم می‌خورد. افرادی که قصد دارند تا تعطیلات خود را در کردان بگذرانند می‌توانند به اجاره ویلا در کردان بپردازند. اجاره ویلا می‌تواند به شکل چند روزه و یا حتی به شکل روزانه صورت گیرد.

جاهای دیدنی و تفریحات کردان

همانطور که گفته شد کردان یکی از روستاهای خوش آب و هوا و سرسبز حومه تهران می‌‌باشد که به واسطه قرارگیری در نزدیکی رودخانه چشم‌انداز زیبا و بی‌نظیری را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. البته این روستا علاوه بر جاذبه‌های طبیعی دارای اماکن دیدنی تاریخی نیز بوده که از جمله این بناهای تاریخی می‌توان به برج مقبره کردان که یک برج آجری دایره‌ای شکل مربوط به دوره سلجوقیان است اشاره کرد.

عده‌ای از مردم محلی نیز معتقدند که این برج در واقع مقبره امامزاده حسین از نوادگان امام سجاد (ع) می‌باشد. از دیگر اماکن دیدنی روستای کردان می‌توان به پل قدیمی بانو صحرا کردان اشاره کرد که قدمت آن به عصر صفوی برگشته و در حال حاضر تنها دو پایه از آن باقی مانده است.

علاوه بر این جاذبه‌های طبیعی و تاریخی امکانات تفریحی زیادی نیز برای گردشگرانی که به کردان سفر می‌کنند در نظر گرفته شده است. در واقع کردان را می‌توان به عنوان یک دهکده تفریحی شناخت. از جمله امکانات تفریحی منطقه کردان می‌توان به سوارکاری، زمین بسکتبال، زمین والیبال، استخرهای متعدد برای شنا و... اشاره کرد. در ضمن امکان پرواز با پاراگلایدر، کوهنوردی در ارتفاعات منطقه و استراحت در کنار رودخانه نیز در این منطقه وجود دارد.

اقامت در کردان

از آن‌جایی که در حال حاضر روستای کردان به یکی از گردشگرپذیرترین مناطق حومه تهران تبدیل شده است، بدیهی است که آپارتمان‌های لوکس، ویلاهای بزرگ و اقامتگاه‌های متعددی در آن ساخته شده باشد. گردشگرانی که قصد سفر به کردان را دارند می‌توانند به اجاره ویلا در کردان بپردازند. در ضمن علاوه بر ویلا، اقامتگاه‌های بومگردی و سوییت‌های ارزان قیمت زیادی نیز در این منطقه مشغول به فعالیت هستند.

علاقمندان می‌توانند برای سهولت در اجاره ویلا در کردان به سایت هومسا سر زده و از میان ویلاها و اقامتگاه‌های متعدد موجود در این سایت اقامتگاه مد نظر خود را انتخاب نمایند. ویلاهایی که امکان رزرو آن‌ها از طریق سایت هومسا وجود دارد از تنوع بالایی برخوردار بوده و متناسب با مساحت بنا، تعداد اتاق و امکاناتی که دارند از قیمت‌های مختلفی نیز برخوردار هستند. اگر بخواهیم محدوده قیمت اجاره ویلا در کردان را مشخص کنیم می‌توان گفت که هزینه اجاره روزانه ویلا در کردان از 250 هزار تومان برای سوئیت‌های ارزان قیمت تا 13 میلیون تومان برای ویلاهای لوکس و فول امکانات می‌باشد.

البته توجه کنید که همان سوئیت‌های ارزان قیمت نیز تمام امکانات یک خانه مسکونی از قبیل لوازم آشپزخانه را در اختیار مسافران قرار می‌دهند اما در آن‌ها سونا، استخر، جکوزی، میز بیلیارد و امکاناتی از این دست وجود ندارد. برای اجاره ویلا در کردان می‌توانید به هومسا اعتماد کنید و یک سفر دلچسب را تجربه کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  18. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  21. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  25. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

آخرین عناوین